PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW is No.1 All-Wheel-Drive Supplier in Premium Segment


konstantinos
25-03-06, 10:08
http://www.worldcarfans.com/news.cfm/country/gcf/newsID/2060324.007/bmw/bmw-is-no.1-all-wheel-drive-supplier-in-premium-segment

Dionysis
25-03-06, 14:28
Η τετρακίνηση συνεχώς κερδίζει έδαφος: την επιτυχημένη χρονιά του 2005, το ένα στα τέσσερα από τα περίπου 1.13 εκατομμύρια αυτοκίνητα μάρκας BMW που πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο έφεραν το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης (AWD) xDrive. Αυτό σημαίνει ότι η BMW πουλάει περισσότερα AWD αυτοκίνητα από οποιονδήποτε άλλο προμηθευτή της κατηγορίας premium. Η επιτυχία είναι αποτέλεσμα μιας ελκυστικής γκάμας μοντέλων και της μοναδικής λειτουργικότητας του συστήματος AWD που υπογράφει η BMW. Το BMWxDrive κατανέμει πάντα την κινητήρια ισχύ όπου είναι απαραίτητο. Χάρη στον υψηλό βαθμό ευελιξίας, όχι μόνον αυξάνεται η πρόσφυση σε δύσκολες οδικές συνθήκες, αλλά βελτιώνεται και η δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Για το 2006, προβλέπεται αύξηση μεριδίου των εκδόσεων BMWxDrive στην αγορά. Αυτό οφείλεται, εν μέρει, στα επιτυχημένα μοντέλα BMWX5 και X3 της κατηγορίας SAV (SportsActivityVehicles) καθώς και στις sedan και touring εκδόσεις της BMW Σειράς 5 και 3 με xDrive. Με 20 μοντέλα σε τέσσερις σειρές, η ποικιλία είναι μεγαλύτερη από ποτέ στην 20ετή ιστορία της BMW στο χώρο της τετρακίνησης. Και σύντομα θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο: για το 2008, η BMW έχει ανακοινώσει το λανσάρισμα ενός νέου, πολύ χαρακτηριστικού μοντέλου, με σχεδίαση coupé, σπορ χαρακτήρα, υπερυψωμένη θέση οδήγησης και έξυπνο σύστημα AWDxDrive.
Με το BMWxDrive, η μετάδοση ισχύος ελέγχεται από έναν ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο πολύδισκο συμπλέκτη μέσω μιας μονάδας μεταφοράς ισχύος. Αυτή επιτρέπει στην κινητήρια ισχύ να κατανέμεται μεταβλητά μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, και να είναι πάντα διαθέσιμη εκεί όπου μετατρέπεται πιο αποτελεσματικά σε πραγματική επιτάχυνση. Η μονάδα ελέγχου του συστήματος AWD συνδέεται με το σύστημα ενεργητικής ασφάλειας DSC (DynamicStabilityControl) μέσω εσωτερικών διεπαφών (interfaces). Με βάση τα δεδομένα που παρέχει το DSC, το xDrive αναγνωρίζει οποιαδήποτε τάση υποστροφής ή υπερστροφής από νωρίς και την εξουδετερώνει με μία ειδική μεταβολή στην κατανομή ισχύος. Αυτό επιτυγχάνει επίσης μία προληπτική, θετική επίδραση στην οδηγική απόκριση, μοναδική σε πλαίσιο ανταγωνισμού. Ξεκινώντας από μία κατανομή μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα 40:60 όπως συνηθίζεται σε κανονικές οδηγικές συνθήκες, η κατανομή ισχύος μπορεί να τροποποιείται σε συνεχώς μεταβλητά επίπεδα. Σύμφωνα με τις απαιτήσεις της δυναμικής συμπεριφοράς, η αναλογία κινητήριας ισχύος μπορεί να ποικίλει μεταξύ 50:50 και 0:100 τοις εκατό. Επομένως, το xDrive βελτιώνει την κατευθυντική ευστάθεια και τη δυναμική συμπεριφορά κατά την είσοδο σε μία στροφή με υψηλή ταχύτητα.

Σεμη ασφαλτοστρωμένους δρόμους, αλλά και στο χιόνι ή τον πάγο, το BMWxDrive προσφέρει μέγιστη πρόσφυση και ασφαλή, γρήγορη επιτάχυνση. Το σπινάρισμα κάθε τροχού καταστέλλεται με ταχεία και μεταβλητή τροποποίηση της κινητήριας ισχύος μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Κάτω από οριακές συνθήκες πρόσφυσης, ιδιαίτερα, το xDrive λειτουργεί πολύ ταχύτερα και αποτελεσματικότερα από τα συμβατικά συστήματα AWD. Για παράδειγμα, ακόμα και όταν ξεκινάτε από μία επιφάνεια σκεπασμένη με χιόνι και μόνον οι εμπρός τροχοί πατάνε σε καθαρό οδόστρωμα με πρόσφυση, το xDrive ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά. Μέσα σε 0.1 του δευτερολέπτου, σχεδόν το 100% της κινητήριας ισχύος μεταφέρεται στον εμπρός άξονα. Επομένως, είναι περιττή η συνήθης ενεργοποίηση του φρένου στον πίσω άξονα (από το σύστημα ελέγχου ευστάθειας). Ένα αυτοκίνητο BMW με xDrive κινείται αυθόρμητα, γρήγορα και με ασφάλεια. :bowdown: :bowdown: