PDA

Επιστροφή στο Forum : M54B30 custom exhaust


zaharias
06-10-11, 13:15
Σκεφτομαι αυτη τη λυση.. http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=808470
Να κοπει δηλ το νεο χταποδι (αν ποτε παρουμε :D) λιγο μετα το συλλεκτη, να μπουν εκει οι καταλυτες και μετα να κολληθει το υπολοιπο κομματι (που εχει τις τρυπες για τους λ μετα τους καταλυτες)..

Nick ευχαριστουμε πολυ για το χρονο και τις γνωσεις-συμβουλες σου.. :)

Nick_compact
06-10-11, 13:28
Για ποιό λόγο να το κάνεις αυτό; Μπορείς να βάλεις υποδοχές για τους λ σε οποιοδήποτε σημείο θέλεις.

zaharias
06-10-11, 13:37
Για ποιό λόγο να το κάνεις αυτό; Μπορείς να βάλεις υποδοχές για τους λ σε οποιοδήποτε σημείο θέλεις.

Μου κανει πιο νοικοκυρεμενο και ΟΕΜ ετσι :D και για να μην μπαινω στη διαδικασια να βαλω τους καταλυτες χαμηλα και να επιμηκυνω τους λ κτλ.. Δεν ξερω αν ειναι καλυτερο απο θεμα αποδοσης ή αν υπαρχει καποιος αλλος λογος να ΜΗΝ το κανω ετσι..

Geo_3D
06-10-11, 13:40
Αυτο το οποιο εχω πει εδω και πολυ καιρο,το ολο θεμα με τους Μ54 κινητηρες,ειναι να βγαλουμε τους καταλυτες πανω απτα χταποδια....Παιρνεις λοιπον ενα catless χταποδι απο ebay...βαζεις και 2 aftermarket καταλυτες μετα (ή και τους εργοστασιακους),κρατας και το ενα μεσαιο καζανι,δεν αλλαζεις διατομες σωληνων,και εχεις ηδη βρει καποια "κλειδωμενα" αλογα...με κοστος το 1/10 απο μια "επωνυμη" εξατμιση (χταποδι+καταλυτες)...θεωρω οτι δεν αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα μονο και μονο για 1)το ονομα και 2)+5 αλογα ακομα που μπορει να δινουν....Με ατμοσφαιρα εχουμε να κανουμε,δηλαδη αλογο και χιλιαευρο...;)

Nick_compact
06-10-11, 13:50
Αν βάλεις τους καταλύτες εκεί που λες, θα χαλάσεις τη λειτουργεία του :) Οι καταλύτες πρέπει να πάνε πίσω.

zaharias
06-10-11, 14:53
Αν βάλεις τους καταλύτες εκεί που λες, θα χαλάσεις τη λειτουργεία του :) Οι καταλύτες πρέπει να πάνε πίσω.

Οποτε το σωστο ειναι να κοπει το ΟΕΜ κομματι στην αρχη του http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/exhaust_system/catalytic_converter_front_silencer/ και να μπουν εκει.. και το χταποδι να μην πειραχτει..

Nick_compact
06-10-11, 15:17
Ακριβώς!!!

Geo_3D
06-10-11, 15:31
Αυτο το οποιο εχω πει εδω και πολυ καιρο,το ολο θεμα με τους Μ54 κινητηρες,ειναι να βγαλουμε τους καταλυτες πανω απτα χταποδια....Παιρνεις λοιπον ενα catless χταποδι απο ebay...βαζεις και 2 aftermarket καταλυτες μετα (ή και τους εργοστασιακους),κρατας και το ενα μεσαιο καζανι,δεν αλλαζεις διατομες σωληνων,και εχεις ηδη βρει καποια "κλειδωμενα" αλογα...με κοστος το 1/10 απο μια "επωνυμη" εξατμιση (χταποδι+καταλυτες)...θεωρω οτι δεν αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα μονο και μονο για 1)το ονομα και 2)+5 αλογα ακομα που μπορει να δινουν....Με ατμοσφαιρα εχουμε να κανουμε,δηλαδη αλογο και χιλιαευρο...;)
Ξανακανω quote το δικο μου σε περιπτωση που δεν το ειδες Ζαχο

Οποτε το σωστο ειναι να κοπει το ΟΕΜ κομματι στην αρχη του http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/exhaust_system/catalytic_converter_front_silencer/ και να μπουν εκει.. και το χταποδι να μην πειραχτει..

Θυμασαι που μου ελεγες οτι εσυ πρεπει να εχεις καταλυτες μετα το χταποδι και εγω σου ελεγα οτι δεν ειχα εγω και δεν εχω δει αλλο Μ54 να εχει???Μολις παρατηρησα οτι δινει καταλυτες για δεξιοτιμονα (οπως ο δοτης σου) και καζανι για αριστεροτιμονα (οπως ολα οσα εχω δει)...Μηπως τελικα οντως εχεις και μηπως τελικα απο εκει προερχονται και τα λιγοτερα αλογα των αγγλικων bmw??Μηπως τελικα το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανεις,ειναι να επιβεβαιωσεις αν τελικα εχεις οντως καταλυτες ΚΑΙ μετα το χταποδι...και αν ναι,να τους βγαλεις???Να παρεις μερικα αλογα,να αλλαξει και λιγο ο ηχος και να γινει σαν ενος κoψοκωλικου που σου αρεσε???:)

Geo_3D
06-10-11, 15:40
Χμμμμμ περιεργα πραγματα....οσο ζεις μαθαινεις!!!

Λοιπον Ζαχο,κοιτα και εσυ τι παρατηρησα...

Εδω δειχνει το χταποδι για δεξιοτιμονα....guess what!!!!Δεν εχει καταλυτες!!!Και με λιγο περισσοτερο ψαξιμο ειναι για τα πρωτα 330 που βγηκαν 1999-2000
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/engine/exhaust_manifold/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/engine/exhaust_manifold/
Εδω ειναι χταποδι για δεξιοτιμονο ΜΕ καταλυτες!
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/RHD/N/browse/engine/exhaust_manifold_with_catalyst/

Εδω δειχνει τα χταποδια για αριστεροτιμονα....Εχουν καταλυτες επανω τους!
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/engine/exhaust_manifold_with_catalyst/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/engine/exhaust_manifold_with_catalyst/

Οποτε,δες τι ακριβως φορας τελικα και πες μας να δουμε πως θα προχωρησουμε!

zaharias
06-10-11, 16:51
Αυτο το οποιο εχω πει εδω και πολυ καιρο,το ολο θεμα με τους Μ54 κινητηρες,ειναι να βγαλουμε τους καταλυτες πανω απτα χταποδια....Παιρνεις λοιπον ενα catless χταποδι απο ebay...βαζεις και 2 aftermarket καταλυτες μετα (ή και τους εργοστασιακους),κρατας και το ενα μεσαιο καζανι,δεν αλλαζεις διατομες σωληνων,και εχεις ηδη βρει καποια "κλειδωμενα" αλογα...με κοστος το 1/10 απο μια "επωνυμη" εξατμιση (χταποδι+καταλυτες)...θεωρω οτι δεν αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα μονο και μονο για 1)το ονομα και 2)+5 αλογα ακομα που μπορει να δινουν....Με ατμοσφαιρα εχουμε να κανουμε,δηλαδη αλογο και χιλιαευρο...


Νομιζω οτι αμα μπεις στη διαδικασια Γιωργο, δεν αξιζει να ξαναβαλεις τους ΟΕΜ καταλυτες με catless ebay χταποδι, οποτε παιρνεις και ενα σετ 200αρηδες για να κανεις τη δουλεια οπως πρεπει..



Θυμασαι που μου ελεγες οτι εσυ πρεπει να εχεις καταλυτες μετα το χταποδι και εγω σου ελεγα οτι δεν ειχα εγω και δεν εχω δει αλλο Μ54 να εχει???Μολις παρατηρησα οτι δινει καταλυτες για δεξιοτιμονα (οπως ο δοτης σου) και καζανι για αριστεροτιμονα (οπως ολα οσα εχω δει)...Μηπως τελικα οντως εχεις και μηπως τελικα απο εκει προερχονται και τα λιγοτερα αλογα των αγγλικων bmw??Μηπως τελικα το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανεις,ειναι να επιβεβαιωσεις αν τελικα εχεις οντως καταλυτες ΚΑΙ μετα το χταποδι...και αν ναι,να τους βγαλεις???Να παρεις μερικα αλογα,να αλλαξει και λιγο ο ηχος και να γινει σαν ενος κoψοκωλικου που σου αρεσε???:)



Λοιπον, χταποδι εμενα φοραει αυτο http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/engine/exhaust_manifold_with_catalyst-2/ ειναι απο δεξιοτιμονο ΜΕ καταλυτες πανω οπως τους εχουν ΟΛΑ τα Μ54 απλα εχει μια διαφορετικη σχεδιαση σε σχεση με τα αριστεροτιμονα.. (στην αρχη μαλιστα διαβαζα οτι δεν θα εμπαινε κιολας επειδη ακριβως ειναι απο δεξιοτιμονο, αλλα μπηκε μια χαρα χωρις πατεντες και χωρις να βρισκει πουθενα).
Μετα φοραει αυτο http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/exhaust_system/catalytic_converter_front_silencer/ αυτο που φαινεται πρωτο (το πανω) που οπως σωστα λες το δινει "exhaust pipe with catalyt.converter"...
Οποτε μαλλον το δικο μου ΕΧΕΙ κι αλλους καταλυτες να το πω..(??) δεν ξερω..
Μηπως να εβαζα ενα φτιαχτο X-PIPE εκει και να τους πετουσα απο πανω ή να παρω 2 μικρα χειροποιητα ελευθερα καζανακια και να τα βαλω εκει ή να βαλω σκετη σωληνα στη τελικη..?? :D Δεν ξερω τί ειναι καλυτερο..
Και τελος μεσαιο και τελικο http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/exhaust_system/centre_and_rear_silencer/ και απλα εχω αντικαταστησει το τελικο με χειροποιητο απο Μαυροειδακο και κανει οπως το ακουσες... :D
Ε ναι λοιπον, θελω ηχο κοψοκωλικου.. Μ3 Ε36 style.. :D

Ευχαριστω Γιωργο!!

zaharias
07-10-11, 17:05
Σκεφτομαι να πειραματιστω και να φτιαξω ενα X-PIPE με ενα φιλο εδω στο νησι που ειναι πολυ προσεχτικος στη δουλεια του.. Ολα τα εξατμισο-κολληματα μπαξε ξεμπαξε κτλ μου τα χει κανει εκεινος..
Απ'οτι βλεπω η supersprint σ'εκεινο το σημειο που εχει εμενα τους 2ους καταλυτες, βαζει το X-PIPE, οποτε κατι παραπανω ξερει, οποτε λεω να φτιαξω ενα εγω, γιατι 400 ευρω για το X-PIPE της supersprint πολυ απλα ΔΕΝ τα δινω..
Η εσωτερικη διαμετρος ειναι νομιζω 50,8mm..??
Καλα, πριν κανουμε οτιδηποτε θα σηκωσουμε το αμαξι για να μετρησουμε σωληνες για να ψαξει να βρει ιδιας διατομης..
Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω..??

M535 E28
08-10-11, 17:20
ζαχαρία τα δεξιοτίμονα έχουν όντως 4 καταλύτες

αν αφαιρεθούν εντελώς οι καταλύτες, δηλαδή μπουν χταπόδια χωρίς να μπουν πιο πισω καταλύτες, τί αποτέλεσμα έχουμε;

zaharias
08-10-11, 19:26
ζαχαρία τα δεξιοτίμονα έχουν όντως 4 καταλύτες

αν αφαιρεθούν εντελώς οι καταλύτες, δηλαδή μπουν χταπόδια χωρίς να μπουν πιο πισω καταλύτες, τί αποτέλεσμα έχουμε;

Ελα ντε.. :D

Προς το παρον θα ξεμπαξουμε αυτους http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/exhaust_system/catalytic_converter_front_silencer/ και βλεπουμε..

zaharias
13-10-11, 18:57
ζαχαρία τα δεξιοτίμονα έχουν όντως 4 καταλύτες

αν αφαιρεθούν εντελώς οι καταλύτες, δηλαδή μπουν χταπόδια χωρίς να μπουν πιο πισω καταλύτες, τί αποτέλεσμα έχουμε;

Δεν πιστευω να εννουσες τη καταργηση ΕΝΤΕΛΩΣ των καταλυτων..?? Γιατι εγω ειμαι εντελως ΚΑΤΑ αυτης της λυσης για 4-5 αλογα..
Εγω θα βγαλω τους μετα, που υπαρχουν ΜΟΝΟ στα δεξιοτιμονα.. Οι κυριοι καταλυτες που βρισκονται πανω στα χταποδια θα μεινουν οπως ειναι (προς το παρον τουλαχιστον.. :D)


Τελικα ειναι σιγουρο οτι ειναι 50,8mm η εσωτερικη διαμετρος..??

zaharias
22-10-11, 14:51
Λοιπον.. Πηγα σ'εναν (και μοναδικο) εξατμισα εδω που ειχε σωληνα Φ54 (εξωτερικη) και Φ50,8 (εσωτερικη).. Δινοντας του το σχεδιο για να μου τις κουρμπαρει για να φτιαξουμε το xpipe, ειδα οτι στενευει πολυ η διατομη (48 εξωτερικη, οποτε φανταστειτε εσωτερικη..)..
Αλλη λυση.. Βρισκω γωνιες με εσωτερικη Φ57.. Ξερω οτι γενικα οι αυξομειωσεις στη διατομη της εξατμισης δεν ειναι και οτι καλυτερο... Αν τις βαλω, θα κανω πιπερια..?? (που λεει και ο Λεω..:D)
Δηλαδη να φτιαξουμε το xpipe με Φ50,8 εσωτερικη και εκει που κανει τις γωνιες για να συνδεθει με το ΟΕΜ να ειναι Φ57 εσωτερικη..??

zaharias
24-10-11, 23:11
Τελικα εκοψα τους 2ους καταλυτες (εκει που τα αριστεροτιμονα εχουν καζανι και εκει η supersprint βαζει το x-pipe) και φτιαχτηκε ενα custom x-pipe με σωληνες Φ50,8 εσωτερικη (η ΟΕΜ εκει ηταν σωληνα με διπλο τοιχωμα και πολυ μικροτερη διατομη).. Αγοραστηκε σωληνα εξατμισης (Φ54 εξωτερικη, Φ50,8 εωτερικη) η οποια πηρε τις απαιτουμενες κλισεις σε κουρμπαδορο και μετα εγινε το απαραιτητο κοψε-ραψε..
Δεν ξερω αν πηρε κατι.. Το μονο σιγουρο ειναι οτι το αμαξι "αναπνεει" καλυτερα τωρα και εχει μια ελαχιστη (αλλα ωραια :D) πιο μπασα χροια σε σχεση με πριν.. η οποια οσο ανεβαινουν οι στροφες ειναι και πιο τ@υλ@.. Θυμιζει λιγο Μ3 Ε36.. βγαζει αυτο το λεγομενο rasp λιγο, χωρις να ειναι ενοχλητικο.. :D
Θελω να τσεκαρω καυσαερια με τη πρωτη ευκαιρια και επισης θα ανεβασω καποιες φωτο που εχω τραβηξει κατα τη διαδιακασια και φυσικα θα ακολουθησει και το αναλογο βιντεο μολις μπορεσω..

zaharias
27-10-11, 20:02
Το ΟΕΜ κομματι πριν κοπει..
http://img510.imageshack.us/img510/4234/dsc01110y.jpg

Φτιαχνοντας το x-pipe...
http://img546.imageshack.us/img546/3195/dsc01109d.jpg

Bye bye..
http://img820.imageshack.us/img820/6167/dsc01113n.jpg

zaharias
27-10-11, 20:03
Τελικο αποτελεσμα.. (μαλλον θα τη βαψω ολη μαυρη καποια στιγμη, το ασημι που φαινεται ειναι κατι που τη περασε για να μην σκουριασει)
http://img100.imageshack.us/img100/745/dsc01115y.jpg

Μενει το βιντεο.. :D

zaharias
29-10-11, 16:27
Ενα cold start που τραβηξα χθες.. και θα τραβηξω και καποιο καλυτερο με τη πρωτη ευκαιρια..
http://www.youtube.com/watch?v=nrZAIGUw-V0

zaharias
07-11-11, 22:03
Φρεσκο πραμα λεμε.. Μολις τα τραβηξα.. Στο ενα ακουγεται και η "γυναικα" απο μεσα.. xaxaxaxaxa!!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=5dSlAMw4oAk
http://www.youtube.com/watch?v=j9RaT0n1VWE

ThaNOS E46coupe
07-11-11, 23:18
Φρεσκο πραμα λεμε.. Μολις τα τραβηξα.. Στο ενα ακουγεται και η "γυναικα" απο μεσα.. xaxaxaxaxa!!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=j9RaT0n1VWE

χαχαχαχα...παράτησε ο τρελός το κορίτσι μόνο του στα σκοτάδια για να τον τραβάει β'ιντεο....
σχόλιο κάμερα γούμαν..."ΑΥΤΗ Η Μ@Λ@ΚΙ@ ΠΩς ΚΛΕΙΝΕΙ " ? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ:smashtard
τρελός ήχος φίλε... πένα κουρδίζει ρε ζάχο...!!!!!!!

zaharias
08-11-11, 06:37
χαχαχαχα...παράτησε ο τρελός το κορίτσι μόνο του στα σκοτάδια για να τον τραβάει β'ιντεο....
σχόλιο κάμερα γούμαν..."ΑΥΤΗ Η Μ@Λ@ΚΙ@ ΠΩς ΚΛΕΙΝΕΙ " ? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ:smashtard
τρελός ήχος φίλε... πένα κουρδίζει ρε ζάχο...!!!!!!!

Γυναικες φιλε.. xaxaxaxaxaxa.. :rofl2: Για 2 λεπτα ρε την αφησα, τι θα παθει..??
Την επομενη φορα θα τραβαω βιντεο εγω και θα δωσω σ'εκεινη το αμαξι..!! xaxaxaxaxa!! :rofl2:

zaharias
29-01-13, 18:10
Τραβηξα ενα βιντεο χθες, σε στενο δρομο.. με τοιχο δεξια-αριστερα.. ετσι για να γουσταρω.. xaxaxaxa.. :D
Παραθυρο οδηγου λιγο κατεβασμενο.. και τα πισω (coupe) ανοιχτα..
Με ακουστικα, ακουγεται πολυ ωραια..
http://www.youtube.com/watch?v=5tXogT0eo2c

Θα φτιαξω και ενα καλο, απο απεξω..

zaharias
15-04-13, 23:13
http://www.youtube.com/watch?v=lzIZgtG2HI4&list=UU976Yq0sxoE0i9HTD7D89TA&index=1

zaharias
15-04-13, 23:14
Πηρα χταποδακι απο Μ52 (528 Ε39).. stay tuned for more.. :D

Geo_3D
16-04-13, 18:39
Απο μεσα δωσε μας ηχο λεμε!!!!!

zaharias
16-04-13, 19:59
Απο μεσα δωσε μας ηχο λεμε!!!!!

Κατσε να μπαξω και τους χταποδοκαταλυτες και θα γινει.. :D

zaharias
16-04-13, 23:07
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/attachment.php?attachmentid=38146&stc=1&d=1366146403

zaharias
27-07-13, 11:20
Ακυρο τελικα το Μ52..

Ειχα παρει χταποδια απο Μ52 528.. (τα οποια ειναι και προς πωληση, 60 ευρω οσο μου κοστισαν αν τα θελει κανεις) Μπαινουν στο 330 (γενικα στα Μ54) για καποιον που θελει να φτιαξει μια custom εξατμιση και να πεταξει τα ΟΕΜ Μ54 χταποδια που εχουν ΠΑΝΩ τους καταλυτες.. μπορει να συνδυαστει με aftermarket καταλυτες και ετσι να φτιαχτει ενα πιο καλο-ελευθερο συστημα εξαγωγης..
Καλα (και σχετικα φτηνα) ειναι για Ε46 330..

Αλλα.. ειναι καλυτερα απο 36αρι Μ3.. του 3,2 ειναι ιδια με του 3,0 με τη διαφορα οτι το 3,2 εχει και τις τρυπες ετοιμες για να βιδωθουν οι λ..

Στην εξαγωγη κουμπωνουν μια χαρα.. θελει λιγο δουλιτσα στο κομματι που θα ενωθει το χταποδι με την υπολοιπη εξατμιση..

Εχω παρει και 200αρηδες μεταλλικους magnaflow καταλυτες, για να τους βαλω απο κατω..

Φωτο και περισσοτερα, μολις γινει τοποθετηση.. :D

zaharias
28-07-13, 10:09
Παιζουν καποιο ρολο αυτες οι βιδες εδω πανω;
Ισως να με ενοχλουν με την ΟΕΜ φλαντζα του Μ54.. Εχω και του Μ3 Ε36 αλλα θα προτιμησω του Μ54 διοτι κοβει περισσοτερη θερμοκρασια προς το ψευτοκαπακο..

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/attachment.php?attachmentid=38496&stc=1&d=1374998948

zaharias
28-07-13, 10:36
http://imageshack.us/a/img109/8781/v1n4.jpg
http://imageshack.us/a/img5/8371/c4xw.jpg

zaharias
28-07-13, 14:39
http://imageshack.us/a/img109/8781/v1n4.jpg


Τελικα εβγαλα τη μια βιδα.. και φαινεται μεσα η εξατμιση (μαυριλα), οποτε πρεπει να κανω κατι εκει για να καταργησω τις βιδες (ετσι θα κερδισω λιγο χωρο για να μην ακουμπαει η φλαντζα) ή να μπει μια βιδα που θα πηγαινει "προσωπο"...

zaharias
28-07-13, 16:09
Επισης..

Αλλο ενα θεματακι που εχω ειναι οτι επειδη το μοτερ μου ειναι απο δεξιοτιμονο, εχει λιγοτερες βιδες στη κεφαλη (εκει που παταει το πλακακι της εξαγωγης), συγκεκριμενα 8 ενω τα αριστεροτιμονα εχουν 12..
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/RHD/N/browse/engine/exhaust_manifold_with_catalyst/


Σκεφτομαι οτι ισως θα ηταν καλυτερα στο χταποδι απο το Μ3 Ε36, να ενωσω τις 3 σωληνες μεταξυ τους.. για να μην χανει.. τι λετε? ή να το αφησω ως εχει?

MarinosE46
29-07-13, 07:18
Επισης..

Αλλο ενα θεματακι που εχω ειναι οτι επειδη το μοτερ μου ειναι απο δεξιοτιμονο, εχει λιγοτερες βιδες στη κεφαλη (εκει που παταει το πλακακι της εξαγωγης), συγκεκριμενα 8 ενω τα αριστεροτιμονα εχουν 12..
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/RHD/N/browse/engine/exhaust_manifold_with_catalyst/


Σκεφτομαι οτι ισως θα ηταν καλυτερα στο χταποδι απο το Μ3 Ε36, να ενωσω τις 3 σωληνες μεταξυ τους.. για να μην χανει.. τι λετε? ή να το αφησω ως εχει?

Καλημέρα,καλή εβδομάδα,μην το πειράξεις το χταπόδι.Οσο για τις βίδες βάλε είτε ακέφαλες αλλεν στο ίδιο βήμα σπειρώματος,είτε άλλεν με ημιστρόγγυλο κεφάλι να κερδίσεις λίγο σε χώρο...

zaharias
29-07-13, 10:25
Καλημέρα,καλή εβδομάδα,μην το πειράξεις το χταπόδι.Οσο για τις βίδες βάλε είτε ακέφαλες αλλεν στο ίδιο βήμα σπειρώματος,είτε άλλεν με ημιστρόγγυλο κεφάλι να κερδίσεις λίγο σε χώρο...

Καλημερα & καλη εβδομαδα φιλε!!
Ναι, η αληθεια ειναι οτι σκεφτομαι να μην το πειραξω, να το βαλω οπως ειναι και να μονταρω μονο τις βιδες..
Ευχαριστω για την απαντηση.. :)

zaharias
30-07-13, 12:59
@@ ταιριαζει παιδες..
Πολυ πατεντα-κοψε ραψε..
Ο σωληνας απο τον 6ο βρισκει στο σασμαν, ο 3ος βρισκει στο μπλοκ..
Τελικα βαζω αυτα απο το Μ52 και τους καταλυτες απο κατω, γιατι ειναι κριμα να χαλασω τα χταποδια του Μ3.. (Οποτε ειναι προς πωληση αυτα τελικα).
Θα εχω νεα αργοτερα..

PetrosD
30-07-13, 13:59
Πόσο; Με pm αν θες.

Bassakos
30-07-13, 21:43
δεν μας κανουν Πετρο!
εμεις θελουμε απο USA M3

PetrosD
30-07-13, 22:30
Ναι, το επιβεβαίωσα ότι δε μας κάνουν...

zaharias
31-07-13, 06:29
Ναι, το επιβεβαίωσα ότι δε μας κάνουν...

Ο μηχανικος μου, μου ειπε οτι μπαινουν σε Μ50 Ε36 μια χαρα και απλα θελουν μοντα απο κατω μονο.. τωρα σε Μ50 Ε30, δεν ξερω.. :D

Bassakos
31-07-13, 20:17
δεν εχει να κανει με τον χωρο,απλα τα χταποδια αυτα δεν δουλεβουν σε Μ50Β25

zaharias
31-07-13, 21:14
δεν εχει να κανει με τον χωρο,απλα τα χταποδια αυτα δεν δουλεβουν σε Μ50Β25

Εννοεις οτι δεν προσφερουν βελτιωση προς το καλυτερο σε Μ50Β25..??

zaharias
04-08-13, 13:41
Τελικα μπηκαν ΟΕΜ Μ52 χταποδια.. Τα χταποδια του Μ3 Ε36 ειναι προς πωληση..

Ωραιος ηχος..
Χωρις λαμπακια κτλ..
Καινουργιες ΟΕΜ βιδες-φλαντζες..
Θα τραβηξω βιντεο με τη πρωτη ευκαιρια..
Ουτε οι λ χρειαστηκαν επεκταση..
Οι καταλυτες μια χαρα χωρεσαν απο κατω..
Ωραιο rasp... θυμιζει ετσι λιγο Μ3.. ψηλα ξυριζει..
Θελω να μετρησω καυσαερια να πως ειναι τωρα..
Ωραιος ηχος γενικα, λιγο παραπανω βουητο σε σχεση με πριν, καποιες φορες 1500-2000Κ, αλλα ΟΚ..

Μερικες φωτο που τραβηξα..

http://imageshack.us/a/img12/748/irlf.jpg
http://imageshack.us/a/img266/9582/oks5.jpg
http://imageshack.us/a/img694/4971/g57y.jpg

zaharias
04-08-13, 13:42
http://imageshack.us/a/img401/468/lksm.jpg
http://imageshack.us/a/img607/2848/wxec.jpg
http://imageshack.us/a/img42/3585/e1pc.jpg

zaharias
06-08-13, 16:06
Καυσαερια κομπλε.. :D Χθες το μετρησα, ολα μια χαρα..

Εχω και καποιες φωτο στο κινητο και θα τις ανεβασω και αυτες με τη πρωτη ευκαιρια μαζι με ενα βιντεο, μολις κοψει λιγο και ο αερας για να ειναι και πιο καθαρος ο ηχος..

zaharias
06-08-13, 20:13
http://imageshack.us/a/img441/5051/r8no.jpg

http://imageshack.us/a/img829/4482/9glv.jpg

http://imageshack.us/a/img32/8747/slnz.jpg

zaharias
06-08-13, 20:13
http://imageshack.us/a/img266/1961/2ufu.jpg

http://imageshack.us/a/img194/4539/6w9d.jpg

http://imageshack.us/a/img849/193/bq7.jpg

gearboxer
06-08-13, 22:48
Ζάχο κόψε την πλάκα και ανέβασε βίντεο να ακούσουμε τη χταποδιά να τραγουδάει Ρίτα Σακελλαρίου και Γιάννη Πάριο! :smokin::yippee::p:

zaharias
07-08-13, 11:32
Ζάχο κόψε την πλάκα και ανέβασε βίντεο να ακούσουμε τη χταποδιά να τραγουδάει Ρίτα Σακελλαρίου και Γιάννη Πάριο! :smokin::yippee::p:

Xaxaxaxa... Ρε συ.. 1+ μηνα τωρα, μας εχει ρημαξει στους βορριαδες.. πολυ αερα..
Αμα ηρεμησει λιγο ο καιρος, θα γινουν τα βιντεΑ.. :D

Speedy
07-08-13, 13:19
Σε ταχυπλοο εβαλες το χταποδι και περιμενεις να πεσουν τα μποφορ για να το βολταρεις?
Βαλε να ακουσουμε το εργαλειο.:p:

zaharias
07-08-13, 19:26
Σε ταχυπλοο εβαλες το χταποδι και περιμενεις να πεσουν τα μποφορ για να το βολταρεις?
Βαλε να ακουσουμε το εργαλειο.:p:

Οχι ρε συ.. για να μην ακουγονται διαφορα στο μικροφωνο (παρασιτα, ο αερας) απο γυρω γυρω.. just pure exhaust sound.. πσσσσ.. :p::bananasmi:smokin: xaxaxaxaxa!!!!! Οχι για να μην το λερωσω..

zaharias
12-08-13, 17:17
http://m.youtube.com/watch?v=LS3sg2wXyk0&feature=em-upload_owner&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DLS3sg2wXyk0%26feature%3 Dem-upload_owner

Bassakos
18-08-13, 23:31
Εννοεις οτι δεν προσφερουν βελτιωση προς το καλυτερο σε Μ50Β25..??

ουπς! σορρυ τωρα το ειδα!

ναι φιλος, δεν μας κανουν εχει να κανει με το υπερβολικα μεγαλο μηκος
των πρωτευων σωληνωσεων του χταποδιου αν θυμαμαι καλα, και ετσι δεν "δουλεβει" σωστα ,
δεν θυμαμαι ακριβως τεχνικες λεπτωμερειες να σου εξηγησω
το πως και το γιατι μιας και το ειχα διαβασει πριν αρκετα χρονια σε ξενο φορουμ

ps: καλα πλακα μας κανεις? βαλε κανενα video απο μεσα , σε κανενα πατημα!
μην εισαι ντεντι-μποις! :-)

zaharias
19-08-13, 09:23
ουπς! σορρυ τωρα το ειδα!

ναι φιλος, δεν μας κανουν εχει να κανει με το υπερβολικα μεγαλο μηκος
των πρωτευων σωληνωσεων του χταποδιου αν θυμαμαι καλα, και ετσι δεν "δουλεβει" σωστα ,
δεν θυμαμαι ακριβως τεχνικες λεπτωμερειες να σου εξηγησω
το πως και το γιατι μιας και το ειχα διαβασει πριν αρκετα χρονια σε ξενο φορουμ

ps: καλα πλακα μας κανεις? βαλε κανενα video απο μεσα , σε κανενα πατημα!
μην εισαι ντεντι-μποις! :-)

Παντως σαν διαμετρο οι αυλοι, ο συλλεκτης κτλ, ειναι ιδια με αυτα του ebay ss copy.. οσον αφορα τα 46αρια.. Μ52-54..
Τωρα για τα 36αρια κτλ.. δεν ξερω..

Δεν εχω προλαβει να τραβηξω κανενα καλο βιντεο ρε συ.. :D

Θα γινει ομως καλη δουλεια.. :D

Το καλο πραγμα αργει..

zaharias
25-08-13, 20:03
http://www.youtube.com/watch?v=_nxw8iD19xA

zaharias
06-09-13, 00:29
Βιντεο from inside... με ///Mπαντες... :D

Βαλτε και ακουστικα..

http://www.youtube.com/watch?v=WlAaSB-OEqY&feature=youtu.be

zaharias
06-09-13, 06:44
Και ενα 2ο...

http://www.youtube.com/watch?v=euOlRsZFRgE&feature=youtu.be

zaharias
22-09-13, 18:29
http://www.youtube.com/watch?v=-Xyv5wo6WrQ

zaharias
22-09-13, 18:32
Βιντεο from inside... με ///Mπαντες... :D

Βαλτε και ακουστικα..

http://www.youtube.com/watch?v=WlAaSB-OEqY&feature=youtu.be

Η ιδια διαδρομη.. μερα.. σημερα..

http://www.youtube.com/watch?v=-Xyv5wo6WrQ

Επειδη ο δρομος ειναι διπλης.. περιμενω μεχρι ναεχω καθαρο οπτικο πεδιο, για να μην ερχεται κανεις απο το αντιθετο ρευμα... και μετα να κανω παιχνιδι...

zaharias
10-04-14, 19:45
Αυτη τη στιγμη το αμαξι φοραει, χταποδια απο Μ52 (2,8) καταλυτες μεταλλικους Magnaflow 200αρηδες, μαμα μεσαιο και χειροποιητο τελικο..
Εχω καταλαβει οτι εχει χασει λιγο χαμηλα το αμαξι και εχει παρει ψηλα.. Φυσικα θελει προγραμμα για να δεσει.. αλλα το αφηνω.. μηπως μπει κανενα κομπρεσσερ παραπισω..

Η απορια μου ειναι, αν κερδιζει κατι ή αντιστοιχα πηγαινει χειροτερα αν καταργησω και το μαμα μεσαιο που εχω..??
Αν γινει κομπρεσσορ, ποιο ειναι το ιδανικοτερο σετ απ που αποδιδει καλυτερα? Ισχυει οτι και στα τουρμπο, οτι αμα ειναι πιο ελευθερη η εξατμιση αποδιδει καλυτερα, ή ο κομπρεσσορας ειναι αλλη φιλοσοφια και ειναι καλυτερα να μεινει και το μεσαιο καζανι για χαρη της ροπης..??

Fanatic
10-04-14, 19:53
Αυτη τη στιγμη το αμαξι φοραει, χταποδια απο Μ52 (2,8) καταλυτες μεταλλικους Magnaflow 200αρηδες, μαμα μεσαιο και χειροποιητο τελικο..
Εχω καταλαβει οτι εχει χασει λιγο χαμηλα το αμαξι και εχει παρει ψηλα.. Φυσικα θελει προγραμμα για να δεσει.. αλλα το αφηνω.. μηπως μπει κανενα κομπρεσσερ παραπισω..

Η απορια μου ειναι, αν κερδιζει κατι ή αντιστοιχα πηγαινει χειροτερα αν καταργησω και το μαμα μεσαιο που εχω..??
Αν γινει κομπρεσσορ, ποιο ειναι το ιδανικοτερο σετ απ που αποδιδει καλυτερα? Ισχυει οτι και στα τουρμπο, οτι αμα ειναι πιο ελευθερη η εξατμιση αποδιδει καλυτερα, ή ο κομπρεσσορας ειναι αλλη φιλοσοφια και ειναι καλυτερα να μεινει και το μεσαιο καζανι για χαρη της ροπης..??


Απ΄οτι γνωριζω στο τουρμπο ειναι καλυτερο να ειναι πιο ελευθερη η εξατμιση για να μειωθει το backpressure και υπαρχει αυξηση αποδοσης. Στο compressor δεν θα εχεις το ιδιο οφελος αφου το συστημα εξατμισης ειναι ανεξαρτητο απο το compressor.

zaharias
10-04-14, 19:58
Απ΄οτι γνωριζω στο τουρμπο ειναι καλυτερο να ειναι πιο ελυθερη η εξατμιση για να μειωθει το backpressure και υπαρχει αυξηση αποδοσης. Στο compressor δεν θα εχεις το ιδιο οφελος αφου το συστημα εξατμισης ειναι ανεξαρτητο απο το compressor.

Σωστη σκεψη...

zaharias
18-09-14, 18:09
Χταποδια Μ52, 200αρηδες καταλυτες, H pipe, Eisenmann τελικο..

https://www.youtube.com/watch?v=4JUiUAwNZK4&list=UU976Yq0sxoE0i9HTD7D89TA