PDA

Επιστροφή στο Forum : 520 vs 530


alex-kal
11-06-06, 14:49
Καλησπέρα παιδιά, έχω μια απορία (μη βαράτε όλοι μαζί..ένας-ένας):
Τι διαφορές έχει ένα μοτερ 2.000 cc από ένα των 3.000 cc αν και τα δύο είναι εξακύλινδρα?
Αλλάζει μόνο ο στρόφαλος (διαδρομή) ή και το μπλοκ του μοτερ?
Επειδή βρίσκω 520 όπως τη θέλω (αυτόματη) αλλά οι 530 μου πέφτουν λίγο ακριβές. Συμφέρει να πάρω μια 520 (99-01 μοντέλο) και μετά να τη φτιάξω τρίλιτρη με την ηρεμία μου?

God
11-06-06, 15:35
Δεν θελω να σε στεναχωρησω, αλλα οι 520 και 530 δεν εχουν ουδεμια σχεση μεταξυ τους. Η μια φοραει Μ52 και η αλλη Μ54 κινητηρα. Αν παρεις το 520 ομως γινεται ευκολα 525 (και οι 2.5 ειναι Μ52).

Οι διαφορες μεταξυ τους...μερικες *θεωρητικα*. Η Μ54 εχει:

1. Καδενα που δεν αλλαζει ποτε
2. Αυτορυθμιζομενες βαλβιδες και συμπλεκτη
3. Αλλαζεις μπουζι και φιλτρο αερα μετα απο 100.000χλμ, και δεν αλλαζεις βαλβολινες σασμαν και διαφορικου ποτε. Μεχρι και ποσα χιλιομετρα απομενουν μεχρι την επομενη αλλαγη λαδιου σου λεει.
4. Δεν χρειαζεται ποτε κανενα σερβις πλην αλλαγη φιλτρων βενζινης/λαδιου και λαδιων.
5. Η μηχανη ρυθμιζεται αυτοματα στην βενζινη που της βαζεις (απο 87 ως 100 οκτανια). Αποδιδει μεγιστα με νορμαλ βενζινη 95-98 οκτανιων.


Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι οι Μ52 ειναι κακες...καθε αλλο. Και δεν νομιζω αν δεν εχεις κεφια για κοντριτσες κατι παραπανω απο 2.8 να σου ειναι χρησιμο. Την Μ50 2.7 φοραει ο πατερας μου στο Ε34 και το αμαξι σηκωνεται σουζα...

alex-kal
11-06-06, 15:40
Ο στόχος μου είναι τα 200 αλογάκια γιατί έχω μάθει με τόσα..:dblthumb2
Τώρα αν γίνει 2.500 ή 2.800 πιστεύω καλά θα είναι..
Είχα οδηγήσει μια 528 αυτόματη και ήταν αρκετά αποδεκτή για τα δικά μου δεδομένα..

e39_528
11-06-06, 18:55
Ο στόχος μου είναι τα 200 αλογάκια γιατί έχω μάθει με τόσα..:dblthumb2
Τώρα αν γίνει 2.500 ή 2.800 πιστεύω καλά θα είναι..
Είχα οδηγήσει μια 528 αυτόματη και ήταν αρκετά αποδεκτή για τα δικά μου δεδομένα..
Φιλε μου διαφωνο σε ολα με το φιλο God.Το 520 99 μοντελο με το 2001 δεν εχει καμια σχεσει,το ενα ειναι 2.0 Μ52 και το αλο 2.2 Μ54 και οι 2 ειναι με καδενα και φωραν τα ειδια Μπουζι NGK high power αλαγες κ.τ.λ να ξερεις Μ54 βγενουν απο 09/2000 ετως κατασκευεις 520 171ηπ,525193ηπ,530 231ηπ και απο 09/1998 Μ52 με διπλο vanos 520 150ηπ,523 170ηπ,528 193ηπ παντα φιλικα και πληροφωριακα.

God
11-06-06, 19:43
Φιλε μου διαφωνο σε ολα με το φιλο God.Το 520 99 μοντελο με το 2001 δεν εχει καμια σχεσει,το ενα ειναι 2.0 Μ52 και το αλο 2.2 Μ54 και οι 2 ειναι με καδενα και φωραν τα ειδια Μπουζι NGK high power αλαγες κ.τ.λ να ξερεις Μ54 βγενουν απο 09/2000 ετως κατασκευεις 520 171ηπ,525193ηπ,530 231ηπ και απο 09/1998 Μ52 με διπλο vanos 520 150ηπ,523 170ηπ,528 193ηπ παντα φιλικα και πληροφωριακα.


Βασικα αυτη που λες ως 2.2 Μ54 υπαρχει και ως Μ52Β22 με επισης 170HP. Θεωρητικα και με ιδια ροπη...πρακτικα ενας Θεος ξερει και αυτος δεν ειμαι εγω!

Και οι Μ54 και οι Μ52 φορανε καδενα, δεν ειπα κατι αντιθετο. Απλα στις Μ54 η BMW λεει οτι αντεχει οσο και η ιδια η μηχανη.

Εχεις δικιο για το οτι τα Ε39 μετα το 2001 φοραγανε Μ54, απλα εγω σκεφτομουν τα 99-00 μοντελα που ψαχνει ο φιλος μας...και σε αυτα τα μοντελα μονο 3.0 Μ54 υπαρχει. Για να βρεις μοντελο με Μ54 2.2-2.5 πρεπει να κοιτας τελος 01 (παραγωγη, οχι αδεια!) και μετα, τα οποια συνεπαγονται σχεδον παντα σε ετος 2002 και μετα στο ελλαντα και φυσικα ειναι σημαντικα ακριβοτερα επισης.

Φυσικα αν πετυχει κανενα 2001-2002 με Μ54 2.2 σε καλη τιμη, δεν θα κατσει και ασχημα! :dance:


Απο την αλλη επιμενω πως η Μ52 δεν ειναι καθολου κακες. Μεσα στις 10 καλυτερες μηχανες επιβατικων μεταξυ το 95 και το 98 ηταν σερι και η μετρουμενη ιπποδυναμη τους ηταν στις 5500rpm, οχι στις 6000rpm οπως στις Μ54...

alex-kal
11-06-06, 19:51
Eντάξει, μη σας βάλω και τσακωθήτε τώρα..
Απλά είμαι εντελώς άσχετος με αυτά τα μοτέρ/αυτοκίνητα αλλά τα θαυμάζω και θάθελα να πάρω ένα..
Διαθέτω μέχρι 25.000 (ξέρω σχετικά λίγα) αλλά έχω την όρεξη και μεράκι να το βελτιώσω μετά (όπως και κάθε αυτοκίνητο που είχα ως τώρα)..
Ποιάς χρονολογίας πιστεύετε ότι θα ήταν ιδανικό (σε αυτόματο πάντα)..?

alex-kal
11-06-06, 19:52
Βρήκα αυτό:
http://www.car.gr/Cars/Bmw/55260

Λογικά θα είναι μετατροπή..

e39_528
11-06-06, 19:59
[QUOTE=God]Βασικα αυτη που λες ως 2.2 Μ54 υπαρχει και ως Μ52Β22 με επισης 170HP. Θεωρητικα και με ιδια ροπη...πρακτικα ενας Θεος ξερει και αυτος δεν ειμαι εγω!
Χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν βεβαια,σου λεω οτι η 323 η 523 με Μ52 και 170 αλογα που λες εχει 2500 κυβ.εκατ και οχι 2200 που εχει η Μ54.

e39_528
11-06-06, 20:08
Βρήκα αυτό:
http://www.car.gr/Cars/Bmw/55260

Λογικά θα είναι μετατροπή..
Ειναι μετατροπη και 99% πριν 2 μηνες το ειδα στο παζαρι Θεσσαλονικης με 118 χλμ.Εχει Μ54 3.0

sakkunen
11-06-06, 20:52
Σορυ αλλα αν οπως βλεπω στην υπογραφη σου εχεις Toledo με revo κτλ κ αυτο βγαζει γυρω στα 260? αλογα μονο Μ3 μπορεις να παρεις κ να εισαι εξισου ικανοποιημενος.Γιατι λοιπον δεν κοιτας για μια e46 330ι auto ή 325 αναλογα με αυτο που θελεις κ μπορεις?

God
11-06-06, 21:01
Χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν βεβαια,σου λεω οτι η 323 η 523 με Μ52 και 170 αλογα που λες εχει 2500 κυβ.εκατ και οχι 2200 που εχει η Μ54.


Δεν επιμενω, αλλα 2.2 την γραφουν στα site και την δινει η BMW...

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

Aυτη που λες και παλι ειναι η Μ22Β25. Του Ε46 η Μ22ΤUB25.


Στο κατω κατω δεν παιζει ρολο, ας βρει ο φιλος μας κατι που να του ταιριαζει και μετα κοιταμε και το τι μοτερ εχει!


Τα 25.000 ειναι ΑΡΚΕΤΑ. Ανετα θα βρεις Ε39 καθαρο μεταξυ 520 και 530 με αυτα. Δεν ξερω αν το αυτοματο ειναι must (γιατι αυτοματο απορω? Εγω θα το μισουσα) αλλα υπαρχουν και 2 καλα στις αγγελιες του φορουμ απ'οτι ειδα...

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=4689

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=4558

Και το ενα ειναι 530 2002 με τα αντερα του πανω...

alex-kal
11-06-06, 21:08
Σορυ αλλα αν οπως βλεπω στην υπογραφη σου εχεις Toledo με revo κτλ κ αυτο βγαζει γυρω στα 260? αλογα μονο Μ3 μπορεις να παρεις κ να εισαι εξισου ικανοποιημενος.Γιατι λοιπον δεν κοιτας για μια e46 330ι auto ή 325 αναλογα με αυτο που θελεις κ μπορεις?

Τη σειρά 3 τη θεωρώ λίγο μικρή για μένα (με δύο παιδιά)..
Μου έχει κολλήσει η 5 ..
Επειδή έχω μάθει στα πολλά (δεν το έχω δυναμομετρήσει ακόμα) και βαρέθηκα να αφήνω μέχρι και τη τετάρτη κάτω , και να φτάνω μέχρι τα 140 σπινιάρωντας , είπα να γίνω καλό παιδί..
Απλά δεν θέλω να πέσω χαμηλά σε άλογα..

Kowalski
12-06-06, 15:31
Καλησπέρα κι από μένα,

καταρχήν να τονίσω ότι Μ52 2.2 δε βγήκε ποτέ στην παραγωγή. Το μόνο 2.2 που έβγαλε ήταν Μ54Β22.

Όσο για το φίλο μας που θέλει Ε39, οτιδήποτε κάτω από 525 θα σου φανεί λίγο. Σκέψου ότι η καρότσα είναι πολύ βαριά και όσο παραπάνω έξτρα έχει, ΄τόσο χειρότερα.

Εφόσον τώρα θέλεις αυτόματο με το ζόρι, τότε τα κυβικά ανεβαίνουν από 2.5 σε 2.8 ή και 3.0 για να κινείται ικανοποιητικά.

Το λέω έχοντας το 2.2 με τα 170 φορτωμένο όσο δεν παίρνει άλλο από το εργοστάσιο και το λες απλά σβέλτο. Όχι γρήγορο.

Από χώρους πάντως, έχει να βάλεις και τα παιδιά του γείτονα.

Φιλικά
Γιάννης

alex-kal
12-06-06, 16:55
Το να πέσω για λίγο καιρό στα 150 άλογα, δεν με απασχολεί και πολύ.
Απλά ρωτάω αν υπάρχουν προοπτικές μετά να ανεβάσω άλογα με το υπάρχων μπλοκ ..
Τελικά μπορώ να συμβιβαστώ και με λιγότερα από αυτά που ήδη έχω.Αυτό γιατί το δικό μου έχει ένα ξέσπασμα ροπής που το βαρέθηκα και με έχει κουράσει.
Τελικά θα προχωρίσω σε αγορά μιας 520 του 00-02 (ελπίζω να βρω σε αυτόματο) , όταν με το καλό βρώ να δώσω αυτό που έχω..
Ελπίζω σε λίγο καιρό να είμαι και επίσημα μέλος αυτού του forum.. :dblthumb2

saikoE39
12-06-06, 17:56
Δεν θελω να σε απογοητευσω....αλλα το 520 μποστα σε αυτο που εχεις...αλλα και γενικα θα σου φανει "ΛΙΓΟ"σε γκαζι...
Στα χαμηλα ειναι απλα αργο....βεβαια στα πολλα χλμ τα παει καπως καλα.....
Απο θεμα ανεσεις ομορφιας κλπ το αυτοκινητο ειναι τελειο.....
Τωρα απο θεμα βελτιωσεις.....μονο ο υπερκυβισμος ή ενας κομπρεσορας σε σωζει....(για εμενα ο υπερκυβισμος ειναι οτι πρεπει....)
:dblthumb2

alex-kal
12-06-06, 18:04
Ο υπερκυβισμος είναι ο στόχος μου αργότερα..
Για αυτό άνοιξα αυτό το τοπικ , για να μάθω αν γίνεται μετά...
Πιστεύω να βγάλω άκρη..
Κοίταξα και για 320 αλλά μου δείχνουν μικρές σε χώρους..
Δεν έχω βρει κάτι ανάλογο σε προσόντα όπως η 520 πάντως..

BMW523i
12-06-06, 18:59
Λοιπόν ως κάτοχος της 5αρας θα σου πω καλύτερα να πας για 2500cc! Εγώ που ρώτησα στην αντιπροσωπεία το 2λιτρο το κάνει 2800cc με 4000 Ευρώ! Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος! 10 χρονών γίνεται σε λίγο καιρό η δικιά μου και όλα πάνω της είναι ΤΕΛΕΙΑ!!

alex-kal
12-06-06, 19:02
Λοιπόν ως κάτοχος της 5αρας θα σου πω καλύτερα να πας για 2500cc! Εγώ που ρώτησα στην αντιπροσωπεία το 2λιτρο το κάνει 2800cc με 4000 Ευρώ! Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος! 10 χρονών γίνεται σε λίγο καιρό η δικιά μου και όλα πάνω της είναι ΤΕΛΕΙΑ!!

Μόνο!!
Δηλαδή αν πάρω μια 520 , μετά με 4 χιλιάρικα την κάνω 2.8 ?
Αέρας τότε...
Αναμείνατε σε λίγες μέρες νέα μου..:105whistl

saikoE39
12-06-06, 19:04
Λοιπόν ως κάτοχος της 5αρας θα σου πω καλύτερα να πας για 2500cc! Εγώ που ρώτησα στην αντιπροσωπεία το 2λιτρο το κάνει 2800cc με 4000 Ευρώ! Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος! 10 χρονών γίνεται σε λίγο καιρό η δικιά μου και όλα πάνω της είναι ΤΕΛΕΙΑ!!
Στο δικο σου εχεις αλλαξει προγραμμα...???

BMW523i
12-06-06, 20:25
Μηχανικά ακόμη δεν έκανα τίποτα!

saikoE39
12-06-06, 23:03
Μηχανικά ακόμη δεν έκανα τίποτα!
Αν ειναι να κρατησεις αυτο το μοτερ.......χωστου επανω ενα προγραμμα....το μοτερ σου ειναι το ιδιο με το 525...οποτε με ενα καλο προγραμμα και με την εξατμιση που εχεις θα δεις ανετα τα 195 αλογακια....

Kowalski
13-06-06, 09:13
Δε μου στέλνετε κι εμένα ένα pm με τα στοιχεία της αντιπροσωπείας που κάνει το 2.0 ->2.8 με 4 χιλιάρικα? Γιατί είμαι ή να το δώσω ή να το ανεβάσω. Άντε μπας και σωθεί το αυτοκινητάκι από το πούλημα.

Φιλικά
Γιάννης

alex-kal
07-04-07, 19:00
Επαναφέρω το topic γιατί εχθές το βράδυ , ξαναοδήγησα την 528 και ξετρελάθηκα για άλλη μια φορά!!
Με τρώει ο κ@@λος μου να την κάνω 2.8 ή να πάρω τρίλιτρο μοτέρ!!
Κύριοι , αξίζει να αλλάξω ολόκληρο το μοτέρ ή να το ανεβάσω σε κυβικά το ίδιο?

Υ.Γ.Πάω να σπάσω το κουμπαρά μου (το γουρουνάκι) να δω τις οικονομίες μου!!
Με βλέπω να βγάζω δίσκο (γιατί όχι και CD) για λίγα κυβικά παραπάνω..

BMW523i
07-04-07, 20:35
Εγώ έχω ρωτήσει σε αντιπροσωπεία και στην Noelle για υπερκυβισμό! Απλά ακόμη δεν έχω καταλήξει αν θέλω το 6κύλινδρο η θα πάω για 8κύλινδρο! Στην BMW το κάνουν 2,8 ενώ στην Noelle το κάνουν 3.0 χωρίς αλλαγές στο μπλοκ και 3,2 αλλά θέλει επεξεργασία το μπλοκ(δηλ να σταλεί σε αυτούς)! Κόστος +2000(για το 3λιτρο) από την τιμή της BMW η Noelle και χωρίς εργατικά:icon11: !!!!!

stauros772000
08-04-07, 12:59
εδω πανω,σαλονικα,στην ανατ.πολη,εχει εναν που το κανει 2.75,με στροφαλομπιελο,και καινουργιο οτι αναλοσιμο χρειαζετε στον κινητιρα ,συνολο 3000 ευρως

volis
08-04-07, 17:10
katarxin xronia pola se oloys!file alex ego egina prosfata katoxos mias e34 2.5 me aytomato kivotio i opia forah vanos 1hs genias (192hp)!to aytokinito tsoulai katapliktika sto dromo me telikes pou agizou ta 240+km/h kai epitaxinsis koda sta 9sec gia ta 100!einai ena kalo kai sxetika f8ino aytokinito!vevea afto pou 8elo na sou po einai na prosexis tin katanalosi ayta ta aytokinita kene pragmatika ton kolo toys!kai episis to aytomato kivotio periorizi tis epidosis kai to pexnidi!

sorry gia ta greeklish alla eimai linux user

alex-kal
08-04-07, 20:34
Λοιπόν, ας ανακάμψω οικονομικά αυτό το καλοκαίρι, και από Φθινόπορο ανηφορίζω για μετατροπές (ή πωλήσεις και αγορά 530)..