PDA

Επιστροφή στο Forum : S50 σε obd2....


E36 M POWER
19-09-16, 10:44
Κοπέλια χαίρετε...
Είμαι εδώ μέσα πολύ καιρό και οι παλιοί θα με θυμούνται με ένα Ε36 Μ3 S50 του '93 μοντέλο.
Μετά από ένα ατύχημα που είχα το σκάφος έγινε άχρηστο και έτσι μου έμεινε η μετατροπή.
Τώρα πήρα ένα Ε36 328 cabrio του '97 μοντέλο και σκέφτομαι να βάλω τη μετατροπή πάνω.
Γίνεται και θα δουλέψει μου λένε όλοι αλλά εγώ αυτό που θέλω είναι να μη χάσω τα extra που έχει το cabrio όπως π.χ. καταναλώσεις, ASC και άλλα πολλά που μπορεί να χάσω....
Ξέρει κανείς τι επιλογές έχω εκει πανω;;;

m_power_lunatic
19-09-16, 14:05
Αν δεν κανω λαθος το κουπε που ειχες ητανε γνησιο Μ3 Ε36 3.0??????

Ευτυχως που εισαι καλα φιλε μου,βαλτα ολα στο καμπριο και με σωστο ηλεκτρολογο δεν θα εχεις προβλημα,μπορουνε να δουλεψουνε ολα αυτα που λες εχει ξαναγινει.

E36 M POWER
20-09-16, 10:02
Αν δεν κανω λαθος το κουπε που ειχες ητανε γνησιο Μ3 Ε36 3.0??????

Ευτυχως που εισαι καλα φιλε μου,βαλτα ολα στο καμπριο και με σωστο ηλεκτρολογο δεν θα εχεις προβλημα,μπορουνε να δουλεψουνε ολα αυτα που λες εχει ξαναγινει.

Ναι αγορασμένο από ΟΔΔΥ...
Χθες που μηλισα με φίλο αυτό μου είπε και αυτός...!!!

E36 M POWER
20-09-16, 11:32
Επεισης δε ξέρω αν κάνω καλά και επεκτείνω το θέμα το αυτοκίνητο φοράει ανάρτηση KW V3 με κάτι 18αρες και μου ξεμουριζει... υπαρχει περιπτωση να ρυθμίσω τις αναρτήσεις έτσι ώστε να έχω καλύτερη πρόσφυση μπροστα;

BMW Power
20-09-16, 13:47
Σαν γενικός κανόνας για να νικήσεις την υποστροφή πρέπει να είναι πιο μαλακό το αυτοκίνητο μπροστά.

Understeer Corrections
Drive a different line.
Use weight transfer to your advantage.
Push, plowing, front tires slide out first.
Usually slight under-steer is safer.
Raise front tire pressure.
Lower rear tire pressure.
Soften front shocks.
Stiffen rear shocks.
Lower front end.
Raise rear end.
Widen front track.
Install shorter front tires.
Install taller rear tires.
Install wider front tires.
Install narrower rear tires.
Soften front sway bar.
Stiffen rear sway bar.
More front toe out.
Reduce rear toe in slightly.
Increase front negative camber.
Increase positive caster.
Soften front springs.
Stiffen rear springs.
May need more front suspension travel.
Install wider front wheels.
Use softer front compound if possible.
Use harder rear compound if possible.
Remove weight from front of vehicle.
Add weight to rear of vehicle.
High Speed. Increase front wing down-force.
Too much front brake.
Vehicle is TWITCHY at limit and hard to keep ahead of in the steering department.
Lower front and rear tire pressures slightly.
Suspension may be too stiff.
Shocks may be set too firm.
Tires may be old or hard.
Vehicle may not have enough suspension travel.
Vehicle may have a toe problem front or rear.
Increase negative camber front and rear if possible.

SIMPLE MODIFICATIONS TO MAKE A CAR LESS PRONE TO UNDERSTEER
If you have a track car and find understeer a problem, you can complete some relatively easy modifications which can make the handling more neutral. These include:

Reducing the front tyre pressure
Softening front springs or anti-roll bar
Use softer front tyres
Increase front down force (if aerodynamics fitted)

konoss
20-09-16, 14:06
Αν και το αρθρο μιλαει για s2000 σιγουρα θα σε βοηθησει .

https://robrobinette.com/S2000KWV3Tuning.htm

rapid_fast
20-09-16, 15:56
Επεισης δε ξέρω αν κάνω καλά και επεκτείνω το θέμα το αυτοκίνητο φοράει ανάρτηση KW V3 με κάτι 18αρες και μου ξεμουριζει... υπαρχει περιπτωση να ρυθμίσω τις αναρτήσεις έτσι ώστε να έχω καλύτερη πρόσφυση μπροστα;

Τα Ε36 που κυκλοφόρησαν στις αρχές παραγωγής, είχαν ανάρτηση 2,6 χιλιοστά πιο
ψηλά απο όσο θα έπρεπε..
Αν έχεις ένα απο αυτά τα σκάφη, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα..
Ο ειδικός τύπος απο τις πρώτες δοκιμές είχε γράψει οτι η BMW έφτιαξε την πίσω ανάρτηση
και ξέχασε τελείως την μπροστινή..
Αυτά που ποστάρισε ο αγαπημένος μας ADMIN είναι σωστά σαν κανόνας..

Dim77
21-09-16, 07:43
Δείτε και εδώ το ωραίο θέμα του Canto
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=9616

E36 M POWER
22-09-16, 15:17
Δείτε και εδώ το ωραίο θέμα του Canto
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=9616

Προφανώς ότι πιο κατατοπιστικό...

Και επανέρχομαι στο αρχικό θέμα μου και προβληματισμό μου....

Όπως προαναφερα θέλω να βάλω το S50 στο cabrio που είναι 2800 από το εργοστάσιο... καθώς δε θέλω να φτάσω το τρελο νούμερο των ίππων (για να είναι παράλληλα και βολτισιο) επεισης δε θελω να πάω για τουρμπισμα (τουλάχιστον όχι ακόμα ) και αφού περιμένω από ένα φιλο που έχει αντίστοιχο μοτερ σκαλισμενο να το βγάλει να δω πως πάει το δικό του, ρωτάω εδώ μέσα εσάς που ξέρετε και έχετε εμπειρίες και γνώσεις περισσότερες από εμένα αν αξίζει να το αλλάξω η αν με πείραγμα του 2800 ( που αν δε κάνω λάθος είναι με αλουμινένιο κορμό που με φοβιζει) έχω επιθυμητό αποτέλεσμα.... Υπόψιν πώς όταν είχα το Μ3 η αλήθεια είναι πως ήθελα κάτι παραπάνω αλλά... δε έχουμε και δρόμους!!!
Κάθε γνώμη και άποψη αποδεκτή!!!

BMW Power
22-09-16, 15:46
Το 36 Μ3 με το 3.0 σε κάμπριο είναι αργό για Μ3.
Είναι αρκετά πίσω από Ζ4 3.0i με τα 231.
Αν σου φαινόταν στο κουπέ λίγο, φαντάσου στο cabrio!!!

Straight six
22-09-16, 15:53
Το 36 Μ3 με το 3.0 σε κάμπριο είναι αργό για Μ3.
Είναι αρκετά πίσω από Ζ4 3.0i με τα 231.
Αν σου φαινόταν στο κουπέ λίγο, φαντάσου στο cabrio!!!


!!! τι διαφορα στα κιλα εχουν περιπου? 250?

E36 M POWER
22-09-16, 16:12
Το 36 Μ3 με το 3.0 σε κάμπριο είναι αργό για Μ3.
Είναι αρκετά πίσω από Ζ4 3.0i με τα 231.
Αν σου φαινόταν στο κουπέ λίγο, φαντάσου στο cabrio!!!

Χαχαχαχαχα φαντάσου τι τραβώ με το 28αρι

BMW Power
22-09-16, 20:43
Για να πούμε όμως την αλήθεια πλέον που τα άλογα έγιναν στραγάλια και τα σούπερ μίνι έχουν από 170+ μόνο κάτι εξαιρετικά δυνατό δεν συνηθίζεται. Βλέπε V10

PetrosD
23-09-16, 15:32
Χαχαχαχαχα φαντάσου τι τραβώ με το 28αρι

Καημένο μου παιδί...
Πρόπερσι με άφησε από αντλία βενζίνης το 30άρι στις 13 Αυγούστου. Όλα κλειστά.
Με κάλεσε φίλος στο Λαγονήσι και αναγκάστηκα να πάω με το POLO 1000cc της μάνας μου. Μια παραλιακή άδεια κι εγώ να πηγαίνω με 80....
Έκλαιγα στο δρόμο...

E36 M POWER
26-09-16, 09:44
Παιδιά υπάρχει τρόπος να δω αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο vanus του 28αριου χωρίς να πάω σε συνεργείο; ;;