PDA

Επιστροφή στο Forum : E30 M5 Project


Dr.Yamastura
18-01-11, 23:07
Αν μπορεί να βοηθήσει καποιος για ένα ντριφτ προτζεκτ που σκέφτομαι να κάνω.
Μια φθηνή καρότσα ε30 με μηχανή μ5 ε34
Θέλω γνώμες για μηχανικούς(όχι αρπακολατζήδες) και ποιοι θεωρούνται οι καλύτεροι στο χώρο με παραδείγματα αυτοκινήτων που έχουν μετατρέψει και ποιους θα έπρεπε να αποφύγω.
Αν είναι να προκαλέσω πρόβλημα με τα ονόματα στείλτε παρακαλώ πμ.

nick1
18-01-11, 23:39
λαφογιαννης στον ασπροπυργο

Dr.Yamastura
18-01-11, 23:42
λαφογιαννης στον ασπροπυργο

Έχεις κάνει δικό σου?(φωτό είναι το δικό σου?).Πολύ καλό φαίνεται.
Πόσο περίπου πήγε?

kloukakis
19-01-11, 00:21
γιατι όχι Ε36? Εχει καλύτερες προοπτικές απ όσο ξέρω, τωρα που έχουν πέσει οι τιμές θα δώσεις σχεδόν τα ίδια χρήματα....

Dr.Yamastura
19-01-11, 00:27
γιατι όχι Ε36? Εχει καλύτερες προοπτικές απ όσο ξέρω, τωρα που έχουν πέσει οι τιμές θα δώσεις σχεδόν τα ίδια χρήματα....

Γιατί το 30άρι είναι πιο πατεντιάρικο ,παίρνει ό,τι κινητήρα θες και βρίσκεις καρότσα με 500 ευρώ.Το 36άρι έχει πιο πολλούς περιορισμούς...
Στα χανιά ο τύπος που πας το αμάξι τι λέει?Κάνει μετατροπές?Αν και είναι στου διάολου τη μάνα!!Εδώ στην αθήνα δεν θα έχει κάποιους??
Σου έχω στείλει και μήνυμα για αυτό το θέμα.

Stunt Mike
19-01-11, 00:28
Kι εμενα μ'αρεσει πιο πολυ οπτικα αλλα και πιο ανθεκτικη σαν καροτσα το Ε36....ομως θα κουβαλαει μονιμα +200kg σε σχεση μ'ενα Ε30,επισης πιο ακριβη συντηρηση και ακριβοτερη φανοποιια.Στα συν του Ε36 η ρυθμισιμοτητα της πισω αναρτησης και η ομοιογενεια-φιλικοτητα του συνολου.

kloukakis
19-01-11, 02:04
Γιατί το 30άρι είναι πιο πατεντιάρικο ,παίρνει ό,τι κινητήρα θες και βρίσκεις καρότσα με 500 ευρώ.Το 36άρι έχει πιο πολλούς περιορισμούς...
Στα χανιά ο τύπος που πας το αμάξι τι λέει?Κάνει μετατροπές?Αν και είναι στου διάολου τη μάνα!!Εδώ στην αθήνα δεν θα έχει κάποιους??
Σου έχω στείλει και μήνυμα για αυτό το θέμα.

Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Οπως είπε και ο χαζομπαμπας το Ε30 δεν ρυθμίζει πίσω άξονα με ότι αυτό συνεπάγεται.

Στα Ε36, απο το 316 μεχρι το Μ το σασι είναι ίδιο. Δεν ξέρω να πω με σιγουριά αν είναι και ακριβώς το ίδιο μέταλλο, αλλά σχηματικά είναι το ίδιο. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Στα Ε30 δεν είναι το ίδιο να κοτσάρεις το Μ5 σε 316 και σε Μ.

Το 318ις που είδαμε στην πίστα ζύγιζε 900κιλα. Με το Μ5 δεν θα είναι 900, αλλά και 1100 να είναι θα σε χαλάσει νομίζεις? Εχω δει 325 γυμνό σε πίστα να ράβει, παίρνει μέρος και σε αγώνες.

Θα ρωτήσω τον δικό μου και θα σου πω, πάντως έχει φτιάξει αρκετά ντριφτάδικα χωρίς τρελά ποσά και χωρίς προβλήματα απ όσο ξέρω. Μου κάνει τρελές τιμές και πιστεύω θα σε φτιάξει μια χαρά, θα είμαι και εγώ απο κοντά αν χρειαστεί μένει κοντά μου:dblthumb2

nik200
19-01-11, 06:13
Γιατί το 30άρι είναι πιο πατεντιάρικο ,παίρνει ό,τι κινητήρα θες και βρίσκεις καρότσα με 500 ευρώ.Το 36άρι έχει πιο πολλούς περιορισμούς...
Στα χανιά ο τύπος που πας το αμάξι τι λέει?Κάνει μετατροπές?Αν και είναι στου διάολου τη μάνα!!Εδώ στην αθήνα δεν θα έχει κάποιους??
Σου έχω στείλει και μήνυμα για αυτό το θέμα.

εγω χρηστο μαζι σου για 30αρι..αλλα...μην ξεχνας οτι παλιο αμαξι και μετατροπη= μπελαδες για παντα...αν εχεις το χρονο να ασχοληθεις εχει καλως γιατι θα εισαι μονιμα στα συνεργεια..η και μονος σου!και η καλυτερη μετατροπη παραμενει μετατροπη και δεν ξερεις τι μπορει να πρωτοχαλασει...σκεψου το καλα παντως γιατι θα φτιαξεις ενα αμαξι με αμφισβητουμενη αξιοπιστια και διαρκεια στο χρονο...και το κοστος σε πολλα σημεια θα ξεφυγει...

υγ...εγω με το δικο μου, την εχω βγαλει φθηνα, αλλα οσο ανεβαινουν τα αλογα και τα κιλα του αμαξιου....εκει τα σπασιματα ειναι περα απο ακριβα και συχνοτερα!

υγ2...παλιο αμαξι που μπαινει πιστα = θανατος για σασι και μοτερ σε χρονο dt...οποτε οτι κανεις θα πρεπει να ειναι πολυ καλο για να αντεξει!

rapid_fast
19-01-11, 06:57
Αν το θές για drift για την πάρτη σου και μόνο,
και όχι για να κατεβαίνεις σε αγώνες, όπου μετράει και το δέκατο,
η καρότσα του Ε28 θα σου δώσει περισσότερες αντοχές, και περισσότερες εναλλακτικές
για μηχανικά μέρη..

mike21
19-01-11, 08:10
εάν φτιαχτεί σωστά δέν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα,ούτε στο σασί,ούτε πουθενά,για να φτιαχτεί σωστά όμως θέλει πολύ χρόνο και πολύ χρήμα,μόνο το μοτέρ αγορά να υπολογίζεις πάνω απο τέσσερα χιλιάρικα,συνολικά θα σου πάει πάνω απο δώδεκα,και λίγα σου λέω
εμένα μόνο η τοποθέτηση του κινητήρα(αγορά,επισκευή πλήρης,τοποθέτηση)μου πήγε περίπου επτά χιλιάρικα και σκέψου ότι δέν έχει καθόλου εργατικά μέσα,εάν όντως θές να προχωρήσεις πές μου να σου στείλω μερικά τηλέφωνα



ΥΓ.ο κινητήρας του Μ5 είναι περίπου 20 κιλά πιό βαρύς απο τον Μ20(320,325)

rapid_fast
19-01-11, 08:18
εάν φτιαχτεί σωστά δέν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα,ούτε στο σασί,ούτε πουθενά,για να φτιαχτεί σωστά όμως θέλει πολύ χρόνο και πολύ χρήμα,μόνο το μοτέρ αγορά να υπολογίζεις πάνω απο τέσσερα χιλιάρικα,συνολικά θα σου πάει πάνω απο δώδεκα,και λίγα σου λέω
εμένα μόνο η τοποθέτηση του κινητήρα(αγορά,επισκευή πλήρης,τοποθέτηση)μου πήγε περίπου επτά χιλιάρικα και σκέψου ότι δέν έχει καθόλου εργατικά μέσα,εάν όντως θές να προχωρήσεις πές μου να σου στείλω μερικά τηλέφωνα



ΥΓ.ο κινητήρας του Μ5 είναι περίπου 20 κιλά πιό βαρύς απο τον Μ20(320,325)

Είκοσι?????? Ενενήντα πρέπει να ειναι... 175-266

george316
19-01-11, 11:08
ενα τετοιο project εχει κανει ο βουδουρης για να τρεχει στους αγωνες..βεβαια παει καιρος αλλα ειχε παρουσιαση σε περιοδικο.το κοστος τοτε ηταν αρκετα υψηλο(δεδομενου οτι υπηρχε ηδη καροτσα απο Μ3Ε30.
λεω γνωμη...αφου δεν το θες βολταδικο,γιατι δεν ψαχνεσαι για αρχη με ενα 36 ρι και να το γδυσεις?αργοτερα κοιτας και για μοτερ.

mike21
19-01-11, 15:22
Είκοσι?????? Ενενήντα πρέπει να ειναι... 175-266

τα στοιχεία αυτά τα έχει στείλει ο φίλος tsaf σε παλαιότερο post του

-M20-
Straight 6 cylinder SOHC 12V. Baby Six. 1977-1992. 117kg 258lbs
Used in E21 320, E21 320i/6, E28, E30, E34, E21/30 323i, E30 325e and E28 528e
2.0i (129bhp), 2.3i (143bhp), 2.5i (170bhp), 2.7e (125bhp)


-S38 B36 - B38
Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1988-1996. 151kg 332lbs
Used in E34 M5 3.6 (315bhp), 3.8 (340bhp)

rapid_fast
19-01-11, 15:28
M20B25:
1987-1991 325i/is/ix/ic (1992 for cabrio)
inline 6 w/ monotronic 1.3(after 89) or 1.1 ecu, SOHC belt driven
12 valves two per cyl., multiport fuel injection
head casting number: 1-705-885 spanish casting "AMC"
displacment: 2.5l, 2494cc
power: 168hp @ 5800rpms 164lbs tq @4300rpms/ 171hp noncat version
redline: 6200 rpms
weight: 175kg
comprestion ratio: 8.8:1 (US 87-90) 9.7:1 (euro spec 85-89)
idle speed: 760 +/- 40 rpms
Piston comp height: 34.2 mm / 1.346 in
firing order: 1-5-3-6-2-4
intake valve size: 42mm
exhaust vavle size: 36mm
valve clearance: .30mm/.012" cold .25mm/.01" hot
valve seat angle: 45 degrees
bore and stroke: 3.31" x 2.95"
rod length: 135mm
piston bore: .858"
Piston dish: 6.2mm
cam duration: 256 deg
valve lift: 10.1mm
cam LCA: 108 deg
cam bearings: 7
cam end play: .008"
cam duration: 256 degrees
oil presure @ idle: 18psi
intake runner length: 360mm
Throttle body inlet: 65mm
throtle body butterfly: 60mm
Throttle body outlet: 63mm

Εχουμε μεγάλη διαφορά.. Μήπως αυτά που βρίσκω περιλαμβάνουν και τα παρελκόμενα???
Help..

Dr.Yamastura
19-01-11, 15:39
Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Οπως είπε και ο χαζομπαμπας το Ε30 δεν ρυθμίζει πίσω άξονα με ότι αυτό συνεπάγεται.

Στα Ε36, απο το 316 μεχρι το Μ το σασι είναι ίδιο. Δεν ξέρω να πω με σιγουριά αν είναι και ακριβώς το ίδιο μέταλλο, αλλά σχηματικά είναι το ίδιο. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Στα Ε30 δεν είναι το ίδιο να κοτσάρεις το Μ5 σε 316 και σε Μ.

Το 318ις που είδαμε στην πίστα ζύγιζε 900κιλα. Με το Μ5 δεν θα είναι 900, αλλά και 1100 να είναι θα σε χαλάσει νομίζεις? Εχω δει 325 γυμνό σε πίστα να ράβει, παίρνει μέρος και σε αγώνες.

Θα ρωτήσω τον δικό μου και θα σου πω, πάντως έχει φτιάξει αρκετά ντριφτάδικα χωρίς τρελά ποσά και χωρίς προβλήματα απ όσο ξέρω. Μου κάνει τρελές τιμές και πιστεύω θα σε φτιάξει μια χαρά, θα είμαι και εγώ απο κοντά αν χρειαστεί μένει κοντά μου:dblthumb2

Ρε συ κώστα στο αμάξι που είδαμε στην πίστα,είχαν ρίξει πάρα πολλά λεφτά..
Όχι ότι δεν θα ρίξω και γω αρκετά,αλλά και με τούρμπο δεν θα ήθελα να μπλέξω..
(Λες μ5 τπυρμπάτο??!!!!)
Αν ραφτεί σε καλό μάστορα το αμάξι δεν νομίζω να έχει πρόβλημα.Έναν αξιόπιστο(όσο μπορείς να το πεις αυτό)κινητήρα και καλό σκαρί θέλεις και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Άλλες φθορές σίγουρα θα υπάρξουν,λογικό είναι, όποιο μοντέλο και να διαλέξεις.

kloukakis
19-01-11, 16:10
To συγκεκριμένο το ανέφερα για λόγους βάρους.
Το παιδί αυτό είχε και Ε30 και Ε36 και του άρεσε πιο πολύ το Ε36, ο νικ εχει μιλήσει πιο πολύ μαζί του και ξέρει καλύτερα την άποψή του. Πάντως όσοι έχουν παει απο Ε30 σε Ε36 ήταν όλοι πολύ ευχαριστημένοι.
Δεν έχω θέμα με τ Ε30 ίσα ίσα που τα γουστάρω πολύ, απλά σου λέω τι ακουω γενικά. Σκέψου οτι μπορεις να βρεις Ε36 10ετίας σε καλή κατάσταση, ενώ Ε30 στην καλύτερη 20ετίας. Εσένα πως σου ακούγεται? Με μια καλή δουλεια δεν θα έχει κανένα τους πρόβλημα, αλλά δεν είναι το ίδιο.

Γνώμη μου: βρες ένα απο τα τελευτέα 316 Ε36, πούλα ότι δεν σου χρειάζεται (σαλόνια,A/C, τιμόνια, μηχανισμούς, αερόσακους κτλ) και βρες ένα καλό μοτερ να βάλεις επάνω. Το τι μοτερ θα βάλεις εξαρτάτε απο τι χρήση και τους σκοπούς σου, δλδ αγώνες ή αρασιτεχνικα. Δεν χρειάζεσαι ντε και καλα Μ5.

Θα ρωτήσψ αυριο τον δικόμου και θα σου πω την γνώμη του, θα σου στείλω και το κιν του να μιλήσετε αν θέλεις. Πάντως αμάξι και μοτερ καλύτερα βρες τα μόνος σου, έτσι και καλύτερη τιμή θα πετύχεις και θα νιώθεις πιο σίγουρος. Οτι θέλεις παρε με και στο κιν.

E36 RULES!!
19-01-11, 16:18
Yπαρχουν και βιντεο του συγκεκριμενου 36αριου με μαμα is μοτερ, πριν γινει turbo...

Και χωρις υπερβολικό ποσο χρηματων... Σέγας όμως ισως :D

nik200
19-01-11, 17:47
To συγκεκριμένο το ανέφερα για λόγους βάρους.
Το παιδί αυτό είχε και Ε30 και Ε36 και του άρεσε πιο πολύ το Ε36, ο νικ εχει μιλήσει πιο πολύ μαζί του και ξέρει καλύτερα την άποψή του. Πάντως όσοι έχουν παει απο Ε30 σε Ε36 ήταν όλοι πολύ ευχαριστημένοι.
Δεν έχω θέμα με τ Ε30 ίσα ίσα που τα γουστάρω πολύ, απλά σου λέω τι ακουω γενικά. Σκέψου οτι μπορεις να βρεις Ε36 10ετίας σε καλή κατάσταση, ενώ Ε30 στην καλύτερη 20ετίας. Εσένα πως σου ακούγεται? Με μια καλή δουλεια δεν θα έχει κανένα τους πρόβλημα, αλλά δεν είναι το ίδιο.

Γνώμη μου: βρες ένα απο τα τελευτέα 316 Ε36, πούλα ότι δεν σου χρειάζεται (σαλόνια,A/C, τιμόνια, μηχανισμούς, αερόσακους κτλ) και βρες ένα καλό μοτερ να βάλεις επάνω. Το τι μοτερ θα βάλεις εξαρτάτε απο τι χρήση και τους σκοπούς σου, δλδ αγώνες ή αρασιτεχνικα. Δεν χρειάζεσαι ντε και καλα Μ5.

Θα ρωτήσψ αυριο τον δικόμου και θα σου πω την γνώμη του, θα σου στείλω και το κιν του να μιλήσετε αν θέλεις. Πάντως αμάξι και μοτερ καλύτερα βρες τα μόνος σου, έτσι και καλύτερη τιμή θα πετύχεις και θα νιώθεις πιο σίγουρος. Οτι θέλεις παρε με και στο κιν.

για να απαντησω και στους δυο....για το αμαξι αυτο δεν εχουν πεσει πολλα λεφτα...του γιωργου λετε προφανως....ειναι 318is turbo...με υβριδικη τουρμπινα...το αμαξι εχει ελαφρωσει παρα πολυ...μεχρι και το θολο της ρεζερβας εκοψε ο αθεοφοβος...ειναι παρα πολυ καλοστημενο...ας ειναι καλα ο ploumi...αλλα ειχε, εχει και θα εχει συνεχεια προβληματα....μην κοιτατε που δεν λεγεται τιποτα...απλα γενικα ειναι ψευτοδουλειες....και πιστευω οτι ο χρηστος δεν θελει να μπει σε τετοιες περιπετειες...δεν ειναι πιτσιρικας εξαλλου να περναει την μιση μερα κατω απο το καπω του!!!!

το τριανταρι που ειχε ο γιωργος και που κατεστρεψε στο βουνο(!)..ηταν πολυ νευρικο με τα ιδια πραγματα με το 36αρι (οτι δηλαδη ισχυει και στην πραγματικοτητα!!!)...ηταν αγριμι σε αντιδρασεις...οποτε γενικα ε30 turbo δεν συστηνεται....οπως και εγω με την οποια εμπειρια μου δεν συστηνω turbo αμαξι για drift εκτος αν εχεις ριξει 10χιλ στο μοτερ μονο!!!!ασε τα σπασιματα μετα...

οσο παμε προς τα πισω τα αμαξια ειναι πολυ πιο δυσκολα και αγρια σαν αντδρασεις και ναι το 36αρι ειναι πολυ πιο φιλικο απο το 30αρι..οπως και να στηθουν!!!!!!!

μεταξυ μας και εγω το 30αρι θα επαιρνα αλλα..εκει πας σε παλιο αμαξι!you lose some you get some...

kloukakis
19-01-11, 18:02
για να απαντησω και στους δυο....για το αμαξι αυτο δεν εχουν πεσει πολλα λεφτα...του γιωργου λετε προφανως....ειναι 318is turbo...με υβριδικη τουρμπινα...το αμαξι εχει ελαφρωσει παρα πολυ...μεχρι και το θολο της ρεζερβας εκοψε ο αθεοφοβος...ειναι παρα πολυ καλοστημενο...ας ειναι καλα ο ploumi...αλλα ειχε, εχει και θα εχει συνεχεια προβληματα....μην κοιτατε που δεν λεγεται τιποτα...απλα γενικα ειναι ψευτοδουλειες....και πιστευω οτι ο χρηστος δεν θελει να μπει σε τετοιες περιπετειες...δεν ειναι πιτσιρικας εξαλλου να περναει την μιση μερα κατω απο το καπω του!!!!

το τριανταρι που ειχε ο γιωργος και που κατεστρεψε στο βουνο(!)..ηταν πολυ νευρικο με τα ιδια πραγματα με το 36αρι (οτι δηλαδη ισχυει και στην πραγματικοτητα!!!)...ηταν αγριμι σε αντιδρασεις...οποτε γενικα ε30 turbo δεν συστηνεται....οπως και εγω με την οποια εμπειρια μου δεν συστηνω turbo αμαξι για drift εκτος αν εχεις ριξει 10χιλ στο μοτερ μονο!!!!ασε τα σπασιματα μετα...

οσο παμε προς τα πισω τα αμαξια ειναι πολυ πιο δυσκολα και αγρια σαν αντδρασεις και ναι το 36αρι ειναι πολυ πιο φιλικο απο το 30αρι..οπως και να στηθουν!!!!!!!

μεταξυ μας και εγω το 30αρι θα επαιρνα αλλα..εκει πας σε παλιο αμαξι!you lose some you get some...

Ο Ζυλιμπινάκης εδω στην Κρήτη Έχει δύο Μ3 Ε30, το ένα με μοτέρ Μ5 και το άλλο με supra.Και τα δύο τουρμπατα!!! Αν τα δείς θα ανατριχιάσεις, μιλαμε για περίπου 1000άλογα(έχω ακούσει και παραπάνω απο στενό πρόσωπο). Βέβαια έχουν πέσει τρελά φράγκα και προβλήματα εξακολουθούν να υπάρχουν. Μάλιστα νομίζω το Μ5 έσπασε στο τελευταίο Kings of Europe που έγινε στο Ηράκλειο. Πάντως αν τα δεις θα πάθεις μεγάλη-πολύ μεγάλη πλάκα:love::love:!!!!

ΥΓ Εγώ την άποψή μου την είπα και αν μπορούσα αυτήν θα ακολουθούσα. Τα συγκεκριμένο ις το ανέφερα όχι σαν λύση, αλλά σαν παράδειγμα.

Dr.Yamastura
19-01-11, 18:32
Τα 36άρια κάτω από 2 χιλιάρικα δύσκολα τα βρίσκεις.Τι μοτέρ θα μπορουσαν να μπουν εκτός από μ3?
Αυτό το γνωρίζει κάποιος?http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1124371/

E36 RULES!!
19-01-11, 18:35
Τα 36άρια κάτω από 2 χιλιάρικα δύσκολα τα βρίσκεις.Τι μοτέρ θα μπορουσαν να μπουν εκτός από μ3?


Γενικά μιλώντας, ή απο BMW μόνο?

Dr.Yamastura
19-01-11, 18:37
Γενικά μιλώντας, ή απο BMW μόνο?

Γενικά,κάτι δυνατο,αξιόπιστο και σχετικά φθηνό!!Πολλά ζητάω??!!χαχαχα

paganis
19-01-11, 18:47
αν η τσεπη σου,το σηκωνει το γνωστο μαυρο ε30 με μοτερακι μ3 286hp...ειναι ετοιμο,καθαρο και με λιγη δουλιτσα γινεται οπως το θελεις! ριξε μια ματια στις αγγελιες...

E36 RULES!!
19-01-11, 18:54
Γενικά,κάτι δυνατο,αξιόπιστο και σχετικά φθηνό!!Πολλά ζητάω??!!χαχαχα

χαχαχαχαχα! Ολοι αυτα ζηταμε, μην ανυσηχείς!

και τώρα ξεκινάει ο προσηλυτισμός :D
Αρκετοί βαζουν SR20DET (απο Nissan Silvia), RB25DET ή RB26DETT (ακριβοτερο, το πρωτο μοτερ απο Skyline GTSt, το δεύτερο απο GTR), 2JZ-GTE απο Supra TT, LS1 απο Corvette...

To καλό με τους Ιάπωνες ειναι οτι έχεις σαν βάση καποια σοβαρά άλογα, τα οποια σε stock μορφη ειναι αξιόπιστα, και παίρνουν εύκολα άλογα (δεν γνωριζω ποσο θα φτασει για να εχεις ενα "αλεξίσφαιρο" μοτέρ πάντως). Επισης αν δεις BMW με ιαπωνική καρδιά, καθεται το μοτερ χαμηλά, αρα εχεις και ενα ατού στο κεντρο βάρους! ;)

Για τον SR20 έχω ακούσει οτι εχει ορισμένες ''ιδιοτροπίες'' σαν μοτερ στα σκισίματα, αν θες μπορώ να ρωτήσω λεπτομέρειες για τα μοτέρ 2-3 φιλους Νισσανάκηδες και να σου πω με περισσότερη σιγουριά ;)

O 2JZ.. 3λιτρος, διτούρμπινος, και μαμα να ειναι μια χαρά για αρχή!!!



Στα αρνητικά, για τους purists, οτι ''μπασταρδεύεις'' το αμάξι...

ΥΓ: Δεν ξέρω ποσο θα κόστιζε ένα απο αυτα τα μοτέρ, μπορώ να μάθω όμως αν θες!

Dr.Yamastura
19-01-11, 18:57
αν η τσεπη σου,το σηκωνει το γνωστο μαυρο ε30 με μοτερακι μ3 286hp...ειναι ετοιμο,καθαρο και με λιγη δουλιτσα γινεται οπως το θελεις! ριξε μια ματια στις αγγελιες...

Αν εννοείς του tsaf,το θεωρώ υπερβολικά ακριβό.Δεν αμφισβητώ ότι έχει ρίξει δουλεια,είναι καθαρό κλπ..Αλλά ποτε δεν πουλάς κάτι με το σκεπτικό να πάρεις τα λεφτά που επένδυσες πίσω ή έστω ένα μεγάλο μέρος.Όπως και να το κάνουμε είναι αμάξι 20ετίας και όχι ένα σπάνιο μοντέλο απο ανακατασκευή.Πάντα φιλικά το λέω.

kloukakis
19-01-11, 19:02
Τα 36άρια κάτω από 2 χιλιάρικα δύσκολα τα βρίσκεις.Τι μοτέρ θα μπορουσαν να μπουν εκτός από μ3?
Αυτό το γνωρίζει κάποιος?http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1124371/

Τα πάντα βρίσκεις ρε τρελιάρη....
Ένας φίλος μου έκανε την μετατροπή που σου πρότεινα. Βρήκε 316 του 99' με 1.000 και ηταν και πιο προσεγμένο απο δικό μου το εσωτερικό!

Αυτο που πρέπει να κάνεις είναι υπομονή να βρείς το καλό κομμάτι στην καλή τιμή! δεν θέλει βιασίνες το θέμα, ψάξιμο καλό θέλει!:scratchch

Απο μοτερ όλα μπαίνουν φτάνει να γίνει καλή δουλειά απο κάποιον που ξέρει και το έχει ξανακάνει! Πάντως η BMW έχει μεγάλη γκάμα σε καλά ατμ μοτερ, σίγουρα κάποιο θα κανει και για σενα. Θα έλεγα πάντως να αποφύγεις τα τουρμπο, απο άποψη κόστους, αξιοπιστίας και συντίρησης!

ΨΑΞΕ ΚΑΛΑ!!!!:dblthumb2

kloukakis
19-01-11, 19:03
Αν εννοείς του tsaf,το θεωρώ υπερβολικά ακριβό.Δεν αμφισβητώ ότι έχει ρίξει δουλεια,είναι καθαρό κλπ..Αλλά ποτε δεν πουλάς κάτι με το σκεπτικό να πάρεις τα λεφτά που επένδυσες πίσω ή έστω ένα μεγάλο μέρος.Όπως και να το κάνουμε είναι αμάξι 20ετίας και όχι ένα σπάνιο μοντέλο απο ανακατασκευή.Πάντα φιλικά το λέω.

Το αμάξι αυτό δεν το έχω δει, αλλά πρέπει να είναι κόσμημα, δεν αξίζει να το πάρεις να το λιώσεις:bananasmi

Dr.Yamastura
19-01-11, 19:05
χαχαχαχαχα! Ολοι αυτα ζηταμε, μην ανυσηχείς!

και τώρα ξεκινάει ο προσηλυτισμός :D
Αρκετοί βαζουν SR20DET (απο Nissan Silvia), RB25DET ή RB26DETT (ακριβοτερο, το πρωτο μοτερ απο Skyline GTSt, το δεύτερο απο GTR), 2JZ-GTE απο Supra TT, LS1 απο Corvette...

To καλό με τους Ιάπωνες ειναι οτι έχεις σαν βάση καποια σοβαρά άλογα, τα οποια σε stock μορφη ειναι αξιόπιστα, και παίρνουν εύκολα άλογα (δεν γνωριζω ποσο θα φτασει για να εχεις ενα "αλεξίσφαιρο" μοτέρ πάντως). Επισης αν δεις BMW με ιαπωνική καρδιά, καθεται το μοτερ χαμηλά, αρα εχεις και ενα ατού στο κεντρο βάρους! ;)

Για τον SR20 έχω ακούσει οτι εχει ορισμένες ''ιδιοτροπίες'' σαν μοτερ στα σκισίματα, αν θες μπορώ να ρωτήσω λεπτομέρειες για τα μοτέρ 2-3 φιλους Νισσανάκηδες και να σου πω με περισσότερη σιγουριά ;)

O 2JZ.. 3λιτρος, διτούρμπινος, και μαμα να ειναι μια χαρά για αρχή!!!



Στα αρνητικά, για τους purists, οτι ''μπασταρδεύεις'' το αμάξι...

ΥΓ: Δεν ξέρω ποσο θα κόστιζε ένα απο αυτα τα μοτέρ, μπορώ να μάθω όμως αν θες!

Ευχαριστώ!!
Κανε καμμιά ερώτηση για αξιοπιστία και τιμες.Αν και τα τουρμπο τα φοβάμαι..
Το λέω γιατί εχω κουβεντιάσει με άτομα που παίρνουν μέρος στο πανελλήνιο ντριφτ και μου λένε ,μακριά από τούρμπο αν δεν έχεις χρόνο ,μπάτζετ και φίλους μηχανικούς κλπ.
Το άλλο είναι τα ανταλλακτικά από σκαιλαιν κορβετ κλπ.Που να ψαχνεις όταν χαλάσει κάτι..
Μάλλον θα πάω προς μέρκελ μεριά:rofl2:

E36 RULES!!
19-01-11, 19:08
Ευχαριστώ!!
Κανε καμμιά ερώτηση για αξιοπιστία και τιμες.Αν και τα τουρμπο τα φοβάμαι..
Το λέω γιατί εχω κουβεντιάσει με άτομα που παίρνουν μέρος στο πανελλήνιο ντριφτ και μου λένε ,μακριά από τούρμπο αν δεν έχεις χρόνο ,μπάτζετ και φίλους μηχανικούς κλπ.
Το άλλο είναι τα ανταλλακτικά από σκαιλαιν κορβετ κλπ.Που να ψαχνεις όταν χαλάσει κάτι..
Μάλλον θα πάω προς μέρκελ μεριά:rofl2:

Χμ, ναι, καταλαβαινω τι εννοεις σχετικα με τα turbo... Αρα θες ατμοσφαιρα, κυβικα και ροπη, ε?

Μερκελ, Μέρκελ, καλα πας τοτε!!!

Dr.Yamastura
19-01-11, 19:11
Το αμάξι αυτό δεν το έχω δει, αλλά πρέπει να είναι κόσμημα, δεν αξίζει να το πάρεις να το λιώσεις:bananasmi

Σιγα ρεεε!!Αμαξι είναι.Εδώ λιώνω το 135!!χαχαχα
Πλάκα πλακα Το αμαξι αυτό είναι για άλλη δουλειά όχι για ντριφτ.Για ρομαντικούς με τα Ε30.
Να δωσεις π.χ 10 χιλιάρικα ,
ύστερα να το γδύσεις(αμαρτία),να το ράψεις, και να το κάνεις καρνάβαλο!!
Οι ρομαντισμοι δεν υπάρχουν σε αυτό το πρότζεκτ!!Μόνο Καφρίλα!!!:rockon:

Dr.Yamastura
19-01-11, 19:14
Θα μπορούσα να αρχίσω με κάτι αντιστοιχο :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1124371/
και όταν βαρεθώ(πολύ σύντομα!!)και μαζέψω κανα φράγκο να αλλάξω κινητηρα...
Αυτοννοητο, ότι πρέπει να είναι όσο γίνεται καθαρό το ντριφτάμαξο από την αρχή.

Υ.Γ Θέλω πινακιδάτο οπωσδήποτε..

kloukakis
19-01-11, 22:07
Να σου πω καλά λεφτά το δίνει, απλα ρε Χρηστο δεν ξέρεις τι έχει τραβίξει το άμοιρο. Το καλό είναι οτι δεν είναι πολλά τα χρήματα οπότε δεν έχεις να χάσεις και πολλά.....Παρε κανα τηλ να μάθεις και πήγαινε να το τσεκάρεις. Απλά αν είναι όντως ευκαιρία δεν θα είσαι ο μόνος που θα το ζητάει, οπότε κούνα.

nik200
19-01-11, 23:00
Σιγα ρεεε!!Αμαξι είναι.Εδώ λιώνω το 135!!χαχαχα
Πλάκα πλακα Το αμαξι αυτό είναι για άλλη δουλειά όχι για ντριφτ.Για ρομαντικούς με τα Ε30.
Να δωσεις π.χ 10 χιλιάρικα ,
ύστερα να το γδύσεις(αμαρτία),να το ράψεις, και να το κάνεις καρνάβαλο!!
Οι ρομαντισμοι δεν υπάρχουν σε αυτό το πρότζεκτ!!Μόνο Καφρίλα!!!:rockon:

now you are talking man.....

6zylindermaniac
19-01-11, 23:18
λαφογιαννης στον ασπροπυργο

Το παιδί ξεκαθάρισε...όχι αρπακολατζήδες :kissass: χαχαχαχαχαχαχαχ

nik200
19-01-11, 23:36
λαφογιαννης στον ασπροπυργο

εγω την τελευταια φορα που πηγα εκει ηταν για να δωσω πισω λαθος μοτερ που καταλαθος ειχε και σβησμενους κωδικους....ασε που οταν το ανοιξαμε ειχε κανα εκατομυριο χιλιομετρα!!!οποτε ας μιλησουμε για σοβαρα συνεργεια...

Stunt Mike
19-01-11, 23:39
Θα μπορούσα να αρχίσω με κάτι αντιστοιχο :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1124371/
και όταν βαρεθώ(πολύ σύντομα!!)και μαζέψω κανα φράγκο να αλλάξω κινητηρα...
Αυτοννοητο, ότι πρέπει να είναι όσο γίνεται καθαρό το ντριφτάμαξο από την αρχή.

Υ.Γ Θέλω πινακιδάτο οπωσδήποτε..

Eμενα αυτο το Ε30 μ'αρεσει....ειναι φτηνο,ειναι ετοιμο για αγωνα(αν ειναι και σωστα ραμμενο,στημενο σε γλιτωνει απο πολλα εξοδα),αν εχει και κλουβι ειναι τελειο!Σιγουρα θα χρειαζεται αναλωσιμα αρκετα μεσα στον επομενο χρονο.Το συμμαζευεις σιγα σιγα ενω το χαιρεσαι κιολας.Το μοτερακι του ειναι υπεραρκετο για Καρτοδρομο.Αργοτερα βαζεις Μ5 αν θες....Προτεινω τηλεφωνικη επικοινωνια με το παλικαρι,διευκρινιζεις θεματακια+να εχει πινακιδες και μετα μια Κυριακη πρωι παιρνουμε και τον Νικ και κατεβαινουμε για καφε Πατρα(εκει ειναι απ'οτι βλεπω στην αγγελια).Αν σου κανει το ψωνιζεις κιολας.....:yippee:

Stunt Mike
20-01-11, 00:04
Να ενα φτηνο,του λες 2500 στο χερι,βγαζεις τον ασχημο μπροστινο προφυλακτηρα απο Ε46,βαζεις ενα Μ5 μοτερ,αναρτηση coilover,μπλοκε κι ετοιμος.....http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1156819/

nik200
20-01-11, 10:48
για να βαλουμε και καποια οικονομικα πλαισια παντως πιστευω οτι το 36αρι με ιδια αποδοση στην πιστα θα κοστισει 1.5 φορα απανω απο το 30αρι...συν τις αλλοις το 30αρι στηνεται για την πλακα ενω το 36αρι θελει πολλα και καλα πραγματα για να γινει drift car...επιλεγεις και παιρνεις

υγ...το αυτοκινητο (30αρι) στην αγγελια μου φαινεται πολυ φτηνο.....κατι μου βρωμαει...και μαλλον ειτε προς καροτσα μερια η μοτερ.....συνηθως τα δινουν κανα 3500ευρω αυτα....(τα καλα!)

Dr.Yamastura
20-01-11, 13:25
Ίσως κάτι βρωμάει..
Αλλά αν δεν το δεις??Που ξέρεις..
Νικο και Μιχαλη αν πάμε πάτρα ξέρετε να δείτε το αυτοκίνητο και να πείτε με βεβαιότητα οκ χρήστο πάρτο.Να δείτε ότι δεν έχει σοβαρό τρακάρισμα,ο κινητήρας ειναι εντάξει κλπ.??
Ή να πάρω κάποιον μηχανικό από εδώ π.χ Αντωνίου και να πάμε όλοι μαζί?

Stunt Mike
20-01-11, 23:43
Εγω Χρηστο απο φανοποιια μπορω να το δω.Εννοειται οτι θα συννενοηθεις μαζι του να σηκωθει τ'αμαξι σε δικολωνο.Ασε που ξερω ακριβως που κοβονται τα Ε30-Ε36....απο μηχανικα,αν το μοτερ δεν βγαζει αναθυμιασεις απ'το δεικτη λαδιου,λογικα ειναι οκ,αν και μπορει να'ναι ελαφρως πεσμενο.Τωρα αναλωσιμα του στυλ σινεμπλοκ,συνδεσμοι,ακρομπαρα κτλ δεν γνωριζω να τα ελεγξω(αν και ειναι φτηνα σαν αναλωσιμα αυτα)

Dr.Yamastura
20-01-11, 23:58
Μίλησα με Αντωνίου σήμερα.Θα συναντηθούμε αύριο να τα πούμε από κοντά.
Μπορεί να το στήσει και αυτος..
Το βασικό να έχω υπομονή.
Συμφώνησε να πάρω μια καρότσα Ε30 (καλύτερα απο Ε36 και στήνεται τέλεια μου είπε)στο 500άρικο ..Του ανέφερα για αγώνες και απάντησε:ήμουν σιγουρος!!χιχιχιχι
Ίδωμεν..Προχωράμε πάντως όπως και να 'χει.

nik200
21-01-11, 07:46
Μίλησα με Αντωνίου σήμερα.Θα συναντηθούμε αύριο να τα πούμε από κοντά.
Μπορεί να το στήσει και αυτος..
Το βασικό να έχω υπομονή.
Συμφώνησε να πάρω μια καρότσα Ε30 (καλύτερα απο Ε36 και στήνεται τέλεια μου είπε)στο 500άρικο ..Του ανέφερα για αγώνες και απάντησε:ήμουν σιγουρος!!χιχιχιχι
Ίδωμεν..Προχωράμε πάντως όπως και να 'χει.

φιλε εγω μαζι σου...αλλα απο την στιγμη που φτιαχνεις ενα τετοιο αμαξι ξεχνας παραγοντες οπως η απολυτη αξιοπιστια (οπως ειχες μεχρι τωρα)..και φυσικα το αμαξι δεν κανει για βολτα..γιατι θα υποφερει η μεση σου!!!ευχομαι με το καλο να ξεκινησει το project...και οτι μπορουμε να κανουμε και εμεις εδω ειμαστε...

υγ...μην ξεχασεις διακοπτακι για το βεντιλατερ απο μεσα....ειναι πολυ σοβαρο!!

Dr.Yamastura
21-01-11, 23:30
Μετά από συζήτηση κατέληξα σε πινακιδάτο ε30.Το 200 νισσάν είναι πανάκριβο,κοντα στα 6 χιλιάρικα το λιγότερο με πινακίδες.Με 4 χιλιάρικα το έχεις στήσει εντελώς,και άλλα 7 για να πάει το μοτερ πάνω από 400 άλογα ρόδα..Τα 15-18 χιλιάρικα τα φτάνεις για πλάκα..
Το 30άρι θα πάει κοντα στα 12..
Θα μου στείλει ο Αντωνιου τιμές με τα πάντα που χρειάζεται το 30άρι..μέσα στην εβδομάδα.
Το πρότζεκτ θα διαρκέσει 5-6 μήνες..

kloukakis
21-01-11, 23:34
Πολλά μου φαίνονται τα 12, ακόμα και για στημένο με μοτερ Μ. Αυριο θα ξερω να σου πω τι τιμές παιζουν και εδω. Σίγουρα θα κανει καλή δουλεια, αλλά αν μπορείς να γλυτώσεις και 2-3Κ γιατι να μην το κάνεις?

Dr.Yamastura
21-01-11, 23:42
Πολλά μου φαίνονται τα 12, ακόμα και για στημένο με μοτερ Μ. Αυριο θα ξερω να σου πω τι τιμές παιζουν και εδω. Σίγουρα θα κανει καλή δουλεια, αλλά αν μπορείς να γλυτώσεις και 2-3Κ γιατι να μην το κάνεις?
Δεν μου τα είπε αναλυτικά.Από βδομάδα θα ξέρω.
Τον εμπιστέυομαι όμως και η απόδειξη είναι το ίδιο του το αμαξι.Εγώ του είπα μέχρι 12 μάξιμουμ και μου είπε ''πολύ λογικό μου ακούγεται,γιατί άλλοι ονειρεύονται με 4-5 χιλιάρικα να φτιάξουν σούπερ αμάξι''.Το μοτερ θα ανοιχτει και θα γίνει σφυρηλατο κλπ κλπ

Stunt Mike
21-01-11, 23:49
Δεν μου τα είπε αναλυτικά.Από βδομάδα θα ξέρω.
Τον εμπιστέυομαι όμως και η απόδειξη είναι το ίδιο του το αμαξι.Εγώ του είπα μέχρι 12 μάξιμουμ και μου είπε ''πολύ λογικό μου ακούγεται,γιατί άλλοι ονειρεύονται με 4-5 χιλιάρικα να φτιάξουν σούπερ αμάξι''.Το μοτερ θα ανοιχτει και θα γίνει σφυρηλατο κλπ κλπ

Ισως ν'αναβαλεις την επισκευη του μοτερ,τουλαχιστον μεχρι να σπασει(που δεν σπαει κι ευκολα ενα καλο μοτερακι Μ)......Θα γλυτωσεις μπολικα χρηματα και θα πεσεις και κατω απ'το ψυχολογικο οριο των 10.000ευρω.Επισης ειμαι υπερ στο να σου κανει μια λιστα με τα πραγματα που θες και χρειαζονται,και να τα βρεις μονος σου και να σε βοηθησουμε κι εμεις.Αυτος σιγουρα θα βγαλει κι απ'αυτο.......οποτε παλι γλυτωνεις ενα 10-20%...Δεν ειναι αμελητεο ποσο....

kloukakis
21-01-11, 23:50
Καλα οκ αν έχεις τέτοιες βλέψεις πάω πάσο. Με αυτα πάντως τα 4-5 χιλίαρικα και λίγο ψάξιμο φτιάχνεις μια χαρά αμάξι για να κάνεις πολλά πράγματα! Αν θέλεις να κυνηγήσεις αγώνες, πάει αλλού το θέμα! Πάντως μην τρελαίνεσαι και βλέπεις τι έχει κάνει αυτός, μην σε παρασύρει! Το σταρλετ είναι τρέλα, αλλά δεν χρειάζεται να σκάσεις και εσύ ένα σορό λ7! Πήγαινε το θέμα στα μέτρα σου και στις ανάγκες σου χωρίς υπερβολές.

ΥΓ μήπως να κάνεις μεταμόσχευση το 6,7? χαχαχαχα

Stunt Mike
21-01-11, 23:54
ΥΓ μήπως να κάνεις μεταμόσχευση το 6,7? χαχαχαχα

Η ιδεα σου μου προκαλεσε τρελη στυση!!!!:ban: Μοτερακι Cobra σε Ε30!!!Τι λες τωραααααα???????:drive2:

kloukakis
21-01-11, 23:56
Η ιδεα σου μου προκαλεσε τρελη στυση!!!!:ban: Μοτερακι Cobra σε Ε30!!!Τι λες τωραααααα???????:drive2:

Φιτιλιά εεε?:scratchch

Πάντως συμφωνώ με Μικε στο θέμα του μοτερ....(του Μ)

Stunt Mike
22-01-11, 00:02
Φιτιλιά εεε?:scratchch

Πάντως συμφωνώ με Μικε στο θέμα του μοτερ....(του Μ)

Φαντασου ηχο που θα'χει αυτο το πραμα!!!Θα βγαινει στα Pits και Λαφογιαννης,Πλουμιστος και λοιποι παρατρεχαμενοι θα τρεχουν να σαμποταρουν τ'αυτοκινητα τους για να μην αναμετρηθουν!:jester:

kloukakis
22-01-11, 00:08
Φαντασου ηχο που θα'χει αυτο το πραμα!!!Θα βγαινει στα Pits και Λαφογιαννης,Πλουμιστος και λοιποι παρατρεχαμενοι θα τρεχουν να σαμποταρουν τ'αυτοκινητα τους για να μην αναμετρηθουν!:jester:

ΑΝ δεν ήσουν ο "καπεταν παντόφλας" και ερχόσουν στο καφεδάκι μας το τελευταίο, θα το άκουγες και live! Εγώ πήγα και βόλτα!!!

:flipa:ΣΚΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΗΛΕΙΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ:flipa:

Το έχω και βίντεο:pth:

mike21
22-01-11, 00:13
δέν φτάνουν 12χιλιάρικα για αυτά που λές,σφυρήλατο;ανεβάζεις πολύ ψήλα τον οικονομικό πήχη,ότι και εάν σου πεί αυτός βάλτα μόνος σου κάτω και υπολόγισε πόσο έχει το κάθε τί
πόσο κάνει ένα ε30 ξέρεις,βάλε ζάντες,αναρτήσεις,λάστιχα,φρένα,πιθανό βάψιμο και ότι άλλο έχεις στο μυαλό σου να βάλεις
αφού τελειώσουν αυτά βάλε 4χιλιάρικα(τουλάχιστον) για μοτέρ,σασμάν,ηλεκτρικά
περίπου 2.5χιλιάρικα για μαζέματα μηχανής και μία ψιλοεπισκευούλα
μπλοκέ διαφορικό,μπόμπα αζώτου στα φρένα
και αφού τελειώσεις με αυτά που σίγουρα ξεχνάω πολλά,πρέπει να βάλεις και τα εργατικά..
και πάλι δέν ξέρεις τι κουφό μπορεί να προκείψει,

ΥΓ.σου χρωστάω ένα τηλ να σου στείλω,δέν τον έχω βρεί ακόμα

Stunt Mike
22-01-11, 00:27
ΑΝ δεν ήσουν ο "καπεταν παντόφλας" και ερχόσουν στο καφεδάκι μας το τελευταίο, θα το άκουγες και live! Εγώ πήγα και βόλτα!!!

:flipa:ΣΚΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΗΛΕΙΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ

Και μετα κολλησες ενα κρυωματακι μουρλια!!Που πας ρε χειμωνιατικα με το πουκαμισακι και καμπριολε???:chair: Μου'χει ταξει βολτα ο Χρηστος συντομα!:cheers:

kloukakis
22-01-11, 01:36
Ρε παιδιά συγνώμη για το οφ τοπικ, αλλά δεν κρατήθηκα:

:bullhorn:Βρήκα τροπέτο για σενα Χρηστάρα και είναι και τουρμπάτο, μια και είσαι φαν!!!!! παρα πολλά άλογα λέμε δεν κρεμάει πουθενά και δεν θέλει και σφυρήλατα!!!! Βεβαια μπορεί να έχεις λίιιιιιιιγες τάσεις υποστροφής.......

Είπα να το βάλω στο δικό μου αλλά τον έχω πάρει ήδη τον κομπρεσσσορα.....
Για την πάρτη σου λοιπον:dblthumb2:
http://www.youtube.com/watch?v=CjoY_cSmQ70&feature=player_embedded

georgiou
22-01-11, 11:19
αφού θες να κάνεις ένα αμάξι σαν του TSAF γιατι δεν το παίρνεις έτοιμο κατευθείαν? αφού όπως λές θα φτάσεις στα 12000 θα έχεις απλό σασί ενω με 10.000 ενώ εδώ μιλάμε για μια italiana m3.

nik200
22-01-11, 12:21
αφού θες να κάνεις ένα αμάξι σαν του TSAF γιατι δεν το παίρνεις έτοιμο κατευθείαν? αφού όπως λές θα φτάσεις στα 12000 θα έχεις απλό σασί ενω με 10.000 ενώ εδώ μιλάμε για μια italiana m3.

φιλε γεωργιου καμια σχεση...αυτο που θα φτιαξει ο χρηστος με το αμαξι του tsaf...χωρις να ξερω το αμαξι του tsaf..δεν παιρνεις ενα πενα αμαξι να το βαλεις πιστα και να το διαλυσεις...συν οτι το m5 μοτερ ειναι πολυ πιο ροπατο απο το m3 286...οχι οτι υστερει πολυ το m3 αλλα το μ5 ειναι πραγματικα ασπαστο....ενα drift car απεχει πολυ απο ενα αμαξι πιστας χρονου....

Dr.Yamastura
22-01-11, 15:40
Καταρχήν ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον!!
Τα λεφτά δεν τα έχω συγκεντρώσει οπότε του τσαφ αποκλείεται εξ αρχής.
Συν ότι είναι και οι λόγοι που ανέφερε ο νικ200.
Το προτζεκτ θα πάρει κανά 5-6 μηνο.
Θέλει μονο καροτσα εξ αρχης για να φτιαχτει όπως πρεπει.
Σιγα σιγα θα τοποθετειται κάθε Σωστό εξάρτημα πάνω στο αμάξι για να γίνει αυτό που θέλω..
Οπότε ψαχτε,αν θέλετε, μαζι μου για τα ανταλλακτικα..όταν το πάρω με το καλό.

Stunt Mike
22-01-11, 20:52
αφού θες να κάνεις ένα αμάξι σαν του TSAF γιατι δεν το παίρνεις έτοιμο κατευθείαν? αφού όπως λές θα φτάσεις στα 12000 θα έχεις απλό σασί ενω με 10.000 ενώ εδώ μιλάμε για μια italiana m3.

Tου Tsaf ειναι βολταδικο,οχι ντριφταδικο.....καμια σχεση....ειναι κριμα να το πληρωσει για να το χαλασει και μετα να ψαχνει να βρει να πουλησει τα πραγματα για να παρει αυτα που πραγματικα χρειαζεται.Δεν κανει το μοτερ ενα αμαξι ντριφταδικο,το στησιμο το κανει...

Dr.Yamastura
22-01-11, 20:58
Άσε που το σκέφτομαι και για 200sx.....xixixixixi
Θέλω να περιμένω μήπως βρω κανεναν να το πουλάει κανα 2000ρο...
Ποτέ δε ξέρεις.

Stunt Mike
22-01-11, 21:14
Και να το κανεις ετσι ε??
http://www.youtube.com/watch?v=mUKobzU6Hxo

Dr.Yamastura
22-01-11, 21:26
Την οδήγηση την κατέχω(χαχαχα),το αμαξι μόνο λείπει..χαχαχαχαχα

E36 RULES!!
22-01-11, 21:29
Αυτο ειναι OneVia... Καλη επιτυχια στο να βρεις PS13 να το κανεις ετσι :D

nick1
22-01-11, 23:40
πριν λιγο καιρο ειχε ο Λαφογιαννης ενα μ20 σνιτσερ τουρμπο, αν υπαρχει ακομα ειναι μια καλη λυση αν ειναι καλο, για μετατροπη διχως πολλα εξοδα