PDA

Επιστροφή στο Forum : Σινεμπλόκ πολυουρεθάνης σε BMW σειρά 1 - η γνώμη σας?


120ihatch
17-06-12, 20:00
Γεια χαρά, έχω ένα 120i με τη sport ανάρτηση και θέλω να την κάνω λίγο πιο άμεση τη συμπεριφορά της στις στροφές (μείωση κλίσεων σε λίγο μεγαλύτερο βαθμό απ ότι τώρα) χωρίς να γίνει πολύ πιο σκληρή σε ανωμαλίες κλπ.

Θα ήθελα την άποψη εκείνων που έχουν βάλει σινεμπλόκ πολυουρεθάνης (powerflex?) και μόνο, δηλαδή μελών που έχουν ζήσει τη διαφορά και όχι κάποιων που απλά έχουν ακούσει κάτι από ένα φίλο τους κλπ.

Κυρίως με ενδιαφέρουν τα εξής:


1. Θα τρίζουν τα σινεμπλόκ μετά από κάποιο χρονικό διάστημα/χιλιόμετρα χρήσης? Αν ναι, μπορούμε να τα γρασάρουμε και να γίνουν και πάλι αθόρυβα?

2. Μπορείτε να μου πείτε αν θα μειωθούν οι κλίσεις στις στροφές? Μπορείτε να μου μεταφέρετε την διαφορά στην αίσθηση?

3. Αν μπορείτε προτείνετέ μου κάποιο κατάστημα από όπου θα μπορούσα να τα προμηθευτώ (με καλές τιμές για να τα αγοράσω - θα τα τοποθετήσω στο γκαράζ μου, είναι κάτι απλό ούτως ή άλλως)


Ευχαριστώ πολύ

kplc16
17-06-12, 20:39
η κλιση εχει σχεση με τα αμορτισερ και τα ελατηρια.
τα σινεμπλοκ πολυουρεθενης αναβαθμιζουν την αισθηση στο τιμονι.Γινεται πιο απολυτο αλλα και λιγοτερο ανετο.Περναν πλεον στα χερια σου ολες οι ανωμαλιες της ασφαλτου.
Το μειον ειναι οτι μπορει να νιωθεις το τιμονι τραχυ και να κουραζεσαι.
Εχει τυχει να βγω απο ζυγοσταθμιση και να νομιζω οτι η ζυγοσταθμιση δεν ηταν σωστη.Τελικα ηταν η υφη της ασφαλτου ξαναβγηκα στην Εγνατια και ηταν σουπερ.
Διαφορά θα καταλαβεις προς το καλυτερο οταν στριβεις με πολλα χλμ.
Τα εχω λιγοτερο απο 5000χλμ.Δεν τριζουν οπως προαναφερες.
Δεν εχω αποψη για τη διαρκεια ζωης.Τα εργοστασιακα που εβγαλα γιναν κοματια σε 144000χλμ.
Λεγεται οτι τα powerflex ειναι αειθαλη.Ειναι;

120ihatch
17-06-12, 20:46
η κλιση εχει σχεση με τα αμορτισερ και τα ελατηρια.
τα σινεμπλοκ πολυουρεθενης αναβαθμιζουν την αισθηση στο τιμονι.Γινεται πιο απολυτο αλλα και λιγοτερο ανετο.Περναν πλεον στα χερια σου ολες οι ανωμαλιες της ασφαλτου.
Το μειον ειναι οτι μπορει να νιωθεις το τιμονι τραχυ και να κουραζεσαι.
Εχει τυχει να βγω απο ζυγοσταθμιση και να νομιζω οτι η ζυγοσταθμιση δεν ηταν σωστη.Τελικα ηταν η υφη της ασφαλτου ξαναβγηκα στην Εγνατια και ηταν σουπερ.
Διαφορά θα καταλαβεις προς το καλυτερο οταν στριβεις με πολλα χλμ.
Τα εχω λιγοτερο απο 5000χλμ.Δεν τριζουν οπως προαναφερες.
Δεν εχω αποψη για τη διαρκεια ζωης.Τα εργοστασιακα που εβγαλα γιναν κοματια σε 144000χλμ.
Λεγεται οτι τα powerflex ειναι αειθαλη.Ειναι;




Μιλάμε για σινεμπλόκ για τις αντιστρεπτικές. Στις κλίσεις στις στροφές παίζουν ρόλο κυρίως τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικές.



Άλλαξες σινεμπλόκ αντιστρεπτικών με powerflex και δεν μειώθηκαν οι κλίσεις στις στροφές? - ιδιαίτερα στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης?
(συμβάλλουν στην συμπεριφορά στις στροφές καθώς ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ στο βαθμό που παραμορφώνονται τα εργοστασιακά με αποτέλεσμαη δύναμη "στρέψης" στη στροφή να μεραφέρεται αυτούσια στην αντιστρεπτική

Έχεις ενισχυμένες αντιστρεπτικές στο αμάξι σου?

e60///M
17-06-12, 21:08
Δεν θα καταλαβεις διαφορα μονο με τα σινεμπλοκακια, εκτος και αν τα δικα σου τωρα ειναι τριματα.

Επισης δεν θα παρατηρησεις μειωση των κλισεω αλλα ουτε και διαφορα σε κραδασμους θα καταλαβεις.

Κραδασμοι περνανε στο τιμονι μονο αν οι βασεις μηχανης ειναι απο υλικο σκληροτερ( πολυουρεθανη,τεφλον,αλουμινιο κτλ.) η και σε μερικα που ειναι αλαγμενα της κρεμαγιερας.

Σινεμπλοκ ειτε αντιστρεπτικων ειτε ψαλιδιων δεν μεταφερουν το χαρακτηριστικο τρεμουλο στο τιμονι.

Τελος παντων ειναι μια καλη αναβαθμιση γιατι δεν φθειροντα με τη καμια.

120ihatch
17-06-12, 21:14
Δεν θα καταλαβεις διαφορα μονο με τα σινεμπλοκακια, εκτος και αν τα δικα σου τωρα ειναι τριματα.

Επισης δεν θα παρατηρησεις μειωση των κλισεω αλλα ουτε και διαφορα σε κραδασμους θα καταλαβεις.

Κραδασμοι περνανε στο τιμονι μονο αν οι βασεις μηχανης ειναι απο υλικο σκληροτερ( πολυουρεθανη,τεφλον,αλουμινιο κτλ.) η και σε μερικα που ειναι αλαγμενα της κρεμαγιερας.

Σινεμπλοκ ειτε αντιστρεπτικων ειτε ψαλιδιων δεν μεταφερουν το χαρακτηριστικο τρεμουλο στο τιμονι.

Τελος παντων ειναι μια καλη αναβαθμιση γιατι δεν φθειροντα με τη καμια.




Ευχαριστώ για την απάντηση

kplc16
17-06-12, 22:05
Δεν θα καταλαβεις διαφορα μονο με τα σινεμπλοκακια, εκτος και αν τα δικα σου τωρα ειναι τριματα.

Επισης δεν θα παρατηρησεις μειωση των κλισεω αλλα ουτε και διαφορα σε κραδασμους θα καταλαβεις.

Κραδασμοι περνανε στο τιμονι μονο αν οι βασεις μηχανης ειναι απο υλικο σκληροτερ( πολυουρεθανη,τεφλον,αλουμινιο κτλ.) η και σε μερικα που ειναι αλαγμενα της κρεμαγιερας.

Σινεμπλοκ ειτε αντιστρεπτικων ειτε ψαλιδιων δεν μεταφερουν το χαρακτηριστικο τρεμουλο στο τιμονι.

Τελος παντων ειναι μια καλη αναβαθμιση γιατι δεν φθειροντα με τη καμια.

αν η ασφαλτος ειναι τραχιακαι αρπα κολλα, τα πολυουρεθανης sta ψαλιδια φερνουν ενα πολυ ψιλο τρεμουλο.Απο ασφαλτο σε ασφαλτο νιωθω διαφορα

@στον εταιρο φιλο: αντιστρεπτικη μπροστα νομιζω ειναι 25mm

120ihatch
17-06-12, 22:33
αν η ασφαλτος ειναι τραχιακαι αρπα κολλα, τα πολυουρεθανης sta ψαλιδια φερνουν ενα πολυ ψιλο τρεμουλο.Απο ασφαλτο σε ασφαλτο νιωθω διαφορα

@στον εταιρο φιλο: αντιστρεπτικη μπροστα νομιζω ειναι 25mm



Δεν μιλάμε για τα ψαλιδιών στο συγκεκριμένο θέμα :yipee:



(26.5mm μπροστά 14mm πίσω)

Dim77
17-06-12, 23:10
Μείωση κλίσεων στις στροφές
Αντιστρεπτικές ράβδοι.
Ελατήρια.
Αμορτισέρ.

Με αυτή τη σειρά και το 60% είναι από τις αντιστρεπτικές.

Τα σινεμπλοκ είναι καλά αν το αυτοκίνητο είναι μόνο για την πίστα.

Για δημόσιο δρόμο ετοιμάσου για ένα κόσμο πόνου (στην Ελλάδα τουλάχιστον).
Το τιμόνι θα μεταφέρει τόσους κραδασμούς που θα πιστεύεις ότι θέλεις ζυγοστάθμιση ακόμα και όταν η ζυγοστάθμιση θα είναι τέλεια...

Έτσι και αρχίσουν δε τίποτα μικροατέλειες στην καμπυλότητα των ζαντών, των ελαστικών και της ζυγοστάθμισης τα οποία ΠΟΤΕ δεν θα καταλάβαινες με τα μαμά σινεμπλόκ, με τα πολυουρεθάνης (μασιφ, που καταργούν την έννοια βασικά ελαστικού συνδέσμου στην ανάρτηση) θα οδηγηθείς σύντομα σε ψυχίατρο.

Συγνώμη που τα λέω έτσι, αλλά εγώ έβαλα ΑΠΛΩΣ σκληρότερα λαστιχένια από τα μαμά mpack (έβαλα meyle Heavy Duty) και απλά έχω μετανιώσει τραγικά...

Όσο για την αμεσότητα....ίσως να άλλαξε 3%, χειροτερεύοντας την κύλιση 300%...τι λες αξίζει?

OEM μόνο...ΟΕΜ...έχεις και σπορ ανάρτηση.

Υ.Γ. Διαφωνώ στο ψιλο-τρέμουλο με τον φίλτατο kplc16 και τον Ε60///Μ (με τους οποίους συμφωνώ σχεδόν στα πάντα).
Εμένα με ενοχλεί αφόρητα και δεν έβαλα πολυουρεθάνης, αλλά σκληρότερα (πολύ σκληρότερα) ελαστικά σινεμπλόκ ψαλιδιών.

Ο stefos με τα powerflex, είχε χαρεί με την αμεσότητα και είχε ξενερώσει με το διάβασμα ανωμαλιών και το τρέμουλο (από όσο θυμάμαι).

Εγώ θα σου έλεγα δεν αξίζει τον κόπο.

Αν θές, άλλαξε αντιστρεπτικές να νιώσεις πραγματικά μια σπορτιφ διαφορά στο αμάξι σου.
Πάρε σαν οδηγό τι βάζει η BMW σε πιο σπορτιφ άσσους (130, 135) και δες τις δίνουν τα aftermarket.

(π.χ. στο Ε46 οι aftermarket πλησιάζουν του Μ3 Ε46 σε διαμέτρους)

120ihatch
17-06-12, 23:21
Μείωση κλίσεων στις στροφές
Αντιστρεπτικές ράβδοι.
Ελατήρια.
Αμορτισέρ.

Με αυτή τη σειρά και το 60% είναι από τις αντιστρεπτικές.

Τα σινεμπλοκ είναι καλά αν το αυτοκίνητο είναι μόνο για την πίστα.

Για δημόσιο δρόμο ετοιμάσου για ένα κόσμο πόνου (στην Ελλάδα τουλάχιστον).
Το τιμόνι θα μεταφέρει τόσους κραδασμούς που θα πιστεύεις ότι θέλεις ζυγοστάθμιση ακόμα και όταν η ζυγοστάθμιση θα είναι τέλεια...

Έτσι και αρχίσουν δε τίποτα μικροατέλειες στην καμπυλότητα των ζαντών, των ελαστικών και της ζυγοστάθμισης τα οποία ΠΟΤΕ δεν θα καταλάβαινες με τα μαμά σινεμπλόκ, με τα πολυουρεθάνης (μασιφ, που καταργούν την έννοια βασικά ελαστικού συνδέσμου στην ανάρτηση) θα οδηγηθείς σύντομα σε ψυχίατρο.

Συγνώμη που τα λέω έτσι, αλλά εγώ έβαλα ΑΠΛΩΣ σκληρότερα λαστιχένια από τα μαμά mpack (έβαλα meyle Heavy Duty) και απλά έχω μετανιώσει τραγικά...

Όσο για την αμεσότητα....ίσως να άλλαξε 3%, χειροτερεύοντας την κύλιση 300%...τι λες αξίζει?

OEM μόνο...ΟΕΜ...έχεις και σπορ ανάρτηση.

Υ.Γ. Διαφωνώ στο ψιλο-τρέμουλο με τον φίλτατο kplc16 και τον Ε60///Μ (με τους οποίους συμφωνώ σχεδόν στα πάντα).
Εμένα με ενοχλεί αφόρητα και δεν έβαλα πολυουρεθάνης, αλλά σκληρότερα (πολύ σκληρότερα) ελαστικά σινεμπλόκ ψαλιδιών.

Ο stefos με τα powerflex, είχε χαρεί με την αμεσότητα και είχε ξενερώσει με το διάβασμα ανωμαλιών και το τρέμουλο (από όσο θυμάμαι).

Εγώ θα σου έλεγα δεν αξίζει τον κόπο.

Αν θές, άλλαξε αντιστρεπτικές να νιώσεις πραγματικά μια σπορτιφ διαφορά στο αμάξι σου.
Πάρε σαν οδηγό τι βάζει η BMW σε πιο σπορτιφ άσσους (130, 135) και δες τις δίνουν τα aftermarket.

(π.χ. στο Ε46 οι aftermarket πλησιάζουν του Μ3 Ε46 σε διαμέτρους)


Δημήτρη, σε ευχαριστώ πολύ

(μια διευκρίνηση μόνο: μιλάς για την εμπειρία σου από την αλλαγή σινεμπλόκ αντιστρεπτικών έτσι? - για τα υπόλοιπα γνωρίζω τις συνέπειες στο τιμόνι κλπ αλλά ρωτώ αποκλειστικά για σινεμπλόκ αντιστρεπτικών)

Dim77
17-06-12, 23:25
Ουπς...παρότι το έχεις γράψει....αφαιρεθηκα :takecover:

Για ποιό λόγο να αλλάξεις σινεμπλόκ αντιστρεπτικών?
Τι θα κερδίσεις? Δεν έχεις βάλει ohlins ασφάλτινη, ούτε έχεις κάνει uniball όλες τις αρθρώσεις, ούτε έχεις βάλει αντιστρεπτικές τούμπανα.

Τσάμπα κόπος.

Εφόσον έχεις το αυτοκίνητο για τον (ελληνικό) δρόμο, άσε τις ελαστικές παρεμβάσεις ανάμεσα στις διάφορες αρθρώσεις. :D

kplc16
18-06-12, 06:18
Δεν μιλάμε για τα ψαλιδιών στο συγκεκριμένο θέμα :yipee:



(26.5mm μπροστά 14mm πίσω)

οταν μιλας για πολυουρεθανη απο αυτα θα ξεκινισεις! των ψαλιδιων.αυτα θα σου δωσουν τις πρωτες διαφορες.
Ειμαι ξεκαθαρος:yipee:
Διαβασε λιγο ποιο προσεκτικα την απαντηση του Dim αυτη ειναι ακομη πιο κατατοπιστικη.

14mm ειναι η πισω αντιτρεπτικη στο αμαξι σου;

kplc16
18-06-12, 06:20
Μιλάμε για σινεμπλόκ για τις αντιστρεπτικές. Στις κλίσεις στις στροφές παίζουν ρόλο κυρίως τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικές.



Άλλαξες σινεμπλόκ αντιστρεπτικών με powerflex και δεν μειώθηκαν οι κλίσεις στις στροφές? - ιδιαίτερα στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης?
(συμβάλλουν στην συμπεριφορά στις στροφές καθώς ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ στο βαθμό που παραμορφώνονται τα εργοστασιακά με αποτέλεσμαη δύναμη "στρέψης" στη στροφή να μεραφέρεται αυτούσια στην αντιστρεπτική

Έχεις ενισχυμένες αντιστρεπτικές στο αμάξι σου?

στο αρχικο σου ποστ δεν κανεις λογο για αντιστρεπτικες αλλα γενικα για πολυουρεθανη.

για οποιον γουσταρει να δοκιμασει εχει ενα τυπο στο αγγλικο ebay ο οποιος πουλα σε καλες τιμες και απαντα αμεσα σε mail.

rapid_fast
18-06-12, 07:18
Βάλτε μου φωτογραφία,
τι εννοείτε σινεμπλόκ αντιστρεπτικών,
γιατί διαβάζω διαβάζω, και θα γράψω καμία απάντηση απο τις γνωστές μου, και
θα με κάνουν μπάν..
Εικόνα τώρα!!!!!!!!!!!

Dim77
18-06-12, 07:25
Λοιπον...

Μετά από 7 μήνες άψογης λειτουργίας μάλλον αρχίσανε τα παρατράγουδα... Έχω εκκνευριστικούς τριγμούς στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, όχι μέσα από την καμπίνα, αλλά έξω από αυτή και συγκεκριμένα από την πίσω αντιστρεπτική από την οποία μάλλον έφυγε το γράσο που έιχε αρχικά τοποθετηθεί. Αυτό είναι ένα μείον που κανείς δεν σου το λέει όταν τοποθετείς συνεμπλόκ πολυουρεθάνης... Θέλουν καλή λίπανση με γράσο χαλκού και υπάρχει πάντα η πιθανότητα, ανάλογα τις καιρικές συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης, να χρειαστούν ξανά λίπανση. Δεν αλλάζει τίποτα στον τρόπο λειτουργίας της ανάρτησης απλά υπάρχουν αυτοί οι τριγμοί σε μικρές ταχύτητες, και ειδικά όταν μπαίνω με την όπισθεν στο γκαράζ του σπιτίου μου.

Η αλήθεια είναι ότι εύχομαι να είναι από εκεί οι τριγμοί και να μην προέρχονται από τα σινεμπλόκ των πίσω ψαλιδιών που έιναι ένα σωρό εργατικά να βγούν και να ξαναμπούν. Αν και από τον τρόπο που συμβαίνουν οι τριγμοί υποδηλώνουν ότι προέρχονται μάλλον από εκεί (μεγάλη διαφορά ύψους των δύο τροχών κατά την είσοδο στο γκαράζ) Την πίσω αντιστρεπτική σκέφτομαι να την λύσω μόνος μου αφού είναι σχετικά εύκολο, και να αποφύγω τα εργατικά. Από τα υπόλοιπα σινεμπλόκ δέν έχω προσέξει κανένα τριγμο και δουλέυουν μια χαρά.

Αν με ρωτήσετε αν θα τα ξαναέβαζα σε αυτοκίνητο, η απάντηση είναι ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ ! Αξίζουν τον κόπο πιστέυω, και τα λεφτά τους...
Αυτά προς το παρόν...

Δεν έμαθα ποτέ τι φτάει...Το πρόβλημα παραμένει, απλά έχω μάθει να ζω μαζί του. Μετα από αρκετό ψάξιμο δεν έβγαλα άκρη... Το αυτοκίνητο μου παρουσιάζει το συγκεκριμένο τρέμουλο γύρω στα 110 με 125 μετά σταματά. Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι μπορεί να πάω 4-5 ταξίδια και σε αυτή την ταχύτητα το τιμόνι να είναι βράχος, ουτε κούνημα ούτε τίποτα. Στο 6ο αρχίζει πάλι το τρέμουλο, στο 7ο μειώνεται, στο 8ο μια από τα ίδια. Δεν καταλαβαίνω και αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι δεν επαναλαμβάνεται συνεχώς για να βγάλεις μια άκρη, τη μία έτσι την άλλη... γιουβέτσι. Όταν το ανακάλυψα τον πρώτο καιρό είχα φαγωθει να βρω τι είναι, ευθυγραμήσεις, ζυγοσταθμήσεις, τοπ μούντ, ελαστικά, ζάντες, πλήμνες, τζόγους... δεν βρήκα τίποτα. Συνεχίζει το χαβά του... Έχω καταλήξει ότι μπορεί να φταίνε τα συνεμπλόκ μου που είναι πολυουρεθάνης (μπρος-πισω και αντιστρεπτικές) και ενδεχομένως να μην αφήνουν καθόλου περιθώρια στο σύστημα διεύθυνσης, αφήνοντας έτσι να περνά το κάθετι στα χέρια μου. Μπορεί διαφορετική ποιότητα ασφάλτου να δημιουργεί διαφορετικό τρέμουλο... δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω...

Βαυαρέ Stefo εκφράζεις ΑΠΟΛΥΤΑ αυτό που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό στην 46-άρα μου... ειδικά αυτά που αναφέρεις στο post σου στις 06-03-2010, 07:31 PM.... Σε εμένα πρωτοεμφανίστηκε το πρόβλημα πριν 2 μήνες περίπου που άλλαξα σινεμπλοκ και έβαλα Mayle για κάτι καλύτερο γιατί τα Lemforder που είχα κράτησαν 1.5 χρόνο μόνο από την προηγούμενη αλλαγή τους...!!! Μάλλον τα πιο ενισχυμένα σινεμπλοκ δεν αφήνουν κανένα μικρο-παίξιμο στο μπροστινό σύστημα με αποτέλεσμα να νιώθουμε στο τιμόνι το παραμικρό... Μετά από πολλές ζυγοσταθμίσεις κτλ κατέληξα στο συμπέρασμα ότι μάλλον είναι τα λάστιχα στραβοφαγωμένα ή λίγο στραβές οι ζάντες και λόγω των σφικτών σινεμπλόκ περνάει η παραμικρή δόνηση στο τιμόνι... Εγώ έβαλα τα ζαντολάστιχα μου σ'ενα άλλο 46-άρι ενός φίλου και παρουσίασε τα ίδια συμπτώματα... νομίζω ότι το πρόβλημά μας είναι καθαρά στη ζάντα ή το λάστιχο...

Αυτά είναι το απαυγασμα, των ποστ με το πρόβλημα του Stefou, και του tasou.kamv.
Έχω και εγώ το ίδιο με τα Meyle HD... φανερώνουν έντονα το παραμικρό πρόβλημα σε ζάντα-λάστιχο.

@Rapidfast http://www.hrsprings.com/products/sway-bars/

Sway Bar Bushings
http://www.hrsprings.com/images/products/swaybars/bushings_medium.jpg

120ihatch
18-06-12, 08:39
Μιλάμε για τα 2 και 5 παρακάτω (εμπρός και πίσω αντίστοιχα):


http://www.nexternal.com/bimmerworl/images/PFe36diag.gif



Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις



Υ.Γ ρωτώ δηλαδή για σινεμπλόκ για τους συνδέσμους που στερεώνουν την αντιστρεπτική στο αμάξωμα - και όχι για σινεμπλοκ ψαλιδιών, ούτε για τα σινεμπλοκ που υπάρχουν στα μπαράκια που συνδέουν την αντιστρεπτική με τα ψαλίδια.
Αυτά στα οποία αναφέρομαι λέγονται "sway bar bushings" , όχι "sway bar link bushings"


Μιλάμε για αυτά:
http://www.waymotorworks.com/images/P/Powerflex%20swaybar%20bushings%20big.jpg

http://farm6.staticflickr.com/5447/7091960465_578724eb77_z.jpg

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1823580

e60///M
18-06-12, 10:20
Και ξαναλεω, η διαφορα που θα δεις δεν θα ειναι αισθητη.

Βαλε καλυτερα μεγαλυτερη αντιστρεπτικη και μαζι και αυτα αν θες κατι παραπανω.

120ihatch
18-06-12, 10:21
Και ξαναλεω, η διαφορα που θα δεις δεν θα ειναι αισθητη.

Βαλε καλυτερα μεγαλυτερη αντιστρεπτικη και μαζι και αυτα αν θες κατι παραπανω.


Ευχαριστώ για την απάντηση :)

rapid_fast
18-06-12, 11:32
Βάλτε μου φωτογραφία,
τι εννοείτε σινεμπλόκ αντιστρεπτικών,
γιατί διαβάζω διαβάζω, και θα γράψω καμία απάντηση απο τις γνωστές μου, και
θα με κάνουν μπάν..
Εικόνα τώρα!!!!!!!!!!!

Δε σχολιάζω, για να αποφύγω το μπάν...
Οι αντιστρεπτικές δεν έχουν σινεμπλόκ..
Εκ σχεδιασμού, δεν νοείτε συνεμπλόκ με αποκοπή..
AnywaY...
Αυτά τα πράγματα βρίσκονται εκει, για να μην έχει άμεση επαφή το μέταλλο με το μέταλλο..
Δεν έχουν σχέση με τη συμπεριφορά της αντιστρεπτικής σε καμία περίπτωση..
Αυτοί που είδαν αλλαγή, είχαν πρίν ξεβίδωτες βίδες στην αντιστρεπτική, ή μετά την
αλλαγή τους σφίξανε τις βίδες χωρίς δυναμόκλειδο..

120ihatch
18-06-12, 12:01
Δε σχολιάζω, για να αποφύγω το μπάν...
Οι αντιστρεπτικές δεν έχουν σινεμπλόκ..
Εκ σχεδιασμού, δεν νοείτε συνεμπλόκ με αποκοπή..
AnywaY...
Αυτά τα πράγματα βρίσκονται εκει, για να μην έχει άμεση επαφή το μέταλλο με το μέταλλο..
Δεν έχουν σχέση με τη συμπεριφορά της αντιστρεπτικής σε καμία περίπτωση..
Αυτοί που είδαν αλλαγή, είχαν πρίν ξεβίδωτες βίδες στην αντιστρεπτική, ή μετά την
αλλαγή τους σφίξανε τις βίδες χωρίς δυναμόκλειδο..



Ευχαριστώ Πάνο για την απάντηση

kplc16
18-06-12, 13:29
ο πωλητης που σας ελεγα.

http://myworld.ebay.co.uk/strutbracer/?_trksid=p4340.l2559

EVERGET
18-06-12, 15:04
Στο δικό μου αμάξι φοράω παντού powerflex. Tα bushings των αντιστρεπτικών δεν προσφέρουν αισθητή διαφορά στις κλίσεις του αυτοκινήτου στις στροφές, εάν θες αποτελέσματα σε αυτόν τον τομέα οι παχύτερες αντιστρεπτικές είναι μονόδρομος.

Όλα τα υπόλοιπα σινεμπλόκ πολυουρεθάνης χωρίς να παράγουν περίεργους θορύβους και χωρίς να έχουν επηρεάσει αισθητά την άνεση του αυτοκινήτου, έχουν βελτιώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την ακρίβεια στο handling και τη γενικότερη αίσθηση στιβαρότητας του αυτοκινήτου το οποίο σε στροφές συμπεριφέρεται ένα κομμάτι χωρίς να αισθάνεσαι καμία παραμόρφωση της γεωμετρίας ή άτσαλες αντιδράσεις. Ειδικά τα τέσσερα της γέφυρας του διαφορικού κάνουν σημαντική δουλειά σε θέματα θορύβου της μετάδοσης και κραδασμών.

Lambros
18-06-12, 15:11
Τα σινεμπλόκ πολυουρεθάνης στην γέφυρα και γενικά στο πίσω σύστημα δεν εντείνουν το πρόβλημα που έχουν τα 46άρια να "ανοίγουν" πάτωμα?

120ihatch
18-06-12, 15:34
Σας ευχαριστώ που συμμετέχετε στο θέμα που άνοιξα.

Σε προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα άλλαζα αντιστρεπτικές, στην περίπτωση του BMW τώρα, δεν θέλω να αλλάξω ελατήρια (ιδανικό ύψος) ούτε αντιστρεπτικές ουσιαστικά (θέλω λιγάαακι μικρότερες κλίσεις στις στροφές) και σκέφτηκα μήπως γίνει λίγη δουλειά με τα powerflex.

120ihatch
18-06-12, 15:53
Δυστυχώς δεν υπάρχει παχύτερη αντιστρεπτική για το 130i από 26.5 εμπρός και 14mm πίσω -> πρέπει να πάω σε aftermarket αλλά φοβάμαι μήπως σκληρυνει πολύ.....

Lambros
18-06-12, 16:40
Και το 130 14mm αντιστρεπτική έχει πίσω??:smashtard

e60///M
18-06-12, 17:01
Δυστυχώς δεν υπάρχει παχύτερη αντιστρεπτική για το 130i από 26.5 εμπρός και 14mm πίσω -> πρέπει να πάω σε aftermarket αλλά φοβάμαι μήπως σκληρυνει πολύ.....

Ρε αγορι η αντιστεπτικη δεν επιρεαζει στην ανεση. Καμια σχεση.

μονο οταν περνει κλισεις το αυτοκινητο δουλευει η αντιστρεπτικη.Στην ευθεια που πας χαλαρα δεν επιρεαζει σε κατι.

120ihatch
18-06-12, 17:43
Και το 130 14mm αντιστρεπτική έχει πίσω??:smashtard


Το facelift 130i μάλιστα έχει 13mm (!) - τα fl έχουν λεπτότερες αντιστρεπτικές (αν θέλεις σου παραθέτω και το αντίστοιχο link από το realoem)

120ihatch
18-06-12, 17:47
Ρε αγορι η αντιστεπτικη δεν επιρεαζει στην ανεση. Καμια σχεση.

μονο οταν περνει κλισεις το αυτοκινητο δουλευει η αντιστρεπτικη.Στην ευθεια που πας χαλαρα δεν επιρεαζει σε κατι.



Στο mx5 NC είχα βάλει κάτι μπετόβεργες (κυριολεκτικά) Eibach, στην ευθεία λοιπόν σε διαγώνιες ανωμαλίες ήταν απίστευτα απότομο - όταν έπεφταν διαδοχικά δεξιός και μετά αριστερός τροχός... ίσως όμως να ήταν απλά πάρα πολύ σκληρές... ;)

EVERGET
18-06-12, 17:55
Τα σινεμπλόκ πολυουρεθάνης στην γέφυρα και γενικά στο πίσω σύστημα δεν εντείνουν το πρόβλημα που έχουν τα 46άρια να "ανοίγουν" πάτωμα?

Αντιθέτως. Τα μαλακά και πολυκαιρισμένα εργοστασιακά ελαστικά σινεμπλόκ δεν κρατούν σταθερή τη γέφυρα στη θέση της, αφηνοντάς την με τις εναλλαγές ροπής στον άξονα να κραδάζει και να χτυπά πάνω στις βάσεις της στο υποπλαίσιο με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να δημιουργείται εκεί ρογμή. Τα σινεμπλόκ πολυουρεθάνης δεν παραμορφώνονται και κρατούν σταθερή τη γέφυρα δένοντας πολύ όλο το σύστημα το οποίο πλέον συμπεριφέρεται σαν ένα σώμα. Γι αυτό μειώνονται και κατά πολύ οι όποιοι θόρυβοι της μετάδοσης...στα Μ ειδικότερα περιορίζεται αρκετά το περιβόητο "M Clancking" της μετάδοσης.

giorgos_f1
18-06-12, 18:11
http://imageshack.us/photo/my-images/694/dsc00929d.jpg/http://img694.imageshack.us/img694/906/dsc00929d.jpg
Εγω εβαλα αυτα, τα εφτιαξα ο ιδιος σε τορνο και τα φοραω εδω και οχτο μηνες χωρεις προβλημα!!!

Lambros
18-06-12, 19:31
Το facelift 130i μάλιστα έχει 13mm (!) - τα fl έχουν λεπτότερες αντιστρεπτικές (αν θέλεις σου παραθέτω και το αντίστοιχο link από το realoem)

Δεν είναι πάρα πολύ λεπτή ρε παιδιά?

ΥΓ:Δεν σε αμφισβήτησα βρέ!

Αντιθέτως. Τα μαλακά και πολυκαιρισμένα εργοστασιακά ελαστικά σινεμπλόκ δεν κρατούν σταθερή τη γέφυρα στη θέση της, αφηνοντάς την με τις εναλλαγές ροπής στον άξονα να κραδάζει και να χτυπά πάνω στις βάσεις της στο υποπλαίσιο με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να δημιουργείται εκεί ρογμή. Τα σινεμπλόκ πολυουρεθάνης δεν παραμορφώνονται και κρατούν σταθερή τη γέφυρα δένοντας πολύ όλο το σύστημα το οποίο πλέον συμπεριφέρεται σαν ένα σώμα. Γι αυτό μειώνονται και κατά πολύ οι όποιοι θόρυβοι της μετάδοσης...στα Μ ειδικότερα περιορίζεται αρκετά το περιβόητο "M Clancking" της μετάδοσης.

Πόσα σου είχαν πάρει για αλλαγή ΟΛΩΝ των σινεμπλοκ?Αν θες στείλε μου π.μ.Ρώτησα για μπρος-πίσω ψαλιδιών και μου είπαν ενα τρελό νούμερο για τοποθέτηση.

e60///M
19-06-12, 01:39
Παει γυρω στα 30 το καθε ψαλιδι απ οτι θυμαμαι Λαμπρο αλλα αν θες να αλλαξεις και στα 4 100αρικο και αν θελουνε!

Τι στο διαλο; 50 ευρω την ωρα θα πληρωθουνε;

Βεβαια παιζουν οι τιμες....

τι 13 και 14;;; 22 εχω στο κουβαδακι να πουμε...

Lambros
19-06-12, 05:53
Παει γυρω στα 30 το καθε ψαλιδι απ οτι θυμαμαι Λαμπρο αλλα αν θες να αλλαξεις και στα 4 100αρικο και αν θελουνε!

Τι στο διαλο; 50 ευρω την ωρα θα πληρωθουνε;

Βεβαια παιζουν οι τιμες....

τι 13 και 14;;; 22 εχω στο κουβαδακι να πουμε...

Ρε,μου είπαν 140 ευρώ και μου κακοφάνηκε.Θα ψάξω και για φθηνότερα.Έχω πάρει και αντιστρεπτικές HR και περιμένουν υπομονετικά στο πορτμπαγκαζ μου :)