PDA

Επιστροφή στο Forum : Προσφορές BMW σειρά 3


tziale
01-02-11, 08:12
Καλημέρα,

Γράφω για πρώτη φορά στο forum και μάλιστα όχι ως ιδιοκτήτης αλλά ως υποψήφιος αγοραστής BMW. Θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει να μου δώσει πληροφορίες σχετικά με την προσφορά που πρόσφατα ανακοίνωσε η BMW για τα μοντέλα της σειράς 1 και 3.
Πιο συγκεκριμένα κατά την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία με ενημέρωσαν ότι η προσφορά δεν ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα αλλά για αυτοκίνητα με συγκεκριμένο κωδικό παραγωγής. Προσωπικά ενδιαφέρομαι για την 316 ή ίσως για την 320. Η προσφορά όμως ισχύει μόνο για συγκεκριμένες παρτίδες αυτοκινήτων.
Με αλλά λόγια υπάρχουν 316 για τις οποίες η τιμή είναι 22.900 με απόσυρση και 316 με κανονική τιμή τιμοκαταλόγου καθώς, σύμφωνα με τον πωλητή πάντα, είναι καινούριες παραλαβές και κατά συνέπεια εκτός προσφοράς.
Εσείς που γνωρίζεται καλύτερα τι παίζει με την BMW βλέπετε να έχει κάποιο λάκκο η φάβα; Πρόκειται απλώς για προσπάθεια της εταιρείας να “διώξει” τα παλαιότερης παραγωγής μοντέλα ή υπάρχουν ουσιαστικές αναβαθμίσεις και διαφορές στα πιο πρόσφατα μοντέλα;

Ευχαριστώ

bimmer-corfu
01-02-11, 08:57
δεν ξέρω για την προσφορά αλλά τόσο μεγάλη διαφορά με κάνει να σκεφτώ ότι έχουν μοντέλα προ facelift ακόμα αδιάθετα.

Αν μπορείς πήγαινε σε facelift που είναι πολύ πιο ωραίο εμφανισιακά αλλά και πιο γρήγορο. Η facelift 316 έχει 122 άλογα απο 115 και η 320 170 απο 150 αν και ίσως υπάρχουν και pro facelift 320 με 170 αν δεν κάνω λάθος

tziale
01-02-11, 09:39
δεν ξέρω για την προσφορά αλλά τόσο μεγάλη διαφορά με κάνει να σκεφτώ ότι έχουν μοντέλα προ facelift ακόμα αδιάθετα.

Αν μπορείς πήγαινε σε facelift που είναι πολύ πιο ωραίο εμφανισιακά αλλά και πιο γρήγορο. Η facelift 316 έχει 122 άλογα απο 115 και η 320 170 απο 150 αν και ίσως υπάρχουν και pro facelift 320 με 170 αν δεν κάνω λάθος

Λάθος μου που δεν ανέφερα ότι σε κάθε περίπτωση μιλάμε για αυτοκίνητα με facelift και κινητήρα 122 ίππων.

Μία διαφορά που εγώ πρόσεξα είναι ότι τα αυτοκίνητα εκτός προσφοράς φορούσαν λάστιχα Continental ενώ τα αυτοκίνητα με έκπτωση κάτι άλλο (μάλλον ήταν Bridgestone αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά...).

Επέμεινα πολύ για να πάρω σαφείς διευκρινήσεις γιατί κάποια μοντέλα είναι εκτός προσφοράς και ποιες οι διαφορές τους αλλά ο ευγενέστατος κατά τα άλλα πωλητής δεν είχε κάτι να μου πει.

b-q
01-02-11, 12:38
Είναι νομίζω προφανές ότι σκοπός της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας της BMW Hellas είναι να πωλήσει όσα αυτοκίνητα έχει στοκαρισμένα.
Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να σε ενημερώσει για την ακριβή ημερομηνία παραγωγής του αυτοκινήτου για το οποίο ενδιαφέρεσαι, στοιχείο το οποίο μπορείς κι εσύ να εξακριβώσεις τόσο από τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου όσο και από το "κρυφό μενού" στον υπολογιστή ταξιδίου (βλ. σχετικό θέμα).
Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να πάρεις ένα αυτοκίνητο με ημερομηνία παραγωγής πάνω από 6 μήνες (ενδεχομένως να έχεις θέματα με τα ελαστικά του, την μπαταρία του, τα λοιπά αναλώσιμα, το χρώμα του κλπ., δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα συνήθως φυλάσσονται σε ανοικτούς χώρους, έκθετα σε φθορές λόγω καιρικών συνθηκών κλπ.). Πρόσεξε επίσης μήπως πρόκειται για ήδη ταξινομημένα ("πινακιδωμένα") αυτοκίνητα, οπότε ενδεχομένως να έχεις θέματα με τη 2ετη εγγύηση (θα αρχίζει από την ταξινόμηση ή από την αγορά;).
Σε κάθε περίπτωση, μη δώσεις καμία προκαταβολή πριν δεις και ελέγξεις ιδίοις όμμασι το αυτοκίνητο.
Επίσης έχε υπόψη σου ότι η BMW, ανεξαρτήτως προωθητικών ενεργειών, πάντοτε κάνει εκπτώσεις στις τιμές καταλόγου. Την τελευταία τριετία αγόρασα δύο αυτοκίνητα με συγκεκριμένη παραγγελία δική μου (όχι stock ή εκθεσιακά) και τις δύο φορές μου έκαναν πολύ καλές εκπτώσεις.
Γνώμη μου είναι, είτε να βρεις κάποιο πιο φρέσκο αυτοκίνητο για το οποίο, όπως σου είπαν, δήθεν δεν κάνουν έκπτωση και να τους πιέσεις για έκπτωση, είτε, εάν δεν βιάζεσαι, να κάνεις παραγγελία για καινούριο αυτοκίνητο με τον εξοπλισμό της αρεσκείας σου, πιέζοντάς τους πάλι για έκπτωση και βέβαια κατοχυρώνοντας την τελική τιμή κατά την παραγγελία.
Ψάξε το αρκετά σε διάφορες αντιπροσωπείες. Εγώ μέσα σε μία ημέρα επισκέφτηκα 4 διαφορετικές αντιπροσωπείες και πήρα 4 διαφορετικές τιμές με πολύ μεγάλες διαφορές.

GAN E90
01-02-11, 14:55
δεν ξέρω για την προσφορά αλλά τόσο μεγάλη διαφορά με κάνει να σκεφτώ ότι έχουν μοντέλα προ facelift ακόμα αδιάθετα.

Αν μπορείς πήγαινε σε facelift που είναι πολύ πιο ωραίο εμφανισιακά αλλά και πιο γρήγορο. Η facelift 316 έχει 122 άλογα απο 115 και η 320 170 απο 150 αν και ίσως υπάρχουν και pro facelift 320 με 170 αν δεν κάνω λάθος

φιλε ούτε ποιο γρήγορα είναι(με τα 122) η μάλλον την διαφορα δεν την καταλαβαίνεις και το σίγουρο όμως είναι ότι τα αυτοκίνητα με τα 122 άλογα είναι ποιο ζημιάρικα από τα προηγούμενα να τα λέμε και αυτά έτσι δεν είναι?

bimmer-corfu
01-02-11, 15:12
κοίτα, το δικό μου Ε92 με τον κινητήρα με τα 170 άλογα δεν έχει πάθει τίποτα ακόμα (έχω 42.000 χιλιόμετρα) ενώ αυτός ο κινητήρας σε Ε90 και Ε92 θεωρητικά είναι ζημιάρικος.

Στο άλλο δικό μας (Ε90 316 pro facelift) είχαμε το κλασσικό πρόβλημα με τη κλειδαριά τιμονιού ενώ φίλος με 316 Ε92 δεν έχει κανένα απο τα κλασσικά προβλήματα του κινητήρα με τα 122 άλογα.

Απλά θέλω να πω ότι πάνω απο όλα είναι να μη σου κάτσει.

Οι επιδόσεις του 122 σε σχέση με τον 115 φυσικά και είναι στα χαρτιά. Η διαφορά δύναμης είναι μικρή για να τη καταλάβεις στη πράξη αλλά υπάρχει, όπως υπάρχει και βελτίωση στη κατανάλωση.

Δεν θα σταθώ όμως σε αυτά γιατί όπως συμφωνώ και εγώ είναι μικρές οι διαφορές, στην εμφάνιση όμως δεν υπάρχει σχέση. Κατα τη γνώμη μου τα facelift Ε90 όχι απλά είναι πιο ωραία απο τα προ facelift αλλά πιο όμορφα και απο Α4, C class

bimmer-corfu
01-02-11, 15:14
Μία διαφορά που εγώ πρόσεξα είναι ότι τα αυτοκίνητα εκτός προσφοράς φορούσαν λάστιχα Continental ενώ τα αυτοκίνητα με έκπτωση κάτι άλλο (μάλλον ήταν Bridgestone αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά...).


μη σταθείς στα λάστιχα, τα bridgestone runflat είναι όλα κούτσουρα αλλά η διαφορά τιμής είναι μεγάλη

GAN E90
01-02-11, 15:29
κοίτα, το δικό μου Ε92 με τον κινητήρα με τα 170 άλογα δεν έχει πάθει τίποτα ακόμα (έχω 42.000 χιλιόμετρα) ενώ αυτός ο κινητήρας σε Ε90 και Ε92 θεωρητικά είναι ζημιάρικος.

Στο άλλο δικό μας (Ε90 316 pro facelift) είχαμε το κλασσικό πρόβλημα με τη κλειδαριά τιμονιού ενώ φίλος με 316 Ε92 δεν έχει κανένα απο τα κλασσικά προβλήματα του κινητήρα με τα 122 άλογα.

Απλά θέλω να πω ότι πάνω απο όλα είναι να μη σου κάτσει.

Οι επιδόσεις του 122 σε σχέση με τον 115 φυσικά και είναι στα χαρτιά. Η διαφορά δύναμης είναι μικρή για να τη καταλάβεις στη πράξη αλλά υπάρχει, όπως υπάρχει και βελτίωση στη κατανάλωση.

Δεν θα σταθώ όμως σε αυτά γιατί όπως συμφωνώ και εγώ είναι μικρές οι διαφορές, στην εμφάνιση όμως δεν υπάρχει σχέση. Κατα τη γνώμη μου τα facelift Ε90 όχι απλά είναι πιο ωραία απο τα προ facelift αλλά πιο όμορφα και απο Α4, C class

δεν διάφωνω με αυτά που λες και ιδίος με το θέμα της εμφάνισης το οποιο είναι υποκειμενικό βεβαια αλλα συμφωνω ειναι πιο ωραιο αλλα δυστυχώς το θέμα με τις ζημιέ με το facelift μοντέλο είναι υπαρκτά (πολλαπλασιαστές τιμόνι κλειδαριές|) και αλλα που δεν θυμάμαι τώρα του παλιου μοντελου και αντι να τα λυσουν εγω βλεπω οτι βγαζει και εξτρα προβληματα και λέω μήπως η αγορά bmw είναι λάθος και υπόψιν και εγώ e90 του 2007 έχω το πήρα 35000 και καμια φορα όταν ακούω ζημιες από e90 e92 τρελαίνομαι και λέω μήπως κάναμε μια κακή αγορά.Όσο για την κατανάλωση εγώ το δουλεύω στην πόλη και μου καίει στα "9λιτρα" και βρήκα ένα παλικάρι με ένα e81 και του καίει 11 στην πόλη "γιαυτο" λέω μήπως η bmw βιάστηκε με αυτούς τους κινητήρες?

Fairytale
02-02-11, 09:01
Περιμέναμε 15 χρόνια να βγάλει 16βάλβιδο κινητήρα στα 1.6lt και εσύ λες ότι βιάστηκε;
Δε νομίζω.
Κάποια προσφορά υπάρχει από την BMW Hellas για κάποιον λόγο (ίσως τα αυτοκίνητα να είναι πινακιδομένα και στοκαρισμένα και από το να παλαιώνουν αδιάθετα, έγινε αυτή η κίνηση).
C U out there

mimis
02-02-11, 10:08
...."Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να πάρεις ένα αυτοκίνητο με ημερομηνία παραγωγής πάνω από 6 μήνες (ενδεχομένως να έχεις θέματα με τα ελαστικά του, την μπαταρία του, τα λοιπά αναλώσιμα, το χρώμα του κλπ., δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα συνήθως φυλάσσονται σε ανοικτούς χώρους, έκθετα σε φθορές λόγω καιρικών συνθηκών κλπ.). "....


Απο προσωπική εμπειρία, αναφέρω ότι τον 5/2009 αγόρασα το δικό μου 92άρι (320). Το αυτοκίνητο είχε ημερομηνία παραγωγής 4/2008. Όπως αντιλαμβάνεστε, ήταν σε Stock και έτσι κέρδισα περι τα 10 χιλιαρικα!! Ναι, συμβιβάστηκα σε κάποια θέματα εξοπλισμού αλλά το οικονομικό όφελος είναι μεγάλο. Λίγο πριν συμπληρώσω 2 χρονάκια και έχωντας 25,000χλμ. εξακολουθώ και το χαίρομαι όπως την πρωτη μέρα:drive2:
Επίσης δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα (ρεταρισματα κτλ...)

Κατα την γνώμη μου απο την στιγμή που το οικονομικό όφελος (εκπτωση) είναι αξιοόλογη αξίζει να πέρνουμε και ενα μικρό ρίσκο.

120ihatch
02-02-11, 11:01
Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να πάρεις ένα αυτοκίνητο με ημερομηνία παραγωγής πάνω από 6 μήνες (ενδεχομένως να έχεις θέματα με τα ελαστικά του, την μπαταρία του, τα λοιπά αναλώσιμα, το χρώμα του κλπ., δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα συνήθως φυλάσσονται σε ανοικτούς χώρους, έκθετα σε φθορές λόγω καιρικών συνθηκών κλπ.). Πρόσεξε επίσης μήπως πρόκειται για ήδη ταξινομημένα ("πινακιδωμένα") αυτοκίνητα, οπότε ενδεχομένως να έχεις θέματα με τη 2ετη εγγύηση (θα αρχίζει από την ταξινόμηση ή από την αγορά;).
Θα ήθελα να σημειώσω ότι γενικώς σε αυτοκίνητα τα οποία είναι ακινητοποιημένα για αρκετό χρονικό διάστημα (μεταχειρισμένα ή καινούργια) η πρώτη εργασία πριν από την αγορά ή την πρώτη μετακίνηση μετά από 7-8 μήνες πρέπει να είναι η αλλαγή λαδιών και φίλτρου.

αντιγραφή από το νήμα
"Motor Oil Articles by Dr. Ali E. Haas - διαβάστε με προσοχή παρακαλώ" στην ενότητα "Συντήρηση" http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=27206
Garage Queens
Why are there low mileage sports cars that have ruined engines? Why do they have electrical problems?

Ferrari automobiles are perhaps the most problematic. But Why? It seems that most of those who purchase a Ferrari do not often drive them, and when they do they abuse them. Let me explain.

Each morning the lawn is wet with dew. This is because as the temperature drops the dew point is reached and the moisture in the air condenses. This happens in your engine as well. There is air and moisture in the engine. As it sits over night the moisture condenses. It is a repeating cycle. It is actually worse than the outside air. After driving the engine is very hot so as it cools it sucks in a lot of moist outside air.

Remember the products of combustion are water and CO2. The water condenses in the engine during start up and even steam blows by the piston rings for another source of water.

There are additives that help the oil absorb water but if the engine is not started then the water that condensed in all parts of the motor keep it wet. If the car lives near water or worse, salty water, then the situation is compounded. Another thing that makes things worse is mildew and fungal growth, yes it can even grow in oil!

Water is bad but there is another source of corrosion, acids. These result from byproducts of combustion that slip past the piston rings and from fuel dilution of the oil. Again, the oil has additives to neutralize these acids but work only when the oil is splashed around the inside of the engine.

Corrosive products and water in the atmosphere also take their toll on electrical components. Electrical switches are problematic. These are helped by using the switches. When you get in the car and role down the windows and click all the switches they scrape some of the thin corrosion off the contacts. Again, use of the car helps whereas sitting around is detrimental.

Fan and timing belts age at accelerated rates when static and in cold climates. Cold is also bad for plastic, leather and all rubber like parts. Winters are tough on cars. Up north it is cold and the cars get little use. And down south it is moist all the time. Moisture is an independent factor increasing engine wear. Engine tests are usually performed in controlled humidity environments.

People think that taking the car out for a 10 or 15 minute spin will keep it in good shape. Well that is better than nothing because at least everything is splashed down with oil in the engine and some switches are activated that helps remove corrosion. But to burn off excess fuel and water from the oil it must be brought up to full operating temperature. This takes 20 or 30 minutes. Your coolant heats up in as little as 2 – 3 minutes but oil takes up to half an hour to get up to full operating temperature. You should drive the car for another half hour or more after the oil is up to temperature.

People do not realize that “severe” driving conditions that require more frequent oil changes include stop and go city driving of only 20 minute drives or less. This is a severe condition because the oil never gets hot and never burns off the extra fuel or water. For this reason the oil must be changed more often.

Now for my favorite topic, cavitation. This is what accounts for the greatest wear in minimally used engines (in my thinking). Cavitation occurs in fluids when they cannot be moved fast enough. In the bearing the oil is thick at start up (75 F) and yet the parts are moving fast. Vacuum bubbles result. When they collapse there is a huge force that pulls chunks of bearing material from the lining. The chunks may include the full thickness of the bearing. Sometimes pits are seen on bearings and blamed on corrosion or improper lubrication but the culprit is more likely to be cavitation.

People start up their cars and rev up the engines. They impress their friends with the Vroom, Vroom, Vroom over and over again. Then they take the car out for a spin and rev up the RPM. They do this immediately, while the oil is well below operating temperature and relatively thick. I know of engines ruined in this very manor.

The moral of the story is drive your cars often and do not rev them up until the OIL is fully warmed up. Using an oil that is not as thick during the start up period should minimize the effects of cavitaion. This is why I advocate the 0W-XX oils, they are less thick at start up.
Ήταν ευκαιρία να παραθέσω εδώ ένα πολύ ενδιαφέρον κομμάτι που γράφει για τη φθορά του χρόνου στο λάδι και γενικότερα στα μηχανικά μέρη σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα - στο σύνολό του το άρθρο είναι πολύ εκτενές και μάλλον δεν θα διαβαστεί από τους περισσότερους.

manosm3
02-02-11, 11:12
Συμφωνα με τα λεγομενα ενος φιλου μου που εγινε τροπετο η 120 καμπριο που ειχε, του εκαναν προσφορα για ολοκαινουρια (0 χλμ) 320 καμπριο φουλ εξτρα στα 39.000. Δυσκολευομαι να το πιστεψω ομως.

SpyrosK
02-02-11, 11:56
Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να σε ενημερώσει για την ακριβή ημερομηνία παραγωγής του αυτοκινήτου για το οποίο ενδιαφέρεσαι, στοιχείο το οποίο μπορείς κι εσύ να εξακριβώσεις τόσο από τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου όσο και από το "κρυφό μενού" στον υπολογιστή ταξιδίου (βλ. σχετικό θέμα).


μπορείς να με κατατοπίσεις πως θα δω την ημερομηνία που κατασκευάστηκε το αμάξι μου διότι κι εγώ το χα πάρει με προσφορα τον 3/2009. να υποθεσω οτι αφου μου βγαζει ενδειξη για αλλαγή υγρου φρένων τον 11/2010, αυτή είναι 2 χρονια απο την κατασκευή, δηλ κατασκευάστηκε τον 10/2008 ? και αλλη μια ερώτηση. η εγγύηση των 2 ετών ξεκινά απο την ημερομηνια πρώτης αδειας ?

Fairytale
02-02-11, 13:44
μπορείς να με κατατοπίσεις πως θα δω την ημερομηνία που κατασκευάστηκε το αμάξι μου διότι κι εγώ το χα πάρει με προσφορα τον 3/2009. να υποθεσω οτι αφου μου βγαζει ενδειξη για αλλαγή υγρου φρένων τον 11/2010, αυτή είναι 2 χρονια απο την κατασκευή, δηλ κατασκευάστηκε τον 10/2008 ? και αλλη μια ερώτηση. η εγγύηση των 2 ετών ξεκινά απο την ημερομηνια πρώτης αδειας ?Βάλε το VIN σου (τους τελευταίους 7 αλφαριθμητικούς χαρακτήρες του αριθμού πλαισίου σου) εδώ (http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html) και θα σου βγάλει τα στοιχεία που ζητάς και πολλά ακόμα.
Η εγγύηση τυπικά αφορά την ημερομηνία κατασκευής. Πολλοί dealers όμως είναι ευέλικτοι σε αυτό το θέμα ΑΝ παραμείνεις πελάτης τους στη συντήρηση του μετά την αγορά του αυτοκινήτου.
C U out there

Driver M
02-02-11, 14:36
κοίτα, το δικό μου Ε92 με τον κινητήρα με τα 170 άλογα δεν έχει πάθει τίποτα ακόμα (έχω 42.000 χιλιόμετρα) ενώ αυτός ο κινητήρας σε Ε90 και Ε92 θεωρητικά είναι ζημιάρικος.

Στο άλλο δικό μας (Ε90 316 pro facelift) είχαμε το κλασσικό πρόβλημα με τη κλειδαριά τιμονιού ενώ φίλος με 316 Ε92 δεν έχει κανένα απο τα κλασσικά προβλήματα του κινητήρα με τα 122 άλογα.

Απλά θέλω να πω ότι πάνω απο όλα είναι να μη σου κάτσει.

Οι επιδόσεις του 122 σε σχέση με τον 115 φυσικά και είναι στα χαρτιά. Η διαφορά δύναμης είναι μικρή για να τη καταλάβεις στη πράξη αλλά υπάρχει, όπως υπάρχει και βελτίωση στη κατανάλωση.

Δεν θα σταθώ όμως σε αυτά γιατί όπως συμφωνώ και εγώ είναι μικρές οι διαφορές, στην εμφάνιση όμως δεν υπάρχει σχέση. Κατα τη γνώμη μου τα facelift Ε90 όχι απλά είναι πιο ωραία απο τα προ facelift αλλά πιο όμορφα και απο Α4, C class
Το μόνο που αλλάζει στην εμφάνιση είναι τα πίσω φώτα που κι εγώ θεωρώ τα fl πιο κομψά. Άλλη ορατή αλλαγή δεν υπάρχει συν του ότι οι καθρέφτες του fl είναι πολύ χειρότεροι. Πάντως, αν στην προfl πίσω μπουν τα blackline φώτα γίνεται πολύ πιο όμορφη από πριν και όχι τόσο κομψή αλλά πιο άγρια από τη fl.

Τώρα για την κολώνα δυστυχώς εμφανίζεται σχεδόν αποκλειστικά στα προfl (παθών κι εγώ), αλλά είναι ένα πρόβλημα που το επισκευάζεις και τέλος. Τα ρεταρίσματα των fl πάλι, αν σου κάτσουν μπορεί και να μην τα ξεφορτωθείς ποτέ.

Φίλε να προσέξεις το θέμα της εγγύησης όπως σου είπαν και τα παιδιά, ώστε να ισχύει για 2 χρόνια απ'όταν θα παραλάβεις το αμάξι κι όχι από την ημερομηνία εισαγωγής.
Κατά τ'άλλα, η τιμή είναι πολύ καλή.

b-q
02-02-11, 14:37
μπορείς να με κατατοπίσεις πως θα δω την ημερομηνία που κατασκευάστηκε το αμάξι μου διότι κι εγώ το χα πάρει με προσφορα τον 3/2009. να υποθεσω οτι αφου μου βγαζει ενδειξη για αλλαγή υγρου φρένων τον 11/2010, αυτή είναι 2 χρονια απο την κατασκευή, δηλ κατασκευάστηκε τον 10/2008 ? και αλλη μια ερώτηση. η εγγύηση των 2 ετών ξεκινά απο την ημερομηνια πρώτης αδειας ?

Όπως προανέφερα, η ημερομηνία κατασκευής ανευρίσκεται σε κάποια από τα υπομενού του κρυφού μενού του υπολογιστή ταξιδίου. Έτσι όπως το θέτεις, δεδομένου ότι η αλλαγή του υγρού φρένων προγραμματίζεται να γίνεται κάθε δύο χρόνια, θεωρητικά το αυτοκίνητό σου κατασκευάστηκε γύρω στον 10΄ή 11ο μήνα του 2008.
Για να είσαι πάντως σίγουρος, εάν δεν βρεις άκρη με το κρυφό μενού, σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία, αν τους δώσεις τον αριθμό πλαισίου θα μπορέσουν να σου πουν την ημερομηνία κατασκευής.
Επίσης, μπορείς να το καταλάβεις εμμέσως και από διάφορες λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, όπου είναι κτυπημενοι οι κωδικοί των ανταλλακτικών και οι ημερομηνίες παραγωγής τους (π.χ. στα δισκόφρενα, στα ελατήρια κλπ.)
Τέλος, όσον αφορά την εγγύηση, καταρχήν είναι θέμα συμφωνίας των μερών (πωλητή-αγοραστή). Λογικά αρχίζει από τη στιγμή που έρχεται το αυτοκίνητο στην κατοχή σου, οπότε και στο βιβλίο service αναγράφεται η αντίστοιχη ημερομηνία επιθεώρησης και παράδοσης του αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα, όμως, ενδεχομένως να έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό. Και πάλι μία ερώτηση στην αντιπροσωπεία, με βάση τον αριθμό πλαισίου σου, όπου θα βρουν την καρτέλα του αυτοκινήτου σου με όλες τις λεπτομέρειες, θα σε διαφωτίσει.

sak1100
02-02-11, 15:42
Το μόνο που αλλάζει στην εμφάνιση είναι τα πίσω φώτα που κι εγώ θεωρώ τα fl πιο κομψά. Άλλη ορατή αλλαγή δεν υπάρχει συν του ότι οι καθρέφτες του fl είναι πολύ χειρότεροι. Πάντως, αν στην προfl πίσω μπουν τα blackline φώτα γίνεται πολύ πιο όμορφη από πριν και όχι τόσο κομψή αλλά πιο άγρια από τη fl.

Τώρα για την κολώνα δυστυχώς εμφανίζεται σχεδόν αποκλειστικά στα προfl (παθών κι εγώ), αλλά είναι ένα πρόβλημα που το επισκευάζεις και τέλος. Τα ρεταρίσματα των fl πάλι, αν σου κάτσουν μπορεί και να μην τα ξεφορτωθείς ποτέ.

Φίλε να προσέξεις το θέμα της εγγύησης όπως σου είπαν και τα παιδιά, ώστε να ισχύει για 2 χρόνια απ'όταν θα παραλάβεις το αμάξι κι όχι από την ημερομηνία εισαγωγής.
Κατά τ'άλλα, η τιμή είναι πολύ καλή.

οι διαφορες ειναι πολυ περισσοτερες , εκτος απο τα πίσω φωτα ειναι τα 2 νευρα στο καπο, οι γριλιες που ανοιγουν οταν χρειαζεται αερα το μοτερ, η μπαρα θολων που ειναι στανταρ, πρεπει να εχουν και διαφορετικες διαστασεις αν δε κανω λαθος, μεχρι και στην αεροδυναμικη εχουν διαφορα, απο 0,28 που ειχε το profl 0,26 το fl και αλλες πολλες διαφορες. η bmw ελεγαι πανω απο 1000

SpyrosK
02-02-11, 22:06
:clap:ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τον b-q και τον fairytale. παιδια ήσασταν πολύ κατατοπειστικοί

Driver M
02-02-11, 22:33
οι διαφορες ειναι πολυ περισσοτερες , εκτος απο τα πίσω φωτα ειναι τα 2 νευρα στο καπο, οι γριλιες που ανοιγουν οταν χρειαζεται αερα το μοτερ, η μπαρα θολων που ειναι στανταρ, πρεπει να εχουν και διαφορετικες διαστασεις αν δε κανω λαθος, μεχρι και στην αεροδυναμικη εχουν διαφορα, απο 0,28 που ειχε το profl 0,26 το fl και αλλες πολλες διαφορες. η bmw ελεγαι πανω απο 1000

Εγώ μίλησα για ορατές στο μάτι. Τώρα οι μπροστά προφυλακτήρες ακόμα και για εμένα πχ που είμαι κάτοχος δεν διακρίνονται εύκολα, ενώ και τα νεύρα του καπό δε νομίζω πως αρκούν για να μεταμορφώσουν την Ε90 fl σε πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο από την προfl (άσε που προσωπικά τα βρίσκω και λίγο καγκουριά).
Η βασική διαφορά κατ'εμέ είναι το πίσω μέρος (φώτα-πορτ μπαγκαζ), τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.

Τώρα οι γρίλιες κλπ που λες σχετίζονται με το σύστημα e.d. και δεν αφορά τις αισθητικές αλλαγές στις οποίες αναφέρομαι. Άλλωστε και το προfl μοντέλο με τον e.d. κινητήρα είχε τα συστήματα αυτά.

Και για τις 1000 αλλαγές που λέει η bmw περισσότερο είναι διαφημιστικό τρικ για να τονώσει το μοντέλο που βρισκόταν στη μέση της ζωής του παρά ουσιαστικές.
Εδώ καλά καλά 1000 βασικές διαφορές δεν είχε η Ε90 από την Ε46, θα είχε η fl με την προfl?:D

super duper
03-02-11, 00:24
νομίζω οτι οι καιροι φίλε μου εινια με το μερος των αγοραστών. Κουβέντιασε μαζί τους και ειμια σίγουρος οτι θα πετυχεις πολύ καλή τιμή.

montoya
03-02-11, 22:43
όταν είναι "πινακιδωμένα" είναι υποχρεωμένοι να το αναφέρουν. Εδώ νομίζω να υπάρχει τέτοιο θέμα. Όσον αφορά τα στοκαρισμένα αυτοκίνητα, αυτα είναι κερωμένα μέχρι την τελευταία σχεδόν ημέρα (εκτός κι αν είναι στην έκθεση) οπότε δεν υπάρχει θέμα χρώματος. Όσο για τα λάστιχα τι να πω. Θα κερδίσεις ένα σωρό λεφτά και θα0σκεφτείς αν τα λάστιχα έχουν ένα 6μηνο έξτρα? Για τα λάδια δεν γνωρίζω. Μια αλλαγή όμως δεν βλάπτει. Σίγουρα να πας σε πολλές αντιπροσωπίες. Δεν χάνεις τίποτα.
Αν και δεν γνωρίζω την συγκεκριμένη προσφορά, θα σου πω πως εγώ αγόρασα το δικό μου τον 5ο του 2009 με την γνωστή προσφορά (20%) και τους μισούς δασμούς (συνολικό όφελος αν θυμάμαι 10 χιλιάρικα). Ούτε πινακιδωμενο ήταν ούτε τίποτα το περίεργο είχε. Μέχρι τώρα (34000 χιλιόμετρα) δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα (είναι και θέμα τύχης μάλλον) και όλα μου πάνε ρολόι (δόξα τω Θεώ). Και να συνέβαινε κάτι όμως, το κέρδος έφτανε και με το παραπάνω για να καλύψει την ζημιά. Υπάρχει βέβαια και η 2της εγγύηση.

SpyrosK
03-02-11, 22:59
:clap:συμφωνω απολυτα μαζι σου. κι εγω το πηρα τον 3/2009 και ολα καλα μεχρι στιγμης. οι προσφορες υπηρχαν και θα υπαρχουν λιγο ψαξιμο δεν βλαπτει και νομιζω οτι οποιος θελει και μπορει ν αγορασει BMW σημερα θα βρει καλες περιπτωσεις και τα οποια αρνητικα δεν θα ειναι σημαντικα μπροστα στο οικονομικο οφελος