Επιστροφή στο Forum : The Lsd Project σε e46 non-M
Ξεκίνησα μετά απο αρκετό κάψιμο..
να βάλω στο diesel-άκι μου Μπλοκέ
η μόνη plug and play επιλογή ήταν σε τύπου Torsen απο την Quaife
Η λόξα-άρνηση(για Torsen) δεν ξέρω και εγώ πως να το χαρακτηρίσω ήταν να βάλω δισκάτο..
Έτσι επέλεξα το group της Gkn(visco lok)του e46 M3 το διαφορικό είναι ακόμα στον
πάγκο του συνεργείου οπότε για αρχή atttachάρω την φωτογραφία...
stay tuned!!!
http://img577.imageshack.us/img577/3459/img0246jg.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/577/img0246jg.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Γουσταρω!!
:)
Subscribed!!
τωρα δλδ θα μας ντουμανιάζεις και διπλωτός??? αντε καλοφόρετο κ θέλω βόλτα
τωρα δλδ θα μας ντουμανιάζεις και διπλωτός??? αντε καλοφόρετο κ θέλω βόλτα
Πιο δυνατός αλλά Μακάρι μπλοκεδάτος Θανάση!!!
Ο ντίζελ φοράει μικρο γκρουπ;;
Θέλει να βάλει ένας φίλος σε ένα καμπριο Ν42Β20,χωρίς να δώσει ένα κάρο λεφτα..τον είπα να δοκιμάσει κανα phantom grip..αλλα αν παίζει καμία άλλη καλύτερη πατέντα με μικρο κόστος...
Με το καλο να το βάλεις και να το ευχαριστηθεις!
E36 RULES!!
14-04-13, 15:04
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕλα ρε δικε μου!!! Γουστάρω!
Μία μικρή ανανέωση..
Εχθές τελείωσε ο μηχανουργός.
Κατασκεύασε δαχτυλίδια στα οποία θα εδράζουν τα ρουλεμάν(εχουν πρεσαριστεί μέσα στα δαχτυλίδια οι έδρες των ρουλεμάν),
έτσι το group έχει σταθεροποιηθεί μέσα στο καβούκι & ζυγιστεί η απόσταση κορώνας-πηνίου..
Και κατασκευάστηκαν αντάπτορες για να δέσει η κορώνα (βίδες Μ12) στο group(διατομή για M14)
http://imageshack.us/a/img594/8543/img0286ao.jpg
http://imageshack.us/a/img24/7313/img0287vu.jpg
http://imageshack.us/a/img22/1614/img0288kn.jpg
http://imageshack.us/a/img521/4264/img0289vb.jpg
Και είναι κάπως έτσι...
http://imageshack.us/a/img541/4872/photo13fd.jpg
Αυτή η φωτογραφία είναι ενδεικτική
δεν θα ηταν πιο ευκολο, να φτιαξεις βασεις για το διαφορικου του μ3...και τροποποιημενα ημιαξονια??
Σωστά,
Αλλά δυστυχώς το πηνίον το δικό μου δε χωράει στο καβούκι του Μ3!
καλα τελειωματα τοτε..και ελπιζω ο μηχανουργος, να εχει κανει σωστους υπολογισμους και υλοποιηση...
ελέγχθηκε και η παραμικρή λεπτομέρεια πριν βιδωθεί το καπάκι..
Έλεγχος τζόγου πηνίου κορώνας
http://imageshack.us/a/img843/1295/img0294cn.jpg
και μια γενική άποψη του εσωτερικού
http://imageshack.us/a/img198/2893/img0297.JPG
Θα χρησιμοποιηθούν οι "κούπες"ΤΟ #8 ΣΤΟ ΛΙΝΚ
http://bmwfans.info/parts/catalog/E4...l_drive_output
έτσι τις λέει ο μάστορας αριστερά και
δεξιά απο το group στην φωτογραφία είναι και αυτές απο e46 M3,δεν ήταν
δυνατόν να μπουν αυτές που είχα επειδή έχουν το ίδιο μήκος και οι δύο.
Όλες οι εργασίες γίνονται σε συνεργείο στην Πάτρα
http://imageshack.us/a/img5/2971/62869475.jpg
και ενα βιντεάκι απο τα αποτελέσματα....
http://www.youtube.com/watch?v=0hxRAgySW34
oooooooooooooooo
ευγε ευγε... καλοπαντιλικωτός λοιπόν :D (ναι, θέλω..η μάλλον, απαιτώ βόλτα)
οσο για τη τοποθεσία, αθάνατο πανεπιστήμιο ε? :P
E36 RULES!!
04-06-13, 11:11
Μεγαλεία!!!! Μεγειές μεγειές! Καλοπαντιλικωτος!!!
Να κανονιστεί group volta.
πετυχε η μετατροπη στο διαφορικο βλεπω, ευγε!
harristheo
04-06-13, 16:17
το πρωτο Ε46 Μ320d....
συγχαρητήρια
χάρης
Nick_compact
04-06-13, 22:11
Μ'αρέσει να βλέπω τέτοιες μόντες... και εις ανώτερα!!! Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει έτσι; Από θόρυβους κλπ είναι οκ;
Μ'αρέσει να βλέπω τέτοιες μόντες... και εις ανώτερα!!! Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει έτσι; Από θόρυβους κλπ είναι οκ;
Απολύτως τίποτα απο θορύβους!
Το μόνο που έκοψε το σάιλεντμπλοκ του διαφορικού που δένει πάνω στη γέφυρα :drive2:
(ηταν στα τελευταία ου και με το extra-ζόρισμα μας αφησε χρόνους)
Έχω κάνει γυρω στα 5Kkm καμοία διαρροή , κανένας θόρυβος.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι η ψύξη του,
διότι στο Μ3 το καπάκι του διαφορικού έχει ενσωματωμένη ψύκτρα ενώ σε εμένα όχι
(το καπάκι του Μ3 δεν μπαίνει λογω μεγέθους και διαφορετικών βάσεων)
και έχω σκεφτεί για το άμεσο μέλλον ηλεκτραντλία με ψυγειάκι λαδιού
απλα ψυγειακι λαδιου νομιζω οτι φτανει. βαλε και ενα θερμομετρο να βελεπςι θερμοκρασιες στηνκαμπινα και αμα δεις οτι σηκωνει πολυ τοτε βαζεις αντλια. νομιζω ομως οτι ειναι περιτη . Αν οι σωληνες μπουν σε σωστη πλευρα πανω στο διαφορικο μπορει να κανει ροη μονο του.
Συγχαρητηρια συναδελφε!!!Καλοπαντικικωτο και απο μενα!
Δε μας λες και ενα συνολικο κοστος???προφανως και τα εργατικα μπορει να διαφερουν....
Συγχαρητηρια συναδελφε!!!Καλοπαντικικωτο και απο μενα!
Δε μας λες και ενα συνολικο κοστος???προφανως και τα εργατικα μπορει να διαφερουν....
234 αξονάκια-κούπες & διαφορικό
60 ρουλεμάν
150 τα δαχτυλίδια που εδράζουν μέσα τα ρουλεμάν(τόρνος)
100 αποστάτες που βιδώνουν επάνω στις κούπες-αξονάκια και ημιαξόνια*
350 εργασία
+ 40 βαλβολίνη
________________
= 934 Σύνολο
Με έγδαραν κυριλεκτικά τα εργατικά και ο τόρνος
Αλλά και έτσι είναι πιο οικονομικό απο ένα Quaife(και πιστεύω πιο ποιοτικό)
Το μόνο που με προβληματίζει είναι η ψύξη του,
διότι στο Μ3 το καπάκι του διαφορικού έχει ενσωματωμένη ψύκτρα ενώ σε εμένα όχι
(το καπάκι του Μ3 δεν μπαίνει λογω μεγέθους και διαφορετικών βάσεων)
και έχω σκεφτεί για το άμεσο μέλλον ηλεκτραντλία με ψυγειάκι λαδιού
φτιάξε ενα είδος σκούπας απο κάτω να οδηγάει τον αέρα στο διαφορικό
θα είναι και αξιόπιστο
Άντε στο Καστρίτσι και καλές βόλτες.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.