PDA

Επιστροφή στο Forum : Εισαγωγή Αυτοκινήτου απο Γερμανία


advanced
12-10-04, 15:19
Χαιρετίζω την παρέα. Παρεπιμτόντως το άρθρο με την αναφορά στο site που δημοσιεύτηκε; Πολύ καλό, συγχαρητήρια στους δημιουργούς! Ερώτηση: Κάποια στιγμή υπήρχε μια συζήτηση στα forums για ποσά εκτελωνισμού, διαδικασίες κτλ., για να γινει εισαγωγή αυτοκινήτου από Γερμανία. Δίδετο και κάποιο link του υπουργείου η κάτι τέτοιο αν δεν απατώμαι. Θυμάται κανείς ποιο είναι αυτό και γενικά τι παίζει; Σκεφτόμουν να κάνω ένα ταξιδάκι και να φέρω ένα 318i η 320i (E46) διετίας το πολύ. Παρατηρώ οτι σαν ποσό κτήσης έχουν μεγάλη διαφορά με Ελλάδα (ακόμα και αυτά που είναι μικρού κυβισμού). Ποια είναι η άποψή σας; Το έχει κάνει κανείς;

S38B38 Monsta
12-10-04, 15:49
Αν πας και το φέρεις μόνος σου, ουσιαστικά γλυτώνεις τη προμήθεια του εισαγωγέα - κάτι σαν να αγοράζεις χονδρική.

Βέβαια οργανωμένοι εισαγωγείς πετυχαίνουν ακόμα καλύτερες τιμές, διότι είναι επαναλαμβανόμενοι πελάτες, χωρίς βέβαια να περνάνε αυτή την έκπτωση στο τελικό πελάτη (εσένα), αντίθετα το κρατάνε για πάρτυ τους.

Αν έχεις το χρόνο να ψάξεις αρκετά αξίζει το κόπο. Σιγουρέψου ότι θα ψωνίσεις μέσα από Bmw αντιπροσωπεία και όχι από ιδιώτη για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Επίσης αν σκοπεύεις να οδηγήσεις το αμάξι πίσω Ελλάδα, (αν δε το φορτώσεις σε φορτηγό), προετοιμάσου ότι το γερμανικό ΚΤΕΟ που θα περάσει το 'καινούριο' σου αμαξάκι πριν βγάλει πινακίδες για εξαγωγή θα είναι τόσο εξωντοτικό που στη καλύτερη περίπτωση (ανάλογα με τη κατάσταση του αυτοκινήτου) θα χρειαστείς καινούρια αμορτισέρ / ψαλίδια / σινεμπλόκ και ένα σωρό άλλα εξαρτήματα που έχουν σχέση με την ανάρτηση.

Ένα ειδικό μηχάνημα γαντζώνει τους τροχούς και του κάνει μπρος-πίσω-μέσα-έξω και συ ακούς κάτι ανατριχιαστικά 'κρακ-κρακ-κρακ-κρααααααααααακ' και σου ρχεται να πας να στραγγαλίσεις τον υπάλληλο (στη καλύτερη περίπτωση).

Άσε που δεν σε αφήνουν να φύγεις αν έστω και ένα από τα λάστιχα δεν είναι σε τελεια κατάσταση.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το φορτώσεις σε νταλίκα να στο κατεβάσει...

Fanis
12-10-04, 15:59
....προετοιμάσου ότι το γερμανικό ΚΤΕΟ που θα περάσει το 'καινούριο' σου αμαξάκι πριν βγάλει πινακίδες για εξαγωγή θα είναι τόσο εξωντοτικό που στη καλύτερη περίπτωση (ανάλογα με τη κατάσταση του αυτοκινήτου) θα χρειαστείς καινούρια αμορτισέρ / ψαλίδια / σινεμπλόκ και ένα σωρό άλλα εξαρτήματα που έχουν σχέση με την ανάρτηση.


Συμφωνώ στα περισσότερα που λες, αλλά δε νομίζω οτι ένα αυτοκίνητο το πολύ 2 ετών (και δη BMW), θα θέλει όλα αυτά που αναφέρεις για την ανάρτηση....άντε στην χειρότερη περίπτωση να θέλει αμορτισέρ.

Στο κάτω κάτω καλό είναι αυτά να ελεγχθούν πριν την αγορά (είναι θέμα ασφάλειας στο δρόμο) και ότι θέλει άλλαγμα, να αλλαχτέι και να μειωθεί η τιμή. ;)

Αν υπάρχει χρόνος και διάθεση, σίγουρα αξίζει, γιατι οι έμποροι στην Ελλάδα είναι κλέφτες και πάνε να βγάλουνε τρελλά λεφτά απο τις εισαγωγές.....πολλοί έχουνε τα μετ/να (μέχρι 5Κ χλμ) πιο ακριβά και απο τα καινούργια :eek:

S38B38 Monsta
12-10-04, 16:16
....άντε στην χειρότερη περίπτωση να θέλει αμορτισέρ.




Ναι μπορεί να μη θέλει όλα αυτά, αλλά μετά από αυτό το τεστ θα τα θέλει πολύ νωρίτερα.

Είναι σαν να πας το αμάξι μερικές ειδικές στο ...Acropolis vs να το κινείς μόνο στον αυτοκινητόδρομο.

advanced
12-10-04, 19:01
S38B38 Monsta & Fanis ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Το κύριο που με ενδιαφέρει είναι το κόστος εκτελωνισμού. Για παράδειγμα, μπορώ να πάρω ένα 316i του 07/2003 με 37000 χλμ με 17500 ευρό. Τιμή στην Ελλάδα για κάτι αντίστιχο (αλλά του 2002 στην καλύτερη περίπτωση) θα είναι γύρω στα 22500 ευρό. Κάτι μου έχουν πει οτι εάν το αμάξι είναι μέχρι 2 ετών πληρώνεις ελαχιστα και κατι τετοια. Δεν γνωρίζω ακριβώς. Ξέρει κανεις πόσο περίπου θα χρειάζεται να πληρωσω για να εκτελωνίσω ενα τετοιο αυτοκίνητο; 'Η τελοσπάντων καποια ανάλογη περίπτωση; Ευχαριστώ!


Αν πας και το φέρεις μόνος σου, ουσιαστικά γλυτώνεις τη προμήθεια του εισαγωγέα - κάτι σαν να αγοράζεις χονδρική.

Βέβαια οργανωμένοι εισαγωγείς πετυχαίνουν ακόμα καλύτερες τιμές, διότι είναι επαναλαμβανόμενοι πελάτες, χωρίς βέβαια να περνάνε αυτή την έκπτωση στο τελικό πελάτη (εσένα), αντίθετα το κρατάνε για πάρτυ τους.

Αν έχεις το χρόνο να ψάξεις αρκετά αξίζει το κόπο. Σιγουρέψου ότι θα ψωνίσεις μέσα από Bmw αντιπροσωπεία και όχι από ιδιώτη για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Επίσης αν σκοπεύεις να οδηγήσεις το αμάξι πίσω Ελλάδα, (αν δε το φορτώσεις σε φορτηγό), προετοιμάσου ότι το γερμανικό ΚΤΕΟ που θα περάσει το 'καινούριο' σου αμαξάκι πριν βγάλει πινακίδες για εξαγωγή θα είναι τόσο εξωντοτικό που στη καλύτερη περίπτωση (ανάλογα με τη κατάσταση του αυτοκινήτου) θα χρειαστείς καινούρια αμορτισέρ / ψαλίδια / σινεμπλόκ και ένα σωρό άλλα εξαρτήματα που έχουν σχέση με την ανάρτηση.

Ένα ειδικό μηχάνημα γαντζώνει τους τροχούς και του κάνει μπρος-πίσω-μέσα-έξω και συ ακούς κάτι ανατριχιαστικά 'κρακ-κρακ-κρακ-κρααααααααααακ' και σου ρχεται να πας να στραγγαλίσεις τον υπάλληλο (στη καλύτερη περίπτωση).

Άσε που δεν σε αφήνουν να φύγεις αν έστω και ένα από τα λάστιχα δεν είναι σε τελεια κατάσταση.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το φορτώσεις σε νταλίκα να στο κατεβάσει...

Fanis
13-10-04, 08:06
Απότι ξέρω, για πάνω απο 2.000cc είναι 50% ο φόρος επί της τιμολογιακής αξίας. Δλδ, αν το αυτοκίνητο το αγοράσεις 20Κ Ευρώ, θα πληρώσεις 10Κ Ευρώ φόρο!!

Για λιγότερα κυβικά, δεν ξέρω. Μπορείς να πάρεις την σχετική υπηρεσία των τελωνείων και θα σου πούν.

volosgt
13-10-04, 08:21
Το παρακάτω link ίσως σε βοηθησει να καταλαβεις τι παίζει

Εκτελωνισμός Αυτοκινήτου (http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2211&part=1)

BMW Power
13-10-04, 13:43
Εγώ πήγα στην Γερμανία και έφερα το αυτοκίνητό μου από εκεί, οπότε έμαθα από πρώτο χέρι την διαδικασία. Κατ΄ αρχάς είναι πολύ σημαντικό να αγοράσεις αυτοκίνητο από μια αντιπροσωπεία και όχι από οποιονδήποτε μαντρά. Κάθε αντιπροσωπεία της BMW δίνει ένα χρόνο εγγύηση σε όλα τα αυτοκίνητα που πουλάει και τους κάνει σέρβις πριν τα παραδώσει στον αγοραστή. Στο δικό μου για παράδειγμα, άλλαξαν λάδια, φίλτρα κλπ. και τους προβολείς ομίχλης επειδή ήταν ραγισμένοι από πετραδάκια.

Πουθενά όμως δεν είδα να γίνεται αυτό που περιγράφει ο S38B38 Monsta, μιάς και όλα τα αυτοκίνητα των αντιπροσωπειών έχουν περάσει TUV (Γερμανικό ΚΤΕΟ). Και γενικά δεν πουλιέται ένα αυτοκίνητο χωρίς TUV στην Γερμανία. Οπότε μην ανησυχείς για αυτό. Ουσιαστικά μέσα σε μια ημέρα μπορείς να πάρεις το νέο σου αυτοκίνητο και να φύγεις για Ελλάδα μιας και η διαδικασία πινακίδες (τσόλ), άδεια γίνεται αμέσως. Η αλήθεια πάντως είναι, από την έρευνα που έκανα για τις τιμές στην Γερμανία, ότι ίσος και να μην αξίζει ένα 318 ή ένα 320 τον κόπο. Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες στείλε μου ένα PM.

DAMIANOS
13-10-04, 22:20
ΔΕΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΚΤΕΟ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΙ Ο BMW POWER.

ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΗ .ΠΑΝΤΩΣ ΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ , ΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΒΕΒΑΙΑ . ΓΙΑ ΕΝΑ 318 (1997cc) 2-3 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20.000 ΕΥΡΩ , ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ EXTRA , ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 13-14.000 ΕΥΡΩ . ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ 12.000 Χ 40 % =4800 ΓΙΑ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ , ΣΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 1000 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ. ΤΟ ΑΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙΣ , ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΜΑΝΤΡΑΔΕΣ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΑΒΟΥΡΑ ,ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ -ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ SERVICE ΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ???

ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ (ΤΙΜΕΣ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ -ΦΩΤΟ ) ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΜΟΝΟ
http://www.mobile.de/

Brown
14-10-04, 06:16
www.webmobil24.com/web/gk/start/p/index.htm
Μπορείς να δεις και εδώ, που έχει και στα Ελληνικά.

aVog
14-10-04, 08:30
Φιλε advanced,
έχω φέρει και εγω αυτοκίνητο απο πάνω, εγω διαλεξα τον δυσκολο δρόμο το πήρα απο ιδιώτη που σημαίνει πολυ τρέξιμο και πολλά ραντεβου. την πρώτη μέρα που πήγα εκανα 7-8 ραντεβού πρωτα απο τηλεφωνο μετα απο κοντα και την δέυτερη διαλεξα 2-3 τα πήγα στην BMW τα ειδάν και στο τέλος διαλεξα όποιο ήθελα, το διαπραγματευτικα στα λεφτά πολυυυυυ πήρα και το τιμολογιο που μου ειχε πει ο εκτελωνιστης μου και πήρα την κατηφόρα για ελλας.
Αν θες κατι ποιο συγκεκριμένο εδω είμαι.

MICZ
14-10-04, 09:36
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ Forum ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΑ ΕΝΟΣ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΥ 325ci (19aΡΕΣ ΔΙΑΙΡΟΥΜΕΝΕΣ Schnitzer, ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ Kw, M Pack Κ.Λ.Π.) ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΤΙΚΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΗΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΙΑΣ Μ3 Ε46 ΤΟΥ 2001 ΜΕ ΦΤΗΝΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΝΟΝΙΣΤΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.

Dark_Niaou
14-10-04, 09:43
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ Forum ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΑ ΕΝΟΣ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΥ 325ci (19aΡΕΣ ΔΙΑΙΡΟΥΜΕΝΕΣ Schnitzer, ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ Kw, M Pack Κ.Λ.Π.) ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΤΙΚΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΗΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΙΑΣ Μ3 Ε46 ΤΟΥ 2001 ΜΕ ΦΤΗΝΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΝΟΝΙΣΤΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=481

compact
14-10-04, 10:48
"ζητω να μου χαρισουν"

9 μοτερ Μ3 Ε46 απο Γερμανια με αλλαγμενα τα μεταλλα μπιελων,με πλεξουδες ,διαφορικα,και φρενα!!!!!!!

δεν τα θελω ολα εγω !!!
τα αλλα 8 θα τα χαρισω και εγω με την σειρα μου σε φιλους(για να κανουμε και εμεις μερικα "φιλικα ανοιγματα" )

επισης εναν καλοθελητη μηχανικο να τα "φορεσει" στα καμαρια μας!!!

δεν ειμαι και απληστος θα πληρωσω το κοστος μεταφορας αλλα οχι παραπανω απο 150 ευρω!!!

περιμενω προσφορες
αν θελετε για σοβαρες προτασεις στειλτε pm
φιλικα Κων/νος

Dark_Niaou
14-10-04, 11:53
"ζητω να μου χαρισουν"

9 μοτερ Μ3 Ε46 απο Γερμανια με αλλαγμενα τα μεταλλα μπιελων,με πλεξουδες ,διαφορικα,και φρενα!!!!!!!

δεν τα θελω ολα εγω !!!
τα αλλα 8 θα τα χαρισω και εγω με την σειρα μου σε φιλους(για να κανουμε και εμεις μερικα "φιλικα ανοιγματα" )

επισης εναν καλοθελητη μηχανικο να τα "φορεσει" στα καμαρια μας!!!

δεν ειμαι και απληστος θα πληρωσω το κοστος μεταφορας αλλα οχι παραπανω απο 150 ευρω!!!

περιμενω προσφορες
αν θελετε για σοβαρες προτασεις στειλτε pm
φιλικα Κων/νος

Κώστα τι καπνίζεις;;;;; ΝΙΤΡΟ???

PantelisBMW-M3
14-10-04, 13:00
undefinedΚαι εγω εψαχνα για μια τετοια περιπτωση απο τη "μαμα" χωρα, για ενα E30 M3 διότι εδω οπως θα ξερεται κατι σε καλη κατασταση και original δεν υπαρχει. Αλλα τελικα με βλεπω να παντρεύομαι καμια γερμανίδα :o με τα τελωνεια εδω. Ή υπάρχει καμια αλλη λυση και δεν την ξερω? :rolleyes: Αν μπορεις κανεις ας βοηθήσει

Υ.Γ.Χρειαζόμαστε και αλλα τέτοια ενημερωτικα θεματα. ΕΥΓΕ!!!

Panoz
14-10-04, 13:03
Φιλε advanced,
έχω φέρει και εγω αυτοκίνητο απο πάνω, εγω διαλεξα τον δυσκολο δρόμο το πήρα απο ιδιώτη που σημαίνει πολυ τρέξιμο και πολλά ραντεβου. την πρώτη μέρα που πήγα εκανα 7-8 ραντεβού πρωτα απο τηλεφωνο μετα απο κοντα και την δέυτερη διαλεξα 2-3 τα πήγα στην BMW τα ειδάν και στο τέλος διαλεξα όποιο ήθελα, το διαπραγματευτικα στα λεφτά πολυυυυυ πήρα και το τιμολογιο που μου ειχε πει ο εκτελωνιστης μου και πήρα την κατηφόρα για ελλας.
Αν θες κατι ποιο συγκεκριμένο εδω είμαι.

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος.....

BMW Power
14-10-04, 14:41
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΗ .ΠΑΝΤΩΣ ΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ , ΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΒΕΒΑΙΑ . ΓΙΑ ΕΝΑ 318 (1997cc) 2-3 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20.000 ΕΥΡΩ , ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ EXTRA , ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 13-14.000 ΕΥΡΩ . ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ 12.000 Χ 40 % =4800 ΓΙΑ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ , ΣΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 1000 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ.

Το πρόβλημα στο χαμηλό τιμολόγιο που αναφέρεις ονομάζεται Υπηρεσία Αξιών. Είναι πολύ καλό να έχεις ένα χαμηλό τιμολόγιο, αλλά όχι κάτι εντελώς ψεύτικο. Αυτό συμβαίνει γιατί το αυτοκίνητο ελέγχεται από κάποιον στο τελωνείο για τον εξοπλισμό που έχει και σημειώνει σε ένα ειδικό έντυπο τα πάντα. Ακόμη και τα αυτοκόλλητα που έχει πάνω το αυτοκίνητο!!!! Μετά αυτό το έντυπο μαζί με το τιμολόγιο αλλά και μια φωτοτυπία της πρώτης σελίδας του βιβλίου σέρβις η οποία αναγράφει τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου με τους κωδικούς του εργοστασίου, στέλνονται στην Υπηρεσία Αξιών. Εκεί έχουν πίνακες με τις τιμές όλων των αυτοκινήτων και υπολογίζουν με βάση τον εξοπλισμό και την παλαιότητα την τιμή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Οπότε το χαμηλό τιμολόγιο ουσιαστικά ακυρώνεται. Το τιμολόγιο χρησιμοποιείται ουσιαστικά μόνο όταν είναι πάνω από την τιμή που βγάζει η υπηρεσία αξιών. Το τελωνείο δηλαδή ακολουθεί μια στρατηγική της λογικής τα παίρνουμε όσο πιο χοντρά μπορούμε.

volosgt
14-10-04, 14:50
Αυτά που λέει ο BMW Power είναι πολύ σωστά.

Επειδή το έχω ψάξει το θέμα, πληρώνεις τους δασμούς βάσει του κατολόγου που έχουνε για το συγκεκριμμένο μοντέλο και μόνο εάν ξεπερνάει την τιμή αυτού του καταλόγου πληρώνεις βάσει του δικού σου τιμολογίου.

Για κάθε χρόνο παλαιότητας αφαιρείται 7% από τους δασμούς. Η τιμή των δασμών αφορά το μοντέλο με τον βασικό εξοπλισμο που πωλείται στην χώρα που το αγόρασες. Οτι παράπανω έχει, φορολογείται extra και προστίθεται στην τιμή.

DAMIANOS
15-10-04, 13:52
Το πρόβλημα στο χαμηλό τιμολόγιο που αναφέρεις ονομάζεται Υπηρεσία Αξιών. Είναι πολύ καλό να έχεις ένα χαμηλό τιμολόγιο, αλλά όχι κάτι εντελώς ψεύτικο. Αυτό συμβαίνει γιατί το αυτοκίνητο ελέγχεται από κάποιον στο τελωνείο για τον εξοπλισμό που έχει και σημειώνει σε ένα ειδικό έντυπο τα πάντα. Ακόμη και τα αυτοκόλλητα που έχει πάνω το αυτοκίνητο!!!! Μετά αυτό το έντυπο μαζί με το τιμολόγιο αλλά και μια φωτοτυπία της πρώτης σελίδας του βιβλίου σέρβις η οποία αναγράφει τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου με τους κωδικούς του εργοστασίου, στέλνονται στην Υπηρεσία Αξιών. Εκεί έχουν πίνακες με τις τιμές όλων των αυτοκινήτων και υπολογίζουν με βάση τον εξοπλισμό και την παλαιότητα την τιμή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Οπότε το χαμηλό τιμολόγιο ουσιαστικά ακυρώνεται. Το τιμολόγιο χρησιμοποιείται ουσιαστικά μόνο όταν είναι πάνω από την τιμή που βγάζει η υπηρεσία αξιών. Το τελωνείο δηλαδή ακολουθεί μια στρατηγική της λογικής τα παίρνουμε όσο πιο χοντρά μπορούμε.

ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ.ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΕΣ . ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΗ , ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΜΙΑ 318 Ε46 ΤΟΥ 2000 ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕXTRA ΤΟΝ ΧΡΕΩΣΑΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΟΥ ΠΗΡΕ , 10000 ΕΥΡΩ , ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ GARAGE TOΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ (ΓΑΤΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΗΣ )

BMW Power
15-10-04, 14:25
ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ.ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΕΣ . ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΗ , ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΜΙΑ 318 Ε46 ΤΟΥ 2000 ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕXTRA ΤΟΝ ΧΡΕΩΣΑΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΟΥ ΠΗΡΕ , 10000 ΕΥΡΩ , ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ GARAGE TOΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ (ΓΑΤΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΗΣ )


Αν θέλει γενικά ο εκτελωνιστής, μπορεί να κάνει μεγάλες μαγκιές. Το θέμα είναι να βρείς τον άνθρωπο που δεν έχει πρόβλημα να μην κάνει τα πάντα by the book και έτσι να σε βοηθήσει πάρα πολύ. ;)

BMW 318i
16-10-04, 00:13
Δηλαδή το Ε48 318 π'οσο 'εφτασε τελική τιμ'η 'οταν ήρθε στην Ελλάδα μαζί με φόρους και μεταφορικά;

DAMIANOS
16-10-04, 01:15
Δηλαδή το Ε48 318 π'οσο 'εφτασε τελική τιμ'η 'οταν ήρθε στην Ελλάδα μαζί με φόρους και μεταφορικά;
ΓΥΡΩ ΣΤΑ 17.000

alpinakias
17-10-04, 08:42
eho kai ego kapies hrisimes plirofories.
ta aftokinita pou blepete sto diadiktio gia poulima apo germania kai polountai apo antiprosopo.
1.ta afairite apo tin timi 16% to f.p.a to opio de to plironis germania dioti febgi to BMWdaki ektos horas kai foro plironis Elada.
2.iparhi BMW egiisi gia dio hronia se ola ta metahirismena pou ishii kai eksoteriko se oles tis episimes antiprosopies.
3.iparhoune idika noumera ZOLL NUMER. pou kostizoune 140 euro akribos pinakides kai asfalia gia 15 meres pou pistebo ftani gia na ftasi to BMWdaki stin Elada.
4.to agorazis monos sou kai de se eksapati o eisagogeas pou to ferni elada kai girizi to konter 50.000 km piso kai eksafanizete to biblio ton service pou ehoun shedon ola ta kala aftokinita sti germania.
Eho adiko??
heretismous se olous tous BMWarostous.

mi ksehnate oti to BMw ehi kai ti galanolefki mprosta...eeee?

kacey
17-10-04, 13:11
Για το ΦΠΑ δεν νομιζω να εχεις δικιο. Αμα εισαι ιδωτης, πληρωνες κανονικα το ΦΠΑ στην Γερμανια και δεν το πληρωνεις στην Ελλαδα. Αμα εισαι εμπορος, τοτε επειδη ειναι για εξαγωγη+εμποριο δεν το πληρωνεις στην Γερμανια αλλα στο ελληνικο δημοσιο.

DAMIANOS
17-10-04, 19:49
Για το ΦΠΑ δεν νομιζω να εχεις δικιο. Αμα εισαι ιδωτης, πληρωνες κανονικα το ΦΠΑ στην Γερμανια και δεν το πληρωνεις στην Ελλαδα. Αμα εισαι εμπορος, τοτε επειδη ειναι για εξαγωγη+εμποριο δεν το πληρωνεις στην Γερμανια αλλα στο ελληνικο δημοσιο.

Εχεις δίκιο....χώρια που στην πλειονότητα των μεταχειρισμένων ο Φ.Π.Α είναι ήδη πληρωμένος και ενσωματωμένος στην τιμή.Εαν παντως καταφέρεις και βρείς αυτοκίνητο χωρίς να έχει ενσωματωμένο το Φ.Π.Α είναι στο χέρι του εμπόρου να σου δώσει ενα ( οικονικό τιμολόγιο στο οποίο να φαίνεται ο Φ.Π.Α ή τιμολόγιο τύπου Β (αν θυμάμαι καλά ) .

PantelisBMW-M3
18-10-04, 00:57
Και εγω εψαχνα για μια τετοια περιπτωση για ενα E30 M3 διότι εδω οπως θα ξερεται κατι σε καλη κατασταση και original δεν υπαρχει. Αλλα τελικα με βλεπω να παντρεύομαι καμια γερμανίδα :o Ή υπάρχει καμια αλλη λυση και δεν την ξερω? :confused: :rolleyes: Αν μπορεις κανεις ας βοηθήσει

BMW Power τι λες?

Geo_3D
18-10-04, 01:01
Και εγω εψαχνα για μια τετοια περιπτωση για ενα E30 M3 διότι εδω οπως θα ξερεται κατι σε καλη κατασταση και original δεν υπαρχει. Αλλα τελικα με βλεπω να παντρεύομαι καμια γερμανίδα :o Ή υπάρχει καμια αλλη λυση και δεν την ξερω? :confused: :rolleyes: Αν μπορεις κανεις ας βοηθήσει

BMW Power τι λες?
Πλακα πλακα ειναι η μονη περιπτωση με τις περισσοτερες πιθανοτητες για να κανεις αυτο που θες

Ripper
18-10-04, 09:47
Pedia ena e30 M3 apo elada poso pai?
Epidi ipate oti den iparxoun kala Original... Mia metatropi KALI kai se kali katastasi poso pai?
Apo germalia original?

Fanis
18-10-04, 10:08
Pedia ena e30 M3 apo elada poso pai?
Epidi ipate oti den iparxoun kala Original... Mia metatropi KALI kai se kali katastasi poso pai?
Apo germalia original?

Μετατροπή Ε30 Μ3 και καλή Δεν γίνεται, έχει άλλο πάτωμα και μετατρόχια, απόσο ξέρω.

Γενικά γνώμη μου είναι να αποφεύγονται μετατροπες Μ3.

Ripper
19-10-04, 00:22
Tote poso tha mporouse na to vri dikos mou mantras?

BMW Power
19-10-04, 00:46
1.ta afairite apo tin timi 16% to f.p.a to opio de to plironis germania dioti febgi to BMWdaki ektos horas kai foro plironis Elada.
2.iparhi BMW egiisi gia dio hronia se ola ta metahirismena pou ishii kai eksoteriko se oles tis episimes antiprosopies.
3.iparhoune idika noumera ZOLL NUMER. pou kostizoune 140 euro akribos pinakides kai asfalia gia 15 meres pou pistebo ftani gia na ftasi to BMWdaki stin Elada.
4.to agorazis monos sou kai de se eksapati o eisagogeas pou to ferni elada kai girizi to konter 50.000 km piso kai eksafanizete to biblio ton service pou ehoun shedon ola ta kala aftokinita sti germania.
Eho adiko??


Κατ’ αρχάς αν δεν πληρώσεις το ΦΠΑ στην Γερμανία, καταστράφηκες, γιατί θα το πληρώσεις Ελλάδα και είναι 18% εδώ ενώ 16% στην Γερμανία. Οπότε πρέπει οπωσδήποτε να φαίνεται ότι πλήρωσες ΦΠΑ στην Γερμανία.

Η εγγύηση Europlus Garantie είναι για 1 χρόνο, εκτός και αν το αυτοκίνητο έχει ακόμη την εργοστασιακή εγγύηση.

Για τα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως. Ειδικά για αυτό με τους μαντράδες. ;)

BMW Power
19-10-04, 00:51
Και εγω εψαχνα για μια τετοια περιπτωση για ενα E30 M3 διότι εδω οπως θα ξερεται κατι σε καλη κατασταση και original δεν υπαρχει. Αλλα τελικα με βλεπω να παντρεύομαι καμια γερμανίδα :o Ή υπάρχει καμια αλλη λυση και δεν την ξερω? :confused: :rolleyes: Αν μπορεις κανεις ας βοηθήσει

BMW Power τι λες?


Ακόμη και αν παντρευτείς Γερμανίδα δεν είσαι απόλυτα νόμιμος!!!!! Πρέπει να τηρείς και άλλες προϋποθέσεις.

Υπάρχουν λύσεις για να φέρεις ένα γνήσιο Μ3 Ε30 από Γερμανία ή από όπου αλλού θέλεις και να το κυκλοφορείς αλλά οι περισσότερες από αυτές είναι πολύ παράνομες!!!! Οι υπόλοιπες περιπτώσεις είναι απλώς παράνομες. Είναι πράγματα που δεν μπορούν πάντως να γραφούν σε ένα forum. ;)

PantelisBMW-M3
19-10-04, 23:03
Ακόμη και αν παντρευτείς Γερμανίδα δεν είσαι απόλυτα νόμιμος!!!!! Πρέπει να τηρείς και άλλες προϋποθέσεις.

Υπάρχουν λύσεις για να φέρεις ένα γνήσιο Μ3 Ε30 από Γερμανία ή από όπου αλλού θέλεις και να το κυκλοφορείς αλλά οι περισσότερες από αυτές είναι πολύ παράνομες!!!! Οι υπόλοιπες περιπτώσεις είναι απλώς παράνομες. Είναι πράγματα που δεν μπορούν πάντως να γραφούν σε ένα forum. ;)

Μάλιστα, δηλαδή οπως και να εχει πας για κρεμασμα!!! :D :D
Ευχαριστώ Κυριοι δε θα παρω, για την τιμη της ελευθερίας εχουν θυσιαστοι πολλοι λαοι!!!

teris
09-11-04, 12:57
δεν ξέρω ρε παιδιά,
επειδή με άλλους γνωστούς το έχουμε ψάξει το θέμα,
δεν γνωρίζω αν πια συμφέρει να φέρεις αμάξι απο πάνω και μέχρι πόσα κυβικά

BMW Power
09-11-04, 13:04
δεν ξέρω ρε παιδιά,
επειδή με άλλους γνωστούς το έχουμε ψάξει το θέμα,
δεν γνωρίζω αν πια συμφέρει να φέρεις αμάξι απο πάνω και μέχρι πόσα κυβικά


Τα αυτοκίνητα που σίγουρα συμφέρουν είναι αυτά που έχουν μοτέρ με πολλά κυβικά. :nod:

Panoz
09-11-04, 13:26
Τα αυτοκίνητα που σίγουρα συμφέρουν είναι αυτά που έχουν μοτέρ με πολλά κυβικά. :nod:

Συμφωνώ με το Δημήτρη...Μέχρι 2000ψψ η φορολογία είναι 30% και απο κει και πάνω 50%. Για λεπτομέρειες απο κοντά....

kalpasM3
09-11-04, 16:07
:cheers: :dupe: Ένα ενδιαφέρον link για μεταχειρισμένα και στα Έλληνικά.www.autohus.de για να βλέπουμε πόσο αδικημένοι είμαστε εμείς οι Έλληνες με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους στο θέμα της τιμής των οχημάτων.

travolta
29-11-04, 17:36
k re paidia an exeis kanena gnosto pou na einai monimos katikos exoterikou den mporei na sto ferei xoris olous aftous tous forous?

BMW Power
02-12-04, 10:31
k re paidia an exeis kanena gnosto pou na einai monimos katikos exoterikou den mporei na sto ferei xoris olous aftous tous forous?

Μπορεί να το φέρει με ξένες πινακίδες αλλά να το οδηγεί μόνον αυτός. Και να μένει το αυτοκίνητο 6 μήνες στην Ελλάδα και 6 μήνες στο εξωτερικό. :bs:

travolta
02-12-04, 11:32
k diladh den yparxei allos tropos na fereis amaxi apo exo k na tin vgaleis pio ftina? osoi fernoun apo exo plironoun ton ektelonismo? diladh apo oti exo katalavei gia na fereis mia 318ci to teleytaio montelo me to facelift dn symferei...e? apo pano tha thn pareis gyro sta 20-25 xiliarika k me ta tosa pou tha doseis gia na tin valeis mesa tha ftaseis sta lefta tis arxikis timis... krima... :nixweiss:

BMW Power
02-12-04, 11:39
Το 318ci facelift έχει 2λιτρο μοτέρ οπότε τα χρήματα για τον εκτελωνισμό είναι το 40% της αξίας του αυτοκινήτου. Οπότε αν κάνει 20.000 το αυτοκίνητο συνολικά θα κοστίσει περίπου 31.000.

DRIFTER
02-12-04, 12:09
Εγώ κάθε φορά βουρκώνω...Μόνο για κανα Μ3 για αγώνες χρησιμεύει

stef
02-12-04, 14:59
Το 318ci facelift έχει 2λιτρο μοτέρ οπότε τα χρήματα για τον εκτελωνισμό είναι το 40% της αξίας του αυτοκινήτου. Οπότε αν κάνει 20.000 το αυτοκίνητο συνολικά θα κοστίσει περίπου 31.000.

Δημήτρη με τα ίδια χρήματα προτιμώ να φέρω 530 2001, με navi, s/r, δέρμα κλπ! 20000 έχει και αυτό και 50% της τιμής τελωνείο ! :thefinger

Fanatic
02-12-04, 17:44
Kαλα καλα και εγω με αυτα τα λεφτα προτιμω να φερω ενα Ζ3 COUPE και να σας τρωω ολους!!!!!Και κυριως σε ακαμψια!!μουαχαχα.....που θα μου παει το μαμιδι δεν θα φυγω εξω??....

DRIFTER
02-12-04, 19:01
Εδώ κοίτα άλλοι κάνουν να γυρίσουν και τούτος θέλει να φύγει :p :p :chair:

Fanatic
02-12-04, 20:26
Aμα φυγω φιλε θα ξαναγυρισω καποια στιγμη!Αφου θα μου λειψετε!!!! :thefinger

Octane
02-12-04, 21:43
Εδώ κοίτα άλλοι κάνουν να γυρίσουν και τούτος θέλει να φύγει

Να υποθεσω οτι λες για μενα!?!?!?!?!? :rolleyes:
Α ρε Ελλαδαρα,σαν + σενα καμμια!!!Μονο εκει ειναι η ζωη!!Καλα + αλλου,αλλα μονο αν δεν εχεις πατησει το ποδι σου στην Ελλαδα!! ;)

DRIFTER
03-12-04, 08:16
Αχχχ του Στέλιου να τα πείς.....

peter79
28-12-04, 18:25
Τελικά όλοι έχουν κάποιο δίκιο σε όλα αυτά που λένε και ανφέρονται παραπάνω περι κόστους, αγοράς και εκτελωνισμού.
εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να πω με δυο λόγια μιας και τα γνωρίζω από 2ο χέρι (ο πατέρας μου φέρνει από γερμανία αυτοκίνητα, έτσι πήρα και εγώ την Ε36), ότι όλα έιναι θέμα χρονολογίας του αυτοκινήτου, κυβικών, τιμολόγίου αγοράς από τη Γερμανία, αν είναι από ιδιώτη το αυτοκίνητο ή από έμπορο (θέμα ΦΠΑ), και ακόμα και του εξοπλισμού του αυτοκινήτου!!!!!
μην ξεχνάτε οτι για να ανέβει κάποιος και να ψάχνει στα τυφλά για αυτοκίνητο στη Γερμανία δεν είναι απλό, αφού θα καταλήξει να πληρώσει τα λεφτά που θεωρητικά θα γλίτωνε σε ξενοδοχεία, μεταφορικά, πινακίδες, μετακίνηση και δεν θα μπορέσει να το αγοράσει και στην πλεονεκτική τιμή που θα καταφέρει κάπιοσ που έχει διασυνδέσεις στη Γερμανία.
θέλει προσοχή το θέμα γιατί και πλαίσια αλαγμένα έχουν δει τα μάτια μου για να ξεγελάσουν το θέμα χρονολογίας, και σάπια αυτοκίνητα κυκλοφορούν από τα άλατα της Γερμανίας και πολλά άλλα!
όσο για τους εκτελωνιστές, δεν μπορούν να κάνουν τα πάντα αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ύσηχο για να μην μπλέξεις με μαφία και τελικά πασ για μαλλί και βγείς κουρεμένος!!!!!!!!!!!!
συμφέρει αρκεί να έχεις ΧΡΟΝΟ,ΧΡΗΜΑ ΜΕΤΡΗΤΑ και κάποιν να είναι μέσα στην αγορά της Γερμανίας.

:nod:

Nick_compact
08-10-07, 00:52
Κατ’ αρχάς αν δεν πληρώσεις το ΦΠΑ στην Γερμανία, καταστράφηκες, γιατί θα το πληρώσεις Ελλάδα και είναι 18% εδώ ενώ 16% στην Γερμανία. Οπότε πρέπει οπωσδήποτε να φαίνεται ότι πλήρωσες ΦΠΑ στην Γερμανία.

Η εγγύηση Europlus Garantie είναι για 1 χρόνο, εκτός και αν το αυτοκίνητο έχει ακόμη την εργοστασιακή εγγύηση.

Για τα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως. Ειδικά για αυτό με τους μαντράδες. ;)

Παιδιά είναι σίγουρο οτί όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο BMW Premium Selection συνοδεύεται απο εγγύηση Europlus ενός έτους;; Την Πέμπτη ανηφορίζω...

KATSARAIOS
08-10-07, 02:10
Αν πας και το φέρεις μόνος σου, ουσιαστικά γλυτώνεις τη προμήθεια του εισαγωγέα - κάτι σαν να αγοράζεις χονδρική.

Βέβαια οργανωμένοι εισαγωγείς πετυχαίνουν ακόμα καλύτερες τιμές, διότι είναι επαναλαμβανόμενοι πελάτες, χωρίς βέβαια να περνάνε αυτή την έκπτωση στο τελικό πελάτη (εσένα), αντίθετα το κρατάνε για πάρτυ τους.

Αν έχεις το χρόνο να ψάξεις αρκετά αξίζει το κόπο. Σιγουρέψου ότι θα ψωνίσεις μέσα από Bmw αντιπροσωπεία και όχι από ιδιώτη για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Επίσης αν σκοπεύεις να οδηγήσεις το αμάξι πίσω Ελλάδα, (αν δε το φορτώσεις σε φορτηγό), προετοιμάσου ότι το γερμανικό ΚΤΕΟ που θα περάσει το 'καινούριο' σου αμαξάκι πριν βγάλει πινακίδες για εξαγωγή θα είναι τόσο εξωντοτικό που στη καλύτερη περίπτωση (ανάλογα με τη κατάσταση του αυτοκινήτου) θα χρειαστείς καινούρια αμορτισέρ / ψαλίδια / σινεμπλόκ και ένα σωρό άλλα εξαρτήματα που έχουν σχέση με την ανάρτηση.

Ένα ειδικό μηχάνημα γαντζώνει τους τροχούς και του κάνει μπρος-πίσω-μέσα-έξω και συ ακούς κάτι ανατριχιαστικά 'κρακ-κρακ-κρακ-κρααααααααααακ' και σου ρχεται να πας να στραγγαλίσεις τον υπάλληλο (στη καλύτερη περίπτωση).

Άσε που δεν σε αφήνουν να φύγεις αν έστω και ένα από τα λάστιχα δεν είναι σε τελεια κατάσταση.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το φορτώσεις σε νταλίκα να στο κατεβάσει...ΦΙΛΕ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΨΑΛΙΔΙ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΤUV
ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ZOLL.
AΠΛΑ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΟΠΟΙΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΤΕΟ

fvlahos
09-10-07, 14:17
Αν πας και το φέρεις μόνος σου, ουσιαστικά γλυτώνεις τη προμήθεια του εισαγωγέα - κάτι σαν να αγοράζεις χονδρική.

Βέβαια οργανωμένοι εισαγωγείς πετυχαίνουν ακόμα καλύτερες τιμές, διότι είναι επαναλαμβανόμενοι πελάτες, χωρίς βέβαια να περνάνε αυτή την έκπτωση στο τελικό πελάτη (εσένα), αντίθετα το κρατάνε για πάρτυ τους.

Αν έχεις το χρόνο να ψάξεις αρκετά αξίζει το κόπο. Σιγουρέψου ότι θα ψωνίσεις μέσα από Bmw αντιπροσωπεία και όχι από ιδιώτη για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Επίσης αν σκοπεύεις να οδηγήσεις το αμάξι πίσω Ελλάδα, (αν δε το φορτώσεις σε φορτηγό), προετοιμάσου ότι το γερμανικό ΚΤΕΟ που θα περάσει το 'καινούριο' σου αμαξάκι πριν βγάλει πινακίδες για εξαγωγή θα είναι τόσο εξωντοτικό που στη καλύτερη περίπτωση (ανάλογα με τη κατάσταση του αυτοκινήτου) θα χρειαστείς καινούρια αμορτισέρ / ψαλίδια / σινεμπλόκ και ένα σωρό άλλα εξαρτήματα που έχουν σχέση με την ανάρτηση.

Ένα ειδικό μηχάνημα γαντζώνει τους τροχούς και του κάνει μπρος-πίσω-μέσα-έξω και συ ακούς κάτι ανατριχιαστικά 'κρακ-κρακ-κρακ-κρααααααααααακ' και σου ρχεται να πας να στραγγαλίσεις τον υπάλληλο (στη καλύτερη περίπτωση).

Άσε που δεν σε αφήνουν να φύγεις αν έστω και ένα από τα λάστιχα δεν είναι σε τελεια κατάσταση.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το φορτώσεις σε νταλίκα να στο κατεβάσει...
Καλησπερα πριν ακριβως ενα μηνα εφερα απο γερμανια ενα Χ5 ντιζελ, παιδια δεν το συζηταμε συμφερει αβλεπει να παρει κανεις μονος του απο γερμανια αμαξι δεν υπαρχει περιπτωση μαντρας να του φερει αυτο που θα παρει απο εκει. Καλο ειναι πριν φυγει να εχει ερθει σε επαφη με καποιον τελωνη για να του πει τι τιμολογιο θα παρει και ποσο περιπου θα του κοστισει. Οσο για το κτεο ειναι παρα πολυ απλη διαδικασια και μπορει να την κανει και ο μαντρας που θα αγορασετε το αμαξι απο γερμανια. Το κοστος πινακιδων ειναι παρα πολυ μικρο πχ εγω πληρωσα για 1 μηνα 140€ πινακιδες και ασφαλεια μαζι. Δεν ειναι κακο να αγορασει κανεις απο ιδιωτη φθανει αυτος να ειναι Γερμανος και οχι Τουρκος η πολωνος. Το αμαξι μπορει να το παει σε μια αντιπροσωπεια της BMW και να τσεκαρει την ποιοτητα του και τυχον προβληματα. Ο Γερμανος σπανια θα κατσει να γυρισει χιλιομετρα η οτιδηποτε αλλο και αν υπαρχει βιβλιο σερβις τοτε τα πραγματα ειναι οκ. Ακομα και οι μαντραδες αν ειναι Γερμανοι ολα ειναι οκ. Αξιζει λοιπον να αγορασει κανεις μονος του και οχι μεσο Ελληνα μαντρα γιατι ειναι μεγαλοι απατεωνες. Το καλυτερο σαιτ ειναι το www.mobile.de. θα χαρω παρα πολυ να δωσω οποιαδηποτε πληροφοαρια ακομα και γνωριμια και τηλ εκτελωνιστη. Ειναι το 3το αμαξι που παιρνω απο Γερμανια με τον ιδιο ακριβως τροπο.

thanassis
09-10-07, 21:06
μπορεί κάποιος να αναφέρει πόσο πληρώνει κανείς στο τελωνείο τελικά? δηλαδή αν κάνει 15Κ ή 20Κ € πόσο θα βγει το τελωνείο???

E46 POWER
09-10-07, 21:45
επειδη θα ανεβω και εγω γερμανια η αυτη την εβδομαδα η την αλλλη και λεω να παω Μοναχο γιατι μου ειπαν οτι οι τιμες ειναι πιο καλες, ριξτε καμια ιδεα στο τι να κανω απο την ωρα που θα παω μεχρι να το παρω και να φυγω! δεκτες ολες οι συμβουλες! αν ειναι κατι που δεν λεγεται σε φορουμ δεκτα και τα πμ :dance:

Nick_compact
09-10-07, 22:32
Εγώ στο Αμβούργο θα φτάσω... Και μετά άντε πάλι κάτω μέχρι την Ιταλία!!! Πολλά τα χιλιόμετρα...

E46 POWER
10-10-07, 02:48
με το καλο ολα Νικ. καλο δρομο να εχεις! και που σαι...αν βρεις και κανενα ξανθο καλο κατα κει παρτο μαζι σου μην το αφησεις μονο του οκ? λολ

Snoopy
10-10-07, 06:28
Απλά μην παραξενευτείς με τα χιλιόμετρα που θα δεις στα αμάξια.
Ειναι επειδή απο Γερμανία μέχρι Ελλάδα, χάνονται μερικά στο δρόμο.
Μη μασήσεις πάντως, τα 85.000 στην Ελλάδα ειναι 120-130 γερμανίας, οπότε ολα καλά.

Nick_compact
10-10-07, 08:24
Απλά μην παραξενευτείς με τα χιλιόμετρα που θα δεις στα αμάξια.
Ειναι επειδή απο Γερμανία μέχρι Ελλάδα, χάνονται μερικά στο δρόμο.
Μη μασήσεις πάντως, τα 85.000 στην Ελλάδα ειναι 120-130 γερμανίας, οπότε ολα καλά.

Έχω βρει ένα 2002 Compact Με 62000Km, λέει... Ρώτησα αν υπάρχει service book, λέει ναι κανινικά.. Να το πιστέψω;;;;

Snoopy
10-10-07, 08:40
Πολύ πιθανόν.
2002 -2007= 6 χρόνια. άρα 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Λογικό για κάποιον που χρησιμοποιεί μηχανάκι ή μέσα μαζικής μεταφοράς.

Κοίτα αν οι εσωτερικές φθορές αντιστοιχούν σε 62.000, δηλαδή τριμένα τιμόνια, καθίσματα με πατημένο ύφασμα, στους θόλους δες αν έχει μαζέψει βρώμα μέσα απο το πλαστικό και κυρίως τσέκαρε μπουζοκαλώδια και εξάτμιση στο μπροστινό μέρος.

Καλή τύχη,

fvlahos
10-10-07, 09:27
Καλημερα παιδες ολα καλα μου ακουγονται αλλα τα χιλιομετρα για 2002 ειναι παρα πολυ λιγα....σιγουρεψου οτι εινια γερμανος ο ιδιοκτητης και το βασικοτερο απο ολα δες ποσοι ιδιοκτητες το ειχαν πριν απο αυτον. Μυστικα για το τελωνειο δεν υπαρχουν ολα ειναι ξεκαθαρα οποιος θελει πληροφοριες μπορει να μου στειλει μηνυμα να του απαντησω σε οτι θελει. Για περισσοτερες πληροφοριες για τελωνειο και για γνωριμια με τελωνη η οτιδηποτε αλλο πληροφοριακο στειλτε μου μηνυμα. Α και κατι ακομα για να μην παρεξηγηθουμε δεν ειμαι μαντρας παιδια Φυσικοθεραπευτης ειμαι απλα εζησα 9 χρονια εξωτερικο με τις σπουδες μου και γνωριζω καποια πραγματακια. Για το τελωνειο επισης μπορειται να μαθετε σε αυτο το σαιτ καποια πραγματακια...
http://www.e-oikonomia.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm
Και κατι αχετο μηπως εχει καποιος το DVD NAVI 2007-1 γιατι το αμαξι που αγορασα εγω απο Γερμανια εχει ενα του 2005.

gkaras
10-10-07, 10:00
Καλημέρα σας

Να ρωτήσω μήπως ξέρετε ή αν μπορείτε να μάθετε πόσο είναι το τελωνείο για μεταχειρισμένη 320 Ε92 ή 325 Ε92 από Γερμανία;;; Ευχαριστώ πολύ

Nick_compact
10-10-07, 12:28
Καλημερα παιδες ολα καλα μου ακουγονται αλλα τα χιλιομετρα για 2002 ειναι παρα πολυ λιγα....σιγουρεψου οτι εινια γερμανος ο ιδιοκτητης και το βασικοτερο απο ολα δες ποσοι ιδιοκτητες το ειχαν πριν απο αυτον. Μυστικα για το τελωνειο δεν υπαρχουν ολα ειναι ξεκαθαρα οποιος θελει πληροφοριες μπορει να μου στειλει μηνυμα να του απαντησω σε οτι θελει. Για περισσοτερες πληροφοριες για τελωνειο και για γνωριμια με τελωνη η οτιδηποτε αλλο πληροφοριακο στειλτε μου μηνυμα. Α και κατι ακομα για να μην παρεξηγηθουμε δεν ειμαι μαντρας παιδια Φυσικοθεραπευτης ειμαι απλα εζησα 9 χρονια εξωτερικο με τις σπουδες μου και γνωριζω καποια πραγματακια. Για το τελωνειο επισης μπορειται να μαθετε σε αυτο το σαιτ καποια πραγματακια...
http://www.e-oikonomia.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm
Και κατι αχετο μηπως εχει καποιος το DVD NAVI 2007-1 γιατι το αμαξι που αγορασα εγω απο Γερμανια εχει ενα του 2005.

Φίλε να σε ρωτήσω, στο excel που άνοιξα, βλέπω ως ελάχιστη αξία της 316ti E46 Compact μια 12000 και κάτι και μια 9000 και κάτι. Μπορείς να μου πεις τι ακριβώς γίνεται; Ποιό θα είναι δηλαδή το μικρότερο τιμιλόγιο που θα κυνηγήσω να πάρω από τον Γερμανό; Το αμάξι που θέλω έχει οροφή, επιβαρύνει πολύ το τελωνείο που θα πληρώσω;

fvlahos
10-10-07, 14:43
Στο excel που ειδες ειναι τι εχει ως τωρα εκτελωνιστει το καλυτερο απο ολα ειναι να ερθεις σε συνεννοηση με καποιον τελωνειακο που θα σε καθοδηγησει τι τιμολογιο μπορεις να φερεις για το συγκεκριμενο αυτοκινητο που θες. Να ξερεις οτι τελικα ο τελωνειακος παιζει μεγαλο ρολο στην ολη ιστορια προς ωφελος σου. Δεν θελω να κανω τον μεσαζοντα και να παρεξηγηθω αν θες στειλε μου μηνυμα να σου δωσω τηλ του δικου μου με εκτιμιση fv.

Διονύσης
11-10-07, 15:51
Θα προσπαθήσω να διαφωτίσω λίγο μιας και έφερα αμάξι από τη Γερμανία. Θα είμαι σύντομος αλλά περιεκτικός.

Σημαντικό ρόλο στο κόστος του εκτελωνισμού παίζει η αντιρρυπαντική τεχνολογία του αυτοκινήτου. Για να έχει τη λιγότερη επιβάρυνση πρέπει να πληροί την τελευταία κοινοτική οδηγία αλλιώς δε συμφέρει. Μέχρι πρόσφατα ίσχυε μια κοινοτική οδηγία του '98 οπότε πρακτικά τα αυτοκίνητα μετά από τότε συνέφεραν. Τώρα νομίζω όμως ότι ισχύει μια κοινοτική οδηγία του 2002 οπότε συμφέρουν αυτά που έχουν παραχθεί μετά (υποθέτοντας ότι πληρούν αυτήν την οδηγία αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να τσεκαριστεί). Από εκεί και πέρα, 2 επιπλέον κριτήρια είναι τα κυβικά και η παλαιότητα. Για τα κυβικά, το ποσοστό φόρου ανεβαίνει όσο αυτά ανεβαινουν μεχρι τα 2000 κυβικά όπου το ποσοστό είναι 50%. Δηλαδή τα 1600 κυβικά έχουν λιγότερο φόρο (ως ποσοστό στην αξία) από τα 2000 αλλά τα 2200 τον ίδιο φόρο με τα 6000. Τέλος, όσο μεγαλύτερη η παλαιότητα τόσο μεγαλύτερη η μειωση της τιμής (άρα και του φόρου), αρκεί βέβαια να μην πάμε τόσο παλιά ώστε να πέσουμε σε προηγούμενη κοινοτική οδηγία. Δηλαδή ένα αμάξι του 2003 συμφέρει από ένα αμάξι του 2006 γιατί θα έχει μεγαλύτερη μείωση της τιμής αλλά ένα αμάξι του 2000 δεν συμφέρει γιατί θα είναι στην προηγούμενη κοινοτική οδηγία! Ένα αμάξι δε του 1995 θα είναι καταστροφή διότι θα είναι στην προ-προηγούμενη κοινοτική οδηγία! Γενικά σπρώχνουν τον κόσμο να παίρνει/φέρνει αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας.

325ixE30
11-10-07, 16:13
να ρωτήσω και εγώ κάτι ?
με τα επαγγελματικά τι γίνεται ?
ισχύει οτι οποιοσδήποτε έχει κάνει έναρξη ελευθέριου επαγγέλματος στην εφορία δικαιούται επαγγελματικό ?
και εάν ναι, πως ορίζεται ένα αμάξι ως επαγγελματικό ?
ισχύει οτι οποιοδήποτε αμάξι θεωρείται επαγγελματικό, εάν του βγάλεις τα πίσω καθίσματα και του κλείσεις τα πίσω τζάμια ?
και εάν ισχύουν όλα αυτά, γιατί δεν έχουμε γεμίσει επαγγελματικά από γερμανία ?

όποιος ξέρει να απαντήσει θα βοηθήσει πολύ

IDAR~E30
11-10-07, 16:45
μεσα στον εκτελονισμο ειναι και η εκδοση πινακιδων??? η ειναι χορια?

manosm3
11-10-07, 18:08
Eπειδη μπερδευτηκα... Βρηκα ενα αυτοκινητο 2.200 κ.εκ., μοντελο '02 με 82.000χμ στην τιμη των 15.900Ε. Στο τελωνειο τι θα πρεπει να πληρωσω;

Διονύσης
11-10-07, 18:32
Τα χιλιόμετρα δεν παίζουν κανένα ρόλο για το φόρο. Αφού είναι του '02 θα υποθέσουμε ότι πληροί την τελευταία κοινοτική οδηγία (πρέπει όμως να ρωτήσεις τον πωλητή να στο επιβεβαιώσει). Αρα, θα πάει στην κλίμακα με τους λιγότερους φόρους. Από την άλλη είναι πάνω από 2000 κυβικά οπότε το ποσοστό θα είναι ίδιο με το να είχες ένα με 5000 κυβικά. Το ποσοστό αυτό είναι 50% (αν δεν είσαι τρίτεκνος, πολύτεκνος κλπ). 50% στην αξία που θα εκτιμήσει ο τελωνειακός. Αυτή δεν μπορεί να είναι λιγότερη από το τιμολόγιο που θα του πας. Αν του πας τιμολόγιο 15900 και αυτοί θα υπολόγιζαν μικρότερη τιμή, το 50% θα υπολογιστεί πάνω στην τιμή του τιμολογίου. Αν όμως του πας ένα φανερά μικρό τιμολόγιο που θα έχεις κόψει (πχ 10000) τότε θα υπολογίσουν αυτοί την αξία του αυτοκινήτου αφαιρώντας από την τωρινή του αξία ένα ποσοστό για κάθε χρόνο παλαιότητας και προσθέτοντας όσα έξτρα βρουν (πχ τον αισθητήρα βροχής θα τον βρουν αλλά πιθανώς τον υπολογιστή ταξιδίου όχι). Λογικά, η τιμή που θα υπολογίσουν θα είναι η τιμή που το αγόρασες εκτός αν το πήρες ακριβά (οπότε θα εκτιμήσουν χαμηλότερη) ή το βρήκες σε πραγματική ευκαιρία (οπότε θα το εκτιμήσουν σε μεγαλύτερη τιμή). Ένας έμπειρος πωλητής μπορεί να υπολογίσει περίπου πόσο θα πάει το τελωνείο. Εδώ παίζει ρόλο και ο τελωνειακός αφού το βάζει με πολύ χαμηλή τιμή και κρύβει σχεδόν όλα τα εξτρα. Και είπαμε:το 50% ισχύει για τα 2000+ κυβικά αν είναι της τελευταίας αντιρυπαντικής τεχνολογίας. Αν είναι της παλιότερης το ποσοστό ανεβαίνει πολύ, στο 140% (θα βρω ακριβώς τους πίνακες και θα σας πω). Τώρα μιλάω χοντρικά για να καταλαβαίνουμε την ουσία.

Διονύσης
11-10-07, 18:35
Τις πινακίδες τις πληρώνεις χώρια εδώ στην ελλάδα (πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ για να γίνει η ταξινόμηση).

manosm3
11-10-07, 18:37
Σ' ευχαριστω πολυ Διονυση! :)

Διονύσης
11-10-07, 19:00
Δείτε ενδεικτικά σε αυτό το λινκ ότι αν δεν μιλάμε για την τελευταία κοινοτική οδηγία αλλά για την προηγούμενη, το ποσοστό φόρου ανεβαίνει από το 50% στο 142% για τα 2000+ κυβικά (σε αυτό το λινκ τελευταία κοινοτική οδηγία ήταν αυτή του 98. Σύμφωνα με τον νέο τελωνειακό κώδικα πρέπει είπαμε να είναι γύρω στο 2002. Μόλις βρω το νέο τελωνειακό κώδικα, θα σας πω). Υπάρχει πάντως πιθανότητα η τελευταία κοινοτική οδηγία να είναι ακόμα αυτή του 98.

http://www.e-oikonomia.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm

kostsour
11-10-07, 19:54
μπορεί κάποιος να αναφέρει πόσο πληρώνει κανείς στο τελωνείο τελικά? δηλαδή αν κάνει 15Κ ή 20Κ € πόσο θα βγει το τελωνείο???
Ανάλογα τον εξοπλισμό, κυβικά, αξία τελωνείου και άλλα.
πχ. παίρνεις μια φ430 500€ δεν σημαίνει ότι θα το τελωνείο θα βγει με ποσοστά στα 500€. Θα βγει με ποσοστά στην τιμή που δίνει το τελωνείο στην φ430.

επειδη θα ανεβω και εγω γερμανια η αυτη την εβδομαδα η την αλλλη και λεω να παω Μοναχο γιατι μου ειπαν οτι οι τιμες ειναι πιο καλες, ριξτε καμια ιδεα στο τι να κανω απο την ωρα που θα παω μεχρι να το παρω και να φυγω! δεκτες ολες οι συμβουλες! αν ειναι κατι που δεν λεγεται σε φορουμ δεκτα και τα πμ :dance:
Μόναχο να πας έχει πολύ πράγμα. Καλύτερα φρόντισε να έχεις βρει πολλά από δω να πας να δεις μην πας τελείως χύμα. Ψάξε βρες το πρώτο ποστ που λέω πως πήρα το αμάξι, θα σε βοηθήσει πολύ τα λέω όλα αναλυτικά. Αν θες ξενοδοχείο κοντά στο Μόναχο σε καλές τιμές γράψε σε εκείνο το θρεντ και θα σου πω.

Εγώ στο Αμβούργο θα φτάσω... Και μετά άντε πάλι κάτω μέχρι την Ιταλία!!! Πολλά τα χιλιόμετρα...
Απολαυστικά όμως :)

Έχω βρει ένα 2002 Compact Με 62000Km, λέει... Ρώτησα αν υπάρχει service book, λέει ναι κανινικά.. Να το πιστέψω;;;;
Πες του να στα στείλει με φαχ ή μαιλ.

Πολύ πιθανόν.
2002 -2007= 6 χρόνια. άρα 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Λογικό για κάποιον που χρησιμοποιεί μηχανάκι ή μέσα μαζικής μεταφοράς.
Μηχανάκια δεν χρησιμοποιούν έξω!! Τώρα το 2ο δεκτό :)

Κοίτα αν οι εσωτερικές φθορές αντιστοιχούν σε 62.000, δηλαδή τριμένα τιμόνια, καθίσματα με πατημένο ύφασμα, στους θόλους δες αν έχει μαζέψει βρώμα μέσα απο το πλαστικό και κυρίως τσέκαρε μπουζοκαλώδια και εξάτμιση στο μπροστινό μέρος.

Καλή τύχη,

+1

Adriver
05-11-07, 17:15
Παιδιά, η μικρή μου εμπειρία λέει ότι θέλει προσοχή για διάβρωση από τα αλάτια.
Πήγα Γερμανία με τα λεφτά στην τσέπη για ένα 3-χρονο 330ci, BMW Premium Selection από κεντρική αντιπροσωπία, αλλά έφυγα άπραχτος. Ήταν κούκλα (όπως στις photos) αλλά όταν είδα σκουριασμένες δαγκάνες φρένων, ψωριασμένη μηχανή (άσπρη σκόνη στο αλουμίνιο) και αλλοιωμένα τα παξιμάδια στο μπροστινό μέρος κάτω από το καπώ πήρα δρόμο! "Φυσιολογική οξείδωση από το αλάτι" και "ειναι 3 χρόνων, δεν είναι καινούργιο" μου λέει!
Το BMW Premium Selection πρακτικά θα εξασφαλίζει μόνο το ελεγμένο ιστορικό και 1 χρόνο εγγύηση (όμως άντε να βγάλεις άκρη πως θα την χρησιμοποιήσεις στην Ελλάδα).

Gary Kokkin
07-11-07, 00:09
http://financial.flash.gr//epixeiriseis/companies1/2007/9/20/26858id/

....η ηλικία ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου δεν μπορεί να αποτελεί το αποκλειστικό κριτήριο απομείωσης της πραγματικής αξίας του και ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και άλλα κριτήρια, όπως η παλαιότητα, τα διανυθέντα χιλιόμετρα, η γενική κατάσταση, ο τρόπος κινήσεως, το σήμα ή ο τύπος του αυτοκινήτου. ........

SPYROS-MUSIC-CABRIO
07-11-07, 00:58
φιλε αν φερεις κατι να ειναι μεχρι 5ετιας για να μην πληρωσεις πολυ τελωνειο...:screwy:2ετιας θα εχεις μικρο κερδος...καλητερα 4 η 5 χρονακια πριν να εχεις μεγαλητερο κερδος...να μπεις σε αρθρο που να μην πληρωθει ο φορος ουτε εδω ουτε εκει:cool:γιατι αν δεν πληρωθει εκει κ μπει αλλου,μπορει να ξυπνησεις ενα πρωι κ να σου πουν να πληρωσεις φορο κ μετα θα :banghead:!!!!!!!!

nik hamann
07-11-07, 01:10
εγω το εφερα απο γερμανια ηταν 2ετιας,καθε χρονο το αυτοκινητο χανει 7% στην τιμη χονδρικης και απο εκει πληρωνεις το 50% για τελωνειο για πανω απο 2000 κυβικα,προτιμω απο εξω γιατι εδω στην ελλαδα δεν πιστευω κανεναν,εξω λειτουργει το συστημα και οταν ειναι να ερθει οχημα στην ελλαδα περναει κ.τ.ε.ο. εκει και οτιδηποτε εχει το αυτο το γραφουν,ακομα και ενα βαψιμο.

SPYROS-MUSIC-CABRIO
07-11-07, 01:17
αν πληρωσεις γυρω στα 90 ευρω χ 2 περναει 2 γερμανικα κτεο..
το ενα λαμαρινες κ το αλλο μηχανικα...:icon02:
κ εκει κανενας δε λαδωνεται να γραψει κατι αλλο γιατι αν αποδειχτει το αντιθετο,τους το κλεισες το μαγαζι!!!!:dance::bullhorn:

Nick_compact
07-11-07, 01:22
Πολλά έχουν πιστοποιητικά Dekra, και καλά ελεγμένα με πλήρη αναφορά.

nik hamann
07-11-07, 01:24
οταν ψαχνεις για αυτοκινητο και γραφει top zustant παρτο.σημαινει τελειο

SPYROS-MUSIC-CABRIO
07-11-07, 01:30
μπορει να σημαινει τελειο αλλα το γραφει αυτος που βαζει την αγγελια!!!:scratchch:screwy:
εδω εχει βαλει κανεις καμια αγγελια που να λεει οτι δινει σαραβαλο???!!!:rofl2:
μονο με τα 2 χαρτια που ειπα εισαι σιγουρος....

nik hamann
07-11-07, 01:35
αστα να πανε το χρημα τα κανει ολα,αγοραζει και πουλαει τα παντα

SPYROS-MUSIC-CABRIO
07-11-07, 01:38
απλα το χρημα γερμανια μετραει πιο πολυ γιατι περνεις καλητερο κ φθηνοτερο!!!!!:smokin::bowdown::+1:

MaSt0RaS
07-11-07, 02:59
απλα το χρημα γερμανια μετραει πιο πολυ γιατι περνεις καλητερο κ φθηνοτερο!!!!!:smokin::bowdown::+1:

το καλυτερα μην το λες και εδω υπαρχουν πολυ καλα και πολυ χαλια οπως και εκει εξαρταται που θα πεσεις...

SPYROS-MUSIC-CABRIO
07-11-07, 08:01
οχι φιλε!
ο κανονας λεει οτι εκει δεν γυρνανε κοντερ κ φτιαχνουν book service
εδω κανουν τα ακριβως αντιθετα κ πολλα περισσοτερα ψεματα!!μας υποτιμουν μπροστα στα μουτρα μας!!!!
αν παρεις κατι πολυ φτηνο.παρτο απο δω...
αν δωσεις λεφτα.....φερτο απεξω,θα κερδησεις σιγουρα κ το αμαξι θα ειναι πολυ πιο φορτωμενο.....:bowdown::ylsuper:

Nick_compact
07-11-07, 10:24
οχι φιλε!
ο κανονας λεει οτι εκει δεν γυρνανε κοντερ κ φτιαχνουν book service
εδω κανουν τα ακριβως αντιθετα κ πολλα περισσοτερα ψεματα!!μας υποτιμουν μπροστα στα μουτρα μας!!!!
αν παρεις κατι πολυ φτηνο.παρτο απο δω...
αν δωσεις λεφτα.....φερτο απεξω,θα κερδησεις σιγουρα κ το αμαξι θα ειναι πολυ πιο φορτωμενο.....:bowdown::ylsuper:

Από τα μεταχεριρισμένα BMW της Γερμανίας τα μισά service book είναι πλαστά. Δεν έχουν ούτε αυτοκόλλητο με τα έξτρα, ούτε καν σφραγίδα και υπογραφή κατά την ημερομηνία παράδοσης κλπ. Και εκεί της πουτάνας γίνεται όπως και εδώ. Αν δεν προσέξεις, θα την πατήσεις.

VS 316TI
07-11-07, 11:18
συμφωνω με τον nick...φιλος εφερε audi a3πριν ενα μηνα και το πηγε μονος τοθ σε καποιον για γυρισμα κοντερ μεχρι το τελευταιο sevice που δειχναν τα χαρτια του για να το πουλησει ελλαδα..οι μαντραδες κ εκει ειναι οτι να να κυριως αραβες και τουρκοι αλλα και τα δικα μας τα φυντανακια δεν πανε πισω...μονο οι γερμανοι φοβουνται να κανουν κατι αντιστοιχο γιατι εκει αν σε ποιασουν πηγαινεις κατευθειαν στο κελι...

Fanis
07-11-07, 11:45
Το BMW Premium Selection πρακτικά θα εξασφαλίζει μόνο το ελεγμένο ιστορικό και 1 χρόνο εγγύηση (όμως άντε να βγάλεις άκρη πως θα την χρησιμοποιήσεις στην Ελλάδα).
H εγγύσηη BPS ισχύει σε ΟΛΗ την Ευρώπη και είναι για 2 χρόνια...το ξέρω γιατί η 330xi που πήραμε από Ελλάδα είναι BPS και διάβασα τους όρους.

SPYROS-MUSIC-CABRIO
07-11-07, 13:02
παιδια κοροιδα υπαρχουν παντου!!!οποιος δεν ξερει,ρωταει πριν την πατησει!!!!δεν πας γερμανια να παρεις αμαξι απο τουρκο η αραβα:screwy:!!!!αν ειναι δυνατον!!!!!!παιρνεις μονο απο ιδιωτη η επιλεγμενη μαντρα κ αυτο οχι απο βελγιο που ειναι τιγκ στα αλατια..:banghead:!!!κ εκει βεβαια πρεπει να κανει ερευνες(γερμανια)...degra για λαμαρινες κ μηχανικα..δεν βαζουν υπογραφες μαιμου...
αν καποιος εχει αμφιβολειες,σε οποια συναντηση εμενα η 320open ας ερθει να του δειξουμε τα αμαξια που μας εφερε ο ιδιος ανθρωπος να μας πει αν αξιζαν τα λεφτα τους....
τωρα για τους απιστους,ας πανε στις εδω "καλες-τιμιες" μαντρες να πληρωσουν 3-4 χιλιαρικα πανω για να παρουν κατωτερο αμαξι!!!!!:nono:
φιλικα....

Nick_compact
07-11-07, 15:32
παιδια κοροιδα υπαρχουν παντου!!!οποιος δεν ξερει,ρωταει πριν την πατησει!!!!δεν πας γερμανια να παρεις αμαξι απο τουρκο η αραβα:screwy:!!!!αν ειναι δυνατον!!!!!!παιρνεις μονο απο ιδιωτη η επιλεγμενη μαντρα κ αυτο οχι απο βελγιο που ειναι τιγκ στα αλατια..:banghead:!!!κ εκει βεβαια πρεπει να κανει ερευνες(γερμανια)...degra για λαμαρινες κ μηχανικα..δεν βαζουν υπογραφες μαιμου...
αν καποιος εχει αμφιβολειες,σε οποια συναντηση εμενα η 320open ας ερθει να του δειξουμε τα αμαξια που μας εφερε ο ιδιος ανθρωπος να μας πει αν αξιζαν τα λεφτα τους....
τωρα για τους απιστους,ας πανε στις εδω "καλες-τιμιες" μαντρες να πληρωσουν 3-4 χιλιαρικα πανω για να παρουν κατωτερο αμαξι!!!!!:nono:
φιλικα....

Ρε φίλε τι λες; Εδώ πολλά premium selection είναι κατεβασμένα, τι άραβες και Τούρκους λες εσύ; Μας λες αυτά που ξέρει και ο πιο άσχετος; Μια χαρά βάζουν υπογραφή μαιμου και στην Dekra. Στην μάντρα και στο Dekra έλεγε βαμμένη οροφη και καπό, και το αμάξι ήταν ξαναβαμμένο ολόκληρο, από μεγάλο ΓΕΡΜΑΝΟ μαντρά. Εγώ ΔΕΝ εμπιστεύομαι κανέναν Έλληνα μαντρά να μου φέρει αυτοκίνητο, το ξέρουμε το παραμύθι καλά με τα χιλιόμετρα. Και κάτι άλλο. Δεν γλιτώνεις από οποιοδηποτε αμάξι. Αν πας να φέρεις ένα 520i Πχ μικρό το όφελος. Αν όμως πας να φέρεις ένα 530i τότε συμφέρει ΠΟΛΥ.
Έχεις φέρει ποτέ αμάξι ΜΟΝΟΣ σου απο Γερμανία;