PDA

Επιστροφή στο Forum : E46 compact μετατροπη σε 325ι


eleos
23-11-10, 18:41
Χαιρετω το φορουμ. Εχω βρει ηδη μια bmw E46 1.6 compact στα 6500 ευρο και σκεφτομαι να την αγορασω και κατευθειαν να κανω την μετατροπη στο 2.5αρι με τα 192 αλογα. Γνωριζει κανεις το κοστος? Στο 3λιτρο δεν θελω να παω κυριως λογω καταναλωσης ,γιατι το 2.5αρι αν δεν το σπας δεν καιει πολυ(και συνηθως κινουμαι Αττικη οδο με 140χμ)

Διαβασα ενα thread ενος παιδιου που εβαλε το 3λιτρο στην compact και του στοιχισε 6.000 ευρο ολη η μετατροπη. Λογικα για το 2.5αρι θα ειναι γυρω στα 5.000?

compact
23-11-10, 19:23
το 2.5 με το 3.0 εχουν σχεδον την ιδια καταναλωση στα χλμ που θες(8,8λτ)στα 140.εμενα μου στοιχισε η μετατροπη 10000 ευρω το 2006.για 3λιτρο με εξατμισεις μπαρες θολων μεχρι και λεβιεδακι εξαταχητο!.και μετα απο 40000χλμ μονο λαδακια και βενζινουλα!!παιζει ρολο, και τι πραγματα θα βρεις να βαλεις.

Geo_3D
23-11-10, 19:38
Καταναλωση=διαφορικο
κοντο καιει,μακρυ δεν καει!!!

giannis_compact
23-11-10, 19:41
Και γω θελω να το κανω 2,5.Κυριως για να το δηλωσω και να εχω ησυχο το κεφαλι μου.Μπορω να το δηλωσω 2,2 ή 2,0?Γιατι φιλος το εχει δηλωσει διλιτρο το κομπακτ.Απο καταναλωση με 120-130 σε εθνικη θα εχει μεγαλη διαφορα με το 1,6?

ThaNOS E46coupe
23-11-10, 21:38
κυβικο και 2ευρω δηλαδή εεε?...δέν πάει ακριβως έτσι...ανάλογα με το ποσο θα αγοράσεις το μοτέρ και με το πόσο θα σου πάρει ο μηχανικός και ο ηλεκτρολόγος....

sakkunen
24-11-10, 00:53
Εγώ πάντως δεν θα έκανα μετατροπή απ' τη στιγμή που οι τιμές έχουν ξεφτιλιστεί στα αυτοκίνητα. Δλδ μιλάμε για μια κατάσταση που συνολικά θα σου κοστίσει 13 χιλιάδες, μαζί με αναρτησούλα κ κανα εξτρα που θα γλυκαθείς να βάλεις κτλ κτλ.
Παρ'όλα αυτά υπάρχει πλήθος 25αριών αφού οι περισσότεροι επιλέγουν 30άρι.

ziaba
24-11-10, 07:03
Πάρε γνήσιο με τον m52 2.2 μοτέρ (τα 170 άλογα του μια χαρά είναι) εαν μπορείς η τιμές αυτή την εποχή έχουν εξευτελιστεί θα σου βγει πιο ακριβά η μετατροπή κ δε ξέρεις τι θα σου βάλουν ενώ το έτοιμο μπορείς να το ελέγξεις κτλ
ps κ κοίτα κατά τη γνώμη μου για κανένα σε cupe

Driftakos
24-11-10, 08:11
~~~~Η ηλίθια απορία της ημέρας~~~~~~

Γιατί δεν αγοράζεις κατευθείαν 2500cc την στιγμή που έχουν πέσει οι τιμές τους? Θα σου έρθει πιο φτηνά, και θα είναι γνήσιο.

BMW_E36_328i
24-11-10, 09:39
~~~~Η ηλίθια απορία της ημέρας~~~~~~

Γιατί δεν αγοράζεις κατευθείαν 2500cc την στιγμή που έχουν πέσει οι τιμές τους? Θα σου έρθει πιο φτηνά, και θα είναι γνήσιο.

:+1:
συμφωνω απολυτα

BMW Power
24-11-10, 10:46
Compact E46 325 γνήσιο????

Το άλλο με τον τοτό το ξέρετε???

Dim77
24-11-10, 10:48
Compact E46 325 γνήσιο????

Το άλλο με τον τοτό το ξέρετε???

Τώρα κιόλας, που δε συμφέρει και η εισαγωγή από Γερμανία του συγκεκριμένου, λόγω νορμας ρύπων...:icon_pai:

Υπάρχουν σε κουπέ πάντως διάφορα γνησια 325-330 που πρόλαβαν να έρθουν την ''χρυσή εποχή'':cheers:

Driftakos
24-11-10, 10:50
:takecover
να πω την αλήθεια. το κομμάτι..."compact" είναι μια λεπτομέρεια που ούτε που είχα παρατηρήσει...

άρα, καλά το έθεσα ως "ηλίθια" απορία....

BMW Power
24-11-10, 10:53
Δεν είναι καθόλου ηλίθια είναι το πιο σωστό μακράν αλλά που θα το βρει???

Επίσης προφανώς δεν θέλει το τεκμήριο/τέλη των 2.500cc οπότε δεν θα τον βολέψει το γνήσιο

Driftakos
24-11-10, 11:00
Δυστυχως δεν ειναι εποχές για αδήλωτα μοτερ. τουλ εδω στην Πάτρα, ελέγχουν συχνα πυκνα.
σε καθε περιπτωση, αυτος ξερει καλυτερα τις αναγκες του εμεις προτάσεις κάνουμε

eleos
24-11-10, 14:20
Δυστυχως δεν ειναι εποχές για αδήλωτα μοτερ. τουλ εδω στην Πάτρα, ελέγχουν συχνα πυκνα.
σε καθε περιπτωση, αυτος ξερει καλυτερα τις αναγκες του εμεις προτάσεις κάνουμε

Ειδικα τωρα ειναι οι εποχες για αδηλωτο μοτερ. Αν θελει ο jeffry φραγκα ας παει στην Μερκελ. Εδω και 7 χρονια που οδηγω δεν μου εχουν ανοιξει καπο ,ουτε στον πατερα μου εδω και 35 χρονια. Στο Κτεο εχω τις ακρες μου.....

promitheas81
24-11-10, 14:25
Χαιρετω το φορουμ. Εχω βρει ηδη μια bmw E46 1.6 compact στα 6500 ευρο και σκεφτομαι να την αγορασω και κατευθειαν να κανω την μετατροπη στο 2.5αρι με τα 192 αλογα. Γνωριζει κανεις το κοστος? Στο 3λιτρο δεν θελω να παω κυριως λογω καταναλωσης ,γιατι το 2.5αρι αν δεν το σπας δεν καιει πολυ(και συνηθως κινουμαι Αττικη οδο με 140χμ)

Διαβασα ενα thread ενος παιδιου που εβαλε το 3λιτρο στην compact και του στοιχισε 6.000 ευρο ολη η μετατροπη. Λογικα για το 2.5αρι θα ειναι γυρω στα 5.000?

Φίλε είχα 330 με 18άρια ζαντικά 225 κ 255 πίσω.
Η κατανάλωση χωρίς σπασίματα ήταν ακριβώς 9,8,
Με 18άρες που είχα αρχικά κ 225 κ 255 πίσω ήταν 8,8.
Για αυτό μη μασάς.

Driftakos
24-11-10, 14:28
φιλε μου
το κακό μία φορά θα γίνει.. και δεν αξίζει για 300€ το χρόνο να βρεις τον μπελά σου. Αυτη ειναι η άποψη μου...
και δεν είναι μόνο το κτεο.αν σε ατυχημα [μακρυα απο μας] σε τσιμπισει η ασφαλιστικη με αδηλωτο μοτερ... εκει να δεις γλεντια..

σε καθε περιπτωση, δικια σου η πιτα , δικο σου το μαχαιρι

eleos
24-11-10, 14:39
φιλε μου
το κακό μία φορά θα γίνει.. και δεν αξίζει για 300€ το χρόνο να βρεις τον μπελά σου. Αυτη ειναι η άποψη μου...
και δεν είναι μόνο το κτεο.αν σε ατυχημα [μακρυα απο μας] σε τσιμπισει η ασφαλιστικη με αδηλωτο μοτερ... εκει να δεις γλεντια..

σε καθε περιπτωση, δικια σου η πιτα , δικο σου το μαχαιρι

300 euro last year. Για το 2011 ο 1600αρης θα δωσει 240 ευρο και ο 3λιτρος 1000 ευρο ή 800 αν βαλω 2.5αρι! Μιλαμε για μεγαλη διαφορα και αν προσθεσεις και την ασφαλεια μιλαμε για 1500 ευρο διαφορα καθε χρονο!:party:

Υ.Γ Ασε που αυριο μπορει να ξυπνησει ασχημα ο Jeffry και να πει ''οσοι εχουν απο 2.500 κυβικα και πανω φορος επιπλεον 1000 ευρο''!

ziaba
24-11-10, 16:01
Πότε δε ξέρεις έτσι όπως έγιναν τα πράγματα μην ξυπνήσει μια μέρα κ θα χει κ@&%$ κ πει οποίο έχουν πατίνι φέρτε τους να κατσουν να τους γ@%&$ω έναν έναν

Stunt Mike
24-11-10, 20:48
Πότε δε ξέρεις έτσι όπως έγιναν τα πράγματα μην ξυπνήσει μια μέρα κ θα χει κ@&%$ κ πει οποίο έχουν πατίνι φέρτε τους να κατσουν να τους γ@%&$ω έναν έναν

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!Οποτε εμεις που ειμαστε κυβικατοι θα την γλυτωσουμε!!!Θανατος στα πατινια και στα ποδηλατα ρε!!!!Ζητω τα καυσαερια!Ζητω οι υδρογονανθρακες!!Ζητω τα 5λιτρα V8 με ελευθερες εξατμισεις!!

stelmaniac
24-11-10, 21:25
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1019230/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1024096/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/952794/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1005316/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/839834/

δεν πιστευω μετα απο αυτα τα δειγματα να θες να μπεις στο δαιδαλο της μετατροπης....

Driftakos
24-11-10, 21:49
Απλά Στέλιο, υπάρχει η πεποίθηση έξω οτι στις μετατροπές στα BMW όλα μπαίνουν κουτί..
ο κάθε μαστρομήτσος θα σου βρει ενα μοτερ.. διαμάντι
οτι σε 3 μερες το αυτοκίνητο θα είναι έξω
οτι ολα μετά θα λειτουργούν στην εντέλεια...

δεν λέω οτι δεν γίνονται αυτά.. αλλά είναι ένα από τα πιθανά σενάρια...
αλλά υπάρχει και το άλλο... ξαφνικά να αρχίσουν να λείπουν πράγματα.. άλλα να θέλουν παντρέματα να δουλέψουν... και το μοτερ να μην ειναι και τόσο διαμάντι όσο σου έλεγαν...

τεσπα, αν ο φίλος το θέλει ας το κάνει. είμαι της αρχής οτι αν σου έχει καρφωθεί στο μυαλό κάντο, γιατί απλά μετά θα βλαστημάς την ώρα και την στιγμή που δεν το έκανες.. όμως το καλό είναι οτι καποιοι προσπάθησαν να σε προειδοποιήσουν.
[πως φαίνεται ο άνθρωπος που την πάτησε από μετατροπή ε?]

Fairytale
24-11-10, 22:08
Φίλε είχα 330 με 18άρια ζαντικά 225 κ 255 πίσω.
Η κατανάλωση χωρίς σπασίματα ήταν ακριβώς 9,8,
Με 18άρες που είχα αρχικά κ 225 κ 255 πίσω ήταν 8,8.
Για αυτό μη μασάς.Τι άλλαξε από το αρχικά στο μετά και ανέβηκες 1l/100;
Δεν κατάλαβα.
C U out there

ThaNOS E46coupe
24-11-10, 22:12
Τι άλλαξε από το αρχικά στο μετά και ανέβηκες 1l/100;
Δεν κατάλαβα.
C U out there

:bugeye: τό είχα διαβάσει το θρέντ νίκο αλλα ούτε που το πηρα χαμπάρι να σου πώ την αλλήθεια... μήπως μπερδέυτηκε ο προμηθέας και οι δέυτερες ήταν 19άρες κ όχι 18...

eleos
26-11-10, 23:17
Για αμορτισερ σκεφτομαι για koni sport με 3ποντα eibach και μαλλον τα bilstein κιτρινα απορριπτονται γιατι εχω διαβασει οτι ειναι κουτσουρα τελειως και στις λακουβες χοροπηδανε. Απο coiover τι λεει η kw variant 1?