PDA

Επιστροφή στο Forum : ζαντα λαστοιχα αναρτηση


Cabriolakias
29-06-06, 21:58
Παιδες ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας για μια μεγαλη κινηση που σκοπευω να κανω στο αργαλειο!!!κοστιζει και ειναι πολυ βασικο και γι'αυτο θελω να δω γνωμες για να μην γινει βλακεια..σκοπευω να κουμπωσω στον ερωτα μου το αγιατρευτο ζαντες λαστοιχα και χαμηλωμα-αναρτηση..λοιπον..το αμαξι ειναι 320ι μοντελο τελος 99 Ε36 καμπριο και φοραει ζαντα 16αρα με λαστοιχα 225/45/ απο την μανουλα του..η σκεψη μου ειναι να της φορεσω ζαντα της Carline διαιρουμενη με στεφανη βαθια και να μεγαλωσω κατα 1 ιντσα δηλαδη 17αρα και το λαστοιχο μπροστα να μπει 225/45 και πισω 245/45 για να μπουν ομως τα πισω πρεπει να πριστουν λιγακι τα φτερακια του να γινει και μπουνια! επισης θελω να χαμηλωσω το μπροστινο μερος του αυτοκινητου σε σημειο που να μην εχω πολλα προβληματα ισα ισα να μην υπαρχει αυτο το σπαστικο κενο ροδας με φτερο που το κανει να φαινετε σαν τανκς... λοιπον για να χαμηλωσει αναγκαστικα πρεπει να σκληρινει πραγμα το οποιο χριαζετε και για καλυτερο στριψημο..για ζαντες μου ζητανε 1500 ευρο για χαμηλωμα bilstein με αυμπαχ μου ζητανε 800 ευρο και για φουσκωματα 600 ευρο και λαστοιχα τα κλασικα που ξερουμε ολοι μας γυρο στα 800-1000ευρο..ειναι καλα ολα αυτα η ειναι τσιμπημενα?ειναι σωστες οι κινησεις μου η οχι?:lamer: :nixweiss:

God
29-06-06, 22:09
Ελατηρια καλο θα ηταν να προτιμησεις H&R. Με τα bilstein sprint τα χοντρομπουκαλα ειναι απαιχτος συνδυασμος. Επισης λιγο ακριβα μου φανηκαν.

Οπως επισης και τα λαστιχα.

Για τα λοιπα εγω δεν ειμαι σε θεση να εκφερω γνωμη...Η γνωμη μου ειναι παντως να μην αρχισεις με φουσκωματα κτλ, δεν του πανε αυτου του αυτοκινητου. Μπορει να φορεσει πολλες και καλες ζαντες και φαρδυ λαστιχο (που τοσο φαρδυ ανουσιο το βλεπω) χωρις να του βγαλεις το λαδι.

Ασε το αμαξακι σου μαμα απο φανοποια, ειναι και απο τα καλυτερα Ε36 Convertibles....

manosm3
29-06-06, 23:47
Εισαι σιγουρος οτι εχεις 45αρι προφιλ σε 16αρα ζαντα;

Geo_3D
30-06-06, 01:48
Και εκτος απο αυτο,τα πισω θα ειναι 245/40/17
Οσο για τις ζαντες,HOLD YOUR HORSES αδερφε.Το ολο θεμα ειναι να βρεις το σωστο offset και δεν χρειαζεται καν να ανοιξεις τα φτερα.Μπαινουν ολα κανονικα και χωρις μοντιφες.Με αυτο που λες τωρα,ειναι σιγουρο οτι η ζαντα εχει λαθος offset,και απλα ο τυπος που στα ειπε αυτα μαλλον νομιζει οτι βρηκε ενα κοροιδο για να τα τσεπωσει

Cabriolakias
30-06-06, 07:11
Εισαι σιγουρος οτι εχεις 45αρι προφιλ σε 16αρα ζαντα;

nai file mou einai 45ari to profil ke malista apo tin mama..des foto sto garage. (sorry gia ta ksena grammata o ipologistis poy grafo afti ti stigmi den exei ellinika)

psimos
30-06-06, 09:39
Φιλε μου το αμαξι βλεποντας το γκαραζ σου ειναι πολυ ομορφο. Και φαινεται πως το προσεχεις πιο πολυ και απο σενα..:D .

Και εγω ειμαι της αποψης μη το πειραξεις με τιποτα περιεργα φουσκωματα στο αμαξωμα καθοτι μπορει να του αλλαξεις την οψη και ειναι πανεμορφο.
Τα 17αρια χωρανε και ετσι. Οι περισσοτεροι εχουν πια 17-18 (εγω ακομα δεν εχω αξιωθει να αλλαξω τα 16') και μπαινουν μια χαρα.

Οσον αφορα την αναρτηση να βαλεις οτι ειναι να βαλεις οπως αλλα οπως ειπες και εσυ κατι που να καλυψεις τα κενα. Μη πας σε τιποτα περιεργα χαμηλωματα (π.χ 6-8΄- ) γιατι μπορει μεν να ειναι ωραιο αλλα το μονο που θα καταφερεις ειναι να ταλαιπωρεις εσενα και τους..θολους!!! Δεν ειμαστε σε αυτη τη χωρα για τετοια πειραματα δυστυχως. Η αναρτηση που αναφερθηκε παρακατω και αλλοι μου εχουν πει πως ειναι μια χαρα για το BMW.

Strax
30-06-06, 11:38
Η αλήθεια είναι ότι το αμάξι θα έχει μεγάλη διαφορά στην εμφάνιση (με εξαίρεση το φούσκωμα) με το οποίο είμαι αντίθετως από αισθητικής πλευράς. Αλλά η εμπειρία μου έχει δείξει ότι κάμπριο αυτοκίνητο και σκληρή ανάρτηση είναι 2 πράγματα που δεν πρέπει να συνυπάρχουν στους ελληνικούς δρόμους (δυστυχώς). Αν δεν θέλεις να μετατραπεί το αυτοκίνητό σου σε κουδουνίστρα θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς. Εγώ στη θέση σου θα έβαζα μια όμορφη 17αρα και ίσως ένα καλύτερο αμορτισέρ (Bilstein Sport πχ).

STR
30-06-06, 11:46
Συμφωνω με τον Strax σε ολα.17αρα ζαντουλα και μονο αμορτισερ bilstein sport στα ιδια ελατηρια.Ισων να δοκιμαζα και 18αρα ζαντα επειδη μου αρεσει πολυ εμφανισιακα...

handball-n11
30-06-06, 16:32
Κυριοι εγω διαφονω με την αποψη μερικων οι οποιοι ειπαν οτι θα ηταν πολυ καλη μια 18αρα ζαντα. Απο θεμα ομορφιασ ισως να εχετε και δικιο , αλλα απο θεμα αποδοσης διαφονω καθετα. Αρκει να αναφερω το παραδειγμα οπου και για την Lamborghini murchielago εγινε μεγαλο θεμα στην εταιρια αν της φορασουν 18 η 19αρα ζαντα. Τελικα εμεινε με την 18 , θα μου πειτε 4κινιτη ειναι αλλα 600 αλογα ! Για αθτον τον λογο πιστευω οτι αν θελεις να κερδισεισ και σε επιδοσεις αντε το πολυ μια !7 ....
Βεβαια αυτο ειναι καθαρα δικη σου αποψη . Παντος σου αυχομαι τα καλυτερα! φιλικα

e39_528
30-06-06, 21:18
Αν θες τι γνωμη μου βαλε 17ζαντα μαμα ουτε φουσκομα ουτε τιποτα,αν θες eibach μονο σε συνδιασμο με sachs sport,αν θες bilstein με H&R η KW.

Fairytale
01-07-06, 10:41
το αμαξι ειναι 320ι μοντελο τελος 99 Ε36 καμπριο ..η σκεψη μου ειναι να της φορεσω ζαντα της Carline διαιρουμενη με στεφανη βαθια και να μεγαλωσω κατα 1 ιντσα δηλαδη 17αρα και το λαστοιχο μπροστα να μπει 225/45 και πισω 245/45 για να μπουν ομως τα πισω πρεπει να πριστουν λιγακι τα φτερακια του να γινει και μπουνια!Θα στο πω ωμά για να μην γίνουν παρεξηγήσεις στο τι εννοώ. Το αυτοκίνητο σου είναι "αργό" για τα θηριώδη ζαντολάστιχα που θέλεις να βάλεις... Θα το κόψουν... καθώς οι πολύ μεγαλύτερες τριβές κύλισης και η μεγαλύτερη ολική διάμετρος των 4-πάχων πίσω ζαντολάστιχων σου θα εξαφανίσουν το νεύρο του αυτοκινήτου σου. Επίσης σε βρεγμένο δρόμο το αυτοκίνητο σου θα κάνει πατινάζ και σε στεγνό θα ακολουθεί την παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος. Αν το πολύ όμορφο αυτοκίνητο σου μείνει με αυτά τα μηχανικά μέρη κοίτα στο βιβλίο του ποιές διαστάσεις προτείνει το εργοστάσιο εναλλακτικά.
επισης θελω να χαμηλωσω το μπροστινο μερος του αυτοκινητου σε σημειο που να μην εχω πολλα προβληματα ισα ισα να μην υπαρχει αυτο το σπαστικο κενο ροδας με φτερο που το κανει να φαινετε σαν τανκς... λοιπον για να χαμηλωσει αναγκαστικα πρεπει να σκληρινει πραγμα το οποιο χριαζετε και για καλυτερο στριψημο..για ζαντες μου ζητανε 1500 ευρο για χαμηλωμα bilstein με αυμπαχ μου ζητανε 800 ευρο και για φουσκωματα 600 ευρο και λαστοιχα τα κλασικα που ξερουμε ολοι μας γυρο στα 800-1000ευρο..ειναι καλα ολα αυτα η ειναι τσιμπημενα?ειναι σωστες οι κινησεις μου η οχι?:lamer: :nixweiss:Τι εννοείς να χαμηλώσεις το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου..? Το πίσω..? Τα BMW (όπως και όλα τα πισωκίνητα αυτοκίνητα χαμηλώνουν ασύμετρα δηλ. μπροστά περισσότερο από ότι πίσω). Για να μειώσεις αρκετά το κενό πρέπει να πας σε 4ποντα ελατήρια. Μια κλασσική λύση για τα Ε36 είναι ο συνδιασμός HR (1ου σταδίου) με Bilstein Sprint, που είναι πιο άνετος από αυτόν που σου πρότειναν. Το αυτοκίνητο σου επειδή είναι cambrio δεν έχει την ακαμψία που έχει το coupe με αποτέλεσμα μια πολύ σφιχτή ανάρτηση να το ταλαιπωρεί με τριγμούς πολύ νωρίς. Δεν νομίζω ότι θες να πας εκεί.
C U out there

Cabriolakias
01-07-06, 17:10
Θα στο πω ωμά για να μην γίνουν παρεξηγήσεις στο τι εννοώ. Το αυτοκίνητο σου είναι "αργό" για τα θηριώδη ζαντολάστιχα που θέλεις να βάλεις... Θα το κόψουν... καθώς οι πολύ μεγαλύτερες τριβές κύλισης και η μεγαλύτερη ολική διάμετρος των 4-πάχων πίσω ζαντολάστιχων σου θα εξαφανίσουν το νεύρο του αυτοκινήτου σου. Επίσης σε βρεγμένο δρόμο το αυτοκίνητο σου θα κάνει πατινάζ και σε στεγνό θα ακολουθεί την παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος. Αν το πολύ όμορφο αυτοκίνητο σου μείνει με αυτά τα μηχανικά μέρη κοίτα στο βιβλίο του ποιές διαστάσεις προτείνει το εργοστάσιο εναλλακτικά.
C U out there eipame to amaksi tha kataliksei M3 siga siga..

MZ3
02-07-06, 03:23
ε αμα πηγενη μονο του για Μ3 :p

βαλε μια ζαντα Μ3 τοτε αυτην την υπεροχη με τις πολες ακτηνες που ειναι κοματακη πιο γυαλιστερη στα καμπριο
εγω την ειχα στο ε 36 και μου αρεσε τρελα :-)

Fairytale
02-07-06, 09:42
eipame to amaksi tha kataliksei M3 siga siga..
Πολύ ωραία!!! Πρόσεξε να δεις τώρα τι τρέχει στην περίπτωση της ανάρτησης. Όλοι οι κατασκευαστές ελατηρίων και αμορτισέρ δίνουν εφαρμογές χωρισμένες σε 3 κατηγορίες:

4-κύλινδρα 1.6-1.9lt


6-κύλινδρα 2.0-2.8lt


///M3 3.0-3.2lt

Ο λόγος είναι ότι προσπαθούν να ομογενοποιήσουν τα προιόντα τους σε κατηγορίες ανάλογα με το βάρος ανά άξονα αλλά και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου.
Το αυτοκίνητο σου βρίσκεται στην δεύτερη κατηγορία και μάλιστα στο κατώτατο άκρο της που σημαίνει ότι δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις η επιλογή ανάρτησης για 320i να καλύπτει και την επιλογή ///Μ3. Με λίγα λόγια αν χρησιμοποιήσεις τώρα τις επιλογές για το 320i θα χρειαζεστείς νέα ανάρτηση αργότερα γιατί θα είναι αδύναμη να διαχειριστεί την ιπποδύναμη του ///Μ3. Συν το γεγονός ότι το ///Μ3 έχει άλλα ψαλίδια άρα πιθανότατα άλλα σημεία έδρασης της ανάρτησης του.
Ανάποδα τώρα, φοράς από τώρα ανάρτηση για ///Μ3 (αν γίνεται... δεν είμαι και πολύ σίγουρος για αυτό). Αυτή θα είναι πολύ σκληρή και θα μετανιώσεις για την επιλογή σου.
Τι μένει..? Ή να βάλεις μια πλήρως ρυθμιζόμενη (έχουν εισαχθεί γύρω στις 10 οπότε υπάρχουν πολλές επιλογές) λύση που είναι ακριβή (υπολόγιζε τα 3πλά χρήματα...) αλλά καλύπτει και το σήμερα και το αύριο, ή απλά κάνεις υπομονή και όταν βάλεις το αυτοκίνητο στο χειρουργείο τότε τοποθετείς μια ανάρτηση σωστή, για ///Μ3.
Μια αντίστοιχη ιστορία είναι οι ζάντες που ετοιμάζεσαι να αλλάξεις... Το offset είναι κάτι πολύ σημαντικό για το αν θα βρίσκει η ζάντα στο φρύδι του θόλου ή ακόμα και μέσα στο εσωρερικό του θόλου. Να σου δώσω και μία άλλη παράμετρο για το νουμεράκι αυτό. Επειρεάζει το τι φρένα χωράνε να μπούνε μέσα στην ζάντα. Τα μπροστινά φρένα των ///Μ3Ε36 είναι από τα αγαπημένα σημεία βελτίωσης των ιδιοκτητών τους μια και τα stock κρίνονται από τους περισσότερους "λίγα" (όχι άδικα...) για τις δυνατότητες τους αυτοκινήτου. Και αν βρεις τέτοια (ή θελήσεις να βρεις...) και χρειάζεσαι νέες ζάντες για να τα βάλεις..?
Το συμπέρασμα λοιπόν είναι να ασχοληθείς με όλα αυτά τα πράγματα μία και μόνη φορά συνολικά, μαζί με το τροπέτο. Μέχρι τότε σου εύχομαι να χαρείς το τουτού όπως είναι γιατί είναι πραγματικά πολύ όμορφο (φτου φτου) και ως εξακύλινδρο ένα γουργουριτό, ε το έχει όσο να πεις...
C U out there

Cabriolakias
04-07-06, 06:26
Πολύ ωραία!!! Πρόσεξε να δεις τώρα τι τρέχει στην περίπτωση της ανάρτησης. Όλοι οι κατασκευαστές ελατηρίων και αμορτισέρ δίνουν εφαρμογές χωρισμένες σε 3 κατηγορίες:

4-κύλινδρα 1.6-1.9lt


6-κύλινδρα 2.0-2.8lt


///M3 3.0-3.2lt

Ο λόγος είναι ότι προσπαθούν να ομογενοποιήσουν τα προιόντα τους σε κατηγορίες ανάλογα με το βάρος ανά άξονα αλλά και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου.
Το αυτοκίνητο σου βρίσκεται στην δεύτερη κατηγορία και μάλιστα στο κατώτατο άκρο της που σημαίνει ότι δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις η επιλογή ανάρτησης για 320i να καλύπτει και την επιλογή ///Μ3. Με λίγα λόγια αν χρησιμοποιήσεις τώρα τις επιλογές για το 320i θα χρειαζεστείς νέα ανάρτηση αργότερα γιατί θα είναι αδύναμη να διαχειριστεί την ιπποδύναμη του ///Μ3. Συν το γεγονός ότι το ///Μ3 έχει άλλα ψαλίδια άρα πιθανότατα άλλα σημεία έδρασης της ανάρτησης του.
Ανάποδα τώρα, φοράς από τώρα ανάρτηση για ///Μ3 (αν γίνεται... δεν είμαι και πολύ σίγουρος για αυτό). Αυτή θα είναι πολύ σκληρή και θα μετανιώσεις για την επιλογή σου.
Τι μένει..? Ή να βάλεις μια πλήρως ρυθμιζόμενη (έχουν εισαχθεί γύρω στις 10 οπότε υπάρχουν πολλές επιλογές) λύση που είναι ακριβή (υπολόγιζε τα 3πλά χρήματα...) αλλά καλύπτει και το σήμερα και το αύριο, ή απλά κάνεις υπομονή και όταν βάλεις το αυτοκίνητο στο χειρουργείο τότε τοποθετείς μια ανάρτηση σωστή, για ///Μ3.
Μια αντίστοιχη ιστορία είναι οι ζάντες που ετοιμάζεσαι να αλλάξεις... Το offset είναι κάτι πολύ σημαντικό για το αν θα βρίσκει η ζάντα στο φρύδι του θόλου ή ακόμα και μέσα στο εσωρερικό του θόλου. Να σου δώσω και μία άλλη παράμετρο για το νουμεράκι αυτό. Επειρεάζει το τι φρένα χωράνε να μπούνε μέσα στην ζάντα. Τα μπροστινά φρένα των ///Μ3Ε36 είναι από τα αγαπημένα σημεία βελτίωσης των ιδιοκτητών τους μια και τα stock κρίνονται από τους περισσότερους "λίγα" (όχι άδικα...) για τις δυνατότητες τους αυτοκινήτου. Και αν βρεις τέτοια (ή θελήσεις να βρεις...) και χρειάζεσαι νέες ζάντες για να τα βάλεις..?
Το συμπέρασμα λοιπόν είναι να ασχοληθείς με όλα αυτά τα πράγματα μία και μόνη φορά συνολικά, μαζί με το τροπέτο. Μέχρι τότε σου εύχομαι να χαρείς το τουτού όπως είναι γιατί είναι πραγματικά πολύ όμορφο (φτου φτου) και ως εξακύλινδρο ένα γουργουριτό, ε το έχει όσο να πεις...
C U out there
φιλε μου τα φρενα του Μ3 χωρανε ακριβως και χωρις προβλημα σε 17αρα αποδεδηγμενο απο φιλαρακι που τα εβαλε στην ζαντα που θελω ακριβος..για την αναρτηση με προβληματησες τωρα...μηπως να βαλω τα ψαληδια του Μ3 και την μαμα Μ3 αναρτηση;η μετα παλι θα χρειαζετε πιο καλη;

Fairytale
04-07-06, 11:26
Δεν με διαβάζεις προσεκτικά...

Μιλάω για aftermarket φρένα...


Να περιμένεις να τα κάνεις όλα μαζί, θα γλιτώσεις από διπλά έξοδα, πατέντες και περιττές κούτσουρο-σαυρό-καταστάσεις.

Δεν ξέρω πόσο πιο παραστατικά να στο δώσω, μάλλον έχεις αποφασίσει ήδη να μπλέξεις και απλά σου χαλάω το όνειρο...
C U out there