PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτιωση 328 Ε36...


Stunt Mike
16-07-10, 14:41
Αν και ημουν στο ψαξιμο για Μ3 3.0 για να βαλω στο δικο μου σασι,σκεφτηκα μηπως βελτιωσω το δικο μου περαιτερω ατμοσφαιρικα...περα απο εισαγωγη απο 325,που την εχω βρει ηδη 250 ευρω,διαβασα οτι μπαινουν οι εκκεντροφοροι απο Μ3 US spec και φτανει με προγραμμα στα 240+...καποιοι ξεπερασαν και τα 260!Στο μεταξυ θα φρεσκαρω το μοτερακι μου(ωστηρια,βαλβιδες,ρεκτιφιε,αν χρειαστει και ελατηρια-μεταλλα) γιατι αρχισε να μου τσιμπαει λιγο λαδακι τελευταια...Ετσι θα'χω ενα μοτερ σχεδον καινουριο,που το γνωριζω καλα κι εχω αλλαξει τα παντα για να βγαλει αλλα τοσα χλμ...Θα το εκτιμουσα αν με βοηθησετε στην αναζητηση των σωστων πραγματων για την κινηση μου αυτη,ειτε απο E-Bay ειτε αλλου για να επιλεξω τις καλυτερες και φτηνοτερες λυσεις....Ηδη προγραμματισα με τον μηχανικο μου να το βαλω μεσα απο Σεπτεμβρη για το ρεκτιφιε,οποτε πρεπει να'χω μαζεψει τα πραγματα ως τοτε...

Fairytale
16-07-10, 16:24
Εγώ θα σου κόψω λίγο τη φόρα λέγοντας σου ότι 260+ hp από 2800cc είναι 93 hp/lt και αυτό είναι νούμερο που απαιτεί εκτεταμένες επεμβάσεις και πάντως όχι απλές και φθηνές αναβαθμίσεις περιφερειακών σαν λύσεις.
C U out there

mike21
16-07-10, 17:54
mike εάν κάνεις όλα αυτά που περιγράφεις βάζεις τον Μ3 άνετα,απο άποψη κόστους,μόνο το ρεκτιφιέ θα σου πάει πάνω απο 1000,γιατί ή χιτώνια θα πρέπει να σου βάλει(που δε το συνιστώ γιατί είναι ρίσκο,μπορεί να μήν κάτσουν)ή θα πρέπει να πάρεις έξι πιστόνια καινούργιας διαμέτρου που δε χρειάζετε να σου πώ πόσο θα έχουν,μέταλλα ελατήρια χαλαρά ένα 500άρι,και ακόμα δεν έχουμε ξεκινήσει,πρόγραμα,εκκεντροφόροι,εισαγωγή(πιθανή ρο'ι'κή),εξάτμιση,εργασία,πιθανόν μεγαλύτερα μπέκ,και πές ότι τα βάζεις,σου δίνει κανείς εγγύηση ότι θα δουλέψει σωστά και θα βγάλει τα άλογα που περιμένεις;για βάλτα κάτω να δείς πόσο θα πάει,να σου πεί και ο μηχανικός σου τι θέλει για τη δουλεία του και τι δύναμη θα βγάλει περίπου το αμάξι,μη δώσεις ένα κάρο λεφτά και μετά απογοητευτείς.

strofimios
16-07-10, 20:22
Οντως εαν πας ατμοσφαιρικα θελει χρημα.Με 2.075€ παιρνεις το 6πεταλουδο του dbilas και παιρνεις +20 ps.

Nick_compact
16-07-10, 20:23
Οντως εαν πας ατμοσφαιρικα θελει χρημα.Με 2.075€ παιρνεις το 6πεταλουδο του dbilas και παιρνεις +20 ps.

Mακάρι να ήταν τόσο απλό...

Nick_compact
16-07-10, 20:27
Αν και ημουν στο ψαξιμο για Μ3 3.0 για να βαλω στο δικο μου σασι,σκεφτηκα μηπως βελτιωσω το δικο μου περαιτερω ατμοσφαιρικα...περα απο εισαγωγη απο 325,που την εχω βρει ηδη 250 ευρω,διαβασα οτι μπαινουν οι εκκεντροφοροι απο Μ3 US spec και φτανει με προγραμμα στα 240+...καποιοι ξεπερασαν και τα 260!Στο μεταξυ θα φρεσκαρω το μοτερακι μου(ωστηρια,βαλβιδες,ρεκτιφιε,αν χρειαστει και ελατηρια-μεταλλα) γιατι αρχισε να μου τσιμπαει λιγο λαδακι τελευταια...Ετσι θα'χω ενα μοτερ σχεδον καινουριο,που το γνωριζω καλα κι εχω αλλαξει τα παντα για να βγαλει αλλα τοσα χλμ...Θα το εκτιμουσα αν με βοηθησετε στην αναζητηση των σωστων πραγματων για την κινηση μου αυτη,ειτε απο E-Bay ειτε αλλου για να επιλεξω τις καλυτερες και φτηνοτερες λυσεις....Ηδη προγραμματισα με τον μηχανικο μου να το βαλω μεσα απο Σεπτεμβρη για το ρεκτιφιε,οποτε πρεπει να'χω μαζεψει τα πραγματα ως τοτε...

Συμφωνώ με τους από πάνω... πολύ χρήμα με αμφίβολο αποτέλεσμα! Προτείνω να μείνεις στην εισαγωγή Μ50 με μεγαλωμένη πεταλούδα και μια καλή μονωμένη εισαγωγή, χταπόδι SS ή καλή ρέπλικα, ελαφρωμένο βολάν, κοντό διαφορικό και ένα καλό πρόγραμμα. Με αυτά τα 220 άλογα τα έχεις. Παραπέρα δεν αξίζει σε καμία περίπτωση!

Stunt Mike
16-07-10, 22:19
Εγώ θα σου κόψω λίγο τη φόρα λέγοντας σου ότι 260+ hp από 2800cc είναι 93 hp/lt και αυτό είναι νούμερο που απαιτεί εκτεταμένες επεμβάσεις και πάντως όχι απλές και φθηνές αναβαθμίσεις περιφερειακών σαν λύσεις.
C U out there

Γι'αυτο ειπα οτι καποιοι εχουν φτασει αυτο το νουμερο....εγω μ'αυτα που λεω ελπιζω για 240+ χωρις τρελη συμπιεση και εκκεντροφορους κανιβαλους..

Nick_compact
16-07-10, 22:24
Γι'αυτο ειπα οτι καποιοι εχουν φτασει αυτο το νουμερο....εγω μ'αυτα που λεω ελπιζω για 240+ χωρις τρελη συμπιεση και εκκεντροφορους κανιβαλους..

Eίσαι διατεθιμένος να δώσεις 6 με 7000 ευρώ δηλαδή;

Stunt Mike
16-07-10, 22:31
mike εάν κάνεις όλα αυτά που περιγράφεις βάζεις τον Μ3 άνετα,απο άποψη κόστους,μόνο το ρεκτιφιέ θα σου πάει πάνω απο 1000,γιατί ή χιτώνια θα πρέπει να σου βάλει(που δε το συνιστώ γιατί είναι ρίσκο,μπορεί να μήν κάτσουν)ή θα πρέπει να πάρεις έξι πιστόνια καινούργιας διαμέτρου που δε χρειάζετε να σου πώ πόσο θα έχουν,μέταλλα ελατήρια χαλαρά ένα 500άρι,και ακόμα δεν έχουμε ξεκινήσει,πρόγραμα,εκκεντροφόροι,εισαγωγή(πιθανή ρο'ι'κή),εξάτμιση,εργασία,πιθανόν μεγαλύτερα μπέκ,και πές ότι τα βάζεις,σου δίνει κανείς εγγύηση ότι θα δουλέψει σωστά και θα βγάλει τα άλογα που περιμένεις;για βάλτα κάτω να δείς πόσο θα πάει,να σου πεί και ο μηχανικός σου τι θέλει για τη δουλεία του και τι δύναμη θα βγάλει περίπου το αμάξι,μη δώσεις ένα κάρο λεφτά και μετά απογοητευτείς.

Mike δεν θ'αλλαξω πιστονια φιλε,ισως ελατηρια αν χρειαστει....ωστηρια,βαλβιδες,τσιμουχακια,ροικη,πε ταλουδα,εισαγωγη 325,εκκεντροφορους και προγραμμα...εξατμιση φοραω ηδη ολοσωμη με καταλυτες Μ3...2-2500 ευρω τα υπολογιζω...Μ'αυτο το μοτερ εχω κανει ηδη 210.000χλμ απροβληματιστα και τωρα αρχισε να τσιμπαει λαδι.Με τα ιδια χρηματα ή και λιγοτερα,γινομαι τελικα Μ3 αλλα μ'ενα μοτερ που μπορει να εμφανισει χιλια μυρια θεματα....μαλλον φοβαμαι να ρισκαρω παλι οπως με το 28αρι(που τελικα βγηκε καλο,αλλα πληρωσα αναλωσιμα,ψυγεια,αισθητηρες κτλ μεσα στα χρονια αυτα)

mike21
16-07-10, 23:20
Mike δεν θ'αλλαξω πιστονια φιλε,ισως ελατηρια αν χρειαστει....ωστηρια,βαλβιδες,τσιμουχακια,ροικη,πε ταλουδα,εισαγωγη 325,εκκεντροφορους και προγραμμα...εξατμιση φοραω ηδη ολοσωμη με καταλυτες Μ3...2-2500 ευρω τα υπολογιζω...Μ'αυτο το μοτερ εχω κανει ηδη 210.000χλμ απροβληματιστα και τωρα αρχισε να τσιμπαει λαδι.Με τα ιδια χρηματα ή και λιγοτερα,γινομαι τελικα Μ3 αλλα μ'ενα μοτερ που μπορει να εμφανισει χιλια μυρια θεματα....μαλλον φοβαμαι να ρισκαρω παλι οπως με το 28αρι(που τελικα βγηκε καλο,αλλα πληρωσα αναλωσιμα,ψυγεια,αισθητηρες κτλ μεσα στα χρονια αυτα)

ότι ρισκάρεις με ένα΄΄ καινούργιο΄΄ μοτέρ είναι πραγματικότητα,μπορεί να σου βγάλει πολλά,εάν με 2500χλ μπορείς να κάνεις αυτά που αναφέρεις προχώρα,αλλα τσεκαρισέ τα καλά πιο πρίν γιατί ξέρεις πόσο εύκολα ξεφεύγουν τα ποσά με το αγαπημένο μας σπόρ

Nick_compact
16-07-10, 23:23
Mike δεν θ'αλλαξω πιστονια φιλε,ισως ελατηρια αν χρειαστει....ωστηρια,βαλβιδες,τσιμουχακια,ροικη,πε ταλουδα,εισαγωγη 325,εκκεντροφορους και προγραμμα...εξατμιση φοραω ηδη ολοσωμη με καταλυτες Μ3...2-2500 ευρω τα υπολογιζω...Μ'αυτο το μοτερ εχω κανει ηδη 210.000χλμ απροβληματιστα και τωρα αρχισε να τσιμπαει λαδι.Με τα ιδια χρηματα ή και λιγοτερα,γινομαι τελικα Μ3 αλλα μ'ενα μοτερ που μπορει να εμφανισει χιλια μυρια θεματα....μαλλον φοβαμαι να ρισκαρω παλι οπως με το 28αρι(που τελικα βγηκε καλο,αλλα πληρωσα αναλωσιμα,ψυγεια,αισθητηρες κτλ μεσα στα χρονια αυτα)

Το ποσό που λες απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα. Οι Schrick κάνουν στην καλύτερη 1000 ευρώ, το custom πρόγραμμα 600-700 ευρώ.
Ξέρεις φίλε μου τι εστί ροϊκή; Ποιός θα στην κάνει; Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα... Φιλικά στα λέω αυτά, γιατί θα μπλέξεις, θα δώσεις ένα σκασμό λεφτά, και το αποτέλεσμα δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι αυτό που περιμένεις! Καλύτερα να πάρεις ένα κιτ κομπρεσορ να βάλεις παρά αυτά!

Stunt Mike
16-07-10, 23:35
Το ποσό που λες απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα. Οι Schrick κάνουν στην καλύτερη 1000 ευρώ, το custom πρόγραμμα 600-700 ευρώ.
Ξέρεις φίλε μου τι εστί ροϊκή; Ποιός θα στην κάνει; Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα... Φιλικά στα λέω αυτά, γιατί θα μπλέξεις, θα δώσεις ένα σκασμό λεφτά, και το αποτέλεσμα δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι αυτό που περιμένεις! Καλύτερα να πάρεις ένα κιτ κομπρεσορ να βάλεις παρά αυτά!

Δεν θα βαλω Shrick αλλα Μ3 US κι εχουν τα μισα λεφτα στο ιντερνετ...για τα υπολοιπα εχεις περιπου δικιο(6-7000 ειναι πολλα αλλα 3-3500 αντικατοπριζουν την πραγματικοτητα),αλλα εγω ειμαι μεσα στα συνεργεια οποτε ειναι φιλικες οι τιμες που θα μου γινουν)

Fairytale
16-07-10, 23:46
Θα είναι ενδιαφέρον project πάντως.
Υπάρχει ο agrotis που έχει τσιτώσει το μοτέρ αυτό σε αυτή την κατευθυνση.
Δες τα thread που έχει ανοίξει για το θέμα της βελτίωσης του και πάρε ιδέες, μιλήστε κιόλας, θα γράψει φαντάζομαι και εδώ.
C U out there

Fairytale
16-07-10, 23:53
Δεν το ψάχνεις καλά...
θα πας να βρεις τον agrotis, θα πας στο statistics στο προφίλ του και θα πατήσεις το link που σου δείχνει τα threads που έχει δημιουργήσει. Από εκεί κάνε το ξεδιάλεγμα.
C U out there

Stunt Mike
17-07-10, 00:39
Απ'οτι ειδα μεχρι 230 αλογα περιπου δεν ξεπερνας το 2χιλιαρο...εισαγωγη,προγραμμα,εκκεντροφοροι εννοω..καθοτι εχω ηδη τις εξατμισεις...

Fairytale
17-07-10, 00:58
Τα επόμενα 30hp που ψάχνεις όμως χαλάνε την αξιοπιστία και δεν έρχονται και καθόλου εύκολα, εκτός και αν πας σε υπερκυβισμό στα 3.5lt αλλά εκεί εκτινάσεις το κόστος (όπως σου χω ξαναγράψει και απάντησες για τουρμπίνες παλιότερα).
C U out there

strofimios
17-07-10, 10:12
Λοιπον η λυση ειναι μια και σιγουρη.Θα πας στον Λαφογιαννη και θα σου βαλει εναν V8 και εισαι ετοιμος!!!!

strofimios
17-07-10, 10:20
Ή φερνεις ενα ετοιμο και τα πετας ολα στο δικο σου και εισαι ετοιμος!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&lang=en&scopeId=C&_features=on&bodyStyleRadio=on&makeModelVariant1.makeId=1100&makeModelVariant1.modelId=8&makeModelVariant1.modelDescription=&makeModelVariant2.makeId=&makeModelVariant2.modelDescription=&makeModelVariant3.makeId=&makeModelVariant3.modelDescription=&minFirstRegistrationDate=&maxFirstRegistrationDate=&numberOfPreviousOwners=&minMileage=&maxMileage=&minPowerAsArray=&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=KW&minPrice=&maxPrice=&export=ALSO_EXPORT&vatable=&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&ambitCountry=&zipcode=&climatisation=&numSeats=&doorCount=&emissionClass=&emissionsSticker=&airbag=&adLimitation=&daysAfterCreation=&usageType=&usedCarSeals=
Βεβαια σε αυτη τη περιπτωση ξεφευγει καπως το κοστος αλλα το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο.

Fairytale
17-07-10, 10:23
...Θα το εκτιμουσα αν με βοηθησετε στην αναζητηση των σωστων πραγματων για την κινηση μου αυτη,ειτε απο E-Bay ειτε αλλου για να επιλεξω τις καλυτερες και φτηνοτερες λυσεις....Ηδη προγραμματισα με τον μηχανικο μου να το βαλω μεσα απο Σεπτεμβρη για το ρεκτιφιε,οποτε πρεπει να'χω μαζεψει τα πραγματα ως τοτε...Θυμίζω τι ζήτησε ο άνθρωπος που του βγάζουμε βελτίωση σε επίπεδο badget αντίστοιχο αγοράς ///Μ3 Ε46.
C U out there

strofimios
17-07-10, 10:33
Αφου ειδα οτι δεν θελει να ξεφυγει κανεις απο το θεμα ειπα να ξεκινησω εγω!!!!!

Fairytale
17-07-10, 10:35
χαχα, να γινει το ελαφάκι λοιπόν !!!
C U out there

strofimios
17-07-10, 10:35
Τι να πω τοσα αλογα θελουν πολλα λεφτα για βγουν.Ισως τελικα μια τουρμπινα να ερχεται πιο οικονομικα απο ολα τα αλλα.

rapid_fast
17-07-10, 11:05
Τι να πω τοσα αλογα θελουν πολλα λεφτα για βγουν.Ισως τελικα μια τουρμπινα να ερχεται πιο οικονομικα απο ολα τα αλλα.
Τα πρώτα 25 άλογα, έρχονται με την μία, απλά με αλλαγή της πολλαπλής εισαγωγής..
Αλλα 10 με τσιπάκι, ή επαναπρογραμματισμό, (αν είναι ο κινητηρας μετα το 1996)
Τέλος παντων..
Ολα εδω..
http://www.eurotuner.com/techarticles/eurp_0705_bmw_m50_m52_engine/index.html

nik200
17-07-10, 12:40
φιλε μιχαλη....εγω το βλεπω λιγο διαφορετικα το πραγμα....
αν προκειται το αμαξι να γινει καθαρα πισταδικο...μην παραζορισεις τον κινητηρα...δηλαδη ενα πρωτο σταδιο....χωρις εκκεντρα...διοτι οπως θα γνωριζουν και οι πιο πολλοι οταν πειραξεις μοτερ που θα σκιζεται συνεχεια τοτε του μειωνεις κατα πολυ τις ωρες λειτουργιας του....εγω δηλαδη στην θεση σου θα μειωνα κατα πολυ το βαρος ουτως ωστε να βγουν τα αλογα απο εκει!!!!!με αυτο τον τροπο ναι μεν δεν θα χεις ενα φοβερα δυνατο αμαξι στην πιστα αλλα θα χεις ενα αμαξι ουσιαστικα απροβληματιστο να το ευχαριστηθεις και να μαθεις παρα πολλα πραγματα....και αφου το μαθεις το αμαξι στον βαθμο που θελεις τοτε μπορεις να αρχισεις να σκαλιζεις και λιγο παραπανω!!!
απο την αλλη αν το αμαξι το θελεις βολταδικο παιχνιδιαρκο τοτε μπορεις να βαλεις και εκκεντρα....αν και εγω στην θεση σου θα εκανα ενα ρεκτιφιε και θα πεταγα μια μικρη τουρμπινα....που να σπουλαρει απο χαμηλα.....με μια 28αρα ανετα βλεπεις 300 αλογα....χωρις ιδιαιτερες πιεσεις...ουτως η αλλως ο κυβισμος υπαρχει για να μην καταπονειται το μοτερ πολυ.....

η θεση μου ειναι λιγο συντηριτικη οσοναφορα την πιστα γιατι τα μαστορια εδω γενικα ειναι λιγο οτι να ναι...οποτε καλυτερα μαμα ουτως ωστε να κανεις παιχνιδι χωρις να σε κανουν μεροκαματο καθε τρεις και λιγο...

υγ...κατι ακουσα για καποιο συνεργειο....εγω προσωπικα ουτε απο εξω δεν θα περναγα...ισως διοτι εχω εξ ιδιου πειρα!!!!

Fairytale
17-07-10, 12:48
ωχ, και άλλος ελαφοκυνηγός (σαν πολλοί να μαζευονται !!! )

Εγώ επιμένω σε πλήρη ανακατασκευή (που να γίνει σωστά και πιθανότατα στο εξωτερικό, αφού πηγαινοέρχεσαι και μάλιστα με το αυτοκίνητο) ή σε εκ νέου μετατροπή σε S50B30 (με φρεσκάρισμα).
Όλα αυτά αν είναι να κρατησεις το σκάφος τουλάχιστον μια 5ετία ακόμα.
C U out there

strofimios
17-07-10, 14:42
υγ...κατι ακουσα για καποιο συνεργειο....εγω προσωπικα ουτε απο εξω δεν θα περναγα...ισως διοτι εχω εξ ιδιου πειρα!!!![/QUOTE]
Και εγω επιτηδες το ειπα για να πειραξω καποιον αλλα μαλλον δεν διαβασε!!

Stunt Mike
17-07-10, 16:00
Αφου ειδα οτι δεν θελει να ξεφυγει κανεις απο το θεμα ειπα να ξεκινησω εγω!!!!!

:bowdown::bowdown: Eτσι,ετσι!!!V8 και τα λαστιχα στα καγκελα!!!χαχαχαχαχα!Αν το πω στη γυναικα μου μαλλον θα μου κανει αυτη δωρο το Μ3 Ε46 για να γλυτωσουμε χρηματα!!!

Stunt Mike
17-07-10, 16:08
Λοιπον σημερα μετρηθηκε συμπιεση...και οι 6 στα 170+....προφανως πεσμενο το μοτερακι μου τελικα(θυμιζω πριν 3 χρονια ειχαν 195-200 και οι 6),εντος οριων ακομη βεβαια(κατω απο 150 αρχιζουν τα ρεταρισματα).Κλειστηκε το ραντεβου για Σεπτεμβρη με τον μηχανικο μου για φρεσκαρισμα μοτερ εκτος αν προκυψει κανενα φτηνο,καλο S50B30 στα χερια μου.....αν οχι θα βαλω σιγουρα την εισαγωγη του 325 και προγραμμα...για εκκεντροφορια θα ψαξω αλλα κι αν δεν βρω/βρειτε κατι δεν θα σκασω κιολας!Τα χρηματα δεν περισσευουν(αλλιως θα'χα Μ3 Ε46!) οποτε συναδελφοι αν βρειτε καμια καλη λυση,θυμηθειτε με....Παντως μοτερ Μ3 εδω στην Ελλαδα το ζητανε χρυσαφι!!

Stunt Mike
17-07-10, 16:14
Εγώ επιμένω σε πλήρη ανακατασκευή (που να γίνει σωστά και πιθανότατα στο εξωτερικό, αφού πηγαινοέρχεσαι και μάλιστα με το αυτοκίνητο) ή σε εκ νέου μετατροπή σε S50B30 (με φρεσκάρισμα).
Όλα αυτά αν είναι να κρατησεις το σκάφος τουλάχιστον μια 5ετία ακόμα.
C U out there

Συμφωνω Νικο αν και αν βρω S50B30 δεν θα του κανω φρεσκαρισμα λογω ελλειψης χρηματων που υπολογιζα να παρω πουλωντας το 28αρι...το Ε36 θα παραμεινει για πολυ στα χερια μου ως μηχανη παραγωγης αδρεναλινης...συντομα ερχεται στην κατοχη μου Ε90 ως οικογενειακο:dblthumb2...Υ.Γ. τα ταξιδια στο εξωτερικο κοπηκαν...παντρευτηκα Ελληνιδα! ;)

Stunt Mike
17-07-10, 16:23
φιλε μιχαλη....εγω το βλεπω λιγο διαφορετικα το πραγμα....
αν προκειται το αμαξι να γινει καθαρα πισταδικο...μην παραζορισεις τον κινητηρα...δηλαδη ενα πρωτο σταδιο....χωρις εκκεντρα...διοτι οπως θα γνωριζουν και οι πιο πολλοι οταν πειραξεις μοτερ που θα σκιζεται συνεχεια τοτε του μειωνεις κατα πολυ τις ωρες λειτουργιας του....εγω δηλαδη στην θεση σου θα μειωνα κατα πολυ το βαρος ουτως ωστε να βγουν τα αλογα απο εκει!!!!!με αυτο τον τροπο ναι μεν δεν θα χεις ενα φοβερα δυνατο αμαξι στην πιστα αλλα θα χεις ενα αμαξι ουσιαστικα απροβληματιστο να το ευχαριστηθεις και να μαθεις παρα πολλα πραγματα....και αφου το μαθεις το αμαξι στον βαθμο που θελεις τοτε μπορεις να αρχισεις να σκαλιζεις και λιγο παραπανω!!!
απο την αλλη αν το αμαξι το θελεις βολταδικο παιχνιδιαρκο τοτε μπορεις να βαλεις και εκκεντρα....αν και εγω στην θεση σου θα εκανα ενα ρεκτιφιε και θα πεταγα μια μικρη τουρμπινα....που να σπουλαρει απο χαμηλα.....με μια 28αρα ανετα βλεπεις 300 αλογα....χωρις ιδιαιτερες πιεσεις...ουτως η αλλως ο κυβισμος υπαρχει για να μην καταπονειται το μοτερ πολυ.....

η θεση μου ειναι λιγο συντηριτικη οσοναφορα την πιστα γιατι τα μαστορια εδω γενικα ειναι λιγο οτι να ναι...οποτε καλυτερα μαμα ουτως ωστε να κανεις παιχνιδι χωρις να σε κανουν μεροκαματο καθε τρεις και λιγο..

Νικολα κι εγω απεχθανομαι τα συνεχη προβληματα,αλλιως θα'μουν ηδη τουρμπατος καιρο τωρα....προς το παρον αν δυναμωσω λιγο ακομη(παντως για πεσμενο μοτερακι πολυ καλα πηγαινε!!!),μπουν 16αρες με 205/50 και ελαφρωσω λιγο,ειναι οκ για πιστα...Για δρομο και τωρα καλο ειναι ποσο μαλλον μετα!

ziaba
19-07-10, 00:21
Βαλε τον Β12 καλυτερα που ειναι στα 430 αλογα κ 60 κιλα ροπης και θα σαι κομπλε:)
http://www.schuett.info/bmw/modelle/e38/alpina/alpina_b12_6.0_motorraum_witt.jpg

Stunt Mike
20-07-10, 22:13
Σημερα που ρωτησα και εψαξα και στο ιντερνετ,μου'πανε οτι η συμπιεση απο 160-180 ειναι πολυ καλη και να μην κανω τιποτα στο μοτερ μου προς το παρον.Το οτι ειχε δειξει 195-200 παλιοτερα δεν σημαινει κατι γιατι παιζουν ρολο απο τα λαδια που εχει,μεχρι θερμοκρασια περιβαλλοντος καθως και η κατασταση του ιδιου του μηχανηματος που χρησιμοποιειται....Εφ'οσον ειναι ολοι το ιδιο και μεσα στα ορια,τοτε ολα καλα...εχει κανεις ιδία αποψη τι συμπιεση παιζουν τα 328 τελικα??

ziaba
20-07-10, 23:20
Σημερα ειχα μετρισει στ δικο μου αλλα Μ42 κ ηταν 180 κ μου παν οτι ειναι καλη

nikos1400
20-07-10, 23:24
Σημερα που ρωτησα και εψαξα και στο ιντερνετ,μου'πανε οτι η συμπιεση απο 160-180 ειναι πολυ καλη και να μην κανω τιποτα στο μοτερ μου προς το παρον.Το οτι ειχε δειξει 195-200 παλιοτερα δεν σημαινει κατι γιατι παιζουν ρολο απο τα λαδια που εχει,μεχρι θερμοκρασια περιβαλλοντος καθως και η κατασταση του ιδιου του μηχανηματος που χρησιμοποιειται....Εφ'οσον ειναι ολοι το ιδιο και μεσα στα ορια,τοτε ολα καλα...εχει κανεις ιδία αποψη τι συμπιεση παιζουν τα 328 τελικα??

Mike, αφου δεν υπαρχει αποκλιση, μηπως να'κανες καμμια δυναμομετρηση ?
Για να δεις περιπου που βρισκεσαι.
Λεω τωρα γω...

Fairytale
21-07-10, 00:41
Σημερα που ρωτησα και εψαξα και στο ιντερνετ,μου'πανε οτι η συμπιεση απο 160-180 ειναι πολυ καλη και να μην κανω τιποτα στο μοτερ μου προς το παρον.Το οτι ειχε δειξει 195-200 παλιοτερα δεν σημαινει κατι γιατι παιζουν ρολο απο τα λαδια που εχει,μεχρι θερμοκρασια περιβαλλοντος καθως και η κατασταση του ιδιου του μηχανηματος που χρησιμοποιειται....Εφ'οσον ειναι ολοι το ιδιο και μεσα στα ορια,τοτε ολα καλα...εχει κανεις ιδία αποψη τι συμπιεση παιζουν τα 328 τελικα??Μike, η διαφορά από την προηγούμενη μέτρηση είναι μεγάλη. Από την άλλη το ότι δεν έχεις αποκλίσεις ανάμεσα στους κυλίνδρους είναι θεττικό.
Τα λάδια παίζουν ρόλο, η θερμοκρασία περιβάλλοντος όχι ιδιαίτερο, η κατάσταση του μηχανήματος μέτρησης προφανώς πολύ μεγάλη.
Μπορείς να κάνεις ξανά μέτρηση συμπίεσης αλλού, μπορείς να έχεις αλλάξει και λάδια στο μεταξύ.
Μια δυναμομέτρηση θα είναι επίσης πολύ διαφωτιστική.
Το γεγονός ότι έχεις αρχίσει και καίς λάδια δείχνει ότι κάτι υπάρχει.
Από όλα τα παραπάνω μαζί υποπτεύομαι ελατήρια πιστονιών (έχεις κάνει 210.000 χλμ -ok ταξιδιάρικα) με ένα μοτέρ που είχε άγνωστο αριθμό πριν το κάνεις μετατροπή σε εσένα. Είναι μέσα στη λογική συντήρηση να σου ζητάει τώρα παλιο κάφτη.
C U out there

nik200
21-07-10, 10:57
συμφωνω με fairytale...οτι μια δυναμομετρηση θα ειναι αρκετα διαφωτιστικη...οι καμπυλες και μονο μπορουν να δειξουν τυχον ελλατωματα του μοτερ...δεν μας νοιαζει φυσικα η απολυτη δυναμη αλλα η "ποιοτητα" της καμπυλης παντα σε σχεση με τα αρχεια του δυναμομετρου!!και στο κατω κατω για να μην ζοριστει το μοτερ μπορεις να κανεις 2-3 πατηματα μονο για να δεις που κυμαινεσαι...

Stunt Mike
21-07-10, 18:06
Εγω λεω να παμε να το λιωσουμε στο Ντραφι να δουμε πως το καιει το λαδακι!!!Πεμπτη θα κανουμε καμια περατζαδα???

nik200
22-07-10, 10:39
εγω εμαθα απο την προγνωση του καιρου οτι σημερα γλιστραει πολυ ο δρομος......χιχιχιχιιχ

Stunt Mike
22-07-10, 10:47
Σημερα προβλεπεται,ζεστη ικανη να καψει λαστιχα,ελαφρο αερακι να δροσιζονται τα μοτερια και συνθηκες ολισθηροτητας στο οδοστρωμα!!!Nικο θα μιλησουμε τηλεφωνικα.....για να βλεπω συμμετοχες!

E46 POWER
22-07-10, 12:29
Mike δεν θ'αλλαξω πιστονια φιλε,ισως ελατηρια αν χρειαστει....ωστηρια,βαλβιδες,τσιμουχακια,ροικη,πε ταλουδα,εισαγωγη 325,εκκεντροφορους και προγραμμα...εξατμιση φοραω ηδη ολοσωμη με καταλυτες Μ3...2-2500 ευρω τα υπολογιζω...Μ'αυτο το μοτερ εχω κανει ηδη 210.000χλμ απροβληματιστα και τωρα αρχισε να τσιμπαει λαδι.Με τα ιδια χρηματα ή και λιγοτερα,γινομαι τελικα Μ3 αλλα μ'ενα μοτερ που μπορει να εμφανισει χιλια μυρια θεματα....μαλλον φοβαμαι να ρισκαρω παλι οπως με το 28αρι(που τελικα βγηκε καλο,αλλα πληρωσα αναλωσιμα,ψυγεια,αισθητηρες κτλ μεσα στα χρονια αυτα)

Ενας γνωστος μου ειπε οτι η bmw αυτες τις μερες εχει βγαλει εκπτωσεις για τα μοτερ της που μπορει να φτανουν και 60 %.Δες το αν σε ενδιαφερει!

nik200
23-07-10, 09:00
Σημερα προβλεπεται,ζεστη ικανη να καψει λαστιχα,ελαφρο αερακι να δροσιζονται τα μοτερια και συνθηκες ολισθηροτητας στο οδοστρωμα!!!

τελικα ειχαν δικιο οι μετεορολογοι....οι συνθηκες ολισθηροτητας ηταν οι καταλληλες για να μην ισιωσεις ποτε (οχι οτι μας χαλασε κιολας!!!)....αλλα μια ενσταση..λαστιχα δεν καψαμε (σκεψου ποσο γυαλι ηταν που δεν τα καιγε!!!)....mike σε ευχαριστω για την παρεα....

george316
23-07-10, 10:07
ε να..τετοια κανετε και εμεις μενουμε μπακουρια...και εδω στο σαλονικα τι θα κανουμε??τχαμπα δηλαδη φτιαξαμε τα τερατα?

Stunt Mike
23-07-10, 16:02
ε να..τετοια κανετε και εμεις μενουμε μπακουρια...και εδω στο σαλονικα τι θα κανουμε??τχαμπα δηλαδη φτιαξαμε τα τερατα?

Με τετοιο οδοστρωμα που εχουν ολοι οι δρομοι σας εκει,εγω νομιζω οτι δεν θα γυρναγα ποτε σπιτι μου!!!:drive2::clap:

Stunt Mike
23-07-10, 16:04
τελικα ειχαν δικιο οι μετεορολογοι....οι συνθηκες ολισθηροτητας ηταν οι καταλληλες για να μην ισιωσεις ποτε (οχι οτι μας χαλασε κιολας!!!)....αλλα μια ενσταση..λαστιχα δεν καψαμε (σκεψου ποσο γυαλι ηταν που δεν τα καιγε!!!)....mike σε ευχαριστω για την παρεα....

Αρχισε να τριβεις τα χερια σου γιατι σημερα σταμπαρισα αλλη μια διαδρομη με μπολικο ενδιαφερον!! ;) Και μην ξεχναμε και το Καπανδριτη,Βαρυμπομπη....Θα θελουν καλεμι να ξεκολλησουν το χαμογελο απ'το προσωπο σου μετα!!!:clap:

Stunt Mike
23-07-10, 16:07
Μike, (έχεις κάνει 210.000 χλμ -ok ταξιδιάρικα) με ένα μοτέρ που είχε άγνωστο αριθμό πριν το κάνεις μετατροπή σε εσένα. Είναι μέσα στη λογική συντήρηση να σου ζητάει τώρα παλιο κάφτη.
C U out there

Απο τοτε που εμπαξα το Quaife,η αληθεια ειναι οτι του πινω το αιμα λιγακι!Εσυ ποτε θα μας κανεις παρεα Νικοοοοοο?????

Stunt Mike
23-07-10, 16:10
Ενας γνωστος μου ειπε οτι η bmw αυτες τις μερες εχει βγαλει εκπτωσεις για τα μοτερ της που μπορει να φτανουν και 60 %.Δες το αν σε ενδιαφερει!

Ευχαριστω συναδελφε...Προς το παρον θ'αλλαξω μπουζι,λαδια+ενα βελτιωτικο-καθαριστικο μεσα και μετα απο καμια χιλιαδα χλμ θα ξαναδουμε συμπιεση....

nik200
24-07-10, 10:40
ε να..τετοια κανετε και εμεις μενουμε μπακουρια...και εδω στο σαλονικα τι θα κανουμε??τχαμπα δηλαδη φτιαξαμε τα τερατα?

εδω ρε παιδια μας εχουν κλεισει ολες τις πιστες....και χαζευουμε βιντεακια απο νεο ρυσιο....αρα δικαιολογιες δεν υπαρχουν!!!!!χχιχχιιχιχχχιχιχιχιχιχ

και στο κατω κατω...μαζευτειτε και πηγαινετε να "παιξετε"..ετσι δημιουργουνται οι παρεες και οι φιλιες θεωρω....χωρις κομπλεξ, εγω το βαλα καλυτερα απο σενα και τριχες....με οτι εχει ο καθενας και με οτι μπορει να κανει...παντα σε δρομους με λιγοστη κινηση...και πολυ κατω απο τα οδηγικα μας ορια ουτως ωστε να μην κινδυνευει κανεις....αυτα θυμασαι μετα...ουτε τις κοντρες...ουτε το ποσο καλα πηγαινε το μοτερ σου!!!

υγ..για να μην βγαινω και εκτος θεματος τελειως....michael...οταν πραγματι το αμαξι θα γινει μονο driftadiko εγω θα δοκιμαζα και μια 16αρα ζαντα για να μην καταπονω το διαφορικο...θα δεις μεγαλη διαφορα πιστευω..

Stunt Mike
25-07-10, 14:36
michael...οταν πραγματι το αμαξι θα γινει μονο driftadiko εγω θα δοκιμαζα και μια 16αρα ζαντα για να μην καταπονω το διαφορικο...θα δεις μεγαλη διαφορα πιστευω..

Ειναι στο προγραμμα Νικο...ηδη ψαχνω μεταχειρισμενα ζαντολαστιχα 16αρια...σκεφτομαι για 205/50R16 ή 215/50,215/45 κατι τετοιο τελοςπαντων να κοντυνει και η σχεση μεταδοσης λιγο....Παρεπιπτοντως,βρεθηκε connection στην Τουρκια για να φερει τουρμπο κιτ....αναμενουμε...

Fairytale
25-07-10, 14:38
Όλο με επικίνδυνα σπορ πας και μπλέκεις...
C U out there

nik200
25-07-10, 14:48
Όλο με επικίνδυνα σπορ πας και μπλέκεις...
C U out there

ειναι αυτες οι κακες παρεες που τα φταινε...χιχχιχιχιχιχιιχιχιχ .....τετυμποιδες, αλητες...νομος 4000!!!!!:ylsuper::ylsuper:

nik200
25-07-10, 14:53
Ειναι στο προγραμμα Νικο...ηδη ψαχνω μεταχειρισμενα ζαντολαστιχα 16αρια...σκεφτομαι για 205/50R16 ή 215/50,215/45 κατι τετοιο τελοςπαντων να κοντυνει και η σχεση μεταδοσης λιγο....Παρεπιπτοντως,βρεθηκε connection στην Τουρκια για να φερει τουρμπο κιτ....αναμενουμε...

215 δεν θα βρισκεις με τιποτα.η 205 η 225....και γενικα 16αρια λαστιχα για καψιμο δεν βρισκεις ευκολα συμφωνα με λαστιχαδες...αν και δεν μου αρεσει 15αρα στο δικο σου αμαξωμα διοτι εχει αρκετο βαρος...ισως για παιχνιδι και ευκολια στο να βρισκεις να αναγκαστεις να κανεις ετσι...δηλαδη πιο ευκολα θα βρισκεις 17αρια παρα 16αρια λαστιχα....εχουμε πει εξαλλου..δεν πληρωνουμε για λαστιχα.....χιχιχχιχχιιχιχιχιχι

Stunt Mike
25-07-10, 15:08
Όλο με επικίνδυνα σπορ πας και μπλέκεις...
C U out there

Νικο μου 2 χομπυ εχουμε κι εμεις....το snowboard και το drift!!!Παρεπιπτοντως ψαχνοντας για Μ3 μοτερακι απογοητευτηκα ακομη κι απ'τις αγορες του εξωτερικου....Με συμφερει καλυτερα να φρεσκαρω το δικο μου και να τοποθετησω ενα κιτ με τιμη κοντα στα 1500 ευρω+προγραμμα εδω...

Stunt Mike
25-07-10, 15:19
215 δεν θα βρισκεις με τιποτα.η 205 η 225....και γενικα 16αρια λαστιχα για καψιμο δεν βρισκεις ευκολα συμφωνα με λαστιχαδες...αν και δεν μου αρεσει 15αρα στο δικο σου αμαξωμα διοτι εχει αρκετο βαρος...ισως για παιχνιδι και ευκολια στο να βρισκεις να αναγκαστεις να κανεις ετσι...δηλαδη πιο ευκολα θα βρισκεις 17αρια παρα 16αρια λαστιχα....εχουμε πει εξαλλου..δεν πληρωνουμε για λαστιχα.....χιχιχχιχχιιχιχιχιχι

Βρισκεις 205/55R16 καθως τα φορανε πολλα οικογενειακα,αλλα ειναι ψηλοπροφιλο και εχει την ιδια περιμετρο με το δικο μου σχεδον,απλως θα με βοηθαει το οτι ειναι στενοτερο μονο...Κι εμενα η 15αρα δεν μ'αρεσει στ'αμαξι μου..Ισως αν εβρισκα καμια φαρδια 7.5χ15 ή 8χ15(αν υπαρχει) με 205 λαστιχο να'δειχνε ωραιο...Θελω και στους 4 τροχους το ιδιο,οχι μπροστα 17αρα,πισω 15αρα,γι'αυτο προσανατολιζομαι σε 16αρες

Fairytale
25-07-10, 15:30
Όλα αυτα καλά, τον Τούρκο τι τον θες όμως;
C U out there

manosm3
25-07-10, 18:30
Όλα αυτα καλά, τον Τούρκο τι τον θες όμως;
C U out there

Φανταζεσαι να ειναι ο γνωστος Τουρκος; :owned:

Stunt Mike
25-07-10, 21:32
Φανταζεσαι να ειναι ο γνωστος Τουρκος; :owned:

Οχι δεν ειναι η DA-motorsport.........Ισως ομως ο αλλος να τα παιρνει απ'αυτον τα πραγματα,δεν γνωριζω αν εχουν συνεργασια....Τι ειχε γινει μ'αυτους????Τι στραβωσε?

manosm3
26-07-10, 01:08
Οχι δεν ειναι η DA-motorsport.........Ισως ομως ο αλλος να τα παιρνει απ'αυτον τα πραγματα,δεν γνωριζω αν εχουν συνεργασια....Τι ειχε γινει μ'αυτους????Τι στραβωσε?

Ποτε ηταν ισιο; :yippee:

Stunt Mike
26-07-10, 16:49
Με εργοστασιακη εξατμιση:http://www.youtube.com/watch?v=qZPDjjF5KTY
Αρα καλα λεω οτι με ολοκληρη εξατμιση και καταλυτες Μ3 που εχω,ισως τα 230 δεν ειναι ανεφικτο νουμερο...

nik200
26-07-10, 23:17
Αρα καλα λεω οτι με ολοκληρη εξατμιση και καταλυτες Μ3 που εχω,ισως τα 230 δεν ειναι ανεφικτο νουμερο...

συμφωνω και επαυξανω..η καλυτερη λυση ειναι θεωρω αυτη...χωρις να χρεωθεις υπερμετρα...λιγα και σωστα πραγματακια για φουλ αξιοπιστια....αυτα μοτερικα και με μια σωστη αναρτηση για drift το αμαξι θα κανει παπαδες και θα το καταευχαριστηθεις...:nod:

agrotis328
30-07-10, 00:00
αλλος ενας ανησυχος 28αρης...

λοιπον θεωρω οτι τα 30 αλογα σε αυτο το μοτερ ερχονται φθηνα ευκολα και αξιοπιστα δηλαδη με εκκεντροφορους προγραμμα εξατμιση και εισαγωγη,σημαντικο ειναι να υπαρχουν σωστα μειγματα για να κανει μοτερ πολλα πολλα χιλιομετρα το δικο μου τωρα ειναι στις 320.000 και με λαδι 5-40 καστρολ δεν σημπληρωνω ποτε

το θεμα ειναι οτι για να ξεπερασει τα αλογα αυτα δεν συμφερει με την καμια,την εισαγωγη dbillas την ειχα ψαξει και εγω μιας εχω εκκεντροφορους της ιδιας εταιριας αλλα μου ειπανε οτι δεν θα δουλευε σωστα και στρωτα με τιποτα οποτε ουτε καν το σκεφτηκα και ακτος απο αυτο το καυσιμο θα πηγαινε στο θεο,οσο δουλευε βεβαια γιατι καποια στιγμη θα σκορπουσε
οποτε μιας και εχω βαλει σχεδον τα παντα εκτος απο χταποδι θεωρω οτι μονοπεταλουδος πανω απο 240 αλογα στην καλυτερη δεν θα δεις

το μοτερ μ3 ειναι μια λυση αλλα ποιος μπορει να εγγυηθει οτι ειναι στα σωστο? και ποιος εχει ορεξη να συμμαζευει απο την αρχη εναν κινητηρα 20 ετων?

συρυ μικε που αργησα αλλα επρεπε να τιμησω και τα νησια μας....

ziaba
30-07-10, 00:25
Μπορείς να βάλεις ένα μοτέρ από 330 και θα σαι 230 αξιόπιστα άλογά χωρίς βελτιώσεις και είσαι κομλε.Πιστευω συμφέρει πολύ μέχρι και στο φόρουμ μας έχει ένα για δες κ αυτη τ λύση

Stunt Mike
30-07-10, 07:43
αλλος ενας ανησυχος 28αρης...

λοιπον θεωρω οτι τα 30 αλογα σε αυτο το μοτερ ερχονται φθηνα ευκολα και αξιοπιστα δηλαδη με εκκεντροφορους προγραμμα εξατμιση και εισαγωγη,σημαντικο ειναι να υπαρχουν σωστα μειγματα για να κανει μοτερ πολλα πολλα χιλιομετρα το δικο μου τωρα ειναι στις 320.000 και με λαδι 5-40 καστρολ δεν σημπληρωνω ποτε

το θεμα ειναι οτι για να ξεπερασει τα αλογα αυτα δεν συμφερει με την καμια,την εισαγωγη dbillas την ειχα ψαξει και εγω μιας εχω εκκεντροφορους της ιδιας εταιριας αλλα μου ειπανε οτι δεν θα δουλευε σωστα και στρωτα με τιποτα οποτε ουτε καν το σκεφτηκα και ακτος απο αυτο το καυσιμο θα πηγαινε στο θεο,οσο δουλευε βεβαια γιατι καποια στιγμη θα σκορπουσε
οποτε μιας και εχω βαλει σχεδον τα παντα εκτος απο χταποδι θεωρω οτι μονοπεταλουδος πανω απο 240 αλογα στην καλυτερη δεν θα δεις

το μοτερ μ3 ειναι μια λυση αλλα ποιος μπορει να εγγυηθει οτι ειναι στα σωστο? και ποιος εχει ορεξη να συμμαζευει απο την αρχη εναν κινητηρα 20 ετων?

συρυ μικε που αργησα αλλα επρεπε να τιμησω και τα νησια μας....

Πιστευω οτι η καλυτερη λυση αυτη τη στιγμη ειναι οντως το φρεσκαρισμα του μοτερ μου ,με ανεβασμα συμπιεσης λιγο,παρεα με την εισαγωγη Μ50 και το προγραμμα.Αν μετρηθω ετσι 220+ αλογακια θα'ναι ικανοποιητικα.Στο 28αρι μου την τελευταια 2ετια αλλαξα αισθητηρες,ψυγειο,θερμοστατη,υδραργυρικο κτλ με το αντιστοιχο κοστος και δεν θελω να παρω ενα μοτερ Μ3 που θα χρειαστει τα ιδια και μετα μπορει να χρειαστει κι αυτο ρεκτιφιε...ξεφευγω πολυ απ'το budget του οικογενειαρχη ντριφτακια που θελει να κανει την καυλα του και οχι να παρει το πρωταθλημα ντριφτ!Υπαρχουν 28αρια με εκκεντροφορους που ξεπερασαν τα 240 αλογα αλλα παλι το κοστος ξεφευγει....Οποτε ξεκινω για 220+ και ισως παιξει καποιο τουρμπο κιτ συντομα...Ετσι κι αλλιως θα στρωσω για 2500χλμ πρωτα το φρεσκο μοτερακι:dblthumb2...οποτε εχω χρονο να το αποφασισω.

Stunt Mike
30-07-10, 07:51
Μπορείς να βάλεις ένα μοτέρ από 330 και θα σαι 230 αξιόπιστα άλογά χωρίς βελτιώσεις και είσαι κομλε.Πιστευω συμφέρει πολύ μέχρι και στο φόρουμ μας έχει ένα για δες κ αυτη τ λύση

Ειναι οντως καλη λυση και βαζεις κι ενα πιο φρεσκο μοτερ αλλα τα δινουν πολυ ακριβα και μπλεκεις και με ηλεκτρολογους κι εμενα δεν μ'αρεσει να γινονται πατεντες κοψε-ραψε στ'αμαξι.Να φανταστεις οτι οταν το'κανα 328 γδυθηκε ΟΛΟ τ'αμαξι μου,λαμαρινα σκετη και περαστηκε ολη η πλεξουδα μεχρι και τα πισω φαναρια!Πουθενα δεν κοψαμε καλωδιο,δεν χρειαστηκε να ''ταιριαξουμε'' τιποτα,εγινε σαν εργοστασιακο αλλα μας πηρε 1 μηνα για να γινει.Τωρα το πας σ'ενα συνεργειο για engine swap και σου λεει σε 4 μερες ελα να το παρεις....τα μισα καλωδια ειναι με μονωτικη ταινια....2 χρονια μετα σου αναβουν λαμπακια,καιγονται αισθητηρες,καντραν κτλ....Η υγρασια ειναι υπουλο πραγμα:chair:

agrotis328
30-07-10, 10:50
Πιστευω οτι η καλυτερη λυση αυτη τη στιγμη ειναι οντως το φρεσκαρισμα του μοτερ μου ,με ανεβασμα συμπιεσης λιγο,παρεα με την εισαγωγη Μ50 και το προγραμμα.Αν μετρηθω ετσι 220+ αλογακια θα'ναι ικανοποιητικα.Στο 28αρι μου την τελευταια 2ετια αλλαξα αισθητηρες,ψυγειο,θερμοστατη,υδραργυρικο κτλ με το αντιστοιχο κοστος και δεν θελω να παρω ενα μοτερ Μ3 που θα χρειαστει τα ιδια και μετα μπορει να χρειαστει κι αυτο ρεκτιφιε...ξεφευγω πολυ απ'το budget του οικογενειαρχη ντριφτακια που θελει να κανει την καυλα του και οχι να παρει το πρωταθλημα ντριφτ!Υπαρχουν 28αρια με εκκεντροφορους που ξεπερασαν τα 240 αλογα αλλα παλι το κοστος ξεφευγει....Οποτε ξεκινω για 220+ και ισως παιξει καποιο τουρμπο κιτ συντομα...Ετσι κι αλλιως θα στρωσω για 2500χλμ πρωτα το φρεσκο μοτερακι:dblthumb2...οποτε εχω χρονο να το αποφασισω.

καλο ειναι να μην πειραξεις συμπιεση γιατι μετα θα εχεις αλλα θεματα θερμοκρασιες,πειρακια...

για να περασεις τα 240 θες πολυ αγριους εκκεντροφορους και ρελαντι θα κανει σαν σαξοραλο δεν νομιζω να το θες αυτο

kloukakis
30-07-10, 21:43
Στα Χανια υπάρχει 328 με 280 ατμοσφαιρικά αλογακια που ραβει, αν θελεις να ρωτήσω παρε με τηλ γιατι εχο σπάνια ιντερνετ, καλη τυχη οτι και να κάνεις!!

Fairytale
30-07-10, 22:16
Στα Χανια υπάρχει 328 με 280 ατμοσφαιρικά αλογακια που ραβει, αν θελεις να ρωτήσω παρε με τηλ γιατι εχο σπάνια ιντερνετ, καλη τυχη οτι και να κάνεις!!αυτό δεν ειναι με το εξαπετάλουδο του dbilas;
C U out there

Stunt Mike
31-07-10, 16:48
Σιγουρα!Μονοπεταλουδο δεν φτανει τοσα με τιποτα!Κωνσταντινε ρωτα τον ρε τι φοραει στο 28αρι?

george316
04-08-10, 11:23
περιμενουμε και εμεις να δουμε γιατι το 28 ρι.....δεν τραβαει βημα...

Stunt Mike
04-08-10, 11:26
Συντομα θα σου'χω νεα για το turbo kit συναδελφε!

george316
04-08-10, 12:36
τουρμπο κιτ???οχι δε καταλαβες...δεν κερδισα το τζοκερ για να εχω λεφτα για τουρμπο!!!!!φτηναπραγματα χρειαζομαστε...(μαλλον χρηματα χρειαζομαστε....)

kloukakis
04-08-10, 14:17
αυτό δεν ειναι με το εξαπετάλουδο του dbilas;
C U out there

Λοιπόν έκανα ένα τηλ και ρώτησα, σορρυ αλλα λάθος θυμόμουν:icon_pai: το μπέρδεξα με άλλο...

Φοράει εξάτμηση-φιλτρο-πρόγραμμα και εκκεντροφόρους με άλλα ελατήρια. Βγάζει γύρω στα 230, μόλις πέρασε απο δίπλα μου έτριξαν οι πόρτες χεχε

mitsos318ci
04-08-10, 15:45
Συντομα θα σου'χω νεα για το turbo kit συναδελφε!

ειναι οτι πιο value for money για αυτο το μοτερ και οσα λενε περι αξιοπιστιας ειναι π@π@ριες..το μοτερ αυτο εχει συμπιεση 10,2 και με τις πιεσεις που το δουλευουν δηλ.0,4-0,7 δε θα εχει κανενα προβλημα

ziaba
08-08-10, 23:30
ειναι οτι πιο value for money για αυτο το μοτερ και οσα λενε περι αξιοπιστιας ειναι π@π@ριες..το μοτερ αυτο εχει συμπιεση 10,2 και με τις πιεσεις που το δουλευουν δηλ.0,4-0,7 δε θα εχει κανενα προβλημα

Το Μ42 που εχει συμπιεση 10 θα εχει προβλημα?

Stunt Mike
19-08-10, 14:15
Το Μ42 που εχει συμπιεση 10 θα εχει προβλημα?

Οχι αλλα απ'οτι ξερω τα Μ42-Μ44 εχουν θεμα με ρηγματα στο καπακι λογω υπερτροφοδοτησης.....Οποτε καλο θα του κανει μια μειωση συμπιεσης στο 9-9.5

Nick_compact
19-08-10, 14:37
Οχι αλλα απ'οτι ξερω τα Μ42-Μ44 εχουν θεμα με ρηγματα στο καπακι λογω υπερτροφοδοτησης.....Οποτε καλο θα του κανει μια μειωση συμπιεσης στο 9-9.5

Aν όντως έχουν τέτοιο θέμα, το πρώτο που θα σπάσει είναι του μηχανικού μου, που είναι 590ps στα 2.2 bar με precision τουρμπίνα, υδρόψυκτο i/c, haltech εγκέφαλο, και 9.5 συμπίεση... Ακόμα είναι μια χαρά!

Stunt Mike
21-08-10, 21:46
Aν όντως έχουν τέτοιο θέμα, το πρώτο που θα σπάσει είναι του μηχανικού μου, που είναι 590ps στα 2.2 bar με precision τουρμπίνα, υδρόψυκτο i/c, haltech εγκέφαλο, και 9.5 συμπίεση... Ακόμα είναι μια χαρά!

Προφανως κι εχει αγραφο εγκεφαλο οπως μονος σου ειπες,που εξαφανιζει τα πειρακια που ειναι επιρρεπες τ'αυτοκινητο+ροικη εξελιξη+++.....Εμεις λεμε για bolt-on turbo kit και οχι για ανακατασκευη ολοκληρου μοτερ!!!Με 590 αλογα τ'αμαξι δεν εχει ''μαμα'' σωθικα......Τα Μ42-Μ44 εχουν θεμα με καπακια γι'αυτο κι σταματησε και ο Καρρας να τα τουρμπιζει χωρις ανοιγμα μοτερ....

bmwdakiaspower
22-08-10, 00:55
Παιδια εχει βαλει κανεις το 6πεταλουδο του dbillas??? Eνδιαφερομαι αλλα δεν ξερω αν θα εχω θεματα μετα με το ρελαντι η την αξιοπηστια του μοτερ...????

agrotis328
22-08-10, 18:59
Παιδια εχει βαλει κανεις το 6πεταλουδο του dbillas??? Eνδιαφερομαι αλλα δεν ξερω αν θα εχω θεματα μετα με το ρελαντι η την αξιοπηστια του μοτερ...????

δεν αξιζει θα παρεις 20 αλογα αλλα θα χαλασεις ρελαντι και θα καιει τα αντερα του, το ειχα ψαξει πριν χρονια

με 2500 χιλιαρικα που κοστιζει βαζεις προγραμμα εισαγωγη εκκεντρα εξατμιση, εχεις 30+ αξιοπιστα αλογα και δουλευει σαν μαμα

ziaba
24-08-10, 01:16
με 2500 χιλιαρικα που κοστιζει βαζεις προγραμμα εισαγωγη εκκεντρα εξατμιση, εχεις 30+ αξιοπιστα αλογα και δουλευει σαν μαμα

Και πάλι θα καίει τα άντερά του?

bmwdakiaspower
24-08-10, 12:43
Εκκεντρα?????????Διαφωτισε τον αδαη παρακαλω!!!! Κοιτα το προτζεκτ εχει ως εξης: Εχω βαλει εισαγωγη Μ50, προγραμμα, χταποδι, τελικο, και ποιο κοντο μπλοκε. Στην κατοχη μου εχω εναν κινητηρα 3λιτρο Μ3 απο το οποιο θα παρω εκκεντροφορους, μπιελες και στροφαλο... Θα βαλω ενα ελαφρυτερο βολαν, τροχαλιες αλουμινιου, Ψυγειο ολοκληρο απο αλουμινιο. Μετα εχει ο θεος...
Το θεμα ειναι αν αξιζει, μιας και θα υπαρχουν ολα αυτα και για να δουλεωουν θα χρειαστει βαρβατο προγραμμα, να βαλω και ενα 6πεταλουδο..... βεβαια αν ειναι να ξεκιναει το αμαξι μονο σπιναριστο η να σβηνει τοτε δεν θα το ηθελα με τπτ....

InsaneDriver
24-08-10, 12:56
Είναι τρελό μανίκι να δουλέψει σωστά 6πετάλουδο στα 325 ή 328...Προσοχή που πάτε να μπλέξετε.
Τα έχω ζήσει την προηγούμενη δεκαετία όταν έβλεπα άλλους ιδιοκτήτες πειραματόζωα σε συνεργεία, να είναι κάθε λίγο και λιγάκι και να παλεύουν να το κάνουν να δουλεύει σωστά και στρωτά.

bmwdakiaspower
24-08-10, 13:38
Επισης αποτι διαβαζω στο ιντερνετ βλεπω πως οι εκκεντροφοροι του S50 δεν δουλευουν στον Μ52 και οτι μονο του S52 κανουν... ξερει κανεις τιποτα??? μην κανουμε καμια πατατα και παρουμε το μοτερ στο χερι......

agrotis328
24-08-10, 15:42
Και πάλι θα καίει τα άντερά του?

εθνικη 140 σταθερα 8 λιτρα

και ολα αυτα μπηκανε σε μοτερ με 200.000 και τωρα εχει 320.000

bmwdakiaspower εκκεντροφορους εχω το δευτερο σταδιο απο τα τεσσερα που δινει η dbilas το οποιο δουλευει και με μαμα προγραμμα και δινει δυναμομετρημενα 12 αλογα

george316
24-08-10, 15:48
πραγματι το 28ρι σε συνθηκες ταξιδιου σε φυσιολογικες ταχυτητες ειναι πολυ οικονομικο και ανετο.απο τα 140 βρισκεσαι στα 200 με χαρακτηριστικη ανεση και ευκολια.

ziaba
25-08-10, 00:16
εθνικη 140 σταθερα 8 λιτρα

και ολα αυτα μπηκανε σε μοτερ με 200.000 και τωρα εχει 320.000

bmwdakiaspower εκκεντροφορους εχω το δευτερο σταδιο απο τα τεσσερα που δινει η dbilas το οποιο δουλευει και με μαμα προγραμμα και δινει δυναμομετρημενα 12 αλογα

όταν είσαι πατημένος με τ 3η σε μια ανηφόρα ποσά σου γράφει?

Geo_3D
25-08-10, 00:43
Kαλα μην τρελλενεστε με την καταναλωση....δεν εχει να κανει με το 28αρι αλλά με το βημα του διαφορικου...κανενα αμαξι που κινειται σταθερα με 120-130 και εχει κατω απο 3000 στροφες δεν καει...

agrotis328
25-08-10, 13:23
όταν είσαι πατημένος με τ 3η σε μια ανηφόρα ποσά σου γράφει?

οσο μπορει να γραψει....

ziaba
25-08-10, 13:27
οσο μπορει να γραψει....

εννοω τ κατανάλωση στ κοντερ

agrotis328
25-08-10, 16:00
εννοω τ κατανάλωση στ κοντερ

ναι αυτο εννοω ειναι κολημενη η βελονα στο 30+

με πεμπτη αν θυμαμαι καλα στα 240-250 σταθερα τερμα ειναι 22-23

ziaba
26-08-10, 00:23
ναι αυτο εννοω ειναι κολημενη η βελονα στο 30+

με πεμπτη αν θυμαμαι καλα στα 240-250 σταθερα τερμα ειναι 22-23

:bugeye: αυτό θα πει δε καίει? εάν πηγαίνεις ετσι πατημένος κάθε 200km θα θες ένα ντεπόζιτο:nod:

george316
26-08-10, 09:39
ναι αλλα δεν ειναι φυσιολογικο να πηγαινεις με τοσα πολλα.
οπως και να το κανεις εκτος του οτι εισαι για φυλακη ,δεν εχουμε και δρομους γερμανιας-ιταλιας κλπ για να υποστηριζουν τετοιες ταχυτητες.

Stunt Mike
26-08-10, 09:40
Εγω μ'ενα renault megane 1.4 που'χα παλιοτερα μηδενισα στο trip computer την καταναλωση ενω πηγαινα ηδη με 160+....Στα επομενα 10-15 λεπτα πηγαινα 190-200 και εγραφε μεση καταναλωση 29lt!!Αυτες ειναι τιμες ομως που σε ελαχιστα κομματια μπορεις να πιασεις και για πολυ λιγο χρονο και σιγουρα δεν δειχνουν αν ενα αμαξι ειναι βενζινοβορο ή οχι.Γι'αυτο και το καταναλωμετρο της BMW σταματαει στο 30 ενω το OBC μπορει να δειχνει πολυ παραπανω.Εκανα το ιδιο πειραμα με το 28αρι και πηγαινοντας για κανα 15' 200-240 η μεση καταναλωση ηταν 34lt!Σε αλλη περιπτωση που το'λιωνα στο ντριφτ η καταναλωση ηταν 49.5lt!!Στο ταξιδι μου καιει 10-11lt με 160-170.Οποτε δεν βγαζεις ακρη ετσι.....Για να βγαλεις μεση καταναλωση πρεπει να εχει μεικτη διαδρομη

bmwdakiaspower
26-08-10, 11:25
Μαλλον βγηκαμε εκτος θεματος....οταν θες αλογα πρεπει να τα ταϊζεις κιολας...αλοιως δεν γινεται.
Δεν ξερει κανεις αν τελικα μπαινουν οι εκκεντροφοροι απο το Μ3 3.0 στο 28αρι???

agrotis328
26-08-10, 11:34
Μαλλον βγηκαμε εκτος θεματος....οταν θες αλογα πρεπει να τα ταϊζεις κιολας...αλοιως δεν γινεται.
Δεν ξερει κανεις αν τελικα μπαινουν οι εκκεντροφοροι απο το Μ3 3.0 στο 28αρι???

στο μ25 μπαινουν οι εκκεντροφοροι απο το σ52 δηλαδη απο το 3,2 αλλα αν ειναι να δωσεις κανα 400-500 συν 100-200 περαστικα (αναλογα ποσα λειπουν του μαστορα) να βαλεις αυτους οι οποιοι αν θυμαμαι καλα ειναι κατω απο 260 μοιρες εισαγωγη γιατι δεν βαζεις κατι ακομη να βαλεις καποιον επωνυμο και να κερδισεις την διπλασια αποδοση

απο το 3.0 κατα 99,9% δεν μπαινουν

Stunt Mike
26-08-10, 15:07
Aπ'το Μ3 το ευρωπαικο δεν μπαινουν σιγουρα....μπαινουν ομως απ'το αμερικανικο 3.2 Μ3....Αλλα μαλλον καλυτερα να βαλεις aftermarket....

agrotis328
26-08-10, 16:20
Aπ'το Μ3 το ευρωπαικο δεν μπαινουν σιγουρα....μπαινουν ομως απ'το αμερικανικο 3.2 Μ3....Αλλα μαλλον καλυτερα να βαλεις aftermarket....

ναι το μονοπεταλουδο εννουσα και γω αλλα το 3,2 οχι απο απο το 3.0

bmwdakiaspower
26-08-10, 17:33
στο μ25 μπαινουν οι εκκεντροφοροι απο το σ52 δηλαδη απο το 3,2 αλλα αν ειναι να δωσεις κανα 400-500 συν 100-200 περαστικα (αναλογα ποσα λειπουν του μαστορα) να βαλεις αυτους οι οποιοι αν θυμαμαι καλα ειναι κατω απο 260 μοιρες εισαγωγη γιατι δεν βαζεις κατι ακομη να βαλεις καποιον επωνυμο και να κερδισεις την διπλασια αποδοση

απο το 3.0 κατα 99,9% δεν μπαινουν

Γιατι εχω εναν κινητηρα απο Μ3 Β30 για να παρω τον στροφαλο και μπιελες και οι εκκεντροφοροι καλο θα ηταν αν εμπαιναν.... μαλλον θα παω σε κατι επωνυμο και σκεφτομαι για 272 μοιρες εισαγωγη....