PDA

Επιστροφή στο Forum : 320D 150HP ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ


xristosg
24-03-06, 15:15
PAIDIA THELW TA FOTA SAS SXETIKA ME TI BELTIWSI TOU 320D 150hp 2004
filika xristosg

InsaneDriver
24-03-06, 15:26
Με ένα πρόγραμμα το αυτοκίνητο παίρνει τουλάχιστον 20-25 άλογα.
Η εξάτμιση θέλει προσοχή γιατί είναι diesel και έχει καπνοπαγίδα.

Geo_3D
24-03-06, 15:37
Με ελληνικους χαρακτηρες παρακαλω

xristosg
24-03-06, 17:47
κατι πιο συγκεκριμενο .που και πος θα βρω αυτο το προγραμα

InsaneDriver
26-03-06, 00:07
Για δες εδώ: http://www.superchips.co.uk/
Και εδώ για επικοινωνία: http://www.superchips.co.uk/fitting_euro.php
Και αν το αποφασίσεις στείλε p.m να παρέμβω για καλύτερη τιμή.

xristosg
28-03-06, 00:38
Χθες εγραψα και ζητησα να μου δωσει καποιος τη γνωμη του αν βεβαια γνωριζει .αν αντεχει το μοτερ του 320d 150hp ανεβασμα στους ιππους αλλα δεν μου απαντησε κανεις και μου διαγραψανε το μηνυμα δεν ξερω γιατι και αναρωτιεμαι. πιο συγκεκριμενα ρωτησα
αν το 320d 150 hp αντεχει τους 190 hp εχω βρει ενα ολοκληρωμενο chip η παραληλος εγκεφαλος που δινει +40hp και σκεφτομαι να το παρω
αν γνωριζει καποιος ας μου δωσει πληροφοριες .

Fairytale
28-03-06, 01:45
Προτού φτάσουμε εκεί πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι το μοτέρ σου κινδυνεύει ουσιαστικά μόνο από κακής ποιότητας πετρέλαιο (ακόμα και διατηρώντας την εργοστασιακή του απόδοση). Αν μπεις στην διαδικασία να την αυξήσεις τότε ο κίνδυνος αυτός μεγαλώνει!!! Και αυτό γιατί η ζημιά θα γίνει σε diesel είναι τόσο κοστοβόρα που καταντάει ουσιαστικά μονόδρομος η αλλαγή μοτέρ (που ούτε φθηνό είναι, ούτε εύκολα το βρίσκεις). Ψάξε να δεις αν υπάρχει στη πόλη σου diesel νέας τεχνολογίας (ένα παράδειγμα είναι το SHELL 2005, πιθανότατα υπάρχει και σε άλλες εταιρείες) που εισήχθη την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας. Αν είσαι λοιπόν σίγουρος ότι τα καύσιμα που θα βάζεις είναι αυτά που πρέπει τότε θα πάμε παρακάτω...
C U out there

alexcsl
28-03-06, 09:07
μου διαγραψανε το μηνυμα

xristosg> το post ήταν με κεφαλαία. FAQ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/faq.php)

xristosg
28-03-06, 15:43
Ok φιλε Ηamann το λαθος δικο μου σχετικα με τη διαγραφη του μηνυματος.

xristosg
28-03-06, 15:51
φιλε Fayritale με το καυσιμο δεν θα εχω προβλημα ποτε γιατι εχω τους δικους μου λογους απο κι και περα αν νομιζεις οτι θα υπαρξει προβλημα πεσμου κατι πιο συγκεκριμενο η αποψη σου δεκτη
φιλικα . xristosg

Fairytale
29-03-06, 00:15
Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα με την απόλυτη εμπιστοσύνη που δείχνεις στο diesel που χρησιμοποιείς. Δεν ξέρω από που πηγάζει (αν και μπορώ να φανταστώ κάποια πράγματα) και δεν την συμμερίζομαι... Τώρα πάλι αν έχεις καταφέρει να ελέγξεις όλο το κύκλωμα από το διυλιστήριο μέχρι την μάνικα του πρατηρίου που χρησιμοποιείς θα ήθελα να μάθω πως συνέβη αυτό. Θα έχεις ακούσει βέβαια ότι ειδικά η νοθεία στο πετρέλαιο κίνησης είναι τόσο μεγάλη που ουσιαστικά καθίσταται μη μετρήσιμη. Ελπίζω τέλος η λύση σου να μην είναι τα στρατιωτικά καύσιμα, αφού η τεχνολογία του αυτοκινήτου σου ξεπερνά τις προδιαγραφές τους. Πρόσεξε λοιπόν.
Ο λόγος που έγραψα ότι το αυτοκίνητό σου κινδυνεύει μόνο από κακής ποιότητας καύσιμα είναι ότι απουσιάζουν τα βασικά συστατικά της φθοράς των βενζινοκινητήρων δηλ. τα ρεύματα. Παρόλα αυτά diesel χαμηλής ποιότητας θα βλάψει ανταλλακτικά που είναι πολύ ακριβά στο αυτοκίνητό σου όπως την αντλία καυσίμου, τους "direct" injectors, τον καταλύτη, τα καζανάκια της εξάτμισης και άλλα τέτοια 4-ψήφιας αξίας πραγματάκια...
Τα καύσιμα που σου πρότεινα είναι η πιο αξιόπιστη λύση για την βελτίωση (ειδικά με τα νούμερα που αποζητάς) επειδή παρουσιάζουν μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση (αντίστοιχη σχεδόν της βενζίνης), δεν παγώνουν, και συνήθως παρακολουθούνται περισσότερο από τις εταιρίες πετρελαιοειδών στους ελέγχους ποιότητας που κάνουν. Επιμένω να κάνεις μια έρευνα αγοράς πριν την βελτίωση μιας και το να "στεγνώνει" το τουρμπίσιο μοτεράκι σου όταν του τα "χώνεις" είναι κάτι που είμαι σίγουρος ότι αντιλαμβάνεσαι που μπορεί να οδηγήσει... Και σε διαβεβαιώνω για μια ακόμη φορά ότι τα κόστη αποκατάστασης τέτοιων ζημιών στο μοτέρ σου είναι απαγορευτικά!!! Θα είναι πραγματικά κρίμα να πάθεις κάτι από πράγματα που μπορείς να ελέγξεις (σε κάποιο βαθμό).
Μία λύση που μπορώ να σου προτείνω είναι η τοποθέτηση μιας "υδατοπαγίδας" στο κύκλωμα τροφοδοσίας σου. Λύση που υιοθέτησα εγώ κάποτε στο Ε34 525td. H ιδέα αλλά και τα ανταλλακτικά (χιχι) προήλθαν από αντίστοιχα συστήματα σε μηχανές diesel ιστιοπλοϊκών σκαφών. Δεν ξέρω πόσο "πιάνουν" τα χέρια σου για να το κάνεις μόνος σου αλλά μια πρόταση είναι να "πεταχτείς" μέχρι την BMW των Ιωαννίνων που την τοποθέτησαν σε εμένα, τότε. Δεν φαντάζεσαι τι ποσότητες κατακρατούσε και μάλιστα από επώνυμες και πολυδιαφημισμένες εταιρείες πετρελαιοειδών!!!
Αν εξακολουθείς να ενδιαφέρεσαι για το push-άρισμα, σφύρα και θα επανέλθω…
C U out there

xristosg
29-03-06, 01:16
φιλε μου σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες σου και το ενδιαφερον που εδειξες γνωριζω αρκετα καλα απο μηχανες και τα χερια μου πιανουν παρα πολυ καλα χωρις να θελω να παινευτω. απο οτι καταλαβα επικεντρονεσαι στο αν το καυσιμο ειναι νερομενο η αν ειναι κακης ποιοτητας .
Αν ειναι νερομενο πραγματι υπαρχει προβλημα αλλα εχω λαβει τα μετρα μου και δεν θα την παθω απο αυτο .
Αν ειναι κακης ποιοτητας για αυτο δεν μπορω να κανω τιποτα η μαλλον κανω . υπαρχουν βελτιωτικα.
Το θεμα ειναι αν το μοτερ αντεχει τα +40 αλογα συνολικα 190hp.
Εχει ανεβασει καποιος φιλος 20 30 η 40 αλογα αντεχουν τα μοτερ της BMW
Αν υπαρχει καποιος που το εχει κανει και δεν του εχει βγαλε ζημιες ας μας ενημερωσει παντος δεν μιλαμε για 10 15 αλογα οπως κανουν με χταποδια εξατμισεις χοανες κλπ.

nikos_E34
29-03-06, 02:13
Το νέο Αλπίνα D3 έχει 200 άλογα και κάπου 350-400 νμ ροπή επομένως γιατί να μη γίνεται? Πρέπει να ψάξεις τους βελτιωτές που έχουν έτοιμα πακέτα για ντίζελ αν και σύμφωνα με μένα δεν έχει πολύ νόημα μιας και το ντιζελοκίνητο είναι για λόγους οικονομίας και αν θές τόσο πολύ απόδοση πάρε ενα 330δ ...βόλτα 100 κμ
(συνοδηγός) και το πώς έφευγε...περιμένω να τελειόσω σπουδές και να πάρω ντίζελ..τη βενζίνη τη φτύνω.. στο άλλο κλαμπ που είμαι ενα μέλος έχει πάρει τη (///Μ)535Δ με Μ-πακέτο 19" ζάντες κλπ... είναι το Μ-power στα ντίζελ...Πρέπει να κάνω μετάφραση ένα ποστ του που περιγράφει πώς ξέσκισε στο CLS500 σε 0-100κμ/ω , 0-1000μ κλπ και καίει πενταροδεκάρες...

Γνώμη μου είναι μην το ταλαιπωρείς το "ζωντανό" γιατί εδώ Ελλάδα είμαστε για το πέος γενικά στο πετρέλαιο,φορολογία κλπ...

Fairytale
29-03-06, 17:35
Βλέπω ότι είσαι ήδη "ψημένος"... (δε ‘ν κακό)!!! Αρκεί να γνωρίζεις τους κινδύνους και τους κανόνες του εγχειρήματος. Δηλ. τα βασικά πράγματα που επηρεάζουν την αξιοπιστία της βελτίωσης σου. Στα καύσιμα αναφέρθηκα ήδη, ένα άλλο θέμα είναι η διαδικασία της "ψύξης" του "σαλίγκαρου" σου μετά από πλακώματα και πριν το σβήσιμο του μοτέρ. Η διαδικασία αυτή αποκτά ιδιαίτερη σημασία αφού η αύξηση της υπερπίεσης με την οποία θα δουλεύει (αν και όχι ιδιαίτερα μεγάλη σε απόλυτα νούμερα σε σύγκριση με βενζινοκινητήριο τουρμπάκι) την καθιστά αναγκαία.
Να μιλήσουμε τώρα λίγο και για το μοτέρ σου. Είναι κατασκευασμένο από υλικά πολύ καλής ποιότητας και η γνώμη των τεχνικών αλλά και των βελτιωτών είναι ότι push-άρεται αξιόπιστα. Παρόλα αυτά τα 190hp που αποζητάς είναι ίσως υπερβολή να έλθουν μόνο από επαναπρογραμματισμό αφού κάτι τέτοιο θα ήταν σε βάρος της μακροχρόνια αξιόπιστης λειτουργίας συγκεκριμένων και πολύ ευαίσθητων εξαρτημάτων.
Ένα φιλτράκι γάζας είναι εκ των ουκ άνευ (με τα χλμ που θα κάνει το αυτοκίνητό σου θα το αποσβέσεις και πολύ εύκολα), αφού το μέγεθος του κουτιού σου παραπέμπει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα από τη χρήση του. Μία επώνυμη εξάτμιση θα βοηθήσει στην ευκολότερη και γρηγορότερη απαγωγή των καυσαερίων που θα παράγει η τουρμπίνα σου, επειδή δεν θα φρενάρονται από διαφράγματα, ηχοπαγίδες και φίλτρα σωματιδίων. Πρόσθετα θα βοηθήσει στην διατήρηση μεγαλύτερης υπερπίεσης... Αν χρησιμοποιήσεις χειροποίητη εξάτμιση πρόσεξε την διατομή της σωλήνωσης της (μην παρασυρθείς σε υπερβολές, τα diesel λειτουργούν με άλλες αρχές). Το τελικό κερασάκι στην τούρτα θα σου δώσει ένας sport καταλύτης για diesel (έχουν εισαχθεί πια και τέτοια προϊόντα).
Όπως ίσως παρατηρείς την "δουλειά" την πάω μακριά, και αυτό γιατί πεποίθηση μου ήταν πάντα ότι επιτυχημένη βελτίωση είναι η ολοκληρωμένη. Το αριθμητικό σύνολο όλων των παραπάνω φθάνει τα 190hp που αποζητάς.
Τέλος να σε κουράσω για άλλη μία φορά με την χρησιμοποίηση όσο το δυνατό καλύτερης ποιότητας καυσίμου, αφού τα πρόσθετα πετρελαίου δεν μπορούν να καλύψουν την διαφορά σε καμία περίπτωση. Άσε που η συνεχής χρήση τους θα κοστίσει τελικά περισσότερο.
C U out there

Fairytale
29-03-06, 17:58
Αρχίζω από τις τελευταίες ιδέες που κατατέθηκαν και προς τα πίσω:
Η λύση των German BMW-tuners (όσων ασχολούνται με diesel chip-tuning) είναι πάντα μια λύση που προτείνω αν και είναι ακριβή συνήθως. Βέβαια κύριος στο πορτοφόλι σου παραμένεις εσύ, οπότε στη πορεία το κοιτάμε και αυτό.
Να πάμε όμως σε πράγματα που έχω δοκιμάσει ή δει από κοντά ο ίδιος, με ικανοποίησαν και εκ τούτου μπορώ να στα προτείνω. Η λύση που εφάρμοσα στο Ε34 525td ήταν η εταιρεία που αναφέρθηκε στο #5. Με συντρόφευσε για χιλιάδες χλμ χωρίς προβλήματα. Αποτελεί ίσως το μεγαλύτερο κέντρο αναπρογραμματισμού εγκεφάλων στην Ευρώπη. Μια ακόμα δάφνη στο palmarai της αποτελεί το γεγονός ότι αποτελεί τον official supplier της VW Motorsport στα Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα αγώνων αυτοκινήτων diesel. Ο βασικός λόγος όμως που στην προτείνω είναι ότι αντιπροσωπεύεται στη Ελλάδα από μία εταιρεία (από τις παλιότερες στο χώρο) που έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα αξιόλογο δίκτυο αντιπροσώπων της ανά την Ελλάδα, ώστε σε τυχόν πρόβλημα (ποτέ δεν ξέρεις) να βρίσκονται κοντά σου (μιας και διαμένεις σε ακριτική πόλη). Τεχνικά τώρα η λύση αυτή θα σε φτάσει στα 181hp 393nm ροπής στρέψης. Κάτι ακόμα που θα σε ενδιαφέρει είναι ότι δεν πρόκειται να ανοίξει κανείς τον εγκέφαλό σου, αλλά το νέο πρόγραμμα θα φορτωθεί μέσω σειριακής σύνδεσης.
Αν παρόλα αυτά η λύση αυτή σε φοβίζει ή αρέσκεσαι σε "γκατζετάκια" η λύση που έχω να σου προτείνω είναι η εξαιρετικής φήμης εταιρεία HOPA www.hopa-tec.de Τα προϊόντα της ήλθαν σε γνώση μου όταν σε ταξίδι στην Γερμανία τα είδα "φορεμένα" σε BMW diesel ενός (τότε) επαγγελματικού συνεργάτη μου, ο οποίος έπινε νερό στο όνομά τους. Αργότερα κατάλαβα ότι η εταιρεία αποτελεί "γκουρού" στο diesel-tuning. Δυστυχώς η επαφή αυτή χάθηκε (για άλλους λόγους) και έτσι δεν μπορείτε να πληροφορηθείς από εκείνον περισσότερα πια. Ένα σημείο άξιο αναφοράς είναι ότι δεν αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα και το κοντινότερο σημείο πώλησής τους (για εσένα) είναι η Τουρκία, όπως θα δεις στο Γερμανόφωνο site τους (δεν ξέρω τι γνώσεις έχεις από την γλώσσα). Ανακοινώνουν 175hp και 390nm ροπής στρέψης.
Να επισημάνω ότι οι παραπάνω λύσεις αποτελούν διαφορετικές προσεγγίσεις για την επίτευξη του ίδιου στόχου (την αύξηση της υπερπίεσης στην τουρμπίνα και τον επαρκή εμπλουτισμό του νέου μίγματος σε καύσιμα). Αποτελούν τέλος τις δικές μου προτάσεις για την βελτίωσή σου, μιας και έχω για αυτές ιδίαν γνώσιν, αλλά δεν αναφέρονται συγκεκριμένα στο μοτέρ σου όπως παρατηρείς. Για αυτό και μόνο τον λόγο δεν πρέπει να θεωρηθούν μονόδρομος.
Κλείνοντας να τονίσω ότι το να στέκεσαι σε νούμερα (ειδικά της ιπποδύναμης) δεν είναι ο καλύτερος οδηγός για να εκτιμήσεις μία βελτίωση. Οι λύσεις που σου πρότεινα ανακοινώνουν παρόμοιες τιμές μέγιστης ροπής στρέψης και εμφανίζουν διαγράμματα καμπυλών (ιπποδύναμης & ροπής στρέψης) με τα αποτελέσματα των επεμβάσεών τους. Σύγκρινε τα και θα δεις ότι τα συμπεράσματα θα είναι αποκαλυπτικά.
Εύχομαι να σου προκάλεσα ευχάριστο πονοκέφαλο:scratchch
C U out there

xristosg
29-03-06, 19:04
Φιλαρακι Fairytale σε ευχαριστω για αλλη μια φορα εισαι απολυτα κατατοπιστικος .
Οσο για τα νουμερα που αναφερα το ξερω οτι δεν ειναι απολυτα αλλα επεμεινα για να δωθουν οσο γινετε πιο καλες αποψεις απο φιλους που εχουν γνωσει πανω στο συγκεκριμενο θεμα.
θα το ψαξω καλα το θεμα και μετα θα κανω τις αναλογες κινησεις.
παντος οι συμβουλες σου θα μου ειναι χρησιμες και μελλοντικα