PDA

Επιστροφή στο Forum : 318ti Valvetronic tuning


stefos
05-04-06, 00:17
Ήθελα να δώ τι πιστευετε γενικά για το θέμα της βελτίωσης του Valvetronic του κινητήρα και συγκεκριμένα του δίλιτρου. Στα σχέδια έχω να αντικαταστήσω την εξάτμιση απο καταλύτη και πίσω και την προσθήκη ενος πιό ελεύθερου φίλτρου στο εργοστασιακό φιλτροκούτι. Αφού τελειώσω με αυτά έχω βρεί κάποιες λύσεις στο θέμα του επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου. Ελπίζω σε κάποια σχετική αύξηση της ιπποδύναμης. Όχι τίποτα τρομερό, προτιμώ να ξεφορτωθώ την ηλεκτρικίλα του γκαζιού και να κερδίσω λίγο σε ροπή, πιστεύω θα είναι αρκετό. Υπάρχει κάποιος στο forum που να έχει κάνει κάτι σχετικό; Έχω διαβάσει καποια thread μέσα στο forum αλλά όχι κάτι συγκεκριμένο. Δεν θα με χάλαγε να πλησίαζε τα 160 PS...[λέμε και καμία να περνάει η ώρα]

Thanx

Xeno-318is
05-04-06, 01:43
Ρε stefo οπως το εγραψες εμενα προσωπικα με μπερδεψες.
Λογικα ψαχνεσαι να βελτιωσεις το συνολο της αποδοσης του κινητηρα σου και οχι το valvetronic!
Αν υπεθεσα σωστα, τοτε το κλασσικο "Φ.Π.Ε" η αλλιως πρωτο σταδιο βελτιωσης ειναι απο εκει που λιγο πολυ εχουμε ξεκινησει ολοι μας.Τα 160 ζωντανα που ονειρευεσε να καλπαζουν κατω απτο καπω του compact σου δεν ειναι ανεφυκτο...Για να μην πω οτι ειναι εντελως normal τιμη, αν το remaping του εγγεφαλου ειναι επιτυχημενο! Τοτε δεν ειναι καθολου δυσκολο σε συνδιασμο με μια πιο ελευθερη εξατμιση,και ενα φιλτρακι!
Τωρα για το ηλεκτρικο το γκαζι (ντιζατος here) συμφωνω οτι θαχεις καλυτερη αισθηση στο πατημα, αλλα δεν ξερω αν αλλαξεις την πεταλουδα τι θα διαβαζει ο εγγεφαλος για throttle position...Σιγουρα μπορει να γινει πατεντα εκει...
Αυτα τα ολιγα

Geo_3D
05-04-06, 01:48
Γιατι εχω την εντυπωση οτι ειναι αρκετα δυσκολο για τον λογο οτι το valvetronic ή βλαβητρονικ για αρκετους,δεν σηκωνει και πολλα για βελτιωση?????

Xeno-318is
05-04-06, 01:53
Μιλαμε παντα στην ιδανικη περιπτωση που το βλαμενοτρονικ δε θα κανει τα δικα του!!

Fairytale
05-04-06, 03:06
τι πιστευετε γενικά για το θέμα της βελτίωσης του Valvetronic του κινητήρα και συγκεκριμένα του δίλιτρου. Δύσκολη ιστορία... λιγοι το δοκιμάζουν, ακόμα λιγότεροι τα καταφέρνουν!!!
να αντικαταστήσω την εξάτμιση απο καταλύτη και πίσω Αν εννοείς και τον (τους) καταλύτες οι κομπλέ λύσεις -που στην Ελλάδα μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού- είναι 4ψήφια νούμερα... Αλλιώς αν μιλάμε για καζανάκια, we R OK.
την προσθήκη ενος πιό ελεύθερου φίλτρου στο εργοστασιακό φιλτροκούτι Σωστός, η προτίμηση μου για τα προϊόντα της Κ&Ν είναι ήδη καταγεγραμμένη!!! Γενικά προτίμησε φίλτρα γάζας. Πάρε και ένα tip (άν έχεις την έκδοση των 143hp, ψάξου στο τι διαφορές έχει από την τελευταία των 150hp σε περιφερειακά -οι δικές μου μεταμεσονύκτιες (!!!) πληροφορίες μιλούν για αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής αέρα, σε πλουσιότερο πρόγραμμα και πιο ελεύθερο σύστημα εξαγωγής).
έχω βρεί κάποιες λύσεις στο θέμα του επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου Να τις ακούσουμε (έστω και με p.m), ειδικά αν βγήκες στην γύρα και έξω από την συνοικία σου, μπορεί να βρήκες κανένα θησαυρό...
Που ξέρεις!!! Αν πάλι παρέμεινες εντός των τοιχών (καταλαβαινόμαστε έτσι? δεν χρειάζεται να καρφωνόμαστε...), όλα καλά και πάλι.
Πάντως αυτά τα μοτέρ δεν "δουλεύονται" από πολύ κόσμο... και η έλλειψη ανταγωνισμού δεν έκανε ποτέ καλό στις τιμές!!! Τον πλήρωσες τον Valvetronic μία φορά στην αγορά, θα τον χρυσοπληρώσεις τώρα και στην βελτίωση, λόγω της επαναστατικής τεχνολογίας της κεφαλής του!!!
να ξεφορτωθώ την ηλεκτρικίλα του γκαζιού και να κερδίσω λίγο σε ροπή Kit μετατροπής του ηλεκτρόγκαζου υπάρχουν, αλλά δεν ανεβάζουν την ροπή σαν μέγεθος -απλά βελτώνουν την υστέρηση απόκρισης. Lag σε ατμοσφαιρικά, δεν πάμε καλά κύριοι!!!

Και φτάνουμε στην δική μου πρόταση...
Να περιμένεις την έλευση του νέου 2lt Valvetronic των 173hp (παρουσιάστηκε πρόσφατα για την 4d E90 320si). Την απόδοση αυτή δεν μπορείς να την φτασεις push-άροντας το δικό σου μοτέρ (!!!). Άσε που θα μπορεί να πάρει και άλλο... (άλλα 15 τα 'χεις στο νερό από Φ.Π.Ε εδώ). :greenboun Διαπιστώνοντας τις διαφορές με τον δικό σου, τον modif-άρεις ή αν δεν γίνεται τον κάνεις τράμπα.:eek: Μην ανησυχείς θα βρείς εύκολα μεταχειρισμένο στην 2ετία (θα φορεθεί σε διάφορα μοντέλα (Ε90 coupe, Z4 facelift και πιθανότατα μάντεψε που αλλού...). Η εκτίμησή μου είναι ότι θα πουλήσει σαν... ζεστά ψωμάκια!!!
Το ζήτημα είναι αν εσύ μπορείς να περιμένεις...:scratchch
C U out there

Strax
05-04-06, 08:31
Και φτάνουμε στην δική μου πρόταση...
Να περιμένεις την έλευση του νέου 2lt Valvetronic των 173hp (παρουσιάστηκε πρόσφατα για την 4d E90 320si). Την απόδοση αυτή δεν μπορείς να την φτασεις push-άροντας το δικό σου μοτέρ (!!!). Άσε που θα μπορεί να πάρει και άλλο... (άλλα 15 τα 'χεις στο νερό από Φ.Π.Ε εδώ). :greenboun Διαπιστώνοντας τις διαφορές με τον δικό σου, τον modif-άρεις ή αν δεν γίνεται τον κάνεις τράμπα.:eek: Μην ανησυχείς θα βρείς εύκολα μεταχειρισμένο στην 2ετία (θα φορεθεί σε διάφορα μοντέλα (Ε90 coupe, Z4 facelift και πιθανότατα μάντεψε που αλλού...). Η εκτίμησή μου είναι ότι θα πουλήσει σαν... ζεστά ψωμάκια!!!
Το ζήτημα είναι αν εσύ μπορείς να περιμένεις...:scratchch
C U out there

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, με είχαν πληροφορήσει ότι ο δίλιτρος με τα 173 άλογα της Si έχει καταργήσει το Valvetronic...

stefos
05-04-06, 10:30
Απο όσο ξέρω ο καιούργιος κινητήρας που θα βγεί με τα 173 έχει το ίδιο μπλόκ με τους παλαιότερους αλλά έχει καταργηθεί το valvetronic τελείως και στην θέση του έχουν μπεί εκεντροφόροι και πεταλούδα γκαζιού. Δεν με βλέπω να περιμένω μέχρι την έλευσή του αλλά ουτε και την τροποποίηση του δικού μου. Αυτο το κατι παραπάνω με αναπρογραμματισμό της ECU πιστευω θα είναι αρκετό[...λέμε και καμια να περνάει η ώρα] Για το θέμα της εισαγωγής σκεφτόμουν κάτι σε Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκούτι, και για την εξαγωγή απο τον καταλύτη και πίσω να καταργήσω το μεσαίο καζανάκι και να βάλω ένα πιο ελεύθερο τελικό. Στο θέμα του προγράματος έχω βρει έτοιμη λύση αλλά και βελτιωτή που θα το φτιάξει στο δυναμόμετρο.
Αυτα :dance:

ANDREAS
05-04-06, 11:29
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, με είχαν πληροφορήσει ότι ο δίλιτρος με τα 173 άλογα της Si έχει καταργήσει το Valvetronic...
Σωστα σε εχουν πληροφορησει φιλε Στρατο το si δεν εχει vanos ουτε valvetronic ειναι καθαροαιμος αγωνιστηκος κινητηρας το ειδα στον Κουλουρη ειναι εργαλειο πολυ καλο!!!!!:nutkick: Αυτος ο κινητηρας παιρνει τα παντα απο μετατροπες γιατι ειναι απλος.Ειναι η χαρα της μετατροπης!!!!:greenboun

Fairytale
05-04-06, 11:43
Σωστα σε εχουν πληροφορησει φιλε Στρατο το si δεν εχει vanos ουτε valvetronic ειναι καθαροαιμος αγωνιστηκος κινητηρας το ειδα στον Κουλουρη ειναι εργαλειο πολυ καλο!!!!!:nutkick: Αυτος ο κινητηρας παιρνει τα παντα απο μετατροπες γιατι ειναι απλος.Ειναι η χαρα της μετατροπης!!!!:greenboun
Ωραία... και ακόμα καλύτερα και πιο εύκολα για οποιοδήποτε επόμενο "γαργάλημα"!!!
Η ακολουθία των "γρήγορων" 4κύλινδρων (S14-2lt, M42, M44) συνεχίζεται ακάθεκτη με άξιο (κοιτώντας τα νούμερα προς το παρόν) διάδοχο. Είμαι συγκινημένος...
C U out there

stefos
05-04-06, 12:47
Απλώς ήθελα να δώ αν έχει ασχολήθεί κανείς με το θέμα του Valvetronic και να έχει δοκιμάσει κάτι και να έχει καποιο αποτέλεσμα. Ειδικά στο θέμα του προγράμματος. Μην πάω ξεβράκωτος στα αγγούρια... Το τελευταίο πράμα που θέλω είναι να διαλύσω τον κινητήρα μου για να βγάλω 10 άλογα παραπάνω.

stefos
05-04-06, 20:41
Τωρα για το ηλεκτρικο το γκαζι (ντιζατος here) συμφωνω οτι θαχεις καλυτερη αισθηση στο πατημα, αλλα δεν ξερω αν αλλαξεις την πεταλουδα τι θα διαβαζει ο εγγεφαλος για throttle position...

Ο valvetronic δεν έχει πεταλούδα γκαζιού, η ποσότητα αέρα που φτάνει στους κυλίνδρους εξαρτάται αποκλειστικά απο το βύθισμα των βαλβίδων, και μόνο, απο εκεί και το όνομα του. Τωρα να σου πώ την αλήθεια ούτε και εγώ ξέρω κατα πόσο μπορεί να βελτίωθεί η υστέρηση στο γκάζι. Μου φαίνεται ότι μπαίνω σε άγνωστα νερά...:newbie:

Nick_compact
06-04-06, 08:56
Όσον αφορά τον Si κινητήρα με τα 173 απότι ξέρω θα φορεθεί μόνο στην Ε90 και θα είναι περιορισμένη έκδοση!
Τώρα όσον αφορά την αξιοπιστία του Valvetronic , δεν θα΄έχει κανένα απολύτως πρόβλημα αν οι βελτιώσεις παραμένουν στο πρώτο στάδιο και ο κόφτης στροφών σταθερός .

stefos
06-04-06, 09:26
Τώρα όσον αφορά την αξιοπιστία του Valvetronic , δεν θα΄έχει κανένα απολύτως πρόβλημα αν οι βελτιώσεις παραμένουν στο πρώτο στάδιο και ο κόφτης στροφών σταθερός .

Συμφωνώ απολύτως, ο Valvetronic δεν αρέσκεται στις πολλές στροφές. Ο κόφτης θα μείνει εκεί που είναι...

Fairytale
06-04-06, 11:45
Όσον αφορά τον Si κινητήρα με τα 173 απότι ξέρω θα φορεθεί μόνο στην Ε90 και θα είναι περιορισμένη έκδοση!
Τα ίδια πράγματα ανακοίνωναν κάποτε και για τον Μ42 στις 318is coupe. Η αλήθεια ήταν ότι "φορέθηκε" και στις sedan και στις compact και στις Ζ3. Δεν θα ανησυχούσα ιδιαίτερα...
Το θέμα είναι πως θα αποφασίσουν να διαχειριστούν το θέμα του 6κύλινδρου 2.2lt (θα τον καταργήσουν ή θα ακολουθήσει το push-άρισμα των 2.5lt και 3.0lt..)
C U out there

papajim
06-04-06, 20:49
Το θέμα είναι πως θα αποφασίσουν να διαχειριστούν το θέμα του 6κύλινδρου 2.2lt (θα τον καταργήσουν ή θα ακολουθήσει το push-άρισμα των 2.5lt και 3.0lt..)

Νομίζω πως δεν υπάρχει πια 2.2 κινητήρας.Από τον 4cyl δίλιτρο πάμε κατευθείαν στον 6cyl 2.5.
Όσον αφορά τη χρήση του συγκεκριμένου 2.0si 173hp και σε άλλα μοντέλα,δε ξέρω κατά πόσο θα υιοθετηθεί σαν ιδέα.Αρκεί να σκεφτούμε πως σε Ζ4 και 5αρα χρησιμοποιείται ο "light" 2.5αρης με τα 170.(Ζ4 2.5 και 523i αντίστοιχα)

Fairytale
07-04-06, 01:52
...το thread (από βελτίωση 2lt Valvetronic ξεκίνησε και κατέληξε σουρωτήρι -sorry Stefos από εμένα ψιλοάρχισε το μπάχαλο) να ξεκαθαρίσω (ή να προσπαθήσω) τι ακριβώς συμβαίνει.

Ο νέος si 173hp δεν πρόκειται να περάσει στις Ε60 (η σειρά 5 θα ξεκινάει από 6κύλινδρα), το "μαγαζί" είναι κατηγορηματικό σε αυτό.


Η δικιά μου εκτίμηση είναι ότι θα περάσει και σε άλλα μοντέλα (όπου ο ανταγωνισμός με τα νέα JTS -phase 1 or 2- της Alfa Romeo θα είναι σκληρός. Ας ανακοινώνουν τώρα ότι θέλουν!!!


Ο 2.5lt των 170hp (όμοια και ο 2.0lt των 129hp) αποτελούν προσωρινές λύσεις. Θα έρθουν νέα ισχυρότερα μοτέρ (λογικά μικρότερου κυβισμού) και αυτά θα αποσυρθούν.


Ο 2.2lt αποτελεί κινητήρα βάσης για την Ε60 και αυτό είναι ικανή συνθήκη για να εμποδίζει μια πολύ εκτεταμένη -και ακριβή- εξέλιξή του αφού κάτι τέτοιο θα εκτόξευε την τιμή της βασικής έκδοσης του αυτοκινήτου.

C U out there

stefos
07-04-06, 11:17
Ναι είναι αλήθεια ότι ξεφύγαμε απο το θέμα. Απλώς ήθελα να δώ αν είχε δοκιμάσει κανείς τίποτα, αλλά μου φαίνεται οτι πάω στα τυφλά... Με το που θα ξεκινήσω τους πειραματισμούς θα κάνω post τα αποτελέσματα. Αναμείνατε το στο ακουστικό σας...

ANDREAS
07-04-06, 16:05
Ναι είναι αλήθεια ότι ξεφύγαμε απο το θέμα. Απλώς ήθελα να δώ αν είχε δοκιμάσει κανείς τίποτα, αλλά μου φαίνεται οτι πάω στα τυφλά... Με το που θα ξεκινήσω τους πειραματισμούς θα κάνω post τα αποτελέσματα. Αναμείνατε το στο ακουστικό σας...

Φιλε μου εχω ενα 316ι ε46 valvetronic μην του κανεις τιποτε θα το πληρωσεις ακριβα μονο αν θελεις το γνωστο φπε τιποτε αλλο . ειμαι ΠΑΘΩΝ αν θελεις να με ακουσεις ισως ειμαι ο πιο ειδικος (χωρις παρεξηγηση )για αυτο εδω μεσα (δοκιμασα τουρμπο και ακομα το πληρωνω).:nutkick:

stefos
09-04-06, 11:52
Ευχαριστώ Ανδρέα για τις πληροφορίες σου:bigthumb: Δεν σχεδίαζα πάντως να καταφύγω σε τίποτα extreme. Για ΦΠΕ με βλέπω, αν και να σου πώ την αλήθεια έχει τρομάξει το μάτι μου με αυτά που ακούω :icon11: και το σκέφτομαι το θέμα του προγράμματος. Το φιλτράκι που φοράς στο αυτοκίνητο σου ειναι της ΒΜC; Έκανε δουλειά, είχες προβλήματα μαζί του, κέρδος είχες καθόλου;
Φιλικά Στεφανος

ANDREAS
10-04-06, 10:35
Ευχαριστώ Ανδρέα για τις πληροφορίες σου:bigthumb: Δεν σχεδίαζα πάντως να καταφύγω σε τίποτα extreme. Για ΦΠΕ με βλέπω, αν και να σου πώ την αλήθεια έχει τρομάξει το μάτι μου με αυτά που ακούω :icon11: και το σκέφτομαι το θέμα του προγράμματος. Το φιλτράκι που φοράς στο αυτοκίνητο σου ειναι της ΒΜC; Έκανε δουλειά, είχες προβλήματα μαζί του, κέρδος είχες καθόλου;
Φιλικά Στεφανος
Φιλε Στεφανε ειναι raid carbon box καλη ειναι αλλα για διαφορετικους λογους εγω την εβγαλα δεν μου προκαλεσε καποιο προβλημα.:nutkick:

stefos
10-04-06, 12:44
Φιλε Στεφανε ειναι raid carbon box καλη ειναι αλλα για διαφορετικους λογους εγω την εβγαλα δεν μου προκαλεσε καποιο προβλημα.:nutkick:

Χωρίς να θέλω να φανώ περίεργος, θέλεις να μου πείς το λόγο; Από θόρυβο τι γινόταν; Διαφορά υπήρξε...;