PDA

Επιστροφή στο Forum : Δείκτης θερμοκρασίας


Giwrrr13
22-12-17, 22:27
Καλησπέρα σε όλους! Είμαι νέο μέλος στο φόρουμ! Αν κάνω κάτι λάθος διορθώστε με. Ας πάω στο θέμα μου λοιπόν...πρόσφατα άλλαξα θερμοστάτη και φαν το υδραργυρικο στο 36αρι μου. Μετά από κανα 14 μέρες παρατήρησα ότι καθώς ανέβαινα σε ανηφόρα ο δείκτης θερμοκρασίας μετακινήθηκε στα 3/4 της θερμοκρασίας..δεν έπιασε κόκκινα. Το έσβησα και μετά από κανα 2ωρο συμπλήρωσα νερά στο δοχείο ..όλα καλά ! Από εκείνη την μέρα ο δείκτης παραμένει λίγο ποιο πάνω από την μέση σταθερά όμως.. τι μπορεί να συμβαίνει; Τα έπαιξε ο θερμοστάτης ;;

Giwrrr13
22-12-17, 22:29
Βρήκα ένα βίντεο στο YouTube. https://youtu.be/Ymj_l80rwsA
Στο βιντεάκι ο δείκτης είναι προς τα κρύα,ενώ σε εμένα προς τα ζεστά.

stauros772000
23-12-17, 08:18
αν ειναι το ε36 το μιτριο,ειναι αλλη η διαδικασια ,αν ειναι το φιδι 316 ειναι αλλη διαδικασια,για διαγνωση,εστω και μεσω φορουμ.

Giwrrr13
23-12-17, 08:37
Σταύρο το 316 είναι

///Mflyin'
24-12-17, 18:44
O δεικτης θερμοκρασιας σε ολα τα ε36 ειναι καρφωμενος στο κεντρο και δεν κουνιεται εαν το αμαξι δεν παρουσιασει προβλημα....δηλαδη εαν ζεσταθει η παγωσει παραπανω απ οσο πρεπει...αυτο που συμβαινει στην ουσια ειναι οτι η βελονα στο κεντρο πιανει ενα ευρος τιμων και οχι μια τιμη ...γι αυτο αλλωστε παραμενει σταθερη χειμωνα καλοκαιρι και σε ολες τις συνθηκες ενω σε αλλα αυτοκινητα ο δεικτης παιζει απο 70 μεχρι 90 βαθμους συνεχως...εφοσον αλλαξες θερμοστατη οι περιπτωσεις που μου ερχονται στο μυαλο ειναι οι εξης....η δεν εχεις αρκετα νερα η ο θερμοστατης που εβαλες ειναι θερμοτερος κατα μερικους βαθμους...το λεω αυτο γιατι υπαρχει θερμοστατης 87 βαθμων και 92 για παραδειγμα...αν και δε νομιζω και θερμοτερος να ειναι να φαινεται στο καντραν...επισης τσεκαρε εαν δουλευει σωστα το βεντιλατερ σου...

Giwrrr13
26-12-17, 00:27
Υπάρχει περίπτωση να έχει κολλήσει ο θερμοστάτης; Να σημειώσω ότι δεν κάνει ανεβοκατεβάσματα όταν ποιασει θερμοκρασία.απλα μένει λίγο προς τα ζεστά δεξιά.

Giwrrr13
26-12-17, 00:39
Το βεντιλατερ πως θα καταλάβω αν λειτουργεί σωστά; Το γνωστό με την εφημερίδα; Διόρθωσε με αν κάνω λάθος ..

///Mflyin'
26-12-17, 14:32
Αν σου μενει σταθερο εκει τοτε δεν εχεις προβλημα κατα 99%....σιγουρεψου οτι εχεις τα νερα γεμισμενα παντως...στο μ40 του πατερα μου ειναι οπως το βιντεο που ανεβασες, λιγο προς τα αριστερα απο τη μεσαια γραμμη σταθερο..μπορει να χανει λιγο ο δεικτης απλα...το βεντιλατερ εχει 2 σκαλες τη μικρη και τη μεγαλη...εαν δε δουλευει η μικρη τοτε μεχρι να παρει η μεγαλη ισως να σου ανεβαζε λιγο τη θερμοκρασια αλλα αυτο σε συνθηκες μποτιλιαρισματος οχι οταν τρεχει το αμαξι...αυτο με την εφημεριδα που λες ειναι για να τεσταρεις τα δισκακια που εχει το φαν

Giwrrr13
26-12-17, 16:15
Συμπληρώνω νερά συνέχεια όχι μεγάλη ποσότητα όμως . Θερμοκρασία δεν μου έχει ανεβάσει. Παραμένει στο ίδιο σημείο! Θα του κάνω μια εξαέρωση και συμπλήρωμα με νερό με κινητήρα κρύο και θα ενημερώσω ..
άκυρο αλλά υπάρχει περίπτωση να είναι φλάντζα;; Και να μου ανεβάζει εκεί τον δείκτη για αυτό τον λόγο; Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον

rapid_fast
27-12-17, 20:00
Το ε36 θέλει εξαέρωση κρύο..
Κατόπιν εκκίνηση, θερμοκρασία λειτουργίας, και συμπλήρωμα νερού όταν ανοίξει ο θερμοστάτης..
Όταν το αυτοκίνητο ζεσταίνεται, δεν το σβήνουμε ποτε...
Ανάβουμε το καλοριφέρ στο μέγιστο για να κάνουμε αποθέρμανση, και συμπληρώνουμε ψυκτικό..
Αν έχεις συμπληρώσει σωστά ψυκτικό και συνεχίζεις να συμπληρώνεις, θεωρώ οτι έχεις μόνιμη ζημιά που θα λυθεί μόνο με αλλαγή φλάντζας..

Giwrrr13
28-12-17, 09:54
Επειδή δεν έχω κάνει πάλι αλλαγή φλατζας περίπου τι κόστος έχω; Στην χειρότερη περίπτωση..

Giwrrr13
28-12-17, 23:05
σημερα καθώς έκανα εξαέρωση παρατηρησα οτι το ενα κολλαρο ηταν εντελως ζεστο σε σχεση με αυτο που φεύγει απο τον θερμοστάτη που ηταν κρύο. καλοριφερ ειχα κανονικα.

///Mflyin'
29-12-17, 02:08
Ειχε ζεστανει το αμαξι ωστε να ανοιξει ο θερμοστατης η οχι?

tsalin
30-12-17, 19:12
Δεν ξέρω για το Ε36, αλλά το δικό μου Ε46 είναι μία κόλαση με τα νερά... Ακόμα και σήμερα, έχω αλλάξει το 80% του κυκλώματος και εξακολουθεί να ψιλοχάνει...

koukesiotis
31-12-17, 01:25
Δεν ξέρω για το Ε36, αλλά το δικό μου Ε46 είναι μία κόλαση με τα νερά... Ακόμα και σήμερα, έχω αλλάξει το 80% του κυκλώματος και εξακολουθεί να ψιλοχάνει...

και εγω το ιδιο.. μισο λιτρο στο τριμηνο.. την υγεια του να εχει