PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετατροπή 2000cc σε 2800cc


BMW523i
16-06-06, 14:02
Σήμερα πήγα το Ε30 για να αλλάξω ψαλίδι εμπρός και ρώτησα ξανά για την μετατροπή σε 2800cc που κάνει η αντιπροσωπεία! Τιμή περίπου στα 5000 μάξιμουμ(για αυτόματο δεν ρώτησα τιμή), αλλά τους είπα αν πάνε 3-4 άτομα να γίνει καλύτερη τιμή και μου είπαν οκ! Τώρα αν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρων τότε βλέπουμε παρακάτω!

Dark_Niaou
19-06-06, 14:14
Βάλε περισσότερες πληροφορίες.... Ποια αντιπροσωποια; Η τιμή είναι μόνο για Ε30;

BMW523i
19-06-06, 15:17
Λοιπόν δεν είναι για ε30 εγώ έχω δει ε46 και ρώτησα και για το δικό μου! Τώρα δεν ρώτησα πιο πολλά αλλά είναι για την M52 στάνταρ αλλά νομίζω και σε Μ50 κάνουν την μετατροπή! Στην αντιπροσωπεία τις Κοζάνης!

BMW523i
05-07-06, 20:18
Λοιπόν μερικές ακόμη πληροφορίες! Η μετατροπή είναι για Μ50 και Μ52! Αλλάζουν όλα τα κινητά μέρει της μηχανής(όχι ρεκτιφιέ) και είναι σαν καινούργιο! Οι αντιπροσωπεία δίνει 1 χρόνο εγγύηση!

jackdaniels
05-07-06, 20:24
Δεν το πολη-καταλαβένω, αφού με 3.000 ευρω βρίσκεις Ε30 μεταχειρισμενη σ'αυτά τα κυβικά γιατή να κάνεις μετατροπή και μάλιστα με 5.000? Εγώ μάλιστα ψάχνω την αγορά κάτι τέτοιου για να περνάω την ώρα μου το χειμώνα! Πόσα άλογα είναι ο 2.800?

God
05-07-06, 20:24
Λοιπόν μερικές ακόμη πληροφορίες! Η μετατροπή είναι για Μ50 και Μ52! Αλλάζουν όλα τα κινητά μέρει της μηχανής(όχι ρεκτιφιέ) και είναι σαν καινούργιο! Οι αντιπροσωπεία δίνει 1 χρόνο εγγύηση!


Kαι πραγματα οπως η εξατμιση, λουφ, κτλ????

Εδω εβαλα μια 1.8 Μ40 αντι για 1.6 Μ40 και επρεπε να αλλαξουν, μαζι με αλλα τρελα (πχ το τελος του χταποδιου).

BMW523i
05-07-06, 22:06
Καμία σχέση με το Ε30! Η μετατροπή είναι για κινητήρες Μ50 και Μ52 που έμπαιναν σε Ε36 Ε46 και Ε39 και ήταν 2000 μέχρι 2800 κυβικά! Είναι ακριβώς ίδιοι! Οι εξατμίσεις από όσο γνωρίζω εγώ είναι όλα ίδια διότι ότι χταπόδι εξάτμιση κτλ έχω βρει είναι για 520-523-528!

God
05-07-06, 22:27
Καμία σχέση με το Ε30! Η μετατροπή είναι για κινητήρες Μ50 και Μ52 που έμπαιναν σε Ε36 Ε46 και Ε39 και ήταν 2000 μέχρι 2800 κυβικά! Είναι ακριβώς ίδιοι! Οι εξατμίσεις από όσο γνωρίζω εγώ είναι όλα ίδια διότι ότι χταπόδι εξάτμιση κτλ έχω βρει είναι για 520-523-528!


Αν δεις και τα Ε30, οι 2 Μ40 ειναι ολοιδιες (τοσο που αν δεν δεις αριθμο μηχανης, διαφορα δεν βγαζεις). Και ομως ειναι πολλα πραγματα διαφορετικα. Τοσο απλα πραγματα που αν δεν τα ξερεις δεν φαινονται. Η 316 πχ εχει 'πνιχτη' στο τελος του χταποδιου πριν τον καταλυτη, ο οποιος πρεπει να κοπει γιατι με 1.8 μηχανη γυρναει τα καυσαερια πισω και η μηχανη τσακιζεται σιγα σιγα, εκτος το οτι κανει κακες καυσεις μονιμα και πνιγεται στα ψηλα.

Στους καταλογους της BMW τουλαχιστον τα luft ειναι σιγουρα διαφορετικα. Οσο μεγαλωνει η μηχανη, μεγαλωνουν και αυτα (και η τιμη τους). Οι εισαγωγες δεν επικοινωνουν πουθενα απ'οτι ειδα, ολα σχεδον τα part number ειναι διαφορετικα. Για τα υπολοιπα δεν κοιταω καν.

Η εξατμιση ειναι σιγουρα διαφορετικη, η 520 βγαζει μονο τελικο και οι 525-528 εχουν διπλο. (τουλαχιστον στα Ε34) Ασε τα aftermarket, αυτα ειναι ιδια για 200 αυτοκινητα συνηθως...

Με λιγα λογια μην νομιζεις οτι επειδη η μηχανη μοιαζει ιδια και οτι κουμπωνουν τα υπολοιπα, οτι θα δουλεψει και σωστα!

Δεν μου μοιαζει αξιοπιστη μετατροπη...πιο πολυ για αναμαζωμα μου μοιαζει αν ανοιγουν την μηχανη σου και απλα πετανε πραγματα απο μεγαλυτερη μηχανη μεσα.

BMW523i
06-07-06, 00:35
Είχα και 318 Ε30 με Μ40 και γνωρίζω(πάντα υπάρχουν κάποια μικροπράγματα)! Το δικό μου με το 528 ξανάλεω από όσο το έχω ψάξει εγώ είναι σ όλα ίδια! Τώρα για την μετατροπή έχω δει αυτοκίνητα 2 και 3 ετών με την αλλαγή αυτή και δεν έχουν πρόβλημα! Το τελικό από 520 μέχρι 528 είναι ίδιο!

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
16-07-06, 20:33
Παιδιά γεια σας έχω κάνει εγώ αυτή τη μετατροπή στο μοτέρ μου από 2000cc σε ~ 2800cc από της αρχές του 2002 μέχρι και σήμερα που μιλάμε όλα δουλεύουν άψογα και του πίνω το αίμα κάθε φορά που το πιάνω στα χέρια μου.Ε46 2000ci :gaysex:
Η ενχείρηση μου τη έκανε ο ΣΠΑΝΟΣ:icon11: όπως και σε άλλους φίλους που γνωρίζω και κανένα δεν έχει πάθη τίποτα και η μηχανή είναι η δικιά μας ( με τα ίδια νούμερα κλπ ) .........:screwy:

Sras
17-07-06, 10:08
Καλημερα
Ποσο σου ειχε κοστισει τοτε η μετατροπη?
Sras

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
18-07-06, 20:19
Σε δραχμες τοτε 1.200.000 περιπου 3500 euro,και με προγραμμα και το πηρα σε τρις μερες απο Δευτερα σε τεταρτη...:greenboun ..εεεεεε η ροπη 30 + kgr καλο εεεε :bowdown: :ylsuper:

Snoopy
20-07-06, 18:21
Δεν θέλει όμως και αμορτισερ φρένα και τέτοια αλλα πράγματα ή μπορείς να κρατήσεις της 320 άραγε
Νομίζω πως παρόλο που η 320 έχει άριστα φρένα τα παραπάνω άλογα θα θέλουν σίγουρα το κατιτις τους.
Σκέφτομαι λοιπόν, μια μετατροπή σε 330 κοστίζει με κομένο απο Γερμανία γύρω στα 5.000 με τοποθέτηση (απο ότι έχω ρωτήσει και είμαι σχεδόν έτοιμος να κάνω), μάλιστα βρήκα και στο Mobile ένα 330 χτυπημένο πίσω που το δίνουν όλο 3.000, με 30.000 χιλιόμετρα αν θυμάμαι.
Γιατί να μην κάνει κάποιος μια πλήρη μετατροπή εκτός τους φόρους...
Για πες μπας και γλυτώσουμε κανα φράγκο... Είχες φτιάξει απο πριν αναρτήσεις και φρένα ή κόστισε άλλα τόσα?

Και άλλη μια ερώτηση, βλέπω οτι έχεις στο γκαράζ (να τον χαίρεσαι τον μικρό) σούπερτσάρτζερ. Το είχες απο 320 ή το έβαλες μετά?

Αν ρωτάω πολλά σόρυ αλλά μιας και βρήκα άνθρωπο... λέω να το εκμεταλευτώ.:bugeye:

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
24-07-06, 16:15
Κοίτα τη έκανα έβαλα του 330ci τα φρένα εμπρός με 500-550 euro όλο το σετ δίσκοι τακάκια δαγκάνες που είναι 330mm:screwy: μεγάλοι και φτηνοί σε ότι έχει σχέση με τους άλλους του εμπορίου.
Από ανάρτηση τη καλύτεροι για BMW που είναι BILSTEIN PSS9
1450 EURO και όσοι τη έχουν βάλει έχουν πάθη πλάκα, πλήρες σε ρυθμίσεις και επισκευάσιμη.:icon_kidr
Και αν είσαι απαιτητικός βαλε και ζανφορ για να κάνεις τρένο το εργαλείο !!!!!!!!:icon11:

Snoopy
24-07-06, 20:34
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Panoz
02-08-06, 10:34
guys katarxas sygxaritiria gia to forum sas,exw ena 316 ci to exw ftiaksei kai hrthe h wra na tou allaksw moter giati ta 105 aloga se syndyasmo me ta 1500kg kai ta 225)45)17 de palevontai.poio moter proteinete na valw apo pou kai poso tha pari to malli???thanx prokatavolika!

Post με greeklish διαγράφονται. Σε παρακαλώ διάβασε τους κανόνες του Forum.

alex-kal
02-08-06, 11:08
Ο δίλιτρος Μ 52 γίνεται 2.800 ή πρέπει να αλλαχτεί όλος από την αρχή?
Βρήκα μια 520 και σύμφωνα με τον αριθμό πλαισίου , φοράει αυτόν..

gkaos
27-10-06, 23:41
Αν δεις και τα Ε30, οι 2 Μ40 ειναι ολοιδιες (τοσο που αν δεν δεις αριθμο μηχανης, διαφορα δεν βγαζεις). Και ομως ειναι πολλα πραγματα διαφορετικα. Τοσο απλα πραγματα που αν δεν τα ξερεις δεν φαινονται. Η 316 πχ εχει 'πνιχτη' στο τελος του χταποδιου πριν τον καταλυτη, ο οποιος πρεπει να κοπει γιατι με 1.8 μηχανη γυρναει τα καυσαερια πισω και η μηχανη τσακιζεται σιγα σιγα, εκτος το οτι κανει κακες καυσεις μονιμα και πνιγεται στα ψηλα.

Στους καταλογους της BMW τουλαχιστον τα luft ειναι σιγουρα διαφορετικα. Οσο μεγαλωνει η μηχανη, μεγαλωνουν και αυτα (και η τιμη τους). Οι εισαγωγες δεν επικοινωνουν πουθενα απ'οτι ειδα, ολα σχεδον τα part number ειναι διαφορετικα. Για τα υπολοιπα δεν κοιταω καν.

Η εξατμιση ειναι σιγουρα διαφορετικη, η 520 βγαζει μονο τελικο και οι 525-528 εχουν διπλο. (τουλαχιστον στα Ε34) Ασε τα aftermarket, αυτα ειναι ιδια για 200 αυτοκινητα συνηθως...

Με λιγα λογια μην νομιζεις οτι επειδη η μηχανη μοιαζει ιδια και οτι κουμπωνουν τα υπολοιπα, οτι θα δουλεψει και σωστα!

Δεν μου μοιαζει αξιοπιστη μετατροπη...πιο πολυ για αναμαζωμα μου μοιαζει αν ανοιγουν την μηχανη σου και απλα πετανε πραγματα απο μεγαλυτερη μηχανη μεσα.

αν κοιταξεις στο realoem.com διδεται ιδιος κωδικος και για τον 1.8 και τον 1.6 m40 τοσο για το χταποδι οσο και για την εξατμιση ως πισω ολη! οποτε ειναι ιδια. το ιδιο ισχυει και για την ε36 1.6 και 1.8

Apostolos
30-10-06, 12:34
Ο δίλιτρος Μ 52 γίνεται 2.800 ή πρέπει να αλλαχτεί όλος από την αρχή?
Βρήκα μια 520 και σύμφωνα με τον αριθμό πλαισίου , φοράει αυτόν..

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με κάποιο τεχνικό από τον ΣΠΑΝΟ
μου είπε πως ο Μ52 γίνεται 2800cc (πειράζεται και το μπλόκ) αντικαθίσταται ο στροφαλοφόρος άξονας, οι μπιέλες ίσως και τα πιστόνια δεν θυμάμαι ακριβώς (πολύ πιθανό μετά το oversize που υποκειται το μπλοκ) και γίνεται μαμά ΒMW χαρτογράφηση με περίπου 194HP και 27Kg/m ροπής. Είναι τελείως αξιόπιστη μετατροπή και δίδεται 1 έτος εγγύηση από τη μαμά ΒΜW. Το κόστος του είναι 4.500€