PDA

Επιστροφή στο Forum : The Lsd Project σε e46 non-M


georgiou
10-04-13, 16:13
Ξεκίνησα μετά απο αρκετό κάψιμο..

να βάλω στο diesel-άκι μου Μπλοκέ

η μόνη plug and play επιλογή ήταν σε τύπου Torsen απο την Quaife

Η λόξα-άρνηση(για Torsen) δεν ξέρω και εγώ πως να το χαρακτηρίσω ήταν να βάλω δισκάτο..

Έτσι επέλεξα το group της Gkn(visco lok)του e46 M3 το διαφορικό είναι ακόμα στον

πάγκο του συνεργείου οπότε για αρχή atttachάρω την φωτογραφία...


stay tuned!!!

http://img577.imageshack.us/img577/3459/img0246jg.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/577/img0246jg.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

zaharias
10-04-13, 17:19
Γουσταρω!!
:)
Subscribed!!

Driftakos
10-04-13, 17:44
τωρα δλδ θα μας ντουμανιάζεις και διπλωτός??? αντε καλοφόρετο κ θέλω βόλτα

georgiou
10-04-13, 22:40
τωρα δλδ θα μας ντουμανιάζεις και διπλωτός??? αντε καλοφόρετο κ θέλω βόλτα

Πιο δυνατός αλλά Μακάρι μπλοκεδάτος Θανάση!!!

Tomi
14-04-13, 14:23
Ο ντίζελ φοράει μικρο γκρουπ;;
Θέλει να βάλει ένας φίλος σε ένα καμπριο Ν42Β20,χωρίς να δώσει ένα κάρο λεφτα..τον είπα να δοκιμάσει κανα phantom grip..αλλα αν παίζει καμία άλλη καλύτερη πατέντα με μικρο κόστος...
Με το καλο να το βάλεις και να το ευχαριστηθεις!

E36 RULES!!
14-04-13, 15:04
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕλα ρε δικε μου!!! Γουστάρω!

georgiou
21-04-13, 20:47
Μία μικρή ανανέωση..

Εχθές τελείωσε ο μηχανουργός.

Κατασκεύασε δαχτυλίδια στα οποία θα εδράζουν τα ρουλεμάν(εχουν πρεσαριστεί μέσα στα δαχτυλίδια οι έδρες των ρουλεμάν),
έτσι το group έχει σταθεροποιηθεί μέσα στο καβούκι & ζυγιστεί η απόσταση κορώνας-πηνίου..

Και κατασκευάστηκαν αντάπτορες για να δέσει η κορώνα (βίδες Μ12) στο group(διατομή για M14)

http://imageshack.us/a/img594/8543/img0286ao.jpg


http://imageshack.us/a/img24/7313/img0287vu.jpg


http://imageshack.us/a/img22/1614/img0288kn.jpg


http://imageshack.us/a/img521/4264/img0289vb.jpg

georgiou
21-04-13, 20:49
Και είναι κάπως έτσι...
http://imageshack.us/a/img541/4872/photo13fd.jpg
Αυτή η φωτογραφία είναι ενδεικτική

paganis
21-04-13, 20:52
δεν θα ηταν πιο ευκολο, να φτιαξεις βασεις για το διαφορικου του μ3...και τροποποιημενα ημιαξονια??

georgiou
21-04-13, 20:53
Σωστά,

Αλλά δυστυχώς το πηνίον το δικό μου δε χωράει στο καβούκι του Μ3!

paganis
21-04-13, 21:01
καλα τελειωματα τοτε..και ελπιζω ο μηχανουργος, να εχει κανει σωστους υπολογισμους και υλοποιηση...

georgiou
04-06-13, 10:24
ελέγχθηκε και η παραμικρή λεπτομέρεια πριν βιδωθεί το καπάκι..

Έλεγχος τζόγου πηνίου κορώνας
http://imageshack.us/a/img843/1295/img0294cn.jpg



και μια γενική άποψη του εσωτερικού
http://imageshack.us/a/img198/2893/img0297.JPG

georgiou
04-06-13, 10:25
Θα χρησιμοποιηθούν οι "κούπες"ΤΟ #8 ΣΤΟ ΛΙΝΚ
http://bmwfans.info/parts/catalog/E4...l_drive_output
έτσι τις λέει ο μάστορας αριστερά και

δεξιά απο το group στην φωτογραφία είναι και αυτές απο e46 M3,δεν ήταν

δυνατόν να μπουν αυτές που είχα επειδή έχουν το ίδιο μήκος και οι δύο.

Όλες οι εργασίες γίνονται σε συνεργείο στην Πάτρα

http://imageshack.us/a/img5/2971/62869475.jpg

georgiou
04-06-13, 10:26
και ενα βιντεάκι απο τα αποτελέσματα....

http://www.youtube.com/watch?v=0hxRAgySW34

Driftakos
04-06-13, 10:31
oooooooooooooooo

ευγε ευγε... καλοπαντιλικωτός λοιπόν :D (ναι, θέλω..η μάλλον, απαιτώ βόλτα)

οσο για τη τοποθεσία, αθάνατο πανεπιστήμιο ε? :P

E36 RULES!!
04-06-13, 11:11
Μεγαλεία!!!! Μεγειές μεγειές! Καλοπαντιλικωτος!!!

Να κανονιστεί group volta.

Dimzan
04-06-13, 15:15
πετυχε η μετατροπη στο διαφορικο βλεπω, ευγε!

harristheo
04-06-13, 16:17
το πρωτο Ε46 Μ320d....


συγχαρητήρια

χάρης

Nick_compact
04-06-13, 22:11
Μ'αρέσει να βλέπω τέτοιες μόντες... και εις ανώτερα!!! Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει έτσι; Από θόρυβους κλπ είναι οκ;

georgiou
05-06-13, 08:48
Μ'αρέσει να βλέπω τέτοιες μόντες... και εις ανώτερα!!! Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει έτσι; Από θόρυβους κλπ είναι οκ;

Απολύτως τίποτα απο θορύβους!
Το μόνο που έκοψε το σάιλεντμπλοκ του διαφορικού που δένει πάνω στη γέφυρα :drive2:
(ηταν στα τελευταία ου και με το extra-ζόρισμα μας αφησε χρόνους)

Έχω κάνει γυρω στα 5Kkm καμοία διαρροή , κανένας θόρυβος.


Το μόνο που με προβληματίζει είναι η ψύξη του,
διότι στο Μ3 το καπάκι του διαφορικού έχει ενσωματωμένη ψύκτρα ενώ σε εμένα όχι
(το καπάκι του Μ3 δεν μπαίνει λογω μεγέθους και διαφορετικών βάσεων)
και έχω σκεφτεί για το άμεσο μέλλον ηλεκτραντλία με ψυγειάκι λαδιού

Dimzan
05-06-13, 16:20
απλα ψυγειακι λαδιου νομιζω οτι φτανει. βαλε και ενα θερμομετρο να βελεπςι θερμοκρασιες στηνκαμπινα και αμα δεις οτι σηκωνει πολυ τοτε βαζεις αντλια. νομιζω ομως οτι ειναι περιτη . Αν οι σωληνες μπουν σε σωστη πλευρα πανω στο διαφορικο μπορει να κανει ροη μονο του.

Geo_3D
05-06-13, 17:22
Συγχαρητηρια συναδελφε!!!Καλοπαντικικωτο και απο μενα!

Δε μας λες και ενα συνολικο κοστος???προφανως και τα εργατικα μπορει να διαφερουν....

georgiou
05-06-13, 21:43
Συγχαρητηρια συναδελφε!!!Καλοπαντικικωτο και απο μενα!

Δε μας λες και ενα συνολικο κοστος???προφανως και τα εργατικα μπορει να διαφερουν....

234 αξονάκια-κούπες & διαφορικό
60 ρουλεμάν
150 τα δαχτυλίδια που εδράζουν μέσα τα ρουλεμάν(τόρνος)
100 αποστάτες που βιδώνουν επάνω στις κούπες-αξονάκια και ημιαξόνια*
350 εργασία
+ 40 βαλβολίνη
________________
= 934 Σύνολο

Με έγδαραν κυριλεκτικά τα εργατικά και ο τόρνος

Αλλά και έτσι είναι πιο οικονομικό απο ένα Quaife(και πιστεύω πιο ποιοτικό)

MZ3
05-06-13, 22:52
Το μόνο που με προβληματίζει είναι η ψύξη του,
διότι στο Μ3 το καπάκι του διαφορικού έχει ενσωματωμένη ψύκτρα ενώ σε εμένα όχι
(το καπάκι του Μ3 δεν μπαίνει λογω μεγέθους και διαφορετικών βάσεων)
και έχω σκεφτεί για το άμεσο μέλλον ηλεκτραντλία με ψυγειάκι λαδιού

φτιάξε ενα είδος σκούπας απο κάτω να οδηγάει τον αέρα στο διαφορικό
θα είναι και αξιόπιστο

axmpempis
06-06-13, 09:27
Άντε στο Καστρίτσι και καλές βόλτες.