PDA

Επιστροφή στο Forum : HOT HATCHES UNDER 30K EURO


S38B38 Monsta
17-03-06, 09:48
Τελικά μπορώ να πω ότι μετά από μικρή επαφή με ASTRA OPC & FOCUS ST και αρκετά μεγαλύτερη με GOLF GTI, έχω ψιλο-μπερδευτεί. Και εξηγώ:

Το Golf το έχω συνηθίσει τόσο, που (εμφανισιακά) ουδεμία εντύπωση δεν μου προκαλεί πλέον. Οδηγικά παραμένει βέβαια από τα καλύτερα fwd. Μέσα, μου είναι αδιάφορο, ενώ μου τη 'σπάει' το 300 στο κοντέρ, που όχι μόνο δεν θα τα πιάσει ποτέ, αλλά ούτε καν θα τα πλησιάσει....not even in your wildest dreams buddy.... :)

Focus ST (μπλε σκούρο) εδώ και 5 μέρες περνάει μπροστά από το μαγαζί μου κάθε πρωι. Προχθές του άνοιξε λίγο τη 2α και το αυτοκίνητο κάνει ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ HXO!! Ακούστηκε μέχρι και η σκάστρα του! Μπράβο τους!! Κάτι ξέρουν μερικοί όταν λένε ότι τους θυμίζει τα παλιά 5-κύλινδρα quattro. Εχθες σταμάτησε, τα είπαμε και το είδα και με την ησυχία μου μέσα. Απλά πανέμορφο και ολοκληρωμένο σαν αυτοκίνητο.

ASTRA OPC ήρθε για πρώτη φορά χθες (μπλε ελεκτρικ) και επίσης είχα αρκετό χρόνο να το περιεργαστώ. Άγριο απ έξω, αλλά κάπου με χαλάει το πίσω μέρος με το πολύ μικρό παράθυρο, το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ χρωμιωμένο φιλετάκι κατά μήκος των πλαϊνών παραθύρων (τι σκεφτόντουσαν άραγε), και η (κατά τη γνώμη μου πάντα) κακόγουστη κεντρική οθόνη με τις ΚΙΤΡΙΝΕΣ (μπλιαχ!) γραμματοσειρές. Εκεί δηλαδή αξίζει να δώσεις τα παραπάνω ευρώ για την έγχρωμη με το navi. Επίσης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κρίνω τη ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ που ενώ έχουν ως στάνταρ εξοπλισμό στα φυλλάδια που δίνουν προβολείς BI-XENON, τα αμάξια έρχονται με XENON μόνο στη μεσαία σκάλα!! Προσοχή λοιπόν!

Όσο για το R32 το άκουσα επίσης να ανοιγει τη 2α του μπροστά από το μαγαζί μου και επίσης κάνει απίστευτο ήχο! Μόνο που δε θα δινα ποτέ 42Κ ++ για ένα Golf, απλά διότι at the end of the day it will still be a ......GOLF!

Βέβαια όλα τα παραπάνω αποτελούν μονάχα μία υποκειμενική άποψη.

Αυτά!

EVANGELOS
17-03-06, 13:51
Το μόνο plus του Golf V είναι η τεράστια υποστήριξη σε aftermarket (revo,abt,κτλ) και η δυνατότητα να εναλλάσεις μέρη (βελτιωμένα) από άλλα μοντέλα του group.
Συνεπώς αν σου αρέσει το Tuning έχει αυτό το καλό.
Επιπλέον η Vag έχει μακράν την μεγαλύτερη παράδοση σε απροβλημάτιστα υπερσυμπιεσμένα μοτέρ που έχουν "βγεί" απολύτως αξιόπιστα.

Κατά τα άλλα συμφωνώ είναι απλά golf και δεν έχει την απαραίτητη "αγριάδα"...

Μάλλον focus θα διάλεγα λόγω παράδοσης σε rc και homologation cars, το opc δεν το ξέρω και είναι η πρώτη προσπάθεια της opel σε τέτοια κατηγορία (εξαιρώ το calibra).

GS1821
17-03-06, 14:10
Eγω πάλι θα σου έλεγα 330ci ...........

apostolos_m3
17-03-06, 14:22
το φορντ ειναι πανεμορφο ειδικα η καινουρια εκδοση 2006 στ..σκοτωνει..αλλα ειναι audi και μπροστοκινητο

Nick_compact
17-03-06, 14:55
Ήξεραν τι έκαναν όταν έβαλαν κοντέρ 300... Γιατί ήδη κάποιες εταιρίες έβγαλαν κιτ βελτίωσης εως και 300 άλογα για το golf gti και δηλώνουν τελική 270 χιλιόμετρα...

Geo_3D
17-03-06, 15:09
το φορντ ειναι πανεμορφο ειδικα η καινουρια εκδοση 2006 στ..σκοτωνει..αλλα ειναι audi και μπροστοκινητο
Audi????Απο που ρε Αποστολε?Εγω ξερω οτι ο κινητηρας του ειναι ο ιδιος 5κυλινδρος turbo της Volvo

Octane
17-03-06, 15:23
Παρολο που μεγαλος fan των VW + γενικα του VAG,απορριπτω το Golf επειδη το esp του δεν απενεργοποιειται πληρως + επειδη μοιαζει παρα πολυ με καθε αντιστοιχο 1.4...

Το Focus σκιζει (ειδικα σε πορτοκαλι,ω ναι),για να μη μιλησω για ενα ασπρο με 19αρες + msdesign πακετο που ειδα πριν 1 μηνα!!!Με μια τουρμπινουλα + προγραμμα ειναι αλλου!!!
Σημειωση:Πετυχα ενα πορτοκαλι πριν λιγο καιρο απο Ribas μεχρι Βουλιαγμενης (με το Ibiza) + πηγαιναμε παντου μαζι!!Εκεινος 4 ατομα εγω 3 (με γεματο ντεποζιτο + χωρις over -κατι παιζει-).Ακομα + σε ανοιγμα απο σταση,εκεινος μπροστα εγω πισω του (που λογικα παταει πιο νωρις) στην τεταρτη τον μαζευα αργα!!

Τελικα ομως το OPC εξωτερικα στα ματια μου καραλεει,καθισματα τελεια,ταμπλω ομως που δυστυχως δε μου γενναει κανενα συναισθημα (ουτε ασπρο,ουτε μαυρο,απλα γκρι),ο ηχος του (οπως το ακουσα στο τελος της αναβασης στη Ριτσωνα) ειναι αλλου + με ενα μπλοκε στριβει παντου!!!:whip:

:+1: για το OPC λοιπον απο μενα!!

Υ.Γ.Α,στο RING το OPC εκανε ρεκορ στην κατηγορια των διλιτρων Hatchback με τον Manuel Reuter στο τιμονι + 8:33!!!:rockon:

Ενδεικτικα:
Honda Civic Type R (2001) - 8:47
Audi S3 - 8:41
Mini Cooper S Works - 8:55
Renault Clio sport V6 - 8:49
VW Golf Gti (2002) - 8:54
+
Honda S2000 - 8:39
Opel Speedster Turbo - 8:34

Geo_3D
17-03-06, 15:28
Οπως ειχε δειξει και ο Ιερεμιας (Jeremy) βαλε πρωτη και κανε μια δυνατη εκκινηση,και μετα βαλε και 2α,και συνεχισε να δινεις δυναμη.Ολα αυτα χωρις να κρατας το τιμονι,απλα να το εχεις στην ευθεια.Τα αποτελεσματα δεν ειναι και τα καλυτερα....
Για το OPC ολα αυτα

Octane
17-03-06, 15:40
Οπως ειχε δειξει και ο Ιερεμιας (Jeremy) βαλε πρωτη και κανε μια δυνατη εκκινηση,και μετα βαλε και 2α,και συνεχισε να δινεις δυναμη.Ολα αυτα χωρις να κρατας το τιμονι,απλα να το εχεις στην ευθεια.Τα αποτελεσματα δεν ειναι και τα καλυτερα....
Για το OPC ολα αυτα
Πρεπει να ειμαστε ολοι τοσο μ@λ@#$ς + τοσο κουλοι οσο ο "Προφητης"?:thefinger
Ασε που τα περισσοτερα κολπα αυτου του ειδους τα κανει για show...
Παντως θα το ψαξω αυτο το επεισοδιο να το δω ;) ,θα'χει φαση!!

Action Man
17-03-06, 15:43
Bασικα,για να λεμε την αληθεια ο χρονος του OPC στο "ring" ειναι κορυφαιος.......δεν το περιμενα!

Nick_compact
17-03-06, 15:43
Aν όντως γύρισε τόσο γρήγορα στο ring το opc μπράβο του. έφτασε την 130 σε χρόνο και αυτό δεν μας τιμά..

Geo_3D
17-03-06, 15:44
Δε λεω οτι δεν κανει κολπα για show,αλλά το συγκεκριμενο πραγμα τι κολπο να ειναι ρε Πανο??Απλα γκαζι παταει.Αν το βρεις,προσεξε το τιμονι πως παει

Fanatic
17-03-06, 15:45
Οπως ειχε δειξει και ο Ιερεμιας (Jeremy) βαλε πρωτη και κανε μια δυνατη εκκινηση,και μετα βαλε και 2α,και συνεχισε να δινεις δυναμη.Ολα αυτα χωρις να κρατας το τιμονι,απλα να το εχεις στην ευθεια.Τα αποτελεσματα δεν ειναι και τα καλυτερα....
Για το OPC ολα αυτα


Τorque steer εχουν ολα τα δυνατα(και μη) προσθιοκινητα...ποσο μαλλον αυτο που ειναι πολυυυυ δυνατο.

Nick_compact
17-03-06, 15:48
Γιατί θέλεις να οδηγάς με το ένα χέρι στο παράθυρο και το άλλο στο χειρόφρενο..? αυτά είναι βλακείες. αν δεν αφήσεις το τιμόνι δεν γίνεται τίποτα , διορθώνεις και λίγο και γουστάρεις!

S38B38 Monsta
17-03-06, 15:48
Υ.Γ.Α,στο RING το OPC εκανε ρεκορ στην κατηγορια των διλιτρων Hatchback με τον Manuel Reuter στο τιμονι + 8:33!!!:rockon:




Το DVD που έφτιαξαν οι Γερμανοι με το OPC μεσα στο Nurburgring και το δίνουν δωρεάν με το περιοδικό -δεν θυμάμαι πως το λένε- είναι πράγματι μία επαγγελματική δουλειά προς μίμηση άλλων εταιρειών για τη προώθηση δικών τους μοντέλων.

Βλέπεις δε πόσο πραγματικά γρήγορο είναι το αυτοκίνητο και 'ψήνεσαι' επί τόπου να πας να το 'κλείσεις' στον πλησιέστερο αντιπρόσωπο. Ε ρε τι κάνει το marketing...

Octane
17-03-06, 15:50
Δε λεω οτι δεν κανει κολπα για show,αλλά το συγκεκριμενο πραγμα τι κολπο να ειναι ρε Πανο??Απλα γκαζι παταει.Αν το βρεις,προσεξε το τιμονι πως παει
Βασικα ρε Γιωργο δεν καταλαβαινω τι εννοεις!
Οτι εχει πολλη δυναμη?(Το ξερουμε)
Οτι παει αλλου γι'αλλου,αρα εχει προβλημα με την ευθυγραμμιση,στραβο ψαλιδι,κλπ... τι να σου πω,θα το πηγαν σε μηχανικο μετα.
Οτι δεν εχει σωστη ρυθμιση μπροστα?(Αλλα εδειξε το RING)

Παντως ασχετα με το τι λεει ο Jeremy + το τι μπορει να γινεται στην ελληνικη ασφαλτο...το αμαξι αυτο φαινεται για τι εχει φτιαχτει + οι μηχανικοι της Opel εκανα απιστευτη δουλεια!!(Ακους εκει τοσο δυνατο μπροσθοκινητο χωρις μπλοκε να κανει τετοια "ζημια" ;) )

Octane
17-03-06, 15:55
:bullhorn:
Στην Ελλαδα εχουμε μια ταση να "θαβουμε" δυνατα μπροσθοκινητα (+ καλα κανουμε με την ασφαλτο που εχουμε...)
+ να "θεοποιουμε" αδυναμα πισωκινητα που μας χαριζουν ατελειωτες ωρες χαρας + που υπο Κ.Σ. "δε θα ελεγαν μια..."

Οποιος συμφωνει να σηκωσει το χερι του...
(Geo σε βλεπω,ελα,μην ντρεπεσαι ;) )
Υ.Γ.+ γω μαζι σας παντως,απλα λεω το τι κανουμε...

Geo_3D
17-03-06, 15:59
Ειδες που δε με καταλαβες και βαζεις και λογια στο στομα μου.:p
Προτιμω το στησιμο του ST,παρα την λιγο περισσοτερη ισχυ του OPC
Και μιας και ζουμε στην Ελλαδα που οι δρομοι μας ειναι σαπουνι,ε δεν θελω προσθιοκινητο πολυ δυνατο χωρις μπλοκε.Thats all

Action Man
17-03-06, 16:01
Παντως η τιμη του ειναι "αντε γεια".......τσαμπα!!

Octane
17-03-06, 16:16
Ειδες που δε με καταλαβες και βαζεις και λογια στο στομα μου.:p
Προτιμω το στησιμο του ST,παρα την λιγο περισσοτερη ισχυ του OPC
Και μιας και ζουμε στην Ελλαδα που οι δρομοι μας ειναι σαπουνι,ε δεν θελω προσθιοκινητο πολυ δυνατο χωρις μπλοκε.Thats all
Ειδες λοιπον που ουτε εσυ με καταλαβες :p:
Παρε εσυ το ST + με τα παραπανω χρηματα που θα πληρωνεις για τον 2.5 εγω θα βαλω ενα μπλοκε + θα σε περναω παντου + στην ευθεια + στις στροφες!!:smokin:
Να πεφτουν τα στοιχηματα παρακαλω...:rockon:

Παντως σ'αυτα τα χρηματα παιζουν πολλα πραγματα ρολο εκτος απ'το στησιμο,που αν ηταν ετσι θα επαιρνε κανεις ενα Rallye + τα υπολοιπα θα τα "ετρωγε" στη Χαβα'ι'.
Μολις βαλεις + τα 2 αυτοκινητα διπλα + μπεις μεσα θα καταλαβεις τι εννοω...

Nick_compact
17-03-06, 16:19
Ειδες λοιπον που ουτε εσυ με καταλαβες :p:
Παρε εσυ το ST + με τα παραπανω χρηματα που θα πληρωνεις για τον 2.5 εγω θα βαλω ενα μπλοκε + θα σε περναω παντου + στην ευθεια + στις στροφες!!:smokin:
Να πεφτουν τα στοιχηματα παρακαλω...:rockon:

Πολύ σωστός!! Τα 2.5 λίτρα του ST είναι μεγάλο μειονέκτημα οικονομικά!

S38B38 Monsta
17-03-06, 16:26
για να μη μιλησω για ενα ασπρο με 19αρες + msdesign πακετο που ειδα πριν 1 μηνα!!!Με μια τουρμπινουλα + προγραμμα ειναι αλλου!!!





Δεν έχω δει το msdesign, αλλά άσπρο με 19αρες πράγματι θα ναι όλα τα λεφτά! :dance:

S38B38 Monsta
17-03-06, 16:30
Τα 2.5 λίτρα του ST είναι μεγάλο μειονέκτημα οικονομικά!


Μπορείς να εξηγήσεις τι εννοείς?

Διότι στη κατανάλωση το OPC είναι στα 14,8 lt και το ST στα 15,3 (4Τ 3/06), οπότε δεν βλέπω και καμιά τεράστια διαφορά. Όσο για τα τέλη είναι +100 ετησίως, η δε διαφορά στην ασφάλεια αμελητέα.

Kostas Christ
17-03-06, 16:30
Η wolf εχει ηδη παρουσιασει βελτιωτικο πακετο στα 270 η 300 αλογα κατ' επιλογην για το ΣΤ. Οσο για την εμφανιση ειναι πραγματικα αλλου. Ειναι απο τα λιγα προσθιοκινητα που πραγματικα θα ηθελα να εχω.

5555
17-03-06, 19:47
Τι θα λέγατε για το οχι και τόσο γνωστό Megane sport ( όχι μη βαράτε ,δεν είμαι γαλλόφωνος)

φιλικά

Geo_3D
17-03-06, 19:49
Απο θεμα εμφανισης και μονο υπερ του OPC χαλαρα
Αλλά με 500 κυβικα παραπανω το SΤ,συγνωμη αλλά μονο για μειονεκτημα δεν μου φαινεται

Action Man
17-03-06, 21:36
:rockon: :useless:


http://img215.imageshack.us/img215/7176/focusst5nt.th.jpg (http://img215.imageshack.us/my.php?image=focusst5nt.jpg)

Nick_compact
17-03-06, 21:56
Ωραία είναι αυτά τα "καυτά hatchback",όμως συγχωρείστε εγώ θέλω ένα Focus RS με το κιτ της Graham good!!!!!! K@υλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!εστω και μεταχειρισμένο!!!!

Fanatic
17-03-06, 22:34
Τι θα λέγατε για το οχι και τόσο γνωστό Megane sport ( όχι μη βαράτε ,δεν είμαι γαλλόφωνος)

φιλικά

Aπο τα πιο ασχημα οπισθια μαζι με του c4 coupe!!!:bs:

Action Man
17-03-06, 22:41
Ωραία είναι αυτά τα "καυτά hatchback",όμως συγχωρείστε εγώ θέλω ένα Focus RS με το κιτ της Graham good!!!!!! K@υλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!εστω και μεταχειρισμένο!!!!
Για να πω την αληθεια και γω απ ολα αυτα προτιμω ενα focus rs!:rockon: (μαμα ομως)

Action Man
17-03-06, 22:43
Αυτο ειναι!!!!


http://img217.imageshack.us/img217/9889/teraaaaaaaaaasssssss2rm.th.jpg (http://img217.imageshack.us/my.php?image=teraaaaaaaaaasssssss2rm.jpg)

Nick_compact
17-03-06, 22:55
Δεν αντέχω θα το πω... Μακάρι να είχε και η 130 τέτοιο χαρακτήρα... Και ήταν και σε τιμή ευκαιρίας 33000 ευρώπουλα τέτοιο θηρίο με μπλοκέ Quaife,φρένα Brembo,18αρες ΟΖ,συμπλέκτη AP Racing,τουρμπίνα με λάδια και νερά,και intercooler αέρος νερού,συν τα Sparco καθίσματα!!! Τι να μας πουν μετά όλα τ'άλλα hatchback...

manosm3
18-03-06, 00:08
Παντως σ'αυτα τα χρηματα παιζουν πολλα πραγματα ρολο εκτος απ'το στησιμο,που αν ηταν ετσι θα επαιρνε κανεις ενα Rallye + τα υπολοιπα θα τα "ετρωγε" στη Χαβα'ι'.
Μολις βαλεις + τα 2 αυτοκινητα διπλα + μπεις μεσα θα καταλαβεις τι εννοω...
χεεχεχε Αγαπητε Πανο, θα επαιρνα μια πολυ ωραια κοπελα στη Χαβαη μαζι μου. Μαντευεις; :rockon: :bananasmi :dance:
Εγω παντως θα επαιρνα ενα "πορτοκαλακι" που μ' αρεσει το χρωματακι του.
Το opel, εχει παρμπριζ που ειναι ενα με την οροφη;

S38B38 Monsta
18-03-06, 08:58
Το opel, εχει παρμπριζ που ειναι ενα με την οροφη;


To απλό GTC ναι, δεν τη δίνει όμως στο OPC.

S38B38 Monsta
18-03-06, 09:01
Aπο τα πιο ασχημα οπισθια μαζι με του c4 coupe!!!:bs:



ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!

Octane
18-03-06, 16:32
Η wolf εχει ηδη παρουσιασει βελτιωτικο πακετο στα 270 η 300 αλογα κατ' επιλογην για το ΣΤ. Οσο για την εμφανιση ειναι πραγματικα αλλου. Ειναι απο τα λιγα προσθιοκινητα που πραγματικα θα ηθελα να εχω.
Kalitera na mi milisw gia to ti exei vgei gia to OPC...
Den einai afto to thema tou thread alla ta 30.000 euro pou kostizoun ta 3 "ergaleia"!Giati an arxisoume me turbines,pollaples,programmata,klp... ksefevgoume kata polu sto "marouli"...
Padws to ST parolo pou m'aresei polu,an to valeis dipla sto OPC einai san periptero... (+ o kwlos tou einai san dalikas) :ices_ange

P.S.Sorry gia ta greeklish alla den eimai spiti!:embarassm

Manos_RC
18-03-06, 19:45
Λοιπόν...διάβαζα χτες και το EVO και έχει συγκριτικό του ST με το GTI. Καλά λόγια και για τα 2 στο τέλος λέει πως το GTI ναι μεν πιο ολοκληρωμένο αλλά στο τέλος θές να πας βόλτα με το ST πάλι..Σίγουρα εκφράζει υποκειμενική άποψη στο τέλος αλλά θα συμφωνήσω μαζί του. Αν ισχύει κίολας το οτι το ST σε συμπεριφορά θυμίζει αρκετά Γάλλο...τότε ναι το επιλέγω με κλειστά μάτια(ναι ναι ειμαι πολύ αντικειμενικός:bricks1: ). Όσο για την OPEL..το μόνο της αμάξι που θεωρώ κορυφαίο είναι το Galibra. Καλό φυσικά το OPC αλλά προσωπικά ενα κλικ κάτω σε αίσθηση και στρίψιμο απο τα υπόλοιπα.

NAtS
18-03-06, 22:07
Εγώ θα κρατούσα την E34 ///M5 σου ή και θα έψαχνα να φέρω το προηγούμενο ///M5 (όχι το E60) used από Γερμανία. Θα είναι λίγο δύσκολα να το βρεις σε αυτή τη τιμή αλλά ίσως πετύχεις κάτι που να σου βγει σύνολο στα 35,000ε. Αυτό βέβαια αν δεν θέλεις μικρότερο αμάξι, αν θες να κρατήσεις το πισοκίνητο και αν όταν ακούς 400 άλογα σου τρέχουν τα σάλια :D

Panoz
20-03-06, 13:06
ST επιπλέον....στα λεφτά του είναι πραγματική ευκαιρία...άσε που ο ήχος είναι πράγματι αλλού (για να μη μιλήσουμε για ροπές).

m_power_lunatic
13-04-06, 00:29
Με κλειστα τα ματια ST FOCUS,πολυ ομορφο και καλα εξοπλισμενο στα λεφτακια του ασε που με 50000-60000euro παραπανω το παιρνεις με τα παντα φορτωμενο!Εκπληκτικος κινητηρας και ηχος πεντακυλινδρου θεριου....παρα πολυ ωραιο!:clap: :clap:

Geo_3D
13-04-06, 00:37
ασε που με 50000-60000euro παραπανω το παιρνεις με τα παντα φορτωμενο!
Me 50-60.000 ευρω παραπανω φιλε Lunatic.....παιρνεις ενα CSL και χεστ*κες για τα χατσμπακ.....:p:
Πλακα κανω...προφανως τυπογραφικο λαθος

bmw316i
13-04-06, 09:56
Εγώ ένα θα σας πω...
Περιμένετε μέχρι Μάιο - Ιούνιο να δείτε τι θα βγάλει η mazda... και μετά ψηφίστε (μεταφορικά μιλάω)!!
Θα ράψει πολύ κόσμο και σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και με εξοπλισμό τίγκα.

megistanas
13-04-06, 16:21
GOLFω δαγκωτο!!!

Ισως υστερει απ'τα αλλα σε μπαμ και σε δυναμη αλλα...μη τα θελουμε ολα!!!

Θεωρω οτι ειναι το αυτοκινητο που συνδυαζει τα παντα σ'αυτη τη κατηγορια!!!

Και για οποιους θελουν αυτο το μπαμ...υπαρχουν δοξα το Θεο και η MTM και η ABT και η OETTINGER κλπ κλπ!!!

Π.Ν.

Octane
13-04-06, 20:26
Εγώ ένα θα σας πω...
Περιμένετε μέχρι Μάιο - Ιούνιο να δείτε τι θα βγάλει η mazda... και μετά ψηφίστε (μεταφορικά μιλάω)!!
Θα ράψει πολύ κόσμο και σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και με εξοπλισμό τίγκα.
Ηλια μηπως λες για το 3...MPS???:icon_kidr
Χεχε...
Ασχετο,θα σας πω νεα την Τεταρτη,κατι εχω κανονισει...:party:
(Ειναι αντιπαλος της 130i,του μελλοντικου 3 MPS,της 147 GTA,κλπ , ΑΛΛΑ χανει απο τσιπαρισμενο Golf GTI...)

fodos
13-04-06, 21:15
golf gti
για παιδια που ηταν παντα αντρες!

bmw316i
14-04-06, 12:22
Ηλια μηπως λες για το 3...MPS???:icon_kidr
Χεχε...


Ναι Πάνο!!

Octane
21-04-06, 01:01
Χθες το πρωι λοιπον ειχα ενα R32 (V) για καμποσες ωριτσες!:yippee:

-Πολυ καλο αυτοκινητο (ε πως να μην ηταν...),
-Κλασσικη Γερμανικη ποιοτητα,
-ωραιος ηχος (βαθυς μεχρι τις 2.000 + απο κει + πανω πιανει "ψιλες συχνοτητες"),
-καλο τραβηγμα (οχι παντως για 250ps αφου χανει πολυ λογω τετρακινησης),
-καποιες φορες πηγαινα με πεμπτη + εκτη σε επαριακο δρομο + το ταχυμετρο απειχε αρκετα απο τριψηφιο νουμερο...+ επιταχυνε ανετα...
-αρκετο εως πολυ βαρος το οποιο γινεται αισθητο στις κλειστες στροφες,
-αναρτηση πολυ καλη(ανετη σε χαμηλες ταχυτητες + σφιχτη σε μεγαλυτερες),η οποια ομως δειχνει μαλακη λογω βαρους του αυτοκινητου.
-στην εξοδο απο φουρκετες απλα εκτοξευται,χωρις ιχνος σπιναρισματος,
-τα φρενα του θα ελεγα οτι δεν επαρκουν,αλλα αυτο εχει να κανει περισσοτερο με τον τροπο οδηγησης του καθενoς.(Παντως οταν σε καταβαση "μαζευεις" 140 χαλαρα + πρεπει να φρεναρεις για την επομενη φουρκετα,το τελευταιο που θες ειναι να κουραστουν τα φρενα σου...)

Μολις βρω λιγο χρονο θα ανεβασω καμια φωτογραφια + ισως + βιντεακι.:rockon:

Υ.Γ.1:Θα τολμησω να πω οτι δεν ειναι πιο γρηγορο απ'το ibizακι μου (ισως λιιιγο σε "μαμα" κατασταση,αλλα μολις ολοκληρωσω το πρωτο σταδιο θα με βλεπει με τα κυαλια...χεχε...)

Υ.Γ.2:Βαση του τιτλου πολλοι θα σκεφτειτε οτι ειμαι offtopic καθως το R32 κοστιζει 45.000 (εδω τουλαχιστον...) αλλα το συγκεκριμενο με 5.000χλμ + 2 μηνων πωλειται 32.000......:icon11:

Υ.Γ.3:Δυστυχως δεν ειχε τα extra recaro :wub:

Action Man
07-05-06, 03:57
Τελικά το astra οpc ειναι βολίδα...........ούτε να το δώ δεν πρόλαβα!
To μικρότερο(200ps)δεν λέει και πολλά.........το opc ομως.........

Manos_RC
07-05-06, 11:32
Τελικά το astra οpc ειναι βολίδα...........ούτε να το δώ δεν πρόλαβα!
To μικρότερο(200ps)δεν λέει και πολλά.........το opc ομως.........

Που το πετυχες Παντελη? Ανοιξατε? Για πες για πες..:smokin:

318i
25-05-06, 10:37
Η γνωμη μου ειναι οτι το "πιο καλο" απο αυτα ειναι το golf.Αγορασε ενα φιλαρακι το GTI και ειναι ευχαριστιμενος απο το στυλ του αυτοκινητου αλλα οχι τοσο οσο περιμενε απο τις επιδοσεις του.Οι διαφιμησεις στην TV ειναι πολυ παραπλανιτικες και ψαρωνει ο κοσμος και πιστευω οτι ολοι συμφωνειτε.