PDA

Επιστροφή στο Forum : e46 compact n42 crankshaft and camshaft problems


MZ3
23-03-17, 19:11
Καλησπέρα
Μετά το σέρβις και μετά απο ένα μήνα αρχίσανε τα προβλήματα
για αρχή με άφησε δηλαδή δεν έπαιρνε μπροστά, μετά απο προσπάθειες και όταν έβαλα το δεύτερο κλειδάκι πήρε και σκέφτηκα ότι το κλειδί παραδίδει πνεύμα σιγά σιγά.
Μετά απο κάμποσο καιρό με αφήνει (πάλη δεν έπαιρνε μπροστά) σε ενούς φίλου το μαγαζί και πήρε μετά απο μισή ώρα και υποθέσαμε ότι μάλον το κλειδί είναι γιατί μόλις το πίεσε κάπως πήρε.
Την τρίτη φορά με άφησε κάπου στο λιμάνι και ενω είχα και τα δύο κλειδιά δεν έπαιρνε με τίποτα, όταν πήγα με το τρίτο κλειδί τελικά πήρε κανονικά με τα άλλα κλειδιά και εκεί κατάλαβα πλέον ότι δεν έχει να κάνει με τα κλειδιά, σκέφτηκα μήπως είναι απο την τρόμπα βενζίνης ή κάτι άλλο, περνάνε η μέρες και αποφασίζω να το βάλω στο διαγνωστικό που έχω στο λάπτοπ αφού δεν φοβόμουν πλεον μιας και είχα περιοριστή σε πολύ μικρές διαδρομές οπότε δεν με ένοιαζε και αν με αφήσει.
Σήμερα λοιπόν βλέπω δύο σφάλματα με το ινπα το προγραμματάκι που είναι πολύ αξιόπιστο

2782 camshaft sensor outlet
το οποίο είναι και το πιο παλιό σφάλμα
και
277f crankshaft sensor

ενώ δούλευε το αυτοκίνητο είδα διάφορες τιμές με μια που με ανησύχησε
crankshaft adaptation inlet bank 1
η τιμή ήταν στο 121 με μαξ το 120


παραθέτω και φωτό

2782 camshaft sensor outlet
https://app.box.com/s/ciwzljp8723w72xhrdrg35gkd3fmtldb


277f crankshaft sensor
https://app.box.com/s/o2ks9uyk86xk3nt9gkelle269juflfvi


crankshaft adaptation inlet bank 1
https://app.box.com/s/e6g0g62jj1ioneotrwhfcg24uhq7q41t



αυτά προς το παρόν και βλέπουμε

Dokimos e36
24-03-17, 00:04
Αισθητηρας στροφαλου μαλλον..τελειωνει το ποιημα του..αν ηταν στον εκκεντροφορο το προβλημα μπορει κ να ηθελε χρονισμο..παρατηρησε αν η βλαβη ειναι σποραδικη η μονιμη..απ το κλειδι λιγο δυσκολο να ειναι!μαλλον τυχαιο γεγονος!

koukesiotis
24-03-17, 00:28
στο δικο μου με τα ιδια συμπτωματα εφταιγε ο αισθητηρας στροφαλου

MZ3
24-03-17, 03:29
Ο μόνος αισθητήρας που με ανησυχεί είναι αυτός που είναι κάτω από την μίζα και χρειάζεται να βγει η εισαγωγή , για αρχή μάλλον θα αλλάξω (μεταξύ τους) τους μπροστινούς αισθητήρες για να δω αν το πρόβλημα θα μεταφερθεί στο bank 2 αν μεταφερθούν τότε θα είναι ο αισθητήρας αν όχι θα συνεχίσω το ψάξιμο

Dokimos e36
24-03-17, 03:48
Αυτος κατω απ την εισαγωγη ειναι ο αισθητηρας στροφαλου(crankshaft)..για μενα αφου διαγνωστικο κ το παλικαρι απ πανω λενε το ιδιο,εγω αυτον θα αλλαζα..το να αλλαξεις τους αλλους πανω,δεν νομιζω θα κανεις κατι..

MZ3
24-03-17, 11:23
είναι όμως εύκολο το να αλλάξεις τους πάνω
ο μόνος λόγος που θέλω να το κάνω είναι γιατί πιο παλιό σφάλμα είναι αυτό
camshaft sensor άρα αυτός είναι ο απάνω
μετά απο λίγα χιλιόμετρα καταγράφτηκε και ο cramshaft λογικά ο κάτω που λες εσύ και που είναι δύσκολο να αλλαχτεί, πρέπει να βγει η εισαγωγή;

MZ3
24-03-17, 11:29
και λογικά μιλώντας αν ήταν ο αισθητήρας του στροφάλου δεν θα έβγαζε εκτός λειτουργίας και το bank 2 ; γιατί η τιμές του είναι μια χαρά σε αντίθεση με τον bank 1 που μου βγάζει ότι είναι ελάχιστο πέρα απο το όριο που προφανώς όταν φεύγει κιάλο δεν πέρνει μπροστά το αυτοκίνητο, σκέψεις κάνω δεν λέω ότι έτσι είναι

Dokimos e36
24-03-17, 19:13
Του στροφαλου ειναι ο κατω κ πρεπει να βγει η εισαγωγη!δεν νομιζω να γινεται αλλιως..κοιτα τι θα κανεις..σβησε με το διαγνωστικο σου τις βλαβες,κ μετα δουλεψετο αμαξι για λιγες μερες!οταν στο ξανακανει ξαναμπριζωσετο να δεις τι λεει!αν κ εγω νομιζω οτι του στροφαλου εχει το προβλημα..

Dokimos e36
24-03-17, 19:20
και λογικά μιλώντας αν ήταν ο αισθητήρας του στροφάλου δεν θα έβγαζε εκτός λειτουργίας και το bank 2 ; γιατί η τιμές του είναι μια χαρά σε αντίθεση με τον bank 1 που μου βγάζει ότι είναι ελάχιστο πέρα απο το όριο που προφανώς όταν φεύγει κιάλο δεν πέρνει μπροστά το αυτοκίνητο, σκέψεις κάνω δεν λέω ότι έτσι είναι

Δεν ριχνεις καμια ματια κ στον χρονισμο καλου κακου?μηπως απο εκει εχεις ξεφυγει λιγο κ γινεται το μπερδεμα..

MarinosE46
25-03-17, 17:33
συνήθως όταν δεν παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο είναι ο αισθητήρας στροφάλου πάντως...

MZ3
25-03-17, 19:19
δεν με έχει ξαναφήσει προς το παρών αλλά αυτό που με ανησυχεί είναι αυτό στην φωτογραφία 3 την τελευταία που έβαλα, σήμερα άλλαξα εναλάξ τους αισθητήρες εισαγωγείς και εξαγωγείς και δεν άλλαξε κάτι στο bank1 ήταν πάλι εκτός ορίου οι τιμές του

κάποια πράγματα που έχω κατα νου είναι

1 vanos solenoid να τα αλλάξω μεταξύ τους εφόσον είναι ίδια
2 valvetronic αυτό πρέπει να το δω με το dis αν είναι οκ με κανένα τεστ που σίγουρα θα έχει το dis
3 να αλλάξω κάποια στιγμή τον αισθητήρα στροφάλου αλλά δεν μου ξαναπέταξε κανένα σφάλμα μέχρι στιγμής
4 κάτι πρέπει να παίζει ή με τον τεντοτήρα καδένας και από την μια μεριά είναι λίγο λάσκα και φεύγει εκτός ορίων ή να λύσω το ψευτοκάπακο απο πάνω και να δω αν είναι στην θέση τους οι οδηγοί καδένας αν και να πω την αλήθεια δεν ακούω ενοχλητικούς θορύβους το θέμα με το καπάκι όμως πρέπει να βρώ και κάποιον να ελέγξει και τον χρονισμό γιατί εκεί δεν νομίζω να καταφέρω κάτι μόνος μου

Dokimos e36
25-03-17, 23:02
Αμα στο ξανακανει τσεκαρε τι σφαλμα σου βγαζει!επισεις αν δεν εχεις αλλαξει τεντωτηρα,καλο ειναι να τον αλλαξεις με τον τελευταιας γενιας που ειναι βελτιωμενος!

Raptor
01-04-17, 21:37
εδώ είσαι (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=32401)

μου έκανε ακριβώς τα ίδια. από τότε που τον άλλαξα δεν ξανα έγινε.

το διαγνωστικό έδειχνε και αισθητήρες εκκεντροφόρων και στο δικό μου ,μάλλον ως παρενέργεια όμως από τη βλάβη του crankshaft position sensor.

το στροφόμετρο νεκρώνει όταν μιζάρεις και δεν παίρνει? παρατήρησε το όταν στο ξανακάνει (γιατί θα στο ξανακάνει).

MZ3
02-04-17, 00:27
Ευχαριστώ! είχα πάρη χοντρά ψηλά αυτήν την απόφαση μιας και απο την αντιπροσωποία μου είπαν ότι όταν χαλάει δείχνει και άλους αισθητήρες ότι είναι χαλασμένους.
Τώρα που το λές για το στροφόμετρο δεν το έχω προσέξει 100% αλλά σαν να μου φάνηκε μια φορά που προσπαθούσα ότι ήταν κολημένος στο μηδέν αλλά αν και παραξενέυτηκα δεν έδωσα σημασία, δεν πέρνω και όρκο αλλά έτσι ακριβώς νομίζω

Πριν 4-5 μέρες βάζω 20€ βενζίνα και το ίδιο βράδυ δυσκολεύτηκε αλλά πήρε, (εδώ είναι το σημείο που με κάνει να νομίζω διάφορα για την ντρόμπα βενζίνας) κουμπόνω διαγνωστικό και μου δείχνει αισθητήρα στροφάλου αν θυμάμαι καλά αλλιός θα μου έδειξε εκεντροφόρου, δεν πέρνω και όρκο, του εκεντροφόρου όμως τους έκανα εναλάξ και δεν έδειξε κάτι διαφορετικό στις τιμές που βγάζει ότι κάτι δεν πάει καλά με το bank1

Σήμερα και ενώ πήγαινα στην δουλειά, (πολύ κοντινή απόσταση) πριν φτάσω και ενώ ήταν παγωμένο ακόμα μου έκανε λαγουδάκια (άναψε και το eml και το dsc) πως τα λένε και δεν άκουγε γκάζι από εμένα, πήγενε απο ρελατίν μέχρι 2300 στροφές μόνο του και με το ζόρι μπάρκαρα με την όπισθεν σε ένα ανηφοράκι (ελάχιστα κατηφορικός). Ξαναβάζω μπροστά και ήταν μια χαρά όπως και όταν σχόλασα.

Δεν έχει καμία σημασία να το ξανακουμπώσω (το διαγνωστικό) αλλά θα βάλω πλώρη για αισθητήρα στροφάλου και βλέπουμε, με ανησυχεί ότι θα βρώ ξεραμένα λαστιχάκια και διάφορα άλλα τερτρίπια

Dokimos e36
02-04-17, 19:51
Επειδη θα μπω κ εγω στην διαδικασια να αλλαξω τον διαχωριστη λαδιου,και χρειαζεται ιδια διαδικασια περιπου,αν θες γραψε τι τσιμουχακια αλλαξες για να τα παραγγειλω κ εγω πριν το λυσω!

Raptor
03-04-17, 15:17
Πριν 4-5 μέρες βάζω 20€ βενζίνα και το ίδιο βράδυ δυσκολεύτηκε αλλά πήρε, (εδώ είναι το σημείο που με κάνει να νομίζω διάφορα για την ντρόμπα βενζίνας) κουμπόνω διαγνωστικό και μου δείχνει αισθητήρα στροφάλου αν θυμάμαι καλά αλλιός θα μου έδειξε εκεντροφόρου, δεν πέρνω και όρκο, του εκεντροφόρου όμως τους έκανα εναλάξ και δεν έδειξε κάτι διαφορετικό στις τιμές που βγάζει ότι κάτι δεν πάει καλά με το bank1

στις ~250.000 χλμ είχα αλλάξει αντλία βενζίνης, valeo νομίζω αν θυμάμαι καλά. στην αντιπροσωπεία ζητούσαν 270€ για το ανταλλακτικό μόνο. κάπου στα 150€ την πήρα



Δεν έχει καμία σημασία να το ξανακουμπώσω (το διαγνωστικό) αλλά θα βάλω πλώρη για αισθητήρα στροφάλου και βλέπουμε, με ανησυχεί ότι θα βρώ ξεραμένα λαστιχάκια και διάφορα άλλα τερτρίπια

αν είσαι προσεκτικός με τα σωληνάκια του διαχωριστή δε θα έχεις θέματα. αλλά δεν είναι και κανένα σοβαρό έξοδο να πάρεις καινούρια και να τα βάλεις ούτως ή άλλως. μεγάλη προσοχή στην επανατοποθέτηση της εισαγωγής. αν δεν πατήσουν σωστά τα o-ring τον ήπιες.