PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά μεταχειρισμένου 118i 2009


nektariosm
02-07-17, 16:22
Καλησπέρα σας!

Στο ψάξιμο για κάποια 116 σε σχετικά καλή κατάσταση έπεφτα μόνιμα πάνω σε δίλιτρους άσους με λιγότερα χιλιόμετρα και καλύτερη κατάσταση, στην ίδια ή μικρότερη τιμή.

Είμαι σχεδόν έτοιμος λοιπόν για ένα 118i 1998cc 143 bhp του 2009. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει αυτό το μοντέλο να είναι το E81 και να φοράει το μοτέρ N43B20.
Γι' αυτό το μοτέρ δεν βρήκα πολλά για τα προβλήματα που έβγαλε και την αξιοπιστία του γενικά.

Οποιαδήποτε βοήθεια σας ευπρόσδεκτη για την αξιοπιστία του συγκεκριμένου και τα τυχόν προβλήματα του. (Τα αυτοκίνητα που έχω βρει έχουν περίπου 80.000km)

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας!

PANOS320
02-07-17, 20:48
Καλησπέρα φίλε μου. Το συγκεκριμένο μοτέρ έχει ότι προβλήματα έχει και το 1.6 ΜΕ τα 122 άλογα και ότι προβλήματα έχει και το διλιτρο με τα 170 άλογα. Δες πριν αγοράσεις εάν έχει κάνει ανάκληση στους πολλαπλασιαστες και εάν έχει αντικαταστήσει τα μπεκ καθώς και τον Nox.Επίσης δες Εάν έχει διαρροή ή αντλία κενού στο πίσω μέρος από την κεφαλή καθώς και η φλαντζα από το ψευτοκαπακο των βαλβίδων. Εκεί πονάνε αυτά τα μοτέρ. Κατά τα άλλα κανένα πρόβλημα .Κάτι ακόμη. Αφού εισαι πρόθυμος για διλιτρο, γιατί δεν κοιτάς με τα 170 άλογα? Έχει μεγάλη διαφορά στον δρόμο και η διαφορά στην κατανάλωση ισως να γέρνει υπέρ του δυνατοτερου μοτέρ.Φιλικά πάντα σου λέω την γνώμη μου.

nektariosm
02-07-17, 21:20
Πάνο σ ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Είχε βγει ανάκληση και για τα 3 (πολλαπλασιαστές, μπεκ, ΝΟx);
Μετά την ανάκληση υπήρχαν προβλήματα πλέον απ' αυτά τα τρία;
Θα το πάω άλλωστε για έλεγχο σε κάποιο αντιπρόσωπο, αν δεν τα έχει αλλάξει ο προηγούμενος δεν θα μου τα αλλάξουν εμένα;

Όσο για τα 170hp δεν βρίσκω μέχρι στιγμής κάποιο με λίγα σχετικά χιλιόμετρα και σε αρκετά καλή κατάσταση. Δεν με νοιάζει τόσο πολύ η ιπποδύναμη όσο το να είναι σε πολύ καλή κατάσταση και όσο πιο λίγα χιλιόμετρα γίνεται (άλλωστε ήταν και ο βασικός λόγος που από 116i πήγα σε 118i)

gnx
03-07-17, 09:51
Είχα ένα ε88 Ν43Β20 για 4 χρονια και 50000 χλμ και δεν έβγαλε τίποτα. Πέρα από αυτά που προαναφέρθηκαν, προτίμησε ένα αμάξι που έκανε συχνές αλλαγες λαδιών.

PANOS320
03-07-17, 16:23
Σαφώς !!!!! Πολύ σημαντικό οι συχνές αλλαγές λαδιών.Όσον αφορά την προηγούμενη ερώτησή σου,η ανάκληση αφορούσε μόνο πολαπλασιαστές και γιατον κωδικό κινητήρα Ν43 ανεξαρτήτως κυβισμού.Τα μπέκ στα άλλαζαν εάν το όχημα ήταν ακόμη στην εγγύηση.
εμένα μου τα έβγαλε περίπου στις 75.000 χιλιόμετρα.Μου τα άλλαξαν όμως σε goodwill μιας και το αυτοκίνητο συντηρούνταν στην αντιπροσωπία και βοήθησαν τα παιδιά απο εκεί.Μετά απο εκεί δεν μου ξαναζήτησε ούτε πολλαπλασιαστές αλλά ούτε και μπέκ.Σημειωτέων οτι μέχρι την ανάκληση των πολλαπλασιαστών είχα αλλάξει δώδεκα!!!!!!

nektariosm
03-07-17, 20:53
Σας ευχαριστώ μέχρι στιγμής για τις απαντήσεις σας.

Πάνο κοίταξα και για 2λιτρο με μεγαλύτερη ιπποδύναμη που μου είπες και έχω βρει ένα με τον N46B20 που έβγαζε 150hp και αυτόματο κιβώτιο (δεν έχω βρει κάποιο με 170hp ακόμα.)

Δεν ξέρω αν αυτός είχε τα ίδια θέματα με τον προηγούμενο 2λιτρο που σας είπα και γενικά τι έχετε υπόψιν σας για την αξιοπιστία αυτού του κινητήρα και του κιβωτίου (το αυτόματο αρχικά το φοβήθηκα λίγο αλλά δεν ξέρω αν έχω δίκιο.)

giannis 116
11-07-17, 00:51
Αυτό το μοτερ δεν ειχε βγαλει τις βλαβες του επομενου 2λιτρου με αμεσο ψεκασμο, που ειχε κυριως σε μπεκ και πολλαπλασιαστες, θελει ελεγχο ομως αν εχει αλλαξει τεντωτηρα καδενας που του ειχε γινει ανακληση. Αν δεν εχει αλλαξει να αλλαχτει άμεσα. Γενικα σε αυτο το μοτερ με τα 150 αλογα δεν εχω ακουσει διαβασει για χοντρες βλαβες, ομως σκεψου οτι στην Ελλαδα δεν κυκλοφορησαν και τοσα πολλα, οποτε το πληθος για δειγματα δεν ειναι αντιπροσωπευτικο. Γενικα πρεπει να ναι πιο καλο μοτερ απ το μικροτερο αδελφακι του με τα 1600κ.εκ. και σαφως λιγοτερο ζημιαρικο απ τον αντικαταστατη του με τα 170.
Εγω αυτο θα διαλεγα παντως, με τα 150 κι ας ειναι πιο παλιο.

nektariosm
11-07-17, 08:27
Γιάννη σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου! Το είδα το αυτοκίνητο χθες (ένα 120i του 2006), μου άρεσε πολύ κι έχω καταλήξει σ' αυτό.

Η απάντησή σου μου ενισχύει την επιλογή μου. Μου μένει να γίνει μόνο ο έλεγχος σε αντιπροσωπεία. Ψάχνω μήπως βρω να τον κάνω νωρίτερα από την ερχόμενη Δευτέρα που έχω κλείσει ραντεβού κι' εκεί ελπίζω να δουν αν έχει γίνει η ανάκληση. Αν έχεις υπόψιν σου κάποιο συνεργείο για τον έλεγχο (αλλά και για το πηγαίνω αργότερα) μου λες, μήπως βρω και νωρίτερα να τον κάνω. Μένω Αθήνα νότια.

Το μόνο που είδα οπτικά από το χώρο του κινητήρα είναι αρκετό λάδι πάνω σ ένα δοχείο αριστερά και μπροστά από τον κινητήρα που δεν ξέρω ποιο δοχείο είναι αυτό και από που έχει προέλθει τόσο λάδωμα. Ο ιδιοκτήτης δεν ήξερε να μου απαντήσει.

Προσπαθώ να ψάξω τα πάντα γι' αυτό το αυτοκίνητο από εδώ, νομίζω ότι υπήρχε διαθέσιμο πρέπει να το βρήκα και η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν πολλά, οπότε όπως είπες κι εσύ δεν πρέπει να είχαν πουληθεί αρκετά.

Οποιαδήποτε άλλη βοήθεια ευπρόσδεκτη!

BMW S1
12-07-17, 12:47
Εγω πάντως την 116 μου , (ε87 '11 του 2005) με τα 115 άλογα , δεν ξέρω αν θα τον έδινα ποτέ, προτίμησα να δώσω πινακίδες απο να τον πουλήσω κοψωχρονιά που μου ζήταγαν.

giannis 116
13-07-17, 18:09
Το δοχειο αυτο που λες ισως ειναι του υδραυλικου του τιμονιου και μπορει σε καποια αλλαγη ή αλλη εργασια να κανανε ματσολιά και να χυσανε λαδι. Αν και συνηθως αυτο δεν αλλαζεται, δες τι θα σου πουν και στο συνεργειο γι αυτο. Συνηθως σ εκεινο το χωρο ψιλοχανει λαδακι η τσιμουχα του ψευτοκαπακου-καλυματος των βαλβιδων κι ειναι σχετικα ευκολο και φθηνο να αλλαχτει. Μηπως ηταν απο εκει το λαδι κι απλα ειχε πεσει και πανω σε αυτο το δοχειο που λες.
Σου εχω στειλει και πμ, τσεκαρε το.

BMW Power
14-07-17, 08:05
Αυτό είναι το δοχείο για το υγρό του υδραυλικού τιμονιού.
Με τον καιρό χάνει υγρά από το καπάκι και είναι πάντα μουσκεμένο με λάδι.

nektariosm
14-07-17, 15:21
έχεις απόλυτο δίκιο αυτό το δοχείο εννοούσα και σήμερα που το πήγα για έλεγχο σε αντιπροσωπεία μου έβγαλαν για αντικατάσταση το σωλήνα πίεσης υδραυλικού τιμονιού.... και διάφορα άλλα γύρω γύρω....

giannis 116
14-07-17, 19:38
Mπορείς να μας πεις συνολικα τα ευρηματα που σου ειπαν στον ελεγχο στο συνεργειο;.
Επισης ποσα χλμ εχει τ αμαξι, το βρηκες απο ιδιωτη ή μαντρά; Τι χρονολογίας είναι; Εισαγωγης μεταχειρισμενο ή αγορασμενο απο αντιπροσωπεια εδω καινουριο;..
Απο εξοπλισμό τι εχει;
Κανε μια μικρη παρουσιαση. Να πουμε τα καλοριζικα δηλαδή;!

nektariosm
14-07-17, 22:21
Tο έχω βρει από ιδιώτη είναι 120i του 06 (150hp) steptronic με 88.000 km.

Βρήκαν στον έλεγχο από διαρροές:
τη φλάντζα του ψευτοκάπακου, φλάντζα κάρτερ, στεγανοποίηση της βάσης του φίλτρου
επίσης τη σωλήνα πίεσης υδραυλικού τιμονιού και κάτι άλλα ψιλά που δεν αφορούν μηχανικά όπως τσιμούχα πόρτας κ.λ.π.

Το αμάξι από extra έχει οροφή, φώτα xenon, clima, CD-DVD-NAVI το professional με λίγα λόγια, αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικούς καθρέπτες και κάποια άλλα, όλα από τη μάνα του.

Είναι ελληνικό 1ο χέρι. Τα καλορίζικα από Δευτέρα αφού ρυθμιστούν κάποιες λεπτομέρειες ακόμα. Μόλις τελειώσει η διαδικασία θα ενημερώσω με πιο αναλυτική παρουσίαση για τα καλορίζικα Γιάννη :D

giannis 116
15-07-17, 10:31
Νομίζω πως ειναι νορμαλ θα ελεγα τετοιες ψιλοδιαρροες για τα χρονια του. Για τη διαρροη που διαπιστωσαν στο καρτερ, καλο θα ειναι να το πλυνεις απο κατω σε πλυντήριο και να το ξαναελεγξουν. Καποιες φορες υπαρχει διαρροη απ την τσιμουχα του στροφαλου, 'γλυφει' λαδακι προς τα κατω και καθεται σε σημεια που ξεγελανε ακομα κι εμπειρο μηχανικο. Ετσι νομιζουν οτι ειναι τσιμουχα καρτερ αλλα δεν ειναι αυτη. Στο λεω γιατι ειχε συμβει στο δικο μου ακριβως αυτο. Καναμε ελεγχο συσφιξης αν παιρναν οι βιδες του καρτερ και παταγε καλυτερα η τσιμουχα, μετα πηγα το επλυνα καλα απο κατω να ξεπλυθει το λαδι και σε μια αλλη εργασια, ασχετη με αυτο που καναμε, οταν αλλαξα το λαστιχο του ελαστικου συνδεσμου του αξονα, διαπιστωσαμε οτι το λαδι προερχοταν απ την τσιμουχα στροφαλου κι οχι απ το καρτερ.
Τα υπολοιπα αλλα που περιεγραψες, φτιαχνονται ολα με σχετικα χαμηλο κοστος. Βγαινουν σετ με τσιμουχες και τσοντες στεγανοποιησης και o rings και μετα δεν θα χανει σταγονα. Νομιζω σετ βγαινουν και αφτερμαρκετ, για να μη σε γδαρει η bmw.
Αν πας στο συνεργειο που σου προτεινα, γι αυτους τετοια ειναι ψωμοτυρι. Θα τους υποδειξεις ολα αυτα, ζητα τους να το ξαναπερασουν κι αυτοι ενα τσεκ κι οτι ειναι αλλαξε τα να χεις το κεφαλι σου ησυχο.

Απο εξτρα ειναι θα λεγα υπερ-πληρες. Ανεβασε και φωτος απο μεσα-εξω, να το θαυμασουμε!
Με το καλο απο βδομαδα λοιπον να το παρεις!

alex46
17-07-17, 14:19
Αυτό το μοτερ δεν ειχε βγαλει τις βλαβες του επομενου 2λιτρου με αμεσο ψεκασμο, που ειχε κυριως σε μπεκ και πολλαπλασιαστες, θελει ελεγχο ομως αν εχει αλλαξει τεντωτηρα καδενας που του ειχε γινει ανακληση. Αν δεν εχει αλλαξει να αλλαχτει άμεσα. Γενικα σε αυτο το μοτερ με τα 150 αλογα δεν εχω ακουσει διαβασει για χοντρες βλαβες, ομως σκεψου οτι στην Ελλαδα δεν κυκλοφορησαν και τοσα πολλα, οποτε το πληθος για δειγματα δεν ειναι αντιπροσωπευτικο.
Εγω αυτο θα διαλεγα παντως, με τα 150 κι ας ειναι πιο παλιο.
Γιαννη μιλας για τον N46 b20?

giannis 116
18-07-17, 09:51
Ναι γι αυτό. Οι μονες βλαβες που εχω πληροφορηθει ειναι μια ανακληση για τεντωτηρα καδενας γι αυτο και για το 16αρι μικρο του αδερφακι και μετα απο παρα πολλα χλμ τσιμουχακια βαλβιδων που οδηγει σε αυξημενη καταναλωση λαδιου, αλλα λεμε για πανω απο 200χιλ.χλμ
Βεβαια οπως εγραψα κυκλοφορησαν πολυ λιγες 120i με αυτο το μοτερ, περισσοτερες 320i, οι οποιες ομως συντομα αντικατασταθηκαν απ τα φ/λ μοντελα με το μοτερ αμεσου ψεκασμου με τα 170 αλογα και τα γνωστα προβληματα.

alex46
18-07-17, 10:18
ενα τελευταιο. αυτο το μοτερ Ν46Β20 με τα 150 αλογα το φοραω στο δικο μου ε46 318ci.δλδ να αλλαξω τεντωτηρα?

nektariosm
18-07-17, 11:01
Τελικά το αυτοκίνητο το πήρα 120i του 2006 με 87.000km όπως έχω πει και παραπάνω οπότε ο τίτλος του θέματος δεν ταιριάζει αλλά οκ. Ευχαριστώ πάλι όλους όσους με βοήθησαν εδώ γι' αυτή την αγορά και ιδιαίτερα το Γιάννη. Το σίγουρα είναι ότι θα χρειαστώ τις απόψεις σας και στη συνέχεια.

Σύντομα θα βγάλω και φωτογραφίες από το νέο απόκτημα και θα τις βάλω στο κατάλληλο θέμα. Πρώτες εντυπώσεις άριστες μετά από τα πρώτα χιλιόμετρα.

Ελπίζω σε καλά και αξιόπιστα χιλιόμετρα!

giannis 116
18-07-17, 11:12
ενα τελευταιο. αυτο το μοτερ Ν46Β20 με τα 150 αλογα το φοραω στο δικο μου ε46 318ci.δλδ να αλλαξω τεντωτηρα?

Ρωτα σε αντιπροσωπεια με αρ. πλαισιου σου αν εχει υπαρξει ανακληση γι αυτο.
Ο Ν45 κινητηρας και ο 16αρης και ο 2λιτρος, εχει καποιες ψιλοδιαφορες σε οσους μπηκανε σε 3αρες Ε46 τελευταιων ετων και στους πρωτους ασσους και στις πρωτες 3αρες Ε90.
Μπορει και να μη χρειαζεται, καλου κακου ρωτα για ανακληση.

giannis 116
18-07-17, 11:13
Τελικά το αυτοκίνητο το πήρα 120i του 2006 με 87.000km όπως έχω πει και παραπάνω οπότε ο τίτλος του θέματος δεν ταιριάζει αλλά οκ. Ευχαριστώ πάλι όλους όσους με βοήθησαν εδώ γι' αυτή την αγορά και ιδιαίτερα το Γιάννη. Το σίγουρα είναι ότι θα χρειαστώ τις απόψεις σας και στη συνέχεια.

Σύντομα θα βγάλω και φωτογραφίες από το νέο απόκτημα και θα τις βάλω στο κατάλληλο θέμα. Πρώτες εντυπώσεις άριστες μετά από τα πρώτα χιλιόμετρα.

Ελπίζω σε καλά και αξιόπιστα χιλιόμετρα!

Καλοριζικο και απο εδω, καλοταξιδο κι απροβληματιστο να ειναι κι εσυ να σαι καλα να το χαιρεσαι.
Για οτι αποριες, προβληματισμους, το φορουμ εχει αρκετη εμπειρια και γνώστες, να σε βοηηθησει σε οτιδηποτε πιστευω.

Dokimos e36
18-07-17, 17:47
Καλοριζικο κ καλοταξιδο κ απο μενα!