PDA

Επιστροφή στο Forum : Που παει η πιεση;


E30MANIAC
29-06-06, 18:28
Kαλησπερα.Τον τελευταιο καιρο εχω το εξης προβλημα στο αμαξι μου.Δεν μου κραταει το συστημα την πιεση της βενζινης.(οταν το αμαξι ειναι σβηστο).Συμφωνα με το manual πρεπει η πιεση να ειναι στα 2,1 bar,ενω εκεινη σιγα σιγα πεφτει και μετα απο περιπου τρεις ωρες το μπαρομετρο μου δειχνει πιεση 0 bar.Η εξωτερικη τρομπα ειναι καινουρια,τα μπεκ ειναι τσεκαρισμενα οτι δεν χανουνε,το ιδιο και ο ρυθμιστης πιεσης και ελεγξα το συστημα για απωλειες.Εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να ειναι;

rapid_fast
02-07-06, 12:51
Οταν η πίεση πέσει, αργεί να πάρει μπρός??

E30MANIAC
02-07-06, 18:18
Καμια φορα αργει,αλλα πιστευω οτι αυτο οφειλεται στο οτι ο ρυθμιστης δουλευει 4bar για τις αναγκες του μοτερ(ελεω απουσιας προγραματος) και μπουκωνει το μοτερ οταν το ξεκινω κρυο.Εχεις κατι στο νου σου;Σημειωτεον,οτι μολις δωσω την πρωτη μιζια η πιεση ανεβαινει κανονικα,τουτεστην η τρομπα δουλευει ενταξει,αν αυτο εννοουσες.

DEYKALION
03-07-06, 21:35
Ελεγξε την ανεπιστροφη βαλβιδα καυσιμου. Αυτη κραταει την πιεση οταν το αμαξι σβηνει.

E30MANIAC
03-07-06, 22:25
Ποια εννοεις ανεπιστροφη βαλβιδα καυσιμου;Το ρυθμιστη πιεσης;Aν εννοεις αυτο,το εχω τσεκαρει οτι δεν χανει απο εκει την πιεση

rapid_fast
07-07-06, 07:32
Καμια φορα αργει,αλλα πιστευω οτι αυτο οφειλεται στο οτι ο ρυθμιστης δουλευει 4bar για τις αναγκες του μοτερ(ελεω απουσιας προγραματος) και μπουκωνει το μοτερ οταν το ξεκινω κρυο.Εχεις κατι στο νου σου;Σημειωτεον,οτι μολις δωσω την πρωτη μιζια η πιεση ανεβαινει κανονικα,τουτεστην η τρομπα δουλευει ενταξει,αν αυτο εννοουσες.
Έχω κάτι κατα νου...
απο όσα κατάλαβα, τα επιστρεφόμενα τα έχεις μετρήσει και δεν έχεις απώλεια
απο εκει, τα μπέκ δεν έχουν απώλεια, οπότε μέχει μόνο αντλια..
Και με τα λεγόμενα σου, αντλια είναι το πρόβλημα..
Και πιο συγκεκριμένα η φλάντζα στεγανοποίησης..
Μαλλον έχει φθαρεί, και επιτρέπει στην πίεση να εκτονωθεί μέσω της ίδιας
της αντλιας..
Οταν χάνεις την πίεση μεσα σε 15-20 λεπτά, θα χρειαστεί να την αλλάξεις...

E30MANIAC
07-07-06, 19:42
H φλατζα στεγανοποιησης σε πια τρομπα βρισκεται;Στο αμαξι υπαρχουν δυο τρομπες.Μια βυθιζομενη(μεσα στο ρεζερβουαρ) και μια κατω απο το αμαξι απο την μερια του οδηγου και πισω.Την τελευταια την εχω αλλαξει πριν τεσσερις μηνες.Αν η φλατζα που λες ειναι στην βυθιζομενη,τοτε η πιεση δεν επρεπε να χανεται γιατι αν παρεις το συστημα προς τα πισω,πρωτα ειναι η εξωτερικη τρομπα(που ειναι καινουργια,δεν εχει προβλημα και κραταει πιεση) και μετα η βυθιζομενη.

rapid_fast
16-07-06, 09:05
H φλατζα στεγανοποιησης σε πια τρομπα βρισκεται;Στο αμαξι υπαρχουν δυο τρομπες.Μια βυθιζομενη(μεσα στο ρεζερβουαρ) και μια κατω απο το αμαξι απο την μερια του οδηγου και πισω.Την τελευταια την εχω αλλαξει πριν τεσσερις μηνες.Αν η φλατζα που λες ειναι στην βυθιζομενη,τοτε η πιεση δεν επρεπε να χανεται γιατι αν παρεις το συστημα προς τα πισω,πρωτα ειναι η εξωτερικη τρομπα(που ειναι καινουργια,δεν εχει προβλημα και κραταει πιεση) και μετα η βυθιζομενη.
Στην μεγάλη αντλια είναι η φλάντζα ρε γμτ... και την άλλαξες και πρόσφατα..
Αν υποθέσουμε λοιπόν οτι η νέα σου αντλία δουλευει ρολόι, τότε σίγουρα χάνεις απο μπέκ...(μπέκ πρωινού δεν έχει το μοτέρ σου. έτσι δεν είναι??)
Αλλά τα μπέκ τα κοίταξες...
Πάλι στην αντλία πάμε... Καινούρια έβαλες, η μεταχειρισμένη??

E30MANIAC
16-07-06, 10:17
Tα μπεκ τα αποκλειω γιατι εχω τρεις εξαδες (τσεκαρισμενες οτι δουλευουν καλα) και με ολες εχει το ιδιο προβλημα.Η αντλια ειναι του κουτιου και το μοτερ δεν εχει μπεκ κρυας εκκινησης.Σκεφτομαι μηπως φταιει η βυθιζομενη αλλα η εξωτερικη λογικα θα κραταγε την πιεση.Αλλαξα και το οργανο μηπως εδειχνε λαθος ενδειξη αλλα το ιδιο δειχνει.Στο τελος θα το αφησω ετσι αφου δεν εχει επιπτωσεις στην λειτουργια του μοτερ:angryfire.Καμια αλλη ιδεα;

E36 M3 USA
16-07-06, 10:28
Tα μπεκ τα αποκλειω γιατι εχω τρεις εξαδες (τσεκαρισμενες οτι δουλευουν καλα) και με ολες εχει το ιδιο προβλημα.Η αντλια ειναι του κουτιου και το μοτερ δεν εχει μπεκ κρυας εκκινησης.Σκεφτομαι μηπως φταιει η βυθιζομενη αλλα η εξωτερικη λογικα θα κραταγε την πιεση.Αλλαξα και το οργανο μηπως εδειχνε λαθος ενδειξη αλλα το ιδιο δειχνει.Στο τελος θα το αφησω ετσι αφου δεν εχει επιπτωσεις στην λειτουργια του μοτερ:angryfire.Καμια αλλη ιδεα;
ναι αλαξε μοτερ με το χρεπη. καλα εισαι πανουλη?:flipa: :king: :party:

E30MANIAC
16-07-06, 15:20
Εχε χαρη που ειμαι μακρια,αλλιως σε πηγαινα μια 'ψιλη' να δεις πιο ειναι χρεπι:smiley_ab:cheers: Ολα καλα γρηγορε!

rapid_fast
17-07-06, 10:07
Tα μπεκ τα αποκλειω γιατι εχω τρεις εξαδες (τσεκαρισμενες οτι δουλευουν καλα) και με ολες εχει το ιδιο προβλημα.Η αντλια ειναι του κουτιου και το μοτερ δεν εχει μπεκ κρυας εκκινησης.Σκεφτομαι μηπως φταιει η βυθιζομενη αλλα η εξωτερικη λογικα θα κραταγε την πιεση.Αλλαξα και το οργανο μηπως εδειχνε λαθος ενδειξη αλλα το ιδιο δειχνει.Στο τελος θα το αφησω ετσι αφου δεν εχει επιπτωσεις στην λειτουργια του μοτερ:angryfire.Καμια αλλη ιδεα;
Τα επιστρεφόμενα τα μέτρησες, μήπως χάνει απο εκεί??

bmwfan
18-07-06, 21:44
Να πω και εγω την αποψη μου.Καταρχην στο οτι εχεις δυο τρομπες περιεργο μου φαινετε.Η πιεση μετα απο 3 ωρες πεφτει και δεν εχεις προβλημα εαν δεν σου κανει αλλα προβλημα οπως αργη εκκινηση του κινητηρα κτλ εαν εχανε μεσα σε 30 λεπτα τοτε θα υπηρχε προβλημα .εαν εχαναν πιεση τα μπεκ σου θα ειχες σχεδον σιγουρα αργη εκκινηση καθε φορα που θα εβαζες μπροστα και μαυρη καπνιλα στην εξατμιση.Εαν θες τωρα να δεις ακριβως απο χανει την πιεση αυτη ,κανε το εξης.κλεισε με μια σκυλα το σωληνακι τις επιστροφης βενζινης το αφηνεις και βλεπεις τη γινεται,εαν δεν πεσει η πιεση τοτε ειναι απο τον ρυθμιστη.εαν πεσει ,κλεισε το σωληνακι της παροχης πριν το οργανο απο τη μερια της αντλιας βενζινης,εαν δεν πεση ,το προβλημα ειναι απο το οργανο και πισω,εαν πεσει, τοτε κλεισε και τα δυο σωληνακια ,εαν παλι πεσει τοτε το προβλημα ειναι απο τα μπεκ.

rapid_fast
28-07-06, 13:23
Βρήκες λύση στο πρόβλημα σου, ή τα παράτησες??

E30MANIAC
28-07-06, 21:16
Θελω να κανω το τεστ που εγραψε παραπανω ο bmwfan αλλα δυστυχως λογω δουλειας δεν εχω βρει χρονο.Ευχαριστω για το ενδιαφερον,μολις ασχοληθω θα γραψω αποτελεσματα.