PDA

Επιστροφή στο Forum : αγορα ε30 TC Baur...για καψιμο καταστασεις ??


paganis
29-11-12, 17:15
εδω και καιρο σκεφτομαι να αγορασω ενα ε30..για προσωπικη χρηση δηλαδη καψιμο και πειραματισμο...
εχω βρει λοιπον ενα ε30 baur...σε καλη κατασταση...και θελω να ρωτησω..αν θα ηταν καταλληλη καροτσα για ντριφταρισμα....ή θα το κοψω εντελως στην μεση??
σιγουρα προτιμοτερο θα ηταν , να ευρισκα ενα κουπε...αλλα μου αρεσει πολυ το καμπριο ε30...και το baur....ειναι μια ενδιαμεση κατασταση..
περιμενω αποψεις...

Dim77
29-11-12, 17:27
Μάλλον ένα 4θυρο όμορφο (σε καλή κατάσταση και ειδικά Facelift), θα ήταν καλύτερο για κάθε μέρα και ότι άλλο το θέλεις.

paganis
29-11-12, 17:44
Μάλλον ένα 4θυρο όμορφο (σε καλή κατάσταση και ειδικά Facelift), θα ήταν καλύτερο για κάθε μέρα και ότι άλλο το θέλεις.

δεν το θελω για καθημερινο...εχω αλλο για αυτον τον σκοπο! το θελω για καμια βραδυνη...και καμια πιστα..
επισης θα το προτιμουσα 1,6 ή 1,8...ωστε να βγαλω τον κομπρεσσορα και τα παρελκομενα απο την ζετα που καθεται...και να τα βαλω επανω σε αυτο...

Dim77
29-11-12, 17:54
Νομίζω facelift 316 (Μ40) θα βρείς ωραίο.

Το Ε30 δε θέλει πολλά. Μια ωραία ζάντα και είναι τούμπανο...

Το Baur είναι το πλέον άσχημο κατά τη γνώμη μου. Το cabrio δεν ξέρω πόσο ίδια ακαμψία έχει σε σχέση με τα κλειστά τα οποία τα θεωρώ και πιο όμορφα (τα κλειστά).

Καταρχάς θα είναι πιο φτηνό το 4πορτο.

paganis
29-11-12, 18:02
γνωριζω ...εξαρχης, πως οτι παρω θα το παντρευτω μιας και θα πεσει αρκετη δουλεια-χρημα.. οποτε θα ηθελα κατι το οποιο να με φτιαχνει και οπτικα.
στα 4πορτα...ειναι λιγα εκεινα που μου αρεσουν οπτικα...και σιγουρα δεν συγκρινονται με ενα αντιστοιχο 2πορτο ή καμπριο..

Dim77
29-11-12, 18:05
Ψάξε για αυτά και άσε το baur κατά τη γνώμη μου χωρίς να είμαι και ειδικός σε Ε30.

Το cabrio όταν είναι ανοικτό είναι πολύ ωραίο.

Nickolas_s2k
29-11-12, 18:06
μεχρι τωρα εχεις παντρευτει Μια γυναικα και κανα 4αρι αμαξια.. πας για πεμπτο γαμο με αμαξι βλεπω και στο τελος για κρεμασμα.....απο τη μια γυναικα! σουλτανεεεεεεεε χαχαχαχαχα

paganis
29-11-12, 18:08
μεχρι τωρα εχεις παντρευτει Μια γυναικα και κανα 4αρι αμαξια.. πας για πεμπτο γαμο με αμαξι βλεπω και στο τελος για κρεμασμα.....απο τη μια γυναικα! σουλτανεεεεεεεε χαχαχαχαχα

εχεις χασει το μετρημα....καποια σου διαφευγουν..

Nickolas_s2k
29-11-12, 18:13
ναι με συγχωρεις ..να μου μειωσεις το βαθμο τετραμηνου .. χαχαχα καλα ενα ειναι το σιγουρο..θα σε κυνηγαει η ελενη οπως τους τεντημποηδες παλιοτερα ..θα σε παρει με τις λεμονοκουπες καημενεεεε

paganis
29-11-12, 18:35
καλα ρε συ...ενα θα φυγει ...ενα θα ερθει...σταθερος θα μεινω...

nick1
29-11-12, 22:49
ενδιαφερον εχει το στεισον και γινεται πολυ ομορφο, αλλιως το καμπριο

Bassakos
29-11-12, 22:58
ντριφτ και καμπριο δεν γινετε.... δεν εχει ακαμψια καρντια μου!
παρε ενα 2πορτο και κανε οτι γουσταρεις!

paganis
29-11-12, 23:02
ντριφτ και καμπριο δεν γινετε.... δεν εχει ακαμψια καρντια μου!
παρε ενα 2πορτο και κανε οτι γουσταρεις!

ακριβως για αυτο ρωταω ...για το baur..! επειδη δεν ειναι ακριβως καμπριο....

GIANNHS M
29-11-12, 23:12
για μενα παρε ενα 4πορτο.θα βρεις ΠΟΛΥ πιο ευκολα καλη καροτσα κ πολυ πιο φθηνα κ μπορει να κανει ακριβως οτι κανει κ ενα διπορτο.το καμπριο ειναι βολτισιο μονο.

paganis
29-11-12, 23:38
σκοπος μου ειναι ...να φτιαξω ενα αμαξι , προσωπικης ευχαριστησης!
με νοιαζει να ειναι κατι ομορφο...αλλα δεν ειναι ο πρωταρχικος μου στοχος! θα προτιμουσα ενα 2πορτο ή ενα baur...
θα ειναι ενα αμαξι τελειως γυμνο...με τα καταλληλα δεσιματα-στησιμο..και με ενα κινητηρα φθηνο..
οπως ειπα..θα προτιμουσα ενα μοτερ 1,8...ωστε να βαλω τον κομπρεσσορα απο την ζετα...και να βγαλω μια ιπποδυναμη κοντα στα 190αλογα...που την θεωρω υπεραρκετη για ενα γυμνο e30..
επισης θα ηθελα να ρωτησω τι μετατροπες χρειαζεται...για να βγαλεις τον μ40 και να βαλεις επανω εναν μ43 1.8..που τον εχω ηδη στην αποθηκη...

Α8hnaios
29-11-12, 23:39
Λευτερη ελα να σου πουλησω το δικο μου..!!!

Πλακα κανω βρε!

με το καλο να βρεις ενα διπορτο με οροφη .. Η γνωμη μου, καθαρο και να το χαρεις οπως εσυ θες....

GIANNHS M
29-11-12, 23:47
για μενα παρε ενα 4πορτο.θα βρεις ΠΟΛΥ πιο ευκολα καλη καροτσα κ πολυ πιο φθηνα κ μπορει να κανει ακριβως οτι κανει κ ενα διπορτο.το καμπριο ειναι βολτισιο μονο.

σκοπος μου ειναι ...να φτιαξω ενα αμαξι , προσωπικης ευχαριστησης!
με νοιαζει να ειναι κατι ομορφο...αλλα δεν ειναι ο πρωταρχικος μου στοχος! θα προτιμουσα ενα 2πορτο ή ενα baur...
θα ειναι ενα αμαξι τελειως γυμνο...με τα καταλληλα δεσιματα-στησιμο..και με ενα κινητηρα φθηνο..
οπως ειπα..θα προτιμουσα ενα μοτερ 1,8...ωστε να βαλω τον κομπρεσσορα απο την ζετα...και να βγαλω μια ιπποδυναμη κοντα στα 190αλογα...που την θεωρω υπεραρκετη για ενα γυμνο e30..
επισης θα ηθελα να ρωτησω τι μετατροπες χρειαζεται...για να βγαλεις τον μ40 και να βαλεις επανω εναν μ43 1.8..που τον εχω ηδη στην αποθηκη...

αυτο που προτεινα ειναι παντα με το σκεπτικο της προσωπικης ευχαριστησεις!!!!!!(Μ40 να ειναι)κ μετα της οικονομιας για το κεφι μας-σου.

ομορφα γινονται ολα αναλογα ποσα διαθετεις.ενα Μ40 με ζαντα ωραια κ χαμηλωμα δειχνει αρκετα ωραιο.βεβαια πολυ σημαντικος παραγωντας το χρωμα.οσο αφορα την μετατροπη δεν κατεχω.

Stunt Mike
30-11-12, 00:19
Εγω θα σου προτεινα να βρεις ενα 2πορτο με ηλιοροφη.Εχω δει 5-6 Baur και ηταν ολα σαπια ειδικα στους ''νεροχυτες'' της οροφης,ενω 2 απ'αυτα ηταν Greek patent.......Προσωπικα το θεωρω και εξαιρετικα ασχημο...

Mike_gr
30-11-12, 07:14
Εγω θα σου προτεινα να βρεις ενα 2πορτο με ηλιοροφη.Εχω δει 5-6 Baur και ηταν ολα σαπια ειδικα στους ''νεροχυτες'' της οροφης,ενω 2 απ'αυτα ηταν Greek patent.......Προσωπικα το θεωρω και εξαιρετικα ασχημο...

ή ακομα καλυτερα διπορτο facelift χωρις ηλιοροφη για ακομα λιγοτερες σαπιλες και προβληματα!

paganis
30-11-12, 09:23
ενα εντελως γυμνο κουπε ε30 ..με κινητηρα 1.8.. ποσο περιπου ζυγιζει??

Mike_gr
30-11-12, 09:31
γυρω στα 1000κιλα..

paganis
30-11-12, 09:40
για την αλλαγη του μοτερ...ωστε να μπει κινητηρας μ43 1,8...?? με τα ηλεκτρονικα και τον εγκεφαλο τι παιζει...??

Mike_gr
30-11-12, 10:07
για την αλλαγη του μοτερ...ωστε να μπει κινητηρας μ43 1,8...?? με τα ηλεκτρονικα και τον εγκεφαλο τι παιζει...??

γινεται σιγουρα χωρις ιδιαιτερη δυσκολια.

paganis
30-11-12, 10:24
γινεται σιγουρα χωρις ιδιαιτερη δυσκολια.

οτι γινεται...ειναι το μονο σιγουρο!
το μοτερ μπαινει...και υποθετω μπορω να κρατησω συστημα ψυξης και σασμαν-μεταδοση ιδια...
το θεμα ηλεκτρονικων-εγκεφαλου με απασχολει...μιας και δεν γνωριζω τι διαφορετικο παιζει με την πλεξουδα και τους αισθητηρες των 2 μοτερ...

Mike_gr
30-11-12, 10:27
ηλεκτρολογος γνωστης του αντικειμενου θα στα κανει ολα. Εκτος και αν ψαχνεις τροπο να το κανεις μονος σου να δουλεψει.

paganis
30-11-12, 10:33
ηλεκτρολογος γνωστης του αντικειμενου θα στα κανει ολα. Εκτος και αν ψαχνεις τροπο να το κανεις μονος σου να δουλεψει.

οπως ακριβως το ειπες...αντε να χρειαστω ηλεκτρολογο για κανα ξεκλειδωμα εγκεφαλου! απο μ43 γνωριζω πλεον αρκετα καλα τα ηλεκτρολογικα του..
αυτο που δεν εχω επαφη ειναι το μ40...
οποτε αν εχει κανεις ηλεκτρολογικα διαγραμματα και pin out εγκεφαλου...απο αυτο το μοτερ...θα μου ηταν χρησιμα...

TSAF
30-11-12, 11:01
Η γνωμη μου ειναι να παρεις ενα ετοιμο αυτοκινητο το οποιο θα εχει τα παντα και θα το παρεις σχεδον ΤΣΑΜΠΑ!!!

Π.Χ

σε sedan
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2422131/ (AΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟΛΙΔΙ)

σε Cabrio

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2632940/ (αυτο εαν ειχε και ακρα ειναι ακριβως ιδιο με το δικο μου)

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3009893/

paganis
30-11-12, 11:17
Η γνωμη μου ειναι να παρεις ενα ετοιμο αυτοκινητο το οποιο θα εχει τα παντα και θα το παρεις σχεδον ΤΣΑΜΠΑ!!!

Π.Χ

σε sedan
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2422131/ (AΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟΛΙΔΙ)

σε Cabrio

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2632940/ (αυτο εαν ειχε και ακρα ειναι ακριβως ιδιο με το δικο μου)

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3009893/

δεν με αποσχολει ενα οχημα ...με μεγαλο κινητηρα....αλλα να εξελιξω τον μ43...οσο μπορω με τον κομπρεσσορα απο την ζετα...δεν θελω αδηλωτα μοτερ...ουτε δηλωμενα 3,5 λτ στο κεφαλι μου
θελω λοιπον ενα καθαρο οχημα...οπου θα ξηλωθει ..θα ενισχυθει στα σημεια..θα στηθει απο αναρτηση...θα βαλω 2 μπακετ μεσα...και θα αποτελεσει το μεσο εκτονωσης μου...

TSAF
30-11-12, 12:04
Δεν θες το κινητηρα αλλα θες ολα τα αλλα για τα οποια θα δωσεις αρκετα λεφτα αμα θες να ειναι σωστο. Βγαλε τον κινητηρα και πουλησε τον. Ευκολα στα 2500

paganis
30-11-12, 13:02
Δεν θες το κινητηρα αλλα θες ολα τα αλλα για τα οποια θα δωσεις αρκετα λεφτα αμα θες να ειναι σωστο. Βγαλε τον κινητηρα και πουλησε τον. Ευκολα στα 2500

μιλησα με το παιδι της πρωτης αγγελιας.
το αμαξι φαινεται αστερι....και η τιμη των 11χιλ...για τα πραγματα που εχει επανω δεν ειναι εξωπραγματικη ακομα και για τα δεδομενα της εποχης .
ξερω πολυ καλα τι κοστιζει να φτιαχνεις ενα αμαξι απο την αρχη!
απο την αλλη βεβαια...αν εφτανα το μπατζετ εκει...θα εδινα κατι παραπανω και θα επαιρνα του lunatic...αλλα για την χρηση που το θελω...ειναι κριμα το αμαξι..
για μενα η πιο σοφη επιλογη ...ειναι να βρω ενα εντελως μαμα-καθαρο 316-318...ασχετως εξοπλισμου...στην καλυτερη τιμη που μπορω ...και σιγα σιγα να το χτισω...
εξαλλου και το πρωτο να επαιρνα...παλι δεν θα ηταν ετοιμο για ντριφτ...θα ηθελε απο την αρχη αρκετες αλλαγες...

GIANNHS M
30-11-12, 22:47
Η γνωμη μου ειναι να παρεις ενα ετοιμο αυτοκινητο το οποιο θα εχει τα παντα και θα το παρεις σχεδον ΤΣΑΜΠΑ!!!

Π.Χ

σε sedan
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2422131/ (AΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟΛΙΔΙ)

σε Cabrio

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2632940/ (αυτο εαν ειχε και ακρα ειναι ακριβως ιδιο με το δικο μου)

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3009893/


τα δυο πρωτα θα ητανε μεγαλη αδικια να πανε για τετοια χρηση κ χαιρομαι που εχει συνηδειση ο φιλος κ επιλεγει κατι πιο λιτο.
πρεπει να επισημανω κι εγω πως 1000 φορες ετοιμο παρε να το χτισεις!!!



δεν με αποσχολει ενα οχημα ...με μεγαλο κινητηρα....αλλα να εξελιξω τον μ43...οσο μπορω με τον κομπρεσσορα απο την ζετα...δεν θελω αδηλωτα μοτερ...ουτε δηλωμενα 3,5 λτ στο κεφαλι μου
θελω λοιπον ενα καθαρο οχημα...οπου θα ξηλωθει ..θα ενισχυθει στα σημεια..θα στηθει απο αναρτηση...θα βαλω 2 μπακετ μεσα...και θα αποτελεσει το μεσο εκτονωσης μου...

paganis
01-12-12, 10:25
τα δυο πρωτα θα ητανε μεγαλη αδικια να πανε για τετοια χρηση κ χαιρομαι που εχει συνηδειση ο φιλος κ επιλεγει κατι πιο λιτο.
πρεπει να επισημανω κι εγω πως 1000 φορες ετοιμο παρε να το χτισεις!!!

εχω συνειδηση του τι θελω να φτιαξω...και ενα αυτοκινητο φτιαγμενο με κοπο...θα ηταν κριμα να το χαλασω.
θελω ενα αυτοκινητο...που θα μου βγαζει γουστα...θα ειναι οικονομικο στην συντηρηση..(για αυτο αποκλειω μοτερ μ)να μπορω να το φτιαχνω μονος μου..και αν παθει το μοτερ κατι ή ακομα και το ιδιο το αμαξι...να παρω αλλο και να μην πονεσει βαθια η τσεπη..
καλη περιπτωση θα ηταν ενα ετοιμο ε30 στημενο για ντριφτ...ωστε να γλυτωσω τα αρχικα εξοδα-κοπο ...αλλα τα συγκεκριμενα οχηματα θα τα εχουν ηδη στραμπουλιξει στις πιστες...
οποτε ενα αγνο-παρθενο...και απειραχτο..ε30 που μετα απο μελετη...θα ενισχυθει στα σημεια που ποναει ...και θα γινει μπετο...θα εχει μεγαλυτερη διαρκεια και θα μου εμπνεει μεγαλυτερη ασφαλεια...
δεν με ενδιαφερει λοιπον η εξωτερικη κατασταση...το επιπεδο εξοπλισμου...αλλα μια καροτσα απαλλαγμενη απο σαπια και τρακαρισματα(στο μετρο του δυνατου)...εξαλλου με προσωπικη εργασια μιας και τα μηχανηματα υπαρχουν πλεον στην διαθεση μου..αργκον, κουρμπαδορος, στραντζα...κτλ( ακομα και δανεικος φουρνος βαψιματος).....θα το φτιαξω οπως επιθυμω...
οποτε οποιος γνωριζει για κανα ε30...καθαρο...και κατα προτιμηση μεχρι το 87-88(και τα επομενα δεν τα αποκλειω)...ωστε να βγαλω και πινακιδες young timer...ας ενημερωσει στο ποστ...

MarinosE46
01-12-12, 11:56
Kαλημέρα σε όλους και καλό μήνα.Φίλε Λευτέρη,παίρνοντας ένα αυτοκίνητο έτοιμο όπως λένε τα παιδιά παραπάνω,θα στερηθείς τη χαρά της όλης διαδικασίας για να στηθεί το αυτοκίνητο.Και σε κάτι τέτοια project η μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι να έχεις συμμετάσχει ενεργά από την αρχή και να έχει το αυτοκίνητο την προσωπική σου υπογραφη και εργασία!Να το έχεις απέναντι παρκαρισμένο και να σκέφτεσαι:''Τι έφτιαξα ο άτιμος?'':)

paganis
01-12-12, 12:03
Kαλημέρα σε όλους και καλό μήνα.Φίλε Λευτέρη,παίρνοντας ένα αυτοκίνητο έτοιμο όπως λένε τα παιδιά παραπάνω,θα στερηθείς τη χαρά της όλης διαδικασίας για να στηθεί το αυτοκίνητο.Και σε κάτι τέτοια project η μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι να έχεις συμμετάσχει ενεργά από την αρχή και να έχει το αυτοκίνητο την προσωπική σου υπογραφη και εργασία!Να το έχεις απέναντι παρκαρισμένο και να σκέφτεσαι:''Τι έφτιαξα ο άτιμος?'':)

ακριβως...μου αρεσει και η διαδρομη,,,εξαλλου οτι αυτοκινητο εχει περασει απο τα χερια μου..εχει αλλαξει αρκετα απο την στιγμη που εχει ερθει στα χερια μου...!
εχω ασχοληθει με αρκετα προτζεκτ...οποτε τωρα που θα τελειωσω ενα ...θελω να ασχοληθω με το ε30...

MarinosE46
01-12-12, 12:16
Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο το σκεπτικό σου και μιας και έχεις εργαλεία προχώρα άφοβα.και 2-3 σαπάκια στα φτερά να έχει τα κόβεις και βάζεις καινούρια.Και η επιλογή του κινητήρα είναι σωστή.με 200 αλογάκια και ένα υδραυλικό χειρόφρενο κάνεις ότι θέλεις στο ντριφτ.Με το καλό να το πάρεις και να δούμε την πορεία του project από τη γένεση του μέχρι τη στιγμή που θα μπαίνει full lock ανάποδο!!!;)

paganis
01-12-12, 13:48
Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο το σκεπτικό σου και μιας και έχεις εργαλεία προχώρα άφοβα.και 2-3 σαπάκια στα φτερά να έχει τα κόβεις και βάζεις καινούρια.Και η επιλογή του κινητήρα είναι σωστή.με 200 αλογάκια και ένα υδραυλικό χειρόφρενο κάνεις ότι θέλεις στο ντριφτ.Με το καλό να το πάρεις και να δούμε την πορεία του project από τη γένεση του μέχρι τη στιγμή που θα μπαίνει full lock ανάποδο!!!;)

τον μ43 ...τον εχω μαθει..τον εχω δοκιμασει ..και εχω βαλει και κομπρεσσορα! το μ43 1,8..τον βρισκεις ευκολα και κυριως φθηνα...επισης ειναι αξιοπιστος,,,αντεχει εργοστασιακος πιεση 1 bar σε σκληρη χρηση...δηλαδη περιπου στα 200 αλογα...εχεις αρκετη ροπη..καλυτερη απο 2,5αρι,,,και παραμενεις με ενα σχετικα ελαφρυ μοτερ ...αποφευγωντας εκτεταμενες και εξεζητημενες λυσεις απο πλευρας στησιματος...
αλλο μοτερ που θα ηθελα...ειναι ο s14..αλλα εκει ξεφευγεις σε κοστος χρησης...καθως και οτι δεν αποδιδει χαμηλα...εκει που ο κομπρεσσορας κανει ολη την διαφορα...

paganis
01-12-12, 13:56
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2889468/ φαινεται προσεγμενο, χωρις ζαντες και περιεργα...εχει ηλιοροφη...και η τιμη ειναι καλη! εχουμε κανεναν στον πυργο...που μπορει να βοηθησει???

Vasilis M3
01-12-12, 14:41
Καλησπέρα Λευτέρη.

Καταρχάς σε ότι επιλέξεις να κάνεις σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και κουράγιο!!!

Υπάρχει ένα Ε30 2πορτο το οποίο το έχω δει εδώ σε μια μάντρα με ανταλλακτικά και το δίνει 700€

Όμως δεν είμαι σίγουρος αν μπορείς να βγάλεις πινακίδες.Αν σε ενδιαφέρει πιστεύω αξίζει να το δεις.Φαίνεται πολύ καλό.

Να σε καλά φίλε ;):dblthumb2

paganis
01-12-12, 14:46
Καλησπέρα Λευτέρη.

Καταρχάς σε ότι επιλέξεις να κάνεις σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και κουράγιο!!!

Υπάρχει ένα Ε30 2πορτο το οποίο το έχω δει εδώ σε μια μάντρα με ανταλλακτικά και το δίνει 700€

Όμως δεν είμαι σίγουρος αν μπορείς να βγάλεις πινακίδες.Αν σε ενδιαφέρει πιστεύω αξίζει να το δεις.Φαίνεται πολύ καλό.

Να σε καλά φίλε ;):dblthumb2

αν το αμαξι ειναι στο περιπου 25ετιας...και κοψει τιμολογιο πωλησης...τοτε ναι μπορω να βγαλω ιστορικες πινακιδες...απαλλασοντας με και απο τις διαδασιες μεταβιβασης και κτεο...
αν το αμαξι οπως λες ειναι καλο...σαφεστατα με ενδιαφερει...
σ ευχαριστω,...και περιμενω ενημερωση..

Vasilis M3
01-12-12, 16:18
Η μάντρα είναι όπως βγαίνεις απο Αττική Οδό και προχωράς για Μαρκόπουλο,λίγο πριν φτάσεις να μπεις Μαρκόπουλο είναι η Sixt με τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων.Ε μερικά μέτρα παρακάτω είναι η μάντρα στα δεξία σου.Το έχει μπροστά μπροστά πιστεύω θα το βρείς εύκολα! ;)

paganis
01-12-12, 16:25
Η μάντρα είναι όπως βγαίνεις απο Αττική Οδό και προχωράς για Μαρκόπουλο,λίγο πριν φτάσεις να μπεις Μαρκόπουλο είναι η Sixt με τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων.Ε μερικά μέτρα παρακάτω είναι η μάντρα στα δεξία σου.Το έχει μπροστά μπροστά πιστεύω θα το βρείς εύκολα! ;)

αν ξαναπερασεις...κρατησε το τηλ..να επικοινωνησω μαζι του...πριν ξεκινησω να παω εκει!

Stunt Mike
02-12-12, 00:38
Οταν παιρνεις ενα αμαξι με σκοπο να το κανεις ντριφταδικο,δεν δινεις 11.000 ευρω για ενα Ε30 με σαλονι,body kit και λοιπα καλλωπιστικα καλουδια,αλλα μια καροτσα που να μην λυπασαι να την βιάσεις!Εξαλλου υπαρχουν αυτη τη στιγμη ετοιμα ντριφταδικα Ε30 με Μ5 μοτερ,με κλουβι,χειροφρενα,μπακετ κτλ στα 5000 ευρω!Ειτε λοιπον το ψαχνεις για κατι ετοιμο,ειτε ξεκινας το δικο σου προτζεκτακι με μια φτηνη καροτσα και σιγα σιγα το φτανεις εκει που θες.....200 κομπρεσορατα αλογα ειναι υπερικανοποιητικα για ενα Ε30 ντριφταδικο,ακομη κι αν καταληξεις να αγωνιζεσαι στο πανελληνιο....

Bassakos
02-12-12, 00:39
Οταν παιρνεις ενα αμαξι με σκοπο να το κανεις ντριφταδικο,δεν δινεις 11.000 ευρω για ενα Ε30 με σαλονι,body kit και λοιπα καλλωπιστικα καλουδια,αλλα μια καροτσα που να μην λυπασαι να την βιάσεις!Εξαλλου υπαρχουν αυτη τη στιγμη ετοιμα ντριφταδικα Ε30 με Μ5 μοτερ,με κλουβι,χειροφρενα,μπακετ κτλ στα 5000 ευρω!Ειτε λοιπον το ψαχνεις για κατι ετοιμο,ειτε ξεκινας το δικο σου προτζεκτακι με μια φτηνη καροτσα και σιγα σιγα το φτανεις εκει που θες.....200 κομπρεσορατα αλογα ειναι υπερικανοποιητικα για ενα Ε30 ντριφταδικο,ακομη κι αν καταληξεις να αγωνιζεσαι στο πανελληνιο....

+1
οπως τα λεει ο Μηχαλης ειναι!

paganis
02-12-12, 10:36
Οταν παιρνεις ενα αμαξι με σκοπο να το κανεις ντριφταδικο,δεν δινεις 11.000 ευρω για ενα Ε30 με σαλονι,body kit και λοιπα καλλωπιστικα καλουδια,αλλα μια καροτσα που να μην λυπασαι να την βιάσεις!Εξαλλου υπαρχουν αυτη τη στιγμη ετοιμα ντριφταδικα Ε30 με Μ5 μοτερ,με κλουβι,χειροφρενα,μπακετ κτλ στα 5000 ευρω!Ειτε λοιπον το ψαχνεις για κατι ετοιμο,ειτε ξεκινας το δικο σου προτζεκτακι με μια φτηνη καροτσα και σιγα σιγα το φτανεις εκει που θες.....200 κομπρεσορατα αλογα ειναι υπερικανοποιητικα για ενα Ε30 ντριφταδικο,ακομη κι αν καταληξεις να αγωνιζεσαι στο πανελληνιο....

ακριβως αυτης της αποψη ειμαι...και επειδη θα πεσει αρκετο ραψιμο και βιασμος...ψαχνω κατι να μην το λυπαμαι...αλλα να λεω...οτι ενοχλει κοψιμο...

E30MANIAC
02-12-12, 19:03
Εχεις Π.Μ!

paganis
02-12-12, 20:56
Εχεις Π.Μ!

εχεις απαντηση...αδειασε ομως τα πμ σου...

panos 316T
02-12-12, 21:43
ωραια η σκεψη σου Λευτερη!

εφοσον σε παιρνει προχωρησε το
και με το καλο στις πιστες !

paganis
03-12-12, 15:16
ωραια η σκεψη σου Λευτερη!

εφοσον σε παιρνει προχωρησε το
και με το καλο στις πιστες !

φιλαρακι...αργα ή γρηγορα θα μας τα παρουν ολα...οποτε οσα προλαβουμε να φτιαξουμε!

old m42
03-12-12, 19:01
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2693638/ κατι τετοιο;

paganis
04-12-12, 16:57
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2693638/ κατι τετοιο;


αποφασισα , πως για την χρηση που το θελω ...χρειαζομαι ενα κουπε, οποτε ακυρο το baur..
θα περιμενω να βρεθει κατι καλο και οικονομικο...και οταν τυχει θα το τσιμπησω...
επισης...μιας και στο αμαξι θα μπει ο μ43...αν γνωριζεται καποιο αμαξι που διδεται με τον συγκεκριμενο κινητηρα επανω...θα με εβγαζε απο αρκετη δουλεια...

m_power_lunatic
05-12-12, 10:13
ενδιαφερον εχει το στεισον και γινεται πολυ ομορφο, αλλιως το καμπριο

Συμφωνω και επαυξανω,μου αρεσει και εμενα το station πολυ!!!

paganis
05-12-12, 12:10
Συμφωνω και επαυξανω,μου αρεσει και εμενα το station πολυ!!!

σκοπος μου ειναι να εχω ενα γδυτο αμαξι...με το ελαχιστο δυνατον βαρος.
απο αυτην την αποψη...το station, δεν μου κανει...μιας και θα ειναι βαρυτερο!
κανοντας λοιπον μια μικρη ερευνα ...ειδα πως η διαφορα βαρους μεταξυ τετραπορτου και διπορτου ειναι μολις 15kg ...αλλα το τετραπορτο εχει πιο στιβαρο πλαισιο λογω ενισχυμενου b pillar...
στοχος...ειναι το απολυτο ελαφρωμα...και ζυγισμα του καθετι που θα βγαινει απο πανω....αφηνοντας τα ακρως απαραιτητα επανω..ωστε να δουμε...που μπορει να φτασει το βαρος ενος ε30..

Dim77
05-12-12, 12:21
σκοπος μου ειναι να εχω ενα γδυτο αμαξι...με το ελαχιστο δυνατον βαρος.
απο αυτην την αποψη...το station, δεν μου κανει...μιας και θα ειναι βαρυτερο!
κανοντας λοιπον μια μικρη ερευνα ...ειδα πως η διαφορα βαρους μεταξυ τετραπορτου και διπορτου ειναι μολις 15kg ...αλλα το τετραπορτο εχει πιο στιβαρο πλαισιο λογω ενισχυμενου b pillar...
στοχος...ειναι το απολυτο ελαφρωμα...και ζυγισμα του καθετι που θα βγαινει απο πανω....αφηνοντας τα ακρως απαραιτητα επανω..ωστε να δουμε...που μπορει να φτασει το βαρος ενος ε30..

Λευτέρη, πιθανότατα το 4θυρο να βγεί 10 κιλά λιγότερο με καλύτερη ακαμψία.
Μην παιδεύεσαι. Βρες αμάξι όπως το θές αλλά μην κοιτάς 2 ή 4 πόρτες.
Για αυτό που το θέλεις ένα εκ των κλειστών αμαξωμάτων είναι καλύτερο.

Αν γδύσεις και το SW, το ίδιο να είναι πιθανά. Και με καλύτερη κατανομή ίσως.

paganis
05-12-12, 12:39
Λευτέρη, πιθανότατα το 4θυρο να βγεί 10 κιλά λιγότερο με καλύτερη ακαμψία.
Μην παιδεύεσαι. Βρες αμάξι όπως το θές αλλά μην κοιτάς 2 ή 4 πόρτες.
Για αυτό που το θέλεις ένα εκ των κλειστών αμαξωμάτων είναι καλύτερο.

Αν γδύσεις και το SW, το ίδιο να είναι πιθανά. Και με καλύτερη κατανομή ίσως.

αν εξαιρεσουμε τα ανοιχτα...το κουπε μου αρεσει περισσοτερο απο ολα!
σιγουρα για την χρηση που θελω...σημασια εχει ενα καθαρο αμαξι...ανεξαρτητως καροτσας
συμπτωματικα εχθες στην σαρωνιδα πετυχα ε30 pick up...ενω νωριτερα στο ολυμπιακο χωρο ειχα πετυχει ενα στασιον...και η αληθεια ειναι οτι στην μορφη που το ειχε ο παππους ...δεν μου αρεσε καθολου...
οπως και να χει η αγορα θα γινει με τον καινουυριο χρονο...οποτε αν ειμαι τυχερος θα βρεθει κατι καλο...

Mike_gr
05-12-12, 12:42
αν εξαιρεσουμε τα ανοιχτα...το κουπε μου αρεσει περισσοτερο απο ολα!
σιγουρα για την χρηση που θελω...σημασια εχει ενα καθαρο αμαξι...ανεξαρτητως καροτσας
συμπτωματικα εχθες στην σαρωνιδα πετυχα ε30 pick up...ενω νωριτερα στο ολυμπιακο χωρο ειχα πετυχει ενα στασιον...και η αληθεια ειναι οτι στην μορφη που το ειχε ο παππους ...δεν μου αρεσε καθολου...
οπως και να χει η αγορα θα γινει με τον καινουυριο χρονο...οποτε αν ειμαι τυχερος θα βρεθει κατι καλο...

Υπαρχουν παρα πολλα πολυ καθαρα 4πορτα, σε αντιθεση με τα διπορτα που τα περισσοτερα ειναι χρεπια και βιασμενα απο μετατροπες! Επιπλεον οι τιμες για 4πορτα ειναι πολυ χαμηλες!

paganis
05-12-12, 12:57
Υπαρχουν παρα πολλα πολυ καθαρα 4πορτα, σε αντιθεση με τα διπορτα που τα περισσοτερα ειναι χρεπια και βιασμενα απο μετατροπες! Επιπλεον οι τιμες για 4πορτα ειναι πολυ χαμηλες!

εχω κανει μια μικρη ερευνα για κουπε...εχω δει καποια...δεν τα εχω δει ολα....αλλα το πλεονεκτημα ειναι οτι δεν το βιαζομαι...οποτε σιγουρα κατι θα βρεθει...και σε καλα λεφτα
αυτην την στιγμη,..εχω ακομα δουλιτσα με τον σκαραβαιο...οποτε μεχρι να τον τελειωσω και να πιασω το ε30...εχω μπροστα μου 1 με 2 μηνες ερευνα αγορας..! αν βεβαια στο ενδιαμεσο...βρεθει το κελεπουρι...θα το τσιμπησω απευθειας...
η μονη περιπτωση να παρω τετραπορτο...ειναι να ειναι πεντακαθαρο..να εχει επανω τον μ43 1,8...και φυσικα να ειναι σε τιμη ξεφτυλλα...εκει θα το σκεφτω σοβαρα..

Mike_gr
05-12-12, 13:00
εχω κανει μια μικρη ερευνα για κουπε...εχω δει καποια...δεν τα εχω δει ολα....αλλα το πλεονεκτημα ειναι οτι δεν το βιαζομαι...οποτε σιγουρα κατι θα βρεθει...και σε καλα λεφτα
αυτην την στιγμη,..εχω ακομα δουλιτσα με τον σκαραβαιο...οποτε μεχρι να τον τελειωσω και να πιασω το ε30...εχω μπροστα μου 1 με 2 μηνες ερευνα αγορας..! αν βεβαια στο ενδιαμεσο...βρεθει το κελεπουρι...θα το τσιμπησω απευθειας...
η μονη περιπτωση να παρω τετραπορτο...ειναι να ειναι πεντακαθαρο..να εχει επανω τον μ43 1,8...και φυσικα να ειναι σε τιμη ξεφτυλλα...εκει θα το σκεφτω σοβαρα..

σε ενδιαφερει αυτοκινητο αποκλειστικα με χαρτια;
γιατι ξερω ενα που πουλειται για ανταλλακτικα αλλα ειναι μεγαλη περιπτωση το αυτοκινητο..

paganis
05-12-12, 13:04
σε ενδιαφερει αυτοκινητο αποκλειστικα με χαρτια;
γιατι ξερω ενα που πουλειται για ανταλλακτικα αλλα ειναι μεγαλη περιπτωση το αυτοκινητο..

ισως με ενδιεφερε αυτο που αναφερεις με την προυποθεση πως μπορουμε να βγαλουμε πινακιδες ιστορικου στο συγκεκριμενο..

Mike_gr
05-12-12, 13:13
ισως με ενδιεφερε αυτο που αναφερεις με την προυποθεση πως μπορουμε να βγαλουμε πινακιδες ιστορικου στο συγκεκριμενο..

το αυτοκινητο ειναι ενα μαυρο 4πορτο με ηλιοροφη facelift 91 μοντελο.

γνησιο 325i με 5000χιλιομετρα!!!!!

το ειχε ενας παππους μια ζωη σε γκαραζ Ελλαδα και το περπατουσε μονο τα καλοκαιρια!
χωριζει με την γυναικα του φετος, και πουλαει σπιτι-γκαραζ και το αυτοκινητο το εδωσε σε εναν μαντρα για ανταλλακτικα καθως ειχε Γερμανικες πινακιδες και δεν ηθελε να το ξανανεβασει επανω.

εγω μολις ειδα απο κατω το αυτοκινητο επαθα πλακα.Ηταν πραγματικα αχρησιμοποιητο!
παντου κερια απο το εργοστασιο ακομα.ατρακαριστο και δεν εχει ιχνος σκουριας!

ηταν απο το εργοστασιο γνησιο mtek2 ( τα σποιλερ τα αγορασα ολα εγω) :icon_kidr
(δηλαδη λειπουν προφυλακτηρες μπρος-πισω και μαρσπιεδες)

εχει σαλονι Bmw sportseats
υδραυλικο, ηλ οροφη, 4 ηλ. παραθυρα, abs, και ισως μπλοκε διαφορικο.
το αυτοκινητο ειναι βορεια Ελλαδα και το ζηταει ο μαντρας 1000ευρω

paganis
05-12-12, 13:21
δυστηχως το συγκεκριμενο...θελει ακομα 2 χρονια για να βγαλει ιστορικες πινακιδες...οποτε δεν μου κανει..
οπως και να χει σ ευχαριστω

Mike_gr
05-12-12, 13:26
δυστηχως το συγκεκριμενο...θελει ακομα 2 χρονια για να βγαλει ιστορικες πινακιδες...οποτε δεν μου κανει..
οπως και να χει σ ευχαριστω

Σε καταλαβαινω.
Ειναι πολυ κριμα το συγκεκριμενο αυτοκινητο που θα παει για μεταλλο.
Τετοια 30αρια δεν βρισκεις πλεον πουθενα στον κοσμο!
Αν ηταν 2πορτο θα το ειχα παρει για μενα, και θα το ειχα απλα να το κοιταω! :105whistl

KAZA
05-12-12, 14:15
Σε καταλαβαινω.
Ειναι πολυ κριμα το συγκεκριμενο αυτοκινητο που θα παει για μεταλλο.
Τετοια 30αρια δεν βρισκεις πλεον πουθενα στον κοσμο!
Αν ηταν 2πορτο θα το ειχα παρει για μενα, και θα το ειχα απλα να το κοιταω! :105whistl

Ενα π.μ παρακαλώ με την μάντρα μπας και προλάβουμε να σώσουμε κάτι!
Ευχαριστώ!

paganis
20-12-12, 11:13
εντελως τυχαια...εμαθα για ενα ασκονα 4πορτο του 78 ...που εχει ενας παππους απο καινουριο , παντα σε γκαραζ...και προσφατα εκανε καταθεση πινακιδων! πηγα σημερα να το δω..και οντως το αμαξι..για τα ελαχιστα χρηματα που ζηταει...ειναι αρκετα καλο(ουτε σαπια, σχετικα καλη φανοποιια..και μηχανικα αριστο!
ποια η γνωμη σας για το συγκεκριμενο οχημα...και κατα ποσο ευκολα και φθηνα στηνεται ??
επισης αν ειναι εφικτο....να ταιριαξουν σε αυτο μηχανικα απο bmw...πχ μοτερ μ43 , μπλοκε κτλ...

Dim77
20-12-12, 11:29
Μοτερ από Omega 2.4 και τέλος...

Λογικά υπάρχει ποικιλία εξαρτημάτων σασμάν, διαφορικά κλπ...

Φίλε πόσο το δίνει με pm αν θέλεις...

Υ.Γ. Κρίμα είναι να πάρεις τέτοιο όχημα και να το ''στήσεις''.....άστο να σε γυρίζει στο 1978

paganis
20-12-12, 11:49
μερικα πραγματα για το αμαξι...ειναι λευκο χωρις τρακαρισματα..με πραγματικα 140.000χλμ...χωρις να εχει πιεστει ποτε...ατσαλακωτη λαμαρινα...με χρωμα σε σχετικα καλη κατασταση....και υποδειγματικη συντηρηση...μιας και πανω απο 20 χρονια το συντηρει γνωστος μου...ουτε λαστιχα δεν θελει..

Mike_gr
20-12-12, 12:33
μερικα πραγματα για το αμαξι...ειναι λευκο χωρις τρακαρισματα..με πραγματικα 140.000χλμ...χωρις να εχει πιεστει ποτε...ατσαλακωτη λαμαρινα...με χρωμα σε σχετικα καλη κατασταση....και υποδειγματικη συντηρηση...μιας και πανω απο 20 χρονια το συντηρει γνωστος μου...ουτε λαστιχα δεν θελει..

εχω αρκετους φιλους οπελακιδες που μου παραπονιουνται οτι δεν βρισκουν ανταλλακτικα για τα οχηματα τους. Οποτε σκεψου ξανα με τι θα ξεκινησεις..

paganis
20-12-12, 12:36
εχω αρκετους φιλους οπελακιδες που μου παραπονιουνται οτι δεν βρισκουν ανταλλακτικα για τα οχηματα τους. Οποτε σκεψου ξανα με τι θα ξεκινησεις..

γι αυτο βρε Mike...το εβαλα εδω ποστ! περιμενω γνωμες,..και ιδιαιτερα του Νικ...που ειχε και οπελ...
το να το παρω το μονο ευκολο....λιγα θα μου κοστισει, δεν εχει ιδιαιτερες απαιτησεις ο παππους
απλα φοβαμαι...μηπως ,το να το στησω και να το συντηρησω θα μου κοστισει οσο 2 ε30..

kefalismos
20-12-12, 21:13
Καλή περίπτωση και το όπελ . Φυσικά και υπάρχουν τα άπειρα μηχανικά ,ανά 200 κυβικά , είτε σε injection είτε σε καρμπυρατέρ οπότε πάρα πολλές οι επιλογές σου . Οπότε εννοείται και δε σκέφτεσε για bmw μηχανικά . Δε ξέρω κατά πόσο αυτό σε συμφέρει μιας και τα έχεις σχεδόν όλα για ε30 .

Έχω κανα 2 φίλους οπελάκιδες με ascona - manta . Με τα ανταλακτικά κάνουν 3 πράγματα . Είτε βρίσκουν ( όποτε βρουν ) ολόκληρα αυτοκίνητα , τα αγοράζουν για ψίχουλα με σκοπό το ξήλωμα και τις τράμπες , είτε ψάχνουν στο ebay , είτε - το κυριότερο - μπαίνουν σε ξένα forum και διαβάζουν για μόντες και για παντρέματα από τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα που δουλεύουν δοκιμασμένα καλά στα δικά τους αυτοκίνητα . Πχ άλλος έβαλε πίσω ελατήρια από άλλης μάρκας κλουβάκι κ όλας , δαγκάνες πάλι από τελείως άλλη μάρκα με παντρέματα δίσκων , δίσκους συμπλέκτη από πετρέλαιο κτλ .Κάτι τέτοια περίεργα. Πολύ προσωπική δουλειά εννοείται και πολύ ψάξημο . Προσωπικά δε θα μπαινα σε τέτοια διαδικασία .

Πάντως εγώ 2 πράγματα θα σου πω . Το πρώτο έχει με τα μηχανικά της όπελ . Άλλο ήχο το όπελ ! Αναστένουν νεκρούς αυτοί οι κινητήρες . Απο μακριά ξέρεις ότι έρχεται όπελ .
Και το 2ο και κυριότερο , ότι αυτά έχουν πίσω άκαμπτο άξονα . Άρα καμιά σχέση συμπεριφορά με το 30άρι . Ούτε κάμπερ , ούτε μπαίνω με πολλά , ούτε καλό έλεγχο της πλαγιολίστισης . Αλλά για τον ίδιο λόγο με το παραμικρό πλαγιάζουν . Διαλέγεις και παίρνεις . Καλό project από μένα .

Dim77
20-12-12, 21:20
Καλή περίπτωση και το όπελ . Φυσικά και υπάρχουν τα άπειρα μηχανικά ,ανά 200 κυβικά , είτε σε injection είτε σε καρμπυρατέρ οπότε πάρα πολλές οι επιλογές σου . Οπότε εννοείται και δε σκέφτεσε για bmw μηχανικά . Δε ξέρω κατά πόσο αυτό σε συμφέρει μιας και τα έχεις σχεδόν όλα για ε30 .

Έχω κανα 2 φίλους οπελάκιδες με ascona - manta . Με τα ανταλακτικά κάνουν 3 πράγματα . Είτε βρίσκουν ( όποτε βρουν ) ολόκληρα αυτοκίνητα , τα αγοράζουν για ψίχουλα με σκοπό το ξήλωμα και τις τράμπες , είτε ψάχνουν στο ebay , είτε - το κυριότερο - μπαίνουν σε ξένα forum και διαβάζουν για μόντες και για παντρέματα από τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα που δουλεύουν δοκιμασμένα καλά στα δικά τους αυτοκίνητα . Πχ άλλος έβαλε πίσω ελατήρια από άλλης μάρκας κλουβάκι κ όλας , δαγκάνες πάλι από τελείως άλλη μάρκα με παντρέματα δίσκων , δίσκους συμπλέκτη από πετρέλαιο κτλ .Κάτι τέτοια περίεργα. Πολύ προσωπική δουλειά εννοείται και πολύ ψάξημο . Προσωπικά δε θα μπαινα σε τέτοια διαδικασία .

Πάντως εγώ 2 πράγματα θα σου πω . Το πρώτο έχει με τα μηχανικά της όπελ . Άλλο ήχο το όπελ ! Αναστένουν νεκρούς αυτοί οι κινητήρες . Απο μακριά ξέρεις ότι έρχεται όπελ .
Και το 2ο και κυριότερο , ότι αυτά έχουν πίσω άκαμπτο άξονα . Άρα καμιά σχέση συμπεριφορά με το 30άρι . Ούτε κάμπερ , ούτε μπαίνω με πολλά , ούτε καλό έλεγχο της πλαγιολίστισης . Αλλά για τον ίδιο λόγο με το παραμικρό πλαγιάζουν . Διαλέγεις και παίρνεις . Καλό project από μένα .

Όντως.......

paganis
20-12-12, 22:56
εκανα μια μικρη ερευνα , πανω στο θεμα! οντως υπαρχουν αρκετες λυσεις...μοτερ υπαρχουν αρκετα ..και σε λιγοτερα λεφτα απο τα bmw,,,
στο θεμα στησιμο...ομως ισως δεν ειναι αυτο που θελω...μιας και πιστευω πως απλα θα ειναι για καλες παντες και τιποτα παραπανω....
επισης υπαρχει και το ηθικο του πραγματος...οπου ισως ειναι κριμα να βανδαλισω το συγκεκριμενο αμαξι...διοτι ειναι γνησιο..ατρακαριστο και ευλαβικα συντηρημενο
ισως λοιπον το σωστοτερο ειναι να παει σε καποιον , που θα το εκτιμησει και θα το σεβαστει...καποιον που ειχε κατι αντιστοιχο...και το θελει ξανα.! οποτε το προτεινα σε εναν γνωστο μου...και αν το θελησει και μπορει το αμαξι ειναι διαθεσιμο για εκεινον...

paganis
13-01-13, 17:40
αυτον τον καιρο ειδα μερικα ε30 κουπε...το οποια ομως( τουλαχιστον στα λεφτα που θελω)....δεν ηταν ακριβως αυτο που ηθελα..ειχαν τρακαρισματα ή σαπια..
επιπλεον ενω ηξερα για την υπαρξη πινακιδων ιστορικων...youngtimer...25 ετων...πλεον δεν ισχυει και το οριο ειναι στα 30ετη..αρα παμε για 83 και κατω...
μιας και τα ε30 κουπε...αυτης της ηλικιας ειναι ελαχιστα...σκεφτομαι...μηπως να ψαξω και για ε21??
θα μπορουσε το ε21...να στηθει ομορφα..να μπει μοτερακι μ43 με κομπρεσσορα..και να το χαρω...οπως ενα ε30??

m_power_lunatic
13-01-13, 18:36
Θες Ε30 με αριθμο πλαισιου του 1983,δεν σε αφορα τί ημερομηνια πρωτης αδειας εχει.Οι πινακιδες βγαινουνε βασει ατιθμου πλαισιου οχι αδειας.

paganis
13-01-13, 18:40
Θες Ε30 με αριθμο πλαισιου του 1983,δεν σε αφορα τί ημερομηνια πρωτης αδειας εχει.Οι πινακιδες βγαινουνε βασει ατιθμου πλαισιου οχι αδειας.

αυτο το γνωριζω...!
απλα επειδη μεχρι το 83 τα ε30 κουπε που δινονται ειναι ελαχιστα...και ακομα πιο λιγα αυτα που ειναι καθαρα απο τρακαρισματα-σαπια...ειπα μηπως να κοιταξω και για ε21..που υπαρχουν ακομα μερικα...

Nick_compact
13-01-13, 19:02
Παγάνη το Ε21 δείχνει και το αισθάνεσαι σαν "προϊστορικό" σε σύγκριση με ένα Ε30, εγώ θα το απέφευγα.

paganis
13-01-13, 19:13
απο ε21, δεν εχω καθολου εμπειρια...και δυσκολο να οδηγησω καποιο...απο τα υποψηφια στριβοντας το...
σαν αμαξι μου αρεσει...και φτιαχνεται και εξωτερικα ομορφο...
μηχανικα δεν το γνωριζω καθολου...αλλα φανταζομαι...μπορει να πεσει αρκετη πατεντα επανω...

Vasilis M3
13-01-13, 21:03
Paganis rulezzzzzzzzz :nod:

mike21
13-01-13, 21:27
Παγάνη το Ε21 δείχνει και το αισθάνεσαι σαν "προϊστορικό" σε σύγκριση με ένα Ε30, εγώ θα το απέφευγα.

Σε πιό τόμέα είναι τόσο περισσότερο εξελιγμένο το ε30 που δείχνει προιστορικό το ε21;για μένα δέν υπάρχει κανένα μοντέλο bmw που να έχει λιγότερη εξέλιξη σε σχέση με τον προκατοχό του απο το ε30.

Mike_gr
14-01-13, 08:08
Σε πιό τόμέα είναι τόσο περισσότερο εξελιγμένο το ε30 που δείχνει προιστορικό το ε21;για μένα δέν υπάρχει κανένα μοντέλο bmw που να έχει λιγότερη εξέλιξη σε σχέση με τον προκατοχό του απο το ε30.

Οποιοδηποτε νεοτερο μοντελο, δεν μπορει να ειναι λιγοτερο εξελιγμενο απο το προηγουμενο.

mike21
14-01-13, 08:40
Οποιοδηποτε νεοτερο μοντελο, δεν μπορει να ειναι λιγοτερο εξελιγμενο απο το προηγουμενο.

Σαφώς και είναι πιό εξελιγμένο,δέν εννοούσα αυτό.Εάν συγκρίνεις ένα ε30 με ένα ε36 οι διαφορές τους είναι χαοτικές,κυριολεκτικά άλμα το ε36 για τη bmw,εάν συγκρίνεις ένα ε21 με ένα ε30 οι διαφορές τους είναι αστείες εάν σκεφτεί κανείς ότι είναι διαφορετικό μοντέλο,τουλάχιστον αυτά που βγήκαν μέχρι το 87' φορέσαν τα ίδια μοτέρ,η όψη τους εξωτερικά όσο και εσωτερικά μοιάζει πάρα πολύ,παρόμοιες διαστάσεις εξωτερικά και εσωτερικά,να σκεφτεί κανείς ότι ο Hanes έχει κοινό Manual για το ε21 και τα ε30(μέχρι το 87'),ποιό άλλο μοντέλο είχε κοινό Manual με τον προκατοχό του;
Για να μήν παρεξηγούμε είμαι απο τους λάτρεις του ε30,αλλά μήν παρουσιαζουμε και το ε21 σάν κάρο.

TSAF
14-01-13, 09:31
Σαφώς και είναι πιό εξελιγμένο,δέν εννοούσα αυτό.Εάν συγκρίνεις ένα ε30 με ένα ε36 οι διαφορές τους είναι χαοτικές,κυριολεκτικά άλμα το ε36 για τη bmw,εάν συγκρίνεις ένα ε21 με ένα ε30 οι διαφορές τους είναι αστείες εάν σκεφτεί κανείς ότι είναι διαφορετικό μοντέλο,τουλάχιστον αυτά που βγήκαν μέχρι το 87' φορέσαν τα ίδια μοτέρ,η όψη τους εξωτερικά όσο και εσωτερικά μοιάζει πάρα πολύ,παρόμοιες διαστάσεις εξωτερικά και εσωτερικά,να σκεφτεί κανείς ότι ο Hanes έχει κοινό Manual για το ε21 και τα ε30(μέχρι το 87'),ποιό άλλο μοντέλο είχε κοινό Manual με τον προκατοχό του;
Για να μήν παρεξηγούμε είμαι απο τους λάτρεις του ε30,αλλά μήν παρουσιαζουμε και το ε21 σάν κάρο.

Well Said!!!:smokin:

nik200
14-01-13, 09:45
ο φιλος paganis παρακαλειται οπως παρευρεθει στο αυτοκινητοδρομιο αφιδνων (sic...) για να ανακαλυψει ιδιοις ομασι την πλαγιολισθαινουσα φυση των e30..

περα απο την πλακα...εννοειται κλειστο..ακομα και σαν κλειστο εχει θεματα ακαμψιας το αμαξι...και η λυση για σενα..ειναι m20b25 και ενα καροτσι του 84 και μετα..δινουν καμποσα με γυρω στο 1500ari eyrw..αν παλι θελεις να ριξεις τα πραγματα της ζετας πανω...παιρνεις ενα καροτσι με 1000αρικο (καθαρο μονο.....)ισως και λιγοτερο..διπορτακι..και παιζεις πανω του..θα συμφωνησω οτι γυρω στα 200 αλογα θα σου κανει τρελλα χατιρια το αμαξι...ασε που θα κανεις πελατη καθε γρηγορο τουρμπακι του σημερα!!!!δεν ειναι κακο...

καλη σκεψη παντως....

υγ...τα opeloeiδη εγω τα χω μες στην καρδια μου..αλλα δεν εχουν μοτερια για να πανε γρηγορα...εκτος αν ξυλωθεις γερα...γιαυτο θα ελεγα να μην ασχοληθεις καλυτερα...

paganis
14-01-13, 12:08
νικο...σκεφτομαι μια διπορτη καροτσα, πεντακαθαρη απο σαπια και τρακαρισματα...με οποιοδηποτε μοτερ..με μαξιμουμ 1000ευρω...
απο εκει και περα...θα βαλω ενα μ43 1,8...που το εχω ηδη στην αποθηκη...και πανω θα ταιριαξω τον κομπρεσσορα-εγκεφαλο απο την ζετα + φουλ εξατμιση..που ετσι και αλλιως καθεται...εφικτος στοχος τα 200αλογακια...
απο εκει και περα στησιμο..ζαντες...δεσιματα...θα γινονται...σιγα σιγα...και φυσικα απο τα χερια μου..
επιπλεον ,βασικη προυποθεση...οι πινακιδες ιστορικου...μιας και πλεον εχω αρκετα οχηματα στο ονομα μου...οποτε παμε για 83-84 και κατω...

nik200
14-01-13, 12:44
νικο...σκεφτομαι μια διπορτη καροτσα, πεντακαθαρη απο σαπια και τρακαρισματα...με οποιοδηποτε μοτερ..με μαξιμουμ 1000ευρω...
απο εκει και περα...θα βαλω ενα μ43 1,8...που το εχω ηδη στην αποθηκη...και πανω θα ταιριαξω τον κομπρεσσορα-εγκεφαλο απο την ζετα + φουλ εξατμιση..που ετσι και αλλιως καθεται...εφικτος στοχος τα 200αλογακια...
απο εκει και περα στησιμο..ζαντες...δεσιματα...θα γινονται...σιγα σιγα...και φυσικα απο τα χερια μου..
επιπλεον ,βασικη προυποθεση...οι πινακιδες ιστορικου...μιας και πλεον εχω αρκετα οχηματα στο ονομα μου...οποτε παμε για 83-84 και κατω...

αψογο project...το οποιο πραγματι θα χαρεις γιατι πολυ απλα δεν σε νοιαζει...αυτο ειναι το καλο με το παλιο αμαξι...οτι κανεις οτι θελεις...να γινει παρακαλω...χιχιιχχ

paganis
14-01-13, 12:49
αψογο project...το οποιο πραγματι θα χαρεις γιατι πολυ απλα δεν σε νοιαζει...αυτο ειναι το καλο με το παλιο αμαξι...οτι κανεις οτι θελεις...να γινει παρακαλω...χιχιιχχ

ενοητε...πως θα κανω οτι θελω...χωρις τυψεις!
με ενοχλει κατι...κοψιμο
θελω επιπλεον ενισχυσεις....μια στιγμη, να κανω ενα πασο...με την μιγκ...

paganis
16-01-13, 12:00
εκανα δυο επισκεψεις σε ε21...και εχω να πω...οτι δεν θα επιμεινω αλλο στο θεμα ε21...
αν και οι διαφορες ..στο μηχανολογικο τομεα...ειναι ελαχιστες( στην χρονολογια που ψαχνω)..
οταν περασα με το ε21....διπλα σε ε30....απλα θελησα να κατεβω απο το αμαξι....
οχι οτι το ε21...δεν ειναι ομορφο....αλλα ο ερωτας με το ε30...θα ειναι παντα ερωτας

κατασταλαξα λοιπον στο τι θελω....και επικεντρωνομαι σε καροτσα ε30 κουπε 83-84...

τωρα θα ηθελα μια πληροφορια...ωστε να ελενξω
η αποσταση απο θολο σε θολο....ποσο ακριβως ειναι,,,????

m_power_lunatic
16-01-13, 12:38
εκανα δυο επισκεψεις σε ε21...και εχω να πω...οτι δεν θα επιμεινω αλλο στο θεμα ε21...
αν και οι διαφορες ..στο μηχανολογικο τομεα...ειναι ελαχιστες( στην χρονολογια που ψαχνω)..
οταν περασα με το ε21....διπλα σε ε30....απλα θελησα να κατεβω απο το αμαξι....
οχι οτι το ε21...δεν ειναι ομορφο....αλλα ο ερωτας με το ε30...θα ειναι παντα ερωτας

κατασταλαξα λοιπον στο τι θελω....και επικεντρωνομαι σε καροτσα ε30 κουπε 83-84...

τωρα θα ηθελα μια πληροφορια...ωστε να ελενξω
η αποσταση απο θολο σε θολο....ποσο ακριβως ειναι,,,????

Ερωτας το γ@μημενο....ερωτας ειναι οπως το λες.

Ειτε 316i ειτε Μ3 Ε30,με ζαντες χωρις,πλαστικο-σιδερενιο, οτι να ναι Ε30 να ναι!!!!

Λοπον,το τροπετο μπροστα στους θολους αν χανει πολυ να εισαι σιγουρος θα φαινεται ΚΑΙ με το ματι.Κοιτα το καναλι απο μπροστα στα φαναρια οπως ανεβαινει μεχρι επανω.

Σε ολα τα Ε30 η αποσταση απο θολο σε θολο ειναι 1,01 απο κεντρο σε κεντρο.Εργοστασιακη αποσταση ειναι αυτη.Μετρησα το δικο μου προσφατα και απο αναρτηση και απο φανοποιια μπροστα και ειναι ολοισιο.

Το παρτυ μπροστα αρχιζει οταν μπουνε ελατηρια-αμορτισερ.

Μονο με πολυ καλη αναρτηση ή μαμα αναρτηση οπως εχω το δικο μου τωρα τα Ε30 δεν εχουνε προβλημα μπροστα.

Να φερω και ενα παραδειγμα προσφατο.

Αγωνιστικο Μ3 Ε30 ελληνικο,χωρις ραψιμο μπροστα (!!!!!),μετατροπη,τρεχει σχεδον 20 χρονια σε πιστες και αναβασεις με τελεια αναρτηση και σε ασφαλτο πιστας βεβαια με μαλακες γομες (παιζουνε και αυτα ρολο) χωρις να εχει ανοιξει μπροστα στους πυργους καθολου.Ειναι και σασι του 1984.

Αναλογα για τί το θες,θα χρειαστει κα ραψιμο μπροστα και πισω ισως αν θελεις αγριες καταστασεις.

Καλη αρχη ευχομαι!

mike21
16-01-13, 14:20
εκανα δυο επισκεψεις σε ε21...και εχω να πω...οτι δεν θα επιμεινω αλλο στο θεμα ε21...
αν και οι διαφορες ..στο μηχανολογικο τομεα...ειναι ελαχιστες( στην χρονολογια που ψαχνω)..
οταν περασα με το ε21....διπλα σε ε30....απλα θελησα να κατεβω απο το αμαξι....
οχι οτι το ε21...δεν ειναι ομορφο....αλλα ο ερωτας με το ε30...θα ειναι παντα ερωτας

κατασταλαξα λοιπον στο τι θελω....και επικεντρωνομαι σε καροτσα ε30 κουπε 83-84...

τωρα θα ηθελα μια πληροφορια...ωστε να ελενξω
η αποσταση απο θολο σε θολο....ποσο ακριβως ειναι,,,????

Παρόλο που είμαι απο τους πιό ένθερμους οπαδούς της Ε21 συμφωνώ μαζί σου...είναι έρωτας το Ε30,άμα έχει και την όψη της Μ3....εκεί αρρωσταίνω,το δικό μου ονειρεμένο project είναι Ε30 Μ3 με το v10 της Μ5,είναι δύσκολοι καιροί βέβαια για τέτοια...αλλά όσο ζω ελπίζω

paganis
16-01-13, 14:25
Παρόλο που είμαι απο τους πιό ένθερμους οπαδούς της Ε21 συμφωνώ μαζί σου...είναι έρωτας το Ε30,άμα έχει και την όψη της Μ3....εκεί αρρωσταίνω,το δικό μου ονειρεμένο project είναι Ε30 Μ3 με το v10 της Μ5,είναι δύσκολοι καιροί βέβαια για τέτοια...αλλά όσο ζω ελπίζω

ακριβως...ενα κουπε ε30, εχει την προοπτικη να γινει οταν το θελησω και μπορω...εστω λουκ μ3...ενα ε21 δεν μπορει...

TSAF
17-01-13, 09:25
Παρόλο που είμαι απο τους πιό ένθερμους οπαδούς της Ε21 συμφωνώ μαζί σου...είναι έρωτας το Ε30,άμα έχει και την όψη της Μ3....εκεί αρρωσταίνω,το δικό μου ονειρεμένο project είναι Ε30 Μ3 με το v10 της Μ5,είναι δύσκολοι καιροί βέβαια για τέτοια...αλλά όσο ζω ελπίζω

Να ξερεις οτι κατι ψηνεται και με μαμα ηλεκτρικα!!!

mike21
17-01-13, 12:11
Να ξερεις οτι κατι ψηνεται και με μαμα ηλεκτρικα!!!

Αναμένω εξελίξεις!!!!!!!

paganis
06-02-13, 17:08
εχω βρει ενα ε30 κουπε ...με ιντζεκτιον μ10 μοτερ...και πιθανοτατα θα προβω στην αγορα του..
θελω να ρωτησω λοιπον...
για την αλλαγη του μοτερ σε μ43...περαν του μοτερ....τι αλλα πραγματα θα πρεπει να αλαχθουν...??
πχ..σασμαν, μεταδοση συστημα ψυξης....τι ακριβως??

Nickolas_s2k
06-02-13, 17:23
εχω βρει ενα ε30 κουπε ...με ιντζεκτιον μ10 μοτερ...και πιθανοτατα θα προβω στην αγορα του..
θελω να ρωτησω λοιπον...
για την αλλαγη του μοτερ σε μ43...περαν του μοτερ....τι αλλα πραγματα θα πρεπει να αλαχθουν...??
πχ..σασμαν, μεταδοση συστημα ψυξης....τι ακριβως??

εγκεφαλο πρεπει να αλλαξεις εκτος απο ολα τα υπολοιπα ..
δεν αναφερομαι στο ε30..:smashtard

paganis
06-02-13, 17:36
εγκεφαλο πρεπει να αλλαξεις εκτος απο ολα τα υπολοιπα ..
δεν αναφερομαι στο ε30..:smashtard

καλα αυτο το ξερουμε..τι να κανω, αφου δεν μπορω να καθομαι απραγος...!
τιποτα στο θεμα ...εχεις να συνεισφερεις...???

Nickolas_s2k
06-02-13, 17:49
στο θεμα τι να συνεισφερω?αφου ετσι και αλλιως στην πορεια εσυ θα αρχισεις τις πατεντες..το αμαξι θα το χεις για ξεκ@λιασμα οποτε παρτο με το καλο και θα δεις τι θα χρειαστεις! μπορει πχ να θες μικροτερο βημα, να κολησεις διαφορικο, σασμαν με 1η κατω κλπ..αλλιως ολοκληρη μετατροπη μ43 που θες εσυ και πετας επανω και τον κομπρεσσορα

zografias
07-02-13, 01:37
Ρε Λευτέρη.. Δεν μου δίνεις εμένα τον κομπρέσσορα να σου φύγουν και τα δαιμόνια του Ε30??? χαχααχαχα

KAZA
07-02-13, 12:49
εχω βρει ενα ε30 κουπε ...με ιντζεκτιον μ10 μοτερ...και πιθανοτατα θα προβω στην αγορα του..
θελω να ρωτησω λοιπον...
για την αλλαγη του μοτερ σε μ43...περαν του μοτερ....τι αλλα πραγματα θα πρεπει να αλαχθουν...??
πχ..σασμαν, μεταδοση συστημα ψυξης....τι ακριβως??

:offtopic: Έχει a/c;

paganis
08-02-13, 08:23
:offtopic: Έχει a/c;

ναι...! θελεις το a/c?

KAZA
09-02-13, 17:39
ναι...! θελεις το a/c?

Ίσως χρειαστώ το κομπρεσέρ …… ας έρθει εκείνοι η ώρα….. και θα τα πούμε μεγάλη ιστορία …..

paganis
12-02-13, 16:21
τελικα μετα απο 2ο λεπτομερη ελενχο του ε30...δεν κριθηκε καταλληλο.
ειχε θεμα με ενα θολο...οποτε δεν μπαινω καν στην διαδικασια...
οντως ειναι δυσκολο να βρεις καθαρο ε30...μιας και πασχουν σε αρκετα σημεια..
μου φαινεται ειναι πολυ πιο ευκολο να βρεις ε21 καθαρο...στα κρισιμα σημεια...
μαλλον εχει καλυτερης ποιοτητας μεταλλα ,σε θολους...χαζοσαπακια σε φτερα και παραθυρα...βεβαια ειναι στο προγραμμα...και με ξενερωνει...

m_power_lunatic
12-02-13, 19:20
τελικα μετα απο 2ο λεπτομερη ελενχο του ε30...δεν κριθηκε καταλληλο.
ειχε θεμα με ενα θολο...οποτε δεν μπαινω καν στην διαδικασια...
οντως ειναι δυσκολο να βρεις καθαρο ε30...μιας και πασχουν σε αρκετα σημεια..
μου φαινεται ειναι πολυ πιο ευκολο να βρεις ε21 καθαρο...στα κρισιμα σημεια...
μαλλον εχει καλυτερης ποιοτητας μεταλλα ,σε θολους...χαζοσαπακια σε φτερα και παραθυρα...βεβαια ειναι στο προγραμμα...και με ξενερωνει...

Στα 2.000 ευρω για Ε30 facelift με πλαστικα τασια του 90 μοντελο ξεφευγει πολυ απο το budget σου????Ρωταω για να δω που θες να κινηθεις να εχω το νου μου.Ενα λευκο αυτοματο στο car.gr οπως σου το περιεγραψα ειναι αστερι παντως.Εχει κανα-δυο ακομα παντως που πηρε το ματι μου.

Mike_gr
12-02-13, 19:28
Στα 2.000 ευρω για Ε30 facelift με πλαστικα τασια του 90 μοντελο ξεφευγει πολυ απο το budget σου????Ρωταω για να δω που θες να κινηθεις να εχω το νου μου.Ενα λευκο αυτοματο στο car.gr οπως σου το περιεγραψα ειναι αστερι παντως.Εχει κανα-δυο ακομα παντως που πηρε το ματι μου.

και αυτό φαίνεται αρκετά καλό Γιάννη με ηλιοροφή ----->http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3339999/

Υπάρχουν και μερικά καλά και εδω στη θεσσαλονίκη, μπορώ να το ψάξω λίγο εαν θέλει ο paganis

paganis
13-02-13, 08:28
δεν ειναι μονο το μπατζετ...αλλα κυριως ο περιορισμος της χρονολογιας (83-84),,,ωστε να βγαλω πινακιδες ιστορικου..μιας και το αμαξι θα χρησιμοποιητε μια στο τοσο...και δεν θελω να φορτωθω στο ονομα μου ακομα ενα αμαξι...
σε αυτη την χρονολογια δυστηχως τα ε30...ειναι ελαχιστα και ακομα πιο δυσκολα ...καθαρα,,

Mike_gr
13-02-13, 08:33
δεν ειναι μονο το μπατζετ...αλλα κυριως ο περιορισμος της χρονολογιας (83-84),,,ωστε να βγαλω πινακιδες ιστορικου..μιας και το αμαξι θα χρησιμοποιητε μια στο τοσο...και δεν θελω να φορτωθω στο ονομα μου ακομα ενα αμαξι...
σε αυτη την χρονολογια δυστηχως τα ε30...ειναι ελαχιστα και ακομα πιο δυσκολα ...καθαρα,,

Καλημερα, ηταν ενα ε30 διπορτο με ηλιοροφη σαραβαλο με m20b25 επανω, μπλοκε, αναρτηση Bilstein, hartge 16αρες γνησιες στη θεσσαλονικη αλλα το παιδι ειχε δωσει πινακιδες για καταστροφη και το πουλουσε μονο για ανταλλακτικα.

Βαση πλαισιου εγω που το ειδα στο realoem ηταν του 83.
Γινεται να το βγαλεις ιστορικες αυτο απο την στιγμη που εχει οριστικη διαγραφη;
στη ουσια θα παρεις μονο το πλαισιο και το ταμπελακι και θα φτιαξεις μια αλλη καλη καροτσα
( γνησια μετατροπη που λενε ) :p

paganis
13-02-13, 08:36
Καλημερα, ηταν ενα ε30 διπορτο με ηλιοροφη σαραβαλο με m20b25 επανω, μπλοκε, αναρτηση Bilstein, hartge 16αρες γνησιες στη θεσσαλονικη αλλα το παιδι ειχε δωσει πινακιδες για καταστροφη και το πουλουσε μονο για ανταλλακτικα.

Βαση πλαισιου εγω που το ειδα στο realoem ηταν του 83.
Γινεται να το βγαλεις ιστορικες αυτο απο την στιγμη που εχει οριστικη διαγραφη;
στη ουσια θα παρεις μονο το πλαισιο και το ταμπελακι και θα φτιαξεις μια αλλη καλη καροτσα
( γνησια μετατροπη που λενε ) :p

για να βγαλεις ιστορικες....θα πρεπει να εχεις καταθεσει πινακιδες προσωρινα ή να το εχεις διαγραψει οριστικα...
οποτε μια χαρα μου κανει ...τουλαχιστον στα χαρτια...

KAZA
15-02-13, 09:18
τελικα μετα απο 2ο λεπτομερη ελενχο του ε30...δεν κριθηκε καταλληλο.
ειχε θεμα με ενα θολο...οποτε δεν μπαινω καν στην διαδικασια...
οντως ειναι δυσκολο να βρεις καθαρο ε30...μιας και πασχουν σε αρκετα σημεια..
μου φαινεται ειναι πολυ πιο ευκολο να βρεις ε21 καθαρο...στα κρισιμα σημεια...
μαλλον εχει καλυτερης ποιοτητας μεταλλα ,σε θολους...χαζοσαπακια σε φτερα και παραθυρα...βεβαια ειναι στο προγραμμα...και με ξενερωνει...

Σαν που βρε παιδιά ….
Έχω ψάξει το Ε30 μου από κάτω όλα είναι οκ φτερά , σαπάκια από κάτω γενικός , τι άλλο να δω; Όταν λες θόλο …. Την απόσταση εννοείς πρέπει να είναι κάπου στο 1,11m;

PetrosD
15-02-13, 10:48
Ποια απόσταση ακριβώς λες;

KAZA
15-02-13, 10:59
Στο χώρο του μηχανοστασίου από κέντρο σε κέντρο … από την βάση των θόλων

paganis
15-02-13, 11:09
Σαν που βρε παιδιά ….
Έχω ψάξει το Ε30 μου από κάτω όλα είναι οκ φτερά , σαπάκια από κάτω γενικός , τι άλλο να δω; Όταν λες θόλο …. Την απόσταση εννοείς πρέπει να είναι κάπου στο 1,11m;

δεν ειπα οτι ειναι ολα ετσι...αλλα εκεινα που ειχαν πχ bilstein,,τους εκαναν σκληρη χρηση,,,εχουν θεματα με σχισμενους θολους! θα μπορουσα να το περναγα ,,ενα πασο με την αργκον...αλλα φοβαμαι πως θα ανοιξει παρακατω...
το βλεπεις απο την αρμοκολλα που εχει ανοιξει...!οσο για σαπακια...αν το εχεις εκτεθιμενο στον δρομο για 20 και πλεον χρονια..(εγω ψαχνω για 30ετιας)...ολο και κατι θα εχει...
επισης η αποσταση απο θολο σε θολο ειναι 1,01m...αν δεν κανω λαθος

paganis
15-02-13, 11:17
πλεον που εχω δει μερικα...βλεπω πως ε30 κουπε...σε σωστη κατασταση...και να πουλητε στο 1000ικο (δεν δινω παραπανω) ...απλα δεν υπαρχει!οταν εννοω σωστη κατασταση...απλα χωρις χονδρο τρακαρισμα..και σωστους θολους..δεν με ενδιαφερουν τα μηχανικα! ...σαπακια και χαζομαρουλες τις φτιαχνω...εξαλλου θα το κανω ολικη βαφη ..σε χρωματακι σπεσιαλ..
καλο το ε30....ερωτας....αλλα θελω να κανω την πλακα μου...και το μπατζετ ειναι περιορισμενο
οποτε μοναδικη λυση για καποιο φθηνο πισωκινητο 30ετιας ειναι πλεον το ε21....

Nick_compact
15-02-13, 11:20
Μην χάνεις την υπομονή σου, θα βρεθεί κάποιο στα λεφτά που θες.

KAZA
15-02-13, 11:27
Κάτι μου λέει το 1,01m μάλλον εγώ πρέπει να κάνω λάθος ….
Το 30άρι μου είναι 28 χρονών δεν έχει κανένα τρακάρισμα αλλά δεν λέω από κάτω μπορεί να είναι άψογο αλλά αν σηκώσω μοκέτα εεεεε …. Όλο και κάτι θα βρω 28 χρόνια είναι αυτά ….

Στο 1000ικο για Ε30 σε καλή κατάσταση θα πρέπει να περιμένεις λίγο ….

Υπομονή και σου εύχομαι καλή τύχη σε ότι επιλέξεις …