PDA

Επιστροφή στο Forum : πετραιλεοκινηση και αστικα κεντρα!!!


ramaris
18-04-06, 08:59
καλημερα σε ολες και ολους στο forum!!!!

διαβαζα τωρα ενα post του xristosg για το 320d που εχει...

εδω και χρονια συζητηται για την αρση της απαγορευσης κυκλοφοριας των πετραιλεοκινητων εντος αθηνας και θεσσαλονικης...

μηπως γνωριζετε κατι επι του θεματος??

υποτιθεται οτι εχει απαγορευθει γιατι ρυπαινει το περιβαλον περισοτερο απο εναν βενζινοκινητηρα... αλλα αυτο εχει παψει να ισχυει με της καινουριας τεχνολογιας κινητηρες πετραιλεου...

νομιζω οτι εχει καποιο ενδιαφερων το ολο θεμα....

:lamer:

Sras
18-04-06, 10:49
Καλημερα
Πραγματι το θεμα ειναι ενδιαφερον.Εγω περιμενω την αρση της απαγορευσης για να αλλαξω την μπεμπα μου με την 320d Ε91.Πιστευω οτι θα γινει προς το τελος του 2007 λιγο πριν τις εκλογες.Αλλωστε τωρα με τα καθαρα πετρελαια και την νεα τεχνολογια στις μηχανες η ρυπανση ειναι λιγοτερη απο την βενζινη (οπως λενε).Πιστευω οτι η κινηση της Shell να βγαλει V-Power πετρελαιο δεν ειναι τυχαια.Η μεγαλη επενδυση που εχει ηδη κανει η Μοτορ Οιλ για την παραγωγη καθαροτερου πετρελαιου στην Κορινθο επισης δεν ειναι τυχαια.Κατα την γνωμη μου εαν δεν υπηρχε το προβλημα του πολυ μεγαλου λαθρεμποριου στα καυσιμα και ειδικα στο πετρελαιο, η πετρελαιοκινηση σε Αθηνα -Θεσσαλονικη θα ειχε ηδη επιτραπει.
Sras

Gary Kokkin
18-04-06, 11:56
Οσο αυξάνεται ο συνολικός όγκος αυτοκινήτων στην Αθήνα η μόλυνση παραμένει, διότι με αναγκαστικές ταχύτητες μικρές, τ'αυτοκίνητα ζορίζονται το ίδιο, και τα φθηνά diesel μολύνουν ακόμα περισσότερο σε σχέση με τα βενζινοκίνητα,λόγω χαμηλότερης ακόμα τεχνολογίας στους κινητήρες.-Δεν είναι θέμα μόνο νοθείας βενζίνης.
Eξάλλου η μόλυνση παραμένει : http://greece.flash.gr//soon/2006/4/27/30108id/

-Επίσης σημαντικό είναι το κόστος απόκτησης τους (από την φορολογία στο τέλος ταξινόμισης των diesel αυτοκινήτων που είναι 20% ακριβότερη από τα βενζινοκίνητα) ,για ένα αξιοπρεπές σε επιδόσεις diesel (που πρέπει νάναι τουλάχιστον 2000c) ,χώρια τέλη κυκλοφορίας,ασφαλειες κλπ οπότε μάλλον δεν συμφέρει κανέναν ακόμα,εκτoς αν δοθούν κίνητρα πχ απόσυρση