PDA

Επιστροφή στο Forum : Η γνωμη σας


drmdtsap
22-06-15, 22:19
Καλησπερα και παλι. Εχω μια ερωτηση να σας κανω που με τρωει εδω και καιρο.... Εχω ενα mcs r56 με 50000χλμ μοντελο του 2007. Δε λεω ειμαι πολυ ευχαριστημενος και το γουσταρω τρελα και μου κανει πολυ το κεφι. Οπως ειχα πει και σε αλλο ποστ για να το παρω εδωσα την sportscoupe c230 που ειχα.... Τωρα εχω βρεθει σε νεο διλημμα. Φιλος μου μου δινει στα 10000€ Bmw e46 320 cabrio 2003 η οποια ειναι απλα χαρτι, πιο καλοσυντηρημενη δεν εχω δει και ολη m3 look ακομη και εξατμιση εχει βαλει. Εχει ριξει ενα καρο χρηματα. Ισως για cabrio e46 320 να ειναι πολλα τα χρηματα αλλα η συγκεκριμενη τα αξιζει. Ειναι απλα κουκλα και σαν καινουρια μεσα εξω... Εχει τωρα γυρω στα 128-129000χλμ πραγματικα με ολα τα σερβις στην ωρα τους. Ψηνομαι αρκετα σε σημειο να σκεφτομαι να δωσω το mcs και μου μενει και κανα ευρω... Τι λετε; Μαλακια ή αξιζει τον κοπο. Βεβαια αν το κανω το αμαξι δεν παιζει να το πουλησω για την επομενη 4-5 ετια... Αναμενω σχολια και αποψεις... Καλο βραδυ...

PetrosD
22-06-15, 23:37
Πολύ όμορφο το 46 κάμπριο και ειδικά το look M3. Κάντο!

tsalin
22-06-15, 23:44
Εγώ πάλι που έχω E46 σου λέω να το σκεφτείς διπλά... Όσο καλοσυντηρημένη και να είναι δεν παύει να έχει 12 χρόνια στην πλάτη της με 130Κ χιλιόμετρα, να είναι δύο μοντέλα πίσω και επίσης ότι είναι μοντέλο που κυκλοφόρησε το 1999!

Ανεξάρτητα από τα χρήματα -που για μένα είναι πάρα πολλά- το αυτοκίνητο που έχεις είναι μία γενιά (τουλάχιστον) μπροστά από το Ε46. Νομίζεις ότι μπορείς να συμβιβαστείς με αυτό?

Dimzan
23-06-15, 00:53
το θεμα ειναι εσυ τι θες. εσενα σου αρεσει? θα θελες να εχεις αυτο το αυτοκινητο για τα επομενα χρονια? τα 10Κ παντως κι εμενα αρκετα μου ακουγονται.

BMW Power
23-06-15, 08:37
320 Ε46 και €10.000 απλά δεν υπάρχει.

αυτή είναι τιμή για Ε90 LCI ή Μ3 Ε46

andreas e46
23-06-15, 13:39
320 Ε46 και €10.000 απλά δεν υπάρχει.

αυτή είναι τιμή για Ε90 LCI ή Μ3 Ε46

:+1: συμφωνώ απόλυτα ( ως κάτοχος ε46 cabrio 318ci ) η τιμή είναι πολύ υψηλή....

zaharias
23-06-15, 13:55
Πρεπει να σκεφτεις εσυ τι θελεις..
Αν θελεις γκαζια (που εχει το μινι), μεινει με το μινι (προς το παρον).
Διοτι το 320 με 19αρια (αν εχει ολο το λουκ Μ3) δεν θα εχει καμια επαφη με το μινι σε γκαζια..
Αν δεν σε ενοχλει το οτι θα παρεις ενα αμαξι "σφαγμενο" 10+ χρονων το οποιο θα ειναι αλλη κατηγορια απο το μινι, τοτε ΟΚ προχωρα.. (τσεκαρε τα γνωστα κουσουρια του Ε46 και μετα αν ειναι ΟΚ και σε ευχαριστει τοτε παρτο).
Η τιμη ναι, ειναι λιγο πανω απο τη μεση τιμη της αγορας..

BMW_330i
23-06-15, 13:56
Καλησπερα και παλι. Εχω μια ερωτηση να σας κανω που με τρωει εδω και καιρο.... Εχω ενα mcs r56 με 50000χλμ μοντελο του 2007. Δε λεω ειμαι πολυ ευχαριστημενος και το γουσταρω τρελα και μου κανει πολυ το κεφι. Οπως ειχα πει και σε αλλο ποστ για να το παρω εδωσα την sportscoupe c230 που ειχα.... Τωρα εχω βρεθει σε νεο διλημμα. Φιλος μου μου δινει στα 10000€ Bmw e46 320 cabrio 2003 η οποια ειναι απλα χαρτι, πιο καλοσυντηρημενη δεν εχω δει και ολη m3 look ακομη και εξατμιση εχει βαλει. Εχει ριξει ενα καρο χρηματα. Ισως για cabrio e46 320 να ειναι πολλα τα χρηματα αλλα η συγκεκριμενη τα αξιζει. Ειναι απλα κουκλα και σαν καινουρια μεσα εξω... Εχει τωρα γυρω στα 128-129000χλμ πραγματικα με ολα τα σερβις στην ωρα τους. Ψηνομαι αρκετα σε σημειο να σκεφτομαι να δωσω το mcs και μου μενει και κανα ευρω... Τι λετε; Μαλακια ή αξιζει τον κοπο. Βεβαια αν το κανω το αμαξι δεν παιζει να το πουλησω για την επομενη 4-5 ετια... Αναμενω σχολια και αποψεις... Καλο βραδυ...
10000 για αυτο το αυτοκινητο που εχει και 12 χρονια στην πλατη του ειναι παρα πολλα.η τιμη ειναι απαγορευτικη οσο και καλοσυντηρημενο να το εχει το δινει ακριβο.καταρχην ειναι και 2200 κυβικα που σημαινει βαρβατα τελη κυκλοφοριας και σε συνδιασμο με τα 10000 που το ζητα απλα δεν συμφερει......με αυτα τα λεφτα βρισκεις ανετοτατα ενα e90 με πολυ πιο λιγα χρονακια στην πλατη του..σαν αυτοκινητο ναι να το παρεις αλλα οχι με αυτη την τιμη

drmdtsap
23-06-15, 18:34
Αν πηγαινα σε 2000 κεκ και πανω σε καμια περιπτωση δε θα επαιρνα αμαξι νεοτερο απο 10 ετιας καθοτι θα πληρωνα και φορο πολυτελειας σε συνδιασμο με τα υψηλα τελη κυκλοφοριας, το οποιο ειναι δυσβασταχτο και ληστρικο... το συγκεκριμενο πραγματικα εχει υψηλη τιμη σε σχεση με τη μεση τιμη πωλησης e46 320 cabrio. Ομως δεν μπορω να αναγνωρισω οτι εχει γινει αψογη δουλεια στην μετατροπη του look-εγινε σε γνωστη αντιπροσωπεια στα νοτια προαστια, ειναι αψογο χωρις το παραμικρο καθοτι ο φιλος μου ειναι ψειρας... βεβαια εχετε απολυτο δικιο στο θεμα οτι δεν εχει γκαζι οπως το mcs και οτι ειναι 12 χρονων μοντελο και 2 μοντελα πισω... ομως πραγματικα μου αρεσει παρα πολυ... και εγω αυτα σκεφτομαι που ειπατε και φρεναρω λιγο... επισης ειναι 2000κεκ και οχι 2200.... που σημαινει πως θα σερνεται... αλλα ειναι μια κουκλα...

fourna7
23-06-15, 19:27
μηπως υπαρχει καμια φωτο ευκαιρη??

BMW_330i
23-06-15, 21:54
Αν πηγαινα σε 2000 κεκ και πανω σε καμια περιπτωση δε θα επαιρνα αμαξι νεοτερο απο 10 ετιας καθοτι θα πληρωνα και φορο πολυτελειας σε συνδιασμο με τα υψηλα τελη κυκλοφοριας, το οποιο ειναι δυσβασταχτο και ληστρικο... το συγκεκριμενο πραγματικα εχει υψηλη τιμη σε σχεση με τη μεση τιμη πωλησης e46 320 cabrio. Ομως δεν μπορω να αναγνωρισω οτι εχει γινει αψογη δουλεια στην μετατροπη του look-εγινε σε γνωστη αντιπροσωπεια στα νοτια προαστια, ειναι αψογο χωρις το παραμικρο καθοτι ο φιλος μου ειναι ψειρας... βεβαια εχετε απολυτο δικιο στο θεμα οτι δεν εχει γκαζι οπως το mcs και οτι ειναι 12 χρονων μοντελο και 2 μοντελα πισω... ομως πραγματικα μου αρεσει παρα πολυ... και εγω αυτα σκεφτομαι που ειπατε και φρεναρω λιγο... επισης ειναι 2000κεκ και οχι 2200.... που σημαινει πως θα σερνεται... αλλα ειναι μια κουκλα...

320 με 2000 κυβικα δεν υπαρχει...το 320 ειναι 2200 και 170 αλογα.μαλλον καπου μπερδευεσαι ειναι το 318 2000 κυβικα με 143 αλογα.εκτος αν ειναι απο τα πρωτα μοτερ 2000 κυβικα με 150 αλογα το οποιο δεν ειναι με τπτ φεις λιφτ και δεν ειναι με τπτ μοντελο του 2003

drmdtsap
23-06-15, 22:19
ειναι 2000κεκ με 143 αλογα. απλα λογω των κυβικων θεωρησα πως ειναι 320.

BMW_330i
23-06-15, 23:14
ειναι 2000κεκ με 143 αλογα. απλα λογω των κυβικων θεωρησα πως ειναι 320.

τωρα το ειπες σωστα 318 143 αλογα.οπως ειπες και εσυ μπορει να μην βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλα την σβελταδα του την εχει και κινειται αξιοπρεπεστατα στον δρομο με 20 κιλα ροπη και με μια τελικη καπου εκει στα 220.αλλα συνεχιζω και λεω οτι για μενα η τιμη που σου το δινει ειναι απαγορευτικη πολυ υψηλη......βαλε και καμια φωτο αν το μπορεσεις να παρουνε και τα υπολοιπα μελη μια εικονα για το τι κατασταση ειναι

MZ3
24-06-15, 02:07
εγω να πω την αληθεια ..
με το εσωτερικο του ε46 μπορω να γεράσω μαζι του αρκει να εχει λεπτομεριες μ πακ μεσα
απαρετιτα και ενα dsc και φυσικα να ειναι σε πολη καλη κατασταση να κρυβει τα χρονακια του

τωρα με τα πιο καινουρια οσο καινουρια και να ειναι δεν τα ζηλευω κατι δεν μου καθεται καλα
ισως να ηρεμησα και να μην την ψαχνω ισως και να ξερω τι θελω ισως να μην ξερω τι
μου γινετε και αυριο να αλλαξω γνωμη
με ενα κουπερ ας ειναι και το τελευταιο και ενα ε 90 δεν θα την παλευα καθολου
σαν να ειχα αουντι ενα πραγμα ενα και το αυτο

οποτε φιλος αμα σου αρεσει προχορα αλλα πολα λεφτα θελει

αμα δεις τι ε46 καμπριο υπαρχει στα 10 χιλιαρικα ντρεπεσε να το κοιτας και φυσικα και λιφτινκγ

drmdtsap
24-06-15, 08:00
Μια φωτο απο το αμαξι

drmdtsap
24-06-15, 08:13
Άλλη μια φωτογραφία

BMW_330i
24-06-15, 08:56
Άλλη μια φωτογραφία

καλημερα...απο οτι διακρινω δεν ειναι ουτε το φεις λιφτ και ουτε εχει επανω προφυλακτηρα m pack 2...μηπως ειναι πιο κατω απο 2003?επισης διακρινω αεραγωγους στα φτερα που τα εχει μονο το Μ3 που σημειναι τρυπημα φτερων και λαμαρινοδουλεια.βαλε και αλλη φωτο αν μπορεις να ειναι πιο κατατοπιστικες καθαρες και κοντινες

drmdtsap
24-06-15, 08:57
εγω να πω την αληθεια ..
με το εσωτερικο του ε46 μπορω να γεράσω μαζι του αρκει να εχει λεπτομεριες μ πακ μεσα
απαρετιτα και ενα dsc και φυσικα να ειναι σε πολη καλη κατασταση να κρυβει τα χρονακια του

τωρα με τα πιο καινουρια οσο καινουρια και να ειναι δεν τα ζηλευω κατι δεν μου καθεται καλα
ισως να ηρεμησα και να μην την ψαχνω ισως και να ξερω τι θελω ισως να μην ξερω τι
μου γινετε και αυριο να αλλαξω γνωμη
με ενα κουπερ ας ειναι και το τελευταιο και ενα ε 90 δεν θα την παλευα καθολου
σαν να ειχα αουντι ενα πραγμα ενα και το αυτο

οποτε φιλος αμα σου αρεσει προχορα αλλα πολα λεφτα θελει

αμα δεις τι ε46 καμπριο υπαρχει στα 10 χιλιαρικα ντρεπεσε να το κοιτας και φυσικα και λιφτινκγ
Εγω στο car ρε παιδια δεν εχω βρει τιποτα αξιολογο σε αυτα τα χρηματα... Παρα μονο ενα 320 cabrio ασημι που ειναι μετατροπη σε 330 με κομπρεσσορα κ σε αριστη κατασταση... Αλλα 330 με κομπρεσσορα θα καιει τα αντερα του....

drmdtsap
24-06-15, 09:00
καλημερα...απο οτι διακρινω δεν ειναι ουτε το φεις λιφτ και ουτε εχει επανω προφυλακτηρα m pack 2...μηπως ειναι πιο κατω απο 2003?επισης διακρινω αεραγωγους στα φτερα που τα εχει μονο το Μ3 που σημειναι τρυπημα φτερων και λαμαρινοδουλεια.βαλε και αλλη φωτο αν μπορεις να ειναι πιο κατατοπιστικες καθαρες και κοντινες
Το αυτοκινητο εχει γινει m3 look εξολοκληρου με γνησια φτερα, καπω, προφυλακτηρες κ εξατμιση. Κ το γνωριζω αυτο γιατι ο ιδιοκτητης εινσι φιλος κ συναδελφος. Το αυτοκινητο το πηρε μεταχειρισμενο το 2007. Ειναι εισαγωγης με αδεια 2003 γερμανια κ ελλαδα 2005.

BMW Power
24-06-15, 09:10
Γιάννη look Μ3 έχει πει από την αρχή ο DR

BMW_330i
24-06-15, 09:14
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/5203517/
αυτο ειναι ενα γνησιο m pack facelift... με προφυλακτηρες Μ - τιμονι Μ- φαναρια λεντ -οθονη και με πολλα εξτρα στον εξοπλισμο με χαμηλοτερη τιμη.

BMW_330i
24-06-15, 09:16
Γιάννη look Μ3 έχει πει από την αρχή ο DR

ναιιι οντως μου διεφυγε το ξαναδιαβασα τωρα look m3

rapid_fast
24-06-15, 09:18
Αν πηγαινα σε 2000 κεκ και πανω σε καμια περιπτωση δε θα επαιρνα αμαξι νεοτερο απο 10 ετιας καθοτι θα πληρωνα και φορο πολυτελειας σε συνδιασμο με τα υψηλα τελη κυκλοφοριας, το οποιο ειναι δυσβασταχτο και ληστρικο... το συγκεκριμενο πραγματικα εχει υψηλη τιμη σε σχεση με τη μεση τιμη πωλησης e46 320 cabrio. Ομως δεν μπορω να αναγνωρισω οτι εχει γινει αψογη δουλεια στην μετατροπη του look-εγινε σε γνωστη αντιπροσωπεια στα νοτια προαστια, ειναι αψογο χωρις το παραμικρο καθοτι ο φιλος μου ειναι ψειρας... βεβαια εχετε απολυτο δικιο στο θεμα οτι δεν εχει γκαζι οπως το mcs και οτι ειναι 12 χρονων μοντελο και 2 μοντελα πισω... ομως πραγματικα μου αρεσει παρα πολυ... και εγω αυτα σκεφτομαι που ειπατε και φρεναρω λιγο... επισης ειναι 2000κεκ και οχι 2200.... που σημαινει πως θα σερνεται... αλλα ειναι μια κουκλα...

Γράφω μόνο για να σου πω ότι οι φόροι πολυτελείας θα αυξηθούν.
Θα ακολουθηθεί πρόσθετο κριτήριο για τα οχήματα χαμηλού κυβισμού αλλά με μεγάλη εργοστασιακή αξία, και η παλαιότητα από 10 χρόνια θα πάει στα 15 ή θα γίνει ανεξαρτήτως ηλικίας.. Μέχρι τώρα στα πλάνα είναι και τα οχήματα παλαιότητας 20 ετών και άνω να πληρώνουν τέλος παλαιότητας αντίστοιχο του πολυτελείας..
Αυτά σκοπεύουν να ψηφίσουν άμεσα..
Συνεπώς, σε καλώ απλά να περιμένεις, μη βρεθείς προ εκπλήξεων..

BMW Power
24-06-15, 09:25
Εννοείται πως είναι προτιμητέο ένα γνήσιο M pack από το look m3 αλλά το βασικότερο είναι να γνωρίζεις την ιστορία του αυτοκινήτου.

Απλά η τιμή είναι εκτός πραγματικότητας.

Σωστός ο rapid, και εγώ αυτό κάνω, περιμένω να δω τι θα γίνει γιατί μπορεί να αλλάξουν όλα ξαφνικά.

drmdtsap
24-06-15, 10:53
Γράφω μόνο για να σου πω ότι οι φόροι πολυτελείας θα αυξηθούν.
Θα ακολουθηθεί πρόσθετο κριτήριο για τα οχήματα χαμηλού κυβισμού αλλά με μεγάλη εργοστασιακή αξία, και η παλαιότητα από 10 χρόνια θα πάει στα 15 ή θα γίνει ανεξαρτήτως ηλικίας.. Μέχρι τώρα στα πλάνα είναι και τα οχήματα παλαιότητας 20 ετών και άνω να πληρώνουν τέλος παλαιότητας αντίστοιχο του πολυτελείας..
Αυτά σκοπεύουν να ψηφίσουν άμεσα..
Συνεπώς, σε καλώ απλά να περιμένεις, μη βρεθείς προ εκπλήξεων..

Ωχ!!!μαχαιρι στην καρδια μου εδωσες... Τετοια ληστρικη παλι διαθεση εχουν;;; Απιστευτο... Το αυτοκινητο γενικα το τραβηξαν απο τα αυτια. Το πηδηξαν βασικα παρα φυση κι ολας... Αλητεια.... Αν ειναι ετσι τα πραγματα θα μεινω με το cooper ακι μου να κοιμαμαι ησυχος... Με αυτους τους αλητες-γιατι περι αλητες προκειται, δεν ξερεις τι σου ξημερωνει. Το φορολογικο καθε χρονο αλλαζει... Σταθεροτητα δεν υπαρχει. Πραγματικα με απογοητευσες τωρα...

Dim77
24-06-15, 11:17
Καλά βρε παιδιά, συγνώμη τώρα αλλά που ζείτε?

Έχουν πεί εδώ και ένα μήνα διάφορα (σε μορφή ασυναρτησιών βέβαια), οι οποίες ομως αφήνουν να εννοηθεί ότι θα υπάρχει κάποιας μορφής αύξηση για ΟΛΑ τα οχήματα.

Μικρή αύξηση σε μέχρι 1.8 λίτρα και για μέχρι 5-10 χρόνια και πάλι αυξηση ''πολυτελείας'' για μέχρι και 20 έτη ειδικά από 2.5 λίτρα και πάνω.
Θα πληρώνουν ακόμα και αυτά που είχαν εώς 99g/km CO2. Φυσιολογικό καθώς το ίδιο είχαν κάνει και παλαιότερα με τα ''οικολογικά'' των 139g/km η οποία κλίμακα έπεσε μέσα σε μια χρονιά (το 2012 νομίζω) στα 99....

Και συζητάτε τώρα για καλή αγορά σε αμάξι 10-15 ετών 2λιτρο κάμπριο?

Το καλό στο αυτοκίνητο εντωμεταξύ ΔΕΝ είναι το ακριβοπληρωμένο look M3, αλλά η (φαντάζομαι) ακριβοπληρωμένη καλή συντήρηση.
Τα 2 πράγματα δεν είναι ισοδύναμα. Είναι 1000 φορές προτιμότερη η καλή συντήρηση από το ψευτοlookM3...

Δεν ξέρω πόσο σε ενδιαφέρει εντωμεταξύ, αλλά μετά το C230 με 190ps και 280+Nm και 1500kg και το mini cooper S με 170ps και 1200kg, αν θα πάς όμορφα στο 1600κιλών 2λιτρο ατμοσφαιρικό με 143ps και 200Nm.

Να ξέρεις επίσης (και το πιο σημαντικό), ότι το mini cooper αν θέλεις το πουλάς εύκολα. Σκέψου πόσο θα πρέπει να προσπαθήσεις αν θελήσεις να πουλήσεις το 2 λίτρων και 1000 ευρώ τελών+εισφοράς κάμπριο 10 ετίας.

Αλητεία δεν είναι αυτό που λές, αλητεία είναι που έρχεται η ΔΕΗ με 150% χρεώσεις εκτός του ρεύματος και όχι 5 χρόνια μετά μια ακόμα αυξηση στα 2λιτρα σε όσους βαράνε τη γροθιά στο μαχαίρι και τα κρατάνε. Αλητεία είναι τα τρόφιμα στο 23%, αλητεία είναι το επί 2012 κούρεμα μόνο των ομολόγων που αναγκαστικά αγόρασαν τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία που πλέον χρεωκόπησαν (και παρουσιάστηκε και ακόμα το λένε ότι μας έσωσαν τότε)... Αλητεία είναι το χαράτσι στην πρώτη κατοικία σε αυτόν που έκανε οικονομίες και έφτιαξε σπίτι και δεν τα ξόδευε στα μπουζούκια ώστε τώρα να μην έχει τίποτα και να του κουρεύουν και τα χρέη σε πιστωτικές κάρτες εώς 20000 ευρώ γιατί είναι ''κοινωνική πολιτική''....ο σώφρων που δούλεψε και έφτιαξε τώρα όμως δε δικαιούται αλλά πλερώνει....

Ή έχεις και το κρατάς ΕΝ ΓΝΩΣΗ σου ότι είναι ο εύκολος στόχος για ΑΚΟΜΑ μια φορά, ή το δίνεις για να ησυχάσεις. Το αυτοκίνητο στην Ευρωπαϊκή Μοντέρνα Ένωση, θέλουν να γίνει πάλι είδος πολυτελείας και είσπραξης φόρων. Για αυτό και όλα τα ''οικολογικά'' μέτρα της κακιάς ώρας, οι περιορισμοί δακτυλίων και ορίων πόλης σε μη υπερπράσινα οχήματα, τα πανάκριβα πάρκινγκ, τα τέλη, οι ασφάλειες κλπ (ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ).

Dim77
24-06-15, 11:23
Και επειδή μακρυγόρησα στο προηγούμενο μήνυμα αρκετά εκτός θέματος, θα πώ κάτι και για τον τίτλο με ακρίβεια.

Η γνώμη σας:

Η γνώμη μου είναι ότι αν το πάρεις, ο φίλος σου θα νιώσει μια μεγάλη ανακούφιση από τα βάρη των παγίων εξόδων του 2λιτρου (αλλά με λουκ Μ3), καθώς επίσης θα νιώσει και μια μεγάλη ζεστασιά (ή δροσιά τώρα που καλοκαίριασε) στην τσέπη του με τα χαριτωμένα 10.000 ευρώ που θα χορεύουν στο λογαριασμό του.

Εσύ θα ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο, με διαλείμματα, καθώς θα περιμένεις με αγωνία τις ειδήσεις για τα νέα τέλη και εισφορές, όπως επίσης θα σε περικλείει μια απογοήτευση όταν κατά περιόδους θα πρέπει να πληρώνεις τέλη το Δεκέμβριο και την εισφορά το Σεπτέμβριο.

drmdtsap
24-06-15, 12:20
Νομιζω εχετε απολυτο δικιο...

m_power_lunatic
24-06-15, 13:45
Θα πεσει μεγαλη κουτουλια απο οτι φαινεται στα μεγαλα κυβισμου αυτοκινητα,τα μικρα και παλαια μπορει να παρουνε αλλα θα ειναι πολυ λιγο και ανεκτο σε σχεση με το ξεσκισμα των 2.000 κ.εκ+.

Οποιος σκεφτεται για μεγαλου κυβισμου ειμαι σιγουρος οτι θα εχει και προσωπικη προσκληση απο τον Τσιπρα για ταβλι στα Εξαρχεια,μπυριτσα κτλ.

Vassilis E46 Cabrio
28-06-15, 20:48
Καλησπέρα φίλε...

Για να καταλάβει τι γίνετε...
Περί της μετατροπής αναφέρομαι δεν με νοιάζει πόσο το πουλάει...

Στις φωτό βλέπω μόνο την μπροστινή μούρη του αυτοκινήτου σε look M3 από την πόρτα και πίσω βλέπω απλό Ε46αρι...
Πως γίνετε να έβαλε εξάτμιση (να υποθέσω Μ3) αν δεν κόψει πάτωμα και δεν βάλει τον γνήσιο προφυλακτήρα πίσω???

drmdtsap
05-07-15, 07:32
Εχεις δικιο. Πηγα και το ειδα ξανα. Πισω φοραει τον προφυλακτηρα απο το mpack που ειχε ηδη. Μονο μπροστα ηταν σωστο m3 look.