Επιστροφή στο Forum : Και ένα δικό μου video...
...που λέτε παιδιά, είχα λάβει διάφορα (φιλικά πάντα, θα ήθελα να ελπίζω) μηνύματα για την φωτογραφία του κοντέρ που έχω στο γκαράζ μου, σε ποικίλους τόνους έκφρασης, κυρίως τους τελευταίους μήνες που έλειπα αλλά και ένα σχετικά πρόσφατο. Μιάς και δεν είχα τον χρόνο (διάθεση) να απαντήσω σε κανένα, πράγμα που είναι αγένεια και φαντάζομαι αυτό θα σκέφτηκαν πολλοί για εμένα, είπα να δώσω ένα mass reply τώρα που μπορώ.
ΥΓ. Κατηφόρα... :smokin:
http://www.youtube.com/watch?v=uwS5l2gHfOE
Κωνσταντίνος
15-02-11, 22:09
Χε χε. Ωραία απάντηση. :smokin:
E36 RULES!!
15-02-11, 22:19
χαχαχα, τεεεεεεεεεερμα λεμε! Ωραιος ρε συ!
2 αποριες! Η θερμοκρασία είναι πριν τη μεση.. Εκει πρέπει να δουλεύει?
Και επισης: Με αυτη εδώ τι ''παιζει''? :D
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/vbgarage.php?do=getimage&id=4153
Παντως οσες αμφιβολίες υπαρχουν για τη φωτο, το βιντεο τις εξαφανιζει! Nice nice!!! Respect sto Μ40 σου! ;)
2 αποριες! Η θερμοκρασία είναι πριν τη μεση.. Εκει πρέπει να δουλεύει?
Και επισης: Με αυτη εδώ τι ''παιζει''? :D
Και ναι και όχι. Ο κανονικός θερμοστάτης είναι 88άρης, φοράω 80άρη γιατί με τον 88άρη το καλοκαίρι όταν σταματούσα σε πολύ κίνηση με A/C αναμμένο πήγαινε προς την 3η γραμμή και με τρέλαινε. Τώρα εκεί μένει όταν κινείται και πάει στην μέση στην πολύ κίνηση, ποτέ παραπάνω.
Με αυτή απλά δεν παίζει, το όργανο της θερμοκρασίας ήταν off εκείνη την στιγμή, μαζί με το μισό καντράν. Το καντράν έχει αλλαχθεί...3-4 φορές. :pth:
να βγει και ενα βιντεακι 0-100 και 0-160 :p
E36 RULES!!
15-02-11, 22:33
Και ναι και όχι. Ο κανονικός θερμοστάτης είναι 88άρης, φοράω 80άρη γιατί με τον 88άρη το καλοκαίρι όταν σταματούσα σε πολύ κίνηση με A/C αναμμένο πήγαινε προς την 3η γραμμή και με τρέλαινε. Τώρα εκεί μένει όταν κινείται και πάει στην μέση στην πολύ κίνηση, ποτέ παραπάνω.
Με αυτή απλά δεν παίζει, το όργανο της θερμοκρασίας ήταν off εκείνη την στιγμή, μαζί με το μισό καντράν. Το καντράν έχει αλλαχθεί...3-4 φορές. :pth:
Μαλιστα.. Γιατι μου πεσαν τα μαλλια λιγο στο βιντεο, δεν στο κρυβω, οτι το πλακωνεις κρυο..
Οσο για τη φωτο, ναι, το'χω ακουσει πολλες φορες οτι το μισο καντραν απλα του τη δινει και νεκρώνεται..
να βγει και ενα βιντεακι 0-100 και 0-160 :p
Πριτς, δεν με συμφέρει. :pth:
Μαλιστα.. Γιατι μου πεσαν τα μαλλια λιγο στο βιντεο, δεν στο κρυβω, οτι το πλακωνεις κρυο..
Οσο για τη φωτο, ναι, το'χω ακουσει πολλες φορες οτι το μισο καντραν απλα του τη δινει και νεκρώνεται..
60χλμ είχα κάνει ήδη βρε τρελέ, εγώ θα το πλάκωνα κρύο; :banhim:
Δεν φταίει το καντράν (πλακέτα) συνήθως. Είτε θέλουν αλλαγή οι μπαταρίες, είτε κάποιο όργανο χαλάει, είτε κάηκε η ασφάλεια! Εκείνο απλά είχε χαλάσει της θερμοκρασίας το όργανο (στην αρχή νόμιζα ότι ήταν ο θερμοστάτης κιόλας) και το καταναλώμετρο μόλις γκάζωνες μετά τις 5000-5500 καρφωνόταν στο τέρμα. Για το 2ρο το είχα "γράψει" αλλά όταν χάλασε και της θερμοκρασίας το έφτιαξα.
αμα το πλακωνε κρυο δε θα χε γυρισει 4 φορες το κοντερ του!!
ποσο βγαζει περιπου 0-100? πανω η κατω απο 10?
ποσο βγαζει περιπου 0-100? πανω η κατω απο 10?
Κάτω από 10 αλλά δεν είναι δα και πύραυλος. Με ένα app του iphone το είχα μετρήσει 8.2 ένα φεγγάρι, αλλά από αξιοπιστία μέτρησης...χμμμ...Ιταλική; :ices_ange
8.2 ????? :D μπααα
τυχαιο, και μαλλον νομιζω!
ασχετο αλλα που εχεις κοφτη? τον εχεις ανεβασει? βλεπω και ελατηρια αλλαγμενα
6800rpm από 6200 μαμά. To M40 δεν είναι για παραπάνω.
καφτο θεε και ας τους να λενε...
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.