PDA

Επιστροφή στο Forum : φθορά δίσκο πλατό


gpapadop
03-07-06, 10:13
Θέλω να θέσω την εξής απορία μου σχετικά με την φθορά του δίσκο πλατό.Η φθορά πραγματοποιείται και όταν έχει κάποιος τον συμπλέκτη τελείως πατημένο με ταχύτητα μέσα στο κιβώτιο.π.χ σταματημένος σε φανάρι με πατημένο το συμπλέκτη και πρώτη σχέση μέσα στο κιβώτιο.Περιμένω να με διαφωτίσεται.Σας χαιρετώ

MZ3
03-07-06, 19:58
ναι τοτε εχεις φθορα και μαληστα ολοι οι μοιχανηκοι αυτο λενε μην πατας καθολου το σημπλεκτη οταν πηγενης (ενα ποντο που σηνυθος κανουν πολλη ακομα και εγω)

και φυσικα οταν πατιναρης για να επιτανχηνις εκει εχεις πολλη φθορα και οποιος κανει τετοια

rapid_fast
05-07-06, 15:13
Εχοντας πατημένο το πετάλ του συμπλέκτη, απομακρύνεις το δίσκο
απο το πλατω.
Γιατί να έχεις φθορά λοιπόν στο δίσκο ή στο πλατώ αφού
δεν υπάρχει η παραμικρή τριβή μεταξύ τους???? Δε το καταλαβαινω..
Ακόμα και με το πόδι ελαφρά πάνω στον συμπλέκτη, πάλι δεν πρέπει
να υπάρχει φθορά, μιάς και το μισό με 1 εκατοστό στο πεταλ, δεν είναι
ικανό να απομακρύνει τον δίσκο απο το πλατώ τόσο, ώστε να χαθεί
η πρόσφυση μεταξύ τους..
Τώρα αν είναι στα τελειώματα ο δίσκος, το καταλαβαίνω, απομονώνει
πολύ ψηλά, οπότε και απεμπλέκει ομοιως πολύ ψηλά...
Νομίζω οτι το 90% της φθοράς είναι στην εκκινηση..
Εγώ που ξεκινάω το αυτοκίνητο χωρίς καθόλου γκάζι, απλά απο το
ρελαντι, πάω δίσκο πλατώ 300.000 χλμ..
Ο αδερφός μου που μαρσάρει 1300-1400 κατά την εκκινηση κάπου στα
80.00 αλλάζει δίσκο....

MTB
06-07-06, 23:00
Όταν έχεις τελείως πατημένο συμπλέκτη φθορές υπάρχουν μόνο στα ελατήρια...
Τώρα αν οδηγάς κι έχεις ελαφρά πατημένο συμπλέκτη δεν θα χαθεί τελείως η επαφή αλλά το λογικό επακόλουθο είναι να πατηνάρει ο δίσκος πάνω στο πλατώ και να έχει αρκετά μεγαλύτερη φθορά...