PDA

Επιστροφή στο Forum : mini cooper s r56


drmdtsap
10-09-14, 13:05
Καλησπερα και απο μενα και παλι. δεν ξερω αν ειμαι στο σωστο tread, αν οχι απλα συγχωρεστε με και ας το μεταφερει καποιος mod. εχω να γραψω στο φορουμ 4,5 χρονια και εχω λιγο χαθει.
Την τελευταια φορα που εγραψα ειχα ενα 316 Ε90. Το εδωσα και πηρα ενα golf gti 5αρι, το οποιο και λατρεψα. Λογω των φοροεισπρακτικων μετρων ομως μετα απο 8 μηνες το πουλησα γιατι το να δινεις 930 ευρω τελη και φορο πολυτελειας για ενα golf-ακι δεν λεει καθολου νομιζω. Ετσι απο το 2011 συμβιωνω με ενα mercedes sportcoupe evolution 230 1.8 με 193 ιππους 2005 μοντελο. εχει αρκετα καλουδια πανω οπως αυτοματο σειριακο κιβωτιο, πανοραμικη οροφη κτλ.... απο περυσι τρωγομαι να το δωσω για mini cooper s r56 , αλλα τελευταια στιγμη εκανα πισω. τωρα το μικροβιο μου ξαναμπηκε και εχω βρει ενα χαρτι 2007 μοντελο με 90000χλμ(το δικο μου εχει 74000χλμ) για ανταλλαγη με το δικο μου. η ανταλλαγη ειναι δινεις παιρνεις. Το αμαξι ειναι πρωτο χερι και αγορασμενο απο Σπανο. Θελω να σας ρωτησω μιας και το ξερετε καλυτερα απο μενα, τι καταναλωση εχει(αν ειναι πιο πανω απο το δικο μου), κοστη συντηρησης, ζημιες κτλ... αν τα εξοδα κυμαινονται στα επιπεδα της mercedes μου (με ενα κλικ πιο κατω, οχι πιο πανω) τοτε δε με απασχολει. αυτο που με ενδιαφερει ειναι να μην τρεχω συνεργειο ολη την ωρα εξαιτιας γνωστων προβληματων και να μην μου καιει παραπανω απο το δικο μου. Οποιος μπορει ας μου ριξει λιγο φως στην αγνοια μου, και να γενικα αξιζει μια τετοια κινηση ή θα ειμαι κοτσος! εχω γυναικα και παιδι αλλα υπαρχει και δευτερο αυτοκινητο (fiat punto grande 1.4 5 θυρο) το οποιο χρησιμοποιουμε σαν βασικο αυτοκινητο για μεσα στην πολη. Η χρηση που κανω εγω ειναι περιπου 100-150 χιλιομετρα το μηνα!!!Το mercedes μου ειναι επι το πλειστον αραγμενο στο κλειστο παρκινγκ, εξου και τα λιγα χιλιομετρα οπου εχει κανει(το πηρα με 59000χλμ περιπου) και στα 3,5 χρονια που το εχω εχω κανει 14000χλμ. Θελω κατι μικροτερο, στυλατο και γρηγορο.

Fanatic
10-09-14, 13:37
Πιο χαμηλη καταναλωση απο το δικο σου σιγουρα εχει( εχει ο πατερας μου το ιδιο με το δικο σου αλλα το CLC 200Κ). Απο αξιοπιστια το R56 ειναι πολυ καλο οπως και ποιοτικο. Συντηρηση αμα το πας σε αντιπροσωπια θα πληρωνεις κατιτις παραπανω αλλα λογικα αντιστοιχα με του Merc παλι σε αντιπροσωπο. Εγω λεω να το παρεις γιατι αν αποφασισεις να το πουλησεις το Mini θα φυγει πιο ευκολα απο το Merc.

m_power_lunatic
10-09-14, 13:47
Χωρις να στο χαλασω, αν θες νε π.μ ή και εδω πες μου 2 λιγα λογια για το GTI V αρεσει πολυ στην γυναικα μου και σε εμενα και το σκεφτομαστε για οικογενειακο.Παρολιγο να το παρω καινουργιο το 2007.

drmdtsap
10-09-14, 14:28
Φιλε lunatic. Δε μου το χαλας καθολου. Μπορω να μιλαω ωρες για αυτοκινητα. Λοιπον ας βγουμε λιγο εκτος θεματος και θα σου πω μερικα πραγματα για το gti mkv. Απλα εκπληκτικο... Ισως ενα αυτοκινητο που μου χει λειψει. Για οικογενειακο το ειχα και εγω και ηταν πολυ καλο σε χωρους κ ας το ειχα κ διπορτο. Απο δυναμη δε το συζητω. Το μοναδικο κακο αυτου του αυτοκινητου ηταν οτι δεν το ειχα παρει με dsg!!! Ψηλη θεση οδηγησης που το εκανε πιο ξεκουραστο σε μακρυνο ταξιδι, ακομη πιο ξεκουραστο κ απο την e90 και σκαλια πιο ξεκουραστο απο το sportscoupe που με 245 λαστιχο κ την evolution αναρτηση απλα μεταφερονται τα παντα μεσα... Απο καταναλωση δεν ηταν κατι τραγικο απλα λιγο πιο πανω απο το mercedes. Η γυναικα μου το ειχε λατρεψει. Αν το εχεις αποφασισει πηγαινε για μοντελο 2007+ γιατι τα νεοτερα ειχαν καποια θεματακια στον κινητηρα και με τα πλαστικα στο εσωτερικο που ξεβαφαν! Για μενα αν εχεις κ παιδακι(ια) παρε το 4 θυρο ασυζητητη. Τωρα τα βρισκεις σε πολυ δελεαστικη τιμη και δεν εχεις κ φορο πολυτελειας. Επισης υπαρχουν κατι edition 30 σε τιμη ταμαμ... Πολυ καλο στησιμο στο δρομο και πραγματικα θα το ευχαριστηθεις. Ροπη απο χαμηλα και γενικα πυραυλος. Αν δε σκεφτεσαι να του βαλεις κ κανα προγραμματακι "κονσερνα" στυλ ρεβο(οι τιμες πια ειναι στο πατωμα) τοτε θα εχεις εναν πυραυλο εδαφους εδαφους... Οτι αλλο θες ρωτα... Α και απο χρωμα candy white... Χα χα χα...

Lunatic... Αν δεν κανω λαθος ειχες καποιο m3 E30 μαυρο.... Σωστα;

BMW Power
10-09-14, 14:34
Εγώ πιστεύω ότι το ΜΙΝΙ θα έχει σίγουρα μεγαλύτερη κατανάλωση.

Τα κόστη χρήσης είναι υψηλά αλλά λογικά χαμηλότερα από το merc

PS Γιάννη το GTI 5 είναι πολύ καλό overall αυτοκίνητο χωρίς να είναι κάπου τέλειο.
Όπως είναι και το Μ3 αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Έχω κάνει και 2 ταξίδια παρέα με Μ3 46 Μ5 60 και δεν μου ξέφυγαν πουθενά χαχα

drmdtsap
10-09-14, 18:33
Και ομως το ψαξα λιγο κ η καταναλωση του ειναι χαμηλοτερη απο το mercedes. Ειναι κ το αυτοματο που καταναλωνει παραπανω. Το c230 ειναι αρκετα ρυπογονο(καλα οχι πως με νοιαζει αυτο... Χα χα χα) και καει αρκετα... με το που χτυπησει η ρεζερβακ βαλω 20€ κανω απο 86-96χλμ. Αν το μινι με 20€ μου βγαλει 100-120χλμ θα ειμαι ευτυχης... Χα χα χα

Fanatic
10-09-14, 19:04
Αυτος ο kompressοrατος καιει

stef
10-09-14, 19:47
Turbo είναι το Mini Cooper S R56 και καίει...
Επίσης από πλευράς αξιοπιστίαςμ, ναι μεν είναι καλυτερο από R53 αλλά έχει και αυτό τα θεματάκια του...

Dim77
10-09-14, 20:17
Με κανονική οδήγηση και πάντα φορτωμένο, εχω κατανάλωση 8.4 lt/100 χλμ στα τελευταία. ...8-9000χλμ σε w211 των 1650 κιλών άδειο. ...(μετρημένη με τα γεμισματα και όχι στο BC που δείχνει ακόμα πιο κάτω- λογικό αφού κλέβουν οι βενζιναδες)

Driver M
10-09-14, 20:22
Turbo είναι το Mini Cooper S R56 και καίει...
Επίσης από πλευράς αξιοπιστίαςμ, ναι μεν είναι καλυτερο από R53 αλλά έχει και αυτό τα θεματάκια του...
Και καίει και αρκετό λάδι.
Κι έχει και θέματα με το χρονισμό.

Πάντως από κατανάλωση ο thp είναι πολύ ισορροπημένος.
Και έχει και πολύ καλές επιδόσεις που με πρώτο στάδιο ξεπερνούν για πλάκα τα 210 άλογα.

drmdtsap
11-09-14, 06:43
η γνωμη σας ποια ειναι; αξιζει τον κοπο ή οχι να δωσω ενα αξιοπιστο αποδεδειγμενα αμαξι και να κανω το κεφι μου παιρνοντας ενα μινι που οπως λετε εχει τα θεματακια του; εσεις τι θα κανατε; το θεμα με την καταναλωση λαδιου την γνωριζω(εχω ακουσει και διαβαζει περιπτωσεις σε φορουμ ξενα για καταναλωση λαδιου εως και 1λιτρο στα 1000χλμ, και κινητηρες να κολλανε επειδη οι ιδιοκτητες τους δεν ελεγχαν το λαδι του κινητηρα). ειναι κατι που χαλαει γιατι με το merc το μονο που κανω ειναι να το οδηγω και να το πηγαινω μονο για βενζινη και τα τακτικα του σερβις. δε μου εχει ζητησει το παραμικρο. το θεμα ειναι να κανω αυτο που λεει η καρδια μου και να παρω το μινι ή θα το μετανοιωσω επειδη βγαζει προβληματα;εχω ακουσει για αντλια βενζινης, κλωτσηματα απο το κιβωτιο κτλ. αλλα επειδη ο καθενας λεει οτι θελει πολλες φορες και επειδη πολλοι απλα αναμασαμε αυτα που ακουμε και με μια δοση υπερβολης για αυτο ρωταω εδω στο φορουμ που υπαρχουν κατοχοι αυτοκινητων μινι και αρκετοι ειναι μαρτυρες συζητησεων στα διαφορα tread για το μινι εδω. επισης το γεγονος οτο εχει 90000χλμ ειναι κατι αρνητικ; το αμαξι εχει συντηρηθει ολοσωστα βασει βιβλιου σερβις με αλλαγες λαδιου στην ωρα τους και μεγαλων σερβις. επισης φαινεται οτι ο ιδιοκτητης ασχολουνταν γιατι εχει αλλαξει και λαστιχα και το τελευταιο σερβις ηταν 2/9/2014. θεωρητικα αφου το πουλαει θα μπορουσε να μην εχει αλλαξει ουτε λαστιχα, οπως πολλοι τωρα τελευταια εφαρμοζουν πριν την πωληση. Τι να πω. δεν ξερω ρε παιδια. Μου αρεσει σαν αυτοκινητο και θα ηθελα ενα πιο φρεσκο μοντελο σχεδιαστικα. Η merc αρχιζει και δειχνει την ηλικια της σχδεδιαστικα. Τα νεα μοντελα δεν εχουν καμια σχεση σχεδιαστικα με το δικο μου. μπροστα τους φαινεται η ηλικια του.βεβαια ειναι χαρτι που λεμε και ανετα με βγαζει πολλα και απροβληματιστα χιλιομετρα. αλλα ελα ντε που εχω ερωτα με το μινι... οπως ειπα απο περυσι τρωγομαι...

drmdtsap
11-09-14, 07:27
Με κανονική οδήγηση και πάντα φορτωμένο, εχω κατανάλωση 8.4 lt/100 χλμ στα τελευταία. ...8-9000χλμ σε w211 των 1650 κιλών άδειο. ...(μετρημένη με τα γεμισματα και όχι στο BC που δείχνει ακόμα πιο κάτω- λογικό αφού κλέβουν οι βενζιναδες)
φιλε Dim77 εγω με το cl203 με 1560 κιλα και με μονο επιβατη εμενα κατω απο 10,8-11,5lt/100km μεση καταναλωση απο το computer board σε πολη δεν εχω δει και οδηγοντας με συνεση. εκτος πολης με συνεση παλι κατω απο 8,6-8,8lt/100km δεν εχω δει επισης. γενικα το c230 Kompressor με τα 193 hp καιει αρκετα. επισης αν σκεφτεις οτι εχω και αυτοματο κιβωτιο το οποιο απο σταση ξεκιναει με 2η ταχυτητα στη ρυθμιση C καταλαβες οτι τσιμπαει λιγο ακομη. Δεν ειναι και το τελευταιο 7αρι αυτοματο σειριακο που βαζει τωρα η merc...
επισης το προβλημα μου εμενα δεν ειναι η καταναλωση. στη χειροτερη το μινι να καιει οσο το δικο μου. το θεμα μου ειναι μην γινω κολλητος του μαστορα... βασικα bmw ειναι, ποσο μη αξιοπιστο να ειναι;δε μπορει, σκεφτομαι εγω τωρα με την ψυχολογια του "δωσε θαρρος στον αρρωστο"... το θεμα μου ειναι αν μετα τα 90000χλμ θα αρχιζει να γινεται ενα "καρκινωμα" που στα 110000,120000,130000,140000χλμ ο κινητηρας παραδωσει πνευμα... απο την αλλη γνωστος μου με mini cooper s r53 εκανε 200000χλμ χωρις προβληματα ουτε καν στο κιβωτιο και το πουλησε πριν απο 6 μηνες 6000 ευρω!!!!

Fanatic
11-09-14, 08:43
Turbo είναι το Mini Cooper S R56 και καίει...
Επίσης από πλευράς αξιοπιστίαςμ, ναι μεν είναι καλυτερο από R53 αλλά έχει και αυτό τα θεματάκια του...

Για το Merc ελεγα Στεφανε. Οταν μιλαμε για καταναλωση πρεπει να μιλαμε με τις αναλογιες που εχουμε μπροστα μας. Το Mini καιει λιγοτερο απο το Merc που εχει το παιδι.


Στην τελικη μετα απο την συντηρηση που κανει ο καθενας ειναι θεμα τυχης. Μπορει να σου βγει ενα vag καλο και ενα Toyota χρεπι...

drmdtsap
16-09-14, 07:40
καλημερα. βρηκα ενα αψογο mini cooper s r56 γαλαχιο με λευκη οροφη καθρεπτες το οποιο ειναι αψογο. το μονο μειον ειναι οτι δεν εχει xenon και 17αρες. αλλα ειναι σε κατασταση καινουριου, μ ολα τα σερβις σε επισημο bmw συνεργειο με προσφατο μεγαλο σερβις και αλλαγες σε αναλωσιμα που κοστιζουν, πρωτο χερι και φυλλαγμενο σε παρκινγκ. εχω βρει και ενα chili με πανοραμα, xenon, 17αρια, αλλα ειναι μαυρο-μπλε δευτερο χερι και εκτος παρκινγκ που οπως ειναι κατανοητο το χρωμα εχει την "αραχνιτσα" του και ολο και καποιο σημαδακι. ο ιδιοκτητης καπνιστης-κατι που με χαλαει απιστευτα γιατι οσο και να το κανεις το αμαξι εχει μια εσανς τσιγαρου... στα χρηματα ειναι ιδια και τα δυο οπως και στα χιλιομετρα.

http://i46.photobucket.com/albums/f138/Tina_Vladi/5374504_2_b_zps6727ad46.jpg
http://i46.photobucket.com/albums/f138/Tina_Vladi/5374504_0_b_zps531ff32d.jpg
http://i46.photobucket.com/albums/f138/Tina_Vladi/phiomegatauomicrongammarhoalphaphi3AF0alpha3_zpsef dac0b3.jpg
http://i46.photobucket.com/albums/f138/Tina_Vladi/2e0b0a6a-d59c-496c-ad72-6d3acef9023f_zpse9d7faf4.jpg

drmdtsap
16-09-14, 08:05
το γαλαζιο ειναι του 2008 ενω το blue black του 2007

drmdtsap
20-09-14, 18:19
παιδια τελικα καποιος με r56 cooper s δεν μου απαντησε. ειναι οντως τοσο προβληματικα? αν τα προσεχεις παρα ταυτα παλι βγαζουν τοσα προβληματα? εχω βρει με πλξρες ιστορικο και σερβις μεσα στο σπανο και με αλλαγη δισκο πλατο πριν απο 2 μηνες. τα αλλα δυο που ειδα δεν αξιζαν τελικα.

Fanatic
20-09-14, 19:24
Νομιζω οτι δεν υπαρχει ενεργο μελος με R56. Σιγουρα ειναι λιγοτερο προβληματικο απο το πρωτο κομπρεσσορατο και απο κανα δυο γνωστους που εχω οι οποιοι το προσεχουν δεν εχουν αναφερει κανενα προβλημα. Σαν τουρμπατο που ειναι παιζει πολυ ρολο αν ο προηγουμενος που το ειχε το ζεστανε σωστα αλλα απο εκει και περα ενα προσεγμενο αμαξι μονο απο κακοτυχια μπορει να βγει προβληματικο. Αν η τιμη του Σπανου ειναι λογικη παρτο, θα εχει και καποια εγγυηση νομιζω.

drmdtsap
20-09-14, 20:45
Σε ευχαριστω πολυ.

Driver M
21-09-14, 00:45
Οσο και να το προσεχεις το μοτερ αυτο χανει το χρονισμο ανα 50.000χλμ και θελει καθαρισμο βαλβιδων γιατι αυτες πιανουν μουργα οπως συμβαινει και σε πολλα μοτερ μεταβλητου χρονισμου και αμεσου ψεκασμου.
Επισης, αν δεν εχει χρησιμοποιηθει το σωστο λαδι (αυστηρα τοταλ η καστρολ edge 0 30) κατα κανονα θα εχει και υψηλη καταναλωση.

Παντως και ο χρονισμος και το θεμα των βαλβιδων λυνονται, χωρις τρελο κοστος, οποτε γενικα δεν θα σου'λεγα να απορριψεις το μοντελο αυτο.
Απλα θελει σχολαστικη συντηρηση οπως καταλαβαινεις και τακτικο ελεγχο σε καποια πραγματα για να μην εχεις σοβαροτερα θεματα.
Κατα τ'αλλα ειναι πολυ καλο μοτερ κι αν το προσεξεις θα σε ανταμειψει.

manosm3
21-09-14, 15:08
Οσο και να το προσεχεις το μοτερ αυτο χανει το χρονισμο ανα 50.000χλμ και θελει καθαρισμο βαλβιδων γιατι αυτες πιανουν μουργα οπως συμβαινει και σε πολλα μοτερ μεταβλητου χρονισμου και αμεσου ψεκασμου.
Επισης, αν δεν εχει χρησιμοποιηθει το σωστο λαδι (αυστηρα τοταλ η καστρολ edge 0 30) κατα κανονα θα εχει και υψηλη καταναλωση.

Παντως και ο χρονισμος και το θεμα των βαλβιδων λυνονται, χωρις τρελο κοστος, οποτε γενικα δεν θα σου'λεγα να απορριψεις το μοντελο αυτο.
Απλα θελει σχολαστικη συντηρηση οπως καταλαβαινεις και τακτικο ελεγχο σε καποια πραγματα για να μην εχεις σοβαροτερα θεματα.
Κατα τ'αλλα ειναι πολυ καλο μοτερ κι αν το προσεξεις θα σε ανταμειψει.


Μούργα πιάνουν όλα τα άμεσου ψεκασμού. Μπορεις να ζητησεις απο το μηχανικο που θα στο ελεγξει να λυσει την πολλαπλη εισαγωγης. Αν εχει πιασει, βγαζει το καπακι και την καθαριζει και το κοστος μπορειτε να το επωμιστειτε δια του 2, ή εξ' ολοκληρου ο παλιος ιδιοκτητης ή ο,τι σας βολευει.
Αυτό με το λάδι δεν ισχύει. Πολλοί έλεγαν τέτοιες π1πες και ήταν υπέρμαχοι της 60αρας εξάτμισης για μαξιμουμ αποδοση, αλλα αποδειχθηκε οτι ειχαν λαθος. Εγω και αλλοι φιλοι χρησιμοποιουμε 5-30 στα 207 και ειναι μια χαρα.
Δυστυχως τα πρωτα (07-08) ειχαν θεμα με υπερβολικη καταναλωση λαδιου. (ακομα και 1λτ/1000χλμ)
Με απλες, αλλα λιγο προσεκτικες λυσεις θα εχεις ενα πολυ γρηγορο και οικονομικο αυτοκινητο. Εξετασε το προσεκτικα και αν σου αρεσει και σου ταιριαζει χτυπα το.

drmdtsap
21-09-14, 17:14
σας ευχαριστω πραγματικα για το χρονο σας. νομιζω πως οι δυο τελευταιες απαντησεις ηταν καταλυτικες. ελπιζω να πανε ολα καλα και να το εχω στα χερια μου απο βδομαδα... ελπιζω να τα ξαναπουμε ανεβαζοντας φωτος... καλο σας βραδυ. α και που ειστε; save a prayer for me....

drmdtsap
29-09-14, 14:32
Απο την πεμπτη το πρωι ειμαι κατοχος ενος αψογου mini cooper s 56 chilli pack laser blue... Οσο το οδηγω τοσο το ερωτευομαι ακομη πιο πολυ. Το αμαξι απλα δεν υπαρχει... Στριψιμο, κρατημα, design... Σκληρο αρκετα στις ανωμαλιες αλλα ειναι πραγματικα πορωση... Βριςκω ευκαιρια ή να παω στο πακινγκ και να ασχολήθω μαζι του. Ακομη περισσοτερο να το βγαλω βολτα... Πολυ φρεσκο και νεανικο σε σχεση με το sportcoupe μου. Σας ευχαριστω ολους για το χρονο που αφιερωσατε στο θεμα μου, και αντε βρε.... Καλως σας ηρθα παλι.... Χα χα χα χα.... Το οτι θα γυριζα σε bmw και μαλιστα μεσω mini cooper ουτε που το φανταζομουν πριν 4 χρονια....

BMW Power
29-09-14, 14:43
Εύχομαι ασφαλή, απροβλημάτιστα και απολαυστικά χιλιόμετρα.

Βάλε και καμιά φωτογραφία.

drmdtsap
29-09-14, 16:30
μολις το επλυνα και θα ανεβασω συντομα...

drmdtsap
17-10-14, 10:59
να και μια φωτο...

drmdtsap
18-10-14, 19:30
Εύχομαι ασφαλή, απροβλημάτιστα και απολαυστικά χιλιόμετρα.

Βάλε και καμιά φωτογραφία.
ευχαριστω πολυ!!!

DJ THEO
19-01-18, 19:25
Ξεθαβω αυτο το θεμα,μιας και ψαχνομαι για την αγορα ενος r56.Εχω σκεφτει να παω σε facelift,αλλα μου αρεσουν πολυ τα works και facelift υπαρχιε μονο ενα με 140k xlm.
Η καταναλωση λαδιου,μπορει να αντιμετωπιστει μονο με ρεκτιφιε?Εχω βρει ενα που οπτικα με καλυπτει παρα πολυ και η τιμη εχει κατεβει στα 14500 και εχει παρα πολλα εξτρα.
Αξιζει να βαλω μια απο τις εταιρειες που ελεγχουν αυτοκινητα η να το παω σε καποια επισημη πχ Σπανο?
Γιατι ενα 500αρακι abarth που μου ειχε ελεγξει η spotmechanic πραγματικα βρηκε τα παντα και για αυτο απερριψα εκεινο το αμαξι.

Αυτο μου αρεσει.Αξιζει?Τι λετε?
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/12334666/

BMW Power
21-01-18, 09:03
Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά θα ήθελα να το έχω! Φαίνεται πολύ ωραίο και περιποιημένο και συνήθως όσοι δίνουν τόσα χρήματα σε εξοπλισμό τα συντηρούν σωστά.

Δεν θα πήγαινα αυτοκίνητο για έλεγχο σε καμια αντιπροσωπεία. Μόνο σε μηχανικό που εμπιστεύεσαι και βέβαια γνωρίζει τα συγκεκριμένα.

DJ THEO
21-01-18, 15:21
Μαλλον στο βουδουρη θα το παω καθως ειναι κουμπαρος φιλου μου.Το συγκεκριμενο παντως ο ιδιοκτητης μου ειπε οτι το φτιαχνει στη minitech.
Απλα το μονο που με φοβισε ειναι οτι καθε 1000χλμ κοιταει τα λαδια.Τοσο πολυ λαδι καινε αυτα?
Με μετρηση συμπιεσης στον ελεγχο θα βγει ακρη περιπου σε τι κατασταση ειναι το μοτερ?

konoss
21-01-18, 19:22
Και εμενα μου φαινεται ωραιο απο τις φωτογραφιες . Αν του μετρησεις συμπιεση να του κανεις και leak down τεστ .

pitsirikas89
23-01-18, 14:00
είχε χρειαστεί να το ψάξω το θέμα πίσω στο 2010-2011 και είχα βρει πολλά με κολλημένη καδένα χρονισμού (και Mini και 207rc). Το ανταλλακτικό άλλαξε κωδικό στην πορεία αλλά για ανάκληση ούτε λόγος...(έχω μια καδένα διακοσμητική μαζί με 2-3 βαλβίδες που "γέρνουν")
μακριά...