PDA

Επιστροφή στο Forum : Μεταλικοί ελεύθεροι αγωνιστικοί sport κ.α. καταλύτες


GEORGE36
06-04-06, 17:33
Εδω και λίγο καιρό έχω διαπιστώσει όιτ μάλλον έχω ράγισμα στο τελικό καζανάκι.
με αφορμή την αλλαγή του τελικού σκέφτομαι και την αλλαγή του κατάλύτη με κάποιον "βελτιωμένο" από αυτούς που κατά καιρούς βλέπω σε σελίδες περιοδικών αυτοκινήτου που υπόσχονται λαγούς και πετραχείλια .
έχει τοποθετήσει κάποιος από τα μέλη κάτι αντίστοιχο σε 36άρι 1,8?
σκέφτομαι να τοποθετήσω κάτι που να καλύπτει ( αν είναι δυνατόν ) μια γκάμα κυβισμού από 1,8 έως 2,5 καθώς ενδέχεται μελλοντικά ( όταν πιάσω το τζόκερ ) να προβώ σε αλλαγή μοτέρ .


Υ.Γ. προφανώς το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ισχύει και σε αυτό το προιόν βελτίωσης καθώς βλέπω τιμές από 150 έως 600 που υπόσχονται όμως τα ίδια ποστοστά βελτίωσης .

dion999
06-04-06, 17:51
Εδω και λίγο καιρό έχω διαπιστώσει όιτ μάλλον έχω ράγισμα στο τελικό καζανάκι.
με αφορμή την αλλαγή του τελικού σκέφτομαι και την αλλαγή του κατάλύτη με κάποιον "βελτιωμένο" από αυτούς που κατά καιρούς βλέπω σε σελίδες περιοδικών αυτοκινήτου που υπόσχονται λαγούς και πετραχείλια .
έχει τοποθετήσει κάποιος από τα μέλη κάτι αντίστοιχο σε 36άρι 1,8?
σκέφτομαι να τοποθετήσω κάτι που να καλύπτει ( αν είναι δυνατόν ) μια γκάμα κυβισμού από 1,8 έως 2,5 καθώς ενδέχεται μελλοντικά ( όταν πιάσω το τζόκερ ) να προβώ σε αλλαγή μοτέρ .


Υ.Γ. προφανώς το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ισχύει και σε αυτό το προιόν βελτίωσης καθώς βλέπω τιμές από 150 έως 600 που υπόσχονται όμως τα ίδια ποστοστά βελτίωσης .

Προσεχε λιγο με το θεμα του ελευθερου καταλυτη.Μπορεις πολυ ευκολα να βρεθεις με απιστευτο θορυβο και με πεσμενες χαμηλες,μεσαιες και ρεμπριζ.

GEORGE36
07-04-06, 08:12
dion999 είσαι παθών ?
είχα την εντύπωση ότι τις μεσαίες χαμηλές θα τις επηρέαζε περισότερο ένα χταπόδι από ένα ελέυθερο καταλύτη .
τώρα για τα επιπεδα θορύβου από αλλαγή καταλύτη δεν έχω εμπειρία.
από κατάργηση μεσαίου και αλλαγή τελικού στο προηγούνεο αυτοκίνητο θυμάμαι ότι δεν είχα ιδιαίτερα ενοχλητικό θόρυβο.

dion999
07-04-06, 08:34
dion999 είσαι παθών ?
είχα την εντύπωση ότι τις μεσαίες χαμηλές θα τις επηρέαζε περισότερο ένα χταπόδι από ένα ελέυθερο καταλύτη .
τώρα για τα επιπεδα θορύβου από αλλαγή καταλύτη δεν έχω εμπειρία.
από κατάργηση μεσαίου και αλλαγή τελικού στο προηγούνεο αυτοκίνητο θυμάμαι ότι δεν είχα ιδιαίτερα ενοχλητικό θόρυβο.

ο ηχος σε πραγματικα ελευθερους καταλυτες ειναι χειροτερος και απο το να ακους μηχανακι χορις εξατμιση.οσον αφορα τις επιδοσεις ειναι πολυ λογικο να χασει απο την στιγμη που χανεται η συμπιεση των καυσαεριων.παντως υπαρχουν ελευθεροι καταλυτες που και καθολου θορυβο δε κανουν και δεν σου ριχνουν τις χαμηλες και μεσαιες.(για να μην παρεξηγηθω το προβλημα με τις χαμηλες και μεσαιες αφορα περισσοτερο 316 και 318).
το χταποδι μαζι με ενα chip και ενα φιλτρο ειναι πολυ καλη λυση για μερικα αλογα παραπανω.

Strax
07-04-06, 12:43
Όταν λέμε ¨ελεύθερους" καταλύτες εννούμε συνήθως τους μεταλικούς καταλύτες.

Αυτοί λοιπόν διατίθονται σαν 400, 200, 100 CPI (Cells per Inch) ή κυψέλες ανά ίντσα ελληνιστί. Οπότε υπάρχουν περιθώρια επιλογής κατά πόσο θες να ελευθερώσεις το σύστημα εξατμισής σου.

GEORGE36
07-04-06, 12:54
είναι γεγονός ότι στους 318ι δεν υπάρχουν πολλές λύσεις για να ζωντανέψουν . Εγώ θα έλεγα όιτ περισότερο ψυχολογικά επιδρούν κάποιες ενέργειες και με αυτό το σκεπτικό έχω περιοριστεί στο "κουτί" που ήδη φιλοξενεί ένα ελεύθερο φίλτρο και μόνο .

ο φίλος στραξ , προτείνει δηλαδή ένα 200άρι ή 100άρι cpi ? εαν ναι αυτό προυποθέτει και την εγκατάσταση chip ? ή μπορεί να δουλεψει και μόνος του στα πλαίσια του self learning του εγκεφάλου σε μικρομετατροπές ?

Geo_3D
07-04-06, 13:50
Προσωπικη αποψη που την εχω ξαναπει,και την στηριζω μιας και συναδελφος και εγω (Ε36 316).Μη ριχνετε λεφτα στον 1.6-1.8.Ειναι πεταμενα λεφτα και περισσοτερα χανεις,παρα κερδιζεις.Και συγκεκριμενα για τους καταλυτες.Οι 8βαλβιδοι κινητηρες μας,φημιζονται για την ροπη τους χαμηλα.Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε που ειναι το πιο ροπατο 8v 1600αρι μοτερ,απο ολα τα 1600 αλλων αυτοκινητοβιομηχανιων.Το αν δεν παει,οφειλεται καθαρα και μονο στο βαρος του αυτοκινητου.Αν λοιπον χασετε και αυτο,μονο και μονο για να εχετε μια μικρη αυξηση ψηλα,προσωπικα το θεωρω λαθος.
Γνωμη μου

bmw316i
07-04-06, 14:03
Προσωπικη αποψη που την εχω ξαναπει,και την στηριζω μιας και συναδελφος και εγω (Ε36 316).Μη ριχνετε λεφτα στον 1.6-1.8.Ειναι πεταμενα λεφτα και περισσοτερα χανεις,παρα κερδιζεις.Και συγκεκριμενα για τους καταλυτες.Οι 8βαλβιδοι κινητηρες μας,φημιζονται για την ροπη τους χαμηλα.Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε που ειναι το πιο ροπατο 8v 1600αρι μοτερ,απο ολα τα 1600 αλλων αυτοκινητοβιομηχανιων.Το αν δεν παει,οφειλεται καθαρα και μονο στο βαρος του αυτοκινητου.Αν λοιπον χασετε και αυτο,μονο και μονο για να εχετε μια μικρη αυξηση ψηλα,προσωπικα το θεωρω λαθος.
Γνωμη μου

Εγώ θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Γιώργο!1000 και 2000 ευρώ για 5-10 άλογα δε συμφέρει με τίποτα (παθών...)
Γνώμη μου και μένα!!

GEORGE36
07-04-06, 14:56
Μάλλον θα αρχίσουμε να κοιτάμε για μείωση βάρους :nod:

Geo_3D
07-04-06, 15:05
Μάλλον θα αρχίσουμε να κοιτάμε για μείωση βάρους :nod:
Αμα ειναι να αρχισεις να ξηλωνεις πραγματα για μειωση βαρους,βαλε και ενα roll cage,βγαλε και μια αγωνιστικη αδεια,και εισαι ετοιμος για να τρεξεις.:p:

Xeno-318is
07-04-06, 15:12
Η αλλη λυση ειναι να ξεκινησεις διαιτα...
Χρηστε μου τι λεω??

konc
08-04-06, 10:09
Προσωπικά έχω έναν μεταλλικό γνωστής εταιρίας σε Μ43 1.6, κατήργησα το μεσαίο και τον βάλαμε μόνο του. Πρόσεξα βέβαια να βάλω τον "σωστό" και όχι τον "πιο ελεύθερο για 500 άλογα" οπότε δεν παρατήρησα να έχασα τίποτα, θα έλεγα ότι η μόνη διαφορά που κατάλαβα ήταν θετική και (πολύ) ψηλά.
Δεν το μετάνιωσα μιας και ο παλιός αλλάχτηκε αναγκαστικά και απλά δεν έβαλα της μάνας του, αλλά σαν "βελτίωση" δεν αξίζει σε καμία περίπτωση τα λεφτά του αν δεν έχεις βάλει χέρι χοντρά στο υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Τέλος, δεν υπάρχει (ορθή) λύση από 1.6 μέχρι 2.5

stefos
09-04-06, 11:36
Μια που μιλάμε για εξατμίσεις, να ρωτήσω και εγω κάτι που το έχω απορία; Σκεφτομαι να αλλάξω το μεσαίο και το τελικό στο δικο μου μωρό [Ε46 318ti 2000cc] μόνο. Έχω ακούσει γενικά, και δεν ξέρω αν είναι σωστό αυτό, οτι τα τελικά της BMW προσφέρουν ένα είδους πνίξιμο στην εξαγωγή που επωφελέι την ροπή του αυτοκινήτου, και τυχον αντικατάσταση αυτων έχει μείωση στην απόδοση αντί για αύξηση. Οι ερωτήσεις μου είναι δύο... Να περιμένω πτώση σε ιπποδύναμη ή ροπή με την αντικατάσταση αυτών των 2, και αν θα τρελαθω απο την φασαρία με την κατάργηση του μεσαίου;:icon11: Δεν θα ήθελα να ταξιδεύω στην εθνική και μετα τα 140 να με ενοχλέι ο θόρυβος.
Θα ήθελα ν ακούσω τις απόψεις σας επι του θέματος....:feedback:
Thanx

dion999
10-04-06, 07:55
Μια που μιλάμε για εξατμίσεις, να ρωτήσω και εγω κάτι που το έχω απορία; Σκεφτομαι να αλλάξω το μεσαίο και το τελικό στο δικο μου μωρό [Ε46 318ti 2000cc] μόνο. Έχω ακούσει γενικά, και δεν ξέρω αν είναι σωστό αυτό, οτι τα τελικά της BMW προσφέρουν ένα είδους πνίξιμο στην εξαγωγή που επωφελέι την ροπή του αυτοκινήτου, και τυχον αντικατάσταση αυτων έχει μείωση στην απόδοση αντί για αύξηση. Οι ερωτήσεις μου είναι δύο... Να περιμένω πτώση σε ιπποδύναμη ή ροπή με την αντικατάσταση αυτών των 2, και αν θα τρελαθω απο την φασαρία με την κατάργηση του μεσαίου;:icon11: Δεν θα ήθελα να ταξιδεύω στην εθνική και μετα τα 140 να με ενοχλέι ο θόρυβος.
Θα ήθελα ν ακούσω τις απόψεις σας επι του θέματος....:feedback:
Thanx
Αν θελεις ριξε μια ματια λιγο ποιο πανω.αναφερω ακριβως αυτα που ρωτας!
(παντως υπαρχουν και "βελτιωτικοι" καταλυτες χορις μειωσει ροπης και χορις καθολου θορυβο).

stefos
10-04-06, 12:11
Αν θελεις ριξε μια ματια λιγο ποιο πανω.αναφερω ακριβως αυτα που ρωτας!
(παντως υπαρχουν και "βελτιωτικοι" καταλυτες χορις μειωσει ροπης και χορις καθολου θορυβο).

Φίλε DION κοίταξα τα post σου αλλά δεν αναφέρεσαι κάπου σε αυτό που ρωτάω[εκτός αν δεν είδα κάτι]. Εγώ πάντως δεν λέω για αντικατάσταση του καταλύτη. Ο εργοστασιακός καταλύτης θα μείνει στν θέση του, εγώ ρώτησα για από εκεί και πίσω τι γίνεται. Τελικό και μεσαίο καζανάκι. Φιλικά Στέφανος

dion999
10-04-06, 17:22
Φίλε DION κοίταξα τα post σου αλλά δεν αναφέρεσαι κάπου σε αυτό που ρωτάω[εκτός αν δεν είδα κάτι]. Εγώ πάντως δεν λέω για αντικατάσταση του καταλύτη. Ο εργοστασιακός καταλύτης θα μείνει στν θέση του, εγώ ρώτησα για από εκεί και πίσω τι γίνεται. Τελικό και μεσαίο καζανάκι. Φιλικά Στέφανος
sory μαλον δε το καταλαβα!εισαι σιγουρος οτι εχεις μεσαιο καζανακι και δεν ειναι "ενσοματωμενο" στον μαμα καταλυτη? παντως οπως και να εχει το πραγμα δεν εχεις να κερδισεις και τιποτα σπουδαιο με την αλλαγη η καταργηση του μεσαιου και του τελικου(ισως περισσοτερο θορυβο,ακομα και μειωση του ρεμπριζ λογο καταργησης του μεσαιου).

stefos
10-04-06, 18:37
εισαι σιγουρος οτι εχεις μεσαιο καζανακι και δεν ειναι "ενσοματωμενο" στον μαμα καταλυτη?.

Ναι είμαι σιγουρος οτι ο καταλυτης και το μεσαιο είναι δυο διαφορετικά πράματα, το έχω δεί. Σκεφτόμουν το μεσαίο να γείνει πιο ελεύθερο[ αντικασταση του με άλλο που θυμιζει ξεχειλωμένο σωλήνα] και ένα τελικό. Απλώς ήθελα να δώ μήπως το έχει δοκιμάσει κανένας να έπαιρνα μια δεύτρη γνώμη... Thanx:bigthumb:

GEORGE36
11-04-06, 16:23
stefos σε προηγούμενο αυτοκίνητό μου είχα καταργήσει εντελώς το μεσαίο .
δεν είχα μεταβολή στα επίπεδα θορύβου , ούτε όμως και σε επιδόσεις.
όταν έβαλα όμως και ελεύθερο τελικό είχα αυξημένο θόρυβο , όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό , και αλλαγή στις επιδόσεις , προς το χειρότερο , οπότε επιπλέον έξοδα για να έρθουν τα πράγματα στην αρχική τους κατάσταση . Χώρια το κόστος δυναμομέτρησης ...
γενικά το να βρεις τη χρυσή τομή σε μικρού βεληνεκούς αναβαθμίσεις απαιτεί χρήμα , χρόνο , έρευνα και ίσως αν είσαι τυχερός και κάποιον που το έχει ξανακάνει καθώς είναι πολύ δύσκολο πλέον να εμπιστευτείς τους μάστορες .... ( βλέπεις και οι πελάτες έχουν εκπαιδευτεί τελευταία... )
εγώ είμαι μέρα με τη μέρα προσπαθώ να πίσω τον εαυτό μου ότι ο μόνος τρόπος για να πάει καλύτερα το ριμάδι μου είαι μια αλλαγή στο μοτέρ !

STR
11-04-06, 16:40
Θα συμφωνησω με τον Γιωργο οπως και με τον geo οτι ο καλυτερος τροπος ειναι αλλαγη μοτερ.Θα κερδισεις ελαχιστα με πολλα λεφτα σε αυτο το μοτερ.
Αν θελεις παντως την δικη μου εμπειρια στο θεμα.Στο δικο το 2,5 εχω την εξατμιση απο το 2,0 με εναν ελευθερο καταλυτη μεταλικο και ενα τελικο επισης ελευθερο.Απο ηχο,πανδαισια,αν δεν σε κουραζει.Απο αποδοση,δεν το εχω μετρηση αλλα μου εδωσε την εντυπωση οτι εγινε λιγο καλυτερο ψηλα.

stefos
11-04-06, 18:47
Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις. Μου φαίνεται θα αλλάξω μόνο το τελικό και μεχρι εκεί. Να φύγει η απαίσια μαυρη σωλήνα που έχω τώρα και να ακούω και λιγακι το μοτερ,...Thanx:dblthumb2

Nick_compact
12-04-06, 19:12
Όποιος βάλει πάντως Supersprint δεν θα έχει καμιά ταλαιπωρία , λίγο θόρυβο , και maximum απόδοση!!

BMW523i
13-04-06, 00:50
Για Supersprint σκέφτομαι και εγώ και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα χάσεις πουθενά αλλά θα κερδίσεις αρκετά! Το κόστος όμως είναι μεγάλο! Για το δικό μου μοτέρ(Μ52 2500cc) το χταπόδι βγαίνει κάπου στα 1500 Ευρώ!!!!!

Strax
13-04-06, 08:40
Όποιος βάλει πάντως Supersprint δεν θα έχει καμιά ταλαιπωρία , λίγο θόρυβο , και maximum απόδοση!!

Θα ήθελα να ενημερώσω ότι πλεόν ισχύει έκπτωση για τα Supporting και από την επίσημη αντιπροσωπεία της Supersprint στην Ελλάδα. Θα ανακοινωθεί μέσα στην ημέρα.

Nick_compact
13-04-06, 10:15
Θα ήθελα να ενημερώσω ότι πλεόν ισχύει έκπτωση για τα Supporting και από την επίσημη αντιπροσωπεία της Supersprint στην Ελλάδα. Θα ανακοινωθεί μέσα στην ημέρα.

Στράτο το είδα και πρεπει να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτήν την κίνηση με την Supersprint μια και κατα την γνώμη μου είναι η καλύτερη κίνηση που εχετε κάνει στις προσφορές για τα supporting!!!

sorry για το offtopic...απλά ήθελα να το πω...