PDA

Επιστροφή στο Forum : Η νέα BMW Σειρά 1


BMW Power
27-05-19, 14:25
Η νέα BMW Σειρά 1 - Ο τέλειος συνδυασμός ευελιξίας και ευρυχωρίας.
27.05.2019

Η άφιξη της νέας BMW Σειράς 1 προαναγγέλλει το ξημέρωμα μιας νέας εποχής. Η τρίτη γενιά του επιτυχημένου, πολυτελές compact μοντέλου αποκαλύπτει τη νέα αρχιτεκτονική της BMW με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς, που υπόσχεται ένα δυνατό μείγμα οδηγικής απόλαυσης και δυναμικής υπεροχής BMW σε συνδυασμό με αισθητά αυξημένη ευρυχωρία.

Η άφιξη της νέας BMW Σειράς 1 προαναγγέλλει το ξημέρωμα μιας νέας εποχής. Η τρίτη γενιά του επιτυχημένου, πολυτελές compact μοντέλου αποκαλύπτει τη νέα αρχιτεκτονική της BMW με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς, που υπόσχεται ένα δυνατό μείγμα οδηγικής απόλαυσης και δυναμικής υπεροχής BMW σε συνδυασμό με αισθητά αυξημένη ευρυχωρία. Σπορ, σοφιστικέ, αξιόπιστη και αριστοκρατική, αναζωογονημένη με φρέσκιες σχεδιαστικές πινελιές και με τις τελευταίες τεχνολογίες συνδεσιμότητας, η νέα BMW Σειρά 1 είναι μία γνήσια BMW με ανεξάρτητη και ισχυρή προσωπικότητα.

Προηγμένα συστήματα πλαισίου και καινοτόμες τεχνολογίες και η ενσωμάτωση όλων των βασικών στοιχείων δυναμικής συμπεριφοράς και ελέγχου, χαρίζουν στην BMW Σειρά 1 αυξημένη ευελιξία, αντιληπτή από τους οδηγούς τόσο των εμπροσθιοκίνητων μοντέλων (FWD) όσο και τετρακίνητων με σύστημα BMW xDrive. Για το σκοπό αυτό, μέσα από μία πενταετή περίοδο εξέλιξης, η BMW έχει διοχετεύσει στη νέα Σειρά 1, όλη την εμπειρία που απέκτησε τα τελευταία χρόνια το BMW Group στην τεχνολογία εμπρόσθιας κίνησης. Το αποτέλεσμα είναι μία δυναμική απόκριση, απαράμιλλη για εμπροσθιοκίνητο μοντέλο που θέτει νέα πρότυπα στην πολυτελή compact κατηγορία.

Η τρίτη γενιά της BMW Σειράς 1 θα αποκαλυφθεί στο κοινό για πρώτη φορά στις 25 – 27 Ιουνίου 2019 στη νέα πλατφόρμα παρουσίασης BMW Group #NEXTGen στο BMW Welt στο Μόναχο. Ωστόσο, η εκθεσιακή πρεμιέρα της νέας BMW Σειράς 1, θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ) τον προσεχή Σεπτέμβριο. Το παγκόσμιο λανσάρισμα προγραμματίζεται για τις 28 Σεπτεμβρίου 2019.

Πάνω από 1,3 εκατομμύριο αντίτυπα της BMW Σειράς 1 κατασκευάστηκαν στις δύο πρώτες γενιές της, με τη δημοτικότητά της να έχει αναπτυχθεί ραγδαία στην Ευρωπαϊκή ήπειρο. Η τρίτη γενιά προσφέρει αισθητά περισσότερο χώρο από την προκάτοχό της, χάρη στην προηγμένη εμπροσθιοκίνητη αρχιτεκτονική της BMW. Οι πίσω επιβάτες είναι αυτοί που ωφελούνται περισσότερο, όπως και ο χώρος αποσκευών. Η νέα BMW Σειρά 1, που διατίθεται μόνο σε πεντάθυρη έκδοση είναι 5 mm μικρότερη σε μήκος από το προηγούμενο μοντέλο, στα 4.319 mm. Ως προς το πλάτος (τώρα 1.799 mm), έχει αυξηθεί κατά 34 mm, ενώ το ύψος της (1.434 mm) έχει αυξηθεί κατά 13 mm. Στα 2.670 mm, το μεταξόνιο είναι 20 mm μικρότερο από το μοντέλο δεύτερης γενιάς.

Νέα φυσιογνωμία με μεγαλύτερη μάσκα BMW .
Το νέο ‘πρόσωπο’ της BMW Σειράς 1 με μία φρέσκια εκδοχή των θρυλικών χαρακτηριστικών BMW, εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά. Η χαρακτηριστική μάσκα BMW είναι τώρα μεγαλύτερη και πολύ πιο επιβλητική. Για πρώτη φορά στη σειρά του μοντέλου, τα δύο ‘νεφρά’ τώρα συγχωνεύονται στο κέντρο. Η σπορ ναυαρχίδα της γκάμας είναι η BMW M135i xDrive (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7.1 – 6.8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 162 – 155 g/km*), που αντικαθιστά τις κλασικές μπάρες της μάσκας με μία εντυπωσιακή, τρισδιάστατη σχεδίαση πλέγματος, εμπνευσμένη από αγωνιστικά αυτοκίνητα. Οι προβολείς είναι τώρα κεκλιμένοι και προσδίδουν μία φρέσκια και νεανική αίσθηση. Τα προαιρετικά φώτα full-LED – σε προσαρμοζόμενη έκδοση, εάν ο οδηγός το επιθυμεί – συνθέτουν μία ιδιαίτερα μοντέρνα εμφάνιση.

Έντονο ‘ρύγχος καρχαρία’ και καθαρό, σφηνοειδές προφίλ.
Τα πλευρά της νέας BMW Σειράς 1 ξεχωρίζουν κυρίως με το γνώριμο – και ευδιάκριτο – ρύγχος καρχαρία BMW, με έντονα σφηνοειδές προφίλ και ένα λεπτό γραφικό παραθύρου που κορυφώνεται στην κολόνα C με το παραδοσιακό ‘Hofmeister kink’. Ζωηρές και ακριβείς γραμμές και ανάγλυφες επιφάνειες χαρίζουν στη νέα Σειρά 1 αθλητικό σφρίγος. Τα στοιχεία που προσδιορίζουν την πίσω όψη είναι το φαρδύ κάτω τμήμα και η κλίση προς τα πάνω. Αυτό δημιουργεί μία εντυπωσιακή γραμμή ώμου, που προάγει την αίσθηση στιβαρότητας. Τα φαρδιά πίσω φώτα δύο τμημάτων επιτείνουν αυτή την εντύπωση με το κομψό και μοντέρνο στυλ τους. Τα προαιρετικά full-LED πίσω φώτα εκφράζουν μία νέα εκδοχή της γνωστής σχεδίασης “L” χάρη σε ένα μονό, λεπτό φωτεινό στοιχείο με εντυπωσιακή πλευρική καμπύλη. Καλοσχηματισμένες επιφάνειες και εντυπωσιακές πίσω απολήξεις εξαγωγής διαμέτρου 90 mm (ή 100 mm για τις φαλτσοκομμένες εξαγωγές της BMW M135i xDrive) επισφραγίζουν τη σπορ εμφάνιση του πίσω τμήματος. Η BMW Σειρά 1 διατίθεται με νέες ζάντες αλουμινίου με διαστάσεις που ξεκινούν από 16”, ενώ εκδόσεις 19” διατίθενται προαιρετικά για πρώτη φορά.

Πανοραμική ηλιοροφή και διακοσμητικές λωρίδες με κρυφό φωτισμό.
Η ηλεκτρική πανοραμική ηλιοροφή που διατίθεται για πρώτη φορά με την BMW Σειρά 1 επιτρέπει τη διέλευση περισσότερου φωτός στην καμπίνα, όπου κυριαρχεί μία διάχυτη αίσθηση ευρυχωρίας σε συνδυασμό με υψηλής ποιότητας υλικά και καινοτόμες λεπτομέρειες. Αξιοσημείωτες είναι προαιρετικές διακοσμητικές λωρίδες με κρυφό φωτισμό – για πρώτη φορά σε μοντέλο BMW – που διατίθενται σε τρία διαφορετικά σχέδια με έξι επιλέξιμα χρώματα και δημιουργούν συναρπαστικά, ημιδιαφανή εφέ. Τα χειριστήρια θέρμανσης και κλιματισμού αλλά και άλλων λειτουργιών του αυτοκινήτου είναι φιλικά προς τον χρήστη, ενώ πρακτικές λύσεις αποθήκευσης – όπως η περιοχή μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων, που μπορεί να παραγγέλνεται με ασύρματη φόρτιση (Wireless Charging) για smartphones – παρέχουν πρόσθετη άνεση και πρακτικότητα.

Η πρόσβαση στα προαιρετικά χαρακτηριστικά infotainment του νέου λειτουργικού συστήματος BMW Operating System 7.0 – προαιρετικά μέσω χειρονομιών – γίνεται μέσω ενός συνδυασμού δύο οθονών έως και 10,25” στην περίπτωση του BMW Live Cockpit Professional. Η νέα διάταξη οθονών παραπέμπει στη νέα μάσκα νεφρών της BMW. Η κεντρική Οθόνη Ελέγχου (Control Display) με επιφάνεια αφής είναι κεκλιμένη προς τον οδηγό σε κλασικό στυλ BMW και τοποθετημένη σε βέλτιστη θέση, εντός του οπτικού πεδίου του. Το έγχρωμο BMW Head-Up Display 9,2” – που διατίθεται προαιρετικά για πρώτη φορά με την BMW Σειρά 1 – επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει πληροφορίες χωρίς να διασπάται η προσοχή του από το δρόμο.

Ένα τεράστιο άλμα στην ευρυχωρία.
Το εσωτερικό της νέας BMW Σειράς 1 είναι πολύ πιο ευρύχωρο από της προκατόχου της, κυρίως στο πίσω τμήμα. Η πρόσβαση στην καμπίνα είναι ευκολότερη, καθώς ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 33 mm. Το πίσω τμήμα προσφέρει 19 mm έξτρα χώρο για το κεφάλι σε συνδυασμό με την συρόμενη πανοραμική ηλιοροφή που ανοίγει προς τα έξω. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επίσης +13 mm επιπλέον στην περιοχή των αγκώνων, ενώ η αντίστοιχη αύξηση για τον οδηγό και τον συνοδηγό είναι +42 mm. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 380 L, + 20 L πλέον του προηγούμενου μοντέλου, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, φτάνει τα 1.200 L. Τέλος, το ελάχιστο πλάτος του χώρου αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 67 mm. Ηλεκτρική λειτουργία πίσω πόρτας προσφέρεται με την BMW Σειρά 1 για πρώτη φορά.

Τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού και ένα μοντέλο-ναυαρχίδα.
Το βασικό μοντέλο Advantage στη νέα BMW Σειρά 1 πλαισιώνεται από τρεις ακόμα εκδόσεις εξοπλισμού που διαφέρουν μεταξύ τους εξωτερικά και εσωτερικά. Η Luxury Line αναδεικνύει τη φινέτσα και το επίπεδο άνεσης του αυτοκινήτου με στοιχεία όπως το σατινέ Αλουμίνιο και την δερμάτινη επένδυση καθισμάτων Dakota. Η Sport Line με Μαύρες πινελιές, γραφικό παραθύρου σε BMW Individual high-gloss Shadow Line και σπορ καθίσματα, και η έκδοση M Sport με στοιχεία σε σατινέ Αλουμίνιο, εμπρός ποδιά με ειδικά σχεδιασμένους αεραγωγούς και πίσω ποδιά BMW M σε High-gloss Black οδηγούν τη Σειρά 1 στην κορυφή της σκάλας, όπου βρίσκεται η BMW M135i xDrive. Το μοντέλο ναυαρχίδα ξεχωρίζει με μία μάσκα νεφρών BMW τύπου πλέγματος, φαλτσοκομμένες απολήξεις εξαγωγής σε Cerium Grey και πίσω αεροτομή BMW M στο χρώμα του αμαξώματος.

Προηγμένη αρχιτεκτονική εμπρόσθιας κίνησης BMW με καινοτόμες τεχνολογίες μηχανικών συνόλων.
Η τρίτη γενιά της BMW Σειράς 1 σηματοδοτεί το ντεμπούτο της προηγμένης αρχιτεκτονικής με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς της μάρκας. Το αποτέλεσμα είναι μία δυναμική συμπεριφορά - σημείο αναφοράς στην κατηγορία, ενώ αξιοσημείωτη είναι η ευρυχωρία εσωτερικού. Κατά τη διάρκεια της πενταετούς εξέλιξης, συνδυάστηκαν οι τεχνολογικές κατακτήσεις των τελευταίων χρόνων από τα προσθιοκίνητα μοντέλα του BMW Group με τεχνολογίες της BMW i για τη δημιουργία μιας γνήσιας BMW με ανεξάρτητο χαρακτήρα. Με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς (BMW xDrive), η νέα Σειρά 1 έχει ανεβάσει τον πήχη της ευελιξίας σε σχέση με την προκάτοχό της. Η ταχύτητα και η ακρίβεια απόκρισης προάγουν την οδηγική εμπειρία. Ένας σημαντικός παράγοντας εδώ είναι η τεχνολογία περιορισμού ολίσθησης των εμπρός τροχών (ARB) γνωστή από το BMW i3s (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 14.6 – 14 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 g/km**), που τώρα κάνει ντεμπούτο σε μοντέλο με κινητήρα καύσης και επιτρέπει τον έλεγχο ολίσθησης του τροχού με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια κα ταχύτητα από πριν. Στάνταρ εξοπλισμός της BMW Σειράς 1, το ARB χρησιμοποιεί έναν ελεγκτή ολίσθησης στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα, αντί στη μονάδα ελέγχου του συστήματος DSC (Dynamic Stability Control). Καθώς περιορίζονται οι μεγάλες διαδρομές μετάδοσης σήματος, οι πληροφορίες μεταδίδονται με τριπλάσια ταχύτητα, ενώ ο οδηγός έχει την αίσθηση ότι ο έλεγχος ολίσθησης εκτελείται δέκα φορές ταχύτερα. Το ARB λειτουργεί σε συνεργασία με το DSC για να επιτυγχάνεται καθαρή μείωση της υποστροφής που συνήθως δημιουργείται στα εμπροσθιοκίνητα οχήματα, ενώ υποστηρίζεται και από τη λειτουργία BMW Performance Control (κατανομή ροπής εκτροπής). Το χαρακτηριστικό αυτό, που επίσης περιλαμβάνεται στάνταρ στη Σειρά 1, χαρίζει μεγαλύτερη ευελιξία εφαρμόζοντας τα φρένα ανάλογα με τις απαιτήσεις στην εσωτερική πλευρά της στροφής, πριν από το όριο ολίσθησης. Το αποτέλεσμα είναι ουδέτερη συμπεριφορά διεύθυνσης. Πέραν της στάνταρ ανάρτησης – που ήδη φέρει δυναμικό σετάρισμα και είναι ειδικά ρυθμισμένη για διάφορες εκδόσεις κινητήρων – και της ανάρτησης M Sport με μείωση ύψους 10 mm, η νέα BMW Σειρά 1 μπορεί να παραγγελθεί με την ανάρτηση Adaptive με VDC (Variable Damper Control) προαιρετικά. Αυτή η έκδοση επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μία από δύο ρυθμίσεις απόκρισης αποσβεστήρων – Comfort ή Sport – μέσω του διακόπτη Driving Experience Control. Όλα τα μοντέλα της νέας BMW Σειράς 1 από τη βασική έκδοση και πάνω, εφοδιάζονται με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων.

Δύο μοντέλα με ευφυές σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive .
Η τεχνολογίες ARB και BMW Performance Control περιλαμβάνονται στην BMW 120d xDrive (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 4.7 – 4.5 l/100 km CO2: 124 – 117 g/km*) και BMW M135i xDrive, που διαθέτουν ευφυές σύστημα τετρακίνησης στάνταρ. Ο στάνταρ εξοπλισμός της M135i xDrive περιλαμβάνει επίσης ένα νέας σχεδίασης μηχανικό, μπλοκέ διαφορικό Torsen, που δημιουργεί ακόμα πιο σπορ αίσθηση μέσω μερικής εμπλοκής των εμπρός τροχών.

Το διαφορικό είναι ενσωματωμένο στο στάνταρ οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport και περιλαμβάνει Launch Control mode, που εκμεταλλεύεται πλήρως τη μέγιστη ροπή των 450 Nm με 1η και 2η σχέση. Η ακόμα πιο άμεση και ακριβής απόκριση του συστήματος διεύθυνσης M Sport στην BMW M135i xDrive αυξάνει αισθητά την ευελιξία του αυτοκινήτου και του ξυπνά το πάθος στις στροφές. Τα φρένα M Sport παρέχουν εξαιρετική αντοχή στην κόπωση και άφθονα αποθέματα ισχύος πέδησης σε όλες τις περιπτώσεις. Το σύστημα διεύθυνσης M Sport και τα φρένα M Sport διατίθενται επίσης προαιρετικά και για άλλες εκδόσεις της BMW Σειράς 1.

Τρεις κινητήρες diesel και δύο βενζινοκινητήρες από το λανσάρισμα.
Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν τη νέα τους BMW Σειρά 1 με έναν από τους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες της τελευταίας γενιάς της οικογένειας BMW EfficientDynamics. Μία σειρά μέτρων βελτίωσης έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη κατανάλωση, χαμηλότερους ρύπους και, σε μερικές περιπτώσεις, περισσότερη ισχύ από πριν. Διατίθενται τρεις κινητήρες diesel και δύο βενζινοκινητήρες, που αποδίδουν από 85 kW (116 hp) στην BMW 116d (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4.2 – 3.8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 110 – 100 g/km*) έως 225 kW (306 hp) στην BMW M135i xDrive. Ο νέος κινητήρας που παρέχει ισχύ στο τελευταίο μοντέλο είναι το ισχυρότερο τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο της γκάμας του BMW Group. Η BMW M135i xDrive έχει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 4,8 δευτ. μόλις (4,7 δευτ. με πακέτο M Performance, διαθέσιμο από 11/2019) μέχρι την ελεγχόμενη τελική ταχύτητα των 250 km/h. Παρά τις εντυπωσιακές επιδόσεις, η κατανάλωση μικτού κύκλου είναι μόλις 7.1 – 6.8 lit / 100 km και οι εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 162 – 155 g / km. Όλοι οι κινητήρες που διατίθενται για την BMW Σειρά 1 συμμορφώνονται με το αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP, ενώ η BMW 116d ήδη πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d. Οι βενζινοκινητήρες εφοδιάζονται με ένα φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και οι κινητήρες diesel με φίλτρο σωματιδίων diesel, καταλύτη οξειδίων του αζώτου (NOx) και τεχνολογία επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής SCR (Selective Catalytic Reduction).

Τρεις διαφορετικές τεχνολογίες κιβωτίου.
Οι BMW 116d, BMW 118d και BMW 118i διατίθενται στάνταρ με ένα ακόμα πιο εξελιγμένο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ το προηγμένο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic διατίθεται προαιρετικά για τις BMW 116d και BMW 118i. Το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic – που διατίθεται προαιρετικά για την BMW 118d και στάνταρ με την BMW 120d xDrive – και το οκτατάχυτο Steptronic Sport της BMW M135i xDrive προσφέρουν μία ακόμα πιο πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία. Η ευφυής συνδεσιμότητα επιτρέπει την προσαρμογή της στρατηγικής αλλαγών σχέσεων των αυτόματων κιβωτίων στις εκάστοτε κυκλοφοριακές συνθήκες.

Συστήματα υποβοήθησης προερχόμενα από ανώτερα μοντέλα BMW .
Ένας μεγάλος αριθμός καινοτόμων συστημάτων υποστήριξης οδηγού της BMW Σειράς 1 προέρχονται από ανώτερα μοντέλα BMW, κάνοντας το ντεμπούτο τους στην πολυτελή compact κατηγορία. Ανάλογα με το σύστημα, εικόνες από κάμερες και δεδομένα που συλλέγονται μέσω αισθητήρων ραντάρ και υπερήχων χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση της περιοχής γύρω από το αυτοκίνητο και είτε προειδοποιούν τον οδηγό για κινδύνους ή ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες ενός ατυχήματος, μέσω διορθωτικής παρέμβασης στα συστήματα πέδησης και διεύθυνσης. Ο στάνταρ εξοπλισμός στην Ευρώπη περιλαμβάνει προειδοποιήσεις σύγκρουσης και πεζού με λειτουργία πέδησης στην πόλη, που προειδοποιεί τον οδηγό και για την παρουσία δικυκλιστών. Επίσης, στάνταρ προσφέρεται το σύστημα Lane Departure Warning με ενεργή επαναφορά στη λωρίδα κυκλοφορίας, που λειτουργεί σε ταχύτητες από 70 - 210 km/h. Προαιρετικά διατίθεται Active Cruise Control για ταχύτητες έως 160 km/h – σε αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο και λειτουργία Stop & Go – και το Driving Assistant, που περιλαμβάνει σύστημα Lane Change Warning, προειδοποίηση οπίσθιας σύγκρουσης αλλά και διέλευσης κυκλοφορίας πίσω.

Parking Assistant με καινοτόμα λειτουργία υποβοήθησης οπισθοπορείας.
Η BMW Σειρά 1 παρέχει υποβοήθηση ελιγμών στάθμευσης με τη μορφή του προαιρετικού Park Distance Control (PDC), της κάμερας οπισθοπορείας ή του Parking Assistant. Το τελευταίο επιτρέπει αυτόματη υποβοήθηση στάθμευσης σε χώρους παράλληλους ή κάθετους στο δρόμο, αλλά και αυτόματους ελιγμούς κατά την έξοδο από παράλληλους χώρους στάθμευσης. Την πρεμιέρα του στην premium compact κατηγορία γιορτάζει το καινοτόμο σύστημα υποβοήθησης οπισθοπορείας, που αποθηκεύει τις κινήσεις του τιμονιού, για κάθε τμήμα που το αυτοκίνητο έχει διανύσει προς τα εμπρός με ταχύτητες έως 36 km/h. Το σύστημα μπορεί στη συνέχεια να κατευθύνει το όχημα με όπισθεν – για αποστάσεις έως 50 m με ταχύτητα έως 9 km/h – κατά μήκος της ίδιας διαδρομής που είχε διανύσει σε εμπρόσθια πορεία.

Το smartphone σε ρόλο κλειδιού του αυτοκινήτου.
Η BMW Σειρά 1 διατίθεται με δύο έξυπνα χαρακτηριστικά που μέχρι πρότινος αποτελούσαν αποκλειστικότητα ανώτερων μοντέλων BMW: Το BMW Digital Key και το BMW Intelligent Personal Assistant. Το έξυπνο κλειδί BMW Digital Key, που διατίθεται προαιρετικά, επιτρέπει στους χρήστες να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν το όχημα μέσω smartphone με τη συμβολή τεχνολογίας Near Field Communication (NFC), καθιστώντας περιττό το συμβατικό κλειδί του αυτοκινήτου. Κρατώντας το smartphone στο ύψος της λαβής της πόρτας ανοίγει το αυτοκίνητο – ακόμα και με άδεια μπαταρία του τηλεφώνου. Ο κινητήρας ξεκινά μόλις το τηλέφωνο τοποθετηθεί στην υποδοχή του smartphone ή στην επιφάνεια ασύρματης φόρτισης. Ο οδηγός μπορεί να μοιράζεται το BMW Digital Key με έως πέντε άλλα άτομα ή να χρησιμοποιεί την κάρτα – κλειδί - BMW Key Card με την ίδια λειτουργικότητα. Το BMW Digital Key διατίθεται για μοντέλα Samsung Galaxy κορυφαίων προδιαγραφών συμβατά με NFC που λειτουργούν με Android 8.0 ή ανώτερες εκδόσεις.

BMW Intelligent Personal Assistant : ειδήμονας και συνομιλητής στο πλευρό του οδηγού.
Ένα ακόμα νέο στοιχείο έχει προστεθεί στη φιλοσοφία ελέγχου και λειτουργίας της νέας BMW Σειράς 1 με τη μορφή του BMW Intelligent Personal Assistant που έκανε το ντεμπούτο του στη BMW Σειρά 3 Sedan. Το Intelligent Personal Assistant είναι ένας ειδικός σε θέματα BMW που κυριολεκτικά γνωρίζει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Μετά την ενεργοποίηση του συστήματος με το χαιρετισμό “Hey BMW”, οι οδηγοί θα μπορούν να ελέγχουν το όχημα και να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες και τις πληροφορίες του, χρησιμοποιώντας απλά τον προφορικό λόγο. Το BMW Intelligent Personal Assistant είναι ένας ψηφιακός χαρακτήρας με δική του προσωπικότητα, που μαθαίνει ‘ρουτίνες’, επιθυμητές ρυθμίσεις και συνήθειες – και στη συνέχεια τα αξιοποιεί στο κατάλληλο περιβάλλον ή συμμετέχει σε μία απλή συνομιλία. Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που τον κάνουν να ξεχωρίζει από άλλους ψηφιακού βοηθούς, είναι ότι οι οδηγοί μπορούν να του δώσουν ακόμα και όνομα της επιλογής τους.

Συνδεδεμένη Πλοήγηση για ξεκούραστη άφιξη στον προορισμό.
Οι υπηρεσίες Connected Navigation επιτρέπουν την ενσωμάτωση εσωτερικών και εξωτερικών πληροφοριών στον προγραμματισμό διαδρομών. Οι οδηγοί της BMW Σειράς 1 θα μπορούν να στέλνουν προορισμούς από διάφορες εφαρμογές απευθείας στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου τους, να τους αποθηκεύουν και να τους συγχρονίζουν με το όχημα. Το Parking Space Assistant προτείνει διάφορες επιλογές στάθμευσης στον οδηγό, έγκαιρα πριν φτάσει στον προορισμό του. Αυτή η υπηρεσία περιλαμβάνει πληροφορίες για τον πλησιέστερο, πολυώροφο σταθμό πάρκινγκ, ενώ προτείνει και διαδρομές με αρκετές πιθανότητες ανεύρεσης ενός καλό σημείου στάθμευσης κοντά στον προορισμό. Οι υπάρχουσες υπηρεσίες On-Street Parking Information και PARK NOW είναι έξυπνα ενσωματωμένες στη διαδικασία. Σε ορισμένες πόλεις, υπάρχει δυνατότητα ακόμα και αυτόματης πληρωμής χρεώσεων στάθμευσης.

Λειτουργία μέσω iDrive Controller , αφής, φωνής ή κινήσεων του χεριού.
Η νέα BMW Σειρά 1 προσφέρει στους οδηγούς την ελευθερία επιλογής ως προς τον τρόπο ελέγχου των διαφόρων λειτουργιών, ανάλογα με την κατάσταση και τις προσωπικές προτιμήσεις. Εκτός από τους συνήθεις διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι, άλλα σημαντικά χειριστήρια περιλαμβάνουν το iDrive Controller – με touchpad από το BMW Live Cockpit Plus και πάνω – και τη στάνταρ Οθόνη Ελέγχου 8,8” (Control Display) με λειτουργία αφής. Το BMW Live Cockpit Plus προσθέτει ένα σύστημα πλοήγησης και έξυπνο φωνητικό έλεγχο με online επεξεργασία προφορικού λόγου. Το BMW Live Cockpit Professional, που βασίζεται στο νέο BMW Operating System 7.0, συνδυάζει πλήρως ψηφιακή απεικόνιση και λειτουργικό σύστημα (με δύο οθόνες 10,25”) με μέγιστες δυνατότητες συνδεσιμότητας και εξατομίκευσης. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι ένα προσαρμοζόμενο σύστημα πλοήγησης και σύστημα πολυμέσων βασισμένο σε σκληρό δίσκο (HD). Προαιρετικά, διατίθεται επίσης και έλεγχος λειτουργιών μέσω κινήσεων του χεριού.

CO2 EMISSIONS & CONSUMPTION.
BMW 118 i κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5.7 – 5.0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 129 – 114 g/km

BMW M 135 i xDrive κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7.1 – 6.8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 162 – 155 g/km

BMW 116 d κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4.2 – 3.8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 110 – 100 g/km

BMW 118 d κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4.4 – 4.1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 116 – 108 g/km

BMW 120 d xDrive (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4.7 – 4.5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 124 – 117 g/m

BMW Power
27-05-19, 14:25
https://www.press.bmwgroup.com/greece/article/detail/T0296304EL/%CE%B7-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-bmw-%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AC-1-%CE%BF-%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CF%85%CE%B1%CF%83%CE%BC%C F%8C%CF%82-%CE%B5%CF%85%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BE%CE%AF%CE%B1%C F%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%85%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%C E%B1%CF%82

BMW Power
27-05-19, 14:32
https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?dokNo=P90349565&quality=90&attachment=0&square=0&actEvent=scaleBig

BMW Power
27-05-19, 14:36
https://www.youtube.com/watch?v=bKjrl1W2hDA

https://www.youtube.com/watch?v=Tn0vQdmWaiE

https://www.youtube.com/watch?v=JWRuiWxW8Ts

manosm3
27-05-19, 16:45
Fiesta...? :icon02:

BMW Power
27-05-19, 18:54
Χέστα!!!


https://www.youtube.com/watch?v=8D5zk-R4sQI

BMW Power
27-05-19, 20:13
https://www.motor1.com/news/351620/bmw-1-series-m-performance-parts/

Μου φαίνεται πολύ περίεργο το εγκάρσια τοποθετημένο μοτέρ! Δεν μπορώ να το βλέπω για την ακρίβεια!
Μου προκαλεί θλίψη

Dim77
28-05-19, 12:16
Το σφηνοειδές προφίλ που το είδανε? Εννοούν πιο σφηνοειδές προφίλ από ανταγωνιστικά μοντέλα? π.χ. Ford Transit

Dim77
28-05-19, 12:31
Η νέα BMW Σειρά 1 - Ο τέλειος συνδυασμός ευελιξίας και ευρυχωρίας.
27.05.2019

Η άφιξη της νέας BMW Σειράς 1 προαναγγέλλει το ξημέρωμα μιας νέας εποχής. Η τρίτη γενιά του επιτυχημένου, πολυτελές compact μοντέλου αποκαλύπτει τη νέα αρχιτεκτονική της BMW με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς, που υπόσχεται ένα δυνατό μείγμα οδηγικής απόλαυσης και δυναμικής υπεροχής BMW σε συνδυασμό με αισθητά αυξημένη ευρυχωρία.

Η άφιξη της νέας BMW Σειράς 1 προαναγγέλλει το ξημέρωμα μιας νέας εποχής. Η τρίτη γενιά του επιτυχημένου, πολυτελές compact μοντέλου αποκαλύπτει τη νέα αρχιτεκτονική της BMW με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς, που υπόσχεται ένα δυνατό μείγμα οδηγικής απόλαυσης και δυναμικής υπεροχής BMW σε συνδυασμό με αισθητά αυξημένη ευρυχωρία. Σπορ, σοφιστικέ, αξιόπιστη και αριστοκρατική, αναζωογονημένη με φρέσκιες σχεδιαστικές πινελιές και με τις τελευταίες τεχνολογίες συνδεσιμότητας, η νέα BMW Σειρά 1 είναι μία γνήσια BMW με ανεξάρτητη και ισχυρή προσωπικότητα.




Πάνω από 1,3 εκατομμύριο αντίτυπα της BMW Σειράς 1 κατασκευάστηκαν στις δύο πρώτες γενιές της, με τη δημοτικότητά της να έχει αναπτυχθεί ραγδαία στην Ευρωπαϊκή ήπειρο. Η τρίτη γενιά προσφέρει αισθητά περισσότερο χώρο από την προκάτοχό της, χάρη στην προηγμένη εμπροσθιοκίνητη αρχιτεκτονική της BMW. Οι πίσω επιβάτες είναι αυτοί που ωφελούνται περισσότερο, όπως και ο χώρος αποσκευών.

Εντάξει το καταλάβαμε ...πολύ χώρος...



Νέα φυσιογνωμία με μεγαλύτερη μάσκα BMW .
Το νέο ‘πρόσωπο’ της BMW Σειράς 1 με μία φρέσκια εκδοχή των θρυλικών χαρακτηριστικών BMW, εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά. Η χαρακτηριστική μάσκα BMW είναι τώρα μεγαλύτερη και πολύ πιο επιβλητική. Για πρώτη φορά στη σειρά του μοντέλου, τα δύο ‘νεφρά’ τώρα συγχωνεύονται στο κέντρο.

Μπορούν και ακόμα μεγαλύτερη μάσκα πιστεύω...

Έντονο ‘ρύγχος καρχαρία’ και καθαρό, σφηνοειδές προφίλ.
Τα πλευρά της νέας BMW Σειράς 1 ξεχωρίζουν κυρίως με το γνώριμο – και ευδιάκριτο – ρύγχος καρχαρία BMW, με έντονα σφηνοειδές προφίλ και ένα λεπτό γραφικό παραθύρου που κορυφώνεται στην κολόνα C με το παραδοσιακό ‘Hofmeister kink’. Ζωηρές και ακριβείς γραμμές και ανάγλυφες επιφάνειες χαρίζουν στη νέα Σειρά 1 αθλητικό σφρίγος.

Σφηνοειδές προφίλ βότσαλο και αθλητικό σφρίγος sumoka...

Ένα τεράστιο άλμα στην ευρυχωρία.
Το εσωτερικό της νέας BMW Σειράς 1 είναι πολύ πιο ευρύχωρο από της προκατόχου της, κυρίως στο πίσω τμήμα. Η πρόσβαση στην καμπίνα είναι ευκολότερη, καθώς ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 33 mm. Το πίσω τμήμα προσφέρει 19 mm έξτρα χώρο για το κεφάλι σε συνδυασμό με την συρόμενη πανοραμική ηλιοροφή που ανοίγει προς τα έξω. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επίσης +13 mm επιπλέον στην περιοχή των αγκώνων, ενώ η αντίστοιχη αύξηση για τον οδηγό και τον συνοδηγό είναι +42 mm. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 380 L, + 20 L πλέον του προηγούμενου μοντέλου, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, φτάνει τα 1.200 L. Τέλος, το ελάχιστο πλάτος του χώρου αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 67 mm. Ηλεκτρική λειτουργία πίσω πόρτας προσφέρεται με την BMW Σειρά 1 για πρώτη φορά.

https://media.giphy.com/media/S3Ot3hZ5bcy8o/giphy.gif
Αυξημένοι χώροι παντού...

Προηγμένη αρχιτεκτονική εμπρόσθιας κίνησης BMW με καινοτόμες τεχνολογίες μηχανικών συνόλων.
Η τρίτη γενιά της BMW Σειράς 1 σηματοδοτεί το ντεμπούτο της προηγμένης αρχιτεκτονικής με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς της μάρκας. Το αποτέλεσμα είναι μία δυναμική συμπεριφορά - σημείο αναφοράς στην κατηγορία, ενώ αξιοσημείωτη είναι η ευρυχωρία εσωτερικού.
https://pixel.nymag.com/imgs/daily/vulture/2013/03/28/28-04-jack-nicholson-the-shinning.w700.h700.jpg
Εντάξει φίλε...αρχίζω να εκνευρίζομαι...

Συγχαρητήρια παιδιά....

Υ.Γ. Τα παραδοσιακά νεφρά που γράφουν αντικαθίστανται σε όλα τα μοντέλα από μοντέρνα σχεδίαση καλοριφέρ δεκαετίας 1960.

BMW Power
29-05-19, 00:12
Δεν έχασες τίποτε, απλά κέρδισες χώρους!
Τι δεν καταλαβαίνεις?:icon02: :pth: :screwy:

petroscf
29-05-19, 07:48
ξημέρωμα νέας εποχής και οι οπαδοί της εταιρείας μαζεύουν τα...μπογαλάκια τους και πάνε στην Αλφα ρομέο (που δείχνει τάσεις επιστροφής στην πίσω κίνηση??)

m_power_lunatic
29-05-19, 08:35
Tραγωδια πραγματικα.........τα λεφτα φιλοι μου......τα λεφτα πανω απο ολα.Τα bonus των μεγαλοστελεχων και χαρτογιακαδων ειναι τοσο ψηλα οσο η μυτη τους που την περιφερουν μεσα στα γραφεια στο Μοναχο κανοντας ελιγμους και σφηνες μεταξυ τους για να μην τις τσουγκρισουν.Δεν καταφεραν ομως να μην τα ''τσουγκρισουν'' με τους παραδοσιακους αγοραστες και πιστους εως φανατικους πελατες τους.Αυτους που ουσιαστικα τους διαφημιζαν σε καθε στιγμη και σε καθε λεπτο οπου σταθουν και οπου βρεθουν.

Στελνω τους αγωνιστικους χαιρετισμους απο Ελλαδα στους ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΥΣ χαρτογιακαδες και στους σχεδιαστες με εντονα ψυχολογικα προβληματα........χωρις καμια αμφιβολια.:flipa::icon02:

Dim77
29-05-19, 09:21
Δεν έχασες τίποτε, απλά κέρδισες χώρους!
Τι δεν καταλαβαίνεις? :screwy:
Ναι αλλά ένα Ford Ranger 4πορτο είναι και πιο σπορ:king:

ξημέρωμα νέας εποχής και οι οπαδοί της εταιρείας μαζεύουν τα...μπογαλάκια τους και πάνε στην Αλφα ρομέο (που δείχνει τάσεις επιστροφής στην πίσω κίνηση??)

Ποια αλφα ρομέο...αυτοί είναι μόνο μόστρα...Η τζουλια είναι πανάκριβη και έχει αντοχή και αξιοπιστία οικοδομής από τραπουλόχαρτα...

Tραγωδια πραγματικα.........τα λεφτα φιλοι μου......τα λεφτα πανω απο ολα.Τα bonus των μεγαλοστελεχων και χαρτογιακαδων ειναι τοσο ψηλα οσο η μυτη τους που την περιφερουν μεσα στα γραφεια στο Μοναχο κανοντας ελιγμους και σφηνες μεταξυ τους για να μην τις τσουγκρισουν.Δεν καταφεραν ομως να μην τα ''τσουγκρισουν'' με τους παραδοσιακους αγοραστες και πιστους εως φανατικους πελατες τους.Αυτους που ουσιαστικα τους διαφημιζαν σε καθε στιγμη και σε καθε λεπτο οπου σταθουν και οπου βρεθουν.

Στελνω τους αγωνιστικους χαιρετισμους απο Ελλαδα στους ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΥΣ χαρτογιακαδες και στους σχεδιαστες με εντονα ψυχολογικα προβληματα........χωρις καμια αμφιβολια.

Κατέστρεψαν τα πάντα Γιάννη...Η πιο ενδιαφέρουσα εταιρεία κατάντησε να φτιάχνει λιμο και suv με μάσκα φορτηγών peterbilt της δεκαετίας του 70 και μικρά σπορ χειρότερα σε εμφάνιση από ssangyong...

Όπου ανακατεύτηκαν Ευρωπαίοι τα τελευταία χρόνια κατέστρεψαν κάθε έννοια της αυτοκίνησης...και τον χαρακτήρα των υπολοίπων. Οι μόνοι που βελτιώνονται είναι οι κορεάτες.

Η Fiat έκανε την άλφα ρομέο να φτιάχνει μόνο αυτοκίνητα που κάνουν μόνο για αφίσες σε δωμάτια και wallpaper στο PC. Έκανε τη Jeep σαν τα μούτρα της...

Η VW με τις μεθοδεύσεις κατάφερε να οριστούν κανόνες ώστε να γίνουν όλα άνοστα επειδή αυτή μόνο άνοστα μπορούσε να φτιάξει....
Και κάπως έτσι η BMW...κατάντησε να φτιάχνει ....φολκσβαγκεν μικρά pωlo (pun intended) και αλφαεξι αλφαοκτώ κιου-οκτω με καλοριφέρ στη μούρη...και ....ΧΩΡΟΥΣ:icon_kidr

manosm3
29-05-19, 09:23
Κρατηστε τα BMW EΧΧ σας. Θα τα αναζηταμε σαν τρελοι στο μελλον...

Straight six
29-05-19, 11:15
ετσι ακριβως. δεν εχει νοημα να ασχολειται κανεις με τα νεα bmw. ειδα το νεο τριαρι. τραγικο. τεραστιο σαν 5αρι. το νεο 5αρι παλι space ship. οι γραμμες τους χωρις προσωπικοτητα. τα δε Μ θα θελουν σε λιγο μανιουαλ σε pdf για να δεις τι κανουν και πώς απο τους απειρους συνδυασμους και τις αχρηστες πληροφοριες. τεχνολογικα spaceship και τιποτα παραπανω. τσεκαρα και το νεο Ζ. δεν μου αρεσε.


*ειδα επισης και το 992. δυστυχως αυτη η μαστιγα με τη αυξηση την διαστασεων εχει τραγικο αποτελεσμα. η 911 εχει μεγαλωσει πολυ και εχει χασει τις ντελικατες γραμμες της. μεχρι το 991 τρωγοταν με δυσκολια. τωρα με τιποτα. θυμιζει ενα μπαουλο. τραγικο

Fanatic
30-05-19, 09:35
Εγω απλα νομιζω οτι γερασαμε κυριοι :icon_toil

manosm3
30-05-19, 10:34
Σε μια 10ετια απο τωρα θα εχουμε καταντησει σαν τους αλφιστι: "Γμει και δερνει η πεμβε, η εταιρειαρα, μιλαει κατευθειαν στο συναισθημα με τα υπεργαματα αμαξια που... ΕΒΓΑΖΕ τον προηγουμενο αιωνα" :pth:

:icon02:

Dim77
30-05-19, 10:57
Όχι δε γεράσαμε... Επειδή αυτοί βγάζουν λουκάνικα στρατού με ρόδες και ''υβριδικά συστήματα κίνησης'', ''αυτόματο παρκάρισμα'', αυτόματα σύστηματα αλλαγής λωρίδας, φρεναρίσματος, ελέγχου ορίων ταχύτητας, φώτων υποβοήθησης για κατούρημα του οδηγού αν παραστεί ανάγκη στο μακρύ ταξίδι που δεν κάνει τίποτα....

tsalin
31-05-19, 10:48
Πόσο δίκιο... Από τις F και μετά τα αυτοκίνητα δεν βλέπονται... Εν μέσω παγκόσμιας κρίσης εμφανίστηκε η F 5άρα, φλύαρη, τεράστια, γκλαμουράτη... καμία σχέση με την E39 ή την Ε34, ή ακόμα και την E60...

Τα ίδια η 3άρα..., βέβαια εκεί από είχαμε αρχίσει να βλέπουμε τη στροφή από την Ε90... αλλά και πάλι... άντε για να είμαι δίκαιος να εξαιρέσω την 4series (4πορτες & 2πορτες).

Και ερχόμαστε στο σημερινό χάλι... Εγκάρσιο μοτέρ, μπροστά κίνηση, σχήμα που θυμίζει A Class, καλοριφέρ αντί για μάσκα... Ότι πρέπει για γκλαμουράτες στεχοκυρίες leasing και γόνους των Βορείων προαστίων, αλλά όχι για οδηγούς!

Σόρρυ... μοναδική ελπίδα η μικρή σειρά 2 και η πανάκριβη 4άρα αλλά για πόσο???

Εγώ θα κρατήσω τη γριούλα μου και προφανώς η BMW με έχει χάσει, γιατί τα αυτοκίνητα της πλέον, είναι ποζεράδικα, ψευρογκλαμουράτα, προκλητικά, άσχημα, φλύαρα, αλλά κυρίως αδιάφορα...

rapid_fast
02-06-19, 00:45
ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ....
με θλίψη...

petroscf
04-06-19, 07:34
Ναι αλλά ένα Ford Ranger 4πορτο είναι και πιο σπορ:king:



Ποια αλφα ρομέο...αυτοί είναι μόνο μόστρα...Η τζουλια είναι πανάκριβη και έχει αντοχή και αξιοπιστία οικοδομής από τραπουλόχαρτα...




Συμφωνώ, αλλά τουλάχιστον είναι (οκ προσωπική γνώμη εδώ) όμορφα, και τέλος πάντων ΕΙΝΑΙ άλφα ρομέο, ενώ τα bmw πλέον δεν πολυμοιάζουν με bmw (ναι οι σειρές 2 και 4-ως κουπέ και όχι τα Χ- δείχνουν ποιος θα έπρεπε να είναι ο δρόμος, αλλά όντως, μάλλον και τα δικά τους ψωμιά είναι μετρημένα και θα αντικατασταθούν από κάτι πιο κατάλληλο για το σουπερ μαρκετ, το θέατρο και τις οικογενειακές διακοπές-να χωράει δλδ και φουσκωμένο φλαμινγκο)

nik200
08-06-19, 10:00
να το δουμε απο μια αλλη σκοπια..και θα μιλησω σαν κατοχος σειρας 1...εστω 135 καποτε..Ποτε η σειρα ενα δεν εγινε 3αρα...ας ξεκινησουμε απο εκει..και μη μ πειτε οτι το 116 χρειαζοταν πισω κινηση..εδω ρωταγαν τους κατοχους σειρας 1 και δεν ξεραν αν ειναι πισω ή μπρος η κινηση...true story..οταν το 90% που θα παρει σειρα 1 παιρνει μονο για το σημα..γιατι να μην κανει τη στροφη αυτη η bmw..πως εκανε η porsche με τα τζιπακια..ΝΑΙ τα καλυτερα SUV της κατηγοριας αλλα..porsche?????προσπαθω να πω οτι ας βγαλουν λεφτα απο αυτο..για να φτιαξουν μια καλυτερη m3/m4 αυριο μεθαυριο..γενικα παντως η bmw το παει προς mainstream...δεν θελει ο κοσμος πλεον παντιλικομηχανες..φοβαται..δεν θελει απολυτο μηχανημα οδηγησης..τα vag σε πανε με ενα χερι τερμα παντου...ακομα χειροτερα σημερα απο ποτε..η bmw παει προς τα κει..για να κανει πιο ευκολα τα αμαξια για τους πολλους..δηλαδη πραγματι για το 90%...μειναμε λιγοι παιδια...αφηστε τους λοιπον να φτιαξουν πολλα μπροστοκινητα ασακια..και μετα ας μας δωσουν πολλα m2..χαλαλι..ειναι τοσο καλο το m2..

BMW Power
10-06-19, 19:11
Συμφωνώ απόλυτα με το Νίκο!

Fanatic
10-06-19, 19:54
να το δουμε απο μια αλλη σκοπια..και θα μιλησω σαν κατοχος σειρας 1...εστω 135 καποτε..Ποτε η σειρα ενα δεν εγινε 3αρα...ας ξεκινησουμε απο εκει..και μη μ πειτε οτι το 116 χρειαζοταν πισω κινηση..εδω ρωταγαν τους κατοχους σειρας 1 και δεν ξεραν αν ειναι πισω ή μπρος η κινηση...true story..οταν το 90% που θα παρει σειρα 1 παιρνει μονο για το σημα..γιατι να μην κανει τη στροφη αυτη η bmw..πως εκανε η porsche με τα τζιπακια..ΝΑΙ τα καλυτερα SUV της κατηγοριας αλλα..porsche?????προσπαθω να πω οτι ας βγαλουν λεφτα απο αυτο..για να φτιαξουν μια καλυτερη m3/m4 αυριο μεθαυριο..γενικα παντως η bmw το παει προς mainstream...δεν θελει ο κοσμος πλεον παντιλικομηχανες..φοβαται..δεν θελει απολυτο μηχανημα οδηγησης..τα vag σε πανε με ενα χερι τερμα παντου...ακομα χειροτερα σημερα απο ποτε..η bmw παει προς τα κει..για να κανει πιο ευκολα τα αμαξια για τους πολλους..δηλαδη πραγματι για το 90%...μειναμε λιγοι παιδια...αφηστε τους λοιπον να φτιαξουν πολλα μπροστοκινητα ασακια..και μετα ας μας δωσουν πολλα m2..χαλαλι..ειναι τοσο καλο το m2..

Το ιδιο ακριβως λεω και εγω. Ποτε μας ενοιαξε ρε παιδια η 116 εμας τους "motorsport" για να μας νοιαξει τωρα? Οκ μερικοι το βλεπουν ρομαντικα...θελουν ολες οι BMW να ειναι πισωκινητες. Στα @@ της BMW για τους ρομαντικους. Ειδικα στην σειρα 1. Αμα θελει να παρει η γυναικα μου, η αδερφη μου, ο θειος μου ή οποιος αλλος θελει σειρα 1 ας παρει και ας εχει κινηση και μπροστα. Ασε που ποτε δεν θυμαμαι να εχω δει σειρα 1 να κανει παντηλικι (προφανως δεν μιλαω για 135 που αντε να εχουμε 5-10 στην Ελλαδα...)

Dim77
10-06-19, 22:27
Δεν είναι θέμα αν η 116 είναι πισωκινητη και αν υπερστρεφει.
Το θέμα είναι η πλατφόρμα να είναι πισωκινητη.
Ώστε να έχει εξαρχής το σωστό σχεδιασμό σε όλα τα παρελκόμενα, να σχεδιαστεί με το μοτέρ κατά μήκος.
Όταν η πλατφόρμα σχεδιαστεί προσθιοκινητη, τότε το ///Μ τούμπανο σιεσελ κλπ....θα το βγάλουν 4κινητο "γιατί είναι καλύτερα "... Οπότε μη χαίρεστε και για τα υπόλοιπα...
Κρατήστε τα παλιά που τελικά σε όλες τις μάρκες έχουν κάτι πιο ξεχωριστό και "αυτοκινητιστικό", που κάνουν την ιδιοκτησία τους να αποκτά νόημα, από τα νέα μοντέλα λεωφορεία-ταξί προορισμένα μόνο για λιζινγκ.

Fanatic
10-06-19, 23:29
Σαφώς και θα κρατήσω το παλιό και έχω και άλλες απαιτήσεις από το παλιό μου ως "ειδικο". Αλλά να σας πω κάτι...τρέχουν τα σάλια μου όταν βλέπω κάτι Α45 AMG...δεν θα το κρύψω. Εκεί δηλαδή που η βάση ήταν πρόσθιοκινητη πως μας φάνηκε που έχει κάνει σουβλάκι κάθε αντίστοιχη BMW και σε πωλήσεις και σε επιδόσεις αλλά έχει και αυτό το κάτι του ειδικού που στις μέρες μας έχει χαθεί. Αυτό είδε η bmw και προσπαθεί πλέον να το αντιγράψει. Ξεφτίλα μεν αλλά τα νούμερα θα μιλήσουν στην τελική.

BMW Power
11-06-19, 07:47
Το νόημα είναι ότι μιας και η εταιρία μπορεί να με κάνει να θέλω ένα Μ2, δεν θα πεθάνω με το γεγονός ότι η 1 και πριν από αυτή, η Χ1, Χ2, 2 Active tourer και 2 Gran tourer είναι FWD. Εννοείτε πως θα προτιμούσα να είναι πισωκίνητα και με θλίβει η εικόνα αλλά μέχρι εκεί.

nik200
12-06-19, 10:32
η λογικη λεει οτι εφοσον το πατωμα της σειρας 1 ειναι mini..τοτε προφανως θα ειναι ενα εξημερωμενο mini απο κατω (πιο mainstream προσεγγιση)...φυσικα και ειναι ενα καλο και οδηγοκεντρικο αμαξι..που μεταξυ μας..περα απο τα οποια προβληματα βγαζει...ειναι ενα φανταστικο αμαξακι...αρα γιατι παραπονιομαστε?

εγω για ενα αναρωτιεμαι...m2 σε τι πατωμα θα βγαλουν και γενικα 2αρα????

Dim77
12-06-19, 11:43
η λογικη λεει οτι εφοσον το πατωμα της σειρας 1 ειναι mini..τοτε προφανως θα ειναι ενα εξημερωμενο mini απο κατω (πιο mainstream προσεγγιση)...φυσικα και ειναι ενα καλο και οδηγοκεντρικο αμαξι..που μεταξυ μας..περα απο τα οποια προβληματα βγαζει...ειναι ενα φανταστικο αμαξακι...αρα γιατι παραπονιομαστε?

εγω για ενα αναρωτιεμαι...m2 σε τι πατωμα θα βγαλουν και γενικα 2αρα????

Προσθιοκίνητο Νίκο...πιθανότατα για όλους τους λόγους που δικαιολογείτε τη σειρά 1.
Ετσι και αλλιώς μόνο του θα οδηγεί με τους αυτόματους πιλότους κτλ... οπότε τι σημασία θα έχει...

Fanatic
12-06-19, 18:27
η λογικη λεει οτι εφοσον το πατωμα της σειρας 1 ειναι mini..τοτε προφανως θα ειναι ενα εξημερωμενο mini απο κατω (πιο mainstream προσεγγιση)...φυσικα και ειναι ενα καλο και οδηγοκεντρικο αμαξι..που μεταξυ μας..περα απο τα οποια προβληματα βγαζει...ειναι ενα φανταστικο αμαξακι...αρα γιατι παραπονιομαστε?

εγω για ενα αναρωτιεμαι...m2 σε τι πατωμα θα βγαλουν και γενικα 2αρα????

Λογικά 4κινητο...όπως η Μ5.

BMW Power
12-06-19, 22:36
Πάντως το νέο Μ3/Μ4 θα είναι διαθέσιμο και πισωκίνητο.
(Δείτε τώρα τι γράφουμε και δεν αυταναφλέγεται το κινητό!)
Οπότε λογικά και το Μ2 θα είναι πισωκίνητο, ειδικά μετά την τεράστια επιτυχία του!

manosm3
13-06-19, 00:03
Οπότε λογικά και το Μ2 θα είναι πισωκίνητο, ειδικά μετά την τεράστια επιτυχία του!
Btw προχτες που ημουν αντ/πεια ρωτησα πληροφοριες και ζητησα μια προσφορα για Μ2 Comp χειροκίνητο. Οταν ο πωλητης ακουσε τη λεξη χειροκινητο νομιζε οτι μπηκα στο σπανο να παραγγειλω σουβλακια. Μου μιλησε μετα απο 30" και μου ειπε "και τα 12 που εχουμε πουλησει ειναι ημιαυτοματα και δε θα το πουλησεις ποτε το χειροκίνητο" :icon02:

m_power_lunatic
13-06-19, 00:20
Btw προχτες που ημουν αντ/πεια ρωτησα πληροφοριες και ζητησα μια προσφορα για Μ2 Comp χειροκίνητο. Οταν ο πωλητης ακουσε τη λεξη χειροκινητο νομιζε οτι μπηκα στο σπανο να παραγγειλω σουβλακια. Μου μιλησε μετα απο 30" και μου ειπε "και τα 12 που εχουμε πουλησει ειναι ημιαυτοματα και δε θα το πουλησεις ποτε το χειροκίνητο" :icon02:

Oταν σου ειπε ετσι ρε Μανο γιατι δεν του είπες οτι ''σε φανταζομαι κρεμασμενο αναποδα απο το ανυψωτικο απο την γραβατα''?????????:icon02:

Fanatic
13-06-19, 08:45
Καλά τα ίδια μου έλεγε και εμένα κάποτε για 218 που είχα ρωτησει. Πάντως η πραγματικότητα είναι αυτή. Πιο πολλά θα είναι τα dct γιατί αυτά ζητάει ο κόσμος. Δεν νομίζω να πιέζονται όλοι να αγοράσουν dct. Ναι καλή η επιλογή του χειροκινητου, δεν το συζητώ, αλλά αυτοί αμάξια πουλάνε, λεφτά θέλουν να βγάλουν και προφανώς πιάνει.

Dim77
13-06-19, 08:52
Πάντως το νέο Μ3/Μ4 θα είναι διαθέσιμο και πισωκίνητο.
(Δείτε τώρα τι γράφουμε και δεν αυταναφλέγεται το κινητό!)
Οπότε λογικά και το Μ2 θα είναι πισωκίνητο, ειδικά μετά την τεράστια επιτυχία του!

:icon18:
Btw προχτες που ημουν αντ/πεια ρωτησα πληροφοριες και ζητησα μια προσφορα για Μ2 Comp χειροκίνητο. Οταν ο πωλητης ακουσε τη λεξη χειροκινητο νομιζε οτι μπηκα στο σπανο να παραγγειλω σουβλακια. Μου μιλησε μετα απο 30" και μου ειπε "και τα 12 που εχουμε πουλησει ειναι ημιαυτοματα και δε θα το πουλησεις ποτε το χειροκίνητο" :icon02:

Χαχαχα:icon18:

Καλά τι τους νοιάζει αν θα το πουλήσεις εσύ μετά, αφού το ευχαριστηθείς;

manosm3
13-06-19, 09:37
:icon18:


Χαχαχα:icon18:

Καλά τι τους νοιάζει αν θα το πουλήσεις εσύ μετά, αφού το ευχαριστηθείς;

///Μ stands for Marketing πλέον. Η οδηγικη ευχαριστηση ειναι στις οθονες, τα ψηφιακα κοντερ και στα κουμπια που ανοιγοκλεινουν το πορτ παγκαζ... :pth:
Ρωτησα γιατι ηταν τοσο χαμηλη η τιμη του Ε46Μ που ειχαν πριν λιγο καιρο και ειπε οτι αυτα ειναι παλια αυτοκινητα, δεν τα θελει κανεις τωρα πια :icon02:

Dim77
13-06-19, 09:59
///Μ stands for Marketing πλέον. Η οδηγικη ευχαριστηση ειναι στις οθονες, τα ψηφιακα κοντερ και στα κουμπια που ανοιγοκλεινουν το πορτ παγκαζ... :pth:
Ρωτησα γιατι ηταν τοσο χαμηλη η τιμη του Ε46Μ που ειχαν πριν λιγο καιρο και ειπε οτι αυτα ειναι παλια αυτοκινητα, δεν τα θελει κανεις τωρα πια :icon02:

Καλύτερα...φτηνότερα για αυτούς που θέλουν τα ''παλιά''.:king:

Fanatic
13-06-19, 10:15
Καλύτερα...φτηνότερα για αυτούς που θέλουν τα ''παλιά''.:king:

Εντάξει έπεσε σε χαρτογιακα πολίτη. Δεν σέβεται καν την εταιρία που τον πληρώνει. Ο σωστός πωλητής θα έλεγε ότι ήταν καλή ευκαιρία γιατί ήταν αυτοκίνητο πελάτη από αντικατάσταση (που μάλλον έτσι ήταν και το αγόρασαν κοψοχρονια). Η απάντηση είναι παλιά και δεν τα θελει κάνεις δείχνει τουλάχιστον έλλειψη επαγγελματισμού. Βέβαια τι να πεις για τους πωλητές αυτοκινήτων? Υπάρχει πραγματικά πωλητής? Δεν έχω γνωρίσει ποτέ σωστό πωλητή σε αντιπροσωπεία(όχι μόνο BMW). Ότι σου λένε τα διαβάζουν από το έντυπο, εχουν συνήθως φοβερό τουπε και το παίζουν και πωλητές με @@ επειδή μπορεί να πουλήσουν σε κάποιον ένα Χ6 (που θα το αγόραζε ακόμα και αν μιλούσε σε χιμπατζή).

Dim77
13-06-19, 10:20
Εντάξει έπεσε σε χαρτογιακα πολίτη. Δεν σέβεται καν την εταιρία που τον πληρώνει. Ο σωστός πωλητής θα έλεγε ότι ήταν καλή ευκαιρία γιατί ήταν αυτοκίνητο πελάτη από αντικατάσταση (που μάλλον έτσι ήταν και το αγόρασαν κοψοχρονια). Η απάντηση είναι παλιά και δεν τα θελει κάνεις δείχνει τουλάχιστον έλλειψη επαγγελματισμού. Βέβαια τι να πεις για τους πωλητές αυτοκινήτων? Υπάρχει πραγματικά πωλητής? Δεν έχω γνωρίσει ποτέ σωστό πωλητή σε αντιπροσωπεία(όχι μόνο BMW). Ότι σου λένε τα διαβάζουν από το έντυπο, εχουν συνήθως φοβερό τουπε και το παίζουν και πωλητές με @@ επειδή μπορεί να πουλήσουν σε κάποιον ένα Χ6 (που θα το αγόραζε ακόμα και αν μιλούσε σε χιμπατζή).

Ναι, έτσι είναι. Και εγώ θυμάμαι παλαιότερα σε 2 BMW ειδικά, λες και είχαν οδηγία να πουλήσουν BMW (ότι μοντέλο θέλετε συμπληρώστε) αυτόματο-δέρμα-μεταλλικό χρώμα...όχι άλλα πράγματα και μπερδευτεί ο άνθρωπος...

Σε μια παραγγελία αυτοκινήτου της οικογένειας...
-Αυτόματο κιβώτιο να βάλετε
-Χμμμ...δε θέλω προτιμώ χειροκίνητο
-Δε θα μπορείτε να το πουλήσετε
-Δε θέλω να το πουλήσω...να το αγοράσω θέλω (και να το οδηγήσω)

BMWdakias
13-06-19, 12:46
Πάντως τώρα στα 38 και κάνοντας ~50χλμ τη μέρα πήγαινε/έλα τη δουλειά, για καθημερινό δεν υπήρχε περίπτωση να αγοράσω χειροκίνητο.
Μ2 CS από την άλλη θα επέτρεπα και να με πυροβολήσετε αν έπαιρνα αυτόματο.

Fanatic
13-06-19, 18:23
Πάντως τώρα στα 38 και κάνοντας ~50χλμ τη μέρα πήγαινε/έλα τη δουλειά, για καθημερινό δεν υπήρχε περίπτωση να αγοράσω χειροκίνητο.
Μ2 CS από την άλλη θα επέτρεπα και να με πυροβολήσετε αν έπαιρνα αυτόματο.

Εντάξει δεν είναι ομως αυτόματο. :peepwall:
Εγώ πάντως με το SMG για το οποίο τόσο με είχε τρομάξει όλο το net δεν πιστεύω ότι έχω μειωμένο επίπεδο απόλαυσης. Ίσα ίσα. Καταλαβαίνω την ανάγκη για χειροκίνητο από πολλούς ώστε να νιώσουν ότι ακόμα τα πράγματα είναι αναλογικα, όμως αν ζήσεις λίγο με σειριακό σε κερδίζει. Όχι ολους βεβαια, στην τελική είμαστε όλοι διαφορετικοί, εμένα πάντως από εκεί που δεν το περίμενα με κερδισε ενώ ήμουν πολύ σκεπτικός πριν την αγορα.

nik200
14-06-19, 08:55
παιδια το m2 που ειχα δοκιμασει ηταν αυτοματο..

και ναι αν και δεν εχω αγορασει ποτε m αυτοματο...αυτο ηταν τοσο καλο που θα το σκεφτομουν και αυτοματο...

BMW Power
14-06-19, 09:44
Το λάθος που κάνει ο περισσότερος κόσμος γενικά στην αγορά του αυτοκινήτου, είναι το λάθος που κάνει και στην αγορά οποιουδήποτε καταναλωτικού αγαθού. Πέφτει θύμα του marketing και δεν αγοράζει σύμφωνα με τις ανάγκες του αλλά σύμφωνα με αυτό που προστάζει η αγορά.

Αν οι ανάγκες σου είναι για Μ2 αυτόματο, αυτό θα πρέπει να πάρεις.

Οι περισσότεροι πάντως που αγοράζουν Μ στις μέρες μας είναι μόνο για εντυπωσιασμό και επειδή είναι το top of the range μοντέλο της εκάστοτε σειράς.
Δεν θα χρησιμοποιήσουν ούτε στο 50% τις δυνατότητές του.

BMWdakias
14-06-19, 12:21
Προσωπικά πάντως όταν δήγησα DSG στο καινούριο Golf GTI (7αρι-8αρι ούτε που ξέρω πριν κανα δίμηνο στη Γερμανία) ξενέρωσα τελείως. Που είναι αυτές οι αστραπιαίες αλλαγές ρε παιδιά λολ
Αν το SMG είναι πιο αργό από αυτό, απορώ ποιος το παίρνει αυτόματο για να το Οδηγήσει.
Πλέον μπορείς να φτιάξεις και πρόγραμμα για rev-matching σε χειροκίνητο, για πραγματικά σπορ κατασκευές δε βρίσκω λόγο για αυτόματο. Εξαιρούνται τα exotics.

Fanatic
14-06-19, 14:48
Προσωπικά πάντως όταν δήγησα DSG στο καινούριο Golf GTI (7αρι-8αρι ούτε που ξέρω πριν κανα δίμηνο στη Γερμανία) ξενέρωσα τελείως. Που είναι αυτές οι αστραπιαίες αλλαγές ρε παιδιά λολ
Αν το SMG είναι πιο αργό από αυτό, απορώ ποιος το παίρνει αυτόματο για να το Οδηγήσει.
Πλέον μπορείς να φτιάξεις και πρόγραμμα για rev-matching σε χειροκίνητο, για πραγματικά σπορ κατασκευές δε βρίσκω λόγο για αυτόματο. Εξαιρούνται τα exotics.

Το SMG είναι πιο αργό στις αλλαγές (80ms) από οποιοδήποτε διπλού συμπλέκτη (40ms) αλλά σου ρίχνει μια πολύ εντυπωσιακή κλωτσιά. Με τέρμα γκάζι είναι αρκετά brutal. Στην καθημερινή οδήγηση χαλαρά θέλει λίγο συνήθεια. Ένα χέρι κάνει την αλλαγή σε περίπου 400-500ms έτσι για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης.

nik200
18-06-19, 10:47
Το λάθος που κάνει ο περισσότερος κόσμος γενικά στην αγορά του αυτοκινήτου, είναι το λάθος που κάνει και στην αγορά οποιουδήποτε καταναλωτικού αγαθού. Πέφτει θύμα του marketing και δεν αγοράζει σύμφωνα με τις ανάγκες του αλλά σύμφωνα με αυτό που προστάζει η αγορά.

Αν οι ανάγκες σου είναι για Μ2 αυτόματο, αυτό θα πρέπει να πάρεις.

Οι περισσότεροι πάντως που αγοράζουν Μ στις μέρες μας είναι μόνο για εντυπωσιασμό και επειδή είναι το top of the range μοντέλο της εκάστοτε σειράς.
Δεν θα χρησιμοποιήσουν ούτε στο 50% τις δυνατότητές του.

ακριβως ετσι εγινε και με τα diesel...που πανε για καταργηση..σε λιγακι...

πραγματι τα m εχουν γινει απλα το κορυφαιο μοντελο...και οχι το πιο ψαγμενο..οπως ηταν καποτε..γιατι το πιο ψαγμενο ειχε και συμβιβασμους....θα κοπαναγε..θα ηταν εκνευριστικο στην πολη και πολλα πολλα αλλα...τωρα υπαρχει φοβερη εξελιξη..αλλα πλην ελαχιστων εξαιρεσεων βλεπε m2, m4 cs κτλ κτλ...ολα τα υπολοιπα εχουν παει προς τη λαθος κατευθυνση...

BMW Power
18-06-19, 18:10
Έχουν βρει κενό φίλε στην αγορά και για αυτό φτιάχνουν"ειδικές" εκδόσεις βλέπε competition, cs, gts για αυτόν που πραγματικά θέλει καλό ειδικό αυτοκίνητο αλλά δεν θέλει να δώσει και 300.000!