Επιστροφή στο Forum : Αλλαγη υγρων e46 2.0
εχω σκοπο να αλλαξω ολα τα υγρα σε ενα e46 2.0,110.000 xlm.
Yγρα φρενων
βαλβολινες διαφορικου
λαδια (βαλβολινες)κιβωτιου ταχυτητων
υγρα συστηματος ψυξης
μου δωθηκε μια τιμη 200 ευρω απ το συνεργειο μου bmw αποκλειστικος επισκευαστης,τι λετε ειναι καλη?
Λεω να προσθεσω και τα υγρα και φιλτρο υδραυλικου τιμονιου
Καμμια αποψη?
Λάδι κινητήρα (+φίλτρο) δεν είπες. Θα αλλάξεις σε αυτή την τιμή;
τ χω αλλαξει πολυ προσφαταΛάδι κινητήρα (+φίλτρο) δεν είπες. Θα αλλάξεις σε αυτή την τιμή;
Σε αυτή την περίπτωση, εμένα μου φαίνονται πολλά.
μια καλη τιμη ποσο θα ηταν?
MarinosE46
16-12-16, 18:38
Σε αυτή την περίπτωση, εμένα μου φαίνονται πολλά.
Δε σου φαίνονται πολλά,είναι πολλά...Με εργοστασιακά αντιψυκτικά και βαλβολίνες-mtf και υγρά τιμονιού της redline ή κάποια παρεμφερή λιπαντικά σε ποιότητα-τιμή,τα υλικά με το ζόρι ξεπερνούν τα 100 ευρώ κόστος...Αρα 100 ευρώ εργασία για αυτές τις εργασίες είναι πολλά.
Και εγώ εκεί τα υπολόγισα τα υγρά.
παιδες θα ρωτησω και αλλου, κανενα 140 μαζι με αργασια ειναι οκ.Για την αλλαγη υγρων υδραυλικου και δοχειου ξερουμε κατι???
Υπάρχει υγρό φρένων με 6 ευρώ και υπάρχει και με 18. Και με τα 2 θα κάνεις τη δουλειά σου.
Αντίστοιχα και για τα υπόλοιπα υγρά.
Για την αλλαγη υγρων υδραυλικου και δοχειου ξερουμε κατι???
επαναφερω το ερωτημα για αλλαγη υγρων υδραυλικου τιμονιου και του δοχειου μιας και στο συνεργειο αρνουνται οτι θελουν αλλαγμα, ομως εγω θελω να το κανω
Υπαρχει καποιος να μου πει υπευθυνα τι υγρα ζητω και τι ποσοτητες για φρενα ,σαζμαν,κιβωτιο?
rapid_fast
24-01-17, 08:54
επαναφερω το ερωτημα για αλλαγη υγρων υδραυλικου τιμονιου και του δοχειου μιας και στο συνεργειο αρνουνται οτι θελουν αλλαγμα, ομως εγω θελω να το κανω
Υπαρχει καποιος να μου πει υπευθυνα τι υγρα ζητω και τι ποσοτητες για φρενα ,σαζμαν,κιβωτιο?
Κανένας δεν μπορεί να αρνηθεί την παροχή υπηρεσίας και το ξέρουμε όλοι..
Πράγματι τα λάδια απο το υδραυλικό τιμόνι μάλλον δεν θα χρειαστούν ποτέ αλλαγή, μιας και οι θερμοκρασίες είναι τέτοιες που δεν τα καταστρέφουν.
Εγώ στο Ε46 τα έχω αλλάξει όταν είχα διαρροή απο το σωληνάκι..
Υπέυθυνα για τα υγρά τύπους και ποσότητες θα σου πεί αυτός που θα αναλάβει να πληρωθεί
για αυτό, έτσι δεν είναι..???
σκεφτομαι να τα αγορασω μονος και να κανω την αλλαγη σε συνεργειο φιλου που δεν κανει bmw
για να αποφυγω το 200αρι ,αν καποιος ξερει ποσοτητες και τυπους υγρων ευπροσδεκτος
σκεφτομαι να τα αγορασω μονος και να κανω την αλλαγη σε συνεργειο φιλου που δεν κανει bmw
για να αποφυγω το 200αρι ,αν καποιος ξερει ποσοτητες και τυπους υγρων ευπροσδεκτος
δες εδώ
http://fuchs-eu.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=eng&type=ccce3130cd741c07d87d2745460e46a4
rapid_fast
24-01-17, 21:58
Α.......
Γραψε τυπο ετος και μοτερ και μεχρι την πεμπτη θα σου πω
Άμα τα γράψει όλα αυτά, του λέω και τώρα!!!
e46 318Ci 09/2001 N42B20A χειροκίνητο :D
δεν ξερω αν το παραπανω αφορα εμενα παντως το δικο μου ειναι
ε46 10/2003/τωρα το μοτερ ειναι 4κυλινδρο valvetronic, 2.0 lt,143 hp.facelift αν βοηθα
ευχαριστω και τον raptor για το link
δεν ξερω αν το παραπανω αφορα εμενα παντως το δικο μου ειναι
ε46 10/2003/τωρα το μοτερ ειναι 4κυλινδρο valvetronic, 2.0 lt,143 hp.facelift αν βοηθα
ευχαριστω και τον raptor για το link
Λάδι μηχανής με φίλτρο = 4,3 λίτρα 10W/40 SJ/A3-96
Για το σασμάν δεν έχω ποσότητα.
Αν το σασμάν έχει πορτοκαλί ταμπελάκι: Dextron II D
Αν το σασμάν έχει πράσινο ταμπελάκι: Synthetic Mobil SCH630
Αν το σασμάν έχει κίτρινο ταμπελάκι: MTF-LT-1
Αν το σασμάν δεν έχει ταμπελάκι: λάδι SAE 80
Διαφορικό = 1 λίτρο
Ψυκτικό κύκλωμα 7,5 λίτρα
Λάδι κρεμαγιέρας: Dextron II ή CHF 11S
Υγρό φρένων: DOT4
ευχαριστω και τους 2 σας
raptor petros d kai οσους ενδιαφερθηκαν
Οι Ν κινητήρες δεν περνουν 10w-40
giannis 116
26-01-17, 21:16
Ο Ν45Β16Α που ειχα στην 116 επαιρνε 0-30, 5-30 και 0-40. Αυτους τους 3 τυπους μονο εγραφε ως εγκεκριμενους το εγχειριδιο. Τωρα για 2λιτρα, ιδεα δεν εχω!
rapid_fast
27-01-17, 08:09
LL04 0W-30 θέλει το μοτερακι...
LL04 0W-30 θέλει το μοτερακι...
Άχρηστη (σχεδόν) πληροφορία:
Βασικά κάπου είχα διαβάσει πως αυτό που έχουν παραπάνω τα LL-04 από τα LL-01 είναι η καταλληλότητα για κινητήρες πετρελαίου με φίλτρο σωματιδίων . Βέβαια όλα σχεδόν LL-04 είναι πια .
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.