PDA

Επιστροφή στο Forum : E 36 TURBO


adamsik
15-06-06, 00:18
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ.
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΣΕ ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣXΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ Ε36 ΜΟΝΤ. 97 ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΕ TURBO.
TO TURBO ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ A.ΚΑΡΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΓΟΣ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΓΙΝΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ.
ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
1. ΑΝ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΥΠΑΡΧΕΙ TURBO LAG.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ TURBO ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΕΝΑ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ(ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΩ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΔΩΣΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ANTISPIN). ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΟΔΗΓΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΝ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΛΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ Η ΣΕ TURBO LAG.H ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΕΙΝΑΙ 2,7 ΤΗΣ GARRET ΣΤΑΛΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΡΑ.
2. ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ (MICHELIN PILOT SPORT 5-ΕΤΙΑΣ 205/55/16 )ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΗΝ ΕΛΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΤΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ? ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΜΕ Η ΣΕ MICHELIN H ΣΕ CONTINENTAL.ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑΝΑΙ ΜΑΛΑΚΟ ΝΑ ΖΕΣΤΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ.
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΤΟ TURBO LAG ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΛΚΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ..Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ HR KAI ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ BLISTAIN.ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΑΧΤΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΑΠΟ 320.(ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΛΟΙ ΠΙΣΩ)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΣΟΥΣ ΤΥΧΟΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ.

Geo_3D
15-06-06, 00:26
Πρωτα απ'ολα καλως ηρθες.Να σε παρακαλεσω να γραφεις με μικρους χαρακτηρες,καθοτι κανονας του forum.
Η τουρμπινα ειναι αυτη που προτεινε ο Καρρας ή η προταση του υστερα απο καμια δικη σου επιθυμια για περισσοτερη δυναμη?

Αντιστρεπτικες φοραει το αμαξι σου?Αν δεν φοραει,βαλε ενα σετ και θα δεις οτι η ελκτικη προσφυση θα αυξηθει κατακορυφα
Οσο για τα ελαστικα....ενα σετ 17αρες θα βοηθησουν αρκετα στην προσφυση,αλλά ξεχνα το γρηγορο ζεσταμα που εχεις με τα 16αρια,καθοτι τα 17αρια λαστιχα εχουν για μικροτερο δεικτη ταχυτητας τα 270χλμ,δηλαδη θελουν λιγη ωρα για ζεσταμα.Οταν ζεσταθουν ομως....και λογικα εχεις την δυναμη να τα ζεστανεις

adamsik
15-06-06, 00:57
Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση και συγνώμη για τα κεφαλαία.
Η τουρμπίνα είναι αυτή που έστειλε ο Καρρας όπως και όλο το set της μετατροπής και έχει ρυθμιστεί 0,7 bar και στην υπερπλήρωση πάει μέχρι 0,8,5-9 max.
Αντιστρεπτικη έχω πίσω από 320 και μπροστά από τη μαμά του. Εβαλα και μια μπάρα θόλων μπροστά αλλά δεν μου άρεσε η αίσθηση και την έβγαλα μετά από δυο μέρες.
Τώρα για 17αρες που λες δε σκέφτομαι να βάλω μάλλον θα μείνω στις 16αρες γιατί οι επιλογές για λάστιχα με δείκτη V που θέλω είναι πιο πολλές και το κόστος λιγότερο.Με την ανάρτηση που έχω βάλει το αυτοκίνητο χαμήλωσε 4 πόντους μπροστά και 1,5 πίσω έτσι φοβάμαι ότι με 17αρες και πιο φαρδύ λάστιχο που μάλλον θα βάλω 225/50/16 μπορεί να έχω πρόβλημα στους θόλους των φτερών μπρος-πίσω.

oldcarskickass
15-06-06, 01:35
Για τι αμάξι δλδ για πόσα κυβικά και πόσα ps έιναι το εργαλείο;;

adamsik
15-06-06, 01:48
E 36 1.6T aprrox. 170 PS

oldcarskickass
15-06-06, 02:05
Όταν λες αν υπάρχει turbo lag τι εννοείς;;Πάντως με την έννοια turbo lag λέμε την υστέρηση της τουρμπίνας να περιστραφεί (λόγω αδράνειας) στο πάτημα του γκαζιού κάτι το οποίο συναρτήσει της χαμηλότερης (λογικά) συμπίεσης δεν ανεβάζει στροφές μέχρι τα καυσαέρια να περιστρέψουν την τουρμπίνα ώστε αυτή με τη σειρά της να δώσει τον απαιτούμενο αέρα για...........απογείωση.Αν είσαι στα 170 και αν κρίνω και από το μέγεθος της τουρμπίνας όπως λες λογικό είναι να έχεις κάποια υστέρηση.
Όταν επίσης λες ότι το αμάξι έχει πρόβλημα ελκτικής πρόσφυσης γενικά τι εννοείς;ότι παντιλικώνει παντού και πάντα;;δε νομίζω(δεν ειρωνεύομαι απλά τα 36 έχουν αρκούντως καλό κράτημα).
Για λάστιχα θα σου πρότεινα τα EAGLE F1 της GOODYEAR στη διάσταση 205/55/16,τα 17αρια όντως τα θεωρώ περιττό έξοδο από άποψη κρατημάτων,εντάξει θα έχει κάποια βελτίωση αλλά όχι και τραγική,χώρια που με τα 16αρια θα έχεις και κάποια σχετική άνεση.

adamsik
15-06-06, 02:22
Οταν φτάνουν οι στροφές στις 27-800 περίπου και μέχρι τις 3000 αισθάνεσαι ότι μπαίνει σε λειτουργία το turbo (το ακούς) αλλά η επιτάχυνση καθυστερεί 1-2 δλ. Το αυτοκίνητο καθυστερεί να επιταχύνει παρότι το turbo είναι σε λειτουργία και δεν ξέρω αν οφείλετε σε σπινάρισμα η σε turbo lag.Αν κάποιος έχει κάνει τη μετατροπή που έχω κάνει εγώ από τον ίδιο άνθρωπο θα καταλάβουν αν οφείλετε στα λάστιχα μου που είναι πολυκαιρισμένα η κάπου αλλού.
Αν δεν είσαι προσεκτικός στο γκάζι όπως είναι το αυτοκίνητο τώρα και χωρίς antispin παντιλικώνει και με 3η ίσως και με 4η .Εγώ πάντως δεν το δοκιμάζω σε αυτές τις ταχύτητες.
Δηλαδή λες να μη βάλω 225/50/16 για βελτίωση της πρόσφυσης?
Για τα MICHELIN EXALTO 2 τι λες έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.

oldcarskickass
15-06-06, 02:39
Αυτό που λες είναι απόλυτα φυσιολογικό,αν σπίναρε θα το καταλάβαινεις γιατί ή ο κώλος θα ψάρωνε ή θα τραντάζονταν το πίσω μέρος.Από τη στιγμή που το ακούς σημαίνει ότι ο συμπιεστής πήρε τις απαραίτητες στροφές και έχεις boost.
Για τα ΜICHELIN δεν έχω ιδέα ούτε σαν μάρκα ούτε τίποτα οπότε δε μπορώ να μιλήσω.Η διάσταση που λες μου φαίνεται καλή και λογική.

Strax
15-06-06, 08:31
Με τα κυβικά σου και την τουρμπίνα που έχεις, είναι απόλυτα φυσιολογικό να έχεις turbo lag. Αυτό είναι ένα από τα μειονεκτήματα του τούρμπο που επηρεάζει άμεσα και την οδική συμπεριφορά.

Σχετικά με το θέμα πρόσφυσης, τα turbo αυτοκίνητα είναι πιο επιρρεπή στο σπινιάρισμα λόγω της απότομης εμφάνισης της δύναμης. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις 4 17άρια λάστιχα, τα οποία όταν ζεσταθούν θα έχεις σημαντική διαφορά. Επίσης αυτό που θα σε εντυπωσιάσει αν το βάλεις είναι ένα μπλοκέ διαφορικό. Αυτό θα σου δώσει περισσότερα περιθώρια πρόσφυσης και πολύ καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου όταν αυτό χάνει την πρόσφυση.

alexk
15-06-06, 09:41
adamisk > Καλώς ήρθες στην παρέα μας.

Καλύτερα ελαστικά θα βοηθήσουν πολύ την κατάσταση της ελκτικής πρόσφυσης. Θα πρότεινα να έχουν σκληρό σκελετό ώστε να μην παραμορφώνεται κάθε φορά που η γκάρετ σπουλάρει. Σαν μάρκα/τύπο, προτείνω Yokohama AVS sport. Δουλεύουν εξαιρετικά σε bmw.
Οι αντιστρεπτικές δεν νομίζω ότι θα βοηθήσουν στο πρόβλημα της ελκτικής πρόσφυσης.

ενα σετ 17αρες θα βοηθησουν αρκετα στην προσφυση,αλλά ξεχνα το γρηγορο ζεσταμα που εχεις με τα 16αρια,καθοτι τα 17αρια λαστιχα εχουν για μικροτερο δεικτη ταχυτητας τα 270χλμ,δηλαδη θελουν λιγη ωρα για ζεσταμα.
Γιώργο, αυτό είναι ένας μεγάλος μύθος και εξαιρετική ανακρίβεια. Ο δείκτης ταχύτητας έχει να κάνει καθαρά με την αντοχή του ελαστικού στις υψηλές ταχύτητες (λέγε με σκελετό του ελαστικού) και όχι με την σκληρότητα και το πόση ώρα κάνει να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Τώρα, άν ένα ελαστικό με δείκτη ταχύτητας W ή ZR λόγω τύπου (δηλαδή χρήσης για την οποία προορίζεται) έχει πιο σκληρή γόμμα, είναι εντελώς άσχετο με αυτό καθεαυτό το δείκτη. Αλλά συνήθως, όταν βάζουμε 17αρες, βάζουμε και ένα 245 έτσι για να γουστάρουμε. Οπότε, έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, έτσι κάθε κομμάτι επιφάνειας του ελαστικού δέχεται μικρότερη πίεση (σε σχέση με ένα 195 π.χ.) οπότε και αργεί να ζεσταθεί. Δεν φταίει ο δείκτης ταχύτητας.

sakkunen
15-06-06, 10:48
Κατ αρχην καλως ηρθες!
Εγω θα σου απαντησω με βαση την εμπειρια που εχω απο μια ALFA ROMEO 75 πισωκινητη 1.8 τουρμπο που αποδιδει γυρω στα 170 αλογα.Το αυτοκινητο σερνεται στην κυριολεξια μεχρι τις 2800 στροφες, εκει αρχιζει να μπαινει η τουρμπινα και απο τις 3500 μεχρι τις 5500 στροφες το αυτοκινητο αποδιδει τα μεγιστα.
Με 2η κ 3η ταχυτητα το σπινιαρισμα ειναι πολυ εντονο[ και να φανταστεις φοραει 14αρα ζαντα!]
Οποτε ολα αυτα που αναφερεις θεωρουνται φυσιολογικα.Τωρα για τα λαστιχα εγω θα σου προτεινα ν βαλεις 225/50-16 για να κρατησεις τα εξοδα χαμηλα.Θ αλλαξει εντελως η προσφυση αφου οπως λες αυτα που εχεις ειναι 5ετιας!!:banhim:
Τελος πριν κ μετα το πλακωμα να το αφηνεις να δουλευει σε χαμηλες στροφες για να αποφυγεις δυσαρεστες καταστασεις. :nod:

Geo_3D
15-06-06, 10:54
Γιώργο, αυτό είναι ένας μεγάλος μύθος και εξαιρετική ανακρίβεια. Ο δείκτης ταχύτητας έχει να κάνει καθαρά με την αντοχή του ελαστικού στις υψηλές ταχύτητες (λέγε με σκελετό του ελαστικού) και όχι με την σκληρότητα και το πόση ώρα κάνει να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Τώρα, άν ένα ελαστικό με δείκτη ταχύτητας W ή ZR λόγω τύπου (δηλαδή χρήσης για την οποία προορίζεται) έχει πιο σκληρή γόμμα, είναι εντελώς άσχετο με αυτό καθεαυτό το δείκτη. Αλλά συνήθως, όταν βάζουμε 17αρες, βάζουμε και ένα 245 έτσι για να γουστάρουμε. Οπότε, έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, έτσι κάθε κομμάτι επιφάνειας του ελαστικού δέχεται μικρότερη πίεση (σε σχέση με ένα 195 π.χ.) οπότε και αργεί να ζεσταθεί. Δεν φταίει ο δείκτης ταχύτητας.
Χοντρικα το ειπα αυτο Αλεξ:dblthumb2

STR
15-06-06, 11:01
Απο προσωπικη εμπειρια,μιας και ειχα κανει κι εγω τουρμπο το ιδιο αυτοκινητο,σου λεω οτι αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο.Lag ειναι αυτο που γινεται και οχι σπινιαρισμα ,αν και σου δινει αυτη την αισθηση.Συνηθησε το και μην αλλαξεις τιποτα.Το κιτακι που προτεινει ο Καρρας ετσι και το αφησεις οπως ειναι θα σου κρατησει αρκετα απροβληματιστα χρονακια.Τωρα οσο αφορα τα λαστιχα οτι κανεις καλο θα ειναι.Θα σου προτεινα κι εγω παντως 17αρα ζαντουλα με ενα πιο φαρδυ λαστιχο.

Octane
15-06-06, 12:07
Φιλε καλωσορισες.
Σου ευχομαι η μετατροπη να ειναι απροβληματιστη + να τη χαρεις για πολλα χρονια!!
Οταν φτάνουν οι στροφές στις 27-800 περίπου και μέχρι τις 3000 αισθάνεσαι ότι μπαίνει σε λειτουργία το turbo (το ακούς) αλλά η επιτάχυνση καθυστερεί 1-2 δλ. Το αυτοκίνητο καθυστερεί να επιταχύνει παρότι το turbo είναι σε λειτουργία και δεν ξέρω αν οφείλετε σε σπινάρισμα η σε turbo lag.
Αυτο ειναι απολυτως λογικο στα κυβικα σου + με αυτη την τουρμπινα.
Επειδη την ακους να "φορτωνει" δε σημαινει οτι παντα θα λυσσαει το αυτοκινητο.Πρεπει πρωτα να ανεβασει πιεση + στη φαση overboost (που εχεις) θα νοιωθεις παντα το μπαμ.
Δοκιμασε να πατησεις απ'τις 1.000rpm + θα δεις ποση ωρα θα κανει να σηκωσει πιεση + να αρχισει να δινει καλα...παρολο που θα την ακους να δουλευει!Μπαρομετρο εχεις?
(Αν ναι,τοτε βλεπεις κιολας ανα πασα στιγμη ποτε + ποση πιεση σηκωνει + θα παρατηρησεις οτι ουσιαστικα στο overboost τα δινει ολα.Αυτο ομως δε σημαινει οτι + πριν δεν εδινε.Απλα λιγοτερο.)
Το προγραμμα που το εφτιαξες αν επιτρεπεται?
Ψηλα τραβαει καλα μεχρι τον κοφτη ή ξεφουσκωνει?

Υ.Γ.Οπως ειπε + ο φιλος sakkunen μην ξεχνας ποτε ζεσταμα + κρυωμα της τουρμπινας.(Θερμοκρασια λαδιου)

Fairytale
15-06-06, 14:16
Εγω θα σου απαντησω με βαση την εμπειρια που εχω απο μια ALFA ROMEO 75 πισωκινητη 1.8 τουρμπο που αποδιδει γυρω στα 170 αλογα.Το αυτοκινητο σερνεται στην κυριολεξια μεχρι τις 2800 στροφες, εκει αρχιζει να μπαινει η τουρμπινα και απο τις 3500 μεχρι τις 5500 στροφες το αυτοκινητο αποδιδει τα μεγιστα.
Με 2η κ 3η ταχυτητα το σπινιαρισμα ειναι πολυ εντονο[ και να φανταστεις φοραει 14αρα ζαντα!]
Αυτά ήταν δυστυχώς τα χαρακτηριστικά λειτουργίας υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων περασμένων δεκαετιών... και μην ξεχνάς ότι αυτό το αμάξι είχε (όπως πρόσταζε η εποχή του) το intercooler τοποθετημένο οριζόντια ψηλά επάνω από το μοτέρ (και όχι μπροστά όπως τα σημερινά ώστε να ψύχεται καλύτερα).
C U out there

Fairytale
15-06-06, 14:40
Γιώργο, αυτό είναι ένας μεγάλος μύθος και εξαιρετική ανακρίβεια. Ο δείκτης ταχύτητας έχει να κάνει καθαρά με την αντοχή του ελαστικού στις υψηλές ταχύτητες (λέγε με σκελετό του ελαστικού) και όχι με την σκληρότητα και το πόση ώρα κάνει να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Τώρα, άν ένα ελαστικό με δείκτη ταχύτητας W ή ZR λόγω τύπου (δηλαδή χρήσης για την οποία προορίζεται) έχει πιο σκληρή γόμμα, είναι εντελώς άσχετο με αυτό καθεαυτό το δείκτη. Αλλά συνήθως, όταν βάζουμε 17αρες, βάζουμε και ένα 245 έτσι για να γουστάρουμε. Οπότε, έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, έτσι κάθε κομμάτι επιφάνειας του ελαστικού δέχεται μικρότερη πίεση (σε σχέση με ένα 195 π.χ.) οπότε και αργεί να ζεσταθεί. Δεν φταίει ο δείκτης ταχύτητας.
Χμ... σε έχασα!!! Πάρε λοιπόν ένα παράδειγμα: δύο ίδια ελαστικά (ίδιος κατασκευαστής, ίδιο όνομα ελαστικού, ίδια διάσταση) αλλά το ένα με δείκτη V (έως 240) και το άλλο ΖR (πάνω από 240) θα έχουν την ίδια συμπεριφορά σε χαμηλές ταχύτητες και θα κάνουν τον ίδιο χρόνο να ζεσταθούνε..? Να το πάμε και παραπάνω... σε W (πάνω από 300) που ορισμένα βγαίνουν..?
C U out there

sakkunen
15-06-06, 14:58
Αυτά ήταν δυστυχώς τα χαρακτηριστικά λειτουργίας υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων περασμένων δεκαετιών... και μην ξεχνάς ότι αυτό το αμάξι είχε (όπως πρόσταζε η εποχή του) το intercooler τοποθετημένο οριζόντια ψηλά επάνω από το μοτέρ και όχι μπροστά όπως τα σημερινά, ώστε να ψύχεται καλύτερα.
C U out there


Γουσταρεις ενα ανοιγματακι??Χεχε..:offtopic:
Θα παω να τρυπησω το καπο κ θα βαλω αεραγωγο απο impreza sti:banhim:

Fairytale
15-06-06, 15:26
στο ψωμί. Το ότι έχεις turbo-lag (που δεν έχεις δηλ. στην πραγματικότητα από όσα διαβάζω τίποτα σπουδαίο) έχει όπως σου είπαν και άλλοι άμεση σχέση με τον κυβισμό του μοτέρ σου σε σχέση με την τουρμπίνα που φοράς (μια 2.5 ίσως να σου έδινε καλύτερη αίσθηση αλλά και λιγότερα άλογα...) και τέλος με την χωρητικότητα του intercooler. Από τα παραπάνω μην επέμβεις πουθενά και απλά συνήθισε τη νέα συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Το μπλοκέ βάλτο για να μην φοβάσαι στις στροφές αλλά αντιθέτως να σκορπάς τον φόβο...(χι,χι,χι) Αλλά το αυτοκίνητο σου θα γίνει εκτός από πιο ελέγξιμο (αρκεί να ξέρεις την τέχνη...) και πιο απότομο αρχικά (θα ξεκολάει πιο απότομα...). Να το θυμάσαι αυτό!!!
Τα πράγματα που ζητάς από τα λάστιχα σου δεν γίνεται να τα έχεις όλα μαζί. Σαν cruiser λοιπόν αφού σε νοιάζει η άνεση και ο θόρυβος μάλλον πρέπει να προτιμήσεις τα 16άρια. Τα λάστιχα που συζητάς είναι sport λάστιχα και δεν είμαι σίγουρος αν θέλεις να πας εκεί. Πάντως και τα 4 που αναφέρονται είναι πολύ καλά λάστιχα, δεν θα έχεις τα σημερινά προβλήματα πρόσφυσης. Με τα 17άρια δεν θα έχεις επίσης προβλήματα με θόλους φτερών όπως φοβάσαι (αρκεί βέβαια να μην παίρνεις φόρα για το Ζάλογγο κάθε φορά που βλέπεις τάφρο και τερματίζεις την ανάρτηση σου) και σε διαστάσεις μέχρι και 225/45/17.
Οι αντιστρεπτικές μπάρες που αναφέρθηκαν θα σε βοηθήσουν να αποφεύγεις την υπερστροφή κλίσης αφού θα μειώσουν τις κλίσεις που θα παίρνει το αυτοκίνητο σε αλλαγές φορτίου, χωρίς να επειρεάσουν την σκληρότητα της ανάρτησής σου.
Χμ... νομίζω ότι πάνω κάτω αυτά ρώταγες...
C U out there

gushor
15-06-06, 16:23
Ριξε μια ματια στα Private Message...:dblthumb2

e39_528
15-06-06, 16:49
Αν και στα ειπαν θα στα πω και γω,με το κυβισμο που εχεις το lag ειναι κανονικο πιστευω,και για λαστιχα 17αρα χωρις κουβεντα Michelin,Dunlop,Continental.

alex-kal
15-06-06, 18:58
Συμφωνώ με όσα είπαν τα παιδιά πιο πάνω , αλλά θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση: halmeter έχεις βάλει?
Δηλαδή, από πρόγραμμα τι έχεις? είναι για τη συγκεκριμένη τουρμπίνα?
Μήπως την στιγμή που μπαίνει το turbo, ψεκάζει μεγάλη ποσότητα καυσίμου και διστάζει για λίγα sec?

Υ.Γ. Ερώτηση έκανα , χωρίς να ξέρω από τούρμπισμα σε BMW , απλά λίγα γενικά από turbo έχω μάθει από το δικό μου..

adamsik
16-06-06, 10:29
Καλημέρα σε όλους
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας που ήταν κατατοπιστικές
Ο εγκέφαλος επαναπρογραμματίστηκε από τον Α.Καρρά και τα μπεκ άλλαξαν με μεγαλύτερα??Δεν ξέρω τι έστειλε απλά εμπιστεύτηκα το όνομα και όλα όσα λέτε οι υπόλοιποι σοφότεροι από μένα εδώ στο Forum.Όλα τα υλικά της μετατροπής ήρθαν από το Αργος.Οργανα δεν έβαλα απλά στην τοποθέτηση ρυθμίστηκε και ασφαλίστηκε η τουρμπίνα.Ημουν όμως παρόν στη ρύθμιση και τα νούμερα που αναφέρω τα είδα με τα μάτια μου.Οντως το lag είναι μικρό η ανησυχία είναι αν ήταν σπινάρισμα γιατί σου δίνει τέτοια αίσθηση το αυτοκίνητο θα ήταν πολύ ανασφαλές.Απο τη στιγμή που θα αρχίσει όμως τραβάει καλα μέχρι τον κόφτη.Τέλος το intercooler που είναι μεγάλο έχει μπει μπροστά κάτω από το ψυγείο του κλιματισμού.

Και πάλι σας ευχαριστώ όλους

Octane
16-06-06, 11:01
Οργανα δεν έβαλα απλά στην τοποθέτηση ρυθμίστηκε και ασφαλίστηκε η τουρμπίνα.
Βαλε οργανακια. (Για το καλο σου :nod: )
Μπαρομετρο για να βλεπεις τη γινεται,turbotimer για να μην περιμενεις καθε φορα πριν το σβησεις + θερμοκρασια (αν θες + πιεση) λαδιου -για να βλεπεις τι γινεται + να ξερεις απο ποτε ακριβως μπορεις να το σκιζεις-.
Υπαρχουν turbotimer που εχουν ολες τις παραπανω λειτουργιες μαζι αλλα δεν μπορεις να τις ελεγχεις ταυτοχρονα.

Τα παραπανω ειναι must σε τουρμπομετατροπες (αν θελεις να εχεις το κεφαλι σου ησυχο)!! (Εδω τα βαζουν σε "μαμα" + οχι ολοι για μοστρα...).

Χωρις να θελω να υποννοησω κατι για την ποιοτητα της μετατροπης (αλλωστε μονο τα καλυτερα εχω ακουσει) σου λεω ενα απλο παραδειγμα:
Εκει που πηγαινεις μια χαρα,για καποιο λογο (προγραμματος,σκαστρας ή ο,τι αλλο) σηκωνεις πιεση 2 bar + παιρνεις μερικες μπιελες στο χερι (χτυπα ξυλο!!). Ακραιο αλλα μονο ως παραδειγμα το λεω.
Αντε να πεις μετα οτι δε φταις εσυ...,ενω πχ με ενα μπαρομετρο με μνημη...κατι γινεται!;)
Το ιδιο συμβαινει + με τα λαδια...,ειδικα τις πολυ ζεστες μερες μεσα σε μποτιλιαρισμα.Καλυτερα να παιρνεις πληροφοριες + να πραττεις αναλογα την καθε στιγμη,παρα τα τρεχεις αργοτερα...

Σου ευχομαι + παλι να το χαρεις οσο θελεις!!:cheers:

alex-kal
16-06-06, 11:32
Eγώ στο δικό μου έχω: μπαρόμετρο, θερμοκρασία λαδιού, θερμοκρασία καυσαερίων , και το στυλό της ApeXi που έχει πάνω turbo timer,βολτόμετρο και halmeter.
Ολα αυτά χρειάζονται αν έχεις περάσει σε άλλο στάδιο βελτίωσης (και πολλά ακόμα) αλλά στην περίπτωσή σου τα χρειάζεσαι όποσδήποτε..

Nick_compact
16-06-06, 14:05
Eπειδή έχω δει και οδηγήσει 316i (E46) M43 με κιτ του Καρρά, το μόνο που έχω να πω είναι οτι η βελτίωση αυτή είναι άψογη! Είναι σαν εργοστασιακό το αυτοκίνητο, ο τρόπος που δουλεύει, ακόμα και ο ήχος του.
Το θέμα με το lag είναι μάλλον θέμα συνήθειας...
Σίγουρα όμως χρειάζεσαι ένα μπαρόμετρο και θερμοκρασία λαδιού όπως είπαν και τα παιδια!

melodic
16-06-06, 14:29
Να πω και εγω την κοτσανα μου:loser:
μηπως πατηναρει?:banhim: :chair: :ban:

adamsik
17-06-06, 15:41
Oχι δεν πατινάρει και από βδομάδα θα ψαχτώ για όργανα όχι πώς δεν είχα ρωτήσει αλλά μου είπαν ότι δεν χρειάζεται.

DOC
20-06-06, 00:01
Μαλλον κατι τετοιο χρειαζεσαι, κ' πιο ακριβες ειναι , κ' πιο φτηνα θα σου ερθει συνολικα.
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm

Nick_compact
20-06-06, 00:28
Μαλλον κατι τετοιο χρειαζεσαι, κ' πιο ακριβες ειναι , κ' πιο φτηνα θα σου ερθει συνολικα.
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm

O DOC ξαναχτυπά και μάλιστα με ένα φοβερό link!
Μιλάμε γαμώ τα εξαρτήματα!

kacey
20-06-06, 03:37
off topic on:
καποιος ειπε οτι τα 17αρια ελαστικα εχουν μικροτερο διαθεσιμο δεικτη ταχυτητας W για πανω απο 270 χαω. Μεγιστο σφαλμα, ειναι μεν συνηθες οσο ανεβαινει η διασταση να ανεβαινουν και οι διαθεσιμοι δεικτες ταχυτητας, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ντε και καλα ολα τα 17αρια λαστιχα εχουν δεικτη απο W και πανω. Εγω φοραω 17αρια με V.

off topic off

Geo_3D
20-06-06, 04:50
off topic on:
Εγω φοραω 17αρια με V.

off topic off
Διαστασεις και μαρκα a.s.a.p.
Και πιθανον να μιλας για 205/50/17????

alexk
20-06-06, 07:41
Off topic 2

Παιδιά, τα έχουμε μπερδέψει λίγο με τους δείκτες ταχύτητας.
ZR W : μέχρι 280km/h
ZR Y : πάνω από 300km/h

Και πράγματι, ο kacey έχει δίκιο ότι έχει 17άρια με δείκτη ταχύτητας V. Άν το αμάξι σου δεν πιάνει πάνω από 240, γιατί να πληρώνεις παραπάνω χρήμματα?
Σωστός ο kacey :bigthumb:

kacey
20-06-06, 09:21
Continental SportContact2, 205-50-17V = 650 ευρω. Στην συγκεκριμενη διασταση 17αριων μονο αυτα ειναι V*. Σε λιγο καιρο θα βγουν και τα SportContact3, μεσα Ιουλιου νομιζω αναμενονται.

οτιδηποτε αλλο σε αυτη την διασταση ειναι ολα σε W και παιζουν στα 850+ εουρα...Βεβαια ειναι πολυ καλα ελαστικα ολα τους, αλλα 850+...Δυστυχως η διασταση αυτη κυκλοφορει σε μαμα αυτοκινητο ΜΟΝΟ στις μπροστα ροδες της παλιας Boxster και οπως καταλαβαινετε, οι επιλογες λιγες.

*EDIT: Ισως τα Toyo Τ1R να παιζουν και αυτα σε V με επισης ~650 ευρα...

ΥΓ ο W ειναι μεχρι 270 νομιζω και οχι 280
ΥΓ2 Ρε συ AlexK, δεν με παιρνεις και εμενα στο Dubai...

alexk
20-06-06, 09:37
ΥΓ ο W ειναι μεχρι 270 νομιζω και οχι 280

Πράγματι έχεις δίκιο.

W168 mph270 km/hExotic Sports Cars
Και το link (http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=35)

Fairytale
21-06-06, 22:29
Continental SportContact2, 205-50-17V = 650 ευρω. Στην συγκεκριμενη διασταση 17αριων μονο αυτα ειναι V*. Σε λιγο καιρο θα βγουν και τα SportContact3, μεσα Ιουλιου νομιζω αναμενονται.

οτιδηποτε αλλο σε αυτη την διασταση ειναι ολα σε W και παιζουν στα 850+ εουρα...Βεβαια ειναι πολυ καλα ελαστικα ολα τους, αλλα 850+...Δυστυχως η διασταση αυτη κυκλοφορει σε μαμα αυτοκινητο ΜΟΝΟ στις μπροστα ροδες της παλιας Boxster και οπως καταλαβαινετε, οι επιλογες λιγες.

*EDIT: Ισως τα Toyo Τ1R να παιζουν και αυτα σε V με επισης ~650 ευρα...
Για μάθε τιμές και για τα MICHELIN EXALTO ΙΙ, στην διάσταση αυτή είναι λάστιχο πρώτης τοποθέτησης στα CITROEN C4 coupe στην έκδοση VTS (1.6lt & 2.0lt).
C U out there