PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορα 316i E90 2006


geo
20-09-15, 01:21
Καλησπερα.Το budget φτανει τα 9000€ βαρια-βαρια οποτε η αγορα καποιου πιο καινουργιου μοντελου με τον Ν43 καθισταται απαγορευτικη στις τιμες που ζητανε. Τα μοντελα του 2006 φορανε τον Ν45b16a, σωστα? Αυτος ο κινητηρας καπου διαβασα οτι ειναι πιο αξιοπιστος σε σχεση με τον Ν43, που παρουσιαζει τα γνωστα θεματα με τους πολλαπλασιαστες,μπεκ,αισθητηρες nox κλπ. Ισχυει αυτο? Εχουν ακουστει προβληματα γι'αυτο το μοτερ?

rapid_fast
21-09-15, 20:17
Πέρα απο το μπάτζετ αγοράς...
Εχεις 4.000 το χρόνο να διαθέτεις για συντήρηση του οχήματος? Ναι, ή όχι??

MZ3
22-09-15, 00:02
μηπως υπερβάλλουμαι στα 4 χιλιαρικα η το συγκεκριμενο που θελει εχει θεματακια?

ουτε το μ5 δεν ηθελε 4 οταν το κυκλοφορουσα και παντα τα σερβις ηταν στην αντιπροσοποια

rapid_fast
22-09-15, 10:01
Οχι δεν υπερβάλλω..
Ούτε για το συγκεκριμένο λέω..
Γενικά το λέω.. Και νομίζω δεν έχω και πολύ άδικο..

georgedue
22-09-15, 12:17
Και μενα υπερβολικό μου φαίνεται. Πολύ φίλος μου έχει Ε90 316 απο καινουργιο και εχει τωρα 180.000. Ολα τα service τα κανει στην αντιπροσωπία και εξουσιοδοτημένο και μαζί με όλα τα θεματάκια που του έχει βγάλει, ένας μ.ο. του κόστους συντήρησης θα ήταν περίπου €2.000 το χρόνο. Τωρα ας πουμε έδωσε €3.000 για service που περιλάμβανε αλλαγή μοτέρ ηλιοροφής και διάφορα άλλα, άλλα ήταν θέματα 2 ετών που τα είχε άφησει.

Και πάλι αδικαιολογητα πανάκριβη τη βρίσκω, πολύ μακριά απο €150 το χρόνο για λάδια που ελπίζει συνήθως ο κόσμος, αλλά από την άλλη το €4.000 το χρόνο ισως είναι too much.

Βέβαια, μιλάμε για μεταχειρισμένο που δεν ξέρεις πρακτικά την ιστορία του..........

tsalin
22-09-15, 12:50
Μιλάμε για αυτοκίνητο 10ετίας με 150Κ πραγματικά χιλιόμετρα -στην καλύτερη- χωρίς σαφή εικόνα για τους προκατόχους του... Τα 4000€ είναι ένα υψηλό νούμερο που έχει μεν βάση αν λειτουργείς με όρους προ κρίσης χωρίς καμία παραχώρηση, όμως με φυσιολογικούς όρους, λίγη τύχη και πολύ ψάξιμο μπορείς να είσαι κάπου στη μέση, ίσως και χαμηλότερα.

Βέβαια οι ατυχίες στοιχίζουν ποοολύ ακριβά και αυτό πρέπει να το έχεις στο νου σου.... γιατί αν συμβεί η στραβή -και μιλάω για μηχανικές στραβές και όχι ατυχήματα- τότε το budget μπορεί να φτάσει στα ύψη...

peter79
24-09-15, 10:03
αν υπολογίζεις και τη βενζίνη μέσα ναι...
αλλιώς για σερβις τα 4.000 είναι νούμερο εξωπραγματικό

rapid_fast
24-09-15, 12:14
Με φάγατε ζωντανό πάλι παιδιά..
Δεν μίλησα ποτέ για σέρβις. Μίλησα για συντήρηση αυτοκινήτου και το κόστος της..
Μια εικόνα του δικού μου οχήματος είναι αυτή που επισυνάπτω..

Driver M
25-09-15, 00:07
Eμενα η 320 τον καιρο που τη χρησιμοποιουσα μου κοστιζε καθαρα για συντηρηση (οχι τελη κλπ) αντε 300-400 ευρω το χρονο για αναλωσιμα και ελαστικα (με αλλαγη ανα 4ετια).
Ηταν βεβαια καινουριο αμαξι οποτε αντε αν αρχισει τις βλαβες μετα τα 100.000 χλμ να βγαινει το χρονο ενας μεσος ορος 1000 ευρω (και λεω σιγουρα πολλα, μια χαρα αξιοπιστο ειναι το αμαξι).

Τωρα τα 4 χιλιαρικα απευθυνονται σε Μ3 κι αν την βαζεις και σε πιστες καθε 3 και λιγο οχι σε 316.
Αλλιως με αυτη τη λογικη η Ε46 που ειναι και πιο παλια κι αρκετα πιο αναξιοπιστη θα ηθελε κανα 6αρι χιλιαρικα το χρονο.
Οποτε ειτε οσες βλεπουμε στο δρομο τις οδηγουν κροισοι, ειτε ολες ειναι ετοιμες να ανατιναχτουν απ'την ασυντηρησια.
Ελεος απλα.

Οσο για τον φιλο που ρωτησε, να κοιταξει για προφλ Ε90 που εχουν αξιοπιστους κινητηρες. Οι φλ εχουν πολλα προβληματα με μπεκ και πολλαπλασιαστες και σε συνδυασμο με το ακριβοτερο κοστος αγορας, δεν υπαρχει λογος να το ρισκαρεις κατα τη γνωμη μου.

Nikos-bmw m3 competition
25-09-15, 11:09
ουτε για Μ3 χρειαζεσαι 4 χιλιαρικα το χρονο .... δεν μιλαω για χρηση πιστας ...

MarinosE46
25-09-15, 15:22
Eμενα η 320 τον καιρο που τη χρησιμοποιουσα μου κοστιζε καθαρα για συντηρηση (οχι τελη κλπ) αντε 300-400 ευρω το χρονο για αναλωσιμα και ελαστικα (με αλλαγη ανα 4ετια).
Ηταν βεβαια καινουριο αμαξι οποτε αντε αν αρχισει τις βλαβες μετα τα 100.000 χλμ να βγαινει το χρονο ενας μεσος ορος 1000 ευρω (και λεω σιγουρα πολλα, μια χαρα αξιοπιστο ειναι το αμαξι).

Τωρα τα 4 χιλιαρικα απευθυνονται σε Μ3 κι αν την βαζεις και σε πιστες καθε 3 και λιγο οχι σε 316.
Αλλιως με αυτη τη λογικη η Ε46 που ειναι και πιο παλια κι αρκετα πιο αναξιοπιστη θα ηθελε κανα 6αρι χιλιαρικα το χρονο.
Οποτε ειτε οσες βλεπουμε στο δρομο τις οδηγουν κροισοι, ειτε ολες ειναι ετοιμες να ανατιναχτουν απ'την ασυντηρησια.
Ελεος απλα.

Οσο για τον φιλο που ρωτησε, να κοιταξει για προφλ Ε90 που εχουν αξιοπιστους κινητηρες. Οι φλ εχουν πολλα προβληματα με μπεκ και πολλαπλασιαστες και σε συνδυασμο με το ακριβοτερο κοστος αγορας, δεν υπαρχει λογος να το ρισκαρεις κατα τη γνωμη μου.
Φίλε Αρη(ελπίζω να μην κάνω λάθος το όνομα),σε κάθε σου σχόλιο παρατηρώ πως τονίζεις πόσο αναξιόπιστη είναι η ε46.Σε όριο θα έλεγα εμπάθειας προς το συγκεκριμένο μοντέλο.Εχεις συμβιώσει με το συγκεκριμένο μοντέλο και ήταν αναξιόπιστο ή η άποψή σου βασίζεται στο ''άκουσα,μου είπαν κλπ''?
Γιατί ως ιδιοκτήτης ε46 του 99 έχω εντελώς αντίθετη άποψη.

Driver M
25-09-15, 16:46
Αρης, πραγματι.

Απλα φιλε Μαρινο η Ε46 εχει αρκετα θεματα αναξιοπιστιας (απο σινεμπλοκ, αοσθητηρες αεροσακων και παγουρια που σταζουν μεχρι ραγισμενα πατωματα κλπ κλπ) που ευτυχως στη Ε90 δεν υπαρχουν.
Και δεν ειναι κανα καινουριο μοντελο κι αυτη, εχει κλεισει 10ετια στην αγορα οποτε αν ηταν να βγουν αντιστοιχα κουσουρια θα ειχαν βγει.
Αν εξαιρεσει λοιπον κανεις τους e.d. κινητηρες, τα Ε9Χ εχουν βγει αρκετα αξιοπιστα, σιγουρα περισσοτερο απ'τον προκατοχο τους.

Υποψιν, ακομα και σημερα θεωρω την Ε46 πανεμορφη και αξιολογη γενικα, απλα ειχε αρκετα θεματα αξιοπιστιας, αλλα μικρα κι αλλα μεγαλα (οπως το πατωμα που ραγιζε που ειναι τραγικο).
Κατα τ'αλλα, καμια εμπαθεια δεν εχω πιστεψε με.

MarinosE46
25-09-15, 17:14
Αρης, πραγματι.

Απλα φιλε Μαρινο η Ε46 εχει αρκετα θεματα αναξιοπιστιας (απο σινεμπλοκ, αοσθητηρες αεροσακων και παγουρια που σταζουν μεχρι ραγισμενα πατωματα κλπ κλπ) που ευτυχως στη Ε90 δεν υπαρχουν.
Και δεν ειναι κανα καινουριο μοντελο κι αυτη, εχει κλεισει 10ετια στην αγορα οποτε αν ηταν να βγουν αντιστοιχα κουσουρια θα ειχαν βγει.
Αν εξαιρεσει λοιπον κανεις τους e.d. κινητηρες, τα Ε9Χ εχουν βγει αρκετα αξιοπιστα, σιγουρα περισσοτερο απ'τον προκατοχο τους.

Υποψιν, ακομα και σημερα θεωρω την Ε46 πανεμορφη και αξιολογη γενικα, απλα ειχε αρκετα θεματα αξιοπιστιας, αλλα μικρα κι αλλα μεγαλα (οπως το πατωμα που ραγιζε που ειναι τραγικο).
Κατα τ'αλλα, καμια εμπαθεια δεν εχω πιστεψε με.

καλώς,πάντως έχοντας ε46 που είχαμε ως οικογένεια από καινούριο και εδώ και 7 χρόνια το έχω στην κατοχή μου,μια χαρά αξιόπιστο αυτοκίνητο είναι.Μέχρι να συμπληρώσει 13 χρόνια μόνο τακτική συντήρηση γινόταν χωρίς να ζητήσει 1 ευρώ παραπάνω.Μόλις συμπλήρωσε 13 χρόνια έβγαλε πολλά θέματα τα οποία δεν μπορείς να πεις πως είναι θέμα αναξιοπιστίας του οχήματος αλλά περισσότερο ηλικίας.Μέσα σε 2 χρόνια πιθανόν να έδωσα 2000-2500 σε επισκευές.
Πέρα από το πάτωμα που είναι πράγματι τραγικό για ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο εκείνη την εποχή και το οποίο μπορείς να ενισχύσεις κολλώντας ένα κιτ 8 τεμαχίων που υπάρχει στην αγορά(λύση που είναι ακραία ίσως και αστεία) αλλά δεν έχεις άλλη λύση είναι οκ σαν αυτοκίνητο.Το να αλλάξεις ένα σινεμπλοκ διαφορικού και ψαλιδιών κάθε 90000-100000 χιλιόμετρα δεν είναι τόσο σπουδαίο νομίζω.
Κατά τα άλλα δεν έχω μείνει ποτέ στο δρόμο(δεν έχω καν οδική),το εσωτερικό της είναι άψογο και στα 3000-4000 χιλιάρικα που θα την δώσω δεν πρόκειται να βρω τίποτα αντίστοιχο.Μπήκα πέρυσι στον πειρασμό να πάρω ένα 320si για να έχω πιο νέο αυτοκίνητο αλλά άρχισαν οι φήμες περί οικονομικού βιασμού των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού και το σχέδιο εγκαταλειφθηκε εν τη γενέση του.
Η ετήσια συντήρηση πλέον (που ΄λόγω ηλικίας όλο και κάτι θα χρειαστεί) είναι γύρω στα 600-700 ευρώ ετησίως με γνήσια ανταλλακτικά και για να είναι το αυτοκίνητο σχεδόν άψογο.

geo
16-05-17, 18:54
Ξεθαβω λιγο το θεμα που ειχα ανοιξει γιατι εχω βρει εναν ασσο 6/2007 110000χλμ. Ειχα πει στο συνεργειο που πηγαινω το Ε36 να εχουν το νου τους για καποιο τετοιο μοντελο και σημερα με πηρανε να παω να δω ενα απο ανταλλαγη. Το αυτοκινητο μολις τους ειχε παραδοθει απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη (γυναικα) και ηθελαν να το δω στην πραγματικη του κατασταση πριν το βαλουν μεσα για "σουλουπωμα". Ειναι 1ο χερι, εχει book service αντιπροσωπειας ανα 15000χλμ λαδια + τις ενδιαμεσες επισκεψεις για υγρα φρενων, μικροφιλτρο κλπ. Λαστιχα ενος ετους pirelli runflat στην εργοστασιακη διασταση 195/55/16 αντι 205 που συνηθιζεται να βαζουν λογω κοστους. Γενικα φαινεται οτι το συντηρουσε by the book που λενε, αυστηρα οτι οριζει ο κατασκευαστης χωρις τσιγκουνιες.

Τι αλλο να προσεξω σε αυτον τον κινητηρα? Υπαρχει καποιο σημειο που "ποναει" ιδιαιτερα ο n45b16? Εχω διαβασει οτι στα Ε46 υπηρχε θεμα με τα τσιμουχακια βαλβιδων και εκαιγε λαδια. Εχει εξαλειφθει αυτο στις σειρες Ε9_ και Ε8_? Υπαρχει ηδη μια διαρροη απο τη φλατζα βαλβιδων, η οποια θα επισκευαστει. Με φλατζα κεφαλης εχουν θεμα αυτα? Στη δοκιμη που του εκανα στο δρομο δεν εντοπισα κατι μεμπτο. Δεν τραβουσε καθολου δεξια-αριστερα, ο συμπλεκτης μαλακος και επιανε απο χαμηλα και γενικα το μοτερ δουλευε στρωτα στο ρελαντι.

MarinosE46
16-05-17, 19:30
Ξεθαβω λιγο το θεμα που ειχα ανοιξει γιατι εχω βρει εναν ασσο 6/2007 110000χλμ. Ειχα πει στο συνεργειο που πηγαινω το Ε36 να εχουν το νου τους για καποιο τετοιο μοντελο και σημερα με πηρανε να παω να δω ενα απο ανταλλαγη. Το αυτοκινητο μολις τους ειχε παραδοθει απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη (γυναικα) και ηθελαν να το δω στην πραγματικη του κατασταση πριν το βαλουν μεσα για "σουλουπωμα". Ειναι 1ο χερι, εχει book service αντιπροσωπειας ανα 15000χλμ λαδια + τις ενδιαμεσες επισκεψεις για υγρα φρενων, μικροφιλτρο κλπ. Λαστιχα ενος ετους pirelli runflat στην εργοστασιακη διασταση 195/55/16 αντι 205 που συνηθιζεται να βαζουν λογω κοστους. Γενικα φαινεται οτι το συντηρουσε by the book που λενε, αυστηρα οτι οριζει ο κατασκευαστης χωρις τσιγκουνιες.

Τι αλλο να προσεξω σε αυτον τον κινητηρα? Υπαρχει καποιο σημειο που "ποναει" ιδιαιτερα ο n45b16? Εχω διαβασει οτι στα Ε46 υπηρχε θεμα με τα τσιμουχακια βαλβιδων και εκαιγε λαδια. Εχει εξαλειφθει αυτο στις σειρες Ε9_ και Ε8_? Υπαρχει ηδη μια διαρροη απο τη φλατζα βαλβιδων, η οποια θα επισκευαστει. Με φλατζα κεφαλης εχουν θεμα αυτα? Στη δοκιμη που του εκανα στο δρομο δεν εντοπισα κατι μεμπτο. Δεν τραβουσε καθολου δεξια-αριστερα, ο συμπλεκτης μαλακος και επιανε απο χαμηλα και γενικα το μοτερ δουλευε στρωτα στο ρελαντι.
Εδώ θα σου λυθούν όλες οι απορίες για τον Ασσο...http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=31761&highlight=%F0%F1%EF%E2%EB%DE%EC%E1%F4%E1+%F3%E5%E9 %F1%DC%F2

tsalin
16-05-17, 23:17
Εδώ θα σου λυθούν όλες οι απορίες για τον Ασσο...http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=31761&highlight=%F0%F1%EF%E2%EB%DE%EC%E1%F4%E1+%F3%E5%E9 %F1%DC%F2

Καλά, αν διαβάσει το συγκεκριμένο thread δεν θα πάρει άσσο για κανένα λόγο... :smashtard

geo
17-05-17, 00:22
Το διαβασα ολο!! Ουσιαστικα ολο το thread περιγραφει την εμπειρια του παιδιου με το pro f/l μοντελο το 5ταχυτο μεχρι που ξενερωσε και το πουλησε. Διαβαζοντας και εδω και στο bmwfans καταλαβαινω οτι ο n40/n45 εχει γενικα θεμα με τα τσιμουχακια βαλβιδων, στα Ε46 τουλαχιστον. Η καταναλωση λαδιου ειναι κατι που με απασχολει. Ισως οι τελευταιοι κινητηρες n45 που φορεθηκαν στη σειρα 1 λιγο πριν το λανσαρισμα του n43 να φορανε βελτιωμενα τσιμουχακια και γενικα τα οποια προβληματα νεοτητας να εχουν ελλατωθει?

MarinosE46
17-05-17, 08:34
Το διαβασα ολο!! Ουσιαστικα ολο το thread περιγραφει την εμπειρια του παιδιου με το pro f/l μοντελο το 5ταχυτο μεχρι που ξενερωσε και το πουλησε. Διαβαζοντας και εδω και στο bmwfans καταλαβαινω οτι ο n40/n45 εχει γενικα θεμα με τα τσιμουχακια βαλβιδων, στα Ε46 τουλαχιστον. Η καταναλωση λαδιου ειναι κατι που με απασχολει. Ισως οι τελευταιοι κινητηρες n45 που φορεθηκαν στη σειρα 1 λιγο πριν το λανσαρισμα του n43 να φορανε βελτιωμενα τσιμουχακια και γενικα τα οποια προβληματα νεοτητας να εχουν ελλατωθει?

δεν ξέρω αν ελαττώθηκαν τα προβλήματα νεότητας...Στον Ν43 το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού ''αντικαταστάθηκε'' από ακριβότερη βλάβη(μπεκ-πολλαπλασιαστές)...
Κράτα το 36άρι σου.Μπορεί να έχει παλιώσει,ίσως να το έχεις βαρεθεί αλλά τουλάχιστον δεν μένεις στο δρόμο...

geo
17-05-17, 11:22
To 36αρι εννοειται οτι παραμενει για την καθημερινη λαντζα. Δεν αξιζει εξαλλου να δωθει.

giannis 116
19-05-17, 18:44
Λογικά αυτος που αναφερετε στο νημα για τη σειρα 1, με τον προ φ/λ ασσο με 5αρι κιβωτιο που ξενερωσε και το εδωσε τελικα, ειμαι εγω.
Σε αυτο το νημα εχω κατσει κι εχω γραψει τα σωψυχα μου με χαρτι και καλαμαρι που λενε!

Ναι, μου εβγαλε θεματα, πολλα απο αυτα τα θεωρω απαραδεκτα, εστω και για 'φθηνο', entry level bmw.
Αρκετα απο αυτα, αποδεδειγμενα μου τα δημιουργησαν υποτιθεται καλοι συνεργειατζηδες, με λαθος διαγνωσεις και πολυ κακες παρεμβασεις στο αμαξι. Βλ αλλαγη εγκεφαλου και οσα ακολουθησαν επειτα, που ηταν και η σταγονα που ξεχειλισε το ποτηρι.

Οσο για την καταναλωση λαδιου, ξεκινησε να μου καιει λαδι πολυ μετα τις 200.000χλμ και με αρκετα σκληρη χρηση που του ειχα κανει. Οταν το εδωσα μου εκαιγε 1λτ καθε 6-8 χιλιαδες χλμ περιπου. Σε σχεση με κατι vag, ειναι νορμαλ θα πει καποιος και συμφωνω! Δεν εκατσα να ασχοληθω αν ηταν τσιμουχακια όντως, εφοσον αποφασισα και το δωσα επειτα.

Ουσιαστικά η μηχανή σαν μοτερ δε μου εβγαλε κατι. Τα περιφερειακα με πεθαναν και αρκετα ηλεκτρικα, ηλεκτρονικά. όμως οπως εγραψα πριν, αρκετα σοβαρα βγηκαν ειτε απο κακη-σκληρη χρηση, ειτε απο δηθεν γκουρου μου μας βγηκανε...μπουρού! Σιγουρα καποια χαλασανε εντελως απο μονα τους και αυτα για μενα ηταν ανεπιτρεπτα.

Επισης στο δικο μου ειχα ενα παραδοξο. Ενω σχεδον ολοι υποφερουν απο το γνωστο σετ πολλαπλασιαστες, μπουζι, μπεκ, εμένα σε αυτό το θέμα δεν μου βγαλε κατι.
Με συζητησεις με αλλους κατοχους ασσων με το ιδιο μοτερ και με 5αρι και με 6αρι σασμαν, σε αλλους εβγαλαν πολλα προβληματα, παρομοια με τα δικα μου, ομως υπαρχουν περιπτωσεις που αντε το πολύ να αλλαξαν 1 πολλαπλασιαστη κι αυτο να ηταν όλο!

Τωρα σε σχεση με το 3αρι που εχεις τι να σου πω, δεν ξερω το αμαξι οποτε δεν μπορω να συγκρινω.
Για μενα εφοσον εχει ιστορικο το αμαξι ελεγμενο και ειναι οκ και το συνεργειο που λες το κοιταξει, το τσεκαρει και στο βγαλει καλο, τι να σου πω, παρ'το.
Δικη σου η τσεπη φυσικά, δική σου και η απόφαση!