PDA

Επιστροφή στο Forum : ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΤΕ...?


koszyg
03-08-12, 22:30
σε κατηφορικους και κυριως κατηφορικους και επαρχιακους δρομους οταν η κατηφορα του δρομου ειναι μεγαλη και το αμαξι ''μπορει να κατεβει μονο του'' ποτε υπαρχει λιγοτερη καταναλωση..? οταν βαλω στο κιβωτιο 3η η 4η και παει μονο του...? η οταν βαλω νεκρα και το αφησω να παει μονο του χωρις στροφες με ρελαντι στις 900 στροφες...?

ποτε ειναι καλυτερο απο θεμα καταναλωσης.....?

rapid_fast
03-08-12, 22:36
σε κατηφορικους και κυριως κατηφορικους και επαρχιακους δρομους οταν η κατηφορα του δρομου ειναι μεγαλη και το αμαξι ''μπορει να κατεβει μονο του'' ποτε υπαρχει λιγοτερη καταναλωση..? οταν βαλω στο κιβωτιο 3η η 4η και παει μονο του...? η οταν βαλω νεκρα και το αφησω να παει μονο του χωρις στροφες με ρελαντι στις 900 στροφες...?

ποτε ειναι καλυτερο απο θεμα καταναλωσης.....?

Αν έχεις καρμπυρατέρ είναι καλύτερη η νεκρά..
Αν έχεις ψεκασμό με την μεγαλύτερη ταχύτητα που σε φρενάρει, έχεις κατανάλωση μηδέν,
ομοίως και με τις μικρότερες της

DiMiTrIs_
03-08-12, 22:53
εμενα που ειναι καρμπ το καταναλωμετρο δειχνει μηδεν οταν κατεβαινω κατηφορα με ταχυτητα μεσα ετσι ωστε οι στροφες να ειναι πανω απο 1500 κατεβαινωντας πχ με 4η...και αν εκεινη τι στιγμη βαλω 5η και πεσουν πιο κατω τοτε δειχνει μια ελαχιστη καταναλωση οπως και αν κατεβαινα με νεκρα!
αρα το πιο οικονομικο ειναι να κατεβαινει με την ταχυτητα αυτη ετσι ωστε οι στροφες να ειναι πανω απο περιπου τις 1500 οπου σταματα να ριχνει βενζινη

koszyg
03-08-12, 23:04
320 e90 εχω...

τι εχει καρπυρατερ η ψεκασμο εχει..?
και τι με βολευει εμενα...?

DiMiTrIs_
03-08-12, 23:08
παντα με ταχυτητα μεσα στις κατηφορες και το κυριοτερο οχι για οικονομια αλλα για ασφαλεια!
εννοειται οτι εισαι με ψεκασμο,....τα καρμπυρατερ ειναι παλια τεχνολογια!

koszyg
03-08-12, 23:14
ωραια..
αρα στις κατηφορες οσο αφορα την καταναλωση παω με 3η-4η-5η..?
και ετσι εκτος απο ασφαλεια εχω και καταναλωση πολλη ομοια απ οτι αν ειχα νεκρα...?

DiMiTrIs_
03-08-12, 23:25
βασικος κανονας οταν κατεβαινεις μια κατηφορα ειναι να εχεις την καταλληλη ταχυτητα στο σασμαν ετσι ωστε να σου φρεναρει το αμαξι και να μην χρησιμοποιεις τα φρενα.....και ναι θα εχεις λιγοτερη καταναλωση

stelmaniac
04-08-12, 00:24
320 e90 εχω...

τι εχει καρπυρατερ η ψεκασμο...?

χαχαχαχαχαχααααα σορυ που γελαω αλλα δεν το πιστευω....:clap:

koszyg
04-08-12, 00:29
δικαιωμα σου να γελας..
δικαιωμα μου να ρωταω..
απ το να το παιζω εξυπνακιας σαν τα κωλοπαιδια που πουλανε παπαδες για τα αμαξια τους... προτιμω να ρωταω και να μαθαινω... [και ας σου φανηκε μπαρουφα]

αν δεν σε πειραζει παντα....

giannis 116
04-08-12, 03:37
Δεν εχεις καρμπυρατερ, αυτα εχουν καταργηθει εδω και 10ετιες. Η 320i εβγαινε η πιο παλια με ψεκασμο injection (το καυσιμο μεσα στην πολλαπλη εισαγωγης αερα οπου και αναμιγνυοταν εκει σε μιγμα καυσιμου αερα) και τα νεοτερα με αμεσο ψεκασμο, οπου ψεκαζεται απ ευθειας το καυσιμο μεσα στον κυλινδρο στο θαλαμο καυσης οπου εκει αναμιγνυεται με τον αερα εισαγωγης και κατοπιν αναφλεγεται απ το μπουζι για να παραγει εργο.
Οπως ειχα γραψει και πριν το πιο οικονομικο για συγχρονα αυτοκινητα σε κατηφορα ειναι να εχεις μια μεγαλη ταχυτητα μεσα 5η, 6η αναλογα το σασμαν και το ποδι οχι στο γκαζι. Μπορεις να χρησιμοποιησεις και χαμηλοτερη ταχυτητα αν οι συνθηκες το επιβαλουν και εννοειται να μειωσεις και την ταχυτητα σου, πχ χιονι, παγος, γενικα ολισθηρο κι αποτομο οδοστρωμα. Και παλι με ταχυτητα μεσα και το ποδι μακρυα απ το γκαζι στο BC σου βγαζει ενδειξη καταναλωσης μηδενικη, οχι παυλες αλλα μηδεν.

koszyg
04-08-12, 03:50
κατατοπιστικοτατος Γιαννη σε ευχαριστω.... :-)

Dim77
04-08-12, 10:16
Το καλύτερο είναι να ρολάρεις με την μεγαλύτερη ταχύτητα, αλλά από 1200-1500rpm και πάνω.

Από εκεί και κάτω καις πάλι όσο με νεκρά (γιατί δεν φρενάρει το μοτέρ).

rapid_fast
04-08-12, 11:26
εμενα που ειναι καρμπ το καταναλωμετρο δειχνει μηδεν οταν κατεβαινω κατηφορα με ταχυτητα μεσα ετσι ωστε οι στροφες να ειναι πανω απο 1500 κατεβαινωντας πχ με 4η...και αν εκεινη τι στιγμη βαλω 5η και πεσουν πιο κατω τοτε δειχνει μια ελαχιστη καταναλωση οπως και αν κατεβαινα με νεκρα!
αρα το πιο οικονομικο ειναι να κατεβαινει με την ταχυτητα αυτη ετσι ωστε οι στροφες να ειναι πανω απο περιπου τις 1500 οπου σταματα να ριχνει βενζινη

Πες όλη την ιστορία..
Εμένα που είναι κάρμπ, και έχω καταναλόμετρο, αυτό είναι συνδεδεμένο με την
υποπίεση του καρμπυρατέρ, και μου δείχνει εκτίμηση κατανάλωσης...
Το κάρμπ, δεν έχει επιστρεφόμενα, άρα, όσο η μηχανή είναι αναμμένη, πάντα
θα περνάει καύσιμο μέσα στο θάλαμο, γιατί δεν έχει που αλλού να πάει...
Ακόμα και με κλειστό διακόπτη, αν αφήσω το όχημα σε κατηφόρα με ταχύτητα να κατεβεί,
το αυτοκίνητο μου θα καταναλώνει καύσιμο.. (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ)..
Στο τέλος της κατηφόρας, αν γυρίσω το διακόπτη, και στείλω κανονικά τα ρευματα,
θα ακουστεί ένα τεράστιο ΜΠΑΜ και θα πάρω την εξάτμιση στο χέρι ανοιγμένη σαν πράσο.

DiMiTrIs_
04-08-12, 14:16
λοιπον δεν ειμαι ειδημων.....το πιο πιθανο ειναι να εχεις εσυ δικιο αλλα....
συνεχιζω να πιστευω οτι δεν ψεκαζει για δυο λογους...
πρωτον το καταναλωμετρο δειχνει 0 μολις ειναι πανω απο 1500 και με ταχυτητα μεσα....και μολις πεσουν οι στροφες τοτε εκτος του οτι ανεβαινει ο δεικτης και δειχνει μια μικρη καταναλ. νοιωθω και το κλοτσιμα εκεινη τη στιγμη που ψεκαζει αυτη τη μικροποσοτητα......
και 2ον ειναι ενα πολυ εξελιγμενο καρμπ με παρα πολυ ηλεκτρονικη διαχειριση επανω και αν λαβω υποψην τις εξαιρετικα χαμηλες καταναλωσεις που πετυχαινω εκτος πολης συνεχιζω να το πιστευω

paris_m3
04-08-12, 14:59
Ποτέ με νεκρό στην κατηφόρα, καποια στιγμή απο το πολύ φρενάρισμα θα ζεσταθούν τα φρένα και στην επόμενη κλειστή στροφή θα πας ίσια για το πρανές του δρόμου, πάντα με ταχύτητα κατάλληλη για να φρενάρει το αυτοκίνητο απο μόνο του. Και μια συμβουλή που έχω μάθει απο έναν παλιό και έμπειρο οδηγό φορτηγού " με όποια ταχύτητα ανεβαίνεις κάποια ανηφόρα με την ίδια να κατέβεις και το κατηφορικό κομμάτι της "

antreas
04-08-12, 15:07
Καλά αυτός ο φορτηγατζής που σου έδωσε την συμβουλή
πρέπει να είναι πολύ παλιός μηλάμε.
Εδώ και καμιά 15 χρόνια με τα ινταρτερ και τα ρενταρτερ
τα φορτηγα κατεβαίνουν αέρα

paris_m3
04-08-12, 15:10
ναι φίλε Αντρέα, οδηγεί εδώ και σαράντα χρόνια τώρα είναι συνταξιούχος, απλά το ανέφερα γιατι έχει μια λογική εξήγηση δεν μπορείς πχ να ανεβαίνεις με 2α λόγω μεγάλης κλίσης και στην κατηφόρα με την ίδια κλίση να πηγαίνεις πχ με 4η θα ζεστάνεις τα φρένα σίγουρα.

antreas
04-08-12, 15:22
Στα παλιά τα φορτηγά είχε λογική τώρα δεν έχει γιατί κανείς δεν χρησημοποιεί πλέον
ποδόφρενο σε αυτοκινητοδρομο.Το κάναμε νταλικέρικο το τόπικ

DiMiTrIs_
04-08-12, 17:02
Πες όλη την ιστορία..
Εμένα που είναι κάρμπ, και έχω καταναλόμετρο, αυτό είναι συνδεδεμένο με την
υποπίεση του καρμπυρατέρ, και μου δείχνει εκτίμηση κατανάλωσης...
Το κάρμπ, δεν έχει επιστρεφόμενα, άρα, όσο η μηχανή είναι αναμμένη, πάντα
θα περνάει καύσιμο μέσα στο θάλαμο, γιατί δεν έχει που αλλού να πάει...
Ακόμα και με κλειστό διακόπτη, αν αφήσω το όχημα σε κατηφόρα με ταχύτητα να κατεβεί,
το αυτοκίνητο μου θα καταναλώνει καύσιμο.. (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ)..
Στο τέλος της κατηφόρας, αν γυρίσω το διακόπτη, και στείλω κανονικά τα ρευματα,
θα ακουστεί ένα τεράστιο ΜΠΑΜ και θα πάρω την εξάτμιση στο χέρι ανοιγμένη σαν πράσο.

λιγο οφ τοπικ αλλα το εχω απορια.......πως με κλειστο διακοπτη θα γινει το παρτυ που ισχυρίζεσαι αφου η αντλια δεν θα εχει ρευμα για να στειλει καυσιμο?

hliase30
04-08-12, 18:48
λιγο οφ τοπικ αλλα το εχω απορια.......πως με κλειστο διακοπτη θα γινει το παρτυ που ισχυρίζεσαι αφου η αντλια δεν θα εχει ρευμα για να στειλει καυσιμο?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=1051&mospid=47249&btnr=13_0311&hg=13&fg=10




sorry δεν βλεπω καπου ηλεκτρικη τρομπα καυσιμου!

DiMiTrIs_
05-08-12, 10:17
ναι οντως δεν εχει ηλεκτρικη το μπερδεψα με το φλοτερ π εχει μεσα στο ρεζερβουαρ που νομιζα οτι ηταν αντλια....αρα δεν πειραζει που οδηγαω συνεχεια με τη βενζινη στο κοκκινο