PDA

Επιστροφή στο Forum : E90 320d Vs 120d F20


harristheo
23-11-14, 15:29
σε απόλυτες τιμες -αυτοκίνητο σήμερα

Ποιο απο τα δυο θα παιρνατε και γιατι?

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5604076/
(Το αυτοκίνητο ειναι εισαγωγής απο Βέλγιο, ενας ιδιοκτητης απο καινούργιο το αυτοκίνητο εχει κανεικαποια χιλιομετρα στο Βέλγιο και έπειτα βρίσκεται μόνιμα στην Ρόδο,όπου και συντηρείται στο εκει εξουσιοδοτημένο ΒΜW)

Η

Το F20 120d
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5733007/

Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας

Μπορει φαινομενικά να ειναι μη συγκρίσιμα
Αλλα θα ήθελα την γνώμη σας.

Σας ευχαριστω πολυ

Dimzan
23-11-14, 15:41
αν δεν εχεις αναγκη τους χωρους παρε το καινουριο

andreas e46
23-11-14, 16:04
και εγώ το καινούργιο θα έπερνα χαλάρα σίγουρα θα είναι και πολύ πιο οικονομικό επίσης και πολύ πιο γρήγορο

harristheo
23-11-14, 16:44
Ευχαριστω πολυ για τις απαντήσεις.
Υπαρχει κάποιος εδω μέσα που να εχει F20 120d auto?

topmar
23-11-14, 21:41
σε απόλυτες τιμες -αυτοκίνητο σήμερα

Ποιο απο τα δυο θα παιρνατε και γιατι?

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5604076/
(Το αυτοκίνητο ειναι εισαγωγής απο Βέλγιο, ενας ιδιοκτητης απο καινούργιο το αυτοκίνητο εχει κανεικαποια χιλιομετρα στο Βέλγιο και έπειτα βρίσκεται μόνιμα στην Ρόδο,όπου και συντηρείται στο εκει εξουσιοδοτημένο ΒΜW)

Η

Το F20 120d
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5733007/

Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας

Μπορει φαινομενικά να ειναι μη συγκρίσιμα
Αλλα θα ήθελα την γνώμη σας.

Σας ευχαριστω πολυ

Καλησπέρα,

επειδή και εγώ έχω Ε90 320d (προς πώληση στο car.gr επίσης, εδώ (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4778371/)), να σε ενημερώσω ότι στην 1η αγγελία που παρέθεσες, υπάρχει (εσκεμένο ;; ) λάθος στην κατηγορία ρύπων επειδή το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι Euro4 και όχι Euro5 όπως αναφέρει. Αυτό σημαίνει πως δεν υπολογίζονται τα Τ.Κ με βάση τους ρύπους αλλά με βάση τον κυβισμό, ήτοι είναι 660€.

ΥΓ: Και τα 5.000ΧΛΜ/έτος φαίνονται λίγα....

Driver M
23-11-14, 23:00
Αναμεσα στα 2 που παραθετεις τον ασσο.
Η συγκεκριμενη Ε90 φοραει τον παλιο diesel κινητηρα και εχει και υψηλη τιμη για τον σχετικα φτωχο εξοπλισμο της και κυριως τη χρονολογια της.

Αναμεσα στον ασσο και μια 320d του 2009 με τον καινουριο diedel (αυτον που φοραει και η f10) θα προτιμουσα την Ε90 αρκει να ειχε καλο εξοπλισμο και τουλαχιστον 6 χιλιαρικα διαφορα απο τον ασσο.

harristheo
23-11-14, 23:23
Topmar,
συμφωνω με τα όσα λες.
Εννοείται πως τα τέλη ειναι 660€

Και εννοείται πως καιρο τώρα παρακολουθώ και το δικο σου αυτοκίνητο.
Αλλα εγω θέλω οπωσδήποτε αυτόματο....
Υπό διαφορετικές συνθήκες το δικο σου θα ήταν ιδανικό.


Driver M
Συμφωνω και με τα δικα σου λεγόμενα.
Συγκρίνω όμως αυτα τα δυο και οχι αυτόν τον Ασσο με την καλη Ε90 320d...(με τον καλο κινητήρα)

Οι ενδοιασμοι μου έχουν να κάνουν κυρίως με την ποιότητα κυλισης του ασσου σε σχέση με την 3αρα...και κατα ποσο ο άσσος θα κου καλύψει ανάγκες περιπου 50.000/χρόνο σε άνετη οδήγηση (πάντα σε σχέση με την 3αρα)

σας ευχαριστω και,πάλι


Χαρης

PetrosD
24-11-14, 01:08
Έχεις κάτσει ποτέ μέσα σε άσσο; Εμένα μου άρεσε, είναι σα να το φοράς το αυτοκίνητο. Σε παχύτερο γνωστό μου δε του άρεσε, δε χώραγε, λέει.

Driver M
24-11-14, 04:08
Topmar,
συμφωνω με τα όσα λες.
Εννοείται πως τα τέλη ειναι 660€

Και εννοείται πως καιρο τώρα παρακολουθώ και το δικο σου αυτοκίνητο.
Αλλα εγω θέλω οπωσδήποτε αυτόματο....
Υπό διαφορετικές συνθήκες το δικο σου θα ήταν ιδανικό.


Driver M
Συμφωνω και με τα δικα σου λεγόμενα.
Συγκρίνω όμως αυτα τα δυο και οχι αυτόν τον Ασσο με την καλη Ε90 320d...(με τον καλο κινητήρα)

Οι ενδοιασμοι μου έχουν να κάνουν κυρίως με την ποιότητα κυλισης του ασσου σε σχέση με την 3αρα...και κατα ποσο ο άσσος θα κου καλύψει ανάγκες περιπου 50.000/χρόνο σε άνετη οδήγηση (πάντα σε σχέση με την 3αρα)

σας ευχαριστω και,πάλι


Χαρης
Δε νομιζω οτι η Ε90 ειναι πιο ανετη απο το νεο ασσο.
Ιδιως με rft και Μ πακ αναρτηση ειναι αρκετα κουτσουρο.
Επισης, η θεση οδηγησης θεωρω οτι ειναι πιο "πολεμικη".

Αν αυτα ειναι τα βασικα σου ζητηματα, δεν πιστευω οτι η παλια 3αρα θα σε καλυψει περισσοτερο απο το νεο ασσο.

harristheo
24-11-14, 06:18
PetrosD
Εχω κάτσει. 3 φορές.
Μια όταν μόλις είχε βγει σε ενα ολοιδιο αυτοκίνητο με αυτο που ποσταρα.στε έκθεση της ΒΜW στη άνοδο του κηφισου.
Και μαλιστα είχε και εκείνη bucket καθίσματα.
Όταν τότε λοιπόν είχα δημιουργήσει ενα "εικονικό" αυτοκίνητο που θα αγοραζα ήταν αυτο ακριβώς που βλέπεις, σε μαύρο και με M-pack.
Όλα τα υπόλοιπα,βρίσκονται στο άσπρο που βλέπεται. Τότε αν θυμάμαι καλα έφτανε περι τα 45.000€ με 47.000€ ποσόν πολυ μακρια απο τις οικονομικές μου δυνατότητες.
Τώρα βρέθηκε αυτο.στο,οποίο,ειναιμηνδευτερη φορα που κάθομαι σε Ασσο ντίζελ. Πρόσφατα μπήκα και σε 1600αρι turbo βενζίνη.
Σήμερα θα το έχω απο τις 10 το πρωι εώς και το μεσημέρι, για τεστ ντραιβ.
Η θέση οδήγησης μου θύμισε την πολεμική θέση οδήγησης οπως αναφερει ο Driver M,που είχα στο civic type-R και για να είμαι ειλικρινής αυτο ειναι που με φοβίζει λίγο. Διότι το civic το είχα 8 χρονια πίσω σχεδόν...
Πρόβλημα πάχους δεν έχω

Στο 46αρι μου το οποίο δεν εχει m pack αλλα εχει bucket νοιώθω παρα πολυ άνετα και μου αρεσει...και έχω την εντύπωση οτι κάπως ανάλογα θα νοιώθω και στο 90αρι της αγγελιας.

και εγω για να είμαι ειλικρινής προς τον Ασσο τεινω, ο οποίος εχει και 2 χρονια εγγύηση. :bigthumb:

Χάρης

Υ.γ σας ευχαριστω και πάλι για τις απαντήσεις σας

Dim77
24-11-14, 11:46
Η ποιότητα κύλισης του F20 είναι σε επίπεδο 5άρας παλαιότερης, ενώ αν βάλουμε και το γεγονός ότι έχει και το 8άρι αυτόματο σασμάν που από μόνο του είναι winner πλεονέκτημα....

Μόνο σε εμφάνιση είναι χάλια, αλλά έτσι και αλλιώς, από μέσα θα κάθεσαι :D

Dimzan
24-11-14, 13:06
Αν οι αναγκες σου ειναι 50.000χλμ το χρονο τοτε πας σε οσο το δυνατον πιο καινουριο, που ειναι λιγοτερο ταλαιπωρημενο και φθαρμενο λογω παλαιοτητας.

Θα επαιρνα τον ασσο και μονο για την εγγυηση. Ειναι μια ασφαλεια. Ειανι αρκετα χρηαμτα παραπανω απο το 320 που εχεις βρει αλλα αν μπορεις να τα δωσεις νομιζω θα σε καλυψει καλυτερα σε βαθος χρονου

120ihatch
24-11-14, 14:32
Γνωμη μου, παρε κατι που να εχει φθηνη συντηρηση και ειναι αξιοπιστο και οσο το δυνατον πιο φθηνο...


Ειδα καπου γραμμενο καποτε οτι : ειναι πολυ ακριβο να κανεις οικονομια.

Αγοραζοντας ενα αυτοκινητο ντιζελ αλλά διλιτρο, πληρωνεις 24.000 ευρω και γνωριζεις οτι σε 3 χρονια θα το δωσεις 10 εχοντας κανει πανω απο 100.000χλμ πλεον των 60.000χλμ που εχει τωρα, βαλε επιπλεον τελη κυκλοφοριας, εκτακτες εισφορες, ασφαλειες κλπ...

Μιλαμε δηλαδη για ενα πραγματικο κοστος κτησης της ταξης των 6500 ευρω τον χρονο χωρις τα καυσιμα...
(τον τριτο χρονο θα ειναι και εκτος εγγυησης και θα αρχιζει να θελει... λογω και χιλιομετρων...)

Μήπως να σκεφτεις καποιο πιο οικονομικο με λιγοτερα κυβικα και πετρελαιο παλι ή υγραεριο?
Μήπως να φύγεις και απο την πριμιουμ bmw?

Ερωτησεις κανω απλα για να το σκεφτεις απο περισσοτερες πλευρες.... με το καλο οτι και αν αγορασεις!

BMW Power
24-11-14, 14:46
Πολύ σωστός!!!

Το 90% των Αθηναίων που πήραν diesel, στην ουσία την πάτησαν γιατί δεν κάνουν τα χιλιόμετρα που απαιτούνται για να τους συμφέρει η διαφορά τιμής από την χρήση.

harristheo
24-11-14, 18:29
Σε σχέση με τα 2 τελευταία σχόλια των 120ihatch και BMW Power,
Εγω δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία διότι ήδη κάνω και θα κάνω πάνω απο 50.000 χλμ τον χρόνο.

Μόλις,παρεδωσα το Ασσο.
Πολυ όμορφα οδηγικα αυτοκίνητο
Εκνευριστικα γρήγορο
Και,απίστευτα οικονομιο σε κατανάλωση....
Του έκανα πάνω απο 200 χιλιόμετρα σε πόλη, Αττική οδό και φανάρια.
Μέση κατανάλωση 7 με πολυ Γρηγόρη οδήγηση.

Το 8αρι κιβώτιο ειναι πραγματικα παρα πολυ όμορφο. Νοιωθεις οτι το αυτοκίνητο δεν κρεμάει πουθενα.

Θα σας πω κάτι τώρα και θα με πάρετε με τις ντομάτες. Στο καπάκι μπήκα στο δικο κου Ε46 320d αυτόματο που έχω. Η αίσθηση του τιμόνιου σε στιβαροτητα και το γενικότερο σύνολο νομίζω με κερδίζει....αν και η γριά κου εχει πάνω απο 265000 χιλιόμετρα ομολογω πως πολυ δύσκολα θα την αποχωριστω...

Ενημερωτικά πάντως σε όλα τα προηγούμενα σχόλια, τον άσσος τον παίρνω σχεδόν μιση τιμη απο καινούργιο, και τόσο εμφανησιακο τόσο ποιοτικά αλλα και οδηγικα ειναι καινούργιο.

Έχω στα χέρια μου το δελτίο αγοράς μεταχειρισμενου...το μονο που μένει ειναι να το υπογράψω..,

Το σκέφτομαι.

Κάτι με κρατάει πίσω ...

120ihatch
24-11-14, 23:23
Δυσκολη αποφαση.

Κανε αυτο που θες εσυ - κανενας δεν μπορει να ξερει καλυτερα απο σενα!

Αν τα οικονομικα σου ειναι καλα και προβλεπεται να ειναι και καλα και κανεις και μικτη ασφαλεια ανετα (επειδη στα 50.000χλμ αυξανονται οι πιθανοτητες .... κακα τα ψεμματα και τα αντκα δεν ειναι και φθηνα) , αν μπορεις να αντεξεις ανετα την μειωση της αξιας με το χρονο/χλμ τοτε....

24.000 ευρω ειναι μεγαλο ποσο σημερα και αυριο κανεις δεν ξερει...

Ομως μονο εσυ ξερεις και αν το κανεις μπορει καποτε να πεις δεν επρεπε.... αν δεν το κανεις μπορει να σκεφτεις επρεπε να το ειχα παρει...

Απο την αλλη σημερα δυσκολα αποταμιευεις χρηματα και ευκολα αγοραζεις λαμαρινες οταν τα εχεις!

Τουλαχιστον αγορασε κατι οχι για να πεις οτι εκανες οικονομια αλλά επειδη το ηθελες!
...

Ειλικρινα συγνωμη που γραφω την αποψη μου! Η αποφαση ειναι δικη σου και μακαρι να πανε ολα καλα!
:)

Αν το αγορασεις, με το καλο. Ολοψυχα ευχομαι τα καλυτερα.

Dimzan
24-11-14, 23:29
αν ο στοχος ειναι η οικονομια καθαρα ας παρει yaris diesel καινουριο με 15000€.

Με δεδομενο οτι κανει 50.000χλμ το χρονο θα τα γλυτωσει απο παντου, τελη ασφαλειες καυσιμα σερβις.

Φανταζομαι η απολυτη οικονομια δεν ειναι το ζητουμενο στο φιλο που ψαχνει τα Bmw.

PetrosD
24-11-14, 23:59
Αφού σε κερδίζει η E46, κράτα τη. Είναι σίγουρα πιο όμορφη από τον άσσο.

harristheo
25-11-14, 15:57
Βασικά,
Το θέμα δεν ειναι η απόλυτη οικονομία...
Όταν διανυεις 50.000 χλμ - 60.000 χλμ τον χρόνο
Σημαίνει περιπου 200 χιλιόμετρα περιπου για κάθε εργάσιμη πλην ΣΚ

Πρακτικα σημαίνει πάνω απο 4-5 ωρες καθημερινα.

Άρα δεν κοιτάς μονο την οικονομία,
Ειναι και η άνεση και ή ευκολία στην οδήγηση.
Σαφώς και και η αξιοπιστία και κόστος συντήρησης

Γενικότερα πάντως προσπαθώ να βρω ενα αυτοκίνητο,που να συνδυάζει τα πάντα σε έναν ικανοποιητικό βαθμό

Τα πάντα =
•άνεση
•οικονομία
•ευκολία οδήγησης
•κόστος συντήρησης
•κόστος απόκτησης
•πάγια έξοδα τέλη - εισφορές ασφάλεια
•πολυτέλεια


Με γνώμονα όλα τα παραπάνω το 46αρι μου τα παει παντου πολυ καλα - πλην των τελών κυκλοφοριας τα οποία ειναι 660€ τον χρόνο, τα οποία βέβαια αντισταθμιζονται κατα παρα πολυ με την μείωση της αξίας του ασσου μέσα στην 5ετια...(απο 25.000 στα 10.000. = 15.000 / 5 συνεπάγεται πάνω απο 3000 τον χρόνο)

Βέβαια η περίπτωση της ζημιάς και προβλημάτων ειναι ενας ασταθμητος αλλα αναμενόμενος παράγοντας στο,οποίο ο,άσσος ειναι σίγουρο οτι δεν θα με απασχολήσει για τα επόμενα 2 χρονια, οχι λόγω του οτι δεν θα βγάλει ζημια αλλα λόγω της εγγύησης.
Ο άσσος επισης δεν θα με απασχολήσει για οτιδήποτε αναλωσιμο για τα επόμενα 2 χρονια δεδομένου οτι συμπεριλαμβάνεται στο πακέτο της τιμής.


Γενικότερα πάντως η γενικότερη αίσθηση που μου αφήνει η άμεση σύγκριση όλων των παραπάνω μεταξύ των Ε46 και 120d
Το 46αρι με κερδίζει....

Dimzan
25-11-14, 20:48
οικονομια και πολυτελεια δεν πανε πακετο. ειδικα οταν μπαινει στην εξισωση ο παραγοντας bmw

harristheo
25-11-14, 22:38
οικονομια και πολυτελεια δεν πανε πακετο. ειδικα οταν μπαινει στην εξισωση ο παραγοντας bmw

:bigthumb: