PDA

Επιστροφή στο Forum : βαλβιδες χτυπανε στον μ40!


sotiris e30 316i
22-09-15, 23:54
Γεια σας ειμαι νεοτατος στο φορουμ.εχω ενα bmw e30 316i m40 μοτερ.στα 245000 χιλιομετρα αλλαξα ωστηρια επειδη χτυπαγαν, οταν ηταν κρυο το μοτερ.ο μηχανικος μου πριν δουλευε στην αντιπροσωπεια της bmw, μετα ανοιξε δικο του συνεργειο.οταν ανοιχτηκε το καπακι ο εκκεντροφορος ηταν σε καλη κατασταση και οχι φαγωμενος, γιατι το μοτερ παντα το προσεχα λαδια και φιλτρο καθε 5000 χιλιομετρα κανονικα.εβαζα 10w-40 αρχικα και μετα 5w-40.το σωληνακι λιπανσης εκκεντροφορου πεντακαθαρο.τελικα αλλαξα μονο τα ωστηρια δεν ηθελε κατι αλλο αλλαγη.το αυτοκινητο το εχω βαλει στον εγκεφαλο δεν εχει βγαλει ποτε βλαβη.μια φορα ταξιδευα για πατρα και εξω απο το γαλαξειδι αρχισε να χτυπανε οι βαλβιδες πριν αλλαξω τα ωστηρια το καταλαβα γιατι ειχα ανεβασμενα παραθυρα και κλειστο ραδιο και αρχισε να ακουγεται αυτος ο ψιλοθορυβος που κανουν οι βαλβιδες.για χρονια ειχα το θορυβο και λιγο παραπανω καταναλωση, απο το συνηθες.αλλαξα ωστηρια και ο θορυβος απο τις βαλβιδες δεν εφυγε αλλα το αμαξι πηγαινε πολυ καλυτερα απο οτι πριν.την αυξημενη καταναλωση την εχω ακομη.εχω ψαξει τα παντα ολα τα εχω δει και ολα λειτουργουνε κανονικα οπως πρεπει.Μηπως οι βαλβιδες χρειαζονται τριψιμο για να πατησουνε καλα στις εδρες?το αυτοκινητο πεταει απλα αν το γκαζωσεις στο ρελαντι χτυπανε οι βαλβιδες και τρεμει λιγο ο κινητηρας και το καταλαβαινεις και απο την εξατμιση τις διακοπες του κινητηρα.Ζητω ενα μεγαλο συγγνωμη για το μεγαλο ποστ αλλα ηθελα να σας πω το ιστορικο του αυτοκινητου για να εχτε μια ιδεα.ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας.

rapid_fast
23-09-15, 08:45
Μπεκ.............

sotiris e30 316i
23-09-15, 10:38
ευχαριστω για την απαντηση rapid fast.τα μπεκ τα εχω αλλαξει και εχω βαλει απο ε36 και ειναι μια χαρα.αυτα που ειχε απο τη μανα του ηταν λιγο βουλωμενα και τα ειχα καθαρισει τουλαχιστον 3 φορες οποτε εβαλα αλλα μεταχειρισμενα πεντακαθαρα.γενικα το αυτοκινητο δουλευουν ολα στο ακεραιο απλα δεν εχω δει πουθενα εδω στο φορουμ να λενε για τριψιμο βαλβιδες και ως συνηθως στα χιλιομετρα αυτα πιανουν καταλοιπα απο τις βενζινες.εχω αλλαξει και ασθητηρα λαμδα προσφατα ετσι χωρις λογο απλα να δω αν θα αλλαξει τιποτα.το αμαξι παει πολυ καλα απλα εχει μια αυξημενη καταναλωση και στο ρελαντι γυρω στις 2000 στροφες ψιλοτρεμει και χτυπαει μεσα στο μοτερ μεταλλικος ηχος και στην εξατμιση τα καυσαερια δεν βγαινουν ομαλα αλλα με καποιες αρρυθμιες.το κανει αυτο εδω και 7 χρονια χωρις να μου δημιουργει προβλημα κατα την οδηγηση.

rapid_fast
23-09-15, 12:26
Εγώ μαζί σου είμαι...
Όπως το περιέγραψες, και εξακολουθείς και το περιγράφεις, μία είναι η απάντηση..
ΜΠΕΚ...

sotiris e30 316i
26-09-15, 14:02
Εγώ μαζί σου είμαι...
Όπως το περιέγραψες, και εξακολουθείς και το περιγράφεις, μία είναι η απάντηση..
ΜΠΕΚ...

χτες εβγαλα τα μπεκ και εβαλα αλλα ακριβως τα ιδια κανει.θα ξανακοιταξω μπουζοκαλωδια τα ρευματα ολα και αν ολα ειναι ενταξει τοτε θα πω στο μαστορα να ανοιξει καπακι να δει βαλβιδες μηπως καμια εχει ψιλοκαει ή δεν πατα καλα στην εδρα.πηγα και σε εξατμισά να δω αν υπαρχει κανα προβλημα τιποτα δεν βρηκε.αρα ή ρευμα ειναι ή μοτερ μεσα.παντως αν δεν βγαλω ακρη θα βαλω φωτογραφιες εδω στο φορουμ να το πουλησω και πιστευω θα πουληθει αμεσως σε αυτην την κατασταση που το εχω.μετα θα παρω πετρελαιο γιατι βαρεθηκα τη βενζινη.:smokin:

Dimzan
26-09-15, 14:08
συμπιεση εχεις μετρησει?

PetrosD
26-09-15, 14:47
Οι βαλβίδες είναι καλά ρυθμισμένες; (το διάκενο εννοώ)

MarinosE46
26-09-15, 16:46
χτες εβγαλα τα μπεκ και εβαλα αλλα ακριβως τα ιδια κανει.θα ξανακοιταξω μπουζοκαλωδια τα ρευματα ολα και αν ολα ειναι ενταξει τοτε θα πω στο μαστορα να ανοιξει καπακι να δει βαλβιδες μηπως καμια εχει ψιλοκαει ή δεν πατα καλα στην εδρα.πηγα και σε εξατμισά να δω αν υπαρχει κανα προβλημα τιποτα δεν βρηκε.αρα ή ρευμα ειναι ή μοτερ μεσα.παντως αν δεν βγαλω ακρη θα βαλω φωτογραφιες εδω στο φορουμ να το πουλησω και πιστευω θα πουληθει αμεσως σε αυτην την κατασταση που το εχω.μετα θα παρω πετρελαιο γιατι βαρεθηκα τη βενζινη.:smokin:
καμμένη βαλβίδα δε χτυπάει.Δε θα έχει συμπίεση ο συγκεκριμένος κύλινδρος.

sotiris e30 316i
26-09-15, 23:42
συμπιεση εχεις μετρησει?

οχι δεν εχω μετρησει.το εχω υποψιν μου να το κανω

sotiris e30 316i
26-09-15, 23:44
Οι βαλβίδες είναι καλά ρυθμισμένες; (το διάκενο εννοώ)

εχω ρωτησει το μαστορα και μου ειπε οτι δεν ρυθμιζονται γιατι εχει ωστηρια και ειναι αυτορυθμιζομενες.

sotiris e30 316i
26-09-15, 23:49
καμμένη βαλβίδα δε χτυπάει.Δε θα έχει συμπίεση ο συγκεκριμένος κύλινδρος.

σωστα δεν το ειχα σκεφτει.παντως απο δευτερα θα ξαναπαω να παρακαλεσω το μαστορα να το ξανακοιταξουμε το αμαξι ολα παλι πιο προσεχτικα μπας και βρω καμια ακρη γιατι κανει ετσι.

sotiris e30 316i
12-10-15, 15:40
πηγα μαστορα αλλαξα μπουζοκαλωδια καινουρια bosch 150 ευρω , εβαλα τετρακιδα bosch μπουζι καινουρια 20 ευρω , εβαλα γυρω στους 5 μετρητες αερα πανω για να δω αν θα αλλαξει κατι και τιποτα δεν αλλαξε , αλλαξα λαδια 5w-40 με φιλτρο λαδιου , αλλαξα φιλτρο βενζινης και φιλτρο αερα , αλλαξα θερμοστατη και g12 στο ψυγειο αλλαγη , κοιταξα ολους τους ρελεδες , τσεκαρα την τρομπα βενζινης(την εχω αλλαξει καινουρια το 2008 και ειχα μεινει στην εθνικη οδο ξαφνικα) , ξανααλλαξα μπεκ παλι μεταχειρισμενα ακριβως τα ιδια κανει , ωστηρια εχω αλλαξει το 2013 και ο εκκεντροφορος δεν ηταν φαγωμενος καθολου.θελω αν μπορειτε να μου πειτε γιατι το μοτερ στο ρελαντι τρεμει και σκαει η εξατμιση πισω και οταν παω με οποιαδηποτε ταχυτητα( πρωτη , δευτερα , τριτη στο κιβωτιο δεν εχει σημασια οποια να΄ναι) ακουγονται οι βαλβιδες μεσα?ΑΝ μπορειτε σας παρακαλω τα φωτα σας εχω σοβαρο προβλημα και εχω δωσει πολυ χρημα και συνεχιζει το διαολεμενο να ρεταρει και να καιει αρκετη βενζινη.και κατι ακομη οταν το οδηγω το αμαξι δεν μου ρεταρει στο δρομο καθολου πηγαινει κανονικα απλα νιωθω καποια πολυ μικρα κοψιματα σε χαμηλες στροφες.θελω ολοι να μου πειτε την γνωμη σας και να μου απαντησει και ο god οπωσδηποτε γιατι το ξερει το αμαξι να μου πει την γνωμη του

sotiris e30 316i
12-10-15, 15:44
συμπιεση εχεις μετρησει?

μετρησα συμπιεση ολοι οι κυλινδροι και οι 4 πολυ καλα!

KAZA
12-10-15, 17:11
Κι εγώ φίλος έχω δει ολα τα παραπάνω + πολλαπλασιαστη κι άλλα τόσα!
Εμένα Μ10 ,L-jetronic έχω στο πρωινο μιζαρισμα για 2 λεπτά καθώς δουλεύει ρελαντί
και μαρσαρω απότομα κάνει ένα μικρο ρεταρισματακι - μπουκομα αλλά μετά στρώνει σαν
να μην συμβαίνει τίποτα ακόμη κι αν ξεκινήσω αμέσως δεν το κάνει!
Ο μηχανικος μου λέει καπου υπάρχει θέμα στην πλεξουδα και γενικα ρεύμα!
Μάλλον χρειαζόμαστε ηλεκτρολόγο με Α@χ@δ@α !
Η μπαταρία σου και δυναμό είναι οκ;

MarinosE46
12-10-15, 18:28
πηγα μαστορα αλλαξα μπουζοκαλωδια καινουρια bosch 150 ευρω , εβαλα τετρακιδα bosch μπουζι καινουρια 20 ευρω , εβαλα γυρω στους 5 μετρητες αερα πανω για να δω αν θα αλλαξει κατι και τιποτα δεν αλλαξε , αλλαξα λαδια 5w-40 με φιλτρο λαδιου , αλλαξα φιλτρο βενζινης και φιλτρο αερα , αλλαξα θερμοστατη και g12 στο ψυγειο αλλαγη , κοιταξα ολους τους ρελεδες , τσεκαρα την τρομπα βενζινης(την εχω αλλαξει καινουρια το 2008 και ειχα μεινει στην εθνικη οδο ξαφνικα) , ξανααλλαξα μπεκ παλι μεταχειρισμενα ακριβως τα ιδια κανει , ωστηρια εχω αλλαξει το 2013 και ο εκκεντροφορος δεν ηταν φαγωμενος καθολου.θελω αν μπορειτε να μου πειτε γιατι το μοτερ στο ρελαντι τρεμει και σκαει η εξατμιση πισω και οταν παω με οποιαδηποτε ταχυτητα( πρωτη , δευτερα , τριτη στο κιβωτιο δεν εχει σημασια οποια να΄ναι) ακουγονται οι βαλβιδες μεσα?ΑΝ μπορειτε σας παρακαλω τα φωτα σας εχω σοβαρο προβλημα και εχω δωσει πολυ χρημα και συνεχιζει το διαολεμενο να ρεταρει και να καιει αρκετη βενζινη.και κατι ακομη οταν το οδηγω το αμαξι δεν μου ρεταρει στο δρομο καθολου πηγαινει κανονικα απλα νιωθω καποια πολυ μικρα κοψιματα σε χαμηλες στροφες.θελω ολοι να μου πειτε την γνωμη σας και να μου απαντησει και ο god οπωσδηποτε γιατι το ξερει το αμαξι να μου πει την γνωμη του
Μπας και είναι αχρόνιστο το μοτέρ???Μια γνώμη λέω...

georgepap
12-10-15, 23:11
Εχεις ελεγξει το ηλεκτρικο συστημα του αυτοκινητου με tester?? Επισης καυσαερια??
Διαγνωστικο για μετρηση ''λ'' και μετρητη μαζας αερα....

rapid_fast
15-10-15, 08:40
θελω αν μπορειτε να μου πειτε γιατι το μοτερ στο ρελαντι τρεμει και σκαει η εξατμιση πισω και οταν παω με οποιαδηποτε ταχυτητα( πρωτη , δευτερα , τριτη στο κιβωτιο δεν εχει σημασια οποια να΄ναι) ακουγονται οι βαλβιδες μεσα?

Μπεκ

Αν θές ανέβασε βίντεο να ακούσουμε τη μηχανή..

Dokimos e36
15-10-15, 09:18
Εγω λεω κανας εγκεφαλος..

rapid_fast
15-10-15, 18:46
Εγω λεω κανας εγκεφαλος..

Αν δεν είναι μπέκ είναι ωστήρια, και ο μηχανικός αμφισβητούμενος...
Εκκεντροφόρο να έχει γράψει τόσα χιλιόμετρα και να μην έχει φαγωθεί δεν έχω δεί μέχρι σήμερα...
Τα συμπτώματα που έχει φωνάζουν 2 πράγματα...
Μπεκ και διάκενο..

sotiris e30 316i
13-11-15, 01:54
Ένα τελευταιο παιδια θέλω να κάνω και δεν ξαναασχολούμαι με το αμάξι.Θέλω να βαλω ενα καθαριστικό καλό να καθαρίσει τα μπέκ μπας και στρώσει λίγο η λειτουργία του μοτέρ.Ποιό προτείνετε?Να είναι καλό μπας και φταίνε τα μπέκ να μην τρώει παραπάνω βενζίνη.Κουράστηκα πολύ έχω γυρίσει όλα τα μαστόρια και όλοι μου λένε ότι τους κατέβει στο κεφάλι.Να είναι πολύ καλό καθαριστικό οχι τύπου wynns και τέτοια γιατι τα εχω δοκιμάσει αυτα τα φτηνά.

Dokimos e36
13-11-15, 08:55
Μπορεις να παρεις ενα της liqui moly!εχω χρησιμοποιησει το καθαριστηκο λαδιου κινητηρα με πολυ καλα αποτελεσματα!

rapid_fast
14-11-15, 20:55
Ένα τελευταιο παιδια θέλω να κάνω και δεν ξαναασχολούμαι με το αμάξι.Θέλω να βαλω ενα καθαριστικό καλό να καθαρίσει τα μπέκ μπας και στρώσει λίγο η λειτουργία του μοτέρ.Ποιό προτείνετε?Να είναι καλό μπας και φταίνε τα μπέκ να μην τρώει παραπάνω βενζίνη.Κουράστηκα πολύ έχω γυρίσει όλα τα μαστόρια και όλοι μου λένε ότι τους κατέβει στο κεφάλι.Να είναι πολύ καλό καθαριστικό οχι τύπου wynns και τέτοια γιατι τα εχω δοκιμάσει αυτα τα φτηνά.
Το έχεις τερματίσει έτσι??
Δεν καθαρίζουν έτσι τα μπέκ..
Πρέπει να τα βγάλεις και να τα στείλεις έξω για καθαρισμό και αλλαγή κάποιων τεμαχίων. Ολα τα άλλα είναι πιπεριές...