PDA

Επιστροφή στο Forum : μετατροπη z3


leonidaskal
28-01-14, 23:20
καλησπερα σε ολους....
καιρο εχω να γραψω στο forum.αν και σας παροκολουθω συχνα
ηρθε λοιπον η ωρα για μια μεταροπη στο ζετακι μου.εχω ενα ταπεινω 1.8 μοτερ με τα λιγα 116 αλογα .βρεθηκε και ενα m44 1.9 με τα 146 hp.
το εχω ξανα αναφερει το θεμα παλιοτερα αλλα...... δεν εκατσε τελικα.
το νεο μ44 λοιπον υπαρχει και εγω απλα ρωτω
θελει πολυ δουλεια η μετατροπη ,να αλλαξω το σασμαν μου με του m44 kai τι περιπου θα χρειαστει για να γινει μια σωστη δουλεια
μου ειπαν πωσ ειναι πολυ ευκολη η μετατροπη του και το κοστοσ σχετικα μικρο.
αν υπαχει παιδεια σχετικο παλιοτερο thread μου το λετε να το ψαξω:screwy:

leonidaskal
08-02-14, 19:08
αν και το θεμα δεν ειδα και καμια αναταποκριση εγω θα επιμεινω
το νεο μοτερακι δεν εκανε ουτε για καφε.μαπα το καρπουζι που λενε .
ετσι μιας και ξεκινησαμε παμε για αλλα και στα χερια μας τωρα εχουμε ενα 2.2 απο ενα ε46.
η μετατροπη βεβαια σαφως μεγαλητερη αλλα μαλλον αξιζει το κοπο
ερωτηση.
1.τι διαφορικο και τι βημα πρεπει να βαλω στο ζετακι μου
2.η αναρτηση θελει και την αναλογη μετατροπη για να δεχθει το νεο 2,2 πιο βαρυ μοτερ
οποια βοηθεια δεκτη

SUPERCHARGER
09-02-14, 15:48
δεν μπορεις να βαλεις μοτερ απο Ε46.
Δεν θα το δεχτει το υπουργειο ποτε χωρις εγκριση απο την ΒΜW hellas που δεν θα σου την δωσει ποτε.
Εχω μπλεξει σε κατι αναλογο.

gearboxer
09-02-14, 16:53
δεν μπορεις να βαλεις μοτερ απο Ε46.
Δεν θα το δεχτει το υπουργειο ποτε χωρις εγκριση απο την ΒΜW hellas που δεν θα σου την δωσει ποτε.
Εχω μπλεξει σε κατι αναλογο.

Αφού το 2.2 μοτέρ το έβαζε από το εργοστάσιο η bmw στα Ζ3 facelift γιατί να μην το δεχτεί η BMW Hellas;

SUPERCHARGER
09-02-14, 17:08
γιατι ειναι πανω απο 25% αυξηση απο οτι ηταν το αυτοκινητο και θα χρειαστεις χαρτι απο την BMW hellas που ΔΕΝ το δινει ....
Δεν δινει χαρτι για τιποτα και για κανενα αυτοκινητο.

leonidaskal
09-02-14, 19:36
και τι να το κανω το χαρτι
δηλαδη θα πρεπει να το δηλωσω κιολας?
οπου και αν ρωτησα παντως το μοτερακι με τα διπλα βανους κουμπωνει αλλα θελει πολυ δουλεια

MarinosE46
09-02-14, 19:44
και τι να το κανω το χαρτι
δηλαδη θα πρεπει να το δηλωσω κιολας?
οπου και αν ρωτησα παντως το μοτερακι με τα διπλα βανους κουμπωνει αλλα θελει πολυ δουλεια
καλησπέρα,καλό θα ήταν να το δηλώσεις για να μην έχεις τρεξίματα στη συνέχεια.

MarinosE46
09-02-14, 19:46
δεν μπορεις να βαλεις μοτερ απο Ε46.
Δεν θα το δεχτει το υπουργειο ποτε χωρις εγκριση απο την ΒΜW hellas που δεν θα σου την δωσει ποτε.
Εχω μπλεξει σε κατι αναλογο.

καλησπέρα φίλε,Με την δική σου την περίπτωση τι γίνεται?Από ότι καταλαβαίνω οι εξελίξεις δεν είναι θετικές.

gearboxer
09-02-14, 20:04
γιατι ειναι πανω απο 25% αυξηση απο οτι ηταν το αυτοκινητο και θα χρειαστεις χαρτι απο την BMW hellas που ΔΕΝ το δινει ....
Δεν δινει χαρτι για τιποτα και για κανενα αυτοκινητο.

Έχω την εντύπωση ότι ο κανόνας του 25% ισχύει μόνο στις περιπτώσεις που βάζεις μοτέρ που δεν τοποθετήθηκε ποτέ στην καρότσα σου..Τώρα αν εσύ θέλεις μία βεβαίωση ότι ο Μ54Β22 έμπαινε στο Ζ3 από την Bmw για να το δηλώσεις μαζί με το τιμολόγιο αγοράς και την βεβαίωση του μηχανικού, δεν βρίσκω το λόγο και το δικαίωμα να μη στο δώσει η αντιπροσωπεία...Δεν έχω βέβαια εμπειρία επι του ζητήματος, απαντώ απλά και μονο βάση λογικής..

leonidaskal
09-02-14, 20:06
καλησπέρα,καλό θα ήταν να το δηλώσεις για να μην έχεις τρεξίματα στη συνέχεια.

σωστος δε λεω αλλα που να βαλεις μυαλο στους γραφειαδες των υπουργειων

leonidaskal
09-02-14, 20:13
Έχω την εντύπωση ότι ο κανόνας του 25% ισχύει μόνο στις περιπτώσεις που βάζεις μοτέρ που δεν τοποθετήθηκε ποτέ στην καρότσα σου..Τώρα αν εσύ θέλεις μία βεβαίωση ότι ο Μ54Β22 έμπαινε στο Ζ3 από την Bmw για να το δηλώσεις μαζί με το τιμολόγιο αγοράς και την βεβαίωση του μηχανικού, δεν βρίσκω το λόγο και το δικαίωμα να μη στο δώσει η αντιπροσωπεία...Δεν έχω βέβαια εμπειρία επι του ζητήματος, απαντώ απλά και μονο βάση λογικής..

αυτο λεει η λογικη μαλλον οχι ο νομος

Fanatic
09-02-14, 21:54
Ειναι μια αντιστοιχη δηλωση που εχει γινει σε χιλιαδες μετατροπες. Το συγκεκριμενο μοτερ Μ54 εμπαινε στις Ζ3 οποτε δεν θα εχεις θεμα πιστευω.

BMW Power
10-02-14, 08:42
Το 25% ισχύει μόνο όταν ένα αυτοκίνητο δεν έβγαινε με το συγκεκριμένο μοτέρ.
Και πάλι όμως με μια δήλωση μηχανολόγου αυτό ξεπερνιέται.

Αν δεν πας σε κάποιο "γραφείο" από αυτά που είναι έξω από τα υπουργεία δεν θα κάνεις τίποτε.

Στο θέμα μας με το Ζ3 τώρα, δηλώνεται κανονικότατα ο Μ54 στο Ζ3 μέχρι και ο S54 και πρέπει να το κάνεις για να είσαι νόμιμος. Το πρόβλημα είναι πως αν πάρεις το μοτέρ από 3άρι ή 5άρι θέλει αλλαγή του κάρτερ και τον βάσεων.

SUPERCHARGER
10-02-14, 11:54
το 25% λοιπον, πλεον ισχυει για οτι μοτερ και αν βαλεις στο αυτοκινητο !!! Δεν παιζει κανενα ρολο αν μπηκε ή δεν μπηκε απο την παραγωγη σε αυτο το αυτοκινητο.
Παιζει ρολο το 25% απο τον κυβισμο που λεει η αδεια πρωτης κυκλοφοριας του αυτοκινητου.
Και ο μονος τροπος να το ξεπερασεις ειναι να δωσει η BMW hellas αυτο το χαρτι.
Η BMW hellas αρνειτε λοιπον να δωσει αυτο το χαρτι, ακομα και αν αυτος ο κινητηρας εμπαινε κανονικα σε αυτο το σασι.
Εκει εχω κολλησει κι εγω και δεν μπορω να βρω ακρη.
Την υποθεση την εχουν αναλαβει και γραφειο και μηχανολογος που εχει κανει ολοκληρη εκθεση.

Ολα τα υπολοιπα χαρτια μου ειναι ΟΚ, το ΚΤΕΟ και το υπουργειο μου λενε, φερε αυτο το χαρτι και παιρνεις αδεια αμεσως !!!!

Στην BMW hellas δεν μπορω να περασω ουτε απο την τηλεφωνητρια...................

Πολλα νευρα !!!

SUPERCHARGER
10-02-14, 11:59
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕς ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ !!

ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ FORD !

leonidaskal
10-02-14, 16:19
Το 25% ισχύει μόνο όταν ένα αυτοκίνητο δεν έβγαινε με το συγκεκριμένο μοτέρ.
Και πάλι όμως με μια δήλωση μηχανολόγου αυτό ξεπερνιέται.

Αν δεν πας σε κάποιο "γραφείο" από αυτά που είναι έξω από τα υπουργεία δεν θα κάνεις τίποτε.

Στο θέμα μας με το Ζ3 τώρα, δηλώνεται κανονικότατα ο Μ54 στο Ζ3 μέχρι και ο S54 και πρέπει να το κάνεις για να είσαι νόμιμος. Το πρόβλημα είναι πως αν πάρεις το μοτέρ από 3άρι ή 5άρι θέλει αλλαγή του κάρτερ και τον βάσεων.

οπα οπα μπλεξιματα διαβαζω γιατι το καρτερ?αμαν μη μου λες για το δια φορικο ρωταω το καρτερ θα ψαχνω

leonidaskal
10-02-14, 16:29
οσο για της βασης το ξερω πως θα παμε για αλλες
ξερει κανεις ποσο περιπου μπορει να μου στοιχισει αυτη η μετατροπη
δεδομενου οτι το μοτερ ειναι πληρωμενο για τα ρεστα λεω που μαλλον χοντρα θα μας βγουν
να σημειωθει οτι σασμαν ,πλεξουδα και εγκεφαλος υπαρχουν ειδη.

BMW Power
11-02-14, 09:52
Τα κάρτερ όσο περίεργο και αν ακούγεται δεν πάνε μόνο με το μοτέρ αλλά και με την σειρά (υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις).

Για παράδειγμα σε Ζ3 όλα τα 6κύλινδρα εκτός των S φοράνε αυτό (http://bmwfans.info/parts-catalog/11131437001/)

leonidaskal
11-02-14, 11:53
ωωωωραιαααα ειδα και την τιμη.....μια χαρα ,επαθα......
γιατι πρεπει ομως να το αλλαξω το ατιμο δεν καταλαβαινω
bmw power φωτα σου παρακαλω ..
περαν εξατμισης και διαφορικου,θελει και το μεσσαιο τριβης και ο αξονας ???????

BMW Power
11-02-14, 12:56
Ποτέ δεν ήμουν της λογικής να πάρουμε ένα μοτέρ έναν άξονα ένα διαφορικό και να τα παντρέψουμε.

Προσωπικά αν δεν είχα ολόκληρη την μετατροπή, δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να ασχοληθώ.

Αν θες να δουλέψει σωστά χρειάζεσαι τα πάντα από μηχανικά!!!

leonidaskal
11-02-14, 13:07
σωστος οπως παντα ο admin αλλα.........
το μαρουλι λιγο και τα ζωα πολλα και πιο να πρωτοφαει

BMW Power
11-02-14, 14:57
Λεωνίδα το καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά καλύτερα να περιμένεις, παρά να στα φάνε τα χρήματα τα μαστόρια όταν θα αρχίσουν τα προβλήματα και δεν θα τελειώσουν μέχρι να τα αλλάξεις όλα.

Και μάντεψε θα έχεις δώσει τα διπλά χρήματα από το να περιμένεις και να πάρεις ένα ολοκληρωμένο τροπέτο.

leonidaskal
11-02-14, 15:47
ετσι φιλκα πες μου τι θα εκανες
εχω ενα μοτερ με σασαμαν πλεξουδα και εγηκεφαλο οπως προειπα.
ολα αυτα τα πηρα σχεδον τζαπα απο ενα κολλητο φιλο ετσι για μια εξυπηρετηση που τπυ ειχα κανει καποτε
το μοτερ και ολα τα πραγματα τα φορουσε στην μπεμπουλα του που ητανε χαρτι ,με 60000 χιλ μονο.
μετα απο ατυχημα δεν καταφερε ποτε να φτιαξει το 46 αρι του και του εμεινε ενα καινουργιο μοτερ στο ραφι.
το μ44 που πηρα στην αρχη βγηκε πατατα και το κατστημα που μου το πουλησε οχι απλα το πηρε πισω αλλα πληρωσε και ολα τα παραπανω δικα μου εξοδα(μαγκας και πολυ ενταξει ο μαντρας)
το μονο κακο ειναι οτι κανεις δεν περνει το 2.2 μοτερ ανταλαγη λογω κυβικων οπως λενε,χωρις να μπει σε κοπο καν να δει εστω σε τι κατασταση ειναι
η δικη μου αρχικη σκεψη ηταν απλα να κουμπωνα το μ44 λογω μικρης μετατροπης και καποιας αξιοπρεποιας σε ισχυ απο το φτωχο δικο μου 18 αρι
εμεινα λοιπον με ενα πολυ καλο μοτερ στα χερια με μια ακριβη μετατροπη ομως και προσπαθω να βγαλω ακρη απο ανθρωπους γνωστες .
να το πεταξω ΚΡΙΜΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΑΙΣΧΟΣ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ
που να βρω ζ3 2.2 τροπετο χωρις μοτερ
για αυτο ρωτω για το καθε τι ξεχωρστα μηπως και τα βρω σκορπια
ξερω .....θελω........
1.βασεις
2 καρτερ οπως λες
3.κεντρικο.
4.διαφορικο
5.εξατμηση απο εμπρος εως πισω
6.και δεν ξερω τι αλλο
εσυ θα το πετουσες τετοιο μοτερακι εδωσα ξεφτυλα λεφτα και στους μαλακες που πηγα να το αλλαξω δεν ζητησα χρηματα μια απλη ανταλαγη ειπα να κανουμε
να περιμενω τι.... μηπως βρεθει κατα τυχη κανενα ζετακι 2.2 που τετοθια τυχη στο καπακι και μοτερ και αυτοκινητο

SUPERCHARGER
11-02-14, 20:06
φιλε μου, κοιτα και στο ebay...
ιδιως το Γερμανικο εχει πολυ πραγμα....

BMW Power
12-02-14, 09:12
Χρειάζεσαι τα πάντα από μηχανικά γιατί είναι όλα διαφορετικά.

Επιλογή 1

Βάλε το 2,2 για πούλημα και αγόρασε ένα 4 κύλινδρο που θα μπαίνει κουτί

Επιλογή 2

Αγόρασε ολόκληρο τροπέτο

Επιλογή 3

Πούλησε το αυτοκίνητο και αγόρασε ένα που θα το γουστάρεις πιο πολύ

Επιλογή 4 (και αυτή προτείνω)

Πούλα το 2,2 και κράτα το αυτοκίνητο και τα χρήματα στην τσέπη σου.

leonidaskal
07-03-14, 22:41
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΥΣΗ ...
τελικα εδωσα το 2.2 και βρηκα ενα μοτερ η μαλλον τρια διαφορετικα.
τα δυο ειναι 1.8 ις και το αλλο 1,9 ις
ερωτηση και παλι,πιο να παρω και γιατι, δεν ξερω τις διαφορες μεταξι τους

SUPERCHARGER
07-03-14, 22:50
να παρεις το 1900 (Μ44)

MZ3
07-03-14, 22:53
an θυμαμαι τα ιδια αλογα εχουν στο ζ3 φορέθηκε το 1,9 και ειναι πιο γεματο χαμηλα

leonidaskal
08-03-14, 11:40
να παρεις το 1900 (Μ44)

γιατι ,μου ειπαν οτι ο 1,8 ειναι πιο ανθεκτικος απλα ρωταω

leonidaskal
08-03-14, 11:41
an θυμαμαι τα ιδια αλογα εχουν στο ζ3 φορέθηκε το 1,9 και ειναι πιο γεματο χαμηλα

ναι το ξερω .εχω δει και ζ3 με τον 1,9 πολυ καλο στο δρομο

leonidaskal
08-03-14, 11:53
να συμπληρωσω οτι ειδη αγοραστηκε εξατμηση ολόκληρη και μετα την μετατροπη θα μπει και προγραμμα για να γουσταρω λιγο πιο πολυ

leonidaskal
16-05-14, 22:21
μετα απο μια παυση στο θεμα μου με την μετατροπη ξαναμπηκε το νερο το αυλακι και συνεχιζω,
τελικα πηρ το 1.8 is λογω καλητερης καταστασης και επειδη τα εχουμε ξαναπει σε αλλα threads για να γιναει σωστα η δουλεια εγινε βιδες και ξαναμονταρουμε για τον φοβο των ιουδαιων.
ερωτηση το σασμαν που φοραω και λεω να κρατησω ειναι διαφορετικο απο αυτο της μηχανης που θα βαλω.
ειναι κοντοτερο , μακρυτερο και ποσο θα αλλαξει η συμπεριφορα του νεου μοτερ

SUPERCHARGER
17-05-14, 00:53
το κρατας, ειναι ιδιο.
δεν αλλαζει τιποτα

leonidaskal
17-05-14, 15:47
thanks φιλε supercharger
τωρα κατι αλλο πλεξουδα και πολλαπλασιαστες να βαλω απο τ νεο μοτερ,τα εχω ολα ,απλα γιατι τα δικα μου ειναι σχεδον καινουργια.

leonidaskal
17-05-14, 15:58
ρε παιδια σορυ αν ρωταω ασχετα η βαρετα πραγνατα αλλα δεν εχω ξανακανει μετατροπη σε bmw ποτε και θελω κατι σωστο. οσοι εχουν το μερακι καταλαβαινουν

georgepap
17-05-14, 17:01
Πολυ καλα εκανες και εβαλες το Μ42 1800is.
Δεν χρειαζεται τιποτα ουσιαστικα διαφορετικο εκτος απο μοτερ και εξατμιση.
Και το πιο θετικο ειναι οτι ειναι τα ιδια κυβικα..!!
Σαν συμπεριφορα ειναι πολυ αξιοπιστο μοτερ!

6ylinder
17-05-14, 17:36
Άποψή μου, μιας και μπήκες στη διαδικασία, έπρεπε να ψάξεις με υπομονή για έναν καλό Μ44. Όπως και να 'χει, καλή μετατροπή να έχεις!

leonidaskal
17-05-14, 18:20
Άποψή μου, μιας και μπήκες στη διαδικασία, έπρεπε να ψάξεις με υπομονή για έναν καλό Μ44. Όπως και να 'χει, καλή μετατροπή να έχεις!

εχεις δικιο αλλα οπως ειπα τον ανοιξα για να ειμαι σιγουρος.δεν εχω παραπονο καλος φαινεται.ετσι ειπε και τα συνεργειο (χρονια στα bmw) αλλα αφου ανοιξαμε θα τον κανουμε σχεδον καινουργιο.
ενταξει ειπα να δωσω στο ζετακι μου λιγη ψυχη με ενα light προγραμμα να το συνοδευει.
το αποτελεσμα σε λιγο καιρο , δεν βιαζομαι, μεχρι τοτε θα υπομενεται τις χαζες ερωτησεις μου

leonidaskal
17-05-14, 18:23
Πολυ καλα εκανες και εβαλες το Μ42 1800is.
Δεν χρειαζεται τιποτα ουσιαστικα διαφορετικο εκτος απο μοτερ και εξατμιση.
Και το πιο θετικο ειναι οτι ειναι τα ιδια κυβικα..!!
Σαν συμπεριφορα ειναι πολυ αξιοπιστο μοτερ!

εξατμιση πηρα απο ζ3 με μοτερ μ44 και περιμενει .εεεε μεχρι εκει μου κοβει

6ylinder
17-05-14, 18:29
εεξατμιση πηρα απο ζ3 με μοτερ μ44 και περιμενει .εεεε μεχρι εκει μου κοβει


Δεν κατάλαβα...τί πήρες τελικά; Μ42 ή 44;;


τελικα πηρ το 1.8 is λογω καλητερης καταστασης και επειδη τα εχουμε ξαναπει σε αλλα threads για να γιναει σωστα η δουλεια εγινε βιδες και ξαναμονταρουμε για τον φοβο των ιουδαιων.

leonidaskal
17-05-14, 20:34
Δεν κατάλαβα...τί πήρες τελικά; Μ42 ή 44;;

τον m42 βαζω .την εξατμιση απο το μ44 πηρα απο την πολλαπλη και πισω.ανακατασκευαζω( σε εισαγωγικα ) τον μ42 και ετοιμος.απλα η πλεξουδα μου ειναι σε αριστη κατασταση ενω του μ42 εεεεε δεν εχει και τιποτα απλα καποιες χαζοφθορες.ετσι ξεκινησα να ρωτω αν μπορω να κρατησω την δικη μου

S3 2,1 tasos
18-05-14, 14:57
Οχι η πλεξουδα δεν ειναι ιδια δεν ταιριαζει.Στο λεω γιατι εκανα προσφατα μετατροπη απο μ43 σε μ42..Επισης δεν μας ειπες το μ42 που πηρες τι χρονολογιας ειναι;ειχε ews;και αν ειχε το πηρες μαζι με το μοτερ;

leonidaskal
18-05-14, 15:43
Οχι η πλεξουδα δεν ειναι ιδια δεν ταιριαζει.Στο λεω γιατι εκανα προσφατα μετατροπη απο μ43 σε μ42..Επισης δεν μας ειπες το μ42 που πηρες τι χρονολογιας ειναι;ειχε ews;και αν ειχε το πηρες μαζι με το μοτερ;

οπα φιλε με πιανεις ασχετο. ews.......????? το μοτερ ειναι του 95 και βρισκεται υπο ανακατασκευη.

SUPERCHARGER
18-05-14, 18:10
μοτερ-πλεξουδα-εγκεφαλος, πανε παντα πακετο.....
EWS = immobilizer...............

leonidaskal
18-05-14, 18:23
οπα δεν νομιζω οτι το εχω παρει αυτο και θα χρειαστει μαλλον αλλα το 95 ειχε το 36αρι immobilizer .το δικο μου εχει το ξερω.εγκεφαλο εχω παρει το δικο του .το αμαξι που πηραμε το μοτερ το ειδα και δουλευε κανονικα

SUPERCHARGER
18-05-14, 20:49
ειχε σιγουρα, το τι ειχε ειναι το θεμα και αν μπορει να συγχρονιστει με το δικο σου........

leonidaskal
18-05-14, 23:27
μπορω να παρω και το δικο του υπαρχει θα κανω δουλεια

SUPERCHARGER
19-05-14, 11:38
μπορω να παρω και το δικο του υπαρχει θα κανω δουλεια

τοτε θα χρειαστεις και τα κλειδια του..............

leonidaskal
19-05-14, 11:41
το φανταστικα αυτο αφου εγραψα το προυγουμενο μηνυμα
εισαι σιγιυρος για την αλλαγη εχω την εντυπωση οτι το immobilizer ειναι στο δικοπτη εντος καμπινας και οτι ηλεκτρονικος μπορει να το προγραμματισει

SUPERCHARGER
19-05-14, 16:27
στο διακοπτη ειναι μονο η κεραια του immobilizer..... το EWS ειναι μια μοναδα πισω απο το ντουλαπακι με τις υπολοιπες μοναδες του αυτοκινητου.
καλο ειναι πριν ξεκινησεις να κανεις τετοιες μετατροπες, να εχεις ρωτησει και ερευνησει τι χρειαζεται...
ισως τελικα το Μ44 να σου εβγαινε φτηνοτερα.
το σασι σου τι μοντελο ειναι ?

S3 2,1 tasos
19-05-14, 19:44
Το 95 τι μηνα ειναι;Στο λεω γιατι μεχρι 4/95 τα ε36 ειχαν το ews1 μετα το 4/95 το ews2.Το δικo σου εχει ews2.Δεν γνωριζω τη συμβατοτητα μεταξυ ews1 και ews2.Αν το τροπετο εχει ews2 ειναι πολυ απλα τα πραγματα.Χρειαζεσαι απο το τροπετο το εγκεφαλο του ews(πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου),τον αναμεταδοτη του ews(κατω απο την κολωνα του τιμονιου),και το κλειδι.Αλλαζεις τον εγκεφαλο κι τον αναμεταδοτη,βγαζειςτο πλαστικο δαχτυλιδι γυρω απο το διακοπτη σου,βαζεις μεσα το κλειδι του τροπετου το στερεωνεις ολο μαζι κατω απο το τιμονι,και εισαι ετοιμος...

SUPERCHARGER
19-05-14, 19:57
τιποτα απο ολα αυτα.......
Αν το αυτοκινητο του εχει EWS2 και το μοτερ που πηρε ειναι απο EWS1, θελει την μοναδα του EWS του μοτερ και ενα ηλεκτρολογο που ξερει να το συνδεσει.
Μετα με το διαγνωστικο θα γινει οτι πρεπει.
Αν το μοτερ ειναι απο αυτοκινητο με EWS2, τοτε απλα με το διαγνωστικο θα συγχρονησει το EWS με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου και θα παρει μπροστα αμεσως.

S3 2,1 tasos
19-05-14, 21:01
Φιλε supercharger ετσι οπως απαντησες ειναι σαν να λες οτι αυτα που γραφω ειναι λαθος.Δεν ειναι ετσι ομως και πρεπει να προσεχουμε πω γραφουμε για να μην δημιουργειται συγχηση.Για να το ξεκαθαρισω:Αυτα που εγραψα ειναι αυτα που εκανα εγω στη δικη μου μετατροπη απο μ43 σε μ42 και τα 2 μοτερ με ews2.και το κυριοτερο τα εκανα μονος μου χωρις ηλεκτρολογους,διαγνωστικα,και χωρις ευρω!Συμφωνω οτι η διαδικασια που αναφερεις ειναι η πλεον ενδεδειγμενη και σωστη,απλα αφου το παιδι μπορει να παρει τ ews και το κλειδι απο το τροπετο γιατι να πληρωνει ηλεκτρολογους και διαγνωστικα.Και επισηςνα σε ρωτησω κατι αλλο;ο εγκεφαλος ειναι "προγραμματισμενος με το εκαστοτε("τσιπαρισμενο")κλειδι.Πως θα "ξεκλειδωσει" μονο με συγχρονισμο του ews;Αν το εχεις κανει πες τι ακριβως εκανες γιατι σε αυτους τους τομεις η ενημερωση ειναι λιγο "θολη"και καθε γνωση/εμπειρια καλοδεχουμενη!

SUPERCHARGER
19-05-14, 22:18
οπως ακριβως το ειπες.
με το διαγνωστικο συγχρονιζει αυτοματα τον εγκεφαλο με το EWS και με τα κλειδια.
με το πατημα του κουμπιου στο διαγνωστικο.
Ο ενας τροπος ειναι αυτος που ειπες, αλλα θα εχει αλλες κλειδαριες στις πορτες και αλλη στο τιμονι.....
Με τον τροπο που λεω εγω, θα εχει τα κλειδια του αυτοκινητου του και θα δουλεουν ολα.
Η ενημερωση δεν ειναι καθολου θολη για οποιον γνωριζει τα στοιχειωδη για το πως δουλευουν αυτα τα συστηματα.
Και οποιος ξεκιναει να κανει μια τετοια διαδικασια, καλο ειναι να εχει φροντισει να ξερει. Και καλο θα ειναι να εχει φροντισει να βρει και τα ηλεκτρικα σχεδια απο αυτα τα αυτοκινητα για να βρει τις διαφορες ΠΡΙΝ ξεκινησει.
Και ειναι καλο να εχει φροντισει, γιατι αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του και τα κομματια που βαζει στο αυτοκινητο του, προερχονται απο κλεμμενο αυτοκινητο και δεν εχει αποδεικτικα οτι τα αγορασε απο καπου, θα βρεθει μπλεγμενος χωρις να φταιει, με τα κλειδια, την μοναδα EWS, το μοτερ και τον εγκεφαλο (που λεει τον αρ. πλαισιου του τροπετου και δεν αλλαζει) στα χερια του...............
Επισης, αν παρει το EWS του τροπετου και ειναι EWS1 και το δικο του αυτοκινητο εχει EWS2, θελει ηλεκτρολογο να το συνδεσει μια και οι φυσες και η συνδεσμολογια ειναι εντελως αλλη.
Οποτε ηλεκτρολογο, θα πληρωσει.
Κατα την γνωμη μου λοιπον, ναι αυτα που γραφεις, ειναι ο λαθος τροπος. Γινεται μεν (αν και τα δυο αυτοκινητα εχουν EWS ιδιας γενιας), αλλα δεν θα επρεπε να το κανεις. Θα μπορουσες απλα με το δικο σου EWS και κλειδια, να δουλεουν ολα απλα με μια συνδεση στο διαγνωστικο.

leonidaskal
20-05-14, 17:57
ευχαριστω για τις απαντησης συμφοριυμιτες και θα το ψαξω θα επανελθω στο θεμα συντομα

leonidaskal
25-05-14, 17:33
ξερει κανενας να μου πει κωδικους απο τελικο καζανακι οεμ για 318 ις
πηρα ενα αλλα ειναι ιδιο με αυτο που εχω απλα ρωταω να εξακριβωσω αν εχω το σωστο

6ylinder
27-05-14, 20:44
18101743263

leonidaskal
28-05-14, 10:02
18101743263

αψογος ευχαριστω