PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε46 Υπερβολική ζέστη στον χώρος της καμπίνας


tasos.kamv
14-09-14, 09:04
Εδώ και πάνω από ένα χρόνο ψάχνομαι συνεχώς γιατί αισθάνομαι υπερβολική ζέστη στο χώρο της καμπίνας μαζί με μία περίεργη μυρωδιά (κάπως σαν κετσές - μοκέτα)... Αισθάνομαι την ζέστη να μου έρχεται στο πρόσωπο κάπου πίσω από τα πετάλ και την κολώνα του τιμονιού. Η ζέστη είναι πάρα πολύ έντονη σε σημείο που δεν υποφέρεται..:thumbsdow αισθάνομαι ότι κάπου έχει τρύπα το αμάξωμα και μπαίνει όλη η ζέστη ή από το μηχανοστάσιο ή την εξάτμιση...

Λάβετε υπόψη τα εξής :
1) έχω αποσυνδέσει τελείως το καλοριφέρ έτσι ώστε να αποκλείσω την περίπτωση να φταίει η αντίστοιχη βαλβίδα / #5 (http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Coupe/Europe/318Ci-N42/L-N/jan2002/browse/heater_and_air_conditioning/water_hoses_water_valve/#8369807_5) και να μένει ανοιχτή με αποτέλεσμα να περνάει συνεχώς ζεστό νερό στον εναλλάκτη (γεφύρωσα μεταξύ τους τα δύο κολάρα που μπαίνει & βγαίνει το νερό)
2) Η ζέστη που μπαίνει στην καμπίνα δεν έχει σχέση εάν ο κλιματισμός είναι ανοιχτός ή κλειστός. Σκέτο τον ανεμιστήρα αν ανοίξω, χωρίς το AC, ώστε να φέρνει φρέσκο αέρα από έξω έρχεται σχετικά δροσερός, αφού όπως ανέφερα στο (1) το καλοριφέρ υδραυλικά είναι πλήρως αποσυνδεδεμένο
3) Στον χώρο του πορτ-μπαγάζ έχω βάλει καινούριους εξαεριστήρες / #12 (http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Coupe/Europe/318Ci-N42/L-N/jan2002/browse/vehicle_trim/trim_cover_rear/) και στις δύο πλευρές γιατί στους παλιούς είχαν λιώσει τα λαστιχένια κλαπέτα
4) Στον χώρο του πορτ-μπαγάζ, άλλαξα συνολικά τις τέσσερις τάπες (δύο πίσω δεξιά & δύο πίσω αριστερά) που βρίσκονται στην τραβέρσα γιατί και αυτές είχαν λιώσει... δείτε επισυναπτόμενη photo 1
5) Έχω ψάξει σχολαστικά κάτω από το "ταψί" / #5 (http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Coupe/Europe/318Ci-N42/L-N/jan2002/browse/heater_and_air_conditioning/microfilter_activated_carbon_container/) της βάσης του φίλτρου AC μήπως έχει φύγει καμία τάπα ή υπάρχει καμία τρύπα, αλλά δεν βλέπω κάτι
6) Πρόσφατα άλλαξα όλες τις τάπες στο πάτωμα, κάτω από τα πόδια και των τεσσάρων επιβατών γιατί και αυτές είχαν λιώσει
7) Το "τούνελ" του σασμάν είναι κάπως ζεστό, αλλά όχι υπερβολικά

Τέλος, το πιο τραγικό της υπόθεσης..... κινούμαι για καμία ώρα μέσα στην κίνηση και παρκάρω κάπου σε σκιερό μέρος. Αν μετά από μία ώρα πάω να πάρω το αμάξι, με το που ξεκλειδώνω και ανοίγω την πόρτα αισθάνομαι πυρακτωμένη όλη την καμπίνα με αφόρητη ζέστη, λες και έχει εκτονωθεί όλη η ζέστη του μηχανοστασίου ή της εξάτμισης εντός αυτής...:mad:
Έχω φάει άπειρες ώρες ψάχνοντας μέσα στο καπώ, διαβάζοντας στο νετ, αλλά δεν βρίσκω άκρη...
Στα συνεργεία με το που πάω... όλοι φυσικά κάνουν πίσω με το που τους το λέω, αφού δεν ακούνε την "καραμέλα" που θέλουν (τα εύκολα, θέλω αλλαγή λάδια, φίλτρα, τακάκια κτλ).
Το ένστικτο μου μου λέει ότι κάπου υπάρχει κάποια γ@μημένη τρύπα... όπου ακόμα δεν την έχω βρει...

Έχει τύχει σε κανέναν κάτι αντίστοιχο???
Καμία ιδέα??
Που αλλού μπορεί να επικοινωνεί το μηχανοστάσιο ή η εξάτμιση με το χώρο της καμπίνας????
Βαυαροί, βοηθήστε γιατί δεν την παλεύω άλλο....

DiMiTrIs_
14-09-14, 11:28
το εχεις απο καινουριο το αμαξι?
εχεις αλλαξει μηχανη εσυ ή ο προηγουμενος?
νομιζω οτι πισω απο τη μηχανη εκει που λεμε καθρεφτης υπαρχει ενα υλικο μονωτικο και για θορυβο και για τη ζεστη...δεν ειμαι σιγουρος βεβαια 100%...
μηπως εχει αφαιρεθει σε καποια πιθανη αλλαγη κινητηρα ή ολικο βαψιμο ή κατι αλλο ξερω γω?
πχ σε ενα αμαξι που εχω και υποψιαζομαι οτι εκ κατασκευης δεν εχει αυτη τη μονωση (ford sierra) οντως ζεσταινεται η καμπινα αλλα οχι τοσο οσο λες εσυ.....
αν και το καλοριφερ θα ηταν αυτο που θα δικαιολογουσε τοση θερμοτητα....αλλα αφου το εχεις απορριψει...

LefterisK
14-09-14, 14:47
μαζι με την ζεστη που μπαινει στην καμπινα, υπαρχει κ μια περιεργη εντονη μυρωδια που την συνοδευει, οπως αναφερει ο φιλος τασος. ισως αν γινοταν ταυτοποιηση αυτης της μυρωδιας να μπορει να βγει μια ακρη για την εισοδο του ζεστου αερα στην καμπινα.

rapid_fast
15-09-14, 10:17
Ο ζεστός αέρας πάει απο κάτω, προς τα επάνω..
Το πιο ζεστό σημείο του αυτοκινήτου είναι ο καταλύτης, και η εξάτμιση..
Άνωθεν αυτών έχει προστατευτικά θερμοκρασίας..
Ακόμα και να τα βλέπεις οτι είναι εκεί, μπορεί το πάνω μέρος του να είναι τρύπιο..

tasos.kamv
15-09-14, 10:21
Παναγιώτη σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου!
Θα το chek-άρω και θα επανέλθω.
Υπάρχει περίπτωση να έχει φύγει καμία τάπα σε κρυφό σημείο ή να υπάρχει τρύπα από τον "καθρέφτη" του αυτοκινήτου που διαχωρίζει μηχανοστάσιο με καμπίνα??

rapid_fast
15-09-14, 11:56
Παναγιώτη σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου!
Θα το chek-άρω και θα επανέλθω.
Υπάρχει περίπτωση να έχει φύγει καμία τάπα σε κρυφό σημείο ή να υπάρχει τρύπα από τον "καθρέφτη" του αυτοκινήτου που διαχωρίζει μηχανοστάσιο με καμπίνα??

Είμαι 100% σίγουρος, πως όταν φεύγει τάπα απο τον καθρέπτη,
γίνεται αμέσως αντιληπτό κατά την πορεία του αυτοκινήτου.
Καταρχήν γιατί ακούς θόρυβο, και κατά δεύτερον γιατί μπαίνει μέσα αέρας
με μεγάλη πίεση, ειδικά όταν έχεις τα παράθυρα κλειστά...

tasos.kamv
15-09-14, 12:13
Παναγιώτη,
όταν το έχω παρκάρει μετά από έντονη χρήση μέσα στην πόλη και πάω να το ξαναπάρω, π.χ. μετά από μισή ώρα, με το που ανοίξω την πόρτα, γίνεται spa στην καμπίνα... αφού ξεκινήσω να οδηγώ και ανοίξω παράθυρα ώστε να φύγει η ζέστη μαζί με την "περίεργη" μυρωδιά, η κατάσταση χειροτερεύει.... :bugeye:
Επίσης, κάθε μέρα, πρωί πρωί, που ξεκινάω για δουλειές, ενώ το όχημα είναι τελείως κρύο, με το που ανοίξω στην "αναδίπλωση" την ηλιοροφή αρχίζουν να μπαίνουν περίεργες οσμές και όσο περνάει η διάρκεια χρήσης και ζεσταίνεται αμάξωμα & καρότσα, τότε εκτός από την περίεργη μυρωδιά ξεκινάει να μπαίνει και η έντονη ζέστη.....:(

tasos.kamv
20-09-14, 11:51
Επανέρχομαι στο θέμα..
Πέρασα μια βόλτα από το συνεργείο σήμερα το πρωί και καθώς το αμάξι ήταν σηκωμένο στο αναβατόριο, επιβεβαιώσαμε ότι τα μονωτικά είναι όλα στη θέση τους και δείχνουν σε καλή κατάσταση. Ψάχνοντας στο ETK, είδαμε ότι στο "τούνελ", πίσω από το μονωτικό, καθώς κοιτάς το αμάξωμα από κάτω όταν είναι σηκωμένο στο αναβατόριο, υπάρχουν τρύπες στα σημεία που έχω βάλει τόξο στην επισυναπτόμενη photo.. είναι ίσως η τελευταία μου κρυφή ελπίδα αφού μέσα στην καμπίνα πάνω από το τούνελ ανεβαίνει σημαντικά η θερμοκρασία....
Επίσης αφήσαμε στο ρελαντί μισή ώρα περίπου να δουλεύει το μοτέρ και μετρήσαμε με θερμόμετρο ακτινοβολίας (laser) τους προκαταλύτες και τον καταλύτη για να δούμε μήπως και είναι βουλωμένος κάποιος απ' όλους.. είδαμε περίπου 200-210 βαθμούς στους προκαταλύτες και γύρω στους 90-100 στον καταλύτη. Με μια πρώτη εκτίμηση οι θερμοκρασίες φαίνονται νορμάλ..
Ελπίζω μεσοβδόμαδα να έχω ευχάριστα νέα... για να δούμε...:icon11:

LefterisK
21-09-14, 18:43
:) μακαρι τασο να ηρεμησεις κ μετα να απολαμβανεις την κουκλα οπως σου/της αξιζει
κρατα μας ενημερους

rapid_fast
21-09-14, 23:22
ωρε μπλέξιμο.... :(

tasos.kamv
20-10-14, 13:37
Καλημερίζω την παρέα!
Επανέρχομαι στο θέμα με μικρές εξελίξεις...
Επειδή η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο και τα συνεργεία που επισκέπτομαι σχεδόν όλοι κάνουν πίσω, είπα να το παλέψω μόνος μου... βάσει λογικής, σκέφτηκα το εξής... επειδή ένιωθα ότι η ζέστη εγκλωβίζεται στο τούνελ, εσωτερικά στην καμπίνα, σαν να μπαίνει από κάπου και να μην μπορεί να εκτονωθεί, εχθές έκανα το ακόλουθο πείραμα...έβγαλα την τάπα που έχω σημαδέψει στην επισυναπτόμενη photo, λίγα εκατοστά μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων, και βγήκα βόλτα...Πήρα μαζί και τον φίλο Λευτέρη (LefterisK) και περιέργως δεν παρατηρήσαμε απολύτως τίποτα μέσα στην καμπίνα με τα παράθυρα κλειστά!! Με τα παράθυρα ανοιχτά είχα λίγη οσμή και ζέστη, πολύ λιγότερο όμως από πριν... Το επιβεβαίωσε και ο Λευτέρης. Επίσης, με τα παράθυρα κλειστά, δεν ένιωθα να ακτινοβολεί το πάτωμα θερμότητα και γενικώς η ατμόσφαιρα μέσα στην καμπίνα ήταν ευχάριστη και άνετη, όπως πρέπει! Μέχρι και πριν βγάλω την τάπα η αίσθηση μέσα στην καμπίνα ήταν τραγική.. ζέστη, δυσοσμία και δεν υπήρχαν συνθήκες άνεσης με ανοιχτά ή κλειστά παράθυρα (με ανοιχτά παράθυρα πάντα το φαινόμενο είναι πολύ πολύ πιο έντονο)...
Το πείραμα αυτό με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι με το βγάλσιμο της τάπα και την επικοινωνία του εξωτερικού χώρου του τούνελ, κάτω από το πάτωμα, με το εσωτερικό της καμπίνας, άλλαξαν οι πιέσεις αέρα και έγινε «εξισορρόπηση» των πιέσεων εντός και εκτός καμπίνας... Μήπως μου έχει κλείσει π.χ. κάποια θυρίδα εξαερισμού, γι’ αυτό συμβαίνει αυτό..??? Ακούω γνώμες..?? Δείτε και στο post #1 ότι στο πορτ μπαγάζ έχω αλλάξει τα λαστιχένια κλαπέτα εξασερισμού...
Τέλος θα προσπαθήσω να βγάλω τα πλαστικά πάνω από την κονσόλα και να προσπαθήσω, εάν έχω πρόσβαση, για να δω αν η τρύπα που έχω σημειώσει στη photo είναι ανοιχτή.... ίσως αυτό με οδηγήσει σε κάτι...
Αναμένω κάθε τεκμηριωμένη άποψη...

Ευχαριστώ.

tasos.kamv
10-06-15, 20:16
Επανέρχομαι στο θέμα μετά από καιρό...
Πραγματικό θερμοκήπιο η καμπίνα μέσα στο 46-άρι μου... :angryfire
Είμαι σταματημένος σε φανάρι και νιώθεις τον ανεμιστήρα του ψυγείου να φυσάει μέσα στην καμπίνα...πραγματικά έχω πάθει πλάκα... αφόρητη ζέστη....
ειδικά το βράδυ που η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή γίνεται έντονα αντιληπτό.
Δοκίμασα να αλλάξω το λάστιχο #2 (http://www.etk.cc/bmw/EL/search/selectCar/E46/Cou/BMW+318Ci+N42/ECE/64/64_0847) στον "καθρέφτη" του αμαξώματος, αλλά μηδέν εις το πηλίκο...
Η ζέστη εισέρχεται καθαρά από το μηχανοστάσιο και κυρίως από την πλευρά της εξάτμισης.
Όσο κινούμαι με μεγαλύτερη ταχύτητα τόσο πιο μεγάλη είναι η ροή του θερμού αέρα που εισέρχεται και την αισθάνεσαι μέσα στην καμπίνα...
Έχω σκεφτεί ότι σε τρία σημεία υπάρχει επικοινωνία του μηχανοστασίου με την καμπίνα..
1) από το λάστιχο της photo που επισυνάπτεται
2) από το λάστιχο του λεβιέ
3) από το λάστιχο της κολώνας του τιμονιού
Τα 2) & 3) τα έλεγξα, είναι ok.
Καμία ιδέα από που αλλού μπορεί να μπαίνει η ζέστη μέσα στην καμπίνα...???:shakehead
Επισυνάπτω photo..
Έχω απογοητευτεί... έχω γυρίσει αρκετά συνεργεία και μόλις τους το λέω με κοιτά όλοι με λοξό βλέμμα... :mad:

compact
11-06-15, 08:03
κατι χαζο θα ρωτησω! το κουμπι τις ανακυκλωσης τι κανει?το εχεις δοκιμασει αν δουλευει? αν βαλεις clima εχεις παλι αυτην την ζεστη?και με κλειστη την ανακυκλωση.cheκαρε αν κλεινουν τα κλαπετα.

BMW Power
11-06-15, 08:16
Και εγώ αυτό πιστεύω ότι φταίει, ότι είναι θέμα λειτουργίας/σωληνώσεων του κλιματιστικού.
Κάτι δεν δουλεύει σωστά ή έχει ξεκουμπώσει/σπάσει

tasos.kamv
12-06-15, 08:43
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Το πρώτο πράγμα που κοιτάξαμε είναι εάν κλείνουν τα κλαπέτα στο σύστημα νωπού αέρα του κλιματισμού. Είτε είναι κλειστό είτα ανοιχτό το σύστημα θέρμανσης/ κλιματισμού, ένα και το αυτό... η ζέστη με τον ίδιο ρυθμό εισέρχεται... :embarassm

Α8hnaios
12-06-15, 17:54
Στο τηλ τα ειπαμε σημερα... σ εφαγε ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ λεω εγω!

περ απο τη πλαακα προσεχε και πηγενε σε επισημη bmw :yippee:

DiMiTrIs_
15-06-15, 20:55
οδηγω χρονια τωρα παλια αμαξια που δν εχουν μονωση ουτε για δειγμα...και αυτο που περιγραφεις δν γινεται....
κατι γινεται απο το συστημα αερισμου.....
εγω εχω ενα αλλο αμαξι που δν εχει κλιματισμο και οταν βαζω απλα να ερχεται αερας απεξω στους αεραγωγους....δλδ εχω τα κλαπετα στο κρυο.......το καταλαβαινω ειδικα το βραδυ οτι μου στελνουν ζεστο αερα μεσα σχετικα με εξω........
τα κλαπετα δουλευουν και δν εχουν προβλημα.....
αυτο π εχω συμπερανει ειναι οτι γενικα ζεσταινεται το καλοριφες και οι αεραγωγοι απο τη μηχανη και εται αναγκαστκα ο αερας ο εξωτερικος μεχρι να μπει στην καμπινα εχει ζεσταθει λιγο......
ειμαι σιγουρος οτι κατι τετοιο γινεται και σε εσενα
και τρυπα σε μεγεθος μουκαλιου να ειχες δν γινεται να μπαινει τοση πολυ ζεστη...και λογικα να το δεις οταν κινεισαι πρεπει καπως να διοχετευεις τον αερα μεσα......η λογικη λεει οτι ο παλις φευγει στο περιβαλλον και ενα ποσοστο αυτου να μπαινει στη καμπινα.........που αν συνεβαινε αυτο δν θα ηταν τοσο τραγικο οσο αναφερεις....σκεψου ολα τα αγροτικα τα παλια χωρις μονωση και χωρις τιποτα επρεπε μεσα να ειναι φουρνος....
εγω πιστευωο οτι ειναι απο τους αεραγωγους σου ο ζεστος αερας.....και αν τους κλεινεις ισως καποιος μενει ανοιτος κατω πχ στα ποδια

Stunt Mike
15-06-15, 23:39
Τασο ελα να σε παω βολτα με το Ε36 μου,να κατσεις συνοδηγος με την τουρμπινα κατω απο τα ποδια σου να σηκωνει 700+ βαθμους με γυμνη λαμαρινα,ουτε μοκετα,ουτε τιποτα και μετα θα σου φανει το δικο σου...ψυγειο!!!! :p

BMW Power
16-06-15, 07:51
mike δεν θα προλάβει να ζεσταθεί το σαλιγκάρι, θα τα έχει κάνει πάνω του στο πρώτο S

tasos.kamv
16-06-15, 08:49
Καλημέρα Βαυαροί!
Λοιπόν... 99.9% το βρήκα... :yipee:
Από το γ@μημένο λάστιχο του post #12 γινόταν η δουλειά... η διαχωριστική "πλάτη" - #3 (http://www.etk.cc/bmw/EL/search/selectCar/E46/Cou/BMW+318Ci+N42/ECE/64/64_0847) δεν κουμπώνει εύκολα στη σωστή θέση της και από εκεί έμπαιναν όλα τα ντουμάνια και ο θερμός αέρας του μηχανοστασίου μέσα στην καμπίνα... το έβαλα-έβγαλα 10 φορές μέχρι να το βάλω σωστά... :icon11:
Επιτέλους γιατί δεν την πάλευα άλλο... φανταστείτε μ' αυτές τις εξωτερικές θερμοκρασίες να σου μπαίνει και ζέστη απ το μηχανοστάσιο μέσα στην καμπίνα...

Υ.Γ. Mike... ευχαρίστως να πάμε βολτάκι.... :yippee: δεν έχεις μιλήσει με Nik200 για το "αμαρτωλό" παρελθόν μου... :smokin:

LefterisK
16-06-15, 17:33
αντε ρε τασαρε! ωραιος! ειδες που ελεγες για τρυπιτσα κ λεγαμε οτι δν μπορει απο μικρη τρυπα να μπαινει τοσο πραμα μεσα στην καμπινα..

PetrosD
16-06-15, 21:03
Μπράβο, Τάσο. Επιτέλους να ησυχάσεις από αυτό το θέμα.

tasos.kamv
16-06-15, 22:39
Thanks a lot Λευτεράρα & Πετράν! :dblthumb2
Χαλαρώνω προς το παρόν για λίγο μέχρι την επόμενη βλάβη - κουσούρι... :rofl2:

PetrosD
16-06-15, 22:54
Άντε μωρέ, καινούριο αυτοκίνητο. Τί να βγάλει;

6ylinder
16-06-15, 22:59
Τέλος καλό, όλα καλά Τάσαρε! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Ταλαιπωρήθηκες, αλλά ευτυχώς το βρήκες το αίτιο!
Καλές, δροσερές και άοσμες διαδρομές!

andreas e46
18-06-15, 17:31
:dblthumb2 Μπράβο Τάσο που το βρήκες το αίτιο !!! θα ήταν ειρωνεία να μην το έβρισκες (από την άποψη ότι μας έχεις βοηθήσει όλους εδώ μέσα και κυρίως εμένα :D , να μην μπορούσες να βρεις τη δική σου ΄΄ζημία΄΄