PDA

Επιστροφή στο Forum : Ρεταρισμα Κυλινδρων


pant75gr
27-06-06, 17:32
Εχει κανεις ιδεα σε τι μπορει να οφειλεται το ρεταρισμα στους κυλινδρους της μηχανης?

Συγκεκριμενα απο οτι μου ειπανε σε καποια γνωστη αντιπροσωπεια οι τρεις πρωτοι κυλινδροι εχουν συμπιεση 150(μειωμενη συμπιεση) και οι τρεις τελευταιοι 210 (κανονικη συμπιεση).
Μου αναφερανε επισης οτι πρεπει να ανοιχτει το καπακι για να δουν επακριβως τι μπορει να φταιει και μηπως θελουν αλλαγη τα ωστηρια. Το θεμα ειναι οτι ζητανε πολλα λεφτα για να λυσουν και να μονταρουν το καπακι (μονο εργασια) και επειδη ειμαι πολυ καχυποπτος (γιατι ως γνωστον παντου κοιτανε να στα παρουν) θελω την γνωμη καποιου που του εχει παρουσιαστει το ιδιο προβλημα. Σημειωτεον οτι η μπεμπα μου ειναι Ε46 323, 2000 μοντελο.

Το αξιοπεριεργο ειναι οτι οι τρεις αυτοι κυλινδροι δεν ρεταρουν ολη την ωρα.
Παραδειγμα........σε μια διαδρομη ενω το αμαξι θα ξεκινησει νορμαλ το ρεταρισμα θα αρχισει αμα σταματησω τελειως η μειωσω ταχυτητα κατα πολυ. Και μετα απο καποιο χρονικο διαστημα πχ 10 - 15 λεπτων το ρεταρισμα σταματαει και η μηχανη δουλευει νορμαλ μεχρι παλι να σταματησω.
Φυσικα το λαμπακι κακης διαχειρισης κινητηρα ειναι μονιμως αναμμενο ειτε ρεταρουν οι κυλινδροι ειτε οχι.

Να αναφερω οτι πολλαπλασιαστες, μπουζια, μπεκ εχουν ελεχθει και ειναι ενταξει. Τι αλλο μπορει να φταιει ρε μαγκες εκτος απο την γκαντεμια που με βαραει? Να 'ναι κανα σωληνακι και να περνει αερα η μηχανη? Και αν ειναι σωληνακι που μπορει να βρισκεται....?....μη με πιασουν και κοροιδο γιατι ειμαι και ασχετος απο μηχανικα.

Να ειστε καλα οσοι το διαβασετε (παρολο που ειναι κουραστικο) και περιμενω τις γνωμες σας γιατι εχω φρικαρει.

Strax
28-06-06, 08:21
Χρειαζόμαστε λίγο παραπάνω πληροφορίες. Τα ωστήρια συνήθως ακούγονται αρκετά όταν βάζεις μπροστά και το αμάξι είναι ακόμα κρύο. Μετά πέφτει κάπως ο θόρυβος όταν ζεσταθεί το λάδι (ανάλογα και με το πόσο προχωρημένη είναι η κατάσταση).

- Τον θόρυβο (τάκα τάκα τάκα!!!) τον ακούς και εν κινήσει? Ακόμα και όταν έχει ζεσταθεί το αμάξι?
- Πόσα χιλιόμετρα έχει ο κινητήρας?
- Σου έχει ανεβάσει ποτέ αρκετά θερμοκρασία?

handball-n11
28-06-06, 08:35
Το σολινακι που λεσ λιγο απιθανο ακουγεται , καθως αν πραγματι εμπαινε εαρασ επο εκει μεσα και εβγαινε και κατα τιν εκρηξη οποτε φαντασου τι θα ειχε γινει .... )διορθωστε παρακαλω αν κανω λαθος καθως δεν ξερω και πολλα μιχανικα απλα με την λογικη τα γραφω!

Sras
28-06-06, 10:08
Καλημερα
Η δικη μου που ειναι 328 Ε46 κουπε στεπτρονικ μετατροπη απο 320 τον περασμενο χρονο μολις την ζωριζα λιγο αναβε το λαμπακι της μηχανης ο ενας κυλινδρος νεκρωνε και το αυτοκινητο πηγαινε με 5 κυλινδρους ρεταρωντας.Μολις το εσβηνα και ξαναανοιγα τον διακοπτη,εβαζα μπροστα αφου ειχαν σβησει τα λαμπακια το αυτοκινητο δουλευε κανονικα,μολις ομως το ζωριζα ξανα μανα το λαμπακι της μηχανης και ρεταρισμα με 5 κλνδρς.Γυρισα ολες τις αντιπροσωπειες της Αττικης.Ο πρωτος που πηγα μου ειπε οτι ηταν ο πολλαπλασιαστης ρευματος του συγκεκριμενου κυλινδρου,τον αλλαξαμε αλλα παλι τα ιδια ,ο δευτερος με εδιωξε (παραπονο) γιατι ελεγε οτι λογω καλοκαιρινων διακοπων δεν ειχε προσωπικο,επομενος μου μηλαγε για κολημενα ελλατηρια,ο 4ος μου ελεγε για τα ωστηρια βαλβιδων κλπ.Οτι ηθελες ακουγες δηλαδη. Τελικα μετα απο πολυ ψαξιμο βρεθηκε οτι ηταν σφαλμα του απ-ρομ του κομπιουτερ, η πλακετα δηλαδη.Μετα απο πολυ ψαξιμο βρεθηκε μια μεταχειρισμενη οριτζιναλ 328 (η δικη μου ηταν της αρχικης μου 320 αναπρογραμματισμενη με προγραμμα 328).Το αυτοκινητο εκτοτε δουλευει ρολοι και καιει και πιο λιγο.
Δεν ψαχνεις και το προγραμμα του για καλο και για κακο που λενε? Ποτε δεν ξερεις.
Sras

Strax
28-06-06, 14:05
Πάνο, δεν μας είπες τα χιλόμετρα που έχει το μοτέρ σου, αλλά και αν σου έχει σηκώσει ποτέ πολύ θερμοκρασία. Δώσε στοιχεία για να προχωρήσουμε!

pant75gr
28-06-06, 20:19
Καλησπερα και ευχαριστω για τις απαντησεις.

Strax
Το αυτοκινητο εχει 75000 χλμ και δεν εχει ανεβασει ποτε θερμοκρασια. Εν κινησει ο κινητηρας μια τρεμει και μια δουλευει κανονικα.
Ακουγεται ενα ελαφρυ κροταλισμα οταν ο κινητηρας ειναι κρυος μονο οταν εχω βαλει ταχυτητα....στην νεκρα δεν ακουγεται οπως επισης και οταν ο κινητηρας ζεσταθει.
Κατι αλλο που θελω να αναφερω ειναι οτι οταν ρεταρουν οι κυλινδροι αν σβησω και ξαναναψω την μηχανη το ρεταρισμα σταματαει.
Καποιος φιλος και εμπειρος μηχανικος που το ακουσε και του περιεγραψα την κατασταση ως εχει μου ειπε οτι το προβλημα ειναι καθαρα ηλεκτρονικο.

pant75gr
28-06-06, 20:22
Επισης να αναφερω οτι εδω και τρεις μηνες εχω κανει αναπρογραμματισμο απο 323 σε 325......χωρις να ειχα ολο αυτον το καιρο κανενα προβλημα.

Nick_compact
29-06-06, 00:14
Τι εννοείς όταν λες οτι έκανες αναπρογραμματισμό από 323 σε 325;

Strax
29-06-06, 08:26
Από τη στιγμή που δεν στο κάνει στο ρελαντί και ειδικά κρύο, νομίζω ότι η περίπτωση των ωστήριων των βαλβίδων αρχίζει να απομακρύνεται. Αν είσαι στο ρελαντί σταματημένος και ανεβάσεις στροφές στο κάνει καθόλου?

Γενικά αν είναι κάποιο από τα "κακά" προβλήματα του μοτέρ (ωστήρια βαλβίδων, βαλβίδες ή και μπιέλα), θα πρέπει να στο κάνει και σταματημένος με νεκρά στις αντίστοιχες στροφές. Έχεις ελέγξει όλα τα απλά? Όπως πχ κάποια ποδιά που συντονίζει? Πάντως αν είναι ο κλασσικός θόρυβος (τάκα τάκα) σαν έντονο ντίζελ, μπορεί να είναι είτε από ωστήρια βαλβίδων, είτε από βαλβίδα, είτε από μπιέλα. Μήπως κάποια στιγμή έκανες κάποιο κατέβασμα με παραπάνω στροφές από ότι έπρεπε?

Δεν είμαι σίγουρος για το αν έχω καταλάβει το θόρυβο ακριβώς που κάνει!
Το διαγνωστικό της BMW βγάζει κάποια βλάβη?

pant75gr
29-06-06, 13:39
Strax

Οταν ειμαι σταματημενος το ρελαντι ειναι σταθερο δεν παιζει. Ακομα και ρεταρισμενοι να ειναι οι κυλινδροι παρολο που η μηχανη τρεμει το ρελαντι ειναι σταθερο.

Αν το ρεταρισμα υπαρχει, και με νεκρα ανεβασω στροφες η μηχανη κανει θρυβο και τρεμει. Λεγοντας θορυβο εννοω τον κανονικο θορυβο της μηχανης αλλα πιο διακοπτομενο. Δεν μπορω να το προσδιορισω. Ο θορυβος αυτος δημιουργειται επειδη η μηχανη τρεμει. Δεν ακουγεται καποιος αλλος θορυβος.
Οσο για τον θορυβο δεν κανει αυτο το κλασσικο "τακα τακα".

Το διαγνωστικο της BMW δειχνει μια αρυθμια στους κυλινδρους αυτους....απο οτι μου ειπανε. Και μειωμενη συμπιεση.

Οσο για το κατεβασμα.......οχι δεν εχω κανει κατι τετοιο τουλαχιστον οχι με παραπανω στροφες απο οτι επρεπε.

Οπως ανεφερα μιας και το αμαξι ειναι 323 με 2,5 κυβικα κινητηρα περασα απο πανω το προγραμμα της 325 για να ελευθερωθουν 22 αλογα.

Θα παω αυριο σε 2-3 αντιπροσωπειες να δω και εκει τι θα μου πουνε, γιατι ειμαι περιεργος να δω ποσες διαφορετικες γνωμες θα μαζεψω.

Αυτο που μου κανει μεγαλη εντυπωση ειναι οτι το ρεταρισμα δεν ειναι μονιμο.
Μια σταματαει και μια αρχιζει. Σε μια δεδομενη διαδρομη οσο δεν σταματαω δεν ρεταρουν οι κυλινδροι. Και αν σταματησω και ρεταρουν καποια στιγμη το ρεταρισμα σταματαει εως οτου να ξανασταματησω καπου.
Και οπως ανεφερα αμα ειναι ρεταρισμενη η μηχανη την σβησω και την ξαναναψω....το ρεταρισμα σταματαει.

Δεν ξερω αν εχει σχεση αλλα τρεμει και η εξατμιση πολυ και ο ηχος της ειναι μπουκωμενος και σπαστος οχι εννιαιος.

Καποιος φιλος μηχανικος που ασχολειται με μετατροπες (ενιοτε και σε μπεμπες) αφου του ειπα το ιστορικο και ακουσε και τον κινητηρα, μου ειπε οτι το προβλημα ειναι ηλεκτρονικο.

Τι να πω ρε παιδια......εχω μπερδευτει οσο και εσεις.

Παντως σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας.

Παντελης

pant75gr
29-06-06, 13:46
Α και μια αλλη ερωτηση......μην με πειτε ασχετο.....γιατι ειμαι ολιγον

Μηπως λεω μηπως τιθεται θεμα συντονισμου / συνχρονισμου του κινητηρα?
Καποιος ιμαντας να φταιει.........??? Γιατι αναρωτιεμαι πως ο κινητηρας ρεταρει οταν ειμαι σταματημενος και παω να ξεκινησω. Ενω εν κινησει δεν ρεταρει καθολου.

Strax
29-06-06, 14:03
Νομίζω ότι μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα τώρα. Από τη στιγμή που το πρόβλημά σου εμφανίζεται και εξαφανίζεται χωρίς κάποια συγκεκρινμένη λογική (πχ όταν είναι κρύο) μπορούμε να συμπεράνουμε ότι δεν είναι μηχανικό (βαλβίδες, ωστήρια, μπιέλες), αλλά ηλεκτρικό / ηλεκτρονικό.

Αλήθεια μήπως παρατήρησες κάποια σχέση με την αλλαγή του προγράμματος? Δοκίμασες να ξαναγυρίσεις στο μαμά του 323i? Είναι μια λογική αρχή για να αρχίσεις να αποκλείεις αιτίες.

Υ.Γ. Δες επίσης στην περιοχή του 1ου κυλίνδρου αν έχεις ίχνη αντιψυκτικού όπως στη φώτο.

pant75gr
29-06-06, 14:21
Strax

Για να τσεκαρω την περιοχη του 1ου κυλινδρου πρεπει να βγαλω το καλυμα της μηχανης ετσι?
Αν υπαρχουν ιχνη αντιψυκτικου εκει η οχι .....σημαινει κατι???


Με την αλλαγη του προγραμματος δεν παρατηρησα καποιο προβλημα. Αυτο εγινε πριν απο τρεις μηνες και το προβλημα παρουσιαστηκε την Παρασκευη που περασε.
Αυτο που παρατηρησα ομως μετα τον αναπρογραματισμο ειναι ενα μουντο κροταλισμα οταν ο κινητηρας ειναι κρυος, εν κινησει με ταχυτητα κουμπωμενη. Στη νεκρα δεν το εκανε.
Ακουγοταν οταν με κουμπωμενη ταχυτητα αφηνα το γκαζι. Ο θορυβος επαυε να ακουγεται οταν ο κινητηρας ζεσταινοταν.

Παντως συμφωνα με τα λεγομενα σου και του φιλου μου οτι το προβλημα ειναι ηλεκτρονικο αυτο πιστευω και εγω γιατι ολο και καποιος θορυβος θα ακουγοταν.

Strax
29-06-06, 14:30
Λογικά μπορείς να το δεις από την πλευρά του συνοδηγού, εκεί που ξεκινάει το χταπόδι. Ένας φακός λογικά θα βοηθήσει.

pant75gr
29-06-06, 14:35
Strax


Αν εχει ιχνη αντιψυκτικου τι σημαινει.....???? Κατσε παω να ριξω μια ματια.

pant75gr
29-06-06, 14:45
Απο οτι καταφερα να δω υπαρχει μια σχετικα λιπαρη ουσια που αφησε μαυριλα στα δαχτυλα μου. Δεν νομιζω οτι ειναι ιχνος αντιψυκτικου αυτο.

Strax
29-06-06, 15:03
Λογικά είσαι εντάξει. Απλά πρόκειται για ένα γνωστό πρόβλημα με το καπάκι. Συνέχισε με ηλεκτρολογικά / ηλεκτρονικά θέματα. Επίσης καλό είναι να ελέγξεις και τη παροχή βενζίνης (Τρόμπα, πίεση, μπεκ)

pant75gr
29-06-06, 15:17
Strax

Σε ευχαριστω για τον χρονο σου και την υπομονη σου.
Αυριο μιας και θα ειμαι Βουλιαγμενης θα περασω απο την αντιπροσωπεια να δω και εκει τι θα μου πουνε και θα τους επισημανω ολα αυτα που μου ανεφερες....!!

Να 'στε ολοι καλα για το ενδιαφερον σας και τις απαντησεις σας.

silent
29-06-06, 15:23
Τελικά αυτό με τα ωστήρια είναι κλασσικό παραμύθι. Ο θείος μου που του είπαν για ωστήρια ξεμπέρδεψε με έναν ιμάντα.

pant75gr
29-06-06, 15:40
silent

Και εγω πλεον πιστευω οτι το προβλημα δεν ειναι μηχανικο γιατι οσο ασχετος και αν ειμαι καποιον θορυβο θα τον ακουγα. Οπως αναφερανε καποιοι απο τους προλαλησαντες το πιο πιθανο ειναι το προβλημα να οφειλεται σε ηλεκτρονικο αιτιο.
Θα μαθω συντομα......και φυσικα θα ξαναγραψω καποιο ποστ με το τι ακριβως εφταιγε ωστε αν παθει καποιος το ιδιο προβλημα να μην τον πιασουν κοροιδο.

pant75gr
01-07-06, 18:03
Τελικα τα βρηκαμε το προβληματακια.

1. Ο δευτερος πολλαπλασιαστης και το μπουζι του.
2. Ο μετρητης αερος.

Σταματησα που λετε σε ενα συνοικιακο συνεργειο που ασχολειται και με service BMW και το παλικαρι σκιστηκε 2 ωρες να βοηθησει χωρις να θελει να μου παρει λεφτα....(με το ζορι του τα αφησα πανω σε ενα παγκο). Και σημειωτεον οτι περασα απο κει 6 το απογευμα για να κανω μια ερωτηση ποτε να του παω το αμαξι.
Συνδεσε το αμαξι στο διαγνωστικο και ειδε οτι ειχαν προβλημα οι κυλινδροι 1,2,3 και το Air Flow Meter.
Εκανε λοιπον καποιες διαδικασιες και τελικα κατεληξε στο οτι μονο ο πολλαπλασιαστης #2 ειχε προβλημα που επηρεαζε και τους #1 και # 2 κατα τα λεγομενα του αν θυμαμαι καλα. Και οτι το προβλημα ηταν καθαρα ηλεκτρονικο. Παραγγειλαμε λοιπον εναν πολλαπλασιαστη και ενα Air Flow Meter τα οποια θα τοποθετηθουν την Δευτερα.

Ερωτηση τωρα......σε εκεινη την εξουσιοδοτημενη αντιπροσωπεια που πηγα 5 μερες πριν, αφου συνεδεσαν το αμαξι με το διαγνωστικο πως γινεται και δεν ειδαν προβλημα στο Air Flow Meter και στους πολλαπλασιαστες.....παρα μονο στους κυλινδρους. Παραμυθια γιατι θελανε να τα παρουνε.
Βγαλανε πορισμα οτι φταιγανε οι βαλβιδες και τα ωστηρια και οτι επρεπε να ανοιχτει το καπακι της μηχανης.
Δηλαδη θα πληρωνα περιπου 1500 ευρω για μια δουλεια που θα κοστισει 350 ευρω. Ξεφτιλα μεγαλη.....!!!!

Τελος παντων αν μη τι αλλο βρηκα εναν εμπιστο και γνωστη μηχανικο που και ξερει την δουλεια του και δεν κοιταει να στα παρει.
Σιγα μην ξαναπαω σε εξουσιοδοτημενο.....!!!!

MZ3
02-07-06, 03:19
Τελικα τα βρηκαμε το προβληματακια.

1. Ο δευτερος πολλαπλασιαστης και το μπουζι του.
2. Ο μετρητης αερος.

Σταματησα που λετε σε ενα συνοικιακο συνεργειο που ασχολειται και με service BMW και το παλικαρι σκιστηκε 2 ωρες να βοηθησει χωρις να θελει να μου παρει λεφτα....(με το ζορι του τα αφησα πανω σε ενα παγκο). Και σημειωτεον οτι περασα απο κει 6 το απογευμα για να κανω μια ερωτηση ποτε να του παω το αμαξι.
Συνδεσε το αμαξι στο διαγνωστικο και ειδε οτι ειχαν προβλημα οι κυλινδροι 1,2,3 και το Air Flow Meter.
Εκανε λοιπον καποιες διαδικασιες και τελικα κατεληξε στο οτι μονο ο πολλαπλασιαστης #2 ειχε προβλημα που επηρεαζε και τους #1 και # 2 κατα τα λεγομενα του αν θυμαμαι καλα. Και οτι το προβλημα ηταν καθαρα ηλεκτρονικο. Παραγγειλαμε λοιπον εναν πολλαπλασιαστη και ενα Air Flow Meter τα οποια θα τοποθετηθουν την Δευτερα.

Ερωτηση τωρα......σε εκεινη την εξουσιοδοτημενη αντιπροσωπεια που πηγα 5 μερες πριν, αφου συνεδεσαν το αμαξι με το διαγνωστικο πως γινεται και δεν ειδαν προβλημα στο Air Flow Meter και στους πολλαπλασιαστες.....παρα μονο στους κυλινδρους. Παραμυθια γιατι θελανε να τα παρουνε.
Βγαλανε πορισμα οτι φταιγανε οι βαλβιδες και τα ωστηρια και οτι επρεπε να ανοιχτει το καπακι της μηχανης.
Δηλαδη θα πληρωνα περιπου 1500 ευρω για μια δουλεια που θα κοστισει 350 ευρω. Ξεφτιλα μεγαλη.....!!!!

Τελος παντων αν μη τι αλλο βρηκα εναν εμπιστο και γνωστη μηχανικο που και ξερει την δουλεια του και δεν κοιταει να στα παρει.
Σιγα μην ξαναπαω σε εξουσιοδοτημενο.....!!!!




ελπηζω να ειναι αυτα που παραγκηλες και να διορθωθει το προβλημα σου :-)

oldcarskickass
02-07-06, 03:56
Έτσι μπράβο,ευχάριστα να ακούμε.και όταν με το καλό τοποθετήσεις τα πράματα και δεις ότι δεν έχεις πρόβλημα στείλε πληροφορίες για το μηχανικό,γιατί :
1) το καλό πρέπει να λέγεται
2)να δουν και οι αντιπροσωεπείες ότι δεν είναι όλοι ηλίθιοι οι χαζοί και δεν τρέχουν από όλους τα λεφτά από τα μπατζάκια (όχι ότι έχω κάποιο πρόβλημα με αυτούς που έχουν λεφτά και τα κάνουν ότι θέλουν απλά εγώ- και αρκετοί άλλοι- δε μας περισσεύουν)ώστε να μας τα αρπάζουν.

pant75gr
02-07-06, 16:41
Έτσι μπράβο,ευχάριστα να ακούμε.και όταν με το καλό τοποθετήσεις τα πράματα και δεις ότι δεν έχεις πρόβλημα στείλε πληροφορίες για το μηχανικό,γιατί :
1) το καλό πρέπει να λέγεται
2)να δουν και οι αντιπροσωεπείες ότι δεν είναι όλοι ηλίθιοι οι χαζοί και δεν τρέχουν από όλους τα λεφτά από τα μπατζάκια (όχι ότι έχω κάποιο πρόβλημα με αυτούς που έχουν λεφτά και τα κάνουν ότι θέλουν απλά εγώ- και αρκετοί άλλοι- δε μας περισσεύουν)ώστε να μας τα αρπάζουν.



Το θεμα δεν ειναι αν σου τρεχουν τα λεφτα απο τα μπατζακια η οχι αλλα η σωστη αντιμετωπιση απο τις εκαστοτε αντιπροσωπειες. Δυστυχως ολοι κοιτανε να στα παρουν και φυσικα στις περιπτωσεις που αφηνουμε το αμαξι για καποια επισκευη η σερβις πληρωνουμε καποια λεφτα για μια εργασια και ανταλλακτικα που κανεις δεν εγγυαται οτι τοποθετηθηκαν μιας και δεν ειμαστε παντα μπροστα. Και πιστεψτε με ξερω τι λεω.
Και ας με πεισει καποιος οτι στη αντιπροσωπεια που πηγα δεν θελανε να μου τα παρουνε.

Για ενα απλο προβλημα πας και σου βγαζουν και ενα σωρο αλλα ανυπαρκτα.
Και προσωπικα δεν ηταν η πρωτη φορα στη συγκεκριμενη αντιπροσωπεια.
Και μου εχει τυχει ξανα και σε καποια αλλη.

Strax
03-07-06, 08:36
Γενικά το Mass Flow Meter είναι γνωστή πηγή προβλημάτων για όλα τα μοντέλα της BMW (και όχι μόνο). Δεν είναι κάτι που χαλάει και για αυτό δεν μπορεί να το δείξει το διαγνωστικό, παρά μόνο αν σταματήσει να δουλεύει τελείως!

Αυτό που δεν γνωρίζουμε όμως είναι ότι το Mass Flow είναι ουσιαστικά αναλώσιμο το οποίο έχει διάρκεια ζωής γύρω στα 50.000+ χλμ. Δεν μπορεί να καταλάβει κανείς ότι θέλει αλλαγή γιατί φθείρεται πολύ σταδιακά και ουσιαστικά σταματάει να διαβάζει σωστά τον εισερχόμενο αέρα. Οι σύγχρονοι εγκέφαλοι μπορούν και αντεπεξέρχονται την κακή λειτουργία του, μια και χρησιμοποιούν δευτερεύοντες πηγές μέτρησης (ουσιαστικά τους λάμδα) και για αυτό ένα αμάξι μπορεί να δουλέψει ακόμα και χωρίς Maf. Μόνο όταν παρουσιαστούν δευτερεύοντα προβλήματα καταλαβαίνει κανείς ότι ο MAF του έχει πάει περίπατο...

Dark_Niaou
03-07-06, 08:52
δηλαδή Στράτο πως μπορουμε να το καταλάβουμε ότι πρέπει να αλλαχτεί; ή δεν φαίνεται και πρέπει όπως αλλάζουμε λάστιχα να αλλάζουμε και το MAF?

Strax
03-07-06, 09:56
Δεν υπάρχει κάποιο σύμπτωμα. Απλά κάποια στιγμή αρχίζεις και έχεις ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα συμπτώματα: "Check Engine", διακοπές σε ανύποπτες φάσεις, τρέμουλα, safe mode, ενδείξεις για καταλύτες, φτωχά μίγματα και ίσως το αμάξι να πηγαίνει ελαφρώς χειρότερα από κάποιο ίδιο.

Πριν φτάσεις όμως σε τέτοια συμπτώματα, μια ένδειξη για την κατάσταση του MAF είναι να ελέγξεις τα Part Throttle Adaptations στο Advanced Menu του DME σε κάποιο Modic ή GT1. Αυτά πρέπει να βρίσκονται από -5% έως +5%. Αν βρίσκονται έξω από αυτά τα όρια, τότε είναι μια πολύ καλή ένδειξη ότι το MAF δεν διαβάζει σωστά τον εισερχόμενο αέρα και για αυτό ο εγκέφαλος αναγκάζεται και διορθώνει πολύ το μίγμα βασισμένο στις μετρήσεις των αισθητήρων λάμδα.

M3MAN
03-07-06, 12:11
Φιλε, ελπιζω να ξεμπλεξεις μια και καλη.

Πως το λενε (τηλεφωνο, διευθυνση), το καλο αυτο παλικαρι να του πηγαινουμε και εμεις τα αμαξια μας?

pant75gr
03-07-06, 16:01
Ρε παιδια θα φρικαρω τελειως.

Αλλαξαμε το Air Flow Meter και τον ενα πολλαπλασιαστη με καινουρια αλλα τα ιδια. Το διαγνωστικο δειχνει οτι κατι δεν παει καλα με τους κυλινδρους #1 και #2. Βεβαια το ρεταρισμα σταματησε (προς το παρον) αλλα το λαμπακι της μηχανης παραμενει αναμενο και υπαρχει και ενα σχετικο τρεμουλο. Καθαρισαμε και τα μπεκ που σημειωτεον δεν ειχαν καθαριστει ποτε και ας τα πληρωσα για να μου τα καθαρισουνε πριν 5000 χλμ. Αλλαξαμε και μπουζια και τιποτα. Και φυσικα η αποδοση του κινητηρα δεν ειναι ιδια.....εχει πεσει.

Strax........για να καταλαβω το Mass Flow Meter ποιο ειναι και που βρισκεται?
Υποθετω σαν ανιδεος οτι ειναι κατι διαφορετικο απο το Air Flow Meter.

MZ3
03-07-06, 19:41
στο Μ5 του αδερφου μου εκανε ενα κοπιασμα πριν ανεβασι στροφες σε ολο το φασμα η αντιπροσοποια δεν βρηκε ποτε τιποτα

εγω ειμουν σχεδον σηγουρος οτι ητανε απο τα μαφ
το ελεγα στους μηχανικους και μου λεγανε καμια σχεση και τα λοιπα
για καλη μου τυχη εκεινες τις μερες αγορασε και ο συνετερος μου Μ5 και αλαξα μονος μου τα μαφ και το αμαξη πηγενε μπαλα μετα :yipee:

τα παραγκηλαμε τα αλαξαμε και ολα καλα

στο συνεργειο μετα απο ολα αυτα μου ειπαν οτη θα βρησκανε τιν βλαβη και δεν ηταν αναγκη να τιν φτιακσο εγω ασε που ειχαν το θρασος να με ροτανε που το εφτιακσα στου ταδε η στου ταδε? δεν κοιτανε να κανουν καμια δουλεια μονο ο νους τους να μην πας αλου!

εγω παρολα αυτα μονο αντιπροσοποια παω γιατι οι αλλοι τις περισοτερες φορες απεχουν ετη φωτος

γενικα οποιος εχει βαλη φιλτρα σκουπες πιο ελευθερα τα μαφ χαλανε γρηγορα

μια καλη οιπονια απο μαφ αν εχουν προβλημα ειναι τα καυσαερια εσθητιρες λαμδα κ.τ.λ αλλα αυτες τις τιμες τις ξερουν οι μιχανικη σου λενε οτι ολα ειναι καλα οποτε και παλη δεν βγαζεις ακρη

μια καλη λυση ειναι απο ιδειο αμαξη ανταλαγη μαφ και φενετε αμεσος αν ειναι απο εκει το προεινο ανεπιφυλακτα μια και δεν υπαρχει κοστος καθολου

MZ3
03-07-06, 19:48
Ρε παιδια θα φρικαρω τελειως.

Αλλαξαμε το Air Flow Meter και τον ενα πολλαπλασιαστη με καινουρια αλλα τα ιδια. Το διαγνωστικο δειχνει οτι κατι δεν παει καλα με τους κυλινδρους #1 και #2. Βεβαια το ρεταρισμα σταματησε (προς το παρον) αλλα το λαμπακι της μηχανης παραμενει αναμενο και υπαρχει και ενα σχετικο τρεμουλο. Καθαρισαμε και τα μπεκ που σημειωτεον δεν ειχαν καθαριστει ποτε και ας τα πληρωσα για να μου τα καθαρισουνε πριν 5000 χλμ. Αλλαξαμε και μπουζια και τιποτα. Και φυσικα η αποδοση του κινητηρα δεν ειναι ιδια.....εχει πεσει.

Strax........για να καταλαβω το Mass Flow Meter ποιο ειναι και που βρισκεται?
Υποθετω σαν ανιδεος οτι ειναι κατι διαφορετικο απο το Air Flow Meter.


μετα που τα βαλατε αυτα κανατε ρεσετ απο το διαγνοστικο ?
ισος να χρειαζετε το διαγνοστικο τις αντιπροσοποιας για να σβηση τις βλαβες
τα απλα τις περισοτερεσ φορες δεν κανουν δουλεια

pant75gr
04-07-06, 01:27
Φιλε MZ3

Ξαναπερασα νωρις το απογευμα και ξαναβαλαμε το αμαξι στο διαγνωστικο και αυτη την φορα δειχνει μια βαλβιδα ....... και τα πιθανα προβληματα που προκαλει οπως ρεταρισμα, αυξημενη καταναλωση βενζινης, μειωμενη αποδοση κινητηρα κλπ....ολα τα προβληματα που αντιμετωπιζω εγω δηλαδη.
Αυτη η βαλβιδα βρισκεται καπου στην πολλαπλη εξαγωγης και θα την βγαλουμε να την δουμε καθως και το MAF που θα αλλαχτει με καινουριο για σιγουρια. Ελπιζω οτι αυτα θα ειναι η αιτια του προβληματος και με την αλλαγη τους το αμαξι θα δουλευει κανονικα.
Οσο για το διαγνωστικο δεν νομιζω οτι παιζει ρολο μιας το συνεργειο αυτο ασχολειται με σερβις BMW. Βεβαια θα κανω μια νυξη μιας και το ανεφερες....για να ειμαστε σιγουροι.
Αν δεν ειναι και αυτα τα αιτια.....ε τοτε να ναι προβληματικος ο εγκεφαλος στα καλα καθουμενα??? Δεν νομιζω.
Μετα παμε για εγχειριση.......ανοιγμα καπακι και ο Θεος βοηθος.

Σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια που μου εχετε προσφερει μεχρι τωρα.

Παντελης

Υ.Γ. Αν ξεμπερδεψω αυριο.....στην επομενη συναντηση θα σας κερασω καφεδακι.

Strax
04-07-06, 08:11
Το Air Flow Meter και το MAF κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά, μετρούν δηλαδή τον εισερχόμενο αέρα. Air Flow Meter είχαν πιο παλιά αυτοκίνητα, ενώ Maf έχουν τα πιο καινούρια. Εσύ τελικά το άλλαξες το MAF ή απλά δοκιμάσατε κάποιο άλλο μεταχειρισμένο?

pant75gr
04-07-06, 17:30
Strax

Το MAF αλλαχτηκε με καινουριο.

Το μυστηριο της υποθεσης ειναι οτι οταν το αμαξι ειναι συνδεδεμενο στο διαγνωστικο με το λαμπακι Check Engine ενεργοποιημενο, το διαγνωστικο δειχνει (μαζι με τα προβληματα παρακατω) και τους κυλινδρους #1 & #2.
Οταν σβησουμε τις βλαβες απο το διαγνωστικο, σβηνει το λαμπακι Check Engine και μενουν οι εξης βλαβες.
1. Δευτερευων ρελες πομπας αερος.
2. Δευτερευων συστημα αερισμου
3. Σκαλλα εκκινησης θερμαινομενου αισθητηρα λαμδα μετα τον αισθητηρα 4.

Ο ιδιοκτητης του συνεργειου παρατηρησε οτι το κουτι κρυας εκκινησης λειπει απο την μηχανη. (Αυτο το κουτι βρισκεται πισω απο το δοχειο νερου)
Ρε μπας και αυτο φταιει???
Το θεμα ειναι οτι και το παλικαρι που προσπαθει να βρει τις αιτιες δεν μπορει να προσδιορισει το σφαλμα. Φταιει καποιος αισθητηρας λαμδα, φταιει οτι το κουτι κρυας εκκινησης λειπει? Αυτο ψαχνουμε να προσδιορισουμε πριν αγορασω καποιο ανταλλακτικο το οποιο δεν θα μου λυσει το προβλημα.

Η πλακα ειναι οτι ειχα ψιλοτρακαρει και το αμαξι επισκευαστηκε σε αντιπροσωπεια BMW. Τωρα ξεχασανε να βαλουνε το κουτι κρυας εκκινησης, η ηταν σκοπιμο. Σημειωτεον οτι το ρεταρισμα ξεκινησε 20 μερες αφοτου πηρα το αμαξι απο το συνεργειο.

Αν μπορει καποιος ας με διαφωτησει.

MZ3
05-07-06, 00:59
ρεσετ κανατε τις απλες βλαβες που λες τις εσβησε και εμφανιζονται μολις κανεις μερικα χιλιομετρα? η μολης ξαναβαλης μπροστα?

γνωμη μου ειναι δεν θελω να κατηγορισω κανενα μηχανικο αλλα το διαγνοστικο πρεπει να ειναι αυτα που χρησημοποιουν στα εξουσιοδοτημενα

τωρα απο εκει και υστερα οτι ζημηες βγαλη το διαγνοστηκο πρεπει να τις αλαξης
ομως αν παρατηρησες οτι λιποι κανενα ανταλακτικο απο το αμαξη σου μετα απο επισκευη η σερβις να πας να το ζητησης πισω και ισος να ειναι απο εκει κανεις δεν ξερει ποτε

το σηγουρο ειναι οτι αν πας σε ενα αμαξη να ξεβιδοσης κατι και το αφερεσεις οριστικα λογικο ειναι κατι να μην δουλεβη σωστα μετα

ελπηζω σηντομα να γινει καλα το μπε μπε σου :-)

pant75gr
05-07-06, 17:07
Τελικα μετα απο πολυωρο ψαξιμο......καταληξαμε στο συμπερασμα οτι πρεπει να ανοιχτει ο κινητηρας για να διαπιστωθει εαν το προβλημα δημιουργειται απο κολλημενα ωστηρια η καμια βαλβιδα (ειτε στραβωμενη ειτε κολλημενη).
Ηλεκτρονικο παντως δεν ειναι το προβλημα μιας και τσεκαραμε τα παντα. Μεχρι και εγκεφαλο αλλαξαμε αλλα τα ιδια.

Περαστικα μου και καλη αναρρωση στην μπουμπουκα μου.

rapid_fast
16-07-06, 09:31
Μπήκες σε μεγάλο λούκι.....
Καλό κουράγιο...

pant75gr
24-07-06, 16:36
Τελικα την εγχειρησα την μπεμπα και θα μεινει στην αναρρωση για καμια
800αρια χιλιομετρακια. Αυριο μανι μανι θα την παω 600 χλμ ταξιδι στο χαλαρο.
12 Βαλβιδες (απο τους κυλινδρους 1 ,2 & 3) ειχαν στραβωσει ..... φανταστειτε κατι σαν τον πυργο της Πιζας. Της αλλαξα τα φωτα....της κακομοιρας. Αυτο προκληθηκε απο κατεβασμα αν και δεν θυμαμαι να εκανα κατι τετοιο την μερα που παρουσιαστηκε το προβλημα. Τελος παντων
Παντως σε 2 εξουσιοδοτημενα που ρωτησα μου ειπανε τις εξης τιμες.
1ο. 850 ευρω εργασια + ανταλλακτικα.
2ο. 3500 ολα μαζι.....!

Εμενα μου κοστισε 870 ευρω και σε μαστορα που ασχολειται με σερβις BMW.
280 Ευρω οι 12 βαλβιδες
200 Ευρω η φλατζα.....καινουρια της BMW (που κανονικα κοστιζει 380 ευρω)
350 εργασια.
40 ευρω τα λαδακια.

Που θελω να καταληξω.....οτι σε καποιες αντιπροσωπειες κοιτανε να στα παρουν χοντρα βλεποντας οτι εισαι ανιδεος.
Ευτυχως που ψαχτηκα λιγακι και βρηκα αυτο το συνεργειο που ασχολειται με
σερβις BMW και βρηκε η μπουμπου μου την υγεια της.

Μακαρι να μπορουσα να κανω διαφημηση γιατι πραγματικα την αξιζει ο ανθρωπος αυτος, αλλα για τους γνωστους λογους δεν μπορω μεσω αυτου του ποστ.
Παντως ειλικρινα οποιος θελει να μαθει τον συνιστω ανεπιφυλακτα.....!!!

Strax
25-07-06, 08:30
Τέλος καλά, όλα καλά! Είχες αποκλείσει την περίπτωση του κατεβάσματος από την αρχή, μου κάνει πολύ εντύπωση που δεν το θυμάσαι! Υπάρχει περίπτωση να μην έγινε από εσένα?

rapid_fast
25-07-06, 12:46
Τέλος καλό, και όχι και πολύ ακριβό.....:yippee:

pant75gr
25-07-06, 14:57
Ρε μπας και εχουν κανει μαγεια στην μπεμπα μου.....???

Εκει που ειμουνα σημερα σταματημενος σε ενα φαναρι....κανει ενα τσουπ το ρελαντι και πεφτει στις 0 στροφες. Τι να κανω και εγω πηγα να βαλω μπροστα....τιποτα. Δευτερη προσπαθεια παλι τιποτα. Πηρε με την τριτη προσπαθεια και ο κινητηρας αρχισε παλι τα ρεταρισματα.
Με τα πολλα και με δυο κυλινδρους και με παρα πολυ ζορι το πηγα στο συνεργειο. Και τι εδειξε η διαγνωση???? 4 πολλαπλασιαστες δεν δουλευουν σωστα. Θα αλλαχτουν και οι 6 ομςως. Αλλα 400 ευρω.....!!!! Δειχνει και τον αισθητηρα λαμδα # 2 αλλα μαλλον οφειλεται λογω των καυσαεριων απο την κακη αναφλεξη.

Και ελεγα οτι ξεμπλεξα.....! Αμ δε...!!! Το χει η μοιρα μου.

Οσο για το κατεβασμα......αυτο που ξερω ειναι οτι την ημερα εκεινη εκανα την δαδρομη Κορυδαλλο - Γλυφαδα (σε γνωστο μπουζουκτσιδικο)....και επειδη οδηγουσα νορμαλ αποκλειεται να εκανα ενα τετοιο κατεβασμα.
Υπαρχει και η εκδοχη να την πηγε βολτα κανας παρκαδορος....μιας και στην παραλια γλυφαδας εχει τρελλη απλα. Το λεω αυτο γιατι πριν 3 χρονια σε καποιο αλλο μαγαζι τους επιασα επ' αυτοφορω να οδηγουν ενα RX-7 που ειχα και να του πινουν το αιμα. Και φυσικα εγινε της ποπης.

Ξερω 'γω ...... τι να πω....? Μαλλον ομως φταιω εγω και η νοοτροπια μου οτι δεν θα παθαινε τιποτα το μοτερ με τα μπαντιλικια που κατα καιρους εκανα.

rapid_fast
28-07-06, 13:22
Να μας ενημερώσεις τι έγινε, για να ξέρουμε...:icon02:

pant75gr
28-07-06, 17:25
Μετα και απο την αλλαγη στους πολλαπλασιαστες....μπορω να πω οτι πλεον μηχανικο προβλημα δεν υπαρχει. Βεβαια ειχε ξερυθμιστει και ο ενας εκκντροφορος και επρεπε να τον ρυθμισουμε παλι στην σωστη θεση.

Εχει ομως ψιλοτρυπησει (ενα πολυ ψιλο ανοιγματακι) στην πολλαπλη εξαγωγης που θα διορθωθει την δευτερα και παρατηρησα οτι το βεντιλατερ δουλευει συνεχεια που σημαινει 3 πραματα.....ειτε οι μια εκ των δυο βαλβιδων (μια στον θερμοστατη η στο ψυγειο) εχει βραχυκυκλωσει ή η καλωδιωση του βεντιλατερ ειναι γεφυρωμενη για να δουλευει συνεχεια. Μπορει να το συνδεσανε ετσι μετα απο το τρακαρισματακι που ειχα.

Να δω τι αλλο θα δουνε τα ματια μου. Φτιαχνουμε κατι και χαλαει κατι αλλο.

Τελος παντων οφειλω ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους εσας που εχετε δειξει ενδιαφερον.....!!!

Να 'στε καλα ρε μαγκες.