PDA

Επιστροφή στο Forum : ανθρακονημα


MZ3
17-03-06, 00:45
απο παλια ηξερα οτι εξατμησης ανθρακονημα για μοτο υπηρχαν..
με απορια διαπιστοσα χτες οτι ανθρακονημα εξατμιση για αμαξη δεν υπαρχη η μιπος υπαρχει? ξερη κανεις? και αν δεν υπαρχει πιος ο λογος? π.χ ειναι ακριβη και επικηνδινο να γηνει χιλια κοματακια ας πουμαι ... τι αλο να υποθεσο?
αν κανεις ξερη που μπορο να βρο κανα τελικο απο ανθρακονημα θα παρακαλουσα να μου ελεγε ;)

apostolos_m3
17-03-06, 09:01
Βγαινουνε και για συμβατικα αμαξια αλλα αυτην την στιγμη μου διαφευγουν..

Σκεφτεσαι να βαλεις στο αμαξι σου δηλαδη και ρωτας?

Γιατι αν ναι μου φενεται λιγακι τραβηγμενο για μια τετοια εξατμιση να μπει πανω σε Bmw..ειναι για xtreme καταστασεις:bricks1:

danis
17-03-06, 14:24
Επειδή ασχολούμαι με μηχανές και γνωρίζω από εξατμίσεις,θα σου πρότεινα να κοιτάξεις σε τιτάνιο,γιατί είναι ισχυρότερο σαν υλικό (δεν σπάει όπως το ανθρακόνημα) και με καλύτερη αντοχή στις θερμοκρασίες.(στο δικό μου να φανταστείς επειδή είναι δικύλινδρο και αναπτύσει μεγάλες θερμοκρασίες,δεν βγάζει από ανθρακόνημα η πιο γνωστή εταιρία γιατί δεν αντέχει λένε)
Από βάρος και τα δύο πούπουλα...
Από τιμή είναι παραπλήσια...

Τώρα για αμάξια δεν ξέρω αν βγάζουν με ανθρακόνημα...

Εγώ πάντως στη δικιά μου μοτό έχω από τιτάνιο και το θεωρώ μονόδρομο.:smokin:

MZ3
17-03-06, 14:37
οκ ευχαριστω! θα εχω το τιτανιο στα υποψιν μου λοιπον αν αλαξω τπτ (τελικο)

alexk
17-03-06, 15:07
να κοιτάξεις σε τιτάνιο,γιατί είναι ισχυρότερο σαν υλικό (δεν σπάει όπως το ανθρακόνημα) και με καλύτερη αντοχή στις θερμοκρασίες.(στο δικό μου να φανταστείς επειδή είναι δικύλινδρο και αναπτύσει μεγάλες θερμοκρασίες,δεν βγάζει από ανθρακόνημα η πιο γνωστή εταιρία γιατί δεν αντέχει λένε)

Αγαπητέ φίλε. Πιστεύω η επιλογή μεταξύ τιτανίου ή carbon, είναι πιο πολύ προσωπικό θέμα, παρά τόσο ουσίας. Το ανθρακόνημα αντέχει σε μεγάλες θερμοκρασίες. Βέβαια, όπως ανέφερες, το τιτάνιο έχει πάρα πολύ καλή μηχανική αντοχή, μικρό βάρος και κυρίως μικρή θερμοπερατότητα. Αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα, μιας και η θερμοκρασία που έχουν τα καυσαέρια διώχνεται προς τα πίσω (από την μπούκα της εξάτμισης) και όχι από το μέταλλο αυτό καθεαυτό. Αυτό οδηγεί και σε καλύτερη θερμική απόδοση του συστήματος εξαγωγής.

Μου φαίνεται περίεργο που δεν βγάζουν εξατμίσεις ανθρακονημάτινες για το μηχανάκι σου.

Τώρα φίλε ΜΖ3. Στα μηχανάκια συνήθως βάζουν εξατμίσεις φτιαγμένες από εξωτικά υλικά (τιτάνιο, ανθρακόνημα) για να κερδίσουν σε βάρος. Το ίδιο συμβαίνει και άν βάλεις μια εξάτμιση τιτανίου στο αυτοκίνητο σου. Το κόστος όμως σε σχέση με το αντίκρυσμα είναι δυσανάλογα μεγάλο. Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι μια εξάτμιση τιτανίου όταν ζεσταθεί, παίρνει αυτό το πολυπόθητο μπλε ηλεκτρίκ χρώμα και επιπλέον, γουστάρεις που ξέρεις ότι έχεις βάλει το καλύτερο υλικό στο μωρό σου!

Αδερφός μέλους του club, έχει βάλει τρελό τελικό τιτανίου σε Toyota MR2. Η αλήθεια είναι ότι κέρδισε πολύ σε βάρος και το look είναι φοβερό (ο ήχος ούτως ή άλλως).

Για εμένα, άν μπορείς να διαθέσεις τα χρήμματα, βάλε μια τιτανίου.
H GruppeM φτιάχνει, αλλά για Μ3 μόνο... link (http://www.gruppemeurope.com/exhaust.html)

danis
17-03-06, 16:20
Αγαπητέ φίλε. Πιστεύω η επιλογή μεταξύ τιτανίου ή carbon, είναι πιο πολύ προσωπικό θέμα, παρά τόσο ουσίας. Το ανθρακόνημα αντέχει σε μεγάλες θερμοκρασίες. Βέβαια, όπως ανέφερες, το τιτάνιο έχει πάρα πολύ καλή μηχανική αντοχή, μικρό βάρος και κυρίως μικρή θερμοπερατότητα. Αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα, μιας και η θερμοκρασία που έχουν τα καυσαέρια διώχνεται προς τα πίσω (από την μπούκα της εξάτμισης) και όχι από το μέταλλο αυτό καθεαυτό. Αυτό οδηγεί και σε καλύτερη θερμική απόδοση του συστήματος εξαγωγής.

Μου φαίνεται περίεργο που δεν βγάζουν εξατμίσεις ανθρακονημάτινες για το μηχανάκι σου.



Φίλε Alexk,πίστεψε με εκτός από προσωπικό θέμα είναι και θέμα ουσίας,στα μηχανάκια τουλάχιστον.Για αμάξια είπα οτι δεν γνωρίζω,οπότε πάω πάσο.

Είναι κρίμα να δίνεις τόσα λεφτά και μετά να τρέχεις να αλλάζεις εξάτμιση στην εγγύηση γιατί έκανε κάποιο σπασιματάκι στο "ράψιμο" του κάρμπον ή κάπου μάυρισε.
Στο λέω από προσωπική εμπειρία και γνώση και μάλιστα με κορυφαίες εταιρίες στο χώρο και όχι κουκουρούκου!:)

Όταν πήγα να βάλω στο δικό μου (aprilia tuono 1000) είχα ρωτήσει αν βγαίνει και κάρμπον απλά για να δω τη διαφορά τιμής,μιας και το τιτάνιο είναι φωτιά...
Η απάντηση ήταν αρνητική και μετά από ψάξιμο διαπίστωσα οτι ειδικά στα μεγάλα δικύλινδρα υπάρχουν πολλά προβλήματα αντοχής λόγω πολύ υψηλών θερμοκρασιών σε εφαρμογές 2 σε 1 αφού πιέζεται πιο πολύ το μονό τελικό.Σε εφαρμογές 2 σε 2 δεν ακούστηκαν προβλήματα...
Η εταιρία που αναφέρομαι είναι η Akrapovic(Νο1 παγκοσμίως).
Το βάρος που κέρδισα είναι γύρω στα 5 κίλα μόνο για το τελικό με κόστος 600 ευρώ!Απίστευτο νούμερο...
Σε αμάξι όμως δεν θα έβαζα ποτέ γιατί 10πχ κιλά δεν λένε και πολλά για ένα αμάξι.Θα έριχνα αλλού το χρήμα...

danis
17-03-06, 16:28
Τώρα είδα οτι έχεις και εσύ ένα ωραίο R1...:cheers:
Ο αδερφός μου πληροφοριακά είχε βάλει σε R6 ολόσωμη MIG με τελικό ανθρακόνημα
και του είχε μαυρίσει σε δύο σημεία.Στο R1 έβαλε yoshimura τιτάνιο και 4 χρόνια τώρα είναι σαν καινούρια.

InsaneDriver
17-03-06, 17:19
H Csl του Sxint νομίζω έχει εξάτμιση τιτανίου. Όσο για το αποτέλεσμα...σαν ηλεκτρικό πριόνι ακούγεται.

MZ3
18-03-06, 05:03
ερωτευτηκα ..
http://www.eisenmann-technik.de/auspuffanlagen/produkte_zoom_zid_476.php