PDA

Επιστροφή στο Forum : e30 vs e36 318is


///Mflyin'
12-03-16, 23:15
Καλησπερα σε ολους!!
Επειδη δεν βρηκα πουθενα κατι αντιστοιχο σαν θεμα και γενικα εχω τις αποριες μου ειπα να ανοιξω αυτο το θρεντ για να ενημερωθω...
Αυτο που ζηταω ειναι τις δικες σας αποψεις/εμπειριες/γνωμες πανω σε αυτο
Εχω οδηγησει ε30 και μου φαινεται πολυ πιο δυνατο απ το δικο μου ε36
Γενικα μου φαινεται πως το ε30 ειναι πιο δυνατο σε ευθειες λογω βαρους αλλα νομιζω πως το ε36 σε στροφες εχει το πανω χερι
Καθε γνωμη ευπροσδεκτη
Ευχαριστω εκ των προτερων για την οποια απαντηση :dblthumb2

Stunt Mike
13-03-16, 20:26
Ε ναι,πολυ λογικο το συμπερασμα σου.....Αλιμονο αν ισχυει κατι αλλο.....

rapid_fast
15-03-16, 09:30
Εντάξει..
Δεν νομίζω οτι είναι και τόσο πιο γρήγορο που το καταλαβαίνει κάποιος όταν το οδηγάει..
Γενικώς δεν νομίζω οτι είναι πολύ πιο δυνατό απο το δικό σου..
Και η αεροδυναμική μετά τα 110-120 χιλιόμετρα πρέπει να δίνει σαφές προβάδισμα
στο Ε36, όπως λογικά και στην τελική του..

Dimzan
16-03-16, 03:02
σε κλειστες διαδρομες και 1ες 2ες ενα καλοστημενο Ε30is ειναι πιο γρηγοροα και πιο διασκεδαστικο απο ενα καλοστημενο Ε36is.

λογικο αφου το Ε30 ειναι 150 κιλα ελαφρυτερο.

Οσο ανεβαινουν τα χλμ οπως σου ειπαν παιρνει προβαδισμα το Ε36 λογω αεροδυναμικης.

petroscf
17-03-16, 09:48
Εγώ νομίζω ότι η διαφορά αυτή που λές οφείλεται κυρίως στο βήμα του διαφορικού:

Το Ε30 318iS φορούσε σαν στάνταρντ 4.10 που είναι πολύ κοντό ενώ το Ε36 φορούσε αρκετά μακρύτερο 3.45 ή και μακρύτερο ακόμα? δεν ξέρω σίγουρα, ας βοηθήσει κάποιος που να γνωρίζει καλύτερα τα 36άρια -το οποίο φαίνεται να το "κόβει" χαμηλά (πάντως μπορεί και για κάποιες επιταχύνσεις να αποδεικνύεται στην ουσία πιο γρήγορο-δεδομένου ότι σε σχέση με το κοντό μπορεί να γλυτώνεις μια αλλαγή σχέσης στο κιβώτιο), ενώ ψηλά δίνει περισσότερα χλμ/ω τελικής ταχύτητας, δεδομένου ότι το βοηθάει και η αεροδυναμική. Επίσης δίνει και οικονομία
Οπότε, αν στο Ε36 βρείς ένα λίγο κοντύτερο διαφορικό, θα σου αρέσει πολύ...

6ylinder
17-03-16, 10:39
Σε όλα τα παραπάνω, πρόσθεσε και ότι το μοτέρ Μ42/Μ44 του Ε36 είναι λίγο δυνατότερο από το αντίστοιχο Μ42 του Ε30. Πρέπει να έχεις και αυτό στο μυαλό σου...

Fanatic
17-03-16, 10:52
Σε όλα τα παραπάνω, πρόσθεσε και ότι το μοτέρ Μ42/Μ44 του Ε36 είναι λίγο δυνατότερο από το αντίστοιχο Μ42 του Ε30. Πρέπει να έχεις και αυτό στο μυαλό σου...

Ναι αλλα λεει οτι το Ε30 ειναι το πιο γρηγορο. Οποτε δεν παιζει ρολο που οντως ειναι λιγο πιο δυνατο το μοτερ οπως αναφερεις.

Ο λογος πιστευω οτι ειναι το βαρος και αυτο μονο. Δεν ειναι λιγα τα κιλα της διαφορας. Εμενα Ε36 318is που ειχα οδηγησει μου φανηκε απιστευτα νωχελικο χαμηλα. Το Ε30 λογω βαρους θα το κινει πιο αξιολογα.

petroscf
17-03-16, 11:38
Λοιπόν, ειλικρινά πιστεύω ότι είναι κυρίως ζήτημα σχέσεων και τελικής μετάδοσης.
Στα Ε21, 4.10 φορούσε το 316 με μόλις 90 άλογα, ενώ 3.45 φορούσε το 323 με 143 άλογα!
(αυτά προ facelift '79, με 4άρια σανζμαν.)
Με 136 άλογα το 30 και 140 το Ε36 (σωστά τα λέω?), το 4.10 είναι κοντό για το πρώτο, και το 3.45 μάλλον μακρύ για το δεύτερο.
Παω στοίχημα ότι για να τα επιλέγει έτσι η bmw, τοκιβώτιο του Ε30 έχει την 5η overdrive, ενώ το Ε36 direct - φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος, ας μας διαφωτίσει κάποιος...

Fanatic
17-03-16, 11:42
Λοιπόν, ειλικρινά πιστεύω ότι είναι κυρίως ζήτημα σχέσεων και τελικής μετάδοσης.
Στα Ε21, 4.10 φορούσε το 316 με μόλις 90 άλογα, ενώ 3.45 φορούσε το 323 με 143 άλογα!
(αυτά προ facelift '79, με 4άρια σανζμαν.)
Με 136 άλογα το 30 και 140 το Ε36 (σωστά τα λέω?), το 4.10 είναι κοντό για το πρώτο, και το 3.45 μάλλον μακρύ για το δεύτερο.
Παω στοίχημα ότι για να τα επιλέγει έτσι η bmw, τοκιβώτιο του Ε30 έχει την 5η overdrive, ενώ το Ε36 direct - φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος, ας μας διαφωτίσει κάποιος...

Σωστα, παρελειψα. Βαρος και σχεση μεταδοσης. Κανουν την διαφορα

Stunt Mike
17-03-16, 14:23
Δεν ισχυει αυτο που λετε με το βημα γιατι τα σασμαν εχουν εντελως διαφορετικη κλιμακωση σε Ε30 και Ε36...Ενδεικτικα μονο το 3.91 σε Ε30 325 πχ,ειναι παρομοιο με το 3.15 σε Ε36....Αντιστοιχα παρομοιο και το 4.10 που λετε με το 3.45....Τα σασμαν των Ε30 ειναι "μακρια"..

6ylinder
17-03-16, 14:28
Ναι αλλα λεει οτι το Ε30 ειναι το πιο γρηγορο. Οποτε δεν παιζει ρολο που οντως ειναι λιγο πιο δυνατο το μοτερ οπως αναφερεις.

Σαν διαφορά ως προς τη σύγκριση το ανέφερα.

stelmaniac
17-03-16, 20:50
Οποιοδήποτε 36αρι είναι καλυτερο αμαξι από 30αρι που στις μερες μας δειχνει χειροτερο κι από αντικα και εχει τεχνολογια του 70/80... Τωρα ποιο είναι πιο γρηγορα... πολλα αμαξια είναι πιο γρηγορα από 36αρι αλλα λιγα είναι καλυτερα στην εποχη του..

nik200
18-03-16, 06:37
φιλε μ αν ψαχνεις ενα αμαξι για παιχνιδι-παντες και γενικοτερα fun to drive...σαφως και ε30...και με πολυ λιγοτερα εξοδα..θα σε τρομαξει ωρες ωρες...αλλα αυτη ειναι και η γοητεια του!

αν παλι ψαχνεις για ταξιδι-πατημα και δεν σε νοιαζει τοσο πολυ το νευρο τουλαχιστον σε is μορφη και το οποιο κανει και παντες χωρις να σε πουλαει...παιρνεις ε36 που ειναι πιο συγχρονο και λιγοτερο αντρικο-βγαζει μουτρα δηλαδη!!!!

επιλεγεις και παιρνεις...

υγ...παντως κολλητος που ειχε και τα δυο...η αγαπη του ηταν το ε30...γιατι ηταν σαφως πιο δυσκολο!!!

nik200
18-03-16, 06:50
Οποιοδήποτε 36αρι είναι καλυτερο αμαξι από 30αρι που στις μερες μας δειχνει χειροτερο κι από αντικα και εχει τεχνολογια του 70/80... Τωρα ποιο είναι πιο γρηγορα... πολλα αμαξια είναι πιο γρηγορα από 36αρι αλλα λιγα είναι καλυτερα στην εποχη του..

φιλε stelmaniac...το ε30 οπως και το ε36 ηταν οι κορυφες της κατηγοριας παντα με πολυ διαφορα...το ε30 ομως εχει κατι που το ε36 δεν ειχε ποτε...απιστευτο μουτρο...απιστευτο turn in....οχι τοσο σε αποτελεσματικοτητα-οι διαφορες αλλα σε αισθηση οταν το οδηγας...δεν ειναι τυχαιο που σε μορφες m3...το ε30 θεωρειται ακομα καλυτερο απο το ε36...ειναι πιο καρτ...

petroscf
18-03-16, 07:56
Δεν ισχυει αυτο που λετε με το βημα γιατι τα σασμαν εχουν εντελως διαφορετικη κλιμακωση σε Ε30 και Ε36...Ενδεικτικα μονο το 3.91 σε Ε30 325 πχ,ειναι παρομοιο με το 3.15 σε Ε36....Αντιστοιχα παρομοιο και το 4.10 που λετε με το 3.45....Τα σασμαν των Ε30 ειναι "μακρια"..

Stunt Mike έχεις δίκιο:

318is E36 Coupe Manual

1η : 4.23

2α : 2.52

3η : 1.66

4η : 1.22

5η : 1.00


Ε30 Gear Ratio's : 1st: 3.73 - 28mph 2nd: 2.02 - 52mph 3rd: 1.32 - 80mph 4th: 1.00 - 106mph 5th: 0.81 - 127mph Reverse: 3.45 Final Drive: 4.1

Ναι, έχουν όντως διαφορά στις σχέσεις.
Είναι πολύ πιο πυκνό το κιβώτιο του 36αριού, και η πέμπτη ντιρέκτ. Οπότε λογική η δυνατότητα από πλευράς bmw για ένα μακρύτερο διαφορικό για οικονομία και τελική.

Και επειδή στις σχέσεις 1η και 2η που είναι γενικώς κοντές δεν πολυ φαίνεται η διαφορά, γιαυτό είναι πιο νευρικό (και λόγω μικρότερου βάρους ασφαλώς) το 30άρι και προφανώς πιο διασκεδαστικό.

Ας μην ξεχνάμε και τη διαφορά που έχουν τα δυο στην πίσω ανάρτηση (οι ημιυστερούντες του 30αριού το "διώχνουν" περισσότερο από τους πολλαπλούς συνδέσμους του 36αριού, σωστά?)

stelmaniac
18-03-16, 14:29
δεν ειναι τυχαιο που σε μορφες m3...το ε30 θεωρειται ακομα καλυτερο απο το ε36...ειναι πιο καρτ...

Oχι Νικο ,κανεις λαθος...μεγα λαθος...Το Ε30 εχει φανατικούς οπαδους αλλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ αμαξι από τα επομενα Μ3 και δεν είναι πια για την εποχη μας..ΤΕΛΟΣ. Κανενα Μ3 δεν είναι καλυτερο αυτοκινητο απ το επομενο. Αλιμονο αν τα προηγουμενα μοντελα ησαν καλυτερα απ τα επομενα, δε θα ειχαν λογο υπαρξης οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Κι εγω θεωρω καλυτερο Μ εβερ το τσε-ες-ελ, αλλα το Ε92 είναι καλυτερο αμαξι ασχετα αν αρεσει σε μενα...Το Ε30 ηταν ένα γρηγορο κουβαδακι της εποχης περισσοετερο για πιστα παρα για το δρομο όπως και το αντιστοιχο καρερρα της εποχης που τουρμπιζε οποτε ηθελε και μπορουσε να σε σκοτωσει οποιαδήποτε στγμη... Δεν στέκονται τετοια αυτοκίνητα τον 21ο αιωνα....

Fanatic
18-03-16, 18:13
Συνονοματε αυτο που λες ειναι σωστο αλλα οσον αφορα το αυτοκινητο ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ. Εξειδικευμενα ομως μπορει ενα παλιο να ειναι καλυτερο (πιο γρηγορο, καλυτερη αισθηση κτλ) απο ενα νεοτερο. Πχ μια Μ3 Ε30 αν και χανει σε ολα ΓΕΝΙΚΑ, σε κλειστο στροφιλικι δεν μπορει θεωρω να το ακολουθησει μια χοντρη Μ3 Ε92. Αντιστοιχο παραδειγμα ενα 106 rallye με ενα νεοτερο 208gti

nik200
18-03-16, 20:05
Oχι Νικο ,κανεις λαθος...μεγα λαθος...Το Ε30 εχει φανατικούς οπαδους αλλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ αμαξι από τα επομενα Μ3 και δεν είναι πια για την εποχη μας..ΤΕΛΟΣ. Κανενα Μ3 δεν είναι καλυτερο αυτοκινητο απ το επομενο. Αλιμονο αν τα προηγουμενα μοντελα ησαν καλυτερα απ τα επομενα, δε θα ειχαν λογο υπαρξης οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Κι εγω θεωρω καλυτερο Μ εβερ το τσε-ες-ελ, αλλα το Ε92 είναι καλυτερο αμαξι ασχετα αν αρεσει σε μενα...Το Ε30 ηταν ένα γρηγορο κουβαδακι της εποχης περισσοετερο για πιστα παρα για το δρομο όπως και το αντιστοιχο καρερρα της εποχης που τουρμπιζε οποτε ηθελε και μπορουσε να σε σκοτωσει οποιαδήποτε στγμη... Δεν στέκονται τετοια αυτοκίνητα τον 21ο αιωνα....

τα χεις οδηγησει?γιατι εγω τα οδηγησα...και πολυ περισσοτερο μ αρεσε ε30 μ3 παρα ε36 μ3...το ε30 επρεπε να χεις αρχειδια για να το πας...το ε36 παλι οχι (η σε πολυ μικροτερο βαθμο)...

αν δεν τα χεις οδηγησει...σταματαω απλα την κουβεντα!

Stunt Mike
18-03-16, 23:53
Νικο και Στελιο,το ιδιο πραγμα λετε αλλα απο διαφορετικη σκοπια.....Σαφεστατα ειναι καθε καλυτερο καθε επομενο //Μ απο το προηγουμενο,συνολικα σαν αμαξι,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και πιο fun to drive.....Κι αυτα ισχυει ιδιαιτερα αναμεσα στο Ε30 και στο Ε36,γιατι αντικατοπριζανε μια εντελως διαφορετικη γενια και αλλαγη πλευσης στον χαρακτηρα της σπορ εκδοσης της σειρας 3.....Το Ε36 ηταν πιο φιλικο-all around και ιδιαιτερα αποτελεσματικο σε χρονους,δρομο ή πιστα,αλλα με πιο υποστροφικο σετ απ(το οποιο μπορει ν'αλλαξει με μια απλη ευθυγραμμιση).....Το Μ3 Ε30 ηταν πιο επιθετικο,υπερστροφικα στημενο αυτοκινητα με σαφως χειροτερη προσφυση πισω που το εκανε πιο δυστροπο για τον μεσο οδηγο....

stelmaniac
19-03-16, 00:33
Aν παραδεχτειτε λοιπον οτι το Ε36 ειναι καλυτερο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ απο το Ε30 μου ειναι υπεραρκετο...
Τωρα, ποιο σας αρεσει να οδηγειτε ειναι προσωπικο σας θεμα και δε εχω κανενα λογο αντιπαραθεσης...

Μεχρι να βγει το 92αρι λεγαμε τι φλωρατζα ειναι το μ3 το 46αρι. Οταν οδηγησα το 92αρι ειδα οτι ακομα και το 46αρι ειναι πολυ πιο φαν του ντραιβ απο το καινουριο Μ3...Ετσι ειναι οι γενιες...Πιο φαν του ντραιβ το ενα, ετη φωτος σε τεχνολογια το αλλο....Ειναι θεσφατο......Φυσικα εξαιρω τα τουρμπο Μ που ειναι για γελια...η Μ για μενα τελειωσε.....κι αυτο ειναι προσωπικο θεμα.

Stunt Mike
19-03-16, 09:36
Φυσικα εξαιρω τα τουρμπο Μ που ειναι για γελια...η Μ για μενα τελειωσε.....κι αυτο ειναι προσωπικο θεμα.

Εδω θα τα χαλασουμε!!!ΤΩΡΑ εγινε η πραγματικη //Μ!!!!Δωσε δυναμη στον λαοοοοο!!! :smiley_ab :dblthumb2

nik200
19-03-16, 10:28
Εδω θα τα χαλασουμε!!!ΤΩΡΑ εγινε η πραγματικη //Μ!!!!Δωσε δυναμη στον λαοοοοο!!! :smiley_ab :dblthumb2

οχι φιλε...(κλασικος διαλογος νικου και μικε)

ενα αγωνιστικο ατμοσφαιρικο μοτερ..δεν συγκρινεται με κανενα turbo..

Stunt Mike
19-03-16, 14:48
Οταν οι χρονοι σε πιστα και δρομο,ειναι καλυτεροι,δικαιωνει την επιλογη!!!Και ναι,η πραγματικη δυναμη συμπιεζεται!!Ανεξαρτητως κυβικων!!!Η ατμοσφαιρα ξεπεραστηκε,ζητω τα τουρμπιδια!! :p

stelmaniac
19-03-16, 15:30
Ναι μπραβο..!!! Και τα μπαουλα τυπου x5m-x6m ειναι ο ορισμος των επιδοσεων και των χρονων. Για να δουμε ομως υστερα απο 20-30 χρονια αν ζουμε, ποσα απ αυτα τα τουρμπιδια θα ζουν ακομα ή θα εχουν γινει μαγικη εικονα οπως ολα τα τουρμπο...Πιστευω οτι μετα τη μοδα που λανσαρε το μαρκετινγκ, η Μ θα επιστρεψει στην ποιοτητα δηλαδη στην ατμοσφαιρα.

Stunt Mike
19-03-16, 17:58
Ναι μπραβο..!!! Και τα μπαουλα τυπου x5m-x6m ειναι ο ορισμος των επιδοσεων και των χρονων. Για να δουμε ομως υστερα απο 20-30 χρονια αν ζουμε, ποσα απ αυτα τα τουρμπιδια θα ζουν ακομα ή θα εχουν γινει μαγικη εικονα οπως ολα τα τουρμπο...Πιστευω οτι μετα τη μοδα που λανσαρε το μαρκετινγκ, η Μ θα επιστρεψει στην ποιοτητα δηλαδη στην ατμοσφαιρα.

Απο τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικα,σαφως ανωτερα!!Εκει ειδικα φαινεται η διαφορα,που εχουν αναγκη την ροπη λογω βαρους.....σιγα μην το γυρισει και στα καρμπυρατερ!!! :rofl2: