PDA

Επιστροφή στο Forum : 90αρι V8??????


TSAF
19-04-11, 12:19
Μετα απο παρα πολλες ωρες στο ιντερνετ και μετα απο παρα πολλα τηλεφωνα σε ανθρωπους κλειδια στην Αγγλια, email, και μετα απο συζητησεις των συζητησεων με το μηχανικο μου καταφερα και τελειοποιησα ενα ακομα φοβερο project που εχω στο μυαλο μου για καποια στιγμη στο πολυ μακρινο ΜΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΝΟ μελλον. Το θεμα ειναι οτι για να χρηματοδοτησω ενα τετοιο εγχειρημα πρεπει να εχω λυσει πρωτα το θεμα του καθημερινου μου αυτοκινητου που δεν ειναι αλλο απο το σκαθαρι μου και να πεισω την γυναικα μου οτι αυτο το project ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Τωρα που εχει φτιαξει ο καιρος ανεβαινω με το monkey Z50 στο γραφειο (5 ευρω βενζινη την εβδομαδα χεχεχεχε και κανω 120 χιλιομετρα με ενα γεμισμα). Λογικα μεχρι τα Χριστουγεννα θα ειναι τελειωμενο απο ολα (μονταρισμα, εγκεφαλο, προγραμμα, κλπ). Οποτε θα εχω το σκαθαρο για καθημερινο αυτοκινητο για τα περα δωθε στη δουλεια-σπιτι και λιγο street fighting / racing, κλπ. Το παρακατω εγχειρημα για το φορτηγακι μου θα το αναλαβει φιλος και μαστορας του αυτοκινητου μου ο οποιος εχει πολυετη πειρα στα «παλιοσιδερα».

Αρχικα ελεγα να βαλω μοτερ απο 3,9 η 4,2 range rover classic αλλα στην καλυτερη περιπτωση τα μοτερ αυτα ειναι πανω απο 15 χρονων και εχουν πανω απο 150,000 χιλιομετρα στην πλατη τους και τα 4,2 εκτος το οτι ειναι δυσευρετα τα ζητανε και ενα κουβα λεφτα. Επειδη εγω δεν βαζω ετσι μοτερ θα χρειαστω και ενα 2500αρι σε επισκευη. Καποια στιγμη αποφασισα και αγορασα ενα μοτερ 4,6 απο Range RoverP38 αλλα για να δουλευει σε Defender ηθελε ενα σκασμο πραγματα απο 3,9 η 4,2 οποτε αποφασισα και το πουλησα. Απο ολα αυτα σε stock μορφη το 4,6 βγαζει 220 αλογα τα οποια εμενα δεν μεν συγκινουν, οποτε αποφασισα οτι θελω κατι πιο δυνατο και το μοτερ να ειναι της Rover και οχι απο Chevrolet, GMC, κλπ. Λοιπον το μοτερ που θελω ειναι απο το TVR Cerbera 4.5 L V8 του 2002 / 2003 και το κοστος του με τα παρελκομενα του (ecu, πλεξουδα, πολλαπλες, μιζα) μαζι με τα μεταφορικα εξοδα για Ελλαδα το υπολογιζω καπου στα 3500 gbp. Τα μοτερ αυτα εχουν συνηθως κατω απο 25000 μιλια οποτε ειναι εντελως καινουργια (http://www.bellhillgarage.com/index.html,http://www.douglasvalley.co.uk). Ωραια λοιπον ας υποθεσουμε οτι το φεραμε το μοτερ στην Ελλαδα.

Μετα πρεπει να δουμε τι θα κανουμε με τα παρακάτω θεματα (σασμαν, ακρα, ακρομπαρα, ημιμπαρα, κλπ. Ο Ashcroft ειναι ο ανθρωπος μας (http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/) του οποιου του ζαλισα τα νευρα αλλα ειναι φοβερος ανθρωπος και οταν του ειπα την σκεψη μου για το μοτερ, κλπ μου απαντησε εναν κωδικο: LT85 αντεχει αλλα θα πρεπει να αλλαξουμε ολα τα παρελκομενα οποτε να αλλο ενα 2500αρι gbp για τον φιλο μας που φτιαχνει ολα τα Wildcat (http://www.qtwildcat.co.uk/) απο κατω.

Θα θελουμε και ενα ζευγαρι κεντρικους καλους σαν αυτους που βαζει στα Wildcat η QT (http://www.qtservices.co.uk/parts/) για να μην κανει κανα ΚΡΑΚΑΜΠΑΜ και μεινουμε πουθενα που δεν πρεπει οποτε να βαλω ενα 350gbp για να ειμαι μεσα και σιγουρος.

Καλα ολα αυτα αλλα καλο θα ηταν να παρουμε και 3 Quaife (http://www.quaife.co.uk/shop/search/results/taxonomy%3A824%2C621%2C229) για μπρος-κεντρο- πισω ωστε να σκαβουν μεσα σε λασπες, χιονια, πετρες,κλπ και οι 4 τροχοι και οχι οποτε θελει ο καθε ενας. Εαν θυμαμαι καλα το Quaife για το σκαθαρι μου το ειχα αγορασει κοντα στα 1300 ευρω μαζι με το shipping εδω. Αλλα εδω η τιμη ειναι λιγο παραπανω κοντα στα 1300gbp.


Αφου λοιπον βαλουμε πανω το μοτερ και το τοποθετησουμε σωστα, δεσουμε το σασμαν με τους κεντρικους και τα διαφορικα πρεπει να δουμε τι θα γινει με την ψυξη του. Θελουμε λοιπον ενα custom θηριωδες αλουμινενιο ψυγειο που θα πιανει ολη την προσοψη αλλα επειδη αυτο το μοτερ ειναι και λιγο αγριουτσικο καλα θα ηταν να φτιαξουμε και να βαλουμε ενα ανολογο ψυγειο λαδιου. Δεν ξερω αλλα τα 2 ψυγεια + 2 ηλεκτρικα μεγαλα βεντιλατερ θα πανε κανα + ψυγειο για τις βαλβολινες του σασμαν + ενα κουτι αναθυμιασεων για να ειναι και μουρατο το engine bay παμε στα 800 gpb. Ο ανθρωπος για αυτη την δουλεια παλι ειναι απο την χωρα της Βασιλομητωρος και ειναι ο:(http://www.allisport.com/). Ηρθε και η ωρα του ηλεκτρολογου να βγαλει τα καλα του τα καλωδια, κατσαβιδια και αλλα τετοια και να ξεκινησει. Toυ εχω πληρη εμπιστοσυνη, γιατι μου ειχε φτιαξει τον S50 B30 στο Ε30 και δεν ειχα το παραμικρο προβλημα με τα ηλεκτρικα του. Οποτε μετα απο μια καινουργια πλεξουδα, τοποθετηση του εγκεφαλου σωστα και ενα σεταρισμα σε ολα τα αλλα να μην φυγει και κανα 600-αρικακι.


Καλα να το αφησουμε να δουλευει με τις πολλαπλες μονο αλλα θα τσακισουμε τα αυτακια μας + τα αυτακια της γυναικας μου, οποτε παμε στον Power Up και μας ξελαφρωνει απο ενα 500αρικο που βαραινει την τσεπη μας αλλα ακους γουργουρητο που ανασταινει και τους ΦΑΡΑΩ στις 7000rpm.

Ρε τι ωραια που το φτιαξαμε αλλα μεσα ειναι δυνατον να το αφησουμε με αυτα τα κατσικο-καθισματα. Ο Ρελλας εδω πανω στα βορεια εχει αποκτησει legendary status στους Defenderades. Ετσι και εγω περασα με την σειρα μου απο εκει και μου ειπε τα
εξης: Ντυσιμο στο καμπινακι μου καινουργιο – πανω, κατω, δεξια, αριστερα + Recaro bucket ντυμενα σε μαυρο δερμα + ντυσιμο του ταμπλω εχουμε και λεμε 1200 ευρω αλλα θα γινει ΛΕΖΑΝΤΑ που λεει και ενας φιλος μου. Ειναι ομως δυνατον να κανεις ολα αυτα και να αφησεις μεσα ολα εκεινα τα ασχημα 52mm οργανα που εχει το φορτηγακι μου. Και εδω υπαρχει λυση η οποια ακουει στο ονομα Stack. Τα ιδια εχω αγορασει στο σκαθαρι μου και ειναι ο,τι καλυτερο υπαρχει και παμε

1) Στροφομετρο με integrated ταχυμετρο (http://www.demon-tweeks.co.uk/Motorsport/Brands/Stack/Stack_Gauges_Instrumentation/Stack_Dash_Displays/Stack_ST700_Dash_Display_System_With_Speedometer/1770/151/1897) = 420 gbp. Αυτο το οργανο ειναι φοβερο αλλα για το Defender ειναι και μονοδρομος γιατι η θεση του κοντερ ειναι 100mm και η Stack δεν φτιαχνει 52mm στροφομετρο αλλα ουτε σκετο 100mm κοντερ.
2) Θερμοκρασια νερου (http://www.demon-tweeks.co.uk/Motorsport/Brands/Stack/Stack_Gauges_Instrumentation/Stack_Gauges_-_Auxiliary/Stack_Water_Temperature_Gauge_Electrical_/1771/151/1782) = 40 gbp
3) Πιεση λαδιου (http://www.demon-tweeks.co.uk/Motorsport/Brands/Stack/Stack_Gauges_Instrumentation/Stack_Gauges_-_Auxiliary/Stack_Oil_Pressure_Gauge_Electrical_/1771/151/1780) = 55 gbp
4) Θερμοκραασια λαδιου (http://www.demon-tweeks.co.uk/Motorsport/Brands/Stack/Stack_Gauges_Instrumentation/Stack_Gauges_-_Auxiliary/Stack_Oil_Temperature_Gauge_Electrical_/1771/151/1783) = 39 gbp
5) Βολτομετρο (http://www.demon-tweeks.co.uk/Motorsport/Brands/Stack/Stack_Gauges_Instrumentation/Stack_Gauges_-_Auxiliary/Stack_Battery_Voltage_Gauge/1771/151/1786) = 31 gbp
6) Ενδειξη βενζινης (http://www.demon-tweeks.co.uk/Motorsport/Brands/Stack/Stack_Gauges_Instrumentation/Stack_Gauges_-_Auxiliary/Stack_Professional_Fuel_Level_Gauge/1771/151/1756) = 83 gbp

Πω ρε φιλε τι Defender ειναι αυτο. Ωραια το εφτιαξες αλλα για να υπαρχει και λιγο προστασια δεν βαζεις και ενα cage εξωτερικο μην τα 420 αλογα σε κανουν και μετρησεις κανα βουνο απο πανω προς τα κατω. Σωστο.. οποτε παω στους Protection & Performance Ltd (http://www.ppcages.com/?page_id=106&pid=336) για ενα εξωτερικο custom roll cage αλλα τους εξηγω οτι μου αρεσει αυτο και αυτο και θελω να μπορω να φερω τις χιαστες απο πανω να βγαζω το καμπινακι και να ξανακουμπωνω τις χιαστες ωστε το καλοκαιρι να ειναι και rock και safe. Οι ανθρωποι δεν μου ειπαν οχι αλλα μου ειπαν 1300 gbp.

Εργασια του Αντωνη για τα βαλε βγαλε σε μοτερ, σασμαν, κλπ και καθοτι φιλος και και, και και + οτι θα του αφησω το παλιο μοτερ + τρανσφερ + διαφορικα = 1000 ευρω.

Συνολο = GBP £ 10,398.00 = Euro € 11,866.33
Συνολο = Euro € 3,300.00
Grand Total in Euros € 15,166.33

Δεν μου ειπατε σας αρεσει? Σας αρεσει?

Action Man
19-04-11, 12:45
Έχεις την τρέλα του κουμπάρου μου και εσύ..!
Αν πραγματικά γουστάρεις(και μπορείς οικονομικά) κάντο!

stef
19-04-11, 12:48
Πιστεύω ότι θα είναι τρελλό project
Σχετικά με ανάρτηση τι θα κάνεις?

EVANGELOS
19-04-11, 12:55
sorry ρε παιδιά για να καταλάβω μιλάμε για range rover defender με μοτέρ από tvr ???

stef
19-04-11, 12:59
Μιλάμε για Land Rover Defender 90

panos 316T
19-04-11, 13:07
εγώ θα παιρνα ολοκληρο το tvr

TSAF
19-04-11, 13:11
Πιστεύω ότι θα είναι τρελλό project
Σχετικά με ανάρτηση τι θα κάνεις?

Εχω αναρτηση πανω αρκετα καλη.

Action Man
19-04-11, 13:14
Ρε Δημήτρη,δεν μπορείς να το έχεις για οικογενειακό...και ο Μήτσος(κουμπάρος) έτσι έλεγε, αλλά για βόλτες-ταξίδια συνέχεια με το st είναι.

TSAF
19-04-11, 13:16
εγώ θα παιρνα ολοκληρο το tvr

Δεν θελω το V12 αλλα το V8 Cerbera

TSAF
19-04-11, 13:17
Ρε Δημήτρη,δεν μπορείς να το έχεις για οικογενειακό...και ο Μήτσος(κουμπάρος) έτσι έλεγε, αλλά για βόλτες-ταξίδια συνέχεια με το st είναι.

Για οικογενειακο εχουμε το Κuga 2.5T. Μια χαρα ειναι.

Action Man
19-04-11, 13:22
Για οικογενειακο εχουμε το Κuga 2.5T. Μια χαρα ειναι.
Άρα είσαι οκ.Όχι απλά οκ δλδ.....super είσαι!
Απλά πρέπει να καταλήξει σίγουρα οτι θες να κάνεις κάτι τέτοιο....εγώ πάντως το γουστάρω...

Eδώ είναι παλιά φώτο...τώρα είναι εντελώς διαφορετικό.
Εμφανισιακά απλά έφυγε η κουκούλα.

http://img51.imageshack.us/img51/9435/15835163440889060853484.jpg (http://img51.imageshack.us/i/15835163440889060853484.jpg/)

TSAF
19-04-11, 13:25
ελα ρε και το δικο μου κοκκινο ειναι αλλα το εχω φορτηγο χωρις την τεντα πισω.

Action Man
19-04-11, 13:27
ελα ρε και το δικο μου κοκκινο ειναι

Ωχ,έτσι ακριβώς το έκανε τώρα.Έβαλε αυτή την σκληρή οροφούλα!

TSAF
19-04-11, 13:29
Ναι το καμπινακι ειναι ολα τα λεφτα. Το κακο ειναι το πολυ μακρινο ΜΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΝΟ μελλον για να το φτιαξω.

Action Man
19-04-11, 13:30
Δεν πειράζει φίλος.Αν το έχεις βάλει στόχο,θα γίνει.

TSAF
19-04-11, 14:04
Δεν πειράζει φίλος.Αν το έχεις βάλει στόχο,θα γίνει.

Για την ιστορια υπαρχει ενα 90αρι μαυρο ματ το οποιο φοραει μοτερ απο Χ5 4,8is με αγραφο haltech. Το ειδα το αυτοκινητο μια μερα εξω απο τον Πλατανο (φουρνο στην Κηφισσια). Πιασαμε κουβεντα και ο ανθρωπος μου ειπε οτι το φτιαχνει μονος του (μηχανολογος στο επαγγελμα) μαζι με εναν αδελφικο του φιλο ηλεκτρολογο-ηλεκτρονικο. Μοτερ μπαινουν πολλα, το θεμα ειναι να δουλευουν απροβληματιστα και να συνεργαζονται με τα κιβωτια, transfer, κλπ. Και το πιο γνωστο απο ολα του ΝΙΝΟ που εχει απο S50 B30. Eγω θελω απο TVR λογω συγγενειας.:icon42:

stef
19-04-11, 14:20
Για οικογενειακο εχουμε το Κuga 2.5T. Μια χαρα ειναι.

Άλλαξέ το και πάρε κανά τέτοιο.....;)

http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/products-models/concept-cars/2001-x-road/

Πολύ σπάνιο το ξέρω!

TSAF
19-04-11, 14:30
Δεν μου αρεσουν καθολου τα ΒΜWodo jeepakia. Δεν ειναι καθολου καλα εκτος δρομου - παντελως αχρηστα. Eχω τραβηξει κατι κατακαημενους με Χ3 και Χ5 στο βουνο ουκ ολιγες φορες. Το Kuga ειναι της γυναικας μου και οχι δικο μου οποτε δεν εχω λογo, μην ξεχναμε οτι διαλεξε αυτη το οικογενειακο για να κρατησω εγω τα δικα μου.

Dimzan
19-04-11, 15:39
εμενα η ιδεα του προτζεκτ μου φαινεται λιγο περιεργη.

οταν ακουσα σκαθαρι σκεφτηκα το κλασσικο VW van..

Το range rover ομως 420 αλογα..?? Θα τραβαει και φορτηγο στο τελος!

Επισης λογω πολυ υψηλου κεντρου βαρους η χαρα θα ειναι στην ευθεια αντε και λιγο στις στροφες μεχρι εκει που δε σηκωνονται οι ροδες...

Τελος, η αεροδυναμικη φορτηγου θα σκοτωσει τις επιδοσεις μετα τα 160, χωρια που ο θορυβος θα ειναι μεγαλος.

Τεσπα γουστα ειν αυτα... εγω προτιμυοσα το Ε30

ενδιαφερον με επιφυλαξη :)

TSAF
19-04-11, 15:43
Καταρχην δεν θελω αυτο το μοτερ για τις επιδοσεις του σε τελικη αλλα σε δυναμη. Σου βαζω παραδειγμα αυτο εδω για να καταλαβεις τι μπορει να κανει.
Το G 500 6,3 ΑMG ειναι το ιδιο κουτι, και επισης υπαρχει και αυτο εδω αλλα η τιμη του ειναι ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ: http://www.jeengineering.co.uk/defender/the-je-qzuluq.html

oldcarskickass
19-04-11, 15:44
Ωραίο το πρότζεκτ αλλά γιατί διάλεξες τόσο διαφορετικής φιλοσοφίας μοτέρ δεν καταλαβαίνω.

Θεωρώ ότι τα εκτός δρόμου θέλουν ΠΟΛΥ ροπή και αρκετά χαμηλά ή κάνω λάθος;

Action Man
19-04-11, 15:45
Ωραίο το πρότζεκτ αλλά γιατί διάλεξες τόσο διαφορετικής φιλοσοφίας μοτέρ δεν καταλαβαίνω.

Θεωρώ ότι τα εκτός δρόμου θέλουν ΠΟΛΥ ροπή και αρκετά χαμηλά ή κάνω λάθος;

Ρε ντιζελιάρη,δεν θέλει ταξί ο άνθρωπος..:kissass:

TSAF
19-04-11, 15:47
χεχεχεχεχεχε. Εκει θα παιξει μπαλα η κλιμακωση του κιβωτιου. Ο Αschroft εχει τα παντα απο σχεσεις οποτε θα την βγαλουμε την ροπη εκει που πρεπει.

oldcarskickass
19-04-11, 16:12
Ρε ντιζελιάρη,δεν θέλει ταξί ο άνθρωπος..:kissass:

ΚΛΑΙΩΩΩΩΩΩ

Σκέψου το εργαλείο με κανά V10 TDI.

Θα ανεβαίνει γωνίες 150μοιρών.

TSAF
05-05-11, 12:00
Να και το μοτερακι!!!!!!!!! ΑΠΛΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ

http://cgi.ebay.co.uk/TVR-CERBERA-ENGINE-4-2-AJP-V8-VERY-RARE-KIT-RACE-SPRINT-/110681611989?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19c5235ed5

themis78
18-05-11, 14:33
Μόνο ντίζελ κάνε το!Ιδανικό το πετρέλαιο για τζιπ.

TSAF
18-05-11, 15:01
Δεν μου αρεσουν τα diesel καθολου.

themis78
18-05-11, 15:04
Ούτε και σε εμένα, αλλά πιστεύω είναι μονόδρομος στην περίπτωσή σου!

TSAF
18-05-11, 15:06
Οχι υπαρχουν πολλα τετοια στην Αγγλια οπως για παραδειγμα το wildcat της QT και αλλα πολλα.

kotsos_is
31-05-11, 16:49
αγαπημενε μου φιλε τσαφ ενα πραγμα θελω να σου πω μονο....ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ για να μην εχετε δικαιολογιες μετα....χαχαχαχαχαχαχαχα

TSAF
31-05-11, 18:24
Δεν θα εχουμε καμια Μr. Kotso μας.

Dimzan
01-06-11, 00:08
τελικα εχει ξεκινησει το project?

TSAF
01-06-11, 14:16
τελικα εχει ξεκινησει το project?

Οχι και θα αργησει παρα μα παρα πολυ. Αλλα επειδη θα γινει, εκανα το research και μαζεψα ολες της πληροφοριες που χρειαζομαι για να μην εχω θεματα αργοτερα.

TSAF
01-06-11, 16:51
http://vimeo.com/8536297

oldcarskickass
01-06-11, 17:06
Ρε δεν πάτε ΚΑΘΟΛΟΥ καλά ρε σεις, μα ΚΑΘΟΛΟΥ, δε φτάνει που το 90άρι είναι τέρας από την μάνα του του βάζετε και αγωνιάρικα V8.

Μα καλά το περιβάλλον που θα παραδώσετε στα παιδιά σας δεν το σκέφτεστε καθόλου;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ