PDA

Επιστροφή στο Forum : νέος χωρίς BMW :(


jimbo
14-03-06, 04:36
καλημέρα σας, είμαι νέος, το όνομα μου είναι Δημήτρης και είμαι φοιτητής πληροφορικής, δεν οδηγώ bmw αλλά ένα κορόλλα `93 του πατέρα μου, λατρεύω όμως τα BMW και ευελπιστώ να πάρω σύντομα ένα, ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα και να με δεχτείτε στην παρέα σας,
σας ευχαριστώ πολύ

alexcsl
14-03-06, 07:32
καλωσήρθες Δημήτρη, καλή περίηγηση και με το
καλό να "μπεις για τα καλά" στο club!

Dark_Niaou
14-03-06, 07:35
Καλως ήρθες φίλε στην παρέα μας!! Ολοι έχουμε κοινή την τρέλα για τα αυτοκίνητά μας....

geovass
14-03-06, 09:34
Καλος ηρθες Δημητρη!
Σου ευχομαι να παρεις συντομα μια BMW !!

jimbo
14-03-06, 10:53
σας ευχαριστώ πολύ παιδιά, ελπίζω και κάποια στιγμή να γνωριστούμε και από κοντά

Geo_3D
14-03-06, 10:55
Καλως μας ηρθες αδερφε
Με το καλο να ερθει και η μπεμπα!!!

papajim
14-03-06, 15:44
Καλωσόρισες στην παρέα μας και με το καλό να αποκτήσεις το bmw που επιθυμείς!!

Xeno-318is
14-03-06, 16:41
Kαλωστονα!!
Για "φοτιτικο" BMW προτεινω ε30!!! Ειναι τεσταρισμενο απο πολλους φοιτιτες!!
Πλακα κανω...Καλοταξιδο το Corolla-ki και με το καλο να ερθει ο ελικας!!

ioanna
14-03-06, 16:43
Καλώς όρισες στο κλαμπ και σύντομα με την μπέμπα που επιθυμείς!!! Καλή διαμονή!!!

makman
14-03-06, 17:22
Καλος ηρθες Δημητρη!
Σου ευχομαι να παρεις συντομα μια BMW !!
καλως ηρθες και απο μενα...εδω εγω στις πρωτες συναντησεις πηγαινα με το ATOS.μακαρι να την αποκτησεις γρηγορα....μεχρι τοτε διασκεδασε μαζι μας.οπως λεει και ο dark-niaou "η τρελλα εδω μεσα ειναι μια και κοινη σε ολους μας".

Fanis
14-03-06, 21:53
Καλως ήρθες...και σύντομα σου εύχομαι να αποκτήσεις την BMW που επιθυμείς!!!

jimbo
15-03-06, 03:38
σας ευχαριστώ πολύ παιδιά, πραγματικά δεν περίμενα τέτοια υποδοχή αφού δεν έχω έλικα :) Πλάκα πλάκα σκέφτομαι μόλις μαζέψω κανά φράγκο να πάρω ένα Μ3 Ε30, είναι καλό και όχι μόνο για φοιτητές! :) και μετά στην σχολή με το.... πλάι!!!

Xeno-318is
15-03-06, 03:45