PDA

Επιστροφή στο Forum : bmw 320


MIKEN636
11-12-10, 16:01
Καλησπερα σας,
εχω μια απορια να παραθεσω.πηγα χτες και ειδα ενα ε36 2500 κυβικα.το αμαξι ειναι 2000 κυβικα στα χαρτια αλλα ηταν λεει ο τυπος 2000 και στο μοτερ(πριν τη μετατροπη).Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι τα φρενα του αυτοκινητου μπρος-πισω ηταν δισκοι μονομπλοκ και οχι αεριζομενοι.σιγουρα δεν ειναι φρενα απο 25αρι.Δεν ξερω τα 2λιτρα τι φρενα φορανε,αλλα παιζει να ηταν 1600-1800 τα αμαξι κι να εκανε μετατροπη μονο μοτερ;;γινεται αυτη η καγκουρια;

Fairytale
11-12-10, 16:08
Όλα γίνονται.
Πάρε τα τελευταία 7 αλφαριθμητικά ψηφία του αριθμού πλαισίου του αυτοκινήτου και θα σου πούμε πως βγήκε από την γραμμή παραγωγής.
Μονούς δίσκους μπροστά φόρεσαν μόνο τα 8βάλβιδα 316i και 318i.
Το μόνο 36άρι που φόρεσε 2πλους δίσκους πίσω ήταν το 328i (και το ///Μ3 φυσικά).
C U out there

Sp!ros G
11-12-10, 16:12
Παιρνεις τα τελευταια 7 ψηφια του αριθμο πλαισιου και τον βαζεις στο www.bmwfans.info και βλεπεις

τι ακριβως βγηκε το αυτοκινητο απο το εργοστασιο.

Τα 320-325 ειχαν μπροστα αεριζομενους δισκους ,ενω πισω απλους.

Μαλλον 316-318 ηταν πριν ,ουτε καν 318is που ειχε και αυτο αεριζομενους μπροστα.

Δες το πλαισιο και θα ξερεις σιγουρα.

Edit : Fairy με προλαβες... :)

E36 RULES!!
11-12-10, 16:12
ουυυυυυυυυυυυ, εδω αλλοι τα κανουν 25αρια και αφηνουν τα ταμπουρα πισω :D :D :D :rofl2:

MIKEN636
11-12-10, 16:22
αφου τρελαθηκα κοιταζα τις δισκοπλακες και μου φαινοντουσαν ολοιδιες με τις δικες μου που εχω στο 316.τι βλακες ειναι ρε,αναρωτιεμαι πως σταματαει.οποτε πιθανοτατα αυτο απο κατω ουτε ψαλιδια θα εχει απο εξακιλυνδρο ουτε τπτ.τωρα καταλαβα γιατι το δινει τοσο χαμηλα ο τυπος.

Α8hnaios
11-12-10, 16:29
στα χανια ειναι...?>>>>> http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1008786/

MIKEN636
11-12-10, 16:50
οχι εδω Αθηνα ειναι το ρημαδι.οτι θελει πουλαει ο καθεις.anyway thanks Fairytale θα παρω τα νουμερακια του να το ψαξω απο καθαρη περιεργεια.

E36 RULES!!
11-12-10, 16:57
Τα ψαλιδια ίδια είναι.. (εγκυκλοπαιδικα και μονο)

MIKEN636
11-12-10, 19:20
e36 rules εννοεις τα ψαλιδια του 2λιτρου με το 2.5λιτρο εε;ναι το ξερω αυτο,απλα δεν πιστευω οτι ηταν 2λιτρο πριν τη μετατροπη.μαλλον κανα 16-18 μοτερ φορουσε πανω.

E36 RULES!!
11-12-10, 19:27
Εννοω τα μπροστινα και πισω ψαλιδια του 316 και ολων των αλλων πλην Μ3 (για τα μπροστινά)

(συμφωνα με το realOEM)

Stunt Mike
11-12-10, 20:33
Tα ψαλιδια και οι αξονες μπρος-πισω ειναι ιδιοι ειτε 6κυλινδρο ειτε 4κυλινδρο,πλην Μ3.Απλως οταν κανεις μια μετατροπη επειδη θες και τα φρενα και τις αντιστρεπτικες πχ απο 316 σε 325,αντι να λυνεις τα φρενα και να τα μονταρεις στον δικο σου αξονα,ειναι πιο ευκολο να βαλεις ολο τον αξονα με τις αντιστρεπτικες και τα φρενα του κομπλε.Ετσι κι αλλιως θα τα'χεις λυσει ολα για να περασεις πλεξουδες,εξατμισεις κτλ οποτε γιατι να κανεις διπλη δουλεια?Οταν βλεπεις ομως ενα 325 και φοραει φρενα απο 316-318 σημαινει οτι φοραει και τις αντιστρεπτικες και σιγουρα θα'χει παιξει πολυ κοψε-ραψε στη πλεξουδα για να ταιριαξουν OBC,A/C κτλ αρα προχειροδουλεια....

takis1983
11-12-10, 21:04
ουυυυυυυυυυυυ, εδω αλλοι τα κανουν 25αρια και αφηνουν τα ταμπουρα πισω :D :D :D :rofl2:

δε λες τιποτα!

advanced
23-12-10, 20:52
Όλα γίνονται.
Πάρε τα τελευταία 7 αλφαριθμητικά ψηφία του αριθμού πλαισίου του αυτοκινήτου και θα σου πούμε πως βγήκε από την γραμμή παραγωγής.
Μονούς δίσκους μπροστά φόρεσαν μόνο τα 8βάλβιδα 316i και 318i.
Το μόνο 36άρι που φόρεσε 2πλους δίσκους πίσω ήταν το 328i (και το ///Μ3 φυσικά).
C U out there

εγώ δοκιμάζω τα 7 τελευταία ψηφία και μου λέει

Nothing found :( Maybe your input is incorrect.

έχει τύχει σε κάποιον?

XT660
23-12-10, 21:20
δοκιμασε στο tis η στειλε μου τον αριθμο με πμ να σου πω...

Fairytale
23-12-10, 21:39
εγώ δοκιμάζω τα 7 τελευταία ψηφία και μου λέει

Nothing found :( Maybe your input is incorrect.

έχει τύχει σε κάποιον?Στείλε τα μου με ένα PM και ΠΡΙΝ ξανατσέκαρε αν τα έχεις γράψει σωστά από την άδεια κυκλοφορίας ή ακόμα καλύτερα από το ίδιο το αυτοκίνητο.
C U out there