PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΓΟΡΑ Ζ3


BMW S1
27-01-13, 20:08
Καλησπέρα αγαπητοί φίλοι της πίσω κίνησης ,

θέλω τα φώτα σας!!! Εδώ και αρκετό καιρό κοιτάω να αποκτήσω και μια Ζ3 που μου ήταν πάντα απωθημένο ! δεν θέλω να δώσω και πάρα πολλά χρήματα , θα είναι βασικά αυτοκίνητο βόλτας , απλά τι συμβουλεύετε ... να το πάρω με a/c ή χωρίς ? έχω ακούσει πάρα πάρα πολλές γνώμες , και είναι όλες 50 - 50 γιαυτό ρωτάω τους ειδικούς ! κάθε γνώμη δεκτή!!!

paganis
27-01-13, 20:19
εφοσον θετεις θεμα..a/c, προφανως θα ψαχνεις για προφεησλιφτ...96αρι...δηλαδη διαθετεις κανα 3-4αρι..
αποψη μου...δες και ενα φεησλιφτ...και αποφασισε...
το φεηςλιφτ..εχει αλλο μοτερ 1,9..αλλο ταμπλο...αλλα ψαλιδια....αλλα το βασικο , ειναι οτι εχει διαφορετικο πισω μερος...που την κανει πραγματικα πανεμορφη....
η χρηματικη διαφορα, θα ειναι σεβαστη ...αλλα πιστευω , πως αξιζει

120ihatch
27-01-13, 20:19
Συγνώμη, αλλά ερώτηση είναι αυτή? Το πρωί-καταμεσήμερο-απόγευμα το καλοκαίρι τι λες, δεν το χρειάζεσαι το a/c ? Και μάλιστα όταν σε χωρίζει από τον ήλιο ένα καυτό κομμάτι υφάσματος η πλαστικού ανάλογα με το cabrio (και όχι κανονική οροφή κλειστού αυτοκινήτου με επένδυση κλπ).
Για να καταλάβεις, το καλοκαίρι η μαλακή οροφή ενός cabrio είναι (στην κυριολεξία) σαν ένα καυτό καλοριφέρ πάνω από το κεφάλι σου. (Αγόρασε χωρίς A/C και θα με θυμηθείς... ...)

Είχα 2 cabrio στο παρελθόν και χωρίς a/c δεν θα αγόραζα για κανένα λόγο...
(μεσημέρι καλοκαίρι με ανοιχτή οροφή είναι τουλάχιστον ηλίθιο μέσα στην πόλη ή σε επαρχιακό χωρίς σκιές/δέντρα στον δρόμο.... σε κανένα δάσος σε βόλτα αλλάζει βέβαια...)

paganis
27-01-13, 20:26
Συγνώμη, αλλά ερώτηση είναι αυτή? Το πρωί-καταμεσήμερο-απόγευμα το καλοκαίρι τι λες, δεν το χρειάζεσαι το a/c ? Και μάλιστα όταν σε χωρίζει από τον ήλιο ένα καυτό κομμάτι υφάσματος η πλαστικού ανάλογα με το cabrio (και όχι κανονική οροφή με επένδυση κλπ)

Είχα 2 cabrio στο παρελθόν και χωρίς a/c δεν θα αγόραζα για κανένα λόγο...
(μεσημέρι καλοκαίρι με ανοιχτή οροφή είναι τουλάχιστον ηλίθιο μέσα στην πόλη.... σε κανένα δάσος σε βόλτα αλλάζει βέβαια...)

το facelift..διαθετει εσωτερικη επενδυση..το προφεηλιφτ οχι...
ισως μαλιστα να εχει καλυτερη μονωση ,απο ενα με λαμαρινα πανω απο το κεφαλι σου που ψηνεις κρεατικα...

120ihatch
27-01-13, 20:30
το facelift..διαθετει εσωτερικη επενδυση..το προφεηλιφτ οχι...
ισως μαλιστα να εχει καλυτερη μονωση ,απο ενα με λαμαρινα πανω απο το κεφαλι σου που ψηνεις κρεατικα...

Και μόνο λόγω πάχους της μόνωσης δεν υπάρχει αντιστοιχία στο εσωτερικό... ότι επένδυση και να χει η μαλακή οροφή δεν παύει να είναι μερικά χιλιοστά πάχους υφάσματος.....

paganis
27-01-13, 20:32
Και μόνο λόγω πάχους της μόνωσης δεν υπάρχει αντιστοιχία στο εσωτερικό... ότι επένδυση και να χει η μαλακή οροφή δεν παύει να είναι μερικά χιλιοστά πάχους υφάσματος.....

οχι φιλε μου...εχει κανονικα αφρωδες υλικο...ιδιο με της οροφης σου..! επισης η θερμοκρασια που πιανει μια λαμαρινα...ειναι αρκετα μεγαλυτερη...

120ihatch
27-01-13, 20:33
οχι φιλε μου...εχει κανονικα αφρωδες υλικο...ιδιο με της οροφης σου..


Άντε πάλι να εξηγούμε τα αυτονόητα.......

το χάσαμε το θέμα....


ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ: ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ

BMW S1
27-01-13, 20:56
ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις ! άσχετο , το a/c μπαίνει και after? μέχρι 3 paganis ...εκεί... Μην σου πω και λιγότερα , γιατί μετά πιστεύω ξεφεύγεις και δεν θα είναι 1 αυτοκίνητο , γιαυτο το λέω....

paganis
27-01-13, 21:09
ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις ! άσχετο , το a/c μπαίνει και after? μέχρι 3 paganis ...εκεί... Μην σου πω και λιγότερα , γιατί μετά πιστεύω ξεφεύγεις και δεν θα είναι 1 αυτοκίνητο , γιαυτο το λέω....

ετοιμασου να δωσεις αλλα τοσα ,στα συνεργεια για να το κανεις αμαξι...

Nickolas_s2k
27-01-13, 22:54
Mε 3,5 παιρνεις του paganis..:)

paganis
27-01-13, 23:33
Mε 3,5 παιρνεις του paganis..:)

δωσε 4,...και με τα ρεστα..παρε και του nickolas..

leonidaskal
28-01-13, 00:54
καλα ερωτηση αυτη δεν ειναι φιλε.....
μονο με a/c και χωρισ καμια σκεψη
προσωπικα θα ειχα μεγαλο προβλημα χωρις... το καλοκαιρι
πιστευω πως με 3 δεν αγοραζεις σωστο αυτοκινητο φιλε....
και ναι θα δωσεις αλλα τοσα για να το βαλεισ σε μια σειρα
βρεθηκα στην θεση σου και ενω πλυρωσα αρκετα παραπανω πριν 2,5 χρονια για το ζετακι μου παλι εσκασα αρκετα για να μπορω να λεω οτι εχω ενα απροβληματιστο αυτοκινητο
χωρισ να βρω κανενα σοβαρο προβλημα απο τον πρωτο ιδιοκτητη
αν το αποφασισεις παντως καλως ηρθες και καλως σε βρηκαμε
θα καταλαβεις γιατι πολυ απο εμας αποκτησαν ενα χαζο χαμογελο

paganis
28-01-13, 11:18
ενας ιδιοκτητης...που αγαπαει και προσεχει το ζετακι του....δυσκολα θα το αποχωριστει για 3χιλ.
πρωτον γιατι εχει δαπανησει σεβαστα ποσα στην συντηρηση του ...και επιπλεον ειναι ενα ξεχωριστο οχημα...που ακομα εχει το κοινο του..
μονο ενας ιδιοκτητης ..που εχει αμελησει την συντηρηση του...ισως το δωσει τοσο χαμηλα..

120ihatch
28-01-13, 17:40
Συμφωνώ, με 3Κ η μόνη περίπτωση είναι να βρεις κάποιον απεγνωσμένο από τα μέτρα και την κατάσταση και θέλει πάση θυσία να το πουλήσει στις δύσκολες συγκυρίες που ζούμε (πχ αν φεύγει για το εξωτερικό)

Αλλά και πάλι, λόγω έλλειψης χρημάτων το πιθανότερο είναι να έχει παραμελήσει τελείως τη συντήρησή του.....

jkourkoulis
28-01-13, 18:43
Χωρίς δεύτερη σκέψη με aircondition αλλιώς θα γίνεις ψητός το καλοκαίρι...

BMW S1
29-01-13, 15:07
και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις , απλά αν δώσω όπως λέτε 6 και χιλ. τότε παίρνω Ζ4!!!
ξαναλέω οτι δεν θα είναι σαν 1 αυτοκίνητο , απλά για το χαμόγελο όπως είπε και ο leonidaskal , τη λατρεύω την Ζ3 αλλά δεν μπορώ να δώσω τόσα λεφτά για ένα αυτοκίνητο βόλτας!!!

paganis
29-01-13, 15:58
και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις , απλά αν δώσω όπως λέτε 6 και χιλ. τότε παίρνω Ζ4!!!
ξαναλέω οτι δεν θα είναι σαν 1 αυτοκίνητο , απλά για το χαμόγελο όπως είπε και ο leonidaskal , τη λατρεύω την Ζ3 αλλά δεν μπορώ να δώσω τόσα λεφτά για ένα αυτοκίνητο βόλτας!!!

θα φανω για ακομα μια φορα κακος.....αλλα θα το κανω, γιατι πραγματικα τα αγαπαω αυτα τα αμαξια ....και θλιβομαι,,οταν πλεον απευθυνονται σε τετοιο αγοραστικο κοινο....
εφοσον μπαινεις στο τρυπακι...με 6χιλ , αγοραζω ζ4 ....η ζ3..δεν ειναι το αμαξι που λατρευεις,,,
στα ματια εκεινων που αγαπαν την ζ3..η ζ4 ακομα και αν ειναι καλυτερο συνολικα σαν αυτοκινητο...δεν αποτελει υποκαταστατο...συνεπως ουτε επιλογη..
οταν λοιπον ...θεωρεις πως με λιγοτερα απο 3χιλ...θα αγορασεις μια ζετα...την οποια θα κυκλοφορεις για το χαμογελο σου...πολυ φοβαμαι , πως το μονο που θα αποκομισεις , ειναι τα γελια των γυρω σου για την κατασταση της...ή τουλαχιστον θα εξασφαλισεις χαμογελα στον μαστορα..
σε προτρεπω...λοιπον να μην παρεις μια ζ3...αλλα κοιταξεις για κατι αλλο...πχ mx5 mk1ή2
αφηστε τις ζ3...να καταληξουν σε χερια...που θα τις προσεχουν,,,και θα τις θεωρουν κατι παραπανω απο μια φθηνη γκομενοπαγιδα...

Nick_compact
29-01-13, 16:16
Η τραγική αλήθεια είναι ότι ένα τετρακύλινδρο Ζ3 δεν αξίζει πάνω από 4000, ασχέτως μέτρων και συγκυριών. Είναι ένα κακό αμάξι, με μόνο δυνατό σημείο την εμφάνιση και τίποτα παραπάνω.

paganis
29-01-13, 17:15
Η τραγική αλήθεια είναι ότι ένα τετρακύλινδρο Ζ3 δεν αξίζει πάνω από 4000, ασχέτως μέτρων και συγκυριών. Είναι ένα κακό αμάξι, με μόνο δυνατό σημείο την εμφάνιση και τίποτα παραπάνω.

η τιμη μιας σχετικα προσεγμενης ,προφεηλιφτ 1,8 ζ3 ειναι 4-5χιλ...(που και παλι θα θελει μαζεματακια)
η τιμη για αντιστοιχου επιπεδου φεησλιφτ 1,9 ζ3...ειναι 7-8χιλ...και ευθυνεται κυριως η κριση...μιας και 2 χρονια πισω , ηταν 50% πανω
προσωπικα την δικη μου δεν θα την εδινα...ουτε για τα διπλα...ο καθενας μας εκτιμα τα πραγματα διαφορετικα..και θα παραμεινει στο γκαραζ,,ως ενθυμια σε τυχον απογονους..
αν την κρινεις....με στανταρ αυτοκινητου πιστας....ναι ειναι κακο οχημα, τουλαχιστον οπως βγηκε απο το εργοστασιο...
αν την στησεις γινεται ενα πολυ καλο παιχνιδι...και τα παραδειγματα ειναι πολλα...

BMW S1
29-01-13, 19:14
@paganis , όχι φίλε μου , δεν θα φανείς κακώς, ίσα ίσα , σου ξαναείπα κάθε γνώμη είναι σεβαστή και καλοδεχούμενη , αν ήταν να πάρω ζ4 , δεν θα άνοιγα καθόλου το θέμα αυτό, απλά το αυτοκίνητο αν θα το αποκτήσω , όπως σου προανέφερα δεν θα το χρησιμοποιω σαν 1 , και ούτε σαν γκομενοπαγηδα όπως λες, αν σου έχουν περάσει ότι η ζ3 είναι γκομενοπαγηδα... γελιέσαι οικτρά, δεν είμαι τέτοιο αγοραστικό κοινό, δεν είμαι πιτσιρικάκι... απλά θέλω να έχω και αυτό το αυτοκίνητο γιατί μου αρέσει , και είναι all time classic , αν καταλαβαίνεις πως το θέτω... η ζ4 απλά δεν μου αρέσει.... γούστα είναι αυτά! φιλικά πάντα!

Nick_compact
29-01-13, 19:40
Και γω δεν τρελαίνομαι πολύ για το εμπρός της Ζ4, αντίθετα το εμπρός της Ζ3 είναι κατά τη γνώμη μου ότι καλύτερο έχει σχεδιασει ποτέ η BMW. Απλά δεν μου αρέσουν τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της σαν αμάξι, με κυριότερα από όλα την ακαμψία. Από εμφάνιση όμως όντως είναι classic.

paganis
29-01-13, 20:41
@paganis , όχι φίλε μου , δεν θα φανείς κακώς, ίσα ίσα , σου ξαναείπα κάθε γνώμη είναι σεβαστή και καλοδεχούμενη , αν ήταν να πάρω ζ4 , δεν θα άνοιγα καθόλου το θέμα αυτό, απλά το αυτοκίνητο αν θα το αποκτήσω , όπως σου προανέφερα δεν θα το χρησιμοποιω σαν 1 , και ούτε σαν γκομενοπαγηδα όπως λες, αν σου έχουν περάσει ότι η ζ3 είναι γκομενοπαγηδα... γελιέσαι οικτρά, δεν είμαι τέτοιο αγοραστικό κοινό, δεν είμαι πιτσιρικάκι... απλά θέλω να έχω και αυτό το αυτοκίνητο γιατί μου αρέσει , και είναι all time classic , αν καταλαβαίνεις πως το θέτω... η ζ4 απλά δεν μου αρέσει.... γούστα είναι αυτά! φιλικά πάντα!

απλα θελω να πω οτι, τον τελευταιο καιρο με την απαξιωση,,των οχηματων...η ζ3 κυριως η πρωτη...εχει γινει ο ευκολος και φθηνος στοχος...απο πιτσιρικια, αλλα και πιτσιρικες...που αφησαν το αυτοκινητο του μπαμπα....και αναζητουν ενα οχημα...αυτοπροβολης....αφηνοντας το στο ελεος του θεου απο πλευρας συντηρησης...
εσενα δεν σε ξερω..οποτε δεν μπορω να σε κατηγορησω ...για κατι αναλογο..απλα κανουμε κουβεντα...
επισης, αν πιστευεις πως μια σωστη ζ3(δες το προφιλ μου ή του nickolas s2k)....δεν ειναι αυτοκινητο ''κραχτης''....να σου πω...πως σε οποιοδηποτε κλαμπ...ο παρκαδορος το αφηνε διπλα σε οχηματα 10πλασιας αξιας..και μου ζηταγε να του το αφησω ξεσκεπαστο..
ενα διαχρονικο κλασσικο καλοσυντηρημενο αμαξι...παντα θα τραβαει τα βλεμματα...
παντως αν εισαι οπως λες συνειδητοποιημενος...και την θες πραγματικα...σου ευχομαι να βρεις καποια καλη...και στα λεφτα που θες...διατηρωντας της οπως της αξιζει..και αν χρειαστεις βοηθεια ...εδω ημαστε..
τελος, εχουμε συναντηση ..την αλλη βδομαδα στα φλοκαφε στον αγιο στεφανο...οποτε αν θες...ελα να σε γνωρισουμε...

Nickolas_s2k
29-01-13, 22:20
Και γω δεν τρελαίνομαι πολύ για το εμπρός της Ζ4, αντίθετα το εμπρός της Ζ3 είναι κατά τη γνώμη μου ότι καλύτερο έχει σχεδιασει ποτέ η BMW. Απλά δεν μου αρέσουν τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της σαν αμάξι, με κυριότερα από όλα την ακαμψία. Από εμφάνιση όμως όντως είναι classic.

εγω θα αφησω στην ακρη την εμφανιση που ειναι θεμα γουστου (για μενα πχ μια ζ3μ ειναι οντως απο τα πιο ομορφα δημιουργηματα της Bmw αλλα αυτο δεν εχει σημασια..κουβεντα να γινεται)

Θελω να εστιασω λιγο στα υπολοιπα χαρακτηριστικα της οπως τουλαχιστον τα βιωνω στη δικια μου..και εξηγουμαι..ναι οντως μια ζ3 ειναι ''κακο'' αυτοκινητο ετσι οπως παραγεται απο το εργοστασιο καθως ενω αρχικα σχεδιαστηκε για επιδοσεις στη συνεχεια η εταιρεια αλλαξε ροτα και εβγαλε στην παραγωγη ενα πιο soft δημιουργημα το οποιο θα απευθυνοταν σε ενα μεγαλυτερο αγοραστικο κοινο που δεν ειχε ως μονο στοχο το απολυτο κρατημα η τις απολυτες επιδοσεις.

Ομως παρολα αυτα βασιστηκε πανω σε ενα πλαισιο και συστημα αναρτησης αρχαιο μεν αλλα ακρως επιτυχημενο δε οπως αυτο του μ3 ε30 για πισω ενω ταυτοχρονα εξαλειψε ολα τα προβληματα που παρουσιαζε το ε30 τοποθετωντας εμπρος συστημα απο ε36 με
μεγαλυτερη ακαμψια σε θολους
τοποθετηση εργοστασιακου x-brace και
τοποθετωντας επισης μια απο τις πιο γρηγορες και αμεσες κρεμαγιερες μεχρι και σημερα!

Εκει που θελω να καταληξω ειναι πως με αρκετο ψαξιμο και μελετη και τις σωστες κινησεις μπορει αυτο το κακο σε ακαμψια πλαισιο (που παρεπιπτοντως το z3 coupe στο ιδιο ακριβως σασι ειναι απο τα πιο ακαμπτα πλαισια μεχρι και σημερα) να μεταμορφωθει σε κατι πααρα πολυ καλο διοτι κατα τη γνωμη μου συνδυαζει ορισμενα βασικα χαρακτηριστικα ενος αυτοκινητου που απευθυνεται σε καποιον ενθουσιωδη οδηγο και σε συνδυασμο με την εμφανιση της κανουν ενα συνολο ακαταμαχητο..

το ποιες ειναι αυτες οι κινησεις εν ταχει μπορω να πω

1.μια καλη ρυθμιζομενη αναρτηση υψος/σκληροτητα (εγω προσωπικα εχω bilstein / schnizer καλαμι - ελατηριο με προσθηκες (pads ελατηριων 9mm) απο ζ3μ και πιατελα ενισχυσης εμπρος θολων επισης απο ζ3μ
2.μπαρα θολων εμπρος
3.σινεμπλοκ ψαλιδιων εκκεντρα απο ζ3μ/μ3 ε36
4.camber bolt kit (οχι αυτο που δινει η bmw στο αμορτισερ με το ρυθμιζομενο παξιμαδι διοτι γενικα χανεται ευκολα η ρυθμιση και εχουν ακουστει και αρκετα προβληματα)
Εννοω την τοποθετηση μιας ροδελας μεταξυ αμορτισερ και ακρου σε 2 σημεια και φυσικα μακρυτερες βιδες Μ12*25 με 10.9 σκληροτητα..Αυτο το αναφερω για καποιον ο οποιος θελει να αυξησει την camber του με ασφαλεια εως -2 μοιρες που κατα τη γνωμη μου ειναι η χρυση τομη για χρηση δρομου/πιστας ..τονιζω ΜΟΝΟ μια ροδελα για χρηση δρομου καθως με 2 ροδελες το ακρο παυει να ακουμπαει στον πυρο του αμορτισερ και ειναι επικινδυνο στους δρομους μας χτυπα ξυλο!
5.Τοποθετηση παχυτερων αντιστρεπτικων απο ζ3 3.0 σαν τελευταια κινηση..ουτε εδω χρειαζονται υπερβολες καθως το αυτοκινητο μετα γινεται αρκετα δυστροπο

Για πισω τωρα

1.Μπλοκε διαφορικο (εμενα εχει τορσεν 25% θα προτιμουσα ομως ενα δισκατο)
2.Σινεμπλοκ γεφυρας ireland engineering
3.Σινεμπλοκ διαφορικου απο μ3 ε30
4.topmounts απο μ3 ε46 cabrio
5.pads ελατηριων απο ε46 15mm
6.Ενισχυσεις για πανω απο τους θολους απο ζ3 (προσφερεται σαν μεταγενεστερης τοποθετησης)
7.μπαρα θολων πισω

Σε γενικες γραμμες αυτα γιατι μπορει και να ξεχναω κατι.!

Και για φρενα που ξεχασα..μαμα με σωληνακια υψηλης, ενα καλο τακακι και καλα υγρα.

Απο κει και περα πολλα ακομα μπορουν να γινουν ειδικα πισω για ρυθμιση συγκλισης και camber ομως δεν τα συνιστω για χρηση δρομου..

Για το τελος κρατησα τον παραγοντα offset ζαντων καθως ειδικα στο ζ3 παρατηρειται πολυ μεγαλη διαφοροποιηση της συμπεριφορας του αυτοκινητου σε αυτους τους παραγοντες..

Τωρα θα μου πειτε οκ αμα ειναι να κανεις ολα αυτα για να χεις αμαξι ... αυτο που ηθελα να πω ειναι πως υπαρχει η βαση για να κανεις οτι θες και να εισαι μονιμως με το χαμογελο στο στομα ακομα και με λιγοτερα κυβικα.. εγω προσωπικα ουδεποτε υπηρξα λατρης της δυναμης και των μεγαλων μοτερ..Παντα κατηγορουσα οσους ενδιαφερονταν μονο για δυναμη και την υπερτονιζαν ως το βασικοτερο προσον ενος αυτοκινητου..

Ναι μια ζ3 4κυλινδρη προσεγμενη με αγαπη μπορει να μην ειναι πυραυλος ομως οπως ειπα μπορει να μιλησει μεσα σου διοτι εχει κατι που παρα πολλα συγχρονα - αποστειρωμενα οχηματα θα ζηλευουν για παντα ..Οποιος καταλαβαινει καταλαβαινει..Και με το συγκεκριμενο στησιμο που ανεφερα πιο πανω για μενα μεταμορφωνεται σε μοναδικο παιχνιδι!!

panos z3
29-01-13, 23:11
Νικολα συμφωνω απολυτα με αυτα που εγραψες και πραγματικα μπορουν να βοηθησουν οποιον θελει το Ζ3 του να ξεχωριζει κυριως για τον ιδιοκτητη προσδιδωντας του απολυτη ευχαριστηση στην οδηγηση!επισης οπως αναφερθηκε πιο πανω μπορει να εντυπωσιασει οποιοδηποτε κοινο και ναι πιστευω οτι ενα καλοσυντηρημενο οπως του αξιζει Ζ3 υπερισχυει απο πολλα αλλα κατα την γνωμη μου ακομα και εμφανησιακα!Η εργοστασιακη μορφη ειναι η βαση,απο κει και περα ειναι τι κανεις εσυ ο ιδιος για να το φερεις στα μετρα σου και να το χαρεις!στα 3000 ευρω που κοιτας επειδη πριν απο ουτε 2 χρονια ειχα μπει και εγω στην ιδια διαδικασια τα περισσοτερα ειναι κομενα,κολιμενα,με ενα σωρο προβλημματα..και προφανως μιλαμε για το προφεισλιφτ που ειναι αρκετα πιο παλιο και αλλο αμαξι εμφανισιακα,αρκει να τα δεις απο πισω και τα δυο..και οπως ειπε και ο λευτερης για να το πουλαει καποιος σε αυτην την τιμη οχι μονο δεν θα χει επενδυσει σε αυτο ωστε να το κανει καλυτερο αλλα θα θελει και ενα σωρο μαζεματα..καλυτερα να δωσεις κατι παραπανω για προφεσλιφτ πχ 4-5 αφου οπως λες θες να δωσεις λιγα,αλλα με τπτ κοντα στα 3..ειναι αστειο!φιλικα παντα και ευχομαι να παρεις κατι καλο και αξιοπιστο στο τελος!οτι θες εδω ειμαστε δειξε μας και ποια σκεφτεσαι μιπως μπορουμε να βοηθησουμε!!

Και φυσικα με 6000 δεν περνεις Ζ4(σωστη τουλαχιστον)..ισχυουν καποια αναλογα πραγματα..!αλλα πιστευω ειναι πιο δυσκολο να βρεις μια καλη Ζ3!!τουλαχιστον αυτο διαπιστωσα εγω γενικα!

Nick_compact
29-01-13, 23:24
Φίλε Νικόλα, από όλα όσα ανέφερες, ΤΙΠΟΤΑ δεν φτιάχνει την ακαμψία του πλαισίου. Τίποτα δεν θα το κάνει να συμπεριφέρεται σωστά στο βρεγμένο με αυτή την πίσω ανάρτηση. Η ακαμψία του αντιστοιχεί στο 25% της ακαμψίας του πλαισίου του ΜΙΝΙ μου. (χωρίς υπερβολή). Τίποτα δεν θα κάνει τα 8V μοτέρ να γίνουν ανθρώπινα, μπορεί να είναι σκυλιά, αλλά πάλιωσαν πολύ πια από όλες τις πλευρές. Όσο γρήγορη κρεμαγιέρα και να έχει, η αίσθηση παραμένει Ε36 (έχω οδηγήσει Ζ3, είχα και Ε36). Το αμάξι ΔΕΝ φτιάχνεται σε πολλά θέματα. Και δεν με νοιάζει γιατί θα ήθελα να το βάλω στην πίστα, όμως δεν θα ήθελα να έχω αμάξι που πριν από όλα τα άλλα δεν με ικανοποιούν οι προδιαγραφές. Έλεος, η ακαμψία του αντιστοιχεί σε ford fiesta του 1976.

nikZ3
30-01-13, 01:03
... εγω προσωπικα ουδεποτε υπηρξα λατρης της δυναμης και των μεγαλων μοτερ..Παντα κατηγορουσα οσους ενδιαφερονταν μονο για δυναμη και την υπερτονιζαν ως το βασικοτερο προσον ενος αυτοκινητου ..


Το αδικεις εδω το θεμα. Το Ζ3 θεωρειται σπορ αυτοκινητο αρα οφειλει να ειναι και δυνατο, για τους λατρεις του ειδους.

ΤΙΠΟΤΑ δεν φτιάχνει την ακαμψία του πλαισίου.
Τίποτα δεν θα το κάνει να συμπεριφέρεται σωστά στο βρεγμένο με αυτή την πίσω ανάρτηση.
Η ακαμψία του αντιστοιχεί στο 25% της ακαμψίας του πλαισίου του ΜΙΝΙ μου. (χωρίς υπερβολή).
Τίποτα δεν θα κάνει τα 8V μοτέρ να γίνουν ανθρώπινα, μπορεί να είναι σκυλιά, αλλά πάλιωσαν πολύ πια από όλες τις πλευρές.


Δυστυχως ετσι ειναι ... κι ας ειναι ενα απο τα ωραιοτερα ροουντστερ στην ιστορια του ειδους. Και αρκετα απολαυστικο σε γενικες γραμμες στην οδηγηση του.

Nickolas_s2k
30-01-13, 07:26
Φίλε Νικόλα, από όλα όσα ανέφερες, ΤΙΠΟΤΑ δεν φτιάχνει την ακαμψία του πλαισίου. Τίποτα δεν θα το κάνει να συμπεριφέρεται σωστά στο βρεγμένο με αυτή την πίσω ανάρτηση. Η ακαμψία του αντιστοιχεί στο 25% της ακαμψίας του πλαισίου του ΜΙΝΙ μου. (χωρίς υπερβολή). Τίποτα δεν θα κάνει τα 8V μοτέρ να γίνουν ανθρώπινα, μπορεί να είναι σκυλιά, αλλά πάλιωσαν πολύ πια από όλες τις πλευρές. Όσο γρήγορη κρεμαγιέρα και να έχει, η αίσθηση παραμένει Ε36 (έχω οδηγήσει Ζ3, είχα και Ε36). Το αμάξι ΔΕΝ φτιάχνεται σε πολλά θέματα. Και δεν με νοιάζει γιατί θα ήθελα να το βάλω στην πίστα, όμως δεν θα ήθελα να έχω αμάξι που πριν από όλα τα άλλα δεν με ικανοποιούν οι προδιαγραφές. Έλεος, η ακαμψία του αντιστοιχεί σε ford fiesta του 1976.

Νικο συμφωνω οτι το αυτοκινητο στο βρεγμενο δεν μπορει να συμπεριφερθει καλα ομως αυτο ειναι συνισταμενη πολλων παραγοντων και οχι της ακαμψιας.. Το κοντο μεταξονιο σε συνδυασμο με τη γρηγορη κρεμαγιερα απαιτουν προσοχη στη βροχη καθως το αμαξι σε πουλαει για πλακα αν υπερεκτιμησεις τις δυναμεις του..ομως και ενα s2k στο βρεγμενο ειναι χαρος!σημαινει πως δεν ειναι καλο αυτοκινητο;προσεξε δεν τα συγκρινω απλα επισημαινω συγκεκριμενα μειoνεκτηματα.. Για να επανελθω στο θεμα της ακαμψιας εχει γινει καραμελα στο στομα των επικριτων της ζ3 και ακομα και οσοι ειναι παντελως ασχετοι τη χρησιμοποιουν συνεχεια για να κατακρινουν το αυτοκινητο! Νικο ξερεις καλα πως για να φτασει στο σημειο καποιος να καταλαβει προβλημα ακαμψιας πρεπει πρωτα να εχει εξαντλησει ολα τα περιθωρια του συστηματος αναρτησης και εδω πρωτευοντα ρολο παιζουν τα αμορτισερ ελατηρια, τα σινεμπλοκ, τα topmounts, οι αντιστρεπτικες κλπ τα οποια εαν εχουν υποστει προσεκτικες βελτιωσεις δημιουργουν ενα τελειως διαφορετικο συνολο και τελειως διαφορετικη αισθηση του πλαισιου..
Σε αυτα η ζ3 πασχει εκ κατασκευης και ολα οσα εγραψα πιο πανω ΔΕΝ βελτιωνουν την ακαμψια(εκτος απο τις μπαρες θολων λιγο) οπως σωστα ειπες.. Αυξανουν ομως στο επακρο το σημειο στο οποιο θα αισθανθεις την απουσια της και πιστεψε με και εγω εχω οδηγησει αρκετα ζ3 και καποια e36 και δεν ειχα μεινει ικανοποιημενος απο αυτα που εγω τουλαχιστον *ζηταω..κανενα αυτοκινητο δεν ειναι ιδιο με ενα αλλο και σου ξαναλεω πως συμφωνω σε οσα λες ομως πιστεψε με μια ζ3 μπορει να γινει φανταστικο αυτοκινητο και να γινει solid τουλαχιστον εως τα ορια της αναρτησης του τα οποια δεν ειναι ευκολο να εξαντληθουν απο το μεσο οδηγο.. Aλλωστε και μια φερραρι 360 spider αν δε με απατα η μνημη μου εχει ιδια σχεδον η και μικροτερη ακαμψια απο ενα γκολφ.. Τι σημαινει αυτο; Οτι ενα γκολφ ειναι καλυτερο αυτοκινητο η οτι στριβει καλυτερα; Γελοιο παραδειγμα βεβαια αλλα αποδεικνυει οτι δεν ειναι μονο η ακαμψια το κοκκαλακι της νυχτεριδας.. Αλλωστε την ειδα και την ακαμψια των e36,e46 που ανοιγουν σε 200 σημεια σαν καρυδοτσουφλα χωρις λογο!φυσικα δεν αναφερομαι στην ακαμψια στρεψης που συζηταμε πιο πανω απλα το φερνω σαν παραδειγμα..*

Nickolas_s2k
30-01-13, 07:37
Το αδικεις εδω το θεμα. Το Ζ3 θεωρειται σπορ αυτοκινητο αρα οφειλει να ειναι και δυνατο, για τους λατρεις του ειδους.


Ρε συ Νικο δεν το αδικω το θεμα..ειπα οτι δεν συμφωνω με οσους ασχολουνται ΜΟΝΟ με την αυξηση ιπποδυναμης παραμελωντας ολα τα υπολοιπα και υπερτονιζουν την απουσια της ως το μεγαλυτερο ελαττωμα του αυτοκινητου.. Τι να το κανω να εχω γκαζι να το παταω και το αμαξι μπροστα να χορευει καλαματιανο και πισω τσαμικο;; Ποια χαρα θα μου δωσει;; Εκει που θελω να καταληξω ειναι πως ενα αυτοκινητο γενικα δεν ειναι καλο λογω ενος μοτερ δυνατου αλλα ειναι καλο οταν εχει ολα τα χαρακτηριστικα εκεινα που να μπορουν να κανουν το δυνατο μοτερ να αποδειξει τη δυναμη του σε ολους τους τομεις!

Nick_compact
30-01-13, 08:50
Νικόλα συμφωνώ ότι η Ζ3 είναι πολύ ελκυστική (η facelift). Άλλωστε το έγραψα και παραπάνω. Δεν είναι άσχημο βολτάδικο αυτοκίνητο. Απλά δεν έκανε πολύ καλά την δουλειά της η BMW. Δεν είπα ότι φταίει η ακαμψία για το βρεγμένο, αν είδες είπα ότι φταίει η πίσω ανάρτηση. (το Ε36 που είχα ήταν compact έτσι ήταν κι εκείνο). Απλά είμαι "λίγο" κολλημένος με τα νούμερα και τα tech specs.

EDIT : Νικόλα όλες τις βελτιώσεις που ανέφερες τις γνωρίζω λόγω του compact που είχα όπως ανέφερα.

paganis
30-01-13, 11:55
δεν νομιζω ,οτι ο υποψηφιος αγοραστης μιας ζ3...θα την παρει για αγωνες ταχυτητας...και φυσικα , δεν τον αποσχολουν δεκατα και μεγιστες ταχυτητες εισοδου-εξοδου στην στροφη....
μια σωστα προετοιμασμενη ζ3,,,ομως θα δωσει αλλες χαρες στον ιδιοκτητη της...
θα τον ταξιδεψει αβιαστα στην εθνικη...
και θα τον προκαλεσει να ανοιξει την κουκουλα μια ανοιξιατικη βραδυα.. να παει μια βολτα στην παραλια..
και φευγοντας να περασει ,απο την αγαπημενη του διαδρομη...για λιγες υπερβολες...

jkourkoulis
30-01-13, 13:02
δεν νομιζω ,οτι ο υποψηφιος αγοραστης μιας ζ3...θα την παρει για αγωνες ταχυτητας...και φυσικα , δεν τον αποσχολουν δεκατα και μεγιστες ταχυτητες εισοδου-εξοδου στην στροφη....
μια σωστα προετοιμασμενη ζ3,,,ομως θα δωσει αλλες χαρες στον ιδιοκτητη της...
θα τον ταξιδεψει αβιαστα στην εθνικη...
και θα τον προκαλεσει να ανοιξει την κουκουλα μια ανοιξιατικη βραδυα.. να παει μια βολτα στην παραλια..
και φευγοντας να περασει ,απο την αγαπημενη του διαδρομη...για λιγες υπερβολες...


Συμφωνώ απόλυτα! Να σημειώσω ότι και το χειμώνα είναι ωραία με ανοιχτό το καλοριφέρ και μία βόλτα δίπλα στη θάλασσα... ;) Προσωπικά αυτό που με έκανε να θέλω τη Ζ3 δεν ήταν ούτε οι επιδόσεις της ούτε τίποτα σχετικό, ήταν το ότι όταν την είδα από κοντά μαγεύτηκα και ακόμα και τώρα όταν παρκάρω το βράδυ και πάω προς το σπίτι γυρνάω το κοιτάω και το θαυμάζω.

nikZ3
30-01-13, 16:00
δεν νομιζω ,οτι ο υποψηφιος αγοραστης μιας ζ3...θα την παρει για αγωνες ταχυτητας...και φυσικα , δεν τον αποσχολουν δεκατα και μεγιστες ταχυτητες εισοδου-εξοδου στην στροφη....
μια σωστα προετοιμασμενη ζ3,,,ομως θα δωσει αλλες χαρες στον ιδιοκτητη της...
θα τον ταξιδεψει αβιαστα στην εθνικη...
και θα τον προκαλεσει να ανοιξει την κουκουλα μια ανοιξιατικη βραδυα.. να παει μια βολτα στην παραλια..
και φευγοντας να περασει ,απο την αγαπημενη του διαδρομη...για λιγες υπερβολες...

Δεν νομιζω πως εχεις δικιο ...

Ο καθε ενας υποψηφιος αγοραστης/κατοχος εχει τις δικες του απαιτησεις απο ενα αυτοκινητο. Αλλος το θελει για βολτες και αλλος και για επιδοσεις, αλλος για να βγαζει γκομενακια, γενικα απ'ολα εχει ο μπαξες.
Εγω προσωπικα του πινω το αιμα στην Εθνικη και το χαιρομαι ανοικτο τα βραδυα απο Ανοιξη εως και Φθινωπορο.

Θα επαναλαβω ομως για τυχον παρανοησεις πως το Ζ3 ειναι ενα καθαροαιμο Roadster !!!! Δηλαδη ενα Σπορ διθεσιο αυτοκινητο με ανοιγομενη οροφη ...
Και οπως ειναι γνωστο, η BMW του εβαλε δυο μικρους κινητηρες (1.8 & 1.9) και απο εκει και μετα το φορτωσε ολο 6κυλινδρους (2.0 / 2.2 / 2.5 / 2.8 / 3.0 / 3.2) ως οφειλε να κανει.
Το Ζ3 ανηκει στην ιδια κατηγορια με το Honda S2000, με το Audi TT, με το Porsche boxter κ.α.

Απλα ειχε την πολυτελεια να μπορει να του βαλει και 2 μικρους κινητηρες για να αυξησει προφανως κι αλλο το αγοραστικο κοινο.

Αυτα, φιλικα παντα ! :cheers:

paganis
30-01-13, 19:30
Δεν νομιζω πως εχεις δικιο ...

Ο καθε ενας υποψηφιος αγοραστης/κατοχος εχει τις δικες του απαιτησεις απο ενα αυτοκινητο. Αλλος το θελει για βολτες και αλλος και για επιδοσεις, αλλος για να βγαζει γκομενακια, γενικα απ'ολα εχει ο μπαξες.
Εγω προσωπικα του πινω το αιμα στην Εθνικη και το χαιρομαι ανοικτο τα βραδυα απο Ανοιξη εως και Φθινωπορο.

Θα επαναλαβω ομως για τυχον παρανοησεις πως το Ζ3 ειναι ενα καθαροαιμο Roadster !!!! Δηλαδη ενα Σπορ διθεσιο αυτοκινητο με ανοιγομενη οροφη ...
Και οπως ειναι γνωστο, η BMW του εβαλε δυο μικρους κινητηρες (1.8 & 1.9) και απο εκει και μετα το φορτωσε ολο 6κυλινδρους (2.0 / 2.2 / 2.5 / 2.8 / 3.0 / 3.2) ως οφειλε να κανει.
Το Ζ3 ανηκει στην ιδια κατηγορια με το Honda S2000, με το Audi TT, με το Porsche boxter κ.α.

Απλα ειχε την πολυτελεια να μπορει να του βαλει και 2 μικρους κινητηρες για να αυξησει προφανως κι αλλο το αγοραστικο κοινο.

Αυτα, φιλικα παντα ! :cheers:

μαλλον εχω αδικο...προφανως , ξερεις αρκετους που το εχουν για πιστα...
επισης ενα roaster...οφειλει να εχει πισω κινηση...συνεπως το ΤΤ..δεν ανηκει για μενα σε αυτην την κατηγορια..
το ζ3 μπορει να ανηκει,,στην κατηγορια roadster...αλλα εχει αλλη φιλοσοφια απο τα υπολοιπα που ανεφερες...(ειναι πολυ πιο soft)..
μονο το ζ3μ...μπορει να μπει στην συγκριση οδηγικα με τα υπολοιπα..
οποιοδηποτε αλλο ζ3...για να μπορεσει να στριψει...ικανοποιητικα...θα πρεπει αλλαξει αρκετα , απο το εργοστασιακο σεταπ...
και οπως ειπες , ο καθενας εχει διαφορετικες απαιτησεις,,πχ για σενα..μπορει να στριβει...αλλα για μενα...που ειχα 2 πεζο..φτιαγμενα απο peugeot sport...και τα εστριβα χωρις αυριο...στο ζ3 μου φοβηθηκα..

Nick_compact
30-01-13, 19:45
Τα cabrio οφείλουν να είναι soft.. σαν ορισμός το roadster είναι πάνω απόλα διθέσιο, πισωκίνητο και fun to drive.

nikZ3
30-01-13, 21:37
Τα cabrio οφείλουν να είναι soft.. σαν ορισμός το roadster είναι πάνω απόλα διθέσιο, πισωκίνητο και fun to drive.

:nixweiss:

"Roadster cars are convertible compact sport cars, more or less luxurious but with a bold look and providing lots of feedback to the driver. they are the fun fast cars by excellence"

http://www.topspeed.com/cars/roadster/ke1418.html



μαλλον εχω αδικο...προφανως , ξερεις αρκετους που το εχουν για πιστα...

Δεν ξερω κανεναν και δεν με αφορουν τα προσωπικα γουστα του οποιου ιδιοκτητη ενος Ζ3 και ουτε τα κρινω ...




επισης ενα roaster...οφειλει να εχει πισω κινηση...συνεπως το ΤΤ..δεν ανηκει για μενα σε αυτην την κατηγορια..


Σεβαστη η αποψη σου αλλα επισημως θεωρειται ροουντστερ. Και πιστεψε με, το Quattro με τα 225 δεν "ακουμπιεται" ... το γνωριζω μιας και ειχα το S3 ...




το ζ3 μπορει να ανηκει,,στην κατηγορια roadster...αλλα εχει αλλη φιλοσοφια απο τα υπολοιπα που ανεφερες...(ειναι πολυ πιο soft)..


Ετυχε ... δεν τους πετυχε, δυστυχως !!! Λογω ακαμψιας για οσκαρ !!! Αυτο λυθηκε καπως με το facelift και διορθωθηκε τελειως οταν βγηκε ο αντικαταστατης το Ζ4 που μπορει και ακολουθει την γραμμη πορειας υποδειγματικα !!!





οποιοδηποτε αλλο ζ3...για να μπορεσει να στριψει...ικανοποιητικα...θα πρεπει αλλαξει αρκετα , απο το εργοστασιακο σεταπ...


Αυτο πες το ψεμματα ... ομως οι 6κυλινδροι δυνατοτεροι κινητηρες βοηθουν τα πλαισια να ανταποκρινονται καλυτερα σε πολυ συγκεκριμενες βελτιωσεις δεχτουν μπορω να πω απο την εμπειρια μου !
Αμορτισερ, ελατηρια, aftermarket αντιστρεπτικες (οχι M-pack !!!), και μερικα ψιλα οπως μπαλακια (Meyle) στα ψαλιδια π.χ.
Οι συγκεκριμενες βελτιωσεις βοηθουν απιστευτα στην οδικη συμπεριφορα.
Αυτα που δεν παλευονται δυστυχως ειναι τα 4κυλινδρα προ facelift (οπως και τα Compact). Εγκληματικο πισω συστημα που ευτυχως το εσωσε η BMW λιγο αργοτερα με το facelift.





και οπως ειπες , ο καθενας εχει διαφορετικες απαιτησεις,,πχ για σενα..μπορει να στριβει...αλλα για μενα...που ειχα 2 πεζο..φτιαγμενα απο peugeot sport...και τα εστριβα χωρις αυριο...στο ζ3 μου φοβηθηκα..

Το πρωτο μου αυτοκινητο ηταν στις αρχες της δεκαετιας του '90 ενα Peugeot 205 1.9 GTI, μετα πηρα το 106 GTI, πιο μετα ενα Audi A3 1.8T και αμεσως μετα το S3. Εχω γνωση καλη τι σημαινει να στριβεις ομολογουμενως ...
Κι εγω φοβηθηκα με το Ζ3 και ακομα το ψιλοφοβαμαι καποιες στιγμες λογω ανεπαρκους ακαμψιας αλλα και λογω ελλειψης μπλοκε προς ωρας.

:cheers:

nikZ3
30-01-13, 21:44
Ρε συ Νικο δεν το αδικω το θεμα..ειπα οτι δεν συμφωνω με οσους ασχολουνται ΜΟΝΟ με την αυξηση ιπποδυναμης παραμελωντας ολα τα υπολοιπα και υπερτονιζουν την απουσια της ως το μεγαλυτερο ελαττωμα του αυτοκινητου.. Τι να το κανω να εχω γκαζι να το παταω και το αμαξι μπροστα να χορευει καλαματιανο και πισω τσαμικο;; Ποια χαρα θα μου δωσει;; Εκει που θελω να καταληξω ειναι πως ενα αυτοκινητο γενικα δεν ειναι καλο λογω ενος μοτερ δυνατου αλλα ειναι καλο οταν εχει ολα τα χαρακτηριστικα εκεινα που να μπορουν να κανουν το δυνατο μοτερ να αποδειξει τη δυναμη του σε ολους τους τομεις!

Νικολα, σαφως εδω εχεις δικιο ... η δυναμη ομως πρεπει εξισου να ειναι κι αυτη εκει.

MZ3
30-01-13, 22:55
και το προλιφτινγ με το 140 αλογάκια εργοστασιακά και μπλοκε εργοστασιακό μια χαρά
fun to drive ήτανε
απλά μην το συγκρίνουμε με τα σημερινά δεδομένα.. ντροπή!

leonidaskal
01-02-13, 23:54
το πηγατε το θεμα πολυ μακρια ρε παλικαρια
μια ζ3 ειπε να αγορασει ο ανθρωπος γιατι γουσταρει οτι και εμεις ,
να χαιρετε να την βλεπει τοσο απλα
σιγουρα 3000 ευρω ειναι χρηματα για ενα αυτοκινητο που θελει ταισμα για να στρωσει αλλα τι του γραφετε του ανθρωπου για αναρτησεις και αντιστρεπτικες και σινεμπλοκ και και και και........λες και θα τα χρειαστει
να το παρεισ φιλε το ζετακι αλλα θελει φροντιδα και προδερμ που λενε
και το προδερμ εχει λεφτα,αν καταλαβενεις τι λεω

BMW S1
02-02-13, 15:17
το πηγατε το θεμα πολυ μακρια ρε παλικαρια
μια ζ3 ειπε να αγορασει ο ανθρωπος γιατι γουσταρει οτι και εμεις ,
να χαιρετε να την βλεπει τοσο απλα
σιγουρα 3000 ευρω ειναι χρηματα για ενα αυτοκινητο που θελει ταισμα για να στρωσει αλλα τι του γραφετε του ανθρωπου για αναρτησεις και αντιστρεπτικες και σινεμπλοκ και και και και........λες και θα τα χρειαστει
να το παρεισ φιλε το ζετακι αλλα θελει φροντιδα και προδερμ που λενε
και το προδερμ εχει λεφτα,αν καταλαβενεις τι λεω

σας ευχαριστω ολους για τις οποιες απαντησεις σας , και leonidaskal σε ευχαριστω ρε φιλε... με νιωθεις!!!

leonidaskal
02-02-13, 16:01
να σαι καλα φιλε
αααααααα και μην ξεχνας
ΠΡΟΣΟΧΗ
υπαρχουν δυο ειδων λατερνες στο δρομο......
1.αυτες με τη μανιβελα και τις ροδες που τις κουβαλαμε ανθρωποι και που... και που... βγαζουν και κανα φραγκακι
2.οι αλλες χωρις μανιβελα αλλα με ροδες ,που κουβαλανε αυτες τους ανθρωπους και συνεχως τους τρωνε λεφτα και γινονται συνεχεια ΡΟΜΠΑ ...

για αυτο προσοχη μην το παρακανεις αν παρεις το ζετακι ειναι κριμα

zografias
06-02-13, 00:31
Τα Ζ3 είναι λίγο παλιά αυτοκίνητα! Όπως καταλαβαίνεις φίλε μου, σε ένα όχημα φαίνονται τα 15 χρονάκια που κυκλοφορεί! Τι σημαίνει αυτό..? Ότι κάποιος που το δίνει θα έχει αφήσει σίγουρα ψιλοδουλίτσες για σένα! Η λογική λέει ότι όσο φθηνότερα το πάρεις τόσο πιο πολύ θα ασχοληθείς!
Για να σου δώσω να καταλάβεις, πριν 1 χρόνο πήρα Ζ3 1.8 '98 με 5500€, αυτοκίνητο γκαραζάτο... Από τότε έχω ρίξει 1,5 χιλιάρικο και θέλω κανένα 500αρικο ακόμα για να το τελειοποιήσω.. (Ψειρίζω τη μαιμού κι εγώ όπως κι άλλοι εδώ..)
Θέλω να σου πω ότι αγόρασε το, απλά κάνε καλή επιλογή για να μην σε τρέχει μετά! Τα υπόλοιπα που σου λένε για βελτιώσεις δεν σ ενδιαφέρουν ακόμα... Κάνε τις βόλτες σου cabrio κι αν αρχίσει να σου ξινίζει στο δρόμο, τις βρίσκουμε τις λύσεις..

BMW S1
06-02-13, 09:58
Καλημέρα σ'όλους σας ,
έχετε δίκιο σε αυτό που λέτε , για το φτηνό... αλλά και το ακριβό καμιά φορά βγαίνει σκάρτο. Τι θέλω να πω ? Το καλοκαίρι που έψαχνα, είχα βρει 2-3 ζ που μου άρεσαν , το ένα 6000 ε μου είπαν ατρακάριστο , προσεγμένο κλπ , έδωσα πινακίδα σε έναν γνωστό (επειδή το αυτοκίνητο ήταν εκτός περιοχής) και ανακάλυψα οτι είχε 6 δηλωμένα τρακαρίσματα εκ των οποίων το 1 ήταν καραμπόλα μπρος πίσω ,(ιδιώτης αυτός) .
Το άλλο το είχα δει στο car, το είχε ιδιώτης , 6000 ε , την ίδια στιγμή το ίδιο ζ μαντράς 6900 , μετά από έναν μήνα άλλος μαντράς 5500... στο αυτοκίνητο χαρακτηριστικά του έλειπαν τα φλάς απο τον προφυλακτήρα και το προβ. ομίχλης ... μπήκα στην περιέργεια να πάω να το δώ από κοντά , διαπιστώνω με τα λίγα που γνωρίζω , οτι το αυτοκίνητο είναι οχι απλα για πέταμα και στουκαρισμένο , 0 συντήρηση , τα roll bar γύριζαν δεξιά αριστερά ... με το που άνοιξε το καπό της μηχανής .... η μούμια του Τουταγχαμών είχε λιγότερη σκόνη και βρώμα.... οσο για τα προβολακια και τα φλας... απαντηση μαντρα, δεν τα εχω βαλει επανω , ειναι στο κουτί τους και αν το πάρεις θα στα βαλω...ρωταω απο περιέργεια για service book... τι? βιβλιο ? το αυτοκινητο είναι καθαρό... εγγύηση εγω! εκει την έκανα με γοργά μεγάλα βήματα !μαντρας σου λεει μετα...
Για την ιστορια ... το αυτοκινητο δεν ηταν του 2001 μοντελο που έλεγε , και τελικα το είδα πριν 2 μηνες στον δρόμο και το οδηγούσε ενας 70 χρονος με το χαμογελο μεχρι τα αυτια !
Τελος πάντων , είπα σε έναν φίλο μαντρά , αν βρεί κατι να με ενημερώσει , γιατι στο θεμα αυτοκίνητο είτε ειναι ιδιώτης ειτε μαντράς , αν δεν είναι γνωστός δεν βγαζεις άκρη.

Εν κατακλείδι γιατι σας κουρασα, μπορείς να βρεις φτηνό και καλό , ακριβό και σκάρτο και αντίστροφα , και πάλι όλα είναι θέμα τύχης ! Δεν ξέρω...

paganis
06-02-13, 11:52
εγω παντως ξερω..πως το φθηνο κρεας τα σκυλια το τρωνε...
στην αγορα παντα παιζει ρολο και η τυχη...και η αναγκη που εχει ο πωλητης..αλλα ο κανονας λεει πως το καλο θα το πληρωσεις...
εγω πριν περιπου 4 χρονια οταν αγορασα την δικη μου ζ3 1,9 facelift...εδωσα περιπου 14χιλ( 1.5-2 χιλιαρικα πανω απο την μεση τιμη πωλησης μιας ζ3,τοτε)...αλλα ηταν αβαφη, στο χρωμα που ηθελα...ελληνικο,πρωτο χερι, απο ιδιοκτητη που τον γνωριζα, το ειχε ως 3ο αμαξι και μονο καλοκαιρι...με λιγα χιλιομετρα...και αψογα συντηρημενη..!
δεν το μετανιωσα,,,μιας και δεν μου εχει βγαλει καμια βλαβη...και δεν εχω πληρωσει τιποτα παραπανω ,απο την συντηρηση της...
απο τοτε οι τιμες εχουν πεσει αρκετα...αλλα και παλι,για ενα καλο αμαξι...ο ιδιοκτητης του θα ζητησει το κατι παραπανω απο τα υπολοιπα...
βλεπωντας λοιπον τα 3 αυτα οχηματα...ισως διαπιστωσες..πως ενα αμαξι του ταληρου...θελει αρκετα χρηματα για να το φερεις στα ισια του....ποσο μαλλον ενα αμαξι του 3χιλιαρου
βεβαια αν εχεις την υπομονη και τον χρονο...ισως πεσεις στην ''ευκαιρια''...και βρεις το αμαξι που θες στα λεφτα που θελεις...αλλα αυτο μπορει να γινει αυριο ...μεθαυριο ...σε ενα μηνα...ισως και σε κανα χρονο:...αλλα εχεις την υπομονη και τον χρονο??

leonidaskal
07-02-13, 22:37
τωρα το παμε σωστα το θεμα ρε παλικαρια.
εγω θα συμφωνισω με το γεγονος του φθηνου κρεατος
αλλα απο την αλλη εγω θα προτιμουσα ενα οικονομικο ζετακι και με πολυ ορεξη να το φερω στα μετρα μου
.βεβαια τα μετρα του καθενα ειναι διαφορετικα
προσωπικα το δικο μου ζετακι μου στοιχισε 7000 ευρω, και μεχρι στιγμης εκτος των λεπτομερεστατων συντηρησεων εχω χαλασει κανα 2000 ακομα σιγουρα
ειπαμε φυσικα οπου θελει ο καθενας το παει το κουστουμι του
περσι παραλιγο να παρω και ενα δευτερο απο στουκα αλλα δεν τα βρηκα με τον ιδιοκτητη
το σιγουρο ειναι πως ακομα θα εφτιαχνα
για να το κλεισω το θεμα μου τα z3 δεν ειναι για να τα παρατας οποτε μαλλον ενα πολυ οικονομικο μαλλον πολυ ακριβο θα καταληξει να ειναι