PDA

Επιστροφή στο Forum : After sales


Fairytale
31-03-06, 03:37
Αντιγράφω από το "auto τύπος" -τεύχος 30:
"Εκτός από την 7ετή εγγύηση, στο νέο Civic παρέχεται και 7ετής οδική βοήθεια δωρεάν. Θα μπορεί να γίνεται επισκευή επιτόπου μέσω κινητών συνεργείων της εταιρείας και ακόμη, με μικρή επιβάρυνση, αν το επιθυμεί ο πελάτης θα γίνεται μέσω τηλεματικής αυτόματη παρακολούθηση του αυτοκινήτου (το κόστος επικοινωνίας θα καλύπτεται από την εταιρεία) και θα διευκολύνεται όλη η διαδικασία σε περίπτωση βλαβών. Μάλιστα, θα παρέχεται απ' ευθείας έγκριση εγγυήσεων on line από τη Honda στη Μ. Βρετανία."

Και μιλάμε για αυτοκινητοβιομηχανία που αντιπροσωπεύεται από τον Όμιλο Σαρακάκη (οι δικυκλιστές καταλαβαίνουν τι εννοώ)...

Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να γκρινιάζουμε στους "Γερμανούς" της BMW Hellas??? Εγώ πάντως ζήλεψα...
Καταθέστε τις απόψεις σας (χωρίς φόβο και πάθος):smokin:
C U out there

Panmilios
31-03-06, 06:53
Συμφωνω και επ'αυξανω,αλλα....
Ας μην ξεχναμε οτι η BMW Hellas ειναι λιγο καιρο στην χωρα μας και ειναι αρχη ακομα για αυτην.
Μην ξεχναμε οτι σαν πρωτη επαφη,καλεσε τα Ε36 και Ε46 (αν θυμαμαι καλα) για ΔΩΡΕΑΝ τεχνικο ελεγχο στις αντιπροσωπιες της!
Ας περασει λιγος καιρος ακομα και μετα βλεπουμε.
Αν δεν κανουν κατι τοτε,μαζευομαστε και κανουμε μια πορεια με τα τουτουνια μας στα γραφεια τους, και μας γραφουν και στις ειδησεις,μα τον Τουτατις!:bugeye:

Geo_3D
31-03-06, 12:42
Ισως αμα πεσουνε κατακορυφα οι πωλησεις της BMW,τοτε να κανει κατι αναλογο.Η εγγυηση που δινει η BMW στην Αμερικη,ειναι 5 ή 7 χρονια,γιαυτον ακριβως τον λογο

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
31-03-06, 15:17
Εγώ έχω να πω ότι η bmw στο θέμα bmw Hellas είνα πολύ πίσω σε σχέση με τις άλλες εταιρίες σαν ......Hellas. Το ξέρω από προσωπική εμπειρία.

E90-320A
31-03-06, 19:39
Εγώ έχω να πω ότι η bmw στο θέμα bmw Hellas είνα πολύ πίσω σε σχέση με τις άλλες εταιρίες σαν ......Hellas. Το ξέρω από προσωπική εμπειρία.

Συμφωνώ και εγώ με τον Νίκο (απο προσωπική εμπειρία πάντα).... Απο την άλλη η BMW έχει σταθερό κοινό όποτε ας μην περιμένουμε να πέσουν οι πωλήσεις....

Νικ.

Fairytale
01-04-06, 17:23
Μόλις σήμερα το μεσημέρι περιήλθαν εις γνώσιν μου νέα στοιχεία που με έκαναν να αναθεωρήσω το παράπονο του αρχικού post.
Ο λόγος για το πρωτοποριακό πρόγραμμα άμεσης εξυπηρέτησης σε Ελλάδα και Ευρώπη, που παρέχει πλήρη -οδική- υποστήριξη στους κατόχους BMW. Κάτοχοι των δωρεάν προνομίων –για πέντε χρόνια- είναι οι ιδιοκτήτες BMW (αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες) και Mini, οι οποίοι έχουν αγοράσει τα οχήματά τους από το Δίκτυο Επισήμων Εμπόρων της BMW Hellas, με ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης μετά την 1η Ιουλίου 2005. Σε περίπτωση βλάβης το σύνολο των υπηρεσιών BMW Mobile Care βρίσκεται στην διάθεση των οδηγών στο 210-9943.433 όλο το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί όλο το 24ωρο ενώ οι υπηρεσίες του BMW Mobile Care παρέχονται από τις 07:30πμ έως 10:00μμ. Από τις 10:00μμ έως τις 07:30πμ υπάρχουν οι παροχές της ρυμούλκησης προς το πλησιέστερο συνεργείο, ξενοδοχεία κλπ.

Στο πακέτο παρέχονται:

Δωρεάν μετάβαση τεχνικού στον τόπο της βλάβης.


Δωρεάν ρυμούλκηση του οχήματος στον κοντινότερο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή BMW.


Κάλυψη εξόδων ταξί, ξενοδοχείου (έως και 4 νύχτες αν ο κάτοχος επιθυμεί να παραμείνει στο ίδιο σημείο) και αυτοκινήτου αντικατάστασης εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις.


Εάν οι περιστάσεις το καθιστούν απαραίτητο, καλύπτεται το κόστος για τη συνέχιση του ταξιδιού ή την επιστροφή στο σπίτι με οποιοδήποτε μέσο μαζικής μεταφοράς της επιλογής του πελάτη και μέχρι ενός συμφωνημένου ποσού συνολικά.


Σε περίπτωση αλλαγής της ιδιοκτησίας οχήματος, οι παροχές μεταβιβάζονται στον επόμενο ιδιοκτήτη μέχρι τη συμπλήρωση της πενταετίας από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης.


Μετά την πάροδο των πέντε ετών δίνεται η δυνατότητα να συνεχιστεί το πρόγραμμα.

Οι ήδη (πριν από τον Ιούλιο) ιδιοκτήτες BMW ή Mini εντάσσονται στο πρόγραμμα με κόστος 95 ευρώ τον χρόνο.

Ακόμα έχει διαπιστωθεί ότι το 90% των κλήσεων που λαμβάνονται αφορούν προβλήματα που λύνονται από τους τεχνικούς επιτόπου. Επίσης το γεγονός ότι τα Χ5 που χρησιμοποιούνται στο πρόγραμμα είναι εξοπλισμένα με συστήματα τηλεματικής χάρις στα οποία ο τεχνικός, αν δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα, επικοινωνεί με ειδικό κέντρο και λαμβάνει τεχνική οδηγία που τον καθοδηγεί στην λύση.
Τέλος αξίζει να αναφερθεί ότι το πρόγραμμα στην Ελλάδα υλοποιήθηκε 6 μήνες νωρίτερα από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη, στην οποία ξεκίνησε το 2006. Ενώ σε αντίθεση με το πανευρωπαϊκό πρόγραμμα BMW Premium Mobile Service, στο οποίο δεν ισχύουν οι καλύψεις του BMW Mobile Care εάν αποδεδειγμένα το αυτοκίνητο οδηγείται με επικίνδυνο τρόπο, η BMW Hellas χειρίζεται το πρόγραμμα με απόλυτη ευελιξία καλύπτοντας και το ατύχημα.
Όταν κάποιος αγοράζει ένα ξεχωριστό όχημα, έχει αυξημένες απαιτήσεις από την μάρκα. Όταν μάλιστα καλείται να το χρυσοπληρώσει στην χώρα μας σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη απαιτεί να έχει τις καλύτερες after sales υπηρεσίες στην πράξη. Νομίζω τελικά ότι "οι Γερμανοί ήρθαν για το καλό μας"...
Γκρίνια τέλος
I should have known better!!! :tapedshut
Περιμένω τα (χωρίς φόβο αλλά με πάθος πλέον) σχόλιά σας,,,
C U out there

apostolos_m3
04-04-06, 09:28
Και για μας που εχουμε αμαξια πιο παλαιων χρονων, μπορουμε να πληρωσουμε 90 ευρω για ενα χρονο και μας καλυπτει αυτη η υπηρεσια..το εχω τσεκαρει και εχω επικοινωνησει με την bmw.απλα πρεπει να βρω χρονο να παω μια μερα

Fad3In
04-04-06, 16:47
Κριμα ομως που το νεο CIvic ειναι ενα τερας και μισο...:lamer:
Ασχετο,αλλα ισως γι αυτο δινουν τετοια εγγυηση! :p:
Οσο για την BMW Hellas σιγα σιγα θα βελτιωθουν πιστευω τα πραγματα!
Ν.

bmwfan
05-04-06, 21:43
Παντως τηλεματικη διαγνωση απο αποσταση και αναβαθμιση εγκεφαλων τηλεματικα τα αυτοκινητα bmw που εχουν τηλεφωνο και τηλεματικη ,εχουν την δυνατοτητα αυτη ,απλα νομοθετικα(νομιζω)δεν γινεται και το κυριοτερο προβλημα ειναι οτι η εταιριες τηλεφωνων στην ελλαδα ακομα δεν εχουν αυτες της δυνατοτητες.