PDA

Επιστροφή στο Forum : Αναρτηση Ε30 ερωτησεις


God
01-07-06, 22:24
Καλησπερα,

Για να μπουμε κατ'ευθειαν στο θεμα, εχω μια Ε30 κουπε. Φοραει bilstein sprint με H&R ελατηρια και μπροστα μια θολομπαρα της sparco. Ηταν σκληρη αναρτηση αλλα δεν ηταν σε καμια περιπτωση αβολο σαν αυτοκινητο.

Τωρα φορεσε και 17" με 205/40 λαστιχα μπρος πισω και οπως οριζει η λογικη εσφιξε αρκετα ακομα. Η ερωτηση της ημερας ειναι το τι μπορω να κοιταξω ωστε να γινει παλι σχετικα ανετο, χωρις φυσικα να ξηλωσω ολη την αναρτηση.

Απο βασεις των αμορτισερ, τις πισω τις εχω αλλαξει αλλα μπροστα οχι, μην πω πως ειναι και απο την παραγωγη τους πανω στο αμαξι, δεν εχω ιδεα. Τα λαστιχα ειναι σχετικα μαλακα, τα Avon ZZ3, οποτε δεν μπορω να πω οτι ηταν κακη επιλογη ως προς την ανεση, οσο ανεση μπορει κανεις να περιμενει απο 40 προφιλ λαστιχο!

Ειναι σοφο να δωσω/βγαλω τα δικα μου ελατηρια για να παρω αλλα χαμηλωματος μαλακοτερα (πχ Vogtland, MAD)? Η μηπως ειναι σοφο να το αφησω οπως ειναι και να συνηθισω στο χτυπημα, αφου απο κρατημα το αμαξι ειναι κατι παραπανω απο τρενο σε ραγες? Το να βγαλω τα bilstein μαλλον σοφο δεν ειναι αφου ειναι απιστευτα αμορτισερ.

Εχω ακουσει για αζωτο στα λαστιχα, αλλα δεν ξερω καποιον που να ασχολειται...

Τι γνωμες εχει το κοινο?

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Nick_compact
01-07-06, 22:53
Αν θέλεις κάτι σε πιο άνετο θα μπορούσες να ψάξεις για κάποιο εργοστασιακό συνδυασμό , πχ ελατήρια-αμορτισέρ M Technik. Και για να αντισταθμίσεις την άυξηση στις κλίσεις θα μπορούσες να βάλεις αντιστρεπτικές αν θέλεις.Θα σου στοιχοίσει όμως πολλά χρήματα. Εγώ στη θέση σου θα το άφηνα όπως είναι παρόλα αυτά.

God
01-07-06, 22:59
Αν θέλεις κάτι σε πιο άνετο θα μπορούσες να ψάξεις για κάποιο εργοστασιακό συνδυασμό , πχ ελατήρια-αμορτισέρ M Technik. Και για να αντισταθμίσεις την άυξηση στις κλίσεις θα μπορούσες να βάλεις αντιστρεπτικές αν θέλεις.Θα σου στοιχοίσει όμως πολλά χρήματα. Εγώ στη θέση σου θα το άφηνα όπως είναι παρόλα αυτά.

Εχω τα ελατηρια της m-tech στην αποθηκη, αλλα δεν θελω να βγαλω τα bilstein. Βαζοντας τα m-tech θα βελτιωθει σοβαρα η κατασταση? (γιατι θα σηκωθει και 2 ποντους περιπου)

Αντιστρεπτικες εχω μπρος πισω της 318is. Πιστευω οτι ειναι ηδη αρκετα καλες, δεν νομιζω το να δωσω 400-500 ευρω για πχ H&R θα εχει καποιο πολυ σοβαρο οφελος. Μπορω να βαλω του 325 (εχω την μια) αλλα επισης δεν νομιζω οτι ειναι σοφο για το 4-κυλινδρο μοτερ μου!

Για λοιπες πληροφοριες, τα ακρα ειναι απο το 325 (πλην τις ζαμφορ που ειναι του 318is) και τα σινεμπλοκ ειναι εκκεντρα του Μ3.

Fairytale
02-07-06, 10:33
Υπερβολή ήταν θεέ μου το 40άρι και τώρα δεν διορθώνεται. Χαλάρωσε και απόλαυσε το... (χιχιχι... σαν το ανέκδοτο)
Τώρα ένα πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να αλλάξεις τα μπροστινά top-mounts. Και δεν εννοώ βέβαια να βάλεις πολυουρεθάνης κόβοντας και τον τελευταίο κρίκο άνεσης. Για να είναι εκεί από την παραγωγή τους τα υπολογίζω να έχουν πάρει και 2 πόντους μέσα. Και ξεραμένα θα είναι και δεν θα φιλτράρουν τίποτα.
Οι φαρδύτερες αντιστρεπτικές (για μέτρα τις) θα σε βοηθήσουν αν βάλεις τα m-tecnick ελατήρια. Αλλά το αμάξι σου θα αλλάξει πολύ ξανά και δεν είμαι σίγουρος αν θα σου αρέσει.
Γενικά συμφωνώ με την απάντηση του Νίκου. Οι επεμβάσεις σου μέχρι τώρα (άκρα - ανάρτηση - silentblocks - αντιστρεπτικές ράβδοι ήταν όλα ΟΚ και έδωσαν περισσότερα από όσα πήραν... Με τα ζαντολάστιχα έδωσες μία και τα γκρέμισες όλα (όσο αφορά την άνεση εννοώ...).
Τέλος το άζωτο δεν θα σου δώσει σοβαρή διαφορά σε άνεση. 205/40/17 είναι αυτό.
Βρε μήπως στήνεις το αμάξι στη ζούλα για το καρτόδρομο..? :rofl2:
C U out there

God
02-07-06, 14:28
Βρε μήπως στήνεις το αμάξι στη ζούλα για το καρτόδρομο..?

Ωχ, με πηραν χαμπαρι...:friday:



Βαλαμε δοκιμαστικα πανω κατι 205/45 αλλα δυστυχως μεγαλωνε ο τροχος και οταν τερματιζε το τιμονι το λαστιχο πατουσε στα πλαστικα μπροστα στον θολο...δεν ηθελα κατι τετοιο στο αμαξι, οσο αμελητεο και ας φαινοταν.

Οπως εβρισκαν και πισω οι 16Χ9 Keskin δυστυχως, οποτε μου την βιδωσε και πηγα στις 17".

Θα παω αυριο-μεθαυριο στον μηχανικο να δουμε και πιθανοτατα να αλλαξουμε τις μπροστινες βασεις των αμορτισερ. Οτι και να'ναι, καλο θα του κανει.


Μια πικρη αληθεια που δεν ανεφερα γιατι το θεωρησα αμελητεο ειναι οτι τωρα φοραω 205/40 λαστιχα μεν, αλλα dunlop run-flat δε, γιατι τα λαστιχα μου θα τα βαλω αυριο το πρωι. Δεν το ανεφερα γιατι νομιζω/α οτι δεν κανει καμια διαφορα. Διαβαζοντας ομως στο φορουμ περνωντας την ωρα μου ειδα οτι τα run-flat ειναι πολυ σκληρα και βαρανε περισσοτερο απο τα νορμαλ λαστιχα. Λες να φταινε τα λαστιχα και να στεναχωριεμαι αδικα μερες που ειναι? :woowoo:

bmw316i
03-07-06, 07:29
Εγώ στη θέση σου, σαν πρώτη κίνηση, θα έβγαζα τα hr και θα έβαζα τα βόκλαντ.Άζωτο μάλλον θα έβαζα, αν και βέβαια οι διαφορές είναι πολύ ελάχιστες, σε σημείο που μπορεί και να μην τις καταλάβεις!Όσο για τις αντιστρεπτικές δε χρειάζεται να τις αλλάξεις γιατί απ όσο ξέρω, αυτές του 325 είναι ακριβώς ίδιες με του 318is.

Fanatic
03-07-06, 13:35
Μην κανεις τιποτα...ολα ειναι συνηθεια...

God
05-07-06, 21:11
Τελικως μπηκαν τα δικα μου λαστιχα, και μαζι με την αλλαγη ενος 'δαχτυλιδιου' στο δεξι μπρος αμορτισερ τα πραγματα εφτιαξαν (καπως).

Τωρα με τα 205/40 λαστιχα φυσικα το αμαξι ακολουθει ακομα και μικρες ανωμαλιες του δρομου αλλα δεν χτυπαει αχαρα οπως πριν. Δεν μπορω να πω οτι δεν ειναι ανετο, εκτος βεβαια αν πηγαινεις με 70-80 σε χαλια δρομο.

Μου ειπε ο μηχανικος οτι το 'χτυπημα' που κανει μπροστα στις αποτομες λακουβες ειναι λογω της θολομπαρας, η οποια δεν αφηνει το πλαισιο να 'κουνηθει'. Αν την βγαλω ομως θα τριζει το ταμπλω, οποτε μια της αλλης ερχετε!

Αποφασισα να μην πειραξω τιποτα...ειναι λιγο σκληροτερο απο πριν (λες και πριν ηταν μαλακο!) αλλα σιγα τα αυγα...απο κρατημα ομως ειναι α-πι-στευ-το.

Απο εβδομαδα θα βαλω και φωτος με τις νεες ζαντες-λαστιχα.


ΑΖΩΤΟ που θα βρουμε στον Πειραια αναθεμα το?

moutraklas
09-07-06, 15:45
Μια και μιλάμε για ανάρτηση ε30, να ρωτήσω κ γω κάτι να μην ανοίγω άλλο thread? το 318 cabrio φοράει από μαμά την m-tech ανάρτηση αλλά έχει φτάσει σε σημείο πια απ τη μια να κοπανάει στη λακούβα άγρια αλλά ταυτόχρονα να πλέει στο δρόμο - ακριβώς το αντίθετο από ότι ονειρέυεται ο καθένας μας... οπότε πάω για αμορτισέρ αρχικά (υπάρχει λόγος να αλλάξω, άμεσα τουλάχιστον, και ελατήρια?).
Δεν με ενδιαφέρει να αλλάξω το εργοστασιακό στήσιμο, ...ίσως λίγο πιο σφικτό? Αν και πάλι δεν το έχω ζήσει καινούργιο για να ξέρω πως είναι για να πω...
Απ' όσο ξέρω τα αμορτισέρ της m tech ανάρτησης ήταν τα zachs... Αλλά ξέρω ποιος τύπος?? Πως να πω σε αμορτισερά να μου βάλει τα ίδια ή να κουβεντιάσω για άλλη λύση αν δεν ξέρω ποιο τύπο φοράω? Ή και πόσο χαμηλωμένο έιναι τ αμάξι με τα ελατήρια της m tech? Γιατί σαν σημείο αναφοράς για οτιδήποτε επιλέξω είναι μόνο αυτά που φοράω. Μια λύση έιναι να τα παραγγείλω από BMW αλλά θα τα πληρώσω χρυσά...
Οπότε τι κάνει κάποιος σε τέτοια περίπτωση? Υπάρχει τρόπος να βρω ποιον ακριβώς τύπο φοράω? Και κανένας καλός αμορτισεράς στη περιοχή ΒΠ αν σας βρίσκεται... (εκτός καλογρίτσα)
thanks...

God
09-07-06, 23:43
Η m-tech φοραει τα sachs performance αν δεν κανω λαθος, η Boge. Τα πρωτα εχει σταματησει η παραγωγη για Ε30. Τα advantage που βγαινουν ΔΕΝ στα συνηστω. Τα ειχα φορεσει στο 4-πορτο που ειχα και με τα μαμα ελατηρια το αμαξι ηταν βαρκα στον γυαλο, εκτος το οτι με 17.000χλμ σε 1.5 χρονο ηθελαν αλλαγη.


Μια καλη λυση θα ηταν τα Koni τα κοκκινα. Δεν ειναι πολυ σκληρα, ουτε πολυ μαλακα. Μαλλον ειναι αυτο που θες.


Τα ελατηρια σου εφοσον ειναι καλα και ανετα δεν βλεπω κανενα λογο να τα αλλαξεις...εγω τα αλλαξα μονο και μονο για το χαμηλωμα πχ. Εκτος αν εχουν 'κατσει', πραγμα κομματακι δυσκολο. Τα mtech ειναι περιπου 1-2 ποντους χαμηλοτερα απο τα μαμα.

peristeriE30
22-08-06, 13:27
Τωρα φορεσε και 17" με 205/40 λαστιχα μπρος πισω και οπως οριζει η λογικη εσφιξε αρκετα ακομα. Η ερωτηση της ημερας ειναι...

...Γιατι δεν εβαλες 205/45/16?

κ πιο μαλακα θα ηταν κ νομιζω πως πλησιαζει καλυτερα το εργοστασιακο βημα


τα λαστιχα ειναι σχετικα μαλακα, τα Avon ZZ3... .

Εχω φορεσει τα avon σε bmw και σε αλλο αυτοκινητο, εχουν αρκετα μαλακη γομα κ κρατανε απιστευτα αλλα τα πλαινα τους ειναι σκληροτερα (για να μην παραμορφωνουν) απο πολλα αλλα (δοκιμασμενα απο τα turanza, potenza, και απο τα μισελεν)

Κ κατι ασχετο ποσο περιπου σου κοστισε αυτη η αναρτηση? Αμορτισερ-ελατηρια-αντιστρεπτικες και τα ρεστα??

jimbo
22-08-06, 14:50
φίλε αν ψάχνεις ακόμα που θα βάλεις άζωτο ξέρω έναν αλλά δεν είναι πειραιά αλλα νίκαια... δεν νομίζω να σου είναι πολύ μακριά. είναι πάνω στην πέτρου ράλλη χοντρικα απέναντι απο το village centre και λίγο πιο μετά προς πειραιά μερια αλλά από το ρεύμα προς πειραια. μαρούσης ελαστικά ζάντες αμορτισερ. εκεί έβαλα τα δικά μου ζατικα και νομίζω για το γέμισμα στα 4 λάστιχα θέλει 20 ευρω. μην νομίζεις όμως πως θα δεις διαφορές μεγάλες....
και για την ανάρτηση που είπες πριν, είμαι της γνώμης να μην πειράξεις τίποτα... βέβαια εμένα δεν με νιάζει καθόλου η άνεση.