PDA

Επιστροφή στο Forum : Μικρή αλλαγή offset


rigasnic
24-03-11, 15:52
καλησπέρα, ζητώ τη βοήθεια σας!
:feedback:
Μπήκα στην ιστορία να μάθω περι offset γιατι θέλω να αλλάξω ζάντες σε ένα Ε92 που από τη μάνα του φοράει 8 ίντσες με offset 34.
Αυτές που θέλω να βάλω εγώ είναι 8 ίντσες με offset 29.
Καταλαβαίνω ότι θα βγουν 5 χλ. πιο έξω οι ρόδες.
Θέμα να βρει δεν υπάρχει γιατί κοίταξα ότι το Ε92 μπορεί να φορέσει και 9 ίντσες με offset 39 (έκανα τις πράξεις και η 9άρα με 39 offset βγαίνει πιο έξω από ότι η 8άρα με 29 offset)

α) Χαλάω τη γεωμετρία του αυτοκινήτου με τα 5 χλ. ; ( δηλαδή οι 9ίντσες δε θα τη χαλάγανε; )
β) κάνω κάποιο λάθος στις πράξεις;

Υ.Γ. Λάστιχα κρατάω ίδια 225/45/17

Αντών///is
24-03-11, 16:35
...( δηλαδή οι 9ίντσες δε θα τη χαλάγανε; )
β) κάνω κάποιο λάθος στις πράξεις;
Η 9" θα βγαίνει λογικά 0.5" πιο έξω από την 8" = 12.7mm (σχεδόν 13mm)
Το ΕΤ29 (της 8άρας) θα είναι πιό έξω κατά 10mm σε σχέση με το ΕΤ39 (της 9άρας).
Άρα η 9άρα με ΕΤ 39 θα βγαίνει κατά (13 - 10 =) 3mm πιο έξω από την 8άρα με ΕΤ 29.
Νομίζω πως είναι σωστά.

R-load
25-03-11, 13:21
καλησπέρα, ζητώ τη βοήθεια σας!
:feedback:
Μπήκα στην ιστορία να μάθω περι offset γιατι θέλω να αλλάξω ζάντες σε ένα Ε92 που από τη μάνα του φοράει 8 ίντσες με offset 34.
Αυτές που θέλω να βάλω εγώ είναι 8 ίντσες με offset 29.
Καταλαβαίνω ότι θα βγουν 5 χλ. πιο έξω οι ρόδες.
Θέμα να βρει δεν υπάρχει γιατί κοίταξα ότι το Ε92 μπορεί να φορέσει και 9 ίντσες με offset 39 (έκανα τις πράξεις και η 9άρα με 39 offset βγαίνει πιο έξω από ότι η 8άρα με 29 offset)

α) Χαλάω τη γεωμετρία του αυτοκινήτου με τα 5 χλ. ; ( δηλαδή οι 9ίντσες δε θα τη χαλάγανε; )
β) κάνω κάποιο λάθος στις πράξεις;

Υ.Γ. Λάστιχα κρατάω ίδια 225/45/17

..μιλωντας για γεωμετρια,εχε υποψην σου οτι τα 5mm που λες η' τα 3mm που γραφει ο ΑΝΤΩΝ//is..ειναι για καθε τροχο..δλδ το καθε νουμερο επι 2 για καθε αξονα συνολικα αντιστοιχα...

God
25-03-11, 15:51
α) Χαλάω τη γεωμετρία του αυτοκινήτου με τα 5 χλ. ; ( δηλαδή οι 9ίντσες δε θα τη χαλάγανε; )
β) κάνω κάποιο λάθος στις πράξεις;


Θεωρητικά, ναι, χαλάει λίγο η γεωμετρία της ανάρτησης. Αλλά στην πράξη η διαφορά είναι αμελητέα και δεν υπάρχει περίπτωση να προκαλέσει πρόβλημα. Ίσα ίσα, αφού ανοίγει προς τα έξω ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ βελτιώνεται λίγο και το πάτημα του οχήματος.

Οι 9άρες ναι, θα πατούσαν ακόμα πιο έξω αλλά και πιο μέσα. Το κέντρο του τροχού θα ήταν στο ίδιο (σχεδόν) σημείο.

Για 5 χιλιοστά δεν θα έχεις το παραμικρό θέμα.

rigasnic
25-03-11, 20:53
Οι 9άρες ναι, θα πατούσαν ακόμα πιο έξω αλλά και πιο μέσα. Το κέντρο του τροχού θα ήταν στο ίδιο (σχεδόν) σημείο.
κι όμως όχι... Τουλάχιστον αν τα καταλαβαίνω καλά.
Αν η Bmw ήθελε να αφήσει το κέντρο του τροχού στο ίδιο σημείο θα κράταγε το ίδιο offset και στην 19άρα και δε θα την έβαζε πιο μέσα. (άλλωστε το offset μετράει την απόσταση του κέντρου των ζαντών από την πλάκα που κουμπώνουν = κάτι σταθερό στο αυτοκίνητο)
Άρα η bmw πάει και χαλάει το κέντρο των τροχών μάλλον επειδή η 9άρα δε χωράει αλλιώς (= βρίσκει στο θόλο).

God
25-03-11, 22:40
κι όμως όχι... Τουλάχιστον αν τα καταλαβαίνω καλά.
Αν η Bmw ήθελε να αφήσει το κέντρο του τροχού στο ίδιο σημείο θα κράταγε το ίδιο offset και στην 19άρα και δε θα την έβαζε πιο μέσα. (άλλωστε το offset μετράει την απόσταση του κέντρου των ζαντών από την πλάκα που κουμπώνουν = κάτι σταθερό στο αυτοκίνητο)
Άρα η bmw πάει και χαλάει το κέντρο των τροχών μάλλον επειδή η 9άρα δε χωράει αλλιώς (= βρίσκει στο θόλο).

Έχεις δίκιο, εγώ το διατύπωσα (πολύ) λάθος. Δεν θέλει ο κατασκευαστής το κέντρο του τροχού να είναι στο ίδιο σημείο, αλλά το μέσα μέρος του τροχού ώστε να ξεκινούν να πατάνε οι τροχοί από το ίδιο σημείο. Γι'αυτό όσο φαρδαίνει και η ζάντα την βγάζουν όλο και πιο έξω (και φυσικά για να χωράει είναι και υποχρεωτικό, προς τα μέσα σπανίως υπάρχουν περιθώρια).