PDA

Επιστροφή στο Forum : Σε 2 χρόνια τα πρώτα BMW με υδρογόνο.


papajim
15-03-06, 23:39
Σε περίπου 2 χρόνια,η bmw θα παρουσιάσει στους αγοραστές τα πρώτα μοντέλα της σειράς 7 που θα χρησιμοποιούν υδρογόνο ως καύσιμο. Οι πωλήσεις υπολογίζεται να ξεκινήσουν το 2010.
Τα πρώτα μοντέλα που θα σταλθούν στις αντιπροσωπείες θα είναι υβριδικά,υπό την έννοια οτι θα φορούν 2 κινητήρες,έναν με καύση υδρογόνου και έναν με συμβατικό καύσιμο.Η επιλογή αυτή είναι απαραίτητη για την αντιμετώπιση του,αρχικά,ελάχιστου αριθμού διανομέων υδρογόνου.Η λύση της 7αρας αποτελεί προς το παρόν μονόδρομο,λόγω του μεγάλου όγκου που θα καταλαμβάνουν τα 2 διαφορετικά ρεζερβουάρ.Τελικός σκοπός της εταιρείας είναι η υιοθέτηση της παραπάνω τεχνολογίας σε όλη τη γκάμα των μοντέλων.
Το πιο γρήγορο πρωτότυπο που παρουσίασε ποτέ η εταιρεία,ήταν το H2R στην έκθεση του Παρισιού το 2004.Είχε αυτονομία 300χλμ και 0-100 σε 6".

πηγή: il corriere della sera

jimbo
16-03-06, 06:57
δεν ξέρω... δεν πολυαρέσει όλο αυτλο το μπαμ τον τελευταιο καιρό με το υδρογόνο, οκ, μπορεί να πετύχουν κάποια στιγμή πολύ καλές επιδόσεις, αλλά όλο το νταβαντούρι που είχαμε με τον είχο του κινητήρα στα ψιλά τι θα γίνει???και θα είναι και ο τρόπος λειτουργείας τουσ κατά πολύ διαφορετικος...

GiorgosBMW
16-03-06, 11:28
Δεν ξερω παιδια εγω το υδρογονο δεν το εμπιστευομαι γιατι μιλαμε για ενα καυσιμο που δεν εχει ξαναακουστει και εκτος αυτου θα ειναι και πολυ ακριβη μορφη καυσιμου πιστευω!οσο για το θορυβο του κινητηρα πιστευω πως θα ειναι πολυ μικρος!

NAtS
16-03-06, 16:09
Το υδρογόνο και το βιοντίζελ είναι το (μακρυπρόθεσμο) μέλλον της αυτοκίνησης.

Δεν ξερω παιδια εγω το υδρογονο δεν το εμπιστευομαι γιατι μιλαμε για ενα καυσιμο που δεν εχει ξαναακουστει και εκτος αυτου θα ειναι και πολυ ακριβη μορφη καυσιμου πιστευω!οσο για το θορυβο του κινητηρα πιστευω πως θα ειναι πολυ μικρος!
Το υδρογόνο είναι το άτομο που βρίσκεται στην περισσότερη πληθώρα πάνω στην γη. Το καλύτερο που έχουν να κάνουν σε τέτοιο αμάξι είναι να προσαρμόσουν συσκευή που να διασπάει το H2O σε Η και O. Έτσι, το αμάξι θα κινείται ουσιαστικά με ...νέρο, και θα αποβάλλει στην ατμόσφαιρα οξυγόνο. Τι πιο φιλικό προς το περιβάλλον;

Fanatic
16-03-06, 19:18
Aσε που αργα η γρηγορα θα μεινουμε απο βενζινη...παγκοσμιως...σε μια 25ετια για παραδειγμα πιστευω(και εχω ακουσει) οτι τα αποθεματα μαυρου χρυσου θα εχουν εξαντληθει...με τι νομιζετε θα κινουμαστε??Καποια διαφορετικη πηγη ενεργειας για αυτοκινηση πρεπει να ερευνηθει,αναπτυχθει και τελειοποιειθει...

Xeno-318is
16-03-06, 22:47
Φιλικο προς το περιβαλον ειναι το υδρογονο.
Προς τον ανθρωπο δεν ειναι...Το μεγαλητερο προβλημα της BMW σαυτο το project ηταν πως 8α κανει ολο το αυτοκινητο ασφαλες σε περιπτωση ατυχηματος...Eχετε δει βομβα υδρογονου να κανει μποουυυμ???Κολιμπιθροξυλο δε μενει ορθιο...
Τελικα λεει με ηλεκτροβανες και ενα σωρο ανεπιστροφες βαλβιδες το κανανε να ειναι και ασφαλες!!Παντως δε θαθελα ναμουνα μεσα στο πρωτο Crash-test!!

papajim
16-03-06, 22:50
Eχετε δει βομβα υδρογονου να κανει μποουυυμ???Κολιμπιθροξυλο δε μενει ορθιο...

Σωστός...βλέπε Zeppelin!!

handball-n11
18-03-06, 17:44
Ελεοσ. Η Σουηδια εχει γυρω στα 20.000 Φορδ Φοκουσ τα οποια λειτοτργουν με τον ιδιο τροπο. με 2 ρεζερβουαρ. Η διαφορα ειναι οτι Σουηδια τα παλικαρια ειναι φοβεροι στις καινοτομιες και ετσι εχουν αρκετα "καταληλλα" βεζιναδικα. Επισης διαβασα στο R&D πως ο Χοντα (νομιζω ) ειναι στον δρομο για την κατασκευη μιας

handball-n11
18-03-06, 17:54
Ελεοσ. Η Σουηδια εχει γυρω στα 20.000 Φορδ Φοκουσ τα οποια λειτοτργουν με τον ιδιο τροπο. με 2 ρεζερβουαρ. Η διαφορα ειναι οτι Σουηδια τα παλικαρια ειναι φοβεροι στις καινοτομιες και ετσι εχουν αρκετα "καταληλλα" βεζιναδικα. Επισης διαβασα στο R&D πως η Χοντα (νομιζω ) ειναι στον δρομο για την κατασκευη μιας συσκευης που μπορει να εγκασταθει στο σπιτι του καθενα και κανει ακριβως αυτην την δουλεια που αναφερθηκε. Θα αποθηκευει το υδρογονο σε μια μια φιαλη και το υπολοιπο που δεν ειναι τιποτε αλλο απο νερο που θα διοχετευται στο υπολοιπο σπιτι, μαλιστα λογο της διεργσασιασ το νερο αυτο ειναι ζεστο !. Καλο ακουγεται ετσι δεν ειναι ?? Το προβλημα ειναι αλλου. Ποσοι διατιθονται να αγορασουν ενα υδρογονικο αυτοκινιτο το οποιο θα βοηθησει στην καταπολεμιση της ρυπανσης? Τι θα επιλεγατε εσεις ....... Ενα Mustang ασ πουμε η ενα υδρογονικο Focus???!!!!!!!

papajim
18-03-06, 23:50
Τι θα επιλεγατε εσεις ....... Ενα Mustang ασ πουμε η ενα υδρογονικο Focus???!!!!!!!

Focus ίσως όχι,αλλά μια 7αρα ή άλλη bmw αργότερα (και με τις επιδόσεις του H2R μάλιστα),γιατί όχι.
Φυσικά πρέπει να παραδεχτούμε πώς μια καινοτομία τέτοιου βεληνεκούς θέλει πολύ χρόνο για να γίνει αποδεκτή και θα χρειαστεί το λιγότερο μια δεκαετία, για να κερδίθει μια μερίδα αγοραστών....και για να αντιμετωπιστούν όλα τα προβλήματα που πιθανόν να προκύψουν στο πέρασμα από το πρωτότυπο στο προϊόν.

handball-n11
19-03-06, 12:52
Στην Ελλαδα ομως πιστευω πως λογο της νοοτροπιας θα αργησουν παρα πολυ να εισαχθουν τετοιου ειδουσ αμαξια..... Και λογο χρηματων αλλα κυριως λογο το οτι καθε τι καινουργιο θελει χρονο μεχρι να το συνιθησουν οι καταναλωτες .... ποσο μαλλον αυτουσ οι οποιοι δεν εχουν γνωσεις γυρω απο το θεμα.