PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW 328 drift project....


Stunt Mike
27-09-11, 14:53
Εδω και λιγο καιρο καποιοι συναδελφοι με παρεσυραν στον κολασμενο δρομο του Drift...ονοματα δεν λεμε,οικογενειες δεν θιγουμε .....Κι ενω ξεκινησαμε ν'αλωνιζουμε δρομους(χροοοονια τωρα!) και πιστες για χαβαλε,ξεκινησε ο ακατανομαστος Dr και το πηρε πιο σοβαρα το θεμα με αποτελεσμα να με παρασυρει κι εμενα στις ακολασιες του :bananasmi

Τ'αμαξι υπηρχε ηδη εδω και 7 χρονια στα χερια μου,328 Ε36 coupe,ορεξη μπολικη,τα χερια μας ''πιανουνε'' λιγο οποτε ο μονος περιορισμος ειναι το χρημα....Η βαση λοιπον καλη,ειχα βαλει και διαφορικο Quaife πριν 2 χρονια,οποτε ξεκινησα να μπαινω στην πιστα...Πρωτο πραγμα που χρειαστηκε αλλαγη,ηταν η αναρτηση.Μια D2 Racing Drift Spec μπηκε και ρυθμιστηκε με γνωμονα τους ντριφταδικους προσανατολισμους μου.Υστερα 2 αντιστρεπτικες 28mm-21mm,Racing Dynamics μπροστα-H&R πισω μπηκαν κι εκαναν τ'αμαξι ''τραπεζι''!Μπαρες θολων μπρος-πισω απαραιτητες αλλα κι επειδη το εργοστασιακο 3.15 βημα του διαφορικου μου'πεφτε μακρυ,εβαλα κορωνοπηνιο 45:13 απο 520 Ε34 δλδ 3.46!Πλεον τ'αμαξι επαιζε 2ες-3ες σε καθε ειδους οδοστρωμα,αλλα παρεμενε και βολταδικο.... :smokin:

Stunt Mike
27-09-11, 15:11
Καποια στιγμη(συντομα δλδ) αποφασισα οτι τ'αμαξι δεν μπορει να'χει διττο χαρακτηρα αν θες ν'ασχοληθεις σοβαρα με το αθλημα και ακολουθωντας το παραδειγμα του Dr αρχισα να το γδυνω απ'το περιττο βαρος.Πρωτο εφυγε το σαλονι Μ που'χα και μπηκαν αυτα τα πολυ ομορφα Momo,ειναι ιδιο χρωμα αλλα του οδηγου εχει πολυ καλυτερη στηριξη.Ακουλουθησαν οι επενδυσεις του πισω μερους καθως και η κεντρικη κονσολα για να δεχτει το υδραυλικο χειροφρενο

Stunt Mike
27-09-11, 15:16
Υστερα απο μερικες φορες προπονησεων στην πιστα κι αφου παρακολουθησα και συζητησα με αρκετο κοσμο στο χωρο του Ελληνικου Drift,αποφασισα να ετοιμασω ενα αυτοκινητο που θα μπορουσε να μ'ευχαριστει και να με κανει να χαμογελω καθε φορα που τ'οδηγω εντος κι εκτος πιστας αλλα και να κανω πραγματικοτητα ενα ονειρο χρονων:Να συμμετασχω εστω και περιστασιακα(ειπαμε ειναι περιορισμενοι οι ποροι) σε αγωνες Drift.Δυστυχως το μοτερ του 328 ηταν οριακο αν θες να παιξεις σοβαρα με τα μεγαλα παιδια
Λυση 1η
αλλαγη μοτερ με αυτο ενος Μ3,επεσε στο τραπεζι των διαπραγματευσεων αλλα και παλι θα'ταν οριακο αν στο μελλον ασχολουμουν πολυ σοβαρα με το αθλημα καθοτι ο ανταγωνισμος σε μεγαλο ποσοστο ειναι τουρμπατος και πανω απο 400hp!Αρα μελλοντικα παλι θα εμπαινα σε περιπετειες βελτιωσης του Μ3
Λυση 2η
Η βελτιωση του δικου μου μοτερ
Ατμοσφαιρικα αντε να παιζει κοντα στο Μ3 οποτε δεν μας εκανε και το κοστος ηταν απαγορευτικο οποτε η λυση ηταν μια!Τουρμπισμα!
Μεσα σε 3 μηνες εκανα ερευνα αγορας,μελετη του ολου project και με τη βοηθεια ενος φιλου μηχανολογου που ασχολειται ενεργα με το αντικειμενο,συγκεντρωσαμε οσα χρειαζομασταν....

Geo_3D
27-09-11, 15:18
Εεεεεεεεεε χμμμμμμμμμμμμμ..........

Mike????

Τσεκαρε λιγο τις φωτο σου,γιατι δε νομιζω να τις δει κανεις...ειτε γιατι οντως δεν φαινονται,ειτε γιατι θα τις κατεβασουν!!!!:p:

Stunt Mike
27-09-11, 15:19
Σκοπος ηταν τ'αμαξι να παρει 40-60% πανω σε δυναμη/ροπη για αρχη και με κλειστο μοτερ αλλα και το budget να μην ξεπερασει τα 3000 ευρω....Δυστυχως δεν ειναι τοσο ευκολο το τουρμπισμα οσο ακουγεται.....Αγοραστηκαν λοιπον intercooler,ψυγειο λαδιου,δοχειο αναθυμιασεων,Garrett GT30-76 με A/R εισαγωγης 63-εξαγωγης 70(περιπου μεχρι 500hp),σκαστρα Greddy typeS,external Tial 38mm,downpipe και εξατμιση 76mm μ'ενα μόνο τελικο καζανι Ποπαυ,πολλαπλη εξαγωγης custom στον Καρρα,τρομπα βενζινης Wallbro 255lt/h και μπεκ απο Fiat Coupe 370cc.Επειδη τα Ε36 πασχουν απο υπερθερμανση αλλα και καθοτι η τουρμπινα αυτη ειναι και υδροψυκτη,φτιαχνουμε το δικο μου ψυγειο με αλουμινενια καπακια και δοχειο διαστολης.
Φυσικα το ελαφρωμα συνεχιζεται με αφαιρεση του κλιματισμου,αεροσακων,ζωνων και της μισης μοκετας(ενα κομματι της παραμενει για να κραταει τη ζεστη μακρια απο μενα)...Παραμενει η επενδυση του ουρανου και ολο το ταμπλω γιατι ετσι μ'αρεσει
Δυστυχως τα νεα μας ηρθαν ασχημα στο θεμα του προγραμματισμου ωστε να δουλεψουν σωστα ολα αυτα...Ο εγκεφαλος του 328 προγραμματιζεται αλλα μεχρι 0.5bar λογω του οτι το AFM μετα μπερδευεται και στελνει λαθος εντολες ριψοκινδυνευοντας την αξιοπιστια του project.Αυτο βεβαια για χρηση Drift μονο οπου το λιωνουμε 20-30 λεπτα συνεχομενα στην προπονηση.Για δρομο θα μπορουσα να δουλεψω και μεχρι 0.7-0.8bar για μερικα ανοιγματα.Η λυση ειναι ο αγραφος ή παραλληλος εγκεφαλος αλλα και παλι τα πιστονια του 328 δεν αντεχουν τοσο σκισιμο με πανω απο 0.5bar πιεση οποτε παλι στην αρχη ερχομαστε ή ανεβαζουμε το κοστος +3000 με πιστονια,φλαντζες,ARP βιδες+εγκεφαλο+προγραμματισμο).Ενας προγραμματιστης μονο ειπε οτι φτιαχνει τον δικο μου εγκεφαλο με εξτρα μετατροπες στην πλεξουδα να διαβασει μεχρι 1.0bar πιεση αλλα και παλι μαζι με πιστονια θελουμε εξτρα 2000 ευρω...Οποτε αυτη τη στιγμη ειτε θα μεινουμε στη λυση κλειστο μοτερ με 0.5 πιεση(περιπου 270-300hp),ειτε πιστονια+προγραμματισμο....Αυτη τη βδομαδα θα'χουμε καταληξει αφου ψαχνουμε λιγο τις τιμες στην αγορα για πιστονια...Θα δειξει....
Το τελικο σταδιο θα'ναι φυσικα το roll cage(θα γινει βιδωτο) αφου χωρις αυτο δεν μπορω να τρεξω σε Drift wars ή DCG παρα μονο σε drift show...Ελπιζω συντομα να'χω καλα νεα για την πορεια προγραμματισμου του Drift project μου!

Stunt Mike
27-09-11, 15:21
Ωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!Ρε φιλε πως εγινε αυτο????Αφου απ'τον υπολογιστη μου τις ανεβασα!!Μπορει κανας administrator να κανει κατι?Συγχωρεστε με...

PETROST
27-09-11, 18:18
mike καλα τελειωματα!!!

LEO328
28-09-11, 07:17
αντε μιχαλη με το καλο.μετα να το κανουμε και στο δικο μου!(πλακα κανω...χεχε):D
αναμενω με αγωνια το project!καλα αποτελεσματα να εχει!:bigthumb:

panos 316T
28-09-11, 08:26
έχει αγριέψει πολύ το team !...χαχαχα....

καλή συνέχεια Μιχάλη στο project
και ενημέρωνε μας man!

trifonas
28-09-11, 08:30
καλα ξετελεματα που λεμε και στο τοπο μου!!!

Stunt Mike
28-09-11, 21:56
αντε μιχαλη με το καλο.μετα να το κανουμε και στο δικο μου!(πλακα κανω...χεχε):D
αναμενω με αγωνια το project!καλα αποτελεσματα να εχει!:bigthumb:

Λεωνιδα οτι θα βγαζω απ'το δικο μου πασχιζοντας να ξεπερασω τα 600hp:dance: θα τα βαζουμε στο δικο σου!!!

Stunt Mike
28-09-11, 22:00
έχει αγριέψει πολύ το team !...χαχαχα....

καλή συνέχεια Μιχάλη στο project
και ενημέρωνε μας man!

Το μοτερ λοιπον θ'ανοιχτει και θα μπει φλατζα Cometic και μπουζονια ARP στο καπακι.Με τον προγραμματισμο βρεθηκε ακρη,παμε για αγραφο ή παραλληλο και πιεση μαξιμουμ 0.8bar...Θα τελειωσω με τα μηχανικα πρωτα και μετα θα δω τι εγκεφαλο θα βαλω.Μαλλον απο Δευτερα μπαινει μεσα για λυσιμο:dblthumb2

Stunt Mike
05-10-11, 22:41
Λογω μιας δυσκολιας στην ευρεση της φλατζας,αναβληθηκε το λυσιμο του μεχρι την ερχομενη Τριτη.Σημερα παρεληφθη και το υδραυλικο χειροφρενο Willwood και αυριο αν ολα πανε καλα η φλατζα της Cometic θα'ναι στα χερια μου.........Παρεα με γωνιες Samco,βαση του φιλτρου λαδιου,σωληνακια ψυγειου λαδιου και νερων τουρμπινας.....Αντε ν'αρχισει το λυσιμο και μονταρισμα!!

P.kwstas E36
06-10-11, 00:46
φιλε με το καλο να τελειωσει η ολη ιστορια,να σου πανε καλα ολα κ να σε θαυμασουμε με το πλαι στα event!!!!!!!

Stunt Mike
17-10-11, 21:29
Τ'αμαξι πλεον λυθηκε,βγηκε ολο το μοτερ απο πανω και λυθηκε εντελως για να παει στο ρεκτιφιε οπου θα μπει κορμος απο 325 Μ50 μαζι με τις μπιελες του καθοτι ειναι μαντεμενιος και οι μπιελες παχυτερες με αποδεδειγμενη αντοχη μεχρι το 1.8bar υπερπιεσης!Θ'αλλαχτουν επισης ελατηρια πιστονιων,μεταλλα στροφαλου-μπιελων καθως και θα γινει γυαλισμα στο καπακι,βαλβιδες,πλανισμα κτλ...ετσι θα'χουμε ενα ολοφρεσκο μοτερ με τουρμπισμενη ψυχη...Ακομη δεν εχω αποφασισει αν θα βαλω τον δικο μου στροφαλο με σκοπο να παραμεινω στα 2800 κυβικα και με τετραγωνο μοτερ(84χ84 δλδ ροπη στις μεσαιες) ή θα τ'αφησω 2500 με 84χ75 και καλυτερο στροφαρισμα στα ψηλα.....

Nick_compact
17-10-11, 21:43
Αφού θα το ανοίξεις, βάλε καλύτερα πιστόνια! Δεν έχεις το μοτέρ στον πάγκο κάθε μέρα! Do it right the first time!

Nick_compact
17-10-11, 21:57
Τ'αμαξι πλεον λυθηκε,βγηκε ολο το μοτερ απο πανω και λυθηκε εντελως για να παει στο ρεκτιφιε οπου θα μπει κορμος απο 325 Μ50 μαζι με τις μπιελες του καθοτι ειναι μαντεμενιος και οι μπιελες παχυτερες με αποδεδειγμενη αντοχη μεχρι το 1.8bar υπερπιεσης!

Έχω πολλές αμφιβολίες Μιχάλη, 1.8 bar είναι ΠΟΛΥ πίεση, δε νομίζω ότι οι μαμά μπιέλες μπορούν να αντέξουν 300% μεγαλύτερο φορτίο χωρίς να την ακούσουν.

Θ'αλλαχτουν επισης ελατηρια πιστονιων,μεταλλα στροφαλου-μπιελων καθως και θα γινει γυαλισμα στο καπακι,βαλβιδες,πλανισμα κτλ...ετσι θα'χουμε ενα ολοφρεσκο μοτερ με τουρμπισμενη ψυχη...

Τα ελατήρια θα σου κοστίσουν 1/4 της τιμής ενός σετ καλών πιστονιών.

Ακομη δεν εχω αποφασισει αν θα βαλω τον δικο μου στροφαλο με σκοπο να παραμεινω στα 2800 κυβικα και με τετραγωνο μοτερ(84χ84 δλδ ροπη στις μεσαιες) ή θα τ'αφησω 2500 με 84χ75 και καλυτερο στροφαρισμα στα ψηλα.....

Οι διαστάσεις του μοτέρ παίζουν μικρό ρόλο στο ωφέλιμο φάσμα του. Να βάλεις τον 2.8, αν είναι εξίσου ανθεκτικός με του Μ50.


Η απάντηση με bold παραπάνω!

BMW M3 E30
17-10-11, 22:09
Γεια σου Μιχαλη και απο μενα!Θα συμφωνησω με τον Nick Compact παραπανω.Απ'τη στιγμη που μπηκες στη διαδικασια καντο σωστα και δε θα χασεις και ας αργησει και λιγο παραπανω.Οπως και να χει καλη επιτυχια!!!(Ρε συ καπως μου χτυπανε τα μπλε τα μπακετ,μαυρα δεν ειχε?πλακα κανω,αν σ'αρεσουν εσενα εμας δε μας πεφτει λογος).

Stunt Mike
17-10-11, 22:12
Νικο δυστυχως δεν ειναι μονο η αγορα των πιστονιων αλλα και το κοστος τοποθετησης τους στο ρεκτιφιε που αγγιζει τα 1500 ευρω επιπλεον(μαζι με τα πιστονια)...Και ηδη εχω ξεπερασει τα 6000 ευρω στο μοτερ μονο...βαλε αναρτηση,διαφορικο,roll cage,καθισματα,χειροφρενο κτλ......Δυστυχως το project ξεφυγε πολυ απ'τον αρχικο οικονομικο στοχο ηδη κι αυτα ολα γινονται επειδη αυτη τη στιγμη εχω 12 πιστονια σε αψογη κατασταση!Οποτε ειπα να παραμεινω στο αρχικο μου σταδιο του 0.7-0.8bar προς το παρον με φρεσκαρισμενα σωθικα,μεχρι να χρειαστω το κατι παραπανω απ'το μοτερ μου,που να μην μπορουν να το καλυψουν τα χερια μου σ'εναν αγωνα-show.Για τις μπιελες το'χουμε ακουσει αν και δεν εχω σκοπο να'μαι εγω αυτος που θα τσεκαρει(με τον σκληρο τροπο!!) αν ειναι αληθεια ή οχι,παρα μονο με νοιαζει το οτι ειναι πιο ανθεκτικες απ'του 328...
Στο θεμα του στροφαλου,εχεις δικιο,λενε οτι ειναι και πιο ανθεκτικος ακομη του 328,αλλα πιο πολυ με χαλαει οτι θα πεσω σε κυβικα αν δεν τον βαλω...Ασε που θα πρεπει ν'αλλαξω και nickname μετα! ;)

Stunt Mike
17-10-11, 22:18
Γεια σου Μιχαλη και απο μενα!Θα συμφωνησω με τον Nick Compact παραπανω.Απ'τη στιγμη που μπηκες στη διαδικασια καντο σωστα και δε θα χασεις και ας αργησει και λιγο παραπανω.Οπως και να χει καλη επιτυχια!!!(Ρε συ καπως μου χτυπανε τα μπλε τα μπακετ,μαυρα δεν ειχε?πλακα κανω,αν σ'αρεσουν εσενα εμας δε μας πεφτει λογος).

Οχι φιλε,μπλε σκουρα ειναι σαν τ'αμαξι μου,αλλα στη φωτο φαινονται μπλε ανοιχτα:clap:
Το ντριφταδικο πρεπει να'χει και λιγο χρωμα πανω του!Και το σασι μεσα θα βαφτει μπλε ανοιχτο ενω το roll cage στο χρωμα του αυτοκινητου....

crazy_beaver
18-10-11, 10:55
Ονειρο το προτξεκτ Mike!!!!!!!!!!!

Stunt Mike
25-10-11, 22:16
Ε36rules η συνεχεια εδω!!! :) Τα καθισματα τα'χω βαλει ηδη κανα 8μηνο τωρα!Απ'τη αρχη σχεδον ετρεχα μ'αυτα...Του οδηγου ειναι με ομολογκε βαση ΟΜΡ,οχι πλαινη και με γλιστρα Momo για να πηγαινει μπρος-πισω.Του συνοδηγου το'βαλα πανω σε εργοστασιακη βαση bmw(καταστρεφοντας ενα καθισμα που δεν μας ενδιεφερε) με ηλεκ/ση ωστε να μπορει να χρησιμοποιει την εργοστασιακη ζωνη ο εκαστοτε συνοδηγος μου.Σε οποιοδηποτε αγωνα ετσι κι αλλιως το καθισμα του συνοδηγου θα αφαιρειται...

Stunt Mike
25-10-11, 22:39
Κι ενα update πανω στο project μου....Το ρεκτιφιε τελειωσε το καπακι μου και ξεκιναει αυριο τον κορμο του Μ50.Προεκυψε λοιπον ενα θεμα με τα πιστονια.Ο κορμος που πηραμε ηταν αψογος αλλα τα πιστονια(που ηταν σε μια σακουλα) ειχαν υποστει σπασιματα απ'την μακροχρονη αποθηκευση-μεταφορα.Οποτε επρεπε να βρουμε αλλα.Βρηκαμε ευκολα αλλα ΤΟΤΕ μαθαμε οτι περιεργως υπαρχουν 3 διαφορετικα ειδη πιστονιων για 325 Μ50 και 2 ειδη μπιελων αναλογα με τη χρονολογια και παρτιδα!!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!Και δυστυχως για τις δικιες μας μπιελες δεν βρισκαμε πουθενα.....Κι εκει επεσε στο τραπεζι μια παλιοτερη ιδεα και ρωτησαμε το ρεκτιφιε:να ταιριαξουμε πιστονια απο καποιο τουρμπατο μοτερ αλλου αυτοκινητου...Το ρεκτιφιε ειχε ετοιμη την απαντηση Lancia Delta Integrale..Ακριβως ιδια σε σχεδιαση,μεγεθος,διαφορετικα ομως ελατηρια(που αυξανει ελαχιστα το κοστος μας) και γνωστη αντοχη στην υπερπιεση....Η αγορα εγινε και το project συνεχιζεται κανονικα...Χαρακτηριστικα το ρεκτιφιε ειπε:Αν αυτο το μοτερ σπασει,θα φταιει καθαρα ο προγραμματιστης!Στοχος πλεον το 1.0bar σταθερο με αξιοπιστια!

E36 RULES!!
25-10-11, 22:45
Ε36rules η συνεχεια εδω!!! :) Τα καθισματα τα'χω βαλει ηδη κανα 8μηνο τωρα!Απ'τη αρχη σχεδον ετρεχα μ'αυτα...Του οδηγου ειναι με ομολογκε βαση ΟΜΡ,οχι πλαινη και με γλιστρα Momo για να πηγαινει μπρος-πισω.Του συνοδηγου το'βαλα πανω σε εργοστασιακη βαση bmw(καταστρεφοντας ενα καθισμα που δεν μας ενδιεφερε) με ηλεκ/ση ωστε να μπορει να χρησιμοποιει την εργοστασιακη ζωνη ο εκαστοτε συνοδηγος μου.Σε οποιοδηποτε αγωνα ετσι κι αλλιως το καθισμα του συνοδηγου θα αφαιρειται...

Καλή μαγκιά!! Μπράβο!

Μαγκια επισης και με τα πιστόνια ;) Καλή συνεχεια!!

ditris
25-10-11, 23:32
Κι ενα update πανω στο project μου....Το ρεκτιφιε τελειωσε το καπακι μου και ξεκιναει αυριο τον κορμο του Μ50.Προεκυψε λοιπον ενα θεμα με τα πιστονια.Ο κορμος που πηραμε ηταν αψογος αλλα τα πιστονια(που ηταν σε μια σακουλα) ειχαν υποστει σπασιματα απ'την μακροχρονη αποθηκευση-μεταφορα.Οποτε επρεπε να βρουμε αλλα.Βρηκαμε ευκολα αλλα ΤΟΤΕ μαθαμε οτι περιεργως υπαρχουν 3 διαφορετικα ειδη πιστονιων για 325 Μ50 και 2 ειδη μπιελων αναλογα με τη χρονολογια και παρτιδα!!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!Και δυστυχως για τις δικιες μας μπιελες δεν βρισκαμε πουθενα.....Κι εκει επεσε στο τραπεζι μια παλιοτερη ιδεα και ρωτησαμε το ρεκτιφιε:να ταιριαξουμε πιστονια απο καποιο τουρμπατο μοτερ αλλου αυτοκινητου...Το ρεκτιφιε ειχε ετοιμη την απαντηση Lancia Delta Integrale..Ακριβως ιδια σε σχεδιαση,μεγεθος,διαφορετικα ομως ελατηρια(που αυξανει ελαχιστα το κοστος μας) και γνωστη αντοχη στην υπερπιεση....Η αγορα εγινε και το project συνεχιζεται κανονικα...Χαρακτηριστικα το ρεκτιφιε ειπε:Αν αυτο το μοτερ σπασει,θα φταιει καθαρα ο προγραμματιστης!Στοχος πλεον το 1.0bar σταθερο με αξιοπιστια!
Συγχαριτήρια για την θέληση,χρονοβόρο ψάξιμο-μεράκι να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου για drft!Φυσικά και δυνατός κοντράκιας θα γίνεις πλέον με την T3 να φυσά μπόλικες ποσότητες αέρα στον σφυρήλατο κορμό της bmwδάρας σου.......
Υ.Γ Είμαι σίγουρος ότι έχεις βρει κ τον κορυφαίο ECU programmer που θα κάνει το αυτοκινητο σου να γραφει απιστευτες ώρες(μήνες-χρόνια) driftarισματος-κοντράδικων αναμετρήσεων.......:clap:

Stunt Mike
25-10-11, 23:53
Συγχαριτήρια για την θέληση,χρονοβόρο ψάξιμο-μεράκι να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου για drft!Φυσικά και δυνατός κοντράκιας θα γίνεις πλέον με την T3 να φυσά μπόλικες ποσότητες αέρα στον σφυρήλατο κορμό της bmwδάρας σου.......
Υ.Γ Είμαι σίγουρος ότι έχεις βρει κ τον κορυφαίο ECU programmer που θα κάνει το αυτοκινητο σου να γραφει απιστευτες ώρες(μήνες-χρόνια) driftarισματος-κοντράδικων αναμετρήσεων.......:clap:

Ετσι ελπιζω κι εγω!Ευχαριστω πολυ φιλε!Αν και δεν μ'ενδιαφερουν οι κοντρες γενικως,εντουτοις μερικα φιλικα ανοιγματακια εχουν την πλακα τους...Βεβαια το στησιμο του ντριφταδικου καθως και το κοντο μου διαφορικο(-15%) αποτρεπουν τετοιες προσπαθειες...

ditris
26-10-11, 00:07
Αν και δεν μ'ενδιαφερουν οι κοντρες γενικως,εντουτοις μερικα φιλικα ανοιγματακια εχουν την πλακα τους...Βεβαια το στησιμο του ντριφταδικου καθως και το κοντο μου διαφορικο(-15%) αποτρεπουν τετοιες προσπαθειες...
Εύχομαι ολόψυχα να το ευχαριστηθείς τα μάλλα στο drift...
Υ.Γ 1) με την ισχύ-ροπή που θα αποκτησεις τώρα με το τούρμπισμα...θα καθαρίζεις πολύ κόσμο στις ευθειες...οχι μονο σε ρεπρίζ..αλλα κ απο στάση...παρόλο το "κοντούλι" διαφορικό.Σίγουρα οπως λες το driftaδικο στήσιμο δεν ευνοεί στους απόλυτους χρόνους σε ευθειοαναμετρησεις...αλλα κ πάλι πολύ καλός αντίπαλος θασαι για πολλούς....
2)κανε μας υπηρηφανους σαν bmw owners(εννοείτε εσενα πρωτιστως!) ..όπως και το bmw-motorsportμε τα drift events που θα λάβεις μέρος....σίγουρα μπορεις.....

Dimitris ///M
26-10-11, 00:13
Κι ενα update πανω στο project μου....Το ρεκτιφιε τελειωσε το καπακι μου και ξεκιναει αυριο τον κορμο του Μ50.Προεκυψε λοιπον ενα θεμα με τα πιστονια.Ο κορμος που πηραμε ηταν αψογος αλλα τα πιστονια(που ηταν σε μια σακουλα) ειχαν υποστει σπασιματα απ'την μακροχρονη αποθηκευση-μεταφορα.Οποτε επρεπε να βρουμε αλλα.Βρηκαμε ευκολα αλλα ΤΟΤΕ μαθαμε οτι περιεργως υπαρχουν 3 διαφορετικα ειδη πιστονιων για 325 Μ50 και 2 ειδη μπιελων αναλογα με τη χρονολογια και παρτιδα!!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!Και δυστυχως για τις δικιες μας μπιελες δεν βρισκαμε πουθενα.....Κι εκει επεσε στο τραπεζι μια παλιοτερη ιδεα και ρωτησαμε το ρεκτιφιε:να ταιριαξουμε πιστονια απο καποιο τουρμπατο μοτερ αλλου αυτοκινητου...Το ρεκτιφιε ειχε ετοιμη την απαντηση Lancia Delta Integrale..Ακριβως ιδια σε σχεδιαση,μεγεθος,διαφορετικα ομως ελατηρια(που αυξανει ελαχιστα το κοστος μας) και γνωστη αντοχη στην υπερπιεση....Η αγορα εγινε και το project συνεχιζεται κανονικα...Χαρακτηριστικα το ρεκτιφιε ειπε:Αν αυτο το μοτερ σπασει,θα φταιει καθαρα ο προγραμματιστης!Στοχος πλεον το 1.0bar σταθερο με αξιοπιστια!


Απόλυτα λογικό και σωστό! Με τέτοια πιστόνια ρε φίλε τι περιμένεις δώστου και 2 bar πίεση ευχαριστώ θα πεί! Μπλέξαμε με πολύ old school σκηνικά και πολλά υποσχόμενα!
Γουστάρω :cheers:

Προχώρα Μιχάλη προχώρα και μη φοβάσαι τίποτα!

crazy_beaver
26-10-11, 08:52
Με τις πιστονάρες που έβαλες στο 1 bar θα είσαι μια χαρά!

Nick_compact
26-10-11, 16:03
Tώρα διάβασα την πατέντα με τα πιστόνια. Έχουν ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά είσαι σίγουρος; Με το ανοχή δουλεύουν στο Lancia, και τι ανοχή θα έχουν μέσα στο δικό σου μπλοκ; Ύψος συμπίεσης έχουν ίδιο με τα μαμά του 28; Το ύψος συμπίεσης είναι η απόσταση από το κέντρο του πείρου, έως την επιφάνει του πιστονιού. Είναι ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά ενός πιστονιού. Πρόσεξε σε ότι κάνεις, μπορεί όντως να παίζουν κουτί τα πιστόνια, οι πιθανότητες όμως δεν είναι υπέρ σου.

Stunt Mike
26-10-11, 16:11
Υπαρχουν συγκεκριμενες παρτιδες πιστονο-μπιελων που ταιριαζουν μεταξυ τους τοσο απ'το ενα μοντελο οσο και απο τ'αλλο.Δεν θελω να πω περισσοτερα για ευνοητους λογους Νικο.Αυτη η μοντα παντως εχει και τα μυστικα της,δεν ειναι τοσο απλο οσο το παρουσιασα... ;) Μην αγχωνεσαι παντως,δεν κανω το πειραματοζωο,ειναι δοκιμασμενη λυση...

Dimitris ///M
28-10-11, 20:19
Υπαρχουν συγκεκριμενες παρτιδες πιστονο-μπιελων που ταιριαζουν μεταξυ τους τοσο απ'το ενα μοντελο οσο και απο τ'αλλο.Δεν θελω να πω περισσοτερα για ευνοητους λογους Νικο.Αυτη η μοντα παντως εχει και τα μυστικα της,δεν ειναι τοσο απλο οσο το παρουσιασα... ;) Μην αγχωνεσαι παντως,δεν κανω το πειραματοζωο,ειναι δοκιμασμενη λυση...

Εγώ θα σου έλεγα να το τολμήσεις, χρόνια είναι αυτή η κολόνια! ;)
Και μικρότερο κόστος και άσπαστα!

Stunt Mike
12-11-11, 15:49
Σε αναμονη λοιπον του μοτερ μου απ'το ρεκτιφιε,εγιναν καποιες καλλωπιστικες εργασιες στο project μου....Γδυθηκε το εσωτερικο απο οτιδηποτε περιττο,περαν της μοκετας εμπρος κι εμεινε μονο μεταλλο.Καθαριστηκε καλα εντος αλλα και στο engine bay και μετα ασταρωθηκε 2 χερια με σκοπο να βαφτει εσωτερικως μπλε σκουρο.Πρεπει να καλυφθουν οι πισσες,τα καλωδια να μπουν μεσα σε καναλια...Δυστυχως προσπαθω ν'ανεβασω φωτο αλλα ειναι πολυ μεγαλες για να τις ανεβασει....

Stunt Mike
12-12-11, 21:21
Ετοιμο και το μοτερ μου πλεον,μετα απο τοοοοοοση αναμονη!Αγοραστηκε και εγκεφαλος αγραφος Haltech E8 κομπλε με την πλεξουδα του,σενσορες και ξεκιναμε τα μονταρισματα.....Αντε μπας και βγω για στρωσιμο μεσα στις γιορτες.....

ThaNOS E46coupe
12-12-11, 21:25
Ετοιμο και το μοτερ μου πλεον,μετα απο τοοοοοοση αναμονη!Αγοραστηκε και εγκεφαλος αγραφος Haltech E8 κομπλε με την πλεξουδα του,σενσορες και ξεκιναμε τα μονταρισματα.....Αντε μπας και βγω για στρωσιμο μεσα στις γιορτες.....

ωραίος μηχάλη...!!!!! αναμένουμε φώτος απο το πλήρως ανανεωμένο πολεμικό σου άρμα!!!:yippee:

crazy_beaver
13-12-11, 08:58
Με το καλό!!!!!!!

kplc16
18-12-11, 12:15
Σε αναμονη λοιπον του μοτερ μου απ'το ρεκτιφιε,εγιναν καποιες καλλωπιστικες εργασιες στο project μου....Γδυθηκε το εσωτερικο απο οτιδηποτε περιττο,περαν της μοκετας εμπρος κι εμεινε μονο μεταλλο.Καθαριστηκε καλα εντος αλλα και στο engine bay και μετα ασταρωθηκε 2 χερια με σκοπο να βαφτει εσωτερικως μπλε σκουρο.Πρεπει να καλυφθουν οι πισσες,τα καλωδια να μπουν μεσα σε καναλια...Δυστυχως προσπαθω ν'ανεβασω φωτο αλλα ειναι πολυ μεγαλες για να τις ανεβασει....

υπαρχει λυση τραβα σε χαμηλοτερη αναλυση.Βαλε και φλασακι για να μην ειναι θεοσκοτεινες.

kplc16
18-12-11, 12:27
κατι που μου ξεφυγε ποιος ανελαβε τις εργασιες;

Stunt Mike
18-12-11, 21:15
κατι που μου ξεφυγε ποιος ανελαβε τις εργασιες;

Εγω Νικο με 2 φιλαρακια,ο ενας μηχανικος(που εχει και τις εγκαταστασεις) και ο αλλος μηχανολογος που επιμελειται ολου του project(τι θα παρουμε,τι θα ταιριαξουμε,σε ποιο ρεκτιφιε κτλ)....Ειμαστε της προσωπικης εργασιας.....

Stunt Mike
12-04-12, 00:11
Στο θεμα του εγκεφαλου που προεκυψε,πριν λιγο καιρο αγοραστηκε ολοκαινουριος DTA S60PRO και μ'αυτον αυτην την στιγμη κυκλοφορει τ'αμαξι.Eιχαμε καποια προβληματα με τον προηγουμενο εγκεφαλο αλλα περιμενα το πορισμα της εταιρειας κατασκευης για να βγαλω τα ασφαλη συμπερασματα μου....

Ο Haltech λοιπον αρνιοταν πεισματικα να συνεργαστει με το αυτοκινητο μου και εσταλη στην Αυστραλια για ανακατασκευη με την εντολη να διερευνηθει πληρως το ιστορικο του και οι οποιεσδηποτε επεμβασεις επανω του.....
.....Ομως ηδη εμεις παιδευομασταν 2 ΜΗΝΕΣ να βαλουμε μπρος εναν καμμενο εγκεφαλο,ν'αλλαζουμε 2 θυρες επικοινωνιας χωρις αποτελεσμα ενω οταν τελικα μπηκε πανω ο DTA ν'ανακαλυπτουμε οτι ΚΑΙ οι 2(τριπλες) ηλεκτρονικες που'χα παραλαβει μαζι με τον εγκεφαλο ηταν επισης καμμενες!!!Αγοραστηκαν και 3(διπλες) καινουριες ηλεκτρονικες και τ'αμαξι πηρε μπρος αμεσως.....

Δυστυχως οπως απεδειχθη καποιοι αποφασισαν να παιξουν με τη λατρεια μου για τη βελτιωση και δεν μ'ενδιαφερει τοσο η οικονομικη ζημια οσο η ηθικη της πλευρα....Να ξερουν ομως οτι ο κοσμος ειναι πολυυυυ μικρος και επισης οτι μιλαει πολυ.....Ολα μαθαινονται ειδικα μεσα σε περιορισμενους κυκλους.....Το βασικοτερο ομως ειναι οτι η τεχνολογια μιλαει απο μονη της και αποκαλυπτει τα μυστικα της στα καταλληλα χερια....
Δεν θα το προχωρησω παραπερα το θεμα,ουτε θα στειλω με πμ,ονοματα...για μενα τελειωνει εδω....
Μεσα στον αλλο μηνα ο Haltech επιστρεφει στα χερια μου ολοκαινουριος,με εγγυηση απ'την εταιρεια,τιμη χαμηλη και φυσικα εγγυηση(απο μενα,με μαρτυρες ολους εσας) επιστροφης χρηματων αν αντιμετωπισει ο υποψηφιος αγοραστης οποιοδηποτε προβλημα....
Να ευχαριστησω εδω τον μηχανικο και φιλο μου Θαναση Αναγνωστοπουλο της Option Garage που ανελαβε το Driift Project απ'την αρχη(σαν τον Βεγγο ετρεχε ολους αυτους τους μηνες!!!),τον προγραμματιστη μου Γιαννη Ανδριανακη για την βοηθεια του,την υπομονη και επιμονη του πανω στο project μου και φυσικα τη ρυθμιση του,το Ρεκτιφιε Engine Tech Dakis και για την συμπαρασταση τους και την βοηθεια τους οπου κι αν τους χρειαστηκα να ευχαριστησω επισης το γνωστο παρεακι του Drift team μας
Τα λεμε συντομα στις πιστες!!!