PDA

Επιστροφή στο Forum : e36 316i


christok
24-02-11, 08:00
Καλημερα,

Ειμαι ενας ευτυχης κατοχος Ε21('80) και ενος Χ3 3.0 (2009).
Εδω και μερικες εβδομαδες απο συγγενικο προσωπο μου χαριστηκε ενα ε36 ασπρο του 93-94.
το αυτοκινητο ειναι σε αψογη κατασταση απο σασι και εσωτερικο.Ηταν σε ακινησια τα τελευταια 3 χρονια λογω προβληματος υγειας του προκατοχου του.
φυλαγμενο σε γκαραζ και εχοντας κανει 150.000 νομιζω οτι ειναι μια καλη περιπτωση για ενα σουλοπωμα γενικο.
τα θεματα ειναι τα εξης.μετα απο 3 χρονια ενοειται οτι η μπαταρια ηταν νεκρη κατι που αλλαχτηκε.παλι ομως δεν 3ελεγε να ξεκινησει.εδω που μενω Πορτο ραφτη το πηγα σε ενα συνεργειο (αν και το ε21 το στελνω σε εναν γνωστο στην καλλιθεα).
ο τυπος εδω στο συνεργειο μου ειπε οτι ηταν η αντλια βενζινης κατι το οποιο αλαχτηκε αλλα χτες παλι που πηγα να το βαλω μπροστα παλι δεν επερνε.
θελω κατοχοι με ε36 να μου δωσουν τα φωτα τους σχετικα με το τι μπορει να πεζει με το αυτοκινητο.
Δεν ξερω εαν θα το κρατησω γιατι υποψιαζομαι οτι θα αρχισει να βγαζει προβληματα με τον καιρο..
να φανταστειτε οτι ειναι απο τα πρωτα ε36 (με το αναλογικο πολοι στην θεση του στροφομετρου-ξερω ξερω απαραδεκτο αλλα τι κανω).

Πειτε ετσι περιπου ποια ειναι τα πιο κοινα προβληματα που βγαζουν τα ε36 αυτης της χρονολογιας..


Thanx 4 your time
Φιλικα
Χρηστος

Dimzan
24-02-11, 11:46
ξεκιναμε με τα απλα:

οταν γυρνας το κλειδι αναβουν κανονικα τα λαμπακια στο καντραν? μενιε καποιο αναμενο?

γυρναει η μιιζα?

αν ναι, μηπως εχουν κολλησει τα μπεκ και δεν ψεκαζουν βενζινη?

τα μπουζι κανουν σπινθιρα?

οταν λες δεν παιρνει μπροστα, τι ακριβως κανει? γυρναει μονο η μιζα? Ακουγεται καθολου απο την εξατμιση σα να γινεται καυση η ειναι εντελως ψοφιο??

3 χρονια πληρους ακινησιας ειναι αρκετα... Σιγουρεψτε οτι τα καλωδια μπροστα δενε χουν φαγωθει, και πολυ σημαντικο μηπως τραβαει αερα μετα το maf

η τρομπα που αλλαξες δεν ειναι σιγουρο οτι εφταιγε...

christok
24-02-11, 12:00
thanx gia to reply,
Παμε,
οταν γυρνας κλειδι ναι ολα παιζουν κανονικα,η μιζα γυρναει και δινει στον κινητηρα,οποτε τα μπουζι λογικα δινουν σπηνθιρα..

πως chekarv εαν τα μπεκ ψεκαζουν βενζινη?και κατι αλλο...αερα το μαφ??(εξηγησε)

Ευχαριστω
χρηστος

Dimzan
24-02-11, 12:09
τα μπουζι τα βγαζεις και βλεπεις αν κανουν σπινθιρα. Μπορει για καποιο λογο να μην κανουν οποτε και να μην εχει καυση.

τα μπεκ δεν ξερω πως τα τσεκαρεις με ευκολο τροπο... Κουνα λιγο τη μπεκιερα ομως , και αν ειναι κολλημενα μπορει να ξεκολλησουν. Επισης αν το μιζαρεις για ωρα και τα μπεκ ειναι οκ θα πρεπει μετα να μυρισει βενζινη αφου κατεβαινει ακαυτη

maf ειναι ο αισθητηρας μαζα αερα, και μετα το μαφ ειανι ενας σωληνας λαστιχενιος που με το χρονο φθειρεται. Ετσι κανει τρυπουλες και ρουφαει ο κινητηρας απο εκει αερα. Ετσι αλλον αερα υπολογιζει το maf, αλλος μπαινει στον κινητηρα οποτε τα μιγματα ειναι λαθος. Προσπαθησε να δεις αν εχει εμφανεις ρωγμες αυτο το λαστιχο και εκει που εχει δες αν πατωντας το κανει τρυπουλα.


Για περεταιρω μαλλον χρειαζεται να το δει μηχανικος, να μπει και σε καποιο διαγνωστικο να δεις αν θα βγαλει σφαλμα

christok
24-02-11, 12:16
θα το κοιταξω και θα σου πω τι παιζει..

ευχαριστω παντως για την βοηθεια!

φιλικα
χρηστος

oldcarskickass
24-02-11, 13:26
Βάλε καινούρια μπουζί και όταν μιζάρεις βάλε κάποιον να χτυπάει σιγά σιγά τα μπεκ.

georgepap
24-02-11, 14:24
οσον αφορα την αξιοπιστια να ξερεις πως το μοτερ που φοραει ειναι απο τα πιο αξιοπιστα της bmw.
Για να καταλαβεις..εχω δει 316i-318i m40 με πανω απο 500.000km χωρις επισκευη!!!
Εγω απτη μερια μου ειχα το ιδιο πιο παλια και του ειχα κανει 300.000 πολυ σκληρα χιλιομετρα
χωρις να με προδωσει ΠΟΤΕ!!!!!!

rapid_fast
24-02-11, 15:08
Καλημερα,

Ειμαι ενας ευτυχης κατοχος Ε21('80) και ενος Χ3 3.0 (2009).
Εδω και μερικες εβδομαδες απο συγγενικο προσωπο μου χαριστηκε ενα ε36 ασπρο του 93-94.
το αυτοκινητο ειναι σε αψογη κατασταση απο σασι και εσωτερικο.Ηταν σε ακινησια τα τελευταια 3 χρονια λογω προβληματος υγειας του προκατοχου του.
φυλαγμενο σε γκαραζ και εχοντας κανει 150.000 νομιζω οτι ειναι μια καλη περιπτωση για ενα σουλοπωμα γενικο.
τα θεματα ειναι τα εξης.μετα απο 3 χρονια ενοειται οτι η μπαταρια ηταν νεκρη κατι που αλλαχτηκε.παλι ομως δεν 3ελεγε να ξεκινησει.εδω που μενω Πορτο ραφτη το πηγα σε ενα συνεργειο (αν και το ε21 το στελνω σε εναν γνωστο στην καλλιθεα).
ο τυπος εδω στο συνεργειο μου ειπε οτι ηταν η αντλια βενζινης κατι το οποιο αλαχτηκε αλλα χτες παλι που πηγα να το βαλω μπροστα παλι δεν επερνε.
θελω κατοχοι με ε36 να μου δωσουν τα φωτα τους σχετικα με το τι μπορει να πεζει με το αυτοκινητο.
Δεν ξερω εαν θα το κρατησω γιατι υποψιαζομαι οτι θα αρχισει να βγαζει προβληματα με τον καιρο..
να φανταστειτε οτι ειναι απο τα πρωτα ε36 (με το αναλογικο πολοι στην θεση του στροφομετρου-ξερω ξερω απαραδεκτο αλλα τι κανω).

Πειτε ετσι περιπου ποια ειναι τα πιο κοινα προβληματα που βγαζουν τα ε36 αυτης της χρονολογιας..


Thanx 4 your time
Φιλικα
Χρηστος
Α, χα χα χα.. σε γ@μώ τα συνεργεία πήγες..!!
Φίλε,
αν θές με ακούς..
3χρόνια ακινησία, σημαινει οτι μέσα στο ρεζερβουάρ δεν έχεις καύσιμο, αλλά ταγκιασμένο νερό.. Κακώς το κίνησες..
Θέλει, εκκένωση το ρεζερβουάρ, καθάρισμα αντλίας, αλλαγή φίλτρου καυσίμου, καθαρισμό
μπέκ, καθαρισμό του κυκλώματος με ένα χημικό, μετά πλήρωση με βενζίνη και το ανάβεις..
Δεδομένο οτι θα αλλάξεις λάδια-φίλτρο, φίλτρο αέρα, βαλβολίνες κιβωτίου.

christok
26-02-11, 08:23
παιδια ευχαριστω για τις απαντησειs..

rapidfast: δεν γινοταν ρε φιλε να μην το κινησω απο εκι που ητανε ..επρεπε να το φερω στο δικο μου γκαραζ για να δω τι θα κανω...εχει φαει ηδη ενα γεμισμα στο ρεξερβουαρ full

anyway θα το κοιταξω μεσα στο σαβ/κο με ολα αυτα που μου ειπατε και αν δεν γινει τιποτα θα φερω ανθρωπο να το παρει..

παντος το σκεπτικο ειναι νατο βαλω μπροστα και να το παω σε συνεργειο αθηνα για γενικο service αφου καταλαβατε οτι εδω στο πορτο ραφτη τα συνεργεια μπορει να μην ειναι και τοσο εμπειρα..(για να μην πω τιποτε αλλοα)

να ειστε καλα
l8er
χρηστος

lefterishatzi
26-02-11, 12:20
Εγώ πάντως σε corolla του 93 που ήταν 7 χρόνια ακίνητο έκανα ότι λέει ο rapid fast + αλλάγή ιμάντα γιατί είχε ξεραθεί, μπουζί και αντλίας βένζίνης που την άλλαξες ήδη. Επίσης άλλαξα φούσκες, λάστιχα και αμορτισέρ τότε γιατί είχαν ¨κάτσει¨. Δηλαδή αρκετά λεφτά, αλλά πιστεύω αξίζει γιατί είναι σκυλιά κατι τέτοια αυτοκίνητα.

christok
01-03-11, 13:53
...τελικα παιδια..αλλαξα μπουζι καθαρισα φιλτρα και τιποτα απο την μερια μου..αυριο παει σε συνε4ργειο να δω τι θα βγαλει το διαγνωστικο..

ευχασριστω για τις απαντησεις.

ααα!! και κατι αλλο..θελω να αλλαξω οργανα στο αυτοκινητο γιατι εχει το αναλογικο ρολοι στη θεση του στροφομετρου..

ξερει κανενας την συνδεσμολογια ενα πας να παρω ενα κατραν μεταχειρισμενο?

απλα θελω να παω απο http://www.bmw-motorsport.gr/forums/picture.php?albumid=724&pictureid=6224 σε αυτο http://www.bmw-motorsport.gr/forums/picture.php?albumid=724&pictureid=6225

graphe36
01-03-11, 17:33
Δεν ειναι δυσκολο. Στο πανω μερος εχει 2 βιδες. μολις τις βγαλεις τραβιεται εξω. Απλα θελει μαεστρια να βγει καθως θα σε εμποδιζει το τιμονι. Εαν δεν εχει αεροσακο μπορεις να το βγαλεις ευκολα, ξεβιδωσε την βιδα που βρισκεται πισω απο το σηματακι με μια καστανια 17 και βγαινει απλως τραβωντας το.

Το καντραν εχει απο πισω 3 φισες διαφορετικου χρωματος. Τις απαφαλιζεις και τις τραβας. Κανεις την αντιστροφη διαδικασια για να συνδεσεις το νεο.

Προσεξε το νεο καντραν που θα επιλεξεις να ειναι απο 4 κυλινδρο μοντελο. Εαν καταλαθος παρεις απο 6 κυλιδρο δεν θα λειτουργει σωστα το στροφομετρο. Τελος προσπαθησε αμα βρεις αρκετα να βαλεις καποιο που να εχει περιπου τα δικα σου χλμ καθως τα κραταει στην μνημη.