PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε36 325 or 328???


vagelisp
19-03-06, 23:04
Ποιό από τα δύο για μετατροπή?
Έχω ακούσει πολύ καλύτερα λόγια για το 328 όπως αλουμινένιο μπλόκ έναντι μαντεμένιου του 325 και ηλεκτρικά Siemens έναντι Βosch του 325 καθώς και νεότερος κινητήρας αφού έβγαινε μέχρι το 1998.

Επίσης, ισχύει οτι το 328 βγαίνει με ένα ή δύο Vanos και το 325 χωρίς Vanos ή με ένα γιατί ο καθένας μου λέει τα δικά του!

Ευχαριστώ!

manosm3
19-03-06, 23:06
Το 325 εβγαινε με καθολου ή μονο vanos.

M535 E28
19-03-06, 23:22
σωστός ο μάνος...απλά συμπληρώνω πως το 328 έναντι του 325 έχει πολύ καλύτερη ροπή και απόκριση από χαμηλά

Nick_compact
19-03-06, 23:35
Και όλα τα Ε36 323i και 328i είχαν μονό Vanos! Δεν βγήκε Ε36 με διπλό Vanos! (εκτός του Μ3 3.2)
Και εγώ είμαι υπέρ του 2.8 , πολύ καλύτερο μοτέρ κατά κοινή παραδοχή!

vagelisp
20-03-06, 00:02
Και όλα τα Ε36 323i και 328i είχαν μονό Vanos! Δεν βγήκε Ε36 με διπλό Vanos! (εκτός του Μ3 3.2)
Και εγώ είμαι υπέρ του 2.8 , πολύ καλύτερο μοτέρ κατά κοινή παραδοχή!

Δεν υπάρχει 328 με δύο Vanos??? Eίναι σίγουρο αυτό?

M535 E28
20-03-06, 00:09
υπάρχει Ε46 αλλά όχι Ε36

vagelisp
20-03-06, 00:48
υπάρχει Ε46 αλλά όχι Ε36

Ρωτάω γιατί σε κάτι βελτιώσεις που έψαχνα είχε δύο τύπους για τον Μ52:
- Single Vanos
- Dual TU Vanos

Όποτε (λέω εγώ τώρα...) μήπως βγαίνει και με 2 Vanos το 2.8 ???

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
20-03-06, 01:59
328 με τα όσα όπως λέει και ένας φίλος!!

Nick_compact
20-03-06, 17:19
To E36 328i δεν βγαίνει με διπλό Vanos. Ούτε καν ο Μ52 της 323ti E36 compact δεν είχε διπλό Vanos που σταμάτησε να παράγεται τέλος του 2000. Μ52 με διπλό Vanos ,δηλαδή Μ52TU, φόρεσαν μόνο οι Ε46. ( για την σειρά 3)

Nick_compact
20-03-06, 17:23
Ποιό από τα δύο για μετατροπή?

Για να διευκολυνθείς λίγο , η μετατροπή θα είναι πιο εύκολη και σίγουρη αν :
σε περίπτωση που αυτοκίνητο είναι Μ40 ή Μ42 , τότε είναι πιο εύκολη η μετατροπή σε 325i.
σε περίπτωση που το αυτοκίνητο σου είναι Μ43 ή Μ44 . θα είναι πιο εύκολη η μετατροπή σε 328i.
Αυτό έχει να κάνει με τα ηλεκτρονικά και την πλεξουδα,EWS, immobiliser κλπ.

vagelisp
20-03-06, 21:18
Για να διευκολυνθείς λίγο , η μετατροπή θα είναι πιο εύκολη και σίγουρη αν :
σε περίπτωση που αυτοκίνητο είναι Μ40 ή Μ42 , τότε είναι πιο εύκολη η μετατροπή σε 325i.
σε περίπτωση που το αυτοκίνητο σου είναι Μ43 ή Μ44 . θα είναι πιο εύκολη η μετατροπή σε 328i.
Αυτό έχει να κάνει με τα ηλεκτρονικά και την πλεξουδα,EWS, immobiliser κλπ.

Νίκο το αυτοκίνητο φοράει 2,5άρι εδώ και 2-3 μήνες ώσπου διαπιστώθηκε ρήγμα στο καπάκι!
Τώρα αυτό που ψάχνω είναι να δώ αν θα βάλω πάλι 2,5άρι (μόνο αλλαγή κινητήρα) ή να βάλω το 28άρι οπότε θα χρειαστώ κινητήρα, εγκέφαλο και luft.
Το αυτοκίνητο πριν φορούσε Μ40.

race535
20-03-06, 23:30
328 και δεν θα το μετανιωσεις!!:dblthumb2

EVANGELOS
21-03-06, 13:41
Και εγώ κάποτε έλεγα ότι δεν αξίζει ο 2.8 , τα στοιχεία , τα χρονόμετρα και η δυνατότητες του με έβγαλαν ΧΑΖΟ...
328 ΑΣΥΖΗΤΗΤΕΙ.... απίστευτη ροπή - ελαστικότητα

p.s. Το μοτέρ του 328 Ε36 ειίναι το
M52 B28 (6 / 24 - 2793cc - super - 142kW / 193HP (@ 5300rpm) - 280Nm (@ 3950rpm))

και έχει ΜΟΝΟ vanos

e39_528
21-03-06, 18:40
Δεν υπάρχει 328 με δύο Vanos??? Eίναι σίγουρο αυτό?
Υπαρχει 2.8 με 2Vanos μετα το 9/98

vagelisp
21-03-06, 19:11
Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που απάντησαν, ψήφισαν και βοήθησαν!!!

Υπαρχει 2.8 με 2Vanos μετα το 9/98

Τον έχει φορέσει Ε36 αυτόν τον κινητήρα ή βγήκε για Ε46?

EVANGELOS
21-03-06, 21:52
Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που απάντησαν, ψήφισαν και βοήθησαν!!!



Τον έχει φορέσει Ε36 αυτόν τον κινητήρα ή βγήκε για Ε46?

OXI ΛΕΜΕ , το 328 το 36άρι φόρεσε μόνο τον M52 Β28 με 1 Vanos , o M52 TU B28 με το διπλό (εισαγωγή-εξαγωγή) φορέθηκε μόνο στα 46άρια και τα Ε39 τα facelift μετά το 98.

Για την ιστορία η διαφορά είναι ότι ο ΤU "έβγαζε" τη ροπή χαμηλότερα : 3500 rpm αντί για 3950rmp και τη μέγιστη ισχύ λίγο ψηλότερα 5500rpm αντί για 5300rpm του "απλού".

Το μόνο 36άρι με διπλό vanos (εξαιρώ τα Μ) είναι το 323 COMPACT Ε36 με τον Μ52 ΤU B25 '99-'01.

edit: τώρα είδα το post του Νίκου για το 323 , nick είσαι σίγουρος ??? γιατι το compact φοράει το ίδιο μοτέρ με τα 46άρια ???

http://bmwheaven.bmwsport.net/component/option,com_bkbsearch/Itemid,9/func,bkbengines/mtype,M50#75

vagelisp
21-03-06, 22:59
OXI ΛΕΜΕ , το 328 το 36άρι φόρεσε μόνο τον M52 Β28 με 1 Vanos , o M52 TU B28 με το διπλό (εισαγωγή-εξαγωγή) φορέθηκε μόνο στα 46άρια και τα Ε39 τα facelift μετά το 98.


Καλά μην βαράς...:p:

Είδα το παραπάνω post του "Ε39 528" γι αυτό ρώτησα.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε!

Nick_compact
21-03-06, 23:13
Μπες στο realoem και δες και μόνος σου Evangelos! Δεν υπάρχει με διπλό Vanos , ούτε τα Ε36 compact. Aυτά συνέχισαν να φοράνε τον απλό Μ52 μέχρι το τέλος της παραγωγής τους.

EDIT : Άσε αυτές τις σελίδες να λένε ότι θέλουν. είναι απλά ανακρίβειες. Το realoem λέει την αλήθεια :)

E36M3ZF
22-03-06, 11:49
Ρωτάτε και μένα που έχω 328. Λοιπόν...οντως το Ε36 δεν φορεσε ποτέ 2Vanus σε μοτερ είτε Μ50 είτε Μ52. Μονο έχουν όλα εκτός απο το Μ3 3,2. με τον S52. Εγω πάντως θα σου πρότεινα 328 ( αν δεν παινέψεις το σπιτι σου....) και μόνο για το αλουμινένιο μπλοκ και τα 4 με 4,5 κιλα ροπης παραπάνω.....Πιο αξιόπιστο μοτέρ όπως και να το κάνουμε. Τωρα στο ευκολη δυσκολη μετατροπη.....αν ειναι μαγκας ο μαστορας όλα ευκολα ειναι....Εμενα μου περασε στο καμπριο όλα τα ηλεκτρονικα απο το 4πορτο στην δικιά μου πλεξουδα Ε Υ Κ Ο Λ Α